TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 07 Dec 2019 21:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Oct 2007 08:35 
Santiere vechi si noi

Gropile si basculantele care ridica praful au devenit obisnuinta pentru locuitorii Bucurestiului, insa de lucrarile neterminate au inceput sa se planga pana si primarii de sector. In sectorul 2, bulevardele Colentina si Floreasca arata ca o ulita imensa.

Lucrari - Soseaua Colentina nu este nici acum terminata, chiar daca autorizatia emisa in urma cu un an, pentru reabilitare, de Primaria Municipiului Bucuresti, a expirat. Primarul sectorului 2, Neculai Ontanu, s-a plans, ieri, printr-un comunicat de presa, ca lucrarile sunt abandonate pe anumite tronsoane si mult intarziate pe altele. "Pe anumite zone din santier au crescut buruienile, de cand muncitorii nu au mai trecut pe acolo, fapt care duce la concluzia ca lucrarile sunt abandonate", a spus Ontanu. Primarul spune ca firmele care realizeaza modernizarea Soselei Colentina au fost sesizate, insa problema nu a fost rezolvata. "In intersectiile cele mai importante, lucrarile sunt prost semnalizate si prezinta intarzierile cele mai mari, generand strangularea circulatiei autovehiculelor si cozi interminabile", mai spune Ontanu.

Aceeasi situatie si pe Calea Floreasca. De aproape o saptamana, cratere adanci au aparut in asfalt. Muncitorii schimba tevi uriase, pe sub pamant. Soferii se chinuie sa treaca prin aceasta zona si rasufla usurati daca nu s-au ales cu zgarieturi sau o roata cazuta in groapa. Circulatia este cu atat mai dificila cu cat muncitorii au sapat pe ambele sensuri de mers. Colentina si Floreasca sunt doar doua santiere din capitala. Vremea rece va face ca lucrul sa inceteze, iar lucrarile de pe santiere risca sa ramana neterminate pana la primavara viitoare.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Oct 2007 09:53 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Se executa lucrari de modernizare in intersectia Str.Dr. Felix / Bd. Ion Mihalache

Incepand cu data de 15.10.2007, se vor executa lucrari de modernizare a caii de rulare pentru tramvaie in intersectia Str. Dr. Felix / Bd. Ion Mihalache.
Din aceasta cauza, tramvaiele din zona vor circula pe trasee modificate, astfel:
Linia 20 va functiona intre Laromet si Pta Presei, prin Bd. Bucurestii Noi, Cal. Grivitei, Bd. Ion Mihalache, Str. Clabucet, str. Av. Popisteanu si Bd. Expozitiei.
Linia 45 va functiona intre Cartier Damaroaia si Mezes, pe Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucurestii Noi si Sos. Chitila.
Liniile 24 si 42 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza linia naveta de autobuze 620 care va functiona intre Cal. Plevnei (Vasile Parvan) si Mezes, prin Str. Sf. Constantin, Str. Cobalcescu, Str. Berzei, Str. Buzesti, Bd. Ion Mihalache, Cal. Grivitei, Bd. Bucurestii Noi si Sos. Chitilei.
In vederea facilitarii legaturilor cu zona centrala si Gara de Nord, abonamentele eliberate pentru liniile 20, 24, 42 si 45 vor fi valabile si pe linia naveta de autobuze 620 precum si pe liniile 65, 86 si 97 intre Sos. Chitila si Gara de Nord.
De asemenea, parcul liniilor de troleibuze 65, 86 si 97 va fi suplimentat.

Sursa:www.ratb.ro

In sfarsit le merg sitirle cu modificarile de trasee :mrgreen:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Oct 2007 16:59 
In zilele de sambata 20.10. si duminica 21.10.2007, linia 66 de troleibuze se suspenda

In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact pentru troleibuze pe Sos. Colentina si Cal. Mosilor, in zilele de sambata 20.10. si duminica 21.10.2007, linia 66 de troleibuze se suspenda.
Pentru asigurarea capacitatii de transport necesare pe arterele respective, linia naveta 667 va functiona cu un parc suplimentat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Oct 2007 22:21 
Fara tramvaie pe Sos. Oltenitei

DEVIERI. Tramvaiele de pe liniile 19 si 34 vor avea, incepand de pe 23 octombrie, trasee scurtate pana la Sura Mare, deoarece pe Soseaua Oltenitei vor demara lucrarile de reabilitare a sinelor.

