TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 11 Dec 2019 18:47

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Feb 2009 13:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
In ultima vreme vehiculele se retrag tot mai devreme la garaje/depouri... de exemplu, pe la Gara de Nord dupa 23:00 mai ai doar cateva troleibuze care merg spre Depoul Bujoreni (ca nu au de ales) si un 105 pe la 23:15-23:20, in conditiile in care ultimul tren soseste la 23:55 si e chiar international.

Nici pe alte linii nu e mai bine... pe 41 dupa ora 21, cand se mareste intervalul, se circula mai inghesuit decat la ora de varf, iar dupa ultima cursa mereu mai raman calatori in statie sperand cava mai veni vreun tramvai intarziat. Deasemenea, liniile care vin dinspre centru ar trebui si ele lasate sa circule pana mai tarziu (vorbesc de 385, 168, 368 si altele).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Feb 2009 15:18 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Sunt cateva lucruri care au facut ca in Romania sa se reduca din ce in ce mai mult programul de circulatie de seara:

1) scaderea afluxului de calatori, datorat in principal disparitiei lucrului in 2-3 schimburi, specific "marii industrii", si in secundar schimbarii stilului de viata inspre comoditatea autoturismului personal, a serilor petrecute cu capu-n televizor sau computer.
2) inconvenientele juridice si financiare ale unor schimburi de lucru prelungite sau de noapte pentru soferi, in conditiile unei legislatii a muncii cu drepturi si restrictii bine precizate, de tip european.
3) liberalizarea circulatiei taxiurilor, pana la saturarea pietei acestora si practicarea unor tarife de dumping.

Istoric vorbind, si inainte de anii '57-60 programul transportului public din multe orase se cam incheia undeva intre orele 21-22. In anii '70, s-a ajuns la maximum, in Bucuresti se circula intre 4.30-1.00 iar in alte orase intre 5.00-0.30. Primele si ultimele curse erau dedicate celor care trebuiau sa faca naveta in teritoriu. Apoi s-a redus treptat programul, mai drastic in zilele de odihna.

Fata de toate acestea, mai intervine si un fenomen de tip "cerc vicios" (feed-back autodistructiv). In momentul in care intervalele de succedare dintre vehicule sunt marite in perioada de seara peste un anumit prag critic, tot mai putini calatori vor fi dispusi sa prefere o asteptare lunga si riscanta in statie, prin comparatie cu alte rezolvari posibile (de ex. taxi).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Feb 2009 15:22 
Marian Andrei wrote:
Micile autobuze ar urma sa asigure si transportul de noapte, daca Primaria Capitalei si RATB vor ajunge la concluzia ca bucurestenii au nevoie de un astfel de transport. "S-au facut teste, experimente, dar solicitarile pentru transportul de noapte nu sunt asa de mari. Ne va trebui transport de capacitate mica in cazul in care bucurestenii vor cere sa introducem masinile si noaptea", afirma Aron. In cazul in care costurile de achizitie a masinilor de tip maxi-taxi vor fi prea mari, Primaria Capitalei va solicita oferte si din partea operatorilor privati, cei care au asigurat transportul in comun cu cativa ani in urma si care au ramas fara trasee din ordinul fostului primar general Adriean Videanu.

Compact
Puneti pariu ca facatura asta e rezultatul "mitingului" si al negocierilor cu dubarii "de Ilfov"?

Sunt de parere ca ori vor face licitatie si o s-o "castige" dubarii, ori se va re-crea un sistem maxi-taxi la RATB, urmand sa fie permisa si "concurenta" privatilor... :evil:

Sau dupa un timp RATB isi va da seama ca sunt "nerentabile" si le va da din nou pe mana privatilor care astfel vor reintra in Bucuresti, unde e adevarata "afacere"?

Mai asteptam pana ne convingem, sau incercam sa prevenim?

Iata, acum e si-n ograda voastra!!!
V-am zis ca mafia maxi-taxi se extinde daca nu luam atitudine? Nu m-ati crezut...

