TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 13:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Aug 2010 23:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Dr2005 wrote:
Se sta cate 10 minute la fiecare manastire (!)... ce slujba sa vezi in timpul asta, nici macar n-ai timp sa aprinzi o lumanare.
"Gestul conteaza" ar spune politrucii care au scornit aceasta noua si mareata realizare. Dar, totusi, este doar o cursa pe zi? Adica, daca nu te intorci cu autobuzul care stationeaza 10 min, nu mai ai alta sansa in ziua respectiva?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Aug 2010 15:55 
Incepand cu data de 10.08.2010, liniile 20, 24, 45 si 620 vor reveni pe traseele de baza

Vineri, 06 August 2010

Ca urmare a finalizarii lucrarilor la calea de rulare a tramvaielor de pe Calea Grivitei, incepand cu data de 10.08.2010, liniile mijloacelor de transport public din zona vor reveni pe traseele de baza, astfel:
Linia 20 va functiona intre terminalul 'Laromet' ÅŸi 'Bd. Banu Manta', pe traseul: Bd. Bucurestii Noi, Calea Grivitei, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Iacob Felix, Sos. Nicolae Titulescu.
Linia 24 va functiona intre 'Cartier Damaroaia' ÅŸi 'Bd. Banu Manta', pe traseul: Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucurestii Noi, Calea Grivitei, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Iacob Felix, Åžos. Nicolae Titulescu.
Linia 45 va functiona intre terminalul 'Mezes' ÅŸi 'Bd. Banu Manta', pe traseul: Åžos. Chitilei, Bd. Bucurestii Noi, Calea Grivitei, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Iacob Felix, Sos. Nicolae Titulescu.
Linia naveta de autobuze 620 va functiona intre 'Clabucet'(cap linie 300) si 'Cal. Plevnei', pe traseul: Bd. Ion Mihalache, Calea Grivitei, Str. Clabucet, Bd. Ion Mihalache, Piata Victoriei, Str. Buzesti, Str. Berzei, Piata Virgiliu, Str. Stirbei Voda, Cal. Plevnei, cu intoarcere prin Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Cobalcescu, Str. Berzei, Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Aug 2010 15:57 
In perioada 09.08-12.08.2010, linia 163 va functiona pe un traseu modificat

Vineri, 06 August 2010

In vederea realizarii racordurilor de canalizare pe Str. Rasadnitei, in perioada 09.08.2010 -12.08.2010, autobuzele liniei 163 vor circula pe traseul de baza, intre terminalul 'Pascal Cristian' si intersectia Drumul Sabareni/Str. Sculptorilor, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Drumul Sabareni, pana la terminalul Magaziile 16 Februarie, comun cu linia 162.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Aug 2010 21:06 
Bucurestiul ar putea avea transport public de noapte in 2011

De anul viitor, Bucurestiul ar putea avea transport public de noapte, afirma directorul Regiei Autonome de Transport Bucuresti, Adrian Crit.

"Suntem o capitala europeana care nu are transport public de noapte. Ma gandesc ca incepand de anul viitor sa demaram acest proces de innoire a Regiei cu niste vehicule. Nu ma gandesc la vehicule costisitoare ci la unele nepoluante si care sa ne rezolve problema transportului public de noapte", a declarat Crit la Realitatea FM.

Directorul RATB a adaugat ca pe timpul noptii, datorita traficului redus, este nevoie de mijloace de transport in comun mai mici. El a precizat ca va fi luata in calcul varianta introducerii de masini care sa functioneze cu energie electrica.

"Pentru reducerea costurilor, este necesar ca in perioadele care nu sunt de varf sa avem niste vehicule de capacitate mai mica, cu un consum mai mic, cu emisii poluante mai mici, astfel incat sa nu fie deranjat publicul care circula prin Bucuresti, iar Regia sa aiba costurile mai mici.

Nu este bine sa utilizam in momentul de fata vehicule existente, in conditiile in care ele sunt vehicule de capacitate mare. Noaptea traficul nu este atat de intens.

Nu vor fi tramvaie si nici troleibuze, ci doar autobuze mai micute si ma gandesc, in conditiile in care cercetarea in domeniul vehiculelor rutiere a evoluat foarte mult, chiar la niste vehicule care sa fie cu propulsie electrica. Acestea sunt silentioase si pe timpul noptii nu dau probleme de zgomot si emisii poluante", a mai declarat Adrian Crit.

Potrivit directorului RATB, proiectul ar putea fi pus in practica cu ajutorul fondurilor europene sau in urma unui parteneriat public privat.

"Sunt doua solutii: putem apela la fonduri europene sau parteneriate publice private. Acestea sunt solutiile care se pot aplica", a precizat Crit.

Pentru ca aceasta idee sa fie pusa in parctica, ea trebuie aprobata de Consiliul General al Muncipiului Bucuresti.

"Este o propunere care pleaca de la noi si trebuie votata si aprobata in Consiliul General al Capitalei", a explicat directorul Regiei.

In urma cu 4 ani un sondaj de pe siteul RATB a aratat ca 98% din respondenti au fost de acord cu implementarea rutelor de transport nocturn.

ziare.com


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Aug 2010 14:34 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Da, chiar nu stiam de ce s-a renuntat la transportul de noapte in Bucuresti... Acum am aflat: pentru ca nu are in dotare RATB microbuze cu motor electric pe baterii. Asta era de fapt problema, sa cumperi niste vehicule doar pentru a circula noaptea. Eu, in prostia mea, imi inchipuiam ca, daca folosesti noaptea tot autobuzele normale din timpul zilei, iesi mai ieftin, ca pe astea oricum le ai, iar la cate curse faci noaptea nu carburantul e cheltuiala cea mare. Dar a venit un crit(a) si m-a lamurit. Trebuie musai licitatie de dube electrice pe comanda speciala, cu parandarat la stapanire.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 07 Aug 2010 18:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Dube electrice pe care le vom vedea apoi pe 221, 124, 138, 246, 223 sau alte linii care n-au clienti din simpolul motiv ca circula din an in Pasti (la 20 - 60 de minute), nu ca traseele n-ar fi bune (bine... mai putin 223, dar si asta se poate rentabiliza prelungindu-se cu 1 km pana in Glina).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Aug 2010 12:22 
Deci un Citaro nearticulat - care apropo, este de capacitate medie pentru transportul public, nu mare - este prea mare si prea costisitor pentru 20-30-50 de calatori / sens cat ar avea lejer la niste trasee de noapte de 4-7 km / semicursa. In schimb, acelasi Citaro nearticulat este excelent pentru turismul ecumenic de 0-5 calatori / sens si 15-20 km/semicursa si asta pe niste drumuri judetene prea rupte chiar si pentru carute.