Circulatia tramvaiului 15 va fi suspendata pe perioada lucrarilor, tramvaiul 19 va avea un traseu limitat intre Complexul RATB Titan si Sura Mare, iar tramvaiul 34 - intre Lacul Tei si Sura Mare.

Pentru preluarea calatorilor pe Soseaua Oltenitei pana la Piata Sudului se vor infiinta liniile de autobuz 611 si 615, care vor face legatura intre Terminalul Romprim si Sura Mare. Pentru descongestionarea terminalului Sura Mare, linia 173 va functiona pe traseul de baza intre Valea Argesului si intersectia Sos. Viilor/Cal. Serban Voda.


P.S. Sunt curios daca vor face ceva si pe Vacaresti :!: :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 19 Oct 2007 22:51 
Incepand de marti, tramvaiul 15 va fi suspendat, iar tramvaiele 19 si 34 vor avea trasee deviate, din cauza lucrarilor de reabilitare a Soselei Oltenitei, pe tronsonul cuprins intre Strada Sura Mare si Piata Sudului, se arata intr-un comunicat al Regiei de Transport Bucuresti.

Astfel, incepand de marti, tramvaiul 19 va circula intre Complex RATB Titan si Sura Mare, prin Bd. Theodor Pallady, Bd.1 Decembrie 1918, Str. Liviu Rebreanu, Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Sincai, Calea Serban Voda si Str. Sura Mare.

Tramvaiul 34 va circula intre Lacul Tei si Sura Mare, prin Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Lizeanu, Sos. Stefan cel Mare, Sos. Mihai Bravu, Calea Vitan, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gheorghe Sincai, Calea Serban Voda si Str. Sura Mare.

Potrivit Regiei de Transport Bucuresti (RATB), pentru preluarea calatorilor, vor fi infiintate linii naveta de autobuz. Astfel, linia 611 va circula intre Str. Grigore Marin si Sura Mare, pe Str. Grigore Marin, Str. Soldanului, Str. Sergent Iriceanu si Soseaua Oltenitei. Autobuzul 615 va circula intre Dristor si Sura Mare, pe Bd. Camil Ressu, Sos. Mihai Bravu, Calea Vacaresti si Soseaua Oltenitei.

RATB anunta ca abonamentele eliberate pentru liniile de tramvaie 15, 19 si 34 vor fi valabile si pe liniile naveta de autobuze 604, 611 si 615, iar cele eliberate pe linia 15 vor fi valabile si pe liniile 19 (pana la Sura Mare) si 27 (intre Complex RATB Titan si intersectia Bulevardului Camil Ressu cu Soseaua Mihai Bravu).

In acelasi timp, in vederea suplimentarii capacitatii de transport din zona lucrarilor, de marti, liniile 23, 27 si 40 vor avea un parc suplimentat de vehicule, iar liniile 116, 141 si 232 vor reveni pe traseele de baza prin Soseaua Oltenitei si Bd. Constantin Brancoveanu. De asemenea, autobuzul 323 va reveni pe traseul de baza prin Soseaua Giurgiului si Strada Toporasi.

Totodata, linia 173 va functiona pe traseul de baza intre Valea Argesului si intersectia Soselei Viilor cu Calea Serban Voda.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Oct 2007 02:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
O stire mai veche, din 19.04.2003:

,,RATB isi va moderniza parcul
Tramvaiul Bucur
-- Regia ar putea castiga un contract extern de 100 de milioane de dolari
Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB) va incepe, in 2004, productia de serie a unui model de tramvai modernizat, Bucur 1, urmand ca in 2005 sa puna in circulatie un nou tip de tramvai, Bucur LF, a declarat, ieri, Traian Neghirla, directorul general al regiei. Tramvaiul Bucur 1 se afla in faza de obtinere a omologarii si a fost realizat la uzinele de reparatii Atelierele Centrale din cadrul RATB. Tramvaiul va avea un numar total de 165 de locuri, dintre care 35 pe scaune. Pretul de fabricatie este de 315.000 euro. Acest model va avea o viteza maxima de 60 km/h si va inlocui tramvaiul V3A, utilizat in prezent pe linia 41. De asemenea, RATB va construi in 2004 prototipul unui tramvai modern, Bucur LF, a carui productie de serie va incepe in 2005. Modelul va avea 52 locuri pe scaune, capacitatea totala fiind de 234 de locuri. Acest tip de tramvai va fi primul dintr-o serie cu podea joasa, la nivelul peronului. "Este timpul sa avem in 2004 un tramvai modern, care sa raspunda nevoilor si asteptarilor cetatenilor. Bucurestenii s-au saturat de tramvaie la care sa nu se inchida usile iarna sau care se opresc cand bate vantul sau ploua", a argumentat, la randul sau Dan Ioan Popescu, ministrul Industriei si Resurselor si presedinte al Departamentului de Politici Industriale din cadrul PSD.

El a subliniat, de asemenea, necesitatea realizarii unui produs de calitate care sa permita un transport in conditii normale de confort si siguranta. "N-as vrea ca in 2004 sa constatam ca acest tramvai nu e chiar atat de bun precum ne asteptam, pentru ca am facut rabat pe o anumita zona a calitatii", a spus Dan Ioan Popescu. Ministrul Industriei a aratat ca specialistii RATB trebuie sa continue eforturile pentru a realiza modele moderne si performante de tramvaie. El a precizat ca autoritatile vor sprijini aceste eforturi, insa ajutorul lor nu va fi de felul celui acordat "unei persoane in varsta pe care vrem sa o trecem strada, dar ea insasi nu pare prea convinsa ca vrea acest lucru". Constructia acestor modele va fi finantata cu fonduri alocate de la bugetele unor ministere, printre care Ministerul Industriei si Resurselor, Ministerul Educatiei si Cercetarii, precum si din fondurile RATB.

RATB ar putea castiga o licitatie in valoare de 100 milioane de dolari pentru exportul in Teheran de tramvaie romanesti si modernizarea modelelor aflate in circulatie in capitala Iranului, a mai declarat Dan Ioan Popescu. "Este o licitatie pe care municipalitatea din Teheran a organizat-o pentru a lua din alte tari o parte din tramvaiele modernizate de care are nevoie. La aceasta liciatie s-au prezentat mai multe firme, inclusiv RATB. Licitatia urmeaza sa se repete in perioada urmatoare", a adaugat ministrul Industriei. Dan Ioan Popescu a precizat ca oferta RATB este "bine privita" de organizatorii licitatiei, iar regia are sanse sa obtina acest contract. "Castigarea acestei licitatii poate reprezenta o sansa foarte buna pentru RATB si uzina de reparatii Atelierele Centrale din cadrul regiei, a spus Dan Ioan Popescu. El a precizat ca intentiile oficialitatilor din Teheran vizeaza atat importul de tramvaie, cat si modernizarea celor existente.

In alta ordine de idei, Dan Ioan Popescu sustine ca introducerea tramvaielor modernizate pe linia 41 din Bucuresti reprezinta un experiment nereusit, "care mai mult a incurcat circulatia decat s-o descurce". Lucrarile de reabilitare a liniei 41 au fost incheiate in octombrie 2002 si au vizat modernizarea caii de rulare si a tramvaielor. (M.S.)"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Oct 2007 15:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
De pe www.ratb.ro :
,,Au inceput lucrari de asfaltare pe Bd. 1 Mai

Din cauza lucrarilor de asfaltare a carosabilului de pe Bd 1 Mai, incepand cu data prezentei, liniile din zona vor circula pe trasee modificate, astfel:
Liniile 69 si 71 de troleibuze vor functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri, de la intersectia Drumul Taberei/Str. Sibiu, prin Drumul Taberei(aripa de nord), Str. Valea Ialomitei, pana la terminalul Valea Ialomitei.
Linia 126 de autobuze va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri, de la intersectia Drumul Taberei/Str. Sibiu, prin Drumul Taberei (aripa de nord), Str. Brasov, Bd. Ghencea, pana la terminalul Ghencea."