Alegerile au trecut, 4 ani stau linistiti, acum isi baga picioarele fara jena in "votangii"... :twisted: , bani sa iasa...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Feb 2009 09:51 
Nu e cerere pentru transportul de noapte pentru ca nu exista transport de noapte. Cand Metrorex a prelungit orarul de lucru vinerea si sambata au fost foarte putini calatori la inceput. Incet, incet insa, trenurile s-au mai populat. La fel ar evolua lucrurile si cu transportul de suprafata. Daca stii ca vine, mai ales ca noaptea s-ar putea respecta orarul, atunci te duci si-l astepti.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Feb 2009 16:50 
Statia de autobuze 'Grigore Marin' se reamplaseaza
Vineri, 13 Februarie 2009

Statia de autobuze 'Grigore Marin' (linii 402, 414, 434), situata pe Sos. Oltenitei, sens Piata Sudului, s-a reamplasat cu 80m spre Sos.Vitan Barzesti.


Categorie: modificări trasee


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Feb 2009 09:22 
Unda verde pentru RATB

PRIORITATE - Pana la sfarsitul lunii martie se va finaliza instalarea echipamentelor GPS, radio si computer de bord pe toate cele 300 de masini RATB. Acest lucru va permite introducerea sistemului de "unda verde" pentru masinile regiei, in cadrul proiectului de management al traficului implementat de Primaria Capitalei. Sistemele de fluidizare au
ca scop optimizarea timpilor de semafor cu ajutorul unui calculator, care va da drum liber vehiculelor in intarziere si va lasa sa astepte putin in intersectii masinile RATB care sunt in avans.

Compact


EDIT
Daca nu s-a schimbat nimic de acum un an cand am aflat primele noutati despre proiect autobazele de unde sunt cele 300 autobuze sunt Obregia, Nordului, Militari, Alexandria.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Feb 2009 17:28 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
In noaptea de 21/22.02.2009, se vor executa lucrari de revizie tehnica la linia de tramvai de pe Sos. Progresului


In vederea executarii lucrarilor de revizie tehnica la linia de tramvai de pe Sos. Progresului (intre Str. Razoare si intersectia Cal. 13 Septembrie), in noaptea de 21/22.02.2009, intre orele 20:30-04:30, se intrerupe alimentarea cu energie electrica pe acest tronson.

Din aceasta cauza se vor lua urmatoarele masuri:

Incepand cu ora 19.30, tramvaiele liniilor 8 si 25 vor circula pe traseele de baza intre terminalele 'Zetarilor' respectiv 'C.F.R. Progresul' si intersectia Sos. Progresului/Cal. 13 Septembrie, apoi pe un traseu modificat prin Cal. 13 Septembrie, Bd. Ghencea pana la terminalul 'Ghencea'.

Incepand cu ora 19:00, linia 47 se suspenda.

Pentru preluarea calatorilor in ziua de 21.02.2009, incepand cu ora 19:00 se infiinteaza linia naveta de autobuze 625 care va functiona intre 'Depoul Militari' si 'Piata Eroii Revolutiei' pe urmatorul traseu: Bd. Preciziei, Str. Valea Cascadelor, Bd. Timisoara, Sos. Progresului, Str. Dr Istrate, Sos. Viilor, cu intoarcere prin Cal. Serban Voda si Sos. Viilor.

Abonamentele eliberate pe liniile 8, 25 si 47 vor fi valabile si pe linia naveta 625.

RATB

Din moment ce se realizeaza revizia tehnica intre Razoare si intersectia Sos.Progresului si Calea 13 Septembrie,tramvaiele de pe liniile 8 si 25 de la Dep.Militari pe unde se vor retrage?Sau dupa orele 19 vor ramane pe cele doua linii doar turele de la Alexandria(linia 8) si Giurgiului(linia 25) :? ?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Feb 2009 18:13 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
Linia naveta de autobuze 616 va functiona pe un traseu modificat, incepand cu data de 23.02.2009

Ca urmare a inchiderii circulatiei rutiere pe Str. Viitorului, tronsonul cuprins intre Str. Mihai Eminescu si Piata Gemeni, incepand cu data de 23.02.2009, linia naveta de autobuze 616 va functiona pe traseul actual intre ,,Bd. Lacul Tei’’ si intersectia Calea Mosilor/Str. Mihai Eminescu, apoi pe un traseu modificat prin Calea Mosilor, Bd. Carol I pana la Piata Rosetti. Abonamentele eliberate pentru linia 16 de tramvaie raman valabile si pe linia naveta 616 de autobuze.