Aha, atunci bine... 8-)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 15 Aug 2010 18:56 
Liniile 112 si 135 functioneaza pe trasee modificate

Vineri, 13 August 2010

In vederea executarii unor lucrari la pasajul denivelat superior Pipera-Barbu Vacarescu, liniile 112 si 135 vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Linia 112 va functiona pe traseul actual intre C.F.R. Constanta si intersectia Sos. Pipera/Str. Barbu Vacarescu, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri pe Str. Barbu Vacarescu, Str. Aviator Serbanescu, Bd. Aerogarii, apoi traseul de baza.
Linia 135 va functiona pe traseul actual intre C.F.R. Constanta si intersectia Sos. Pipera/Str. Barbu Vacarescu, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri pe Str. Barbu Vacarescu, Str. Fabrica de Glucoza, Cal. Floreasca, apoi traseul actual.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Aug 2010 15:17 
Linia 23 isi va relua traseul de baza

Miercuri, 25 August 2010

Incepand cu data de 26.08.2010, ca urmare a finalizarii lucrarilor la calea de rulare a tramvaielor din intersectia Str. 11 Iunie/Bd. Marasesti, linia 23 isi va relua traseul de baza intre 'FAUR Poarta 4' si 'Zetari' pe traseul Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Bd. Marasesti, Pasajul Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Cosbuc, Calea Rahovei, Calea Ferentari, Prelungirea Ferentari.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Aug 2010 13:41 
Se infiinteaza linia de autobuze 185

Vineri, 27 August 2010

Incepand cu data de 28.08.2010, venind in intampinarea numeroaselor solicitari primite din partea publicului calator, RATB infiinteaza linia 185 de autobuze, care va functiona intre terminalul 'Ghencea' (cap de linie 126) si terminalul 'Cimitirul Ghencea 3', pe traseul: B-dul Ghencea, Prelungirea Ghencea, Drumul Cooperativei.



Autobuzele vor efectua opriri in statiile de pe traseele liniilor 126 si 385, precum si in statiile nou infiintate de pe Drumul Cooperativei, dupa intersectia cu Prelungirea Ghencea (sens de mers Cimitirul Ghencea 3), dupa intersectia cu Str. Bascov (in ambele sensuri) si la cap de linie 'Cimitirul Ghencea 3'.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Aug 2010 13:42 
Traseul liniei 163 de autobuze va fi modificat

Vineri, 27 August 2010

Incepand cu data de 30.08.2010, pentru continuarea lucrarilor edilitare de pe Str. Rasadnitei, autobuzele liniei 163 vor circula pe traseul de baza intre terminalul 'Pascal Cristian' si intersectia Drumul Sabareni / Str. Sculptorilor, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri, pe Drumul Sabareni pana la terminalul 'Magaziile 16 Februarie', pe traseu comun cu linia 162.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 Aug 2010 20:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
RobertC wrote:
Se infiinteaza linia de autobuze 185


Deci cineva din RATB citeste forumurile. :P

Tot de maine, se desfiinteaza linia 73, troleibuzele urmand a fi, teoretic, trimise pe linia 76.

Un singur lucru ma nemultumeste: 163 pe acelasi traseu cu 162... oricum, autobuzele plecau numai cate doua de la Pascal Cristian. Era mai simplu sa desfiinteze complet 163-ul (ca 73-ul) si sa refaca graficele lui 162.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Aug 2010 01:30 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
185... Cel mai apropiat indicativ din grupe era 121, 127, 174 sau 308. Ultimul folosit in grupa 100 era 182, deci dupa el putea urma 183.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Aug 2010 10:22 
Dr2005 wrote:
Da, dar 385 trece prin zona, probabil asta a fost logica.

Oricum, sa vedem ce vehicule or baga pe 185, ca daca baga (si) Citaro, sa vedeti confuzii intre 185 si 385.

Program de circulaţie: http://www.ratb.ro/download/trasee/185GHENCEA.pdf

După cum arată, vor fi 2 autobuze pe traseu.

---
Programul e gasit scriind direct adresa in adress bar, nu apare încă linkul pe site-ul RATB :roll:


De ieri, dupa ora 15 era introdus pe site: http://www.ratb.ro/index.php?page=trase ... B&start=30.


Attachments:
185GHENCEA, 28-06-2010.JPG
185GHENCEA, 28-06-2010.JPG [ 86.86 KiB | Viewed 5584 times ]
185CimitirulGhencea3, 28-06-2010.JPG
185CimitirulGhencea3, 28-06-2010.JPG [ 89.32 KiB | Viewed 5584 times ]
Gheancea, 185, 27-08-2010.jpg
Gheancea, 185, 27-08-2010.jpg [ 194.87 KiB | Viewed 5584 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Aug 2010 14:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
N-am zis ca traseul NU era pe site, insa nu aparea in sectiunea ,,Ghidul Traseelor". Desigur, e usor de intuit denumirea pdf-ului, pdf care era deja pe site.

Azi oamenii erau destul de miraţi la vederea autobuzelor, ba chiar le făceau semn cu mâna să îi ia, neştiind unde sunt staţiile. Clienţi au fost, să zicem vreo 15 oameni, ceea ce e binişor pentru o zi de sâmbătă (duminica o să fie mult mai aglomerat).

