TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 11 Jul 2020 04:22

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 947 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 30 Jun 2008 23:04 
Teoretic, asta inseamna suplimentari pe liniile naveta.
Practic, inseamna niste Ikarus si DeSimoane taiate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 08:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Ilfovul e un judet... problema e ca locuitorii din Ilfov, in general, lucreaza sau studiaza la Bucuresti (si chiar invers, vezi Facultatea de Fizica de la Magurele). In plus, distantele intre oras si majoritatea comunelor din Ilfov sunt destul de mici (sub 10 km si asta intre comuna si P-ta. Universitatii, ca de la Bragadiru la Dep. Alexandria, de exemplu, sunt doar vreo 3 km).
Calatori cu aboanemnte erau... in general navetisti, elevi, studenti. Problema e ca intervalele erau (sau inca mai sunt? Aflu peste 1 ora.) jenante, astfel ca oamenii au renuntat la abonamente si urcau in ce venea primul in statie... daca venea duba plateau 1,5 RON la sofer (de bilete nici nu poate fi vorba, evaziunea fiscala este in floare), iar daca venea autobuzul RATB nici sa vrea nu aveau de unde lua bilet, singurele chioscuri RATB din Ilfov fiind in Otopeni (1 in oras si unul la Aeroport).

Si cand te gandesti ca in orase cu un transport civilizat (ma refer la Ploiesti, Timisoara etc.) se doreste intrarea pe traseele preorasenesti, insa anumite personae din prefectura si din alte parti nu vor.
Desi legea transportului public, din cate stiu, prevede ca regiile de transport de interes local pot opera trasee preorasenesti in conditiile in care in localitatile respective exista persoane care lucreaza sau studiaza in orasul in care isi are sediul regia. Dar interesele dubarilor primeaza... aveti idee ce cadou le-a facut RATB-ul acum? Practic, le-a dat ana liber sa isi dubleze tarifele si sa circule exclusiv cum vor vrea ei, fara un program bine definit.

Apoi, RATB-ul tocmai a primit ocazia sa caseze toate autobuzele in afara de Citaro... si aici exista interese,pentru ca altfel ar fi vandut autobuzele respective la pretul pietei (nu la 15.000 euro un Daf).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 10:10 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Iata si comunicatul oficial din partea RATB-ului:

Incepnd cu data de 01.07.2008 inceteaza aplicabilitatea protocolului transportului public de calatori desfasurat intre Bucuresti si Ilfov, precum si prestatia serviciului de transport public de calatori pe traseele preorasenesti din Judetul Ilfov, ca urmare a neindeplinirii obligatiilor prevazute in protocolul care a expirat in urma cu un an de zile. Va informam ca aceasta decizie are la baza doua motive puternice. Primul este ca, transportatorii privati care acopera integral traseele preorasenesti au licitat si castigat in februarie 2008 si au actionat in judecata RATB pentru concurenta neloiala. Al doilea motiv este ca, de la data intrarii in vigoare a protocolului fostul Consiliu Judetean Ilfov nu si-a indeplinit obligatiile de plata, fapt notificat de catre Primaria Generala a Capitalei la data de 13.06.2008, prin semnatura domnului Adriean Videanu si semnalat de Curtea de Conturi in procesul de verificare. La controlul efectuat de Curte s-a semnalat si s-a cerut revizuirea acestei situatii in sensul intrarii in legalitate. Avand in vedere ca in prezent nu mai exista baza legala pentru incheierea unui alt protocol si ca traseele respective sunt atribuite altor operatori autorizati privati s-a hotarat retragerea de catre RATB a autobuzelor de pe traseele preorasenesti pe care se opereaza in prezent in Judetul Ilfov. Stim ca in plan social pot interveni unele neplaceri insa, din punct de vedere al eficientei financiare, continuarea unui protocol fara nicio baza legala aduce doar prejudicii Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Asiguram cetatenii de faptul ca transportul va fi asigurat pe traseele respective de catre alti operatori autorizati privati. In urma discutiei purtate de Primarul General cu presedintele Consiliului Judetean Ilfov, domnul Cristache Radulescu, s-a hotarat ca plata datoriilor restante sa fie efectuata in mod esalonat, conform unui grafic stabilit de comun acord. Posesorii de abonamente eliberate pe liniile preorasenesti pot calatori in Municipiul Bucuresti, pe orice mijloc de transport RATB, pana la data de 01.08.2008 sau isi pot recupera banii pentru prestatiile neefectuate de la centrele de abonamente:Granitul, Piata Presei Libere, Alexandria, Ghencea, Calea Serban Voda nr.164-168.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 10:55 
Offline
User avatar