.....
,,Prezenta" a aparut pe site astazi, 25.10.2007, ceea ce a facut toti calatorii din 71-ul in care eram sa sara in capul soferului cand de la Favorit troleul a luat-o inainte.
In statii nu a fost afisat NIMIC. Am mers pe jos pe Bd. 1 Mai si staiile pe ambele sensuri, de la Tricodava la Str. Sibiu erau pline de calatori, cam cate 40 de oameni in fiecare statie. Probabil RATB a considerat necesar ca ei nu merita transport in comun :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Oct 2007 17:56 
Linia 336 a revenit de azi pe traseul normal - Piata Rosetti - Complex Apusului :)


S-a reluat circulatia pe str. Apusului si liniile 106, 178, 336 si 61 vor fi modificate

Ca urmare a crearii conditiilor de circulatie pe Str. Apusului, intre Bd. Iuliu Maniu si Complex Comercial Apusului, precum si datorita continuarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului intre Complex Comercial Apusului si Bd. Uverturii, incepand cu data prezentei, se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 336 va reveni pe traseul de baza intre Pta Rosetti si Complex Comercial Apusului.
Linia 178 va functiona in ambele sensuri, de la intersectia Bd. Uverturii/Str. Dezrobirii, prin Str. Dezrobirii, Bd. Iuliu Maniu, apoi traseul actual.
Linia 106 va functiona de la Cartier Rosu, prin Str. Piscu Crasani, Str. Paralutelor, Str. Margelelor, Str. Stefan Bogdan Stan, Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Str. Dezrobirii, Bd. Uverturii, Str. Lujerului, cu intoarcere prin Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, Str. Stefan Bogdan Stan, Str. Margelelor, Str. Paralutelor, Str. Tufanelelor, Str. Catinei si Str. Piscu Crasani.
Linia 61 de troleibuze va reveni la traseul de baza intre Pta Rosetti si Master SA.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Oct 2007 18:43 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Infiintare de statii pe sos. Stefan cel Mare

Ca urmare a numeroaselor solicitari din partea calatorilor, incepand cu data de 25.10.2007, autobuzele liniilor 330 si 335 vor efectua opriri si in statiile 'Vasile Lascar' si 'Dr. Grozovici', situate pe Sos. Stefan cel Mare, in ambele sensuri, comun cu linia 634.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Oct 2007 10:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Pe Compozitorilor (1 Mai, blah) au sapat benzile laterale - banda 1 pe ambele sensuri, pana la fundatia de beton. Tind sa cred ca nu au mai facut asta niciodata de la asfaltarea initiala a strazii fiindca diferenta de nivel dintre benzi e acum enorma, 15-20cm, mai mare decat garda multor masini care circula in ziua de azi prin Bucuresti. Nu m-ar mira sa aflu de situatii cu bai de ulei sparte, scuturi si bare zgariate - si de ce, ca asa e la noi, azi sapam tot, o saptamana nu vezi picior de muncitor, apoi asfaltam, apoi iar sapam, apoi iar asfaltam.... Nu stiu daca am mentionat aici ce accident era sa fac cu masina din avatar la urcarea pe langa Academia Militara: in vara asta s-a sapat toata strada aia si au lasat-o asa vreo 2 saptamani. Intr-o dupa-amiaza am nimerit cu o roata intr-un maldar de nisip, si cu cealalta pe baza asfaltica, suprafata cu frictiune mai mare. 2-3 secunde am avut sentimentul ca masina se face titirez, ii zboara spatele spre banda de langa mine (unde erau si alte masini). Noroc ca am ramas doar cu senzatia, ma gandesc insa ce ar fi zis militianul pe PV..... :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Oct 2007 20:00 
Linia 31 va fi suspendata in dimineata zilei de 27.10.2007 :lol: :lol: :lol:

In ziua de 27.10.2007 (sambata), intre orele 06:00-14:00, se vor executa lucrari la reteaua de contact pentru tramvaie pe Bd. Iancu de Hunedoara, la iesirea din Pasajul Victoria.
Din aceasta cauza, linia 31 de tramvaie va fi suspendata in intervalul orar respectiv.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Oct 2007 20:00 
Suspendarea liniei 66 in zilele de sambata si duminica

In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact pentru troleibuze pe Sos. Colentina si Cal. Mosilor, in zilele de sambata 27.10. si duminica 28.10.2007, linia 66 de troleibuze se suspenda.
Pentru asigurarea capacitatii de transport necesare pe arterele respective, linia naveta 667 va functiona cu un parc suplimentat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Oct 2007 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Modificari ale traseelor 5, 14, 16, 55 si liniile 40, 56 se suspenda


Ca urmare a finalizarii lucrarilor de modernizare a caii de rulare pentru tramvaie de pe Cal. Mosilor (tronsonul cuprins intre Str. Armand Calinescu si Str. Cavafii Vechi) si in vederea demararii lucrarilor de modernizare la calea de rulare de pe Str. Sf. Vineri, incepand cu data de 31.10.2007 se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 5 va functiona intre ,,Sos. Bucuresti Ploiesti’’ si ,,Piata Sf. Gheorghe’’, pe Bd. Aerogarii, Str. Barbu Vacarescu, Str. Tunari, Str. Vasile Lascar, Calea Mosilor si Str. Cavafii Vechi.
Linia 14 va functiona intre ,,Granitul S.A.’’ si ,,Complex R.A.T.B. Titan’’, pe Sos. Pantelimon, Bd. Ferdinand, Str. Traian, Cal. Calarasilor, Bd. Basarabia, Bd. 1 Decembrie 1918 si Bd. Th. Pallady.
Linia 16 va functiona intre ,,Platforma Pipera’’ si ,,Piata Sf. Gheorghe’’, pe Bd. Dimitrie Pompeiu, Sos. Petricani, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Lizeanu, Str. Viitorului, Str. Vasile Lascar, Calea Mosilor si Str. Cavafii Vechi.
Linia 55 va functiona intre ,,Granitul S.A.’’ si ,,Republica S.A.’’, pe Sos. Pantelimon, Sos. Iancului, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, Cal. Calarasilor si Bd. Basarabia.
Liniile 40 si 56 se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor de pe Bd. Corneliu Coposu se infiintaeza linia naveta 640 care va functiona intre ,,Piata Hurmuzachi’’ si ,,Piata Unirii’’(cap linie 783), prin Cal. Calarasilor, Bd. Corneliu Coposu, Pta Unirii cu intoarcere prin Bd. I.C. Bratianu, Bd. Corneliu Coposu.
Abonamentele eliberate pe linia 40 sunt valabile si pe linia 14, iar cele eliberate pe linia 56 sunt valabile si pe linia 55. De asemenea, abonamentele eliberate pe liniile 14, 40, 55, 56, vor fi valabile si pe linia 640 .


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Nov 2007 17:44 
Autobuzele liniilor 126 si 368 vor circula pe un traseu modificat

Ca urmare a executarii lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Str. Stirbei Voda, tronsonul cuprins intre Calea Victoriei si Str. Luterana, incepand cu data prezentei, liniile 126 si 368 vor functiona pe un traseu modificat de la Piata Romana, comun cu cele ale liniei 168, prin Bd. Dacia, Str. M. Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, apoi traseele actuale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Nov 2007 17:44 
Autobuzele liniei 133 vor efectua opriri si in statia 'Calea Plevnei'

Ca urmare a numeroaselor solicitari din partea calatorilor, incepand cu data de 02.11.2007, autobuzele liniei 133 vor efectua opriri si in statia 'Calea Plevnei' (comun cu liniile 105, 178, 635), situata pe Calea Plevnei, sens Str. Mircea Vulcanescu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Nov 2007 18:11 
Marian Andrei wrote:
Autobuzele liniilor 126 si 368 vor circula pe un traseu modificat

Ca urmare a executarii lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Str. Stirbei Voda, tronsonul cuprins intre Calea Victoriei si Str. Luterana, incepand cu data prezentei, liniile 126 si 368 vor functiona pe un traseu modificat de la Piata Romana, comun cu cele ale liniei 168, prin Bd. Dacia, Str. M. Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, apoi traseele actuale.