Linia e deservită de 2 autobuze de la Autobaza Militari... azi dimineaÅ£ă erau #4760 ÅŸi #4668.


Attachments:
IMG_7506.jpg
IMG_7506.jpg [ 109.04 KiB | Viewed 5567 times ]
IMG_7510.jpg
IMG_7510.jpg [ 85.07 KiB | Viewed 5567 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Aug 2010 14:16 
Dr2005 wrote:
N-am zis ca traseul NU era pe site, insa nu aparea in sectiunea ,,Ghidul Traseelor". Desigur, e usor de intuit denumirea pdf-ului, pdf care era deja pe site.

Azi oamenii erau destul de miraţi la vederea autobuzelor, ba chiar le făceau semn cu mâna să îi ia, neştiind unde sunt staţiile. Clienţi au fost, să zicem vreo 15 oameni, ceea ce e binişor pentru o zi de sâmbătă (duminica o să fie mult mai aglomerat).

Linia e deservită de 2 autobuze de la Autobaza Militari... azi dimineaÅ£ă erau #4760 ÅŸi #4668.


GPS-ul era intocmit? Anuntul vocal deasemenea? Cum arata infrastructura din zona Cimitirului Ghencea 3?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Aug 2010 14:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Surpriza este la capătul celălalt... linia 185 are capăt în Cimitirul Ghencea 3, deşi se află staţii şi la poarta acestuia.


Attachments:
IMG_7518.jpg
IMG_7518.jpg [ 316.96 KiB | Viewed 5564 times ]
IMG_7519.jpg
IMG_7519.jpg [ 299.47 KiB | Viewed 5564 times ]
IMG_7520.jpg
IMG_7520.jpg [ 311.08 KiB | Viewed 5564 times ]
IMG_7521.jpg
IMG_7521.jpg [ 297.24 KiB | Viewed 5564 times ]
IMG_7522.jpg
IMG_7522.jpg [ 306.72 KiB | Viewed 5564 times ]
IMG_7524.jpg
IMG_7524.jpg [ 300.48 KiB | Viewed 5564 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Aug 2010 14:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Iasmin wrote:
GPS-ul era intocmit? Anuntul vocal deasemenea?

Toate functionau corespunzator.

Iasmin wrote:
Cum arata infrastructura din zona Cimitirului Ghencea 3?

Drumul Cooperativei se prezinta destul de bine, curtea cimitirului la fel... problema e pe straduta de acces spre poarta pe unde intra autobuzele in cimitir... e vorba de o poarta secundara, nu e cea pe unde intra vizitatorii si convoaiele funerare.


Attachments:
IMG_7525.jpg
IMG_7525.jpg [ 50.59 KiB | Viewed 5561 times ]
IMG_7526.jpg
IMG_7526.jpg [ 57.21 KiB | Viewed 5561 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Aug 2010 17:01 
Noile programe de circulatie pentru 74 si 677.
Nu imi amintesc sa fi circulat 74 vreodata asa de bine. Dimineata sunt si cate 3 bucati la P-ta Sudului :lol:


Attachments:
74 si 677.JPG
74 si 677.JPG [ 104.36 KiB | Viewed 5456 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 03 Sep 2010 18:25 
Reinfiintare linie de tramvai

Vineri, 03 Septembrie 2010

Incepand cu data de 7.09.2010, pentru imbunatatirea ofertei de transport pe tronsonul Strada Zetarilor - Strada Anghel Alexandru, se reinfiinteaza linia 4 de tramvaie, care va asigura legatura intre intre 'Zetarilor' si 'Sura Mare', pe traseul Strada Zetarilor, Strada Anghel Alexandru, Soseaua Giurgiului, Soseaua Oltenitei, Strada Sura Mare, cu intoarcere prin Soseaua Giurgiului, apoi pe traseul de ducere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Sep 2010 14:46 
Modificare traseu linia 601
Marţi, 07 Septembrie 2010

Incepand cu data de 7.09.2010, ora 10:30, ca urmare a restrictionarii traficului rutier in zona Podului Grozavesti, autobuzele liniei 601 vor circula pe sensul catre Semanatoarea pe un traseu modificat de la intersectia Splaiul Independentei/Strada Constantin Noica, pe Calea Plevnei, Strada Barierei, pana la terminalul Fluviului. Pe sensul Piata Rosetti, autobuzele vor circula pe Strada Fluviului, B-dul Dinicu Golescu, Strada Witting, Calea Plevnei, Strada Constantin Noica, Pod Cotroceni, Splaiul Independentei, apoi pe traseul de baza.

Pe traseul modificat, autobuzele vor efectua opriri in statiile liniei 123.

www.ratb.ro

-----------------------------------------
Tinand cont ca la ora 07:50 se aflau 3 autobuze ale liniei 601 la capatul de linie Semanatoarea, masinile inca circulau pana acolo. Am calatorind cu un Mercedes Citaro intre Semanatoarea Poarta II si Universitatea Politehnica. La ora 10.30, am stat ca "fraierul"circa 20 de minute dupa un 601 in statia Universitatea Politehnica in cele din urma am luat-o pe jos pana la metrou.

Sa inteleg ca linia 601 nu va mai ajung la Semanatoarea? :o :o Fotografiile au fost realizate in dimineata acesta!