Joined: Wed 19 Oct 2005 16:22
Posts: 18
Location: Bucuresti
ANTENA wrote:
Oprescu suspenda autobuzele spre Ilfov


Primaria Generala asigura calatorii care circula pe rutele respective ca pot folosi mijloace de trasport puse la dispozitie de operatorii privati.

Primarul General, Sorin Oprescu, a stabilit impreuna cu presedintele Consiliului Judetean Ilfov, Cristache Radulescu, ca plata datoriilor restante sa fie efectuata esalonat, conform unui grafic stabilit de comun acord.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 13:09 
Este de inteles de ce autoritatile nu au facut nimic pentru constituirea acelor zone metropolitane de care se tot vorbeste. Trebuie ca mai inainte sa se termine toate tranzactiile dubioase cu terenuri din comunele din jurul marilor orase. De asta tot felul de infractori analfabeti ajung primari in comune, iar poporul se alege cu duba si cu promisiuni, dupa ce a mancat bine in campania electorala.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 14:42 
In aproape toate orasele civilizate din vest, exista transportatori privati care efectueaza cursele preorasenesti. Insa, foarte important, au autobuze, nu dube, biletele sunt aceleasi ca transportatorul principal din orasul respectiv, au trasee si orare bine-determinate.
Ar trebui de urgenta infiintata AMT, emiterea de bilete unice, si refacerea licitatiilor pentru traseele exterioare, obligatoriu cu autobuze sau midibuse.

Cred ca deja visez...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 20:39 
Am primit pe e-mail de la info@ratb.ro:

Quote:
Incepand cu data de 01.07.2008 inceteaza aplicabilitatea protocolului transportului public de calatori desfasurat intre Bucuresti si Ilfov, precum si prestatia serviciului de transport public de calatori pe traseele preorasenesti din Judetul Ilfov, ca urmare a neindeplinirii obligatiilor prevazute in protocolul care a expirat in urma cu un an de zile. Va informam ca aceasta decizie are la baza doua motive puternice. Primul este ca, transportatorii privati care acopera integral traseele preorasenesti au licitat si castigat in februarie 2008 si au actionat in judecata RATB pentru concurenta neloiala. Al doilea motiv este ca, de la data intrarii in vigoare a protocolului fostul Consiliu Judetean Ilfov nu si-a indeplinit obligatiile de plata, fapt notificat de catre Primaria Generala a Capitalei la data de 13.06.2008, prin semnatura domnului Adriean Videanu si semnalat de Curtea de Conturi in procesul de verificare. La controlul efectuat de Curte s-a semnalat si s-a cerut revizuirea acestei situatii in sensul intrarii in legalitate. Avand in vedere ca in prezent nu mai exista baza legala pentru incheierea unui alt protocol si ca traseele respective sunt atribuite altor operatori autorizati privati s-a hotarat retragerea de catre RATB a autobuzelor de pe traseele preorasenesti pe care se opereaza in prezent in Judetul Ilfov. Stim ca in plan social pot interveni unele neplaceri insa, din punct de vedere al eficientei financiare, continuarea unui protocol fara nicio baza legala aduce doar prejudicii Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Asiguram cetatenii de faptul ca transportul va fi asigurat pe traseele respective de catre alti operatori autorizati privati. In urma discutiei purtate de Primarul General cu presedintele Consiliului Judetean Ilfov, domnul Cristache Radulescu, s-a hotarat ca plata datoriilor restante sa fie efectuata in mod esalonat, conform unui grafic stabilit de comun acord. Posesorii de abonamente eliberate pe liniile preorasenesti pot calatori in Municipiul Bucuresti, pe orice mijloc de transport RATB, pana la data de 01.08.2008 sau isi pot recupera banii pentru prestatiile neefectuate de la centrele de abonamente:Granitul, Piata Presei Libere, Alexandria, Ghencea,P-ta Sudului, Chibrit, Teiul Doamnei, Autogara Militari, Piata Iancului, Piata Romana (Vanatorul), Calea Serban Voda nr.164-168.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Jul 2008 20:56 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
Dar de ce nu ne explica motivul pentru care s-a continuat activitatea pe traseele preorasenesti, desi protocolul expirase de un an si nici macar nu fusese vreodata respectat? Adica de ce RATB a operat ilegal in tot acest timp...