RATB


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Mar 2009 12:14 
Incepand cu data de 05.03.2009, se reinfiinteaza linia de tramvai 46

Miercuri, 04 Martie 2009

In vederea imbunatatirii serviciului de transport public din cartierul Pantelimon, incepand cu data de 05.03.2009, se reinfiinteaza linia de tramvai 46.
Tramvaiele vor circula intre Granitul si Banu Manta (cap linie 34), pe urmatorul traseu: Sos. Pantelimon, Sos. Iancului, Sos. Mihai Bravu, Sos. Stefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara.

Info RATB


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Mar 2009 12:17 
Linia pe Pantelimon este inca in stare acceptabila, mai poate sta un an doi, desi sunt sanse mari sa inceapa anul acesta.
Lucrarile care vor incepe anul acesta sunt doar in zona Bd. Chisinau unde este jale si dupa finalizarea licitatiei pe Bd. Bucurestii Noi si Depoul Bucurestii Noi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Mar 2009 01:43 
Antena 1 wrote:
Un sondaj de opinie situeaza Antena 1 pe primul loc in topul audientelor.
Fiecare post spune acelasi lucru despre el insusi si despre acelasi sondaj. Sa fim seriosi. Nimeni n'ar da mai mult doar pentru ce scoate autobuzul pe teava. Asta suna mai mult a motiv de scumpire a abonamentelor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 28 Mar 2009 16:35 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 268
Location: Drumul Taberei
De luni,liniile 148 si 149 vor circula pe un nou traseu:de la Pod Baneasa,prin Strada Elena Vacareascu,Bd.Ficusului,Bd.Aerogarii,Bd.Ion Ionescu de la Bran,Sos.Gheorghe Ionesc Sisesti,Bd.Oaspetilor si Strada Jandarmeriei.Placutele de pe acest traseu au fost deja marcate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 11:27 
Linia va fi suplimentata la 10 ture de la 1 aprilie.
Au fost facute si afisajele autobuzelor care ieri inca aratau Ghencea.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 16:17 
Stirile oficiale de pe RATB.ro

Quote:
Linia 122 circula pe un traseu prelungit

Marţi, 31 Martie 2009

In vederea extinderii ariei deservite, incepand cu data de 28.03.2009, linia 122 va functiona pe un traseu prelungit de la actualul terminal 'Ghencea', pe Bd. Ghencea, Prelungirea Ghencea, pana la noul terminal din incinta Cartierului Latin.


Quote:
Liniile 148 si 149 circula prin Str. Straulesti

Marţi, 31 Martie 2009

In vederea extinderii ariei deservite, incepand cu data de 28.03.2009, linile 148 si 149 vor functiona pe un traseu modificat, de la actualul terminal 'Piata Presei Libere', pe Bd. Poligrafiei, Pasajul Poligrafiei, Str. Baiculesti, Sos. Straulesti, Bd. Ion Ionescu de la Brad, Sos. Bucuresti-Ploiesti, apoi pe traseele actuale pana la terminalele Baneasa SA, respectiv Pasaj Otopeni.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 18:20 
Quote:
Primaria lui Oprescu cumpara cocioabe cu 3 milioane de euro

Din valoarea unei proprietati se scad costurile de demolare a cladirii, care nu reprezinta interes pentru cumparatoriCristina Boiangiu
Marti, 31 Martie 2009
In plina criza financiara, cu mii de disponibilizari si bugete reduse drastic, Primaria Capitalei a gasit scuza perfecta pentru a arunca sume enorme de bani: exproprierile necesare pentru realizarea unor proiecte de utilitate publica. Nimeni nu contesta necesitatea continuarii unui pasaj precum cel de la Basarab sau construirea unei artere precum cea de pe traseul Buzesti-Berzei-Uranus-Vasile Parvan-B.P. Hasdeu-Uranus-Calea Rahovei, care ar uni nordul cu sudul Capitalei, dar sumele de 280 milioane euro, alocate pentru despagubirea proprietarilor care au avut norocul sa aiba terenuri in calea proiectelor municipalitatii, sunt considerate exagerate.