S-au trezit! De vreo saptamana 126 circula prin Bd. Dacia!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Nov 2007 18:26 
Liniile de autobuz 621si 253 isi vor modifica traseul iar linia de troleibuze 66 se suspenda

In vederea executarii unor lucrari la reteaua electrica de contact a troleibuzelor din intersectia Sos. Colentina / Str. Sportului, in zilele de 03.11.(sambata) si 04.11.2007(duminica), se vor lua urmatoarele masuri:
Linia 621 va functiona pe un traseu prelungit de la intersectia Sos. Colentina/Str. Sportului, prin Sos. Colentina, Sos. Fundeni, pana la Institutul Oncologic.
Linia 253 va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre Barajul Dunarii, de la intersectia Str. Sportului/Str. Campul cu Narcise, prin Str. Campul cu Narcise, Sos. Fundeni, apoi traseul de baza.
Linia 66 de troleibuze se suspenda.
Pentru preluarea fluxurilor de calatorilor din zona, in aceasta perioada linia naveta 667 va functiona cu un parc suplimentat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Nov 2007 18:26 
Se va inchide str. Stirbei Voda in zilele de sambata si duminica, pentru reabilitarea sistemului rutier

Ca urmare a executarii lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Str. Stirbei Voda, tronsonul cuprins intre Cal. Victoriei si Str. Berzei, in zilele de 03.11.( sambata) si 04.11.2007 (duminica), liniile din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:
Liniile 122, 137 si 268 vor functiona pe traseele de baza intre cartierele Ghencea, Militari, respectiv Drumul Taberei si intersectia Str. Stirbei Voda / Str. Berzei, apoi modificat prin Str. Berzei, Str. Vasile Parvan, Bd. Kogalniceanu, Bd. Regina Elisabeta, cu intoarcere la Piata Rosetti, apoi prin Bd. Regina Elisabeta, Bd. Kogalniceanu, Splaiul Independentei, de unde reintra pe traseele de baza.
Liniile 126, 168, 178, 226 si 368 vor functiona pe traseele de baza intre cartierele Ghencea, Drumul Taberei, Militari, respectiv Alexandria si intersectia Str. Stirbei Voda / Str. Berzei, apoi modificat prin Str. Berzei, Str. Vasile Parvan, Bd. Kogalniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Pta Universitatii, Bd. Gh. Magheru, Piata Romana, cu intoarcere prin Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, Str. Stirbei Voda, apoi traseele actuale.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 03 Nov 2007 00:35 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Apropo de devieri. Din comunicatul de mai sus rezulta ca linia 226 a ramas (deocamdata) sa intoarca tot la Alexandria. Un lucru bun; inteligent ar fi sa se si mentina. Insa linia 139 nu respecta traseul (deviat, fireste) comunicat pe site-ul RATB. De la Piata Rahova, 139 circula prin calea Rahovei si calea Ferentari, nu prin Amurgului-Salaj-Ferentari, cum era anuntat. Se pare totusi ca lucrarile de pe Carlibaba se apropie de final si ca 139 si 220 vor reveni pe traseele de baza.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Nov 2007 09:31 
Petitie pentru metrou in Drumul Taberei

Locuitorii si cei care trec zilnic prin Drumul Taberei ar da orice ca, prin fata casei sau, cel putin, la cateva sute de metri de aceasta, sa existe o statie de metrou. Desi autoritatile s-au intrecut in promisiuni, Drumul Taberei este singurul cartier important fara metrou.

INITIATIVA - Zilnic, intersectii precum Razoare, Piata Sergiu Celibidache (fosta Piata Moghioros) sau Bulevardul Iuliu Maniu sunt blocate de sute de mii de masini care incearca sa ajunga in centru sau chiar in cealalta parte a orasului.