Un motiv posibil: nu dadea bine in perioada preelectorala sa se ia de la cetateni ceva cu iz de pomana (ca doar calatoria cu bilet era facultativa in lipsa oricarui control!). Acum, ca au trecut alegerile, brusc si-au adus aminte de legalitate. Adica de aparenta legalitatii, sub care dubarii fac legea lor proprie, adica aprovizionarea cu combustibili de pe piata neagra si evaziunea fiscala pe fata, generalizata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 22:39 
Linia 303, reintrodusa dupa scandal
Vineri, 04 Iulie 2008

REZOLVARE. Linia de autobuze 303 va fi reintrodusa astazi, pana la limita administrativ-teritoriala a Capitalei, anunta RATB.

Masura vine dupa ce miercuri locuitorii din zona soselei Magurele au iesit in strada pentru a protesta impotriva desfiintarii acestei linii preorasenesti. Purtatorul de cuvant al RATB a precizat miercuri ca 303 este un traseu cu probleme: capatul de linie se afla dincolo de soseaua de centura si nu exista posibilitatea unor manevre de intoarcere a vehiculelor. RATB a solicitat Primariei Sectorului 5 sa atribuie un teren pentru a realiza un astfel de spatiu.

EVZ


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 03 Jul 2008 22:39 
Trasee modificate pentru 205 si 282
Vineri, 04 Iulie 2008

RATB. Autobuzele 205 si 282 vor circula pe rute modificate incepand de astazi, din cauza unor lucrari edilitare efectuate pe bd. Banu Manta, anunta Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB).

Linia 205 va functiona pe sensul spre „Bioterra“ pe traseul actual pana la intersectia sos. Nicolae Titulescu/bd. Banu Manta, apoi modificat prin sos. N. Titulescu, str. Dr. Iacob Felix, bd. Ion Mihalache, de unde reintra pe traseul de baza. Sensul spre Gara de Nord ramane acelasi.
Linia 282 va functiona pe traseul actual pe sensul spre sos. Fundeni pana la intersectia sos. Nicolae Titulescu/Banu Manta, apoi modificat prin sos. N. Titulescu, str. Dr. Iacob Felix, bd. Ion Mihalache, de unde reintra pe traseul de baza. Sensul spre „Fluviului“ ramane nemodificat.

EVZ


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 Jul 2008 17:07 
Tramvai de lux. Pe linia 47, modernizata cu 5 milioane de euro, tramvaiul circula la jumatate de ora
05.07.2008

Calatoria cu tramvaiul 47 din Capitala este un privilegiu pentru care trebuie sa astepti mai bine de 20 de minute. Primaria a investit, pe tronsonul Ghencea-13 Septembrie, peste 5 milioane de euro in lucrarile de modernizare si delimitare a sinelor, astfel incat traseul sa nu mai fie blocat de masini. Cu toate acestea, tramvaiul circula mai rar decat autobuzele care tranziteaza zona.