Attachments:
P1560570.jpg
P1560570.jpg [ 132.29 KiB | Viewed 5208 times ]
P1560571.jpg
P1560571.jpg [ 129.64 KiB | Viewed 5208 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Sep 2010 12:44 
Reinfiintare linia 607

Marţi, 07 Septembrie 2010

Incepand cu data de 8.09.2010, pentru asigurarea transportului calatorilor spre noul sediu al Primariei Municipiului Bucuresti, ca urmare a restrictionarii traficului rutier in zona Podului Grozavesti, se reinfiinteaza linia 607, care va functiona intre Piata Operei si Semanatoarea, pe B-dul Eroii Sanitari, B-dul Gheorghe Marinescu, Soseaua Cotroceni, B-dul Iuliu Maniu, B-dul Vasile Milea, Strada Economu Cezarescu, Strada Alexandru Borneanu, Splaiul Independentei, Soseaua Virtutii, Soseaua Ciurel, Strada General Popovat, Soseaua Virtutii, Splaiul Independentei, cu intoarcere pe Splaiul Independentei, Strada Stoicescu Atanase Economu, Strada Miorita, Strada Economu Cezarescu, B-dul G-ral Vasile Milea, B-dul Iuliu Maniu, Soseaua Cotroceni, Splaiul Independentei, B-dul Eroii Sanitari.
Pe B-dul Eroii Sanitari, B-dul Gheorghe Marinescu si B-dul Iuliu Maniu, autobuzele vor opri in statiile de pe traseul liniei 336; pe B-dul Vasile Milea, vor opri in noua statie amplasata dupa intersectia cu B-dul Iuliu Maniu.
De asemenea, se vor efectua opriri pe Strada Alexandru Borneanu, Strada Economu Cezarescu, Splaiul Independentei si Soseaua Ciurel, in statiile nou infiintate, precum si in fostele statii ale liniei 601 de pe Splaiul Independentei.
Abonamentele eliberate pentru linia 601 vor fi valabile si pe linia 607.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 Sep 2010 19:26 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=449

Cu ocazia aniversarii a 551 ani de la atestarea documentara a Municipiului Bucuresti, se vor lua urmatoarele masuri:
A. In ziua de 18.09.2010, intre orele 11:00-15:00, Regia Autonoma de Transport Bucuresti, va organiza un convoi de tramvaie de epoca, care va circula pe traseul: Depoul Victoria, Str. Mexic, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Stefan cel Mare, Calea Mosilor, Str. Cavafii Vechi, Str. Baniei pana la terminalul Piata Sf. Gheorghe, cu intoarcere prin Str. Lipscani, Cal. Mosilor, Sos. Colentina, Str. Reinvierii, Str. Lizeanu, Sos. Stefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Str. Mexic, Depoul Victoria.
Pe acest traseu, tramvaiele vor opri in statiile liniilor 34 si 21, precum si in statia nou infiintata de la intersectia Str. Lizeanu/Sos. Stefan cel Mare, sens Depoul Victoria.

----
Se vor mai pune in circulatie si linii de autobuz pentru Noaptea Muzeelor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Sep 2010 00:04 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 610
Location: Bucuresti, Militari
RATB va prelungi traseul liniei 168 pana in Cartierul Constantin Brancusi
Joi, 23 Septembrie 2010

Regia Autonoma de Transport Bucuresti, la solicitarea Primariei Sectorului 6, raspunde cererilor locuitorilor din Cartierul Constantin Brancusi, asigurand o linie de transport public care va face legatura intre cartier si zona centrala.
Astfel, incepand de sambata, 25.09.2010, linia de autobuze 168 va functiona pe traseul de baza intre Piata Romana si terminalul Valea Argesului, apoi pe un traseu prelungit, pe Str. Valea Argesului, Str. Valea Oltului, Drumul Valea Doftanei, pana la noul terminal Cartier Constantin Brancusi. Pe sensul spre Piata Romana, autobuzele vor circula pe Drumul Valea Doftanei, Aleea Poarta Sarutului, Aleea Masa Tacerii, Str. Valea Oltului, Str. Valea Argesului, apoi traseul actual.

Pe traseul prelungit, sens Cartier Constantin Brancusi, autobuzele vor efectua opriri pe Str. Valea Argesului in statia nou infiintata Valea Argesului, pe Drumul Valea Doftanei in statiile nou infiintate Valea Doftanei si Parcul Constantin Brancusi, precum si in statia capat de linie Cartier Constantin Brancusi. Pe sensul spre Piata Romana, autobuzele vor opri pe Str. Valea Doftanei in statia Parcul Constantin Brancusi, pe Aleea Poarta Sarutului in statia Poarta Sarutului si pe Aleea Masa Tacerii in statia Masa Tacerii

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=453


Attachments:
File comment: Noul traseu al lui 168; nu stiu cat de corect sunt amplasate statiile.
168nou.jpg
168nou.jpg [ 207.78 KiB | Viewed 4666 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 15 Oct 2010 23:51 
RATB va relua functionarea liniilor de tramvaie si autobuze din zona Piata Unirii

Vineri, 15 Octombrie 2010


Incepand de luni, 18.10.2010, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va relua functionarea liniilor de transport public din zona Piata Unirii, ca urmare a finalizarii lucrarilor executate de societatea APA NOVA la reteaua publica de canalizare din zona terminalului RATB.
Liniile de tramvaie si autobuze vor functiona pe urmatoarele trasee:
Linia 4 se reinfiinteaza intre terminalul Zetari si Sura Mare, pe traseul: Str. Zetarilor, Str. Anghel Alexandru, Sos. Giurgiului.
Linia 7 va functiona intre terminalul CFR Progresului si Piata Unirii, pe Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Str. 11 Iunie si Bd. Regina Maria.
Linia 19 va reveni pe traseul de baza intre terminalul Complex R.A.T.B. Titan si Sura Mare, pe traseul: Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, si Cal. Serban Voda.
Linia 27 va reveni pe traseul de baza intre terminalul Complex RATB Titan si Piata Unirii, urmand traseul: Bd. Th. Pallady, Bd. Camil Ressu, Calea Dudesti, Bd. Octavian Goga, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria.
Linia 32 va reveni pe traseul de baza intre terminalul Depoul Alexandria si Piata Unirii, pe Sos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Bd. George Cosbuc, Bd. Regina Maria.
Linia 117 va functiona intre terminalul Bacau si Piata Sf. Vinerii, pe Sos. Salaj, Cal. Ferentarilor, Str. Nasaud, Str. Odoarei, Bd. George Cosbuc, Bd. Regina Maria, Piata Unirii, Bd. Unirii, Bd. Mircea Voda, Bd. Corneliu Coposu, Piata Sf. Vineri.
Linia 232 va functiona intre terminalul Real Berceni si Piata Unirii, pe urmatorul traseu: Bd. Metalurgiei, Str. Turnu Magurele, Sos. Berceni, Piata Sudului, Sos. Oltenitei, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Piata Unirii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 26 Oct 2010 12:52 
Offline

