Brassovia wrote:
Scroafa-i moarta-n cotet...
Inițial, cele sase autobuze pe care uzina Roman Brasov le are pe stoc trebuiau sa fie vandute arabilor, carora li se acorda chiar si un discount de 20%, din pretul de lista de 120.000 de euro.
...şi-a murit cu partea dorsală în uşă!
Depinde căror ţări arabe trebuiau să fie vândute şi cu discount pe deasupra. Probabil le-ar fi folosit la transportul oilor, că din câte ştiu, majoritatea ţărilor arabe cumpără autobuze pentru transport urban, de persoane, noi, cu o serie de facilităţi specifice: aer condiţionat, perdea de aer rece în dreptul uşilor de acces, geamuri duble pentru a păstra temperatura în salonul pasagerilor şi, nu în ultimul rând, saloane separate pentru femei şi copii, conform uzuanţelor locale.
Doresc din tot sufletul să văd iarăşi autobuze, troleibuze, tramvaie, construite în România, dar acest lucru nu se poate realiza azi cu tehnologie depăşită fizic şi moral, deşi au motoare, cutii de viteze, punţi motoare, boghiuri, etc importate. Nu este de ajuns acest lucru, din păcate.
Am mai spus aici pe forum, cu altă ocazie, când un om de afaceri român, important în lumea Europei, a vrut să retehnologizeze uzinele ROCAR, nu ne-am vândut ţara, autorităţile (in)competente, indiferent de culoarea politică, au lăsat-o pe mâna hoţilor, acum mari afacerişti, care au distrus deliberat mare parte din industrie.