Circulatia in zona Ghencea-13 Septembrie este zilnic una de cosmar. In orele de varf, distanta de circa 2 km se face in 30-45 de minute. Pentru a rezolva o parte din problemele de trafic din zona, municipalitatea a alocat Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), in perioada 2004-2005, suma de 13,89 milioane de lei fara TVA (circa 5 milioane de euro) pentru modernizarea liniei de tramvai care leaga bd. Ghencea de Calea 13 Septembrie. Lucrarile au constat in inlocuirea sinelor, refacerea refugiilor de pietoni. In plus, liniile au fost delimitate cu borduri, astfel incat masinile sa nu mai circule pe sinele de tramvai. Finalizarea lucrarilor a condus insa la o situatie bizara. Solutia vizata initial pentru tranzitarea zonei intr-un timp mai scurt a fost sabotata de circulatia rara a tramvaiului. Intrebate, casieritele RATB de la Ghencea nu stiu sa spuna cat de des vine 47. “Circula mai rar decat 41, asta e sigur”, ne raspunde una dintre ele. Am adresat aceeasi intrebare si oficialilor RATB, care ne-au comunicat ca “intervalul de succedare al tramvaielor pe linia 47 este de 23-24 minute”. Ruta liniei este comuna, pe traseul dintre Ghencea si Calea 13 Septembrie, cu autobuzele 122 si 385 si partial comuna cu masinile 173 si 226, care circula la intervale mai dese, motiv pentru care reprezentantii RATB sau ai municipalitatii nu s-au sesizat in aceasta privinta. In tot acest timp, ruta deserveste un numar foarte mic de calatori in comparatie cu autobuzele din zona sau cu alte tramvaie. Ca o solutie, RATB anunta ca are in plan pentru urmatorii ani, repunerea in functiune a liniei 48 intre terminalul Ghencea si Gara Basarab, precum si a unei linii noi care sa lege Ghencea de Piata Unirii.

LINK


P.S. V-am zis eu ca se are in vedere punerea in functiune a liniei 33 Ghencea - Unirii (da nu au tramvaie) :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 00:08 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
48-ul a mai existat inainte de inceperea lucrarilor podului basesco-videan de la Basarab. Era deservita de 1 (un) tramvai care avea ultima plecare de la Gara Basarab la ora 20:15 (iar in ultimele zile dinaintea lucrarilor se retragea chiar cu o cursa mai devreme).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 00:28 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Dar cei de la "Gardianul",care au facut reportajul,au uitat sa precizeze ca pe aceasta linie modernizata au accesul/traseul de retragere tramvaiele liniei 41 de la depoul Alexandria...care cred ca vin mai des decat linia 47(uneori) :lol:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 01:12 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7884
Da, insa cursele de acces/retragere pentru 41 nu sunt anuntate nicaieri. In plus, sunt la ore la care numarul de calatori nu este foarte mare (unde mai pui ca majoritatea vatmanilor oricum nu opresc in statii).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 12:11 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Iata si stirea oficiala:

Incepand cu data de 09.07.2008, linia 21 va functiona pe un traseu modificat

Luni, 07 Iulie 2008

Ca urmare a inceperii lucrarilor la calea de rulare a tramvaielor de pe Sos Colentina, din zona Doamna Ghica, incepand cu data de 09.07.2008, linia 21 va functiona intre 'Pta Sf. Vineri' si 'Bd. Lacul Tei'.
Tramvaiele vor circula pe traseul de baza intre terminalul Pta Sf. Vineri si intersectia Sos. Colentina/Str. Reinvierii, apoi modificat in ambele sensuri prin Str. Reinvierii, Str. Maica Domnului si Bd. Lacul Tei.
De la aceeasi data, se infiinteaza linia naveta de autobuze 621, care va functiona pe Sos. Colentina, intre Pasaj Colentina si Bucur Obor.
Abonamentele eliberate pe linia 21 sunt valabile si pe linia 621.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 15:06 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Incepand cu 08.07.2008 linia de autobuze 101 va circula pe un traseu modificat

Ca urmare a lucrarilor de modernizare a caii de rulare pe Sos. Mihai Bravu, incepand cu data de 08.07.2008, linia 101 de autobuze va functiona pe sensul spre „Faur” pe traseul actual intre „ Doamna Ghica” si intersesctia Sos. Colentina/Str. Ziduri Mosi, apoi pe un traseu modificat pe Str. Ziduri Mosi, Sos. Pantelimon, de unde reintra pe traseul de baza.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Jul 2008 15:02 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Liniile 135,311 si 640 circula pe trasee modificate