Joined: Mon 24 Nov 2008 19:15
Posts: 21
Location: Bucuresti
Linii RATB modificate pe durata mitingului din 27.10.2010
Marţi, 26 Octombrie 2010

Miercuri, 27.10.2010, din cauza mitingului organizat de confederatiile sindicale, mijloacele de transport in comun din zona centrala vor circula pe trasee modificate, astfel:

A. Incepand cu ora 7:00 se va restrictiona traficul rutier pe Bd. Kiseleff, de la Piata Arcul de Triumf pana la Piata Victoriei, pe Bd. Aviatorilor, de la Piata Charles de Gaulle pana la Piata Victoriei, accesul dinspre Bd. Ion Mihalache catre Piata Victoriei, precum si efectuarea virajului la stanga din Piata Victoriei catre Bd. Ion Mihalache, Calea Victoriei si Bd. Lascar Catargiu.

Din aceasta cauza, incepand cu ora 06:30 pana in jurul orei 10:00, liniile din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:

Linia 122 va functiona pe traseul de baza numai intre Cartierul Latin si Piata Romana.

Linia 300 va functiona pe traseul de baza intre Clabucet si intersectia Bd. Ion Mihalache/Str. Buzesti (Piata Victoriei), apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri prin Str. Buzesti, Str. Occidentului, Bd. Gh. Manu, Bd. Lascar Catargiu, Piata Romana.

Linia 381 va functiona pe traseul de baza numai intre Piata Resita si Piata Romana.

Linia 783 va functiona in ambele sensuri de la Piata Arcul de Triumf, prin Bd. C-tin Prezan, Cal. Dorobantilor, Bd. Dacia, Piata Romana, Bd. Gh. Magheru, apoi traseul de baza.

B. Incepand cu ora 10:30, pe timpul desfasurarii marsului, traficul rutier va fi restrictionat, atat pe traseul de deplasare al participantilor, respectiv Bd. Lascar Catargiu, Bd. Gh. Magheru, Bd. I.C. Bratianu, Bd. Unirii, cat si pe toate arterele de circulatie care acced catre aceste bulevarde.

Din aceasta cauza, incepand cu ora 10:00 pana in jurul orei 14.00, liniile din zona restrictionata vor functiona pe trasee modificate, astfel:

Liniile 104, 123 si 124 vor functiona pe traseul de baza intre terminalele Cora Pantelimon, CET Sud Vitan, respectiv Fundatia Aisteda si intersectia Bd. Unirii/Bd. Mircea Voda, apoi pe un traseu modificat prin Bd. Mircea Voda, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, Piata Sf. Vineri.

Liniile 131, 301 si 331 vor functiona doar pana la Piata Lahovari.

Liniile 122, 137, 138 si 268 vor functiona pe traseele de baza pana la intersectia Str. Stirbei Voda/Cal. Victoriei, apoi pe un traseu modificat prin Cal. Victoriei, Bd. Regina Elisabeta, Bd. M. Kogalniceanu, apoi traseele actuale.

Liniile 126, 168, 226, 268 si 368 vor functiona pe traseele de baza pana la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Luterana, apoi pe un traseu modificat prin Str. Luterana, Str. G-ral Budisteanu, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, apoi traseele actuale.

Linia 133 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Bd. Tineretului si intersectia Str. Mihai Eminescu/Str. Polona, apoi pe un traseu modificat pe Str. Polona, Sos. Stefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara, Pasaj Victoriei, Sos. Nicolae Titulescu, Str. Maltopol, Bd. Gh. Duca, Bd. Dinicu Golescu, Str. Fluviului, cu intoarcere pe Str. Fluviului, Cal. Plevnei, cu intoarcere in intersectia Cal.Giulesti/Sos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Garii de Nord, Bd. Gh. Duca, Bd. Alex. Ioan Cuza, Sos. Nicolae Titulescu, Pasaj Victoriei, Bd. Iancu de Hunedoara, Sos. Stefan cel Mare, Str. Polona, Bd. Dacia, apoi traseul actual.

Linia 300 va functiona pe traseul de baza intre Clabucet si intersectia Bd. Ion Mihalache/Str. Buzesti (Piata Victoriei), apoi pe un traseu modificat prin Str. Buzesti, Cal. Grivitei, Bd. Dacia, Cal. Victoriei, cu intoarcere pe Bd. Regina Elisabeta, Bd. M. Kogalniceanu, Cal. Plevnei, Str. Stirbei Voda, Str. Berzei, Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache, Clabucet.

Liniile 336 si 601 vor functiona pe traseele de baza intre terminalele Apusului, respectiv Semanatoarea si Pod Eroilor, apoi pe un traseu modificat pe Str. Stirbei Voda, Calea Victoriei, Bd. Regina Elisabeta, Bd. M. Kogalniceanu, apoi traseele actuale.

Linia 381 va functiona pe traseul de baza intre Piata Resita si Pasajul Unirii , apoi pe un traseu modificat prin Bd. Dimitrie Cantemir, cu intoarcere prin Splaiul Unirii, Bd. Marasesti, Bd. Dimitrie Cantemir, apoi traseul actual.

Linia 783 va functiona pe traseul de baza intre Aeroportul Henri Coanda si Piata Arcul de Triumf, apoi pe un traseu modificat in ambele sensuri pe Bd. C-tin Prezan, Cal. Dorobantilor, Sos. Stefan cel Mare, Bucur Obor, Cal. Mosilor, Piata Rosetti, unde vor intoarce comun cu autobuzele liniei 311.