http://www.romanialibera.ro/a150155/coc ... -euro.html


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 14:41 
Statii noi pe linia 381

Ca urmare a numeroaselor solicitari din partea calatorilor, incepand cu data de 08.04.2009, autobuzele liniei 381 vor efectua opriri si in statiile Povernei si Orlando, situate pe Bd. Lascar Catargiu, comun cu autobuzele liniei 300.


www.ratb.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 15:25 
Offline

Joined: Tue 04 Dec 2007 20:34
Posts: 78
N-ar fi rau ca 381 sa faca statie si la Coltea, comun cu 783. Cei care vin dinspre Piata Sudului trebuie sa coboare la Sfantu Gheorghe si sa mearga pe jos pana la Universitate daca au treaba in zona.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 19:35 
Mai demult am avut discutii cu cei din RATB pentru infintarea unei linii mai speciale de tramvai intre Sf. Gheorghe si Sf. Vineri cu un tramvai de epoca, neoficial am avut mai multe raspunsuri. Iar la PMB am trimis aceeasi sugestie, dar a ramas fara raspuns. Oficial de la RATB...

Quote:
R.A.T.B. - R.A.

Nr.inreg:157482/11.02.2009

Stimate domnule Marian Andrei

Dupa finalizarea lucrarilor de pe Str. Viitorului, cand linia 16 va reveni pe traseul de baza, vom analiza pobilitatea functionarii acestei linii la Piata Sf. Vineri.

Infiintarea unei linii turistice de tramvai intre Pta Sf. Gheorghe si Pta Sf. Vineri nu este posibila, deoarece tramvaiul de epoca recomandat ar perturba functionarea liniilor care intorc in prezent la cele doua terminale.

Propunerea dvs. ramane in atentia noastra.

Va multumim.

Serviciul Relatii Publice


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Apr 2009 19:44 
RobertC wrote:
Statii noi pe linia 381

Ca urmare a numeroaselor solicitari din partea calatorilor, incepand cu data de 08.04.2009, autobuzele liniei 381 vor efectua opriri si in statiile Povernei si Orlando, situate pe Bd. Lascar Catargiu, comun cu autobuzele liniei 300.


www.ratb.ro


Si asa incepe sa se duca de rapa una din ultimele linii cu care poti taia mai rapid centrul venind din cartiere, cum au facut si cu 336 care acum 2-3 ani era aproape linie expres (facea o statie da, una nu) de care acum s-a ales praful ca merg bosorogii de la o piata la alta sa caute oua mai ieftine :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Apr 2009 15:05 
Offline

Joined: Sun 16 Jul 2006 22:41
Posts: 69
Location: Bucuresti
Programul mijloacelor de transport RATB in noaptea de 11/12.04.2009, cu ocazia sarbatoririi Pastelui Catolic
Miercuri, 08 Aprilie 2009

Quote:
Cu ocazia sarbatoririi 'Pastelui Catolic', in noaptea de 11/12.04.2009, intre orele 23.30-5.00, Regia Autonoma de Transport Bucuresti va mentine in circulatie urmatoarele linii de transport in comun:

Linia 131 va functiona pe traseul de baza intre 'Piata Romana' si 'Complex Comercial Baneasa'

Linia 178 va functiona intre 'Master SA' si 'Piata Romana', astfel: autobuzele vor circula pe traseul de baza pana la intersectia Str. Stirbei Voda/Str. Campineanu/Str. Luterana, apoi pe un traseu modificat prin Str. Stirbei Voda, Calea Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. N. Balcescu, Piata Romana, cu intoarcere prin Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcanescu, apoi traseul de ducere.

Linia 311 va functiona pe traseul actual intre 'Faur Poarta 4' si 'Piata Rosetti'.

Linia 368 va functiona pe traseul actual intre 'Valea Oltului' si 'Piata Romana'.

Linia naveta 645 va functiona intre 'Mezes' si 'Piata Romana', pe urmatorul traseu: Sos. Chitila, Cal. Grivitei, Str. Berzei, Str. Stirbei Voda, Cal. Victoriei, Str. Dem Dobrescu, Bd. N. Balcescu, Piata Romana, cu intoarcere prin Bd. Dacia, Cal. Grivitei, apoi traseul de ducere.