Urmare extinderii lucrarilor de modernizare a caii de rulare in zona Piata Iancului, liniile de autobuze din zona vor functiona pe trasee modificate astfel: Linia 135 va functiona pe traseul actual intre CET Sud Vitan si Piata Iancului, apoi modificat in ambele sensuri prin Sos. Mihai Bravu, Bd. Ferdinand, Str. Traian, Bd. Dacia, de unde reintra pe traseul de baza. Linia 311 va functiona pe traseul actual intre FAUR Poarta 4 si Piata Iancului, apoi modificat in ambele sensuri prin Sos. Mihai Bravu, Bd. Ferdinand, Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, de unde reintra pe traseul de baza. Linia 640 va functiona pe traseul actual intre Stadionul National \'Lia Manoliu\' si Piata Iancului, apoi modificat in ambele sensuri, prin Sos. Mihai Bravu, Bd. Ferdinand, str. Traian, de unde reintra pe traseul de baza.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Jul 2008 09:33 
Tramvaiele revin pe sos. Oltenitei

Responsabilii Primariei Capitalei au anuntat ieri ca la sfarsitul acestei luni tramvaiele vor circula din nou pe soseaua Oltenitei. Lucrarile au inceput inca de anul trecut, iar linia a fost complet schimbata. Si lucrarile de la sina de pe tronsonul Mihai Bravu vor fi incheiate anul acesta, mai exact peste trei luni.

Libertatea


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 Jul 2008 13:27 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Autobuzele liniei 106 revin la traseul de baza din data de 12.07.2008

Vineri, 11 Iulie 2008

Ca urmare a finalizarii lucrarilor de modernizare a carosabilului in intersectia Str. Ghirlandei/Str. Apusului, incepand cu data de 12.07.2008, autobuzele liniei 106 isi vor relua traseul de baza de la 'Cartier Rosu' prin Str. Piscul Crasani, Str. Paralutelor, Str. Margelelor, Str. Ghirlandei, Str. Apusului, Bd. Uverturii, Str. Lujerului, cu intoarcere prin Bd. Iuliu Maniu , Str. Dezrobirii, Str. Apusului, Str. Ghirlandei, Str. Margelelor, Str. Paralutelor, Str. Catinei si Str. Piscul Crasani.

Sursa: www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jul 2008 13:00 
Se infiinteaza statiile de autobuze 'Piata Obor' pe str. Ziduri Mosii pentru liniile 101 si 682

Luni, 14 Iulie 2008

Incepand cu data de 15.07.2008, ca urmare a lucrarilor de modernizare a pietei Obor, si amenajarii unor accese in piata, se infiinteaza statiile de autobuze 'Piata Obor' pe str. Ziduri Mosii pentru liniile 101 si 682 .

Cu aceeasi data se infiinteaza statiile de tramvaie 'Piata Obor' (liniile 14, 36 si 55) pe Str. Ziduri Mosi la intersectia cu Str. Chiristigiilor in ambele sensuri iar statia 'Halele Obor' (liniile 14,36 si 55) sens Lacul Tei se suspenda.

http://www.ratb.ro/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 Jul 2008 13:00 
Liniile de autobuze 311, 135 si 640 revin pe traseele anterioare

Luni, 14 Iulie 2008

Ca urmare a crearii conditiilor de circulatie din intersectia Bd. Pache Protopopescu/Sos. Iancului/Sos. Mihai Bravu, liniile de autobuze 311, 135 si 640 revin pe traseele anterioare, respectiv de la Piata Iancului, prin Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I apoi traseele de baza .

http://www.ratb.ro/


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 09:03 
Se modifica traseul liniei 236
Joi, 17 Iulie 2008

In vederea asigurarii transportului calatorilor spre centrul comercial West Park Bucuresti, incepand cu data de 19.07.2008, linia 236 va circula pe traseul actual intre 'Piata Operei' si intersectia autostrazii A1 cu breteaua de acces in Soseaua de Centura apoi modificat in ambele sensuri pe artera de acces catre 'Complex Comercial West Park'.
_______________________________________

Traseul liniei 335 va fi modificat
Joi, 17 Iulie 2008

Datorita lucrarilor de construire a pasajului Aerogarii in zona terminalului 'Aeroport Baneasa', incepand cu data de 19.07.2008, linia 335 va circula in ambele sensuri de la intersectia Sos. Bucuresti-Ploiesti/Str. Elena Vacarescu prin Sos. Bucuresti-Ploiesti si breteaua de acces in incinta Complexului Comercial Baneasa, pana la terminalul 'Complex Comercial Baneasa' (comun cu linia 131).
_______________________________________