De asemenea, incepand tot cu ora 10:00, dar pana la retragere, vor fi modificate urmatoarele linii de autobuze:

Linia 117 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Bacau si Piata Unirii, cu intoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi traseul actual.

Liniile 116 si 313 vor functiona pe traseul de baza intre terminalele Gara Progresul, respectiv Turnu Magurele si intersectia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Splaiul Unirii, Bd. Marasesti, Bd. Dimitrie Cantemir, apoi traseele de baza.

Linia 232 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Real Berceni si Piata Unirii, cu intoarcere pe Dimitrie Cantemir, Bd. Marasesti, Str. Dr. C-tin Istrate, apoi traseul actual.

Linia 312 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Piata de Gros si intersectia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Splaiul Unirii, Cal. Vacaresti, apoi traseul de baza.

Linia 385 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Valea Oltului si intersectia Cal. 13 Septembrie/Sos. Pandurilor/ Bd. Tudor Vladimirescu, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Tudor Vladimirescu, Bd. George Cosbuc, Bd. Regina Maria, Piata Unirii, cu intoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Cosbuc, Bd. Tudor Vladimirescu, Calea 13 Septembrie, apoi traseul actual.

C. Incepand cu ora 12:00 pana in jurul orei 23.00, se va restrictiona traficul rutier pe Calea 13 Septembrie, de la intersectia cu Bd. Tudor Vladimirescu, pe Bd. Unirii, de la intersectia cu Bd. I.C. Bratianu, pe Bd. Natiunile Unite de la Piata Natiunile Unite, pe Bd. Libertatii, intre Splaiul Independentei si Bd. George Cosbuc, pe Str. Izvor si pe Str. B.P. Hasdeu, de la Pod Hasdeu pana la intersectia cu Bd. Tudor Vladimirescu.

Din aceasta cauza, incepand cu ora 11:00 pana la retragere, linia 136 va functiona pe traseul de baza intre CET Vest Militari si intersectia Sos. Pandurilor/Cal. 13 Septembrie, cu intoarcere pe Cal. 13 Septembrie, Sos. Progresului, Bd. Geniului, Bd. Iuliu Maniu, apoi traseul actual.

D. In intervalul 14.00-21.00, liniile 104, 124, 123 si 783 vor functiona astfel:

Liniile 104 si 124 vor reveni pe traseele de baza intre terminalele Cora Pantelimon, respectiv Fundatia Aisteda si Piata Operei, cu intoarcere prin Bd. Eroii Sanitari, Bd. Eroilor, Splaiul Independentei, apoi pe traseul liniei 385 pe Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, Bd. Mircea Voda, apoi traseul de baza.

Linia 123 va functiona pe traseul de baza intre Gara de Nord si Piata Unirii, apoi pe traseul liniei 385 pe Splaiul Independentei, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, Bd. Mircea Voda, apoi traseul de baza. Pe celalalt sens autobuzele vor circula pe traseul de baza.

Linia 783 va functiona pana la retragere pe traseul de baza intre Aeroportul Henri Coanda si Pasajul Unirii, apoi prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Marasesti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Voda, Piata Unirii. Celalat sens nu se modifica.

Incepand cu ora 14.00, liniile 122, 126, 131, 133, 137, 138, 168, 226, 268, 300, 301, 331, 336, 368, 381 si 601 vor reveni pe traseele de baza.

E. In intervalul 22.00-23.00 in vederea defluirii participantilor, se va restrictiona traficul rutier pe Splaiul Independentei, intre Piata Unirii si Pod Eroilor, pe ambele sensuri de mers.

Din aceasta cauza, incepand cu ora 21:00 pana la retragere, liniile din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:

Liniile 104, 123 si 124 vor functiona pe traseele de baza intre Cora Pantelimon, CET Sud Vitan, respectiv Fundatia Aisteda si intersectia Bd. Unirii/Bd. I. C. Bratianu, apoi pe un traseu modificat pe Bd. I. C. Bratianu, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, Piata Sf. Vineri.

Linia 122 va functiona pe traseul de baza intre Piata Victoriei si Piata Romana, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, Bd. Eroilor, apoi traseul actual.

Liniile 137, 138 si 268 vor functiona pe traseele de baza intre terminalele Carrefour Militari, Complex Comercial Militari, respectiv Valea Argesului si intersectia Cal. Victoriei/Str. C.A. Rosetti apoi pe un traseu modificat prin Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. N. Balcescu, Bd. Magheru, Piata Romana, cu intoarcere pe Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, Bd. Eroilor, apoi traseele actuale.

Liniile 620 si 635 vor functiona pe traseele actuale intre terminalele Laromet, respectiv Ghencea si intersectia Str. Stirbei Voda/Calea Plevnei cu intoarcere pe Calea Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei apoi traseele de baza.

Liniile 236 si 336 vor functiona pe traseele de baza intre terminalele West Park, respectiv Apusului si intersectia Splaiul Independentei/Bd. Eroilor, apoi pe un traseu modificat prin Bd. Eroilor, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Gh. Marinescu, apoi traseele actuale.

Linia 601 va functiona pe traseul de baza intre Semanatoarea si intersectia Splaiul Independentei/Bd. Eroilor cu intoarcere la Podul Eroilor pe Splaiul Independentei (malul stang), Str. G-ral Popovat, apoi traseul actual.

Pe toata durata zilei, liniile de troleibuze din zona Piata Universitatii vor functiona pe trasee scurtate, astfel:

Linia 61 va functiona pe traseul de baza intre terminalul Master SA si intersectia Sos. Cotroceni/Bd. Gh. Marinescu apoi pe un traseu comun cu linia 62 pe Sos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Gara de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Sos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu.

Liniile 69 si 91 vor circula pe un traseu modificat de la intersectia Bd. Eroilor/ Bd. Eroii Sanitari, prin Bd. Eroilor, Splaiul Independentei, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Gara de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Stirbei Voda, Bd. Eroilor, Str. Dr. Bagdasar, apoi traseele de baza.