Autobuzele liniilor mentionate vor fi programate sa circule la intervale de 30-40 minute.

www.ratb.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Apr 2009 20:52 
Din cauza crizei, primarul Oprescu nu va construi autostrada suspendata din fonduri de la bugetul local: Se cauta o varianta de parteneriat public-privat
www.HotNews.ro
Joi, 9 aprilie 2009, 17:31


Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a prezentat joi proiectul de buget al Bucurestiului pe 2009, aratand ca municipalitatea s-a axat in acest an pe o crestere a veniturilor estimate de numai 5%, fata de 7% cat a recomandat Guvernul. Primarul nu se abate de la promisiunile facute in campanie, dar este nevoit sa renunte la proiectul autostrazii suspendate, construite din fonduri de la bugetul local, si ca va alege o varianta de parteneriat public-privat pentru acest obiectiv.

Proiectul de buget al municipalitatii pentru 2009 este in continuare in discutie cu viceprimarii generali si consilierii municipali. El va fi supus aprobarii luni, 13 aprilie, in plenul sedintei CGMB.

Iata cele mai importante puncte abordate de primarul Oprescu:

- Am avut semnale inca de la sfarsitul anului trecut de o scadere a veniturilor. Facem eforturi de crestere a veniturilor si de aceea ne-am axat pe 5%, nu am mers pe 7%, cat a recomandat Guvernul. Una din surse sunt miile de contracte de concesiune care au redeventa neschimbata de mai multi ani, numai 1,29 de euro pe an.
- Nu vreau sa ma abat de la promisiunile facute la inceputul mandatului, dar voi cauta sa fiu realist in promovarea proiectelor noi.
Vor fi continuate investitiile in proiectele deja incepute, iar pentru cele viitoare primaria se va limita la strictul necesar - parcarile intre blocuri, reabilitarea scolilor, amenajarea spatiilor verzi, reabilitarea gradinitelor si imbunatatirea traficului.
- Bugetul RADET si RATB: se incearca asigurarea unui buget de subzistenta in special pentru prima regie. Cele doua regii vor cunoaste o reformulare in acest an. Exista studii pentru a realiza un grup economic al municipalitatii, asemanator cu cel de la Viena, in care municipalitatea sa fie actionar 65%. La RADET am introdus deja o monitorizare exacta pentru datorii si creditele angajate.
Atrag atentia guvernantilor ca, daca pretul gigacaloriei va creste exorbitant, nu vom mai putea suporta subventia.

- Consolidarea blocurilor cu bulina: pentru 2009 este pregatita reparatia a zece blocuri, cu un buget de 5,380 milioane lei, din care 2,990 milioane lei de la bugetul local si restul de la bugetul de stat.
- Proiectele ce vor continua sunt pasajul Basarab si complexul sportiv Lia Manoliu. Pasajul Basarab ne va costa anul acesta 210 milioane lei. Suntem pe ultima suta de metri cu exproprierile si suntem cu toate platile la zi, asa ca in foarte scurta vreme veti vedea ceea ce si eu imi doresc sa vad: echipele la lucru, ca sa incheiem odata cu acest imens santier. Anul acesta se vor face progrese considerabile - de pilda, in perioada imediat urmatoare veti vedea montat un tablier peste Dambovita. Daca constructorul isi respecta angajamentele si totul merge bine, atunci ar trebui sa finalizam pasajul pana la sfarsitul anului viitor.
- Pentru stadionul Lia Manoliu exista fonduri guvernamentale, dat fiind ca este un stadion national. Anul acesta, lucrarile sunt estimate la 200 milioane de lei, din care 40 de milioane lei fonduri locale si 160 milioane de lei de la guvern.
- Reabilitarea infrastructurii scolare se va realiza prin programul BEI - proiect in valoare de 520 milioane lei. Va exista front de lucru pentru toate unitatile de invatamant incluse in program. Sursa de finantare: sume de la bugetul local - 520 de milioane lei - si creditul BEI, in valoare de 330 milioane lei.
- Vor fi finalizate lucrarile la Teatrul Excelsior si Teatrul Constantin Tanase. Aceste proiecte insumeaza 21 milioane lei.