Linia 102 va circula pe un traseu prelungit
Joi, 17 Iulie 2008

In vederea cresterii ariei de servire si pentru fluentizarea circulatiei pe Str. Luica, incepand cu data de 20.07.2008, linia 102 (respectiv 602 in zilele de duminica) va circula pe un traseu prelungit (comun cu linia 116) de la actualul terminal 'Sos. Giurgiului' pe Str. Luica, Sos. Giurgiului si Str. Garii Progresul pana la 'Gara Progresul'.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 11:28 
Quote:
Linia 102 va circula pe un traseu prelungit
Joi, 17 Iulie 2008

In vederea cresterii ariei de servire si pentru fluentizarea circulatiei pe Str. Luica, incepand cu data de 20.07.2008, linia 102 (respectiv 602 in zilele de duminica) va circula pe un traseu prelungit (comun cu linia 116) de la actualul terminal 'Sos. Giurgiului' pe Str. Luica, Sos. Giurgiului si Str. Garii Progresul pana la 'Gara Progresul'.

In loc sa-l prelungeasca pana la Cora, unde lumea chiar are nevoie de el, se intampla asta :evil: . Bine, poate ca incurca traficul din cauza capatului plasat cam prost pe Luica, dar acum se vor pierde minute bune in trafic in intersectia la Luica, unde e dezastru. Bineinteles, ca nu s-au gandit la o ocazie excelenta de a asigura un transport civilizat pentru o zona mult mai defavorizata. Daca tot merge 102 (practic gol) pana la Gara Progresul, de ce nu-l muta pe 116, care clar nu mai are rost pe acolo, si sa-l duca pana la Zetari, ca sa existe totusi un transport civilizat pe directia Luica?? Ca pe 19 nu te poti baza si 220 e ca si inexistent. Doamne fereste sa le treaca asta prin cap. Mai bine aglomereaza terminalul de la o gara abandonata, e muuuult mai util. :evil:

Macar Ratb-ul s-a desteptat si incepe sa lege unele zone intre ele. Dar inca astept cu nerabdare legatura intre Cora si cartierul Titan. La fel, ar putea bine mersi sa-l prelungeasca pe 103, care e destul de scurt si asigura un cartier saracacios, sa-l duca si pe ala la Cora, prin strada Dudesti-Pantelimon. Or avea saracii oameni nevoie de alimente ieftine 8-| :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jul 2008 13:21 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 148
Location: Bucuresti, sector 3
bogdan_buc wrote:
In loc sa-l prelungeasca pana la Cora, unde lumea chiar are nevoie de el, se intampla asta :evil:


Pai baietii aia cu dubele de pe 146, 715 si 717 trebuie sa traiasca si ei, nu ?
Daca s-ar prelungi 102 la Cora, sau s-ar face un 202 Cora - Vergului - Faur - Piata Titan - Dristor - Sudului, ar cam da faliment. Si zau ca ar fi pacat sa li se rapeasca bucurestenilor sansa unica de a se inghesui ca vitele in mizeriile alea de dube.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 16:13 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Liniile de troleibuz 73, 74 si 76 se suspenda in perioada 19.07-20.07.2008

In vederea montarii retelei de contact pentru troleibuze in Piata Sudului, in perioada 19.07.- 20.07.2008 se intrerupe alimentarea cu energie electrica iar linile 73, 74 si 76 de troleibuze se suspenda. Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza urmatoarele linii naveta de autobuze: Linia naveta 673 care va circula intre \'Turnu Magurele\' (cap linie 73) si \'Piata Sudului\'(cap linii 73, 74, 76 si 242) pe Bd. Alex. Obregia si Str. Serg. Nitu Vasile. Linia naveta 674 care va circula intre \'Bd. Alex. Obregia\' (cap linie 74) si \'Piata Sudului\'(cap linii 73, 74, 76 si 242) pe Str. Turnu Magurele, Str. Emil Racovita, Str. Serg. Nitu Vasile. Linia naveta 676 care va circula intre \'Piata Resita\' (cap linie 76) si \'Piata Sudului\' (cap linii 73, 74, 76 si 242) pe Str. Resita, Str. Izvorul Rece, Str. Nitu Vasile. Abonamentele eliberate pe liniile 73, 74 si 76 vor fi valabile si pe liniile naveta de autobuze corespunzatoare.