Liniile 66, 70, 79, 85, 90 si 92 vor functiona doar pana la Piata Rosetti.

Regia Autonoma de Transport Bucuresti, in situatia in care se va impune, va suplimenta numarul mijloacelor de transport pe traseele unde fluxul de calatori va fi mai mare decat cel normal.
Sursa:http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=461


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Nov 2010 20:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Adrian Crit: Modernizam si construim tramvaie in Uzina de Reparatii a RATB

Transportul public de persoane este o activitate esentiala pentru functionarea si dezvoltarea unei metropole cum este Bucurestiul, in conditiile in care fenomenul aglomerarii traficului auto a crescut enorm. Adrian Crit, directorul general al Regiei Autonome de Transport Bucuresti, a preluat in urma cu doua luni conducerea institutiei, iar sarcina sa este una dintre cele mai dificile, atat timp cat marile orase ale lumii au demonstrat ca eficientizarea serviciului public de transport este unica solutie viabila de ameliorare si de solutionare a ambuteiajelor de la orele de varf. La intrebarile Ziua Cargo despre planurile de dezvoltare a serviciilor oferite bucurestenilor de catre Regie, dar si despre modul in care aceasta institutie traverseaza criza economica, Adrian Crit a avut amabilitatea sa raspunda cititorilor nostri, intr-un interviu.

Ziua Cargo: Reinfiintarea traseelor preorasenesti a presupus achitarea datoriilor pe care C.J. Ilfov le avea catre RATB? Cum au decurs negocierile cu primariile ilfovene, si care sunt noile trasee preorasenesti?

Adrian CRIT: Consiliul Judetean Ilfov nu si-a indeplinit obligetiile de plata pe care si le asumase fata de Consiliul General al Municipiului Bucuresti prin Protocolul privind transportul public de calatori. Fata de aceasta situatie, Primaria Municipiului Bucuresti s-a adresat instantei judecatoresti, pentru recuperarea datoriilor acumulate.

La solicitarea primariilor din Comunele Chitila, Chiajna, Domnesti si Mogosoaia, Primaria Municipiului Bucuresti si Regia Autonoma de Transport Bucuresti au incheiat contracte direct cu aceste primarii. Astfel, incepand din data de 13.09.2010, RATB a infiintat liniile 406, 422, 408, 428 si 460.

Ziua Cargo: Ce investitii are programate RATB pentru anul 2010, avand in vedere perioada de criza, dar, mai ales, bugetul mai redus decat in anii trecuti, propus de Primarul General Sorin Oprescu si aprobat de C.G.M.B. pentru anul in curs? Ce obiective de investitii incepute anul trecut si continuate anul acesta vor fi finalizate?

Adrian CRIT: Proiectele de investitii au la baza strategia de dezvoltare a serviciului public de transport de suprafata in Municipiul Bucuresti, strategie care prevede modernizarea si extinderea infrastructurii retelei de tramvai si troleibuze, inlocuirea si marirea parcului de autobuze, troleibuze si tramvaie.

Planul de investitii pentru anul 2010 prevede modernizarea a 6 tramvaie V3A si construirea a 4 tramvaie Bucur LF, in cadrul Uzinei de Reparatii RATB, precum si continuarea lucrarilor de inlocuire a pieselor de cale la reteaua de tramvaie, lucrare inceputa in anul 2009.

Ziua Cargo: Cum decurge activitatea liniilor turistice la manastirile din jurul Bucurestiului, la doua luni de la infiintare? Exista suficiente solicitari din partea bucurestenilor? Autobuzele functioneaza la capacitate maxima?

Adrian CRIT: In baza unui parteneriat intre Regia Autonoma de Transport Bucuresti si Ministerul Dezvoltarii si Turismului, incepand din data de 01.08.2010 au fost infiintate noua trasee turistice catre manastiri si obiective de interes din jurul Bucurestiului. Avand in vedere ca este vorba de un proiect pilot, functionarea acestor trasee a fost monitorizata permanent in vederea adaptarii ofertei la cererea de transport.

Cel mai atractiv traseu, care a necesitat in mod repetat suplimentarea parcului de autobuze, este T9, care functioneaza de la terminalul Piata Presei Libere – Ghencea - Manastirea Comana - Parcul Natural Comana.

Lipsa de interes a calatorilor pentru traseele spre Manastirea Ciorogarla si Biserica Sf. Voievozi din Hulubesti a determinat desfiintarea acestora.

Ziua Cargo: Ne puteti oferi detalii despre introducerea cartelei unice pentru calatoria cu metroul si mijloacele de transport public de suprafata: costuri, cum colaborati cu Metrorex, avand in vedere ca directorul general Gheorghe Udriste a condus multi ani Directia de Transporturi din Primaria Capitalei si cunoaste necesitatile de transport ale bucurestenilor?

Adrian CRIT: Sistemul de transport in comun din Bucuresti are unul dintre cele mai moderne si complexe sisteme de taxare din lume, pe baza de carduri contactless. Utilizatorii transportului in comun beneficiaza de multiple posibilitati de reincarcare a cardurilor, prin POS – la centrele RATB, e-commerce (reincarcare prin Internet) si prin ATM-urile BCR.

Majoritatea utilizatorilor transportului in comun sunt in posesia unui card ACTIV, pe care au posibilitatea sa incarce oricare din titlurile de calatorie din oferta RATB, abonamentul Metrorex, portofel electronic sau diverse combinaiii ale acestora. In prezent, in sistem exista circa 980.000 de carduri ACTIV care se adreseaza, in egala masura, atat calatorilor fideli ai RATB (utilizatori de abonamente), cat si celor ocazionali (utilizatori de portofel electronic).

Relatia cu Metrorex este una de colaborare, fireasca, intre doi operatori de transport public.