Prin urmare, cei care inca viseaza la metroul Drumul Taberei - Pantelimon au initiat o campanie de strangere de semnaturi on-line, destinata, la final, companiei Metrorex SA. "Traficul din Drumul Taberei este un iad al nervilor de cativa ani", motiveaza initiatorii petitia on-line. "Toti cei care locuim acolo stim si afla si cei care au drum prin zona. Cartierul care inainte era bijuteria verde a Bucurestiului este acum un nor de noxe si de praf, o mare de masini si de claxoane", mai scriu locuitorii cartierului. Solutia petitionarilor este construirea tronsonului de metrou Drumul Taberei - Pantelimon, tronson care ar face ca drumul dintre Drumul Taberei si centru sa dureze 15-20 de minute. Pana ieri, petitia era semnata de 285 de persoane, majoritatea locuitori ai cartierului.

Pentru acest tronson exista deja doua proiecte, unul initiat de primarul general al capitalei, Adriean Videanu, si altul gandit de ministrul transporturilor, Ludovic Orban.

Cine doreste sa semneze:

http://www.petitieonline.ro/petitie/met ... 10034.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Nov 2007 12:04 
Offline

Joined: Thu 22 Mar 2007 11:33
Posts: 29
Din pacate proiectele existente sunt o jignire la adresa bucurestenilor.

Altii, prin alte parti, mai spre Apus, au sapat un tunel (bine, de fapt sunt 2 tuneluri pentru trafic si unul de serviciu) intre Marea Britanie si Franta, la 40m sub Canalul Manecii, pe o lungime de peste 50Km, acum 15-20 de ani, si intreaga operatiune, din momentul inceperii pana la darea in folosinta, a durat ceva mai mult de SAPTE ANI.

La noi, pentru o amarata de magistrala de 10Km sau cat o avea vor sa se chinuie tot atata :roll: .

Deasemenea, pentru un amarat de pasaj pietonal au termen de executie 2 ani. Aberant, prieteni :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Nov 2007 14:39 
Pai alternativele din Dr Taberei (esitmare intre Tricodava si Romana la ora 8.30) sunt:

1. Sufocare in 41 (daca apuci sa te sui)+sufocare metrou... 35-40 min - cel mai rapid.
2. Sufocare in 41+sufocare in 300 (daca apuci sa te sui si nu mai vrei sa platesti si la metrou)... 40-45 min
3. Calatorie lejera cu 126, 168, 368 dar cu sanse mari de mirosuri de nespalat... 1h30 in cel mai bun caz
4. Calatorie pregatitoare pana la Favorit cu autobuzul... Plimbare de dimineata pana la Razoare, calatorie cu 126, 168, 368 de la Razoare ... 1h10 in cel mai bun caz
5. Calatorie cu autoturismul personal, cald iarna, racoare vara, cofortabil dar cu nervi ... 1h10 in cel mai bun caz.

Cei care vin de mai departe de Tricodava de obicei au doar alternativa plimbarii pana la 41 daca vor viteza.

Si desteptii de la RATB nu folosesc linia de tramvai de pe ghencea care ar fi o alternativa spre Unirii...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Nov 2007 19:17 
Incepand cu 1 Noiembrie cele 5 tramvaie personalizate (Biserica, Politia, Armata, Salvarea, ApaNova) au fost aduse la starea intiala deoarece s-a terminat programul de 2 luni cu acestea.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 10 Nov 2007 03:18 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Linia 31 se suspenda in zilele de 08, 09 si 10.11.2007

In vederea executarii unor lucrari la reteaua de contact pentru tramvaie pe Bd. Iancu de Hunedoara, in zilele de 08, 09 si 10.11.2007, intre orele 09.00-14.00 linia 31 de tramvaie se suspenda.

:lol: :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Nov 2007 09:42 
Autobuzele RATB vor avea GPS-uri

Gata cu pierderea timpului pe traseu! Soferii RATB vor putea fi urmariti in trafic in permanenta, din 2008.

Conducerea regiei a decis sa doteze cu GPS, la inceputul anului viitor, 100 de autobuze. Sa nu credeti insa ca soferii vor avea acele terminale care le indica permanent pe ce strada se afla.