Investitii cu fonduri europene:

Atragerea unor astfel de finantari este binevenita, mai ales in conditiile crizei economice. Datoria municipalitatii este sa prezinte proiecte serioase si eligibile.
- Primul exemplu: reabilitarea parcurilor Cismigiu, Carol, Tineretului si Herastrau, reamenajarea lacurilor pentru agrement sportive si un proiect social pentru siguranta cetateanului.
- Constructia pasajului rutier Colentina - Doamna Ghica, realizarea strapungerii si supralargirii str. Avionului, pasajului subteran Piata Sudului cu fonduri atrase prin Agentia de Dezvoltare Regionala.
- Cu ajutorul creditului furnizor poate fi realizata si modernizarea bulevardelor Aviatorilor si Prezan.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Apr 2009 21:13 
Quote:
Pasajul Basarab ne va costa anul acesta 210 milioane lei. Suntem pe ultima suta de metri cu exproprierile si suntem cu toate platile la zi, asa ca in foarte scurta vreme veti vedea ceea ce si eu imi doresc sa vad: echipele la lucru, ca sa incheiem odata cu acest imens santier. Anul acesta se vor face progrese considerabile - de pilda, in perioada imediat urmatoare veti vedea montat un tablier peste Dambovita.


Echipele sunt la lucru de aproape 2 saptamani...
"in perioada imediat urmatoare" inseamna august, atat dureaza pana se vor face toti pilonii din intersectia Grozavesti si rampele din ambele directii pentru a se inchide intersectia cu rampa suspendata, din ce am aflat de pe santier toata zona Grozavesti va fi gata pe la sfarsitul toamnei. Din aceleasi informatii, daca totul merge ca pe roate sunt sanse foarte mari ca lucrarea sa fie finalizata total in perioada mai-iunie 2010. Daca s-ar fi lucrat non stop in 2 schimburi lucrarea era gata total anul acesta, dar pentru asta trebuia o suma enorma de bani...

Si transcriptul declaratiei de presa aici
http://www.monitoring.ro/index.php?opti ... Itemid=505


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Apr 2009 21:59 
Si tot din aceeasi declaratie de presa...
Cu o nelamurire...care este Pasajul Timisoara :twisted:

Oprescu spune ca "nu e momentul de izmeneli anul acesta" si nu renunta la autostrada suspendata
9 aprilie, 15:23


Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat ca din 2009 se vor limita cheltuielile administrative, in conditiile in care acestea, asociate cu criza, au facut titluri de ziare in ultima perioada. "Nu e momentul de izmeneli anul acesta in ceea ce priveste bugetul Primariei" a declarat Oprescu, joi, intr-o conferinta de presa privind bugetul Primariei Capitalei.Edilul sef a adaugat ca totalul cheltuielilor administrative vor fi de 2,4% din bugetul total, pe 2009, al Primariei Municipiului Bucuresti (PMB), iar pentru cheltuielile de bunuri si servicii a fost alocat aproximativ 1% din buget. Pe de alta parte, potrivit lui Oprescu, sediul PMB va intra in consolidare, iar toti functionarii se vor muta in alta locatie, cheltuielile cu mutarea si cu ocuparea unui nou sediu fiind cuprinse tot in capitolul bunuri si servicii. Primarul nu a vrut sa spuna inca unde se vor muta angajatii Primariei, pe timpul consolidarilor, dar a afirmat ca se gandeste la "posibilitatea unui leasing operativ astfel ca Primaria sa pastreze cladirea".

Bucurestenii, nemultumiti de modul in care se circula in Capitala
Bugetul Primariei Municipiului Bucuresti a fost estimat pe anul 2009 la aproximativ 1,25 miliarde de euro. Circa jumatate din acesti bani vor fi alocati infrasctructurii. Conform unui studiu realizat recent de autoritatile locale, bucurestenii sunt nemultumiti, in continuare, de modul in care se circula in orasul lor.In ceea ce priveste autostrada suspendata promisa in campania electorala, Oprescu a spus ca nu renunta la idee, dar ca nu poate s-o introduca in bugetul de austeritate de anul acesta. Primarul general a mai declarat ca se gandeste la un parteneriat privat cu tari care ar putea sa puna la dispozitie suma necesara construirii autostrazii suspendate.