Ziua Cargo: Credeti ca aceasta criza economica poate fi benefica pentru transportul public bucurestean, in sensul ca publicul calator va opta (sau a optat deja) pentru mijloacele de transport ale RATB, in defavoarea autoturismelor proprii, lucru ce va duce la fluidizarea traficului?

Adrian CRIT: Pentru a convinge cetatenii sa foloseasca mai mult mijloacele de transport public, RATB trebuie sa ofere servicii care sa reprezinte o alternativa viabila si convenabila pentru deplasarile urbane. In acest sens, ne propunem cresterea calitatii si atractivitatii transportului public, asigurandu-se o imbunatatire a conditiilor de transport, cresterea sigurantei in exploatare, reducerea duratei deplasarilor, imbunatatirea ritmicitatii mijloacelor de transport. In colaborare cu Consiliul General al Municipiului Bucuresti si Primaria Municipiului Bucuresti, vrem sa continuam modernizarea infrastructurii caii de rulare, modernizarea parcului de autobuze, troleibuze si tramvaie, precum si instituirea de benzi proprii de circulatie pentru vehiculele de transport public.

Ziua Cargo: Traseele unice pentru mijloacele RATB - in putinele zone in care au fost introduse - si-au demonstrat eficienta pana acum?

Adrian CRIT: Culoarele unice reprezinta cel mai bun mod de a imbunatati ritmicitatea si punctualitatea mijloacelor de transport in comun de suprafata. Organizarea culoarelor unice pe Bd. Elisabeta si Bd. Dacia, pentru traseele de autobuze si troleibuze, precum si pe liniile de tramvaie 41 si 32 (tronsoanele Str. Antiaeriana - Str. Margeanului si Str. Buzoieni – Piata Cosbuc), si-au demonstrat eficienta.

Ziua Cargo: Ce proiecte noi anuntati publicului calator bucurestean?

Adrian CRIT: In perioada 2011-2013, RATB are in vedere realizarea urmatoarelor obiective de investitii:

* modernizarea si retehnologizarea Uzinei de Reparatii RATB pentru constructia de tramvaie;

* modernizarea depoului de tramvaie Titan;

* modernizarea liniilor de tramvai pe Bd. Camil Ressu, Bd. Gloria si Str. Nicolae Teclu;

* achizitia a 300 autobuze, 150 troleibuze si construirea a 16 tramvaie Bucur LF.


Interviu realizat de Magda SEVERIN

http://ziuacargo.ro/stire/16-octombrie- ... ii-a-RATB-


Attachments:
Adrian Crit.jpg
Adrian Crit.jpg [ 80.2 KiB | Viewed 4871 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Nov 2010 21:28 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Mda, dl. Crit nici nu stie ce are in ograda. Mai exista si linia 421, iar in privinta tramvaielor, cele 6 ,,modernizari" sunt, de fapt, constructii noi. La fel, Crit nu cunoaste faptul ca traseele ,,turistice" sunt desfiintate incepand cu 16.10.2010.

La ce :twisted: 'ului ne trebuie alte autobuze? RATB are in jur de 1300 de autobuze functionale. Dintre acestea, la traseu ies zilnic in jur de 850, la care mai adaugam 15 bucati pentru liniile preorasenesti. De la 865 la 1300 e drum luuuung. Desigur, autobuzele sunt si repartizate prost la garaje... de exemplu, Titanul taie masini din 2001 ca nu are ce face cu ele. In plus, Titan, Ferentari si Militari au umplut parcul rece din Berceni, in vreme ce la Nordului s-a ajuns sa se trimita Citaro pe 460 (probabil scoase de pe alta linie), pentru ca nu mai sunt autobuze disponibile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Nov 2010 12:47 
Offline

Joined: Mon 24 Nov 2008 19:15
Posts: 21
Location: Bucuresti
Liniile 112 si 135 functioneaza pe trasee modificate
Miercuri, 03 Noiembrie 2010

Din cauza restrictiilor de circulatie aplicate in intersectia Sos. Pipera/Str. Aviator Serbanescu/Str. Barbu Vacarescu, liniile 112 si 135 functioneaza pe trasee modificate, astfel:
Linia 112 functioneaza pe un traseu modificat pe sensul spre CFR Constanta, de la intersectia Str. Av. Serbanescu/ Str. Avionului, prin Str. Avionului, Cal. Floreasca, Str. Fabrica de Glucoza, Str. Barbu Vacarescu, Sos. Pipera, terminal CFR Constanta. Celalalt sens nu se modifica.
Linia 135 va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre CET Sud Vitan, de la intersectia Sos. Pipera/Str. Garii Herastrau, Str. Fabrica de Glucoza, Calea Floreasca, apoi traseul de baza. Celalalt sens nu se modifica.
http://www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Nov 2010 00:48 
In zilele de 23 si 24.11.2010, linia 5 va fi suspendata

Luni, 22 Noiembrie 2010

In vederea demararii lucrarilor de modernizare a Bd. Aerogarii, tronsonul cuprins intre DN1 si Str. Nicolae Caramfil, in zilele de 23 si 24.11.2010, in zona Podului Baneasa, se va construi un terminal pentru intoarcerea tramvaielor de pe linia 5.
Din aceasta cauza, in zilele de 23 si 24.11.2010, linia 5 va fi suspendata.

Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 605, care va functiona intre Aeroportul Baneasa si Bucur Obor, pe urmatorul traseu: Bd. Aerogarii, Pasajul Aviatiei, Str. Av. Alexandru Serbanescu, Str. Barbu Vacarescu, Sos. Stefan cel Mare, Str. Lizeanu, Str. Reinvierii, Sos. Colentina, cu intoarcere prin Sos. Colentina, Sos. Stefan cel Mare, Str. Barbu Vacarescu, Str. Aviator Alexandru Serbanescu, Pasajul Aviatiei si Bd. Aerogarii.

Abonamentele eliberate pe linia 5 vor fi valabile si pe linia naveta 605.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 960 posts ]  Go to page Previous  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group