Sursa; www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 17:45 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
dr122 wrote:
Pentru preluarea calatorilor se infiinteaza urmatoarele linii naveta de autobuze:

Nu era mai normal sa anunte: "In perioada ... liniile 73, 74 si 76 vor fi servite de autobuze"? Sunt tot vehicule pe pneuri, au acelasi traseu, aceleasi statii. De ce trebuiau inventate alte indicative, de tip 6xx, ca doar nu este vorba de linii-naveta, ci chiar de liniile obisnuite? De fapt nici nu era necesar anuntul, atat timp cat tariful este acelasi si daca s-ar fi pastrat indicativul obisnuit.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jul 2008 20:13 
Stiu ca asta s-a intamplat odata, de demult, cand eram eu mic si nu stiam multe. Nu stiu din ce motiv, troleibuzele liniei 76 nu mai circulau, si o zi am mers cu autobuze Dac ce purtau indicativul 76 :!: . Fara linie naveta si alte aberatii.
Oricum, o sa fie un weekend groaznic pentru locuitorii din Resita (ca restul Berceniului se bazeaza pe autobuze). Navetele pentru 73 (in special) si 74 nu stiu de ce le-au mai infiintat, ca oricum vin autobuzele mai bine decat troleele respective. Sunt curios cate ture o sa aiba 676?? 15? :lol: Si 2 pe 673? :twisted:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 08:33 
De ieri parcul de autobuze a fost suplimentat cu 70 ture.

Sorin Oprescu scoate parcul la RATB

Pe data de 1 august 2008 s-a desfsurat la sediul Primariei Municipiului Bucuresti, la solicitarea Dl. Sorin Oprescu, Primarul General al capitalei, o intrevedere cu organizatiile sindicale din RATB.
Cu aceasta ocazie, liderii organizatiilor sindicale au informat Primarul General de o serie de aspecte privind bunul mers al activitatii Regiei. S-a scos in evidenta faptul ca reducerea programului de circulatie pentru aceasta perioada a creat nemultumiri majore in randul calatorilor bucuresteni datorita intervalului tot mai mare de succedare a mijloacelor de transport in comun.
Dl. Sorin Oprescu si-a aratat disponibilitatea de a rezolva aceasta problema, urmand a face o analiza la RATB, ocazie cu care se va discuta achizitionarea de tramvaie si troleibuze, modernizarea caii de rulare, imbunatatirea conditiilor de munca la RATB, continuarea modernizarilor in cadrul depourilor si autobazelor.
In incheiere, Dl. Primar General a solicitat infiintarea unei Comisii de Dialog Social la nivelul Primariei Generale, rolul acestei comisii fiind acela de a asigura cadrul legal si eficient privind rezolvarea problemelor aparute la nivelul Regiei.
Sindicatul Transportatorilor din Bucuresti a considerat utila aceasta intrevedere, tinand cont de dorinta Primarului General de a se implica in rezolvarea problemelor ridicate de catre sindicat. Drept urmare, incepand din data de 6 august 2008, parcul circulant de autobuze s-a majorat cu inca 70 de ture, toate liniile de transport fiind suplimentate cu autobuze.
Incepand cu luna septembrie, se va majora in continuare parcul de autobuze, urmand sa se revina si la vechile programe de circulatie, astfel cum au fost solicitate de catre conducatorii auto, prin intermediul liderilor de sindicat.
Contribuyia majora la rezolvarea acestor probleme a fost a Primarului General, Dl. Sorin Oprescu, si implicarea directa a Directorului General RATB, Dl. Gheorghe Aron.

http://www.stb-transloc.ro/home/index.php


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 09:15 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Totusi eu nu inteleg de ce trebuie sa intervina Primarul General ca sa suplimenteze parcul. Din cate stiu au si ei un serviciu de Marketing, Comercial, cei din conducerea RATB nu au vazut situatia din teren si ca sau imputinat prea rau masinile?
Ba chiar au si un serviciu de Relatii cu Publicul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 09:28 
Mai grav...au si un SAT de unde pot trage multe concluzii.
In foarte rarele mele calatorii cu RATBul am observat destula lume care isi valideaza cardul!!!!


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 947 posts ]  Go to page Previous  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group