Autobuzele vor fi dotate doar cu sisteme Track GPS, care le fac vizibile prin satelit direct in dispeceratul regiei. Spionul electronic a fost testat deja in perioada desfasurarii Salonului International Auto Bucuresti. Un astfel de aparat costa 450 de euro, plus un abonament lunar care se calculeaza in functie de numarul masinilor din parcul auto.



Acum ca o completare de la mine, articolul este bine intentionat dar cel care la- scris este neinformat. TOATE mijloacele de transport RATB care au SAT au si dispozitiv GPS. Articolul face referire la faptul ca va exista terminalul (dispeceratul central) care va face posibila monitorizarea. :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 13 Nov 2007 17:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
470 este o conventie (unica pe care o face RATB) cu autobuze de Titan.Autobuzul pleaca de la Stefanesti (la intersectia unde 417, 615, 416, 426 se duc in drepata din Centrua, el vine de peste linie) si duce angajatii intreprinderii spre Bucuresti. Desi ultima data cad am auzit de linia respectiva (acum cateva luni), intorcea la Eroii Revolutiei, nu la Rosetti.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Nov 2007 22:09 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Linia 178 va functiona pe un traseu prelungit

Ca urmare a executarii lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Str. Luterana, incepand cu data prezentei, linia 178 va functiona pe un traseu prelungit de la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Luterana, prin Str. Stirbei Voda, Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. Gh. Magheru, Pta Romana, cu intoarcere prin Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcanescu, Bd. Dinicu Golescu, apoi traseul actual.

Sursa:www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Nov 2007 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Si inca o stire de pe noul site:www.ratb.ro

Linia de troleibuz 66 isi intrerupe circulatia intre orele 22.00-05.00, in noptile de 19/20, 20/21, 21/22 si 22/23.11.2007


In continuarea lucrarilor de reabilitare unica de pe Sos. Colentina si Cal. Mosilor, in noptile de 19/20, 20/21, 21/22 si 22/23.11.2007, intre orele 22.00-05.00 se intrerupe alimentarea cu energie electrica in vederea montarii unei noi retele de contact pentru troleibuze.
Din aceasta cauza, linia 66 de troleibuze se suspenda in intervalul orar amintit.
Pentru preluarea fluxurilor de calatori de pe Sos. Colentina si Cal. Mosilor, linia naveta 667 va functiona cu un parc suplimentat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 09:30 
Transportul RATB, pazit de jandarmi
SECURITATE - Incepand de azi, timp de o luna si jumatate, pe rutele unor tramvaie si autobuze vor fi prezenti jandarmi. Jandarmeria a lansat campania "Transport civilizat pentru cetateni europeni", ce se va desfasura intre 15 noiembrie 2007 si 1 ianuarie 2008. Jandarmii vor actiona, in special, pe traseele tramvaielor 32, 41, 66 si 97. (deci 66 si 97 sunt tramvaie :twisted: )

Oamenii legii vor asigura traseele autobuzelor 102, 117 si 139. Bucurestenii au solicitat prezenta fortelor de ordine in mijloacele de transport in comun si in statiile RATB din cauza numarului crescut de furturi din buzunare, posete, bagaje de mana, sub amenintarea armelor albe. Bucurestenii se plang de disconfortul creat de persoane recalcitrante, care actioneaza in grupuri de trei sau patru persoane, la ore de varf.

Jandarmeria recomanda calatorilor sa apeleze numarul de urgenta 112. Masurile Jandarmeriei au fost luate ca urmare a cresterii numarului de infractiuni violente. Ieri, un elev a fost injunghiat intr-un autobuz, a informat Politia Capitalei. Scandalul a fost provocat de un grup format din sase tineri, doi dintre ei avand arme albe.

Sursa : Compact


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 16:31 
Linia de tramvai 31 se suspenda

Joi, 15 Noiembrie 2007

In vederea executarii unor lucrari la reteaua de contact pentru tramvaie pe Bd. Iancu de Hunedoara, in ziua de 16.11.2007, intre orele 09.00-14.00, linia 31 de tramvaie se suspenda.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group