Pasajul Basarab si Stadionul National Lia Manoliu, proiecte prioritare in 2009
Pasajul Basarab si stadionul Lia Manoliu sunt obiective prioritare pentru PMB anul acesta, iar investitiile vor continua in aceste directii. Pentru Pasajul Basarab vor fi alocate intre 210-265 milioane lei, iar pentru Stadionul National Lia Manoliu, doar 40 milioane lei, restul cheltuielilor, de pana la 200 milioane lei fiind acoperite de Guvern.Tot referitor la infrastructura, se vor continua proiectele referitoare la strapungerea Buzesti- Berzei-Uranus, B-dul Aviatorilor si strazile Tunari, Viitorului, Doamna Ghica si Nitu Vasile. In ceea ce priveste proiectele noi, 250 milioane lei vor fi alocate reabilitarii Pasajului Lujerului, a Pasajului Timisoara si a unui numar de 31 de strazi din toate cele 6 sectoare ale Bucurestilor.

Lucrarile majore la spitale, din 2010
Administratia Spitalelor este o structura noua, care de-abia acum si-a definit organigrama si primul buget. Suma acordata de municipalitate anul acesta este de aproximativ 115 milioane lei si va fi concentrata pe dotarea cu aparatura sanitara a unitatilor medicale reabilitate sau finalizate, respectiv spitalele Carol Davila, Sfanta Maria, Malaxa si Foisor. Oprescu a mai declarat ca vor fi accesate fonduri europene pentru realizarea unor ambulatorii de specialitate, prin Programul Operational Regional. Primarul a mai spus ca anul acesta nu poate vorbi de proiecte de anvergura in directia spitalelor, intrucat nu exista studii de fezabilitate, iar lucrarile majore nu pot incepe decat din 2010.

Raluca PASCAN
http://www.ziua.net/news.php?data=2009-04-09&id=25360


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 00:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Quote:
Oprescu spune ca "nu e momentul de izmeneli anul acesta" si nu renunta la autostrada suspendata

Daca tot trece la domeniul izmenelor, propun sa nu renunte nici la autostrada suspensoare. Medicii stiu de ce.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Apr 2009 16:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Primul culoar (aproape) unic functioneaza din 2002 pe linia 41. Sa asteptam pozele, oricum.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Apr 2009 16:25 
Programul mijloacelor de transport RATB in perioada Pastelui Ortodox

Marţi, 14 Aprilie 2009

COMUNICAT

Cu prilejul sarbatoririi Pastelui Ortodox, in noaptea de INVIERE (18/19.04.2009) RATB va prelungi programul de circulatie pentru 26 linii de transport in comun, pana la ora 5.30.

Programul prevede plecari din cartiere spre zona centrala incepand cu ora 22.00 iar din zona centrala spre cartiere incepand cu ora 22.30, la intervale de succedare de 30 minute.

Liniile de transport in comun care vor functiona in noaptea de INVIERE, sunt urmatoarele:

A. TRAMVAIE
Linia 7 va functiona pe traseul de baza intre CFR Progresul si Piata Unirii;
Linia 5 va functiona pe traseul de baza numai intre Aeroportul Baneasa si intersectia Cal. Mosilor/Str. Cavafii Vechi, apoi prin Calea Mosilor pana la terminalul Piata Sf. Vineri;
Linia 16 va functiona pe traseul actual numai intre Bd. Lacul Tei si intersectia Cal. Mosilor/Str. Cavafii Vechi, apoi prin Calea Mosilor pana la terminalul Piata Sf. Vineri;
Linia 20 va functiona pe traseul de baza intre Laromet si Vasile Parvan;
Linia 21 va functiona pe traseul de baza numai intre Pasaj Colentina si intersectia Cal. Mosilor/Str. Cavafii Vechi, apoi prin Calea Mosilor pana la terminalul Piata Sf. Vineri;
Linia 32 va functiona pe traseul de baza intre Dep. Alexandria si Piata Unirii ;
Linia 41 va functiona pe traseul de baza intre Ghencea si Piata Presei Libere ;
Linia 44 va functiona pe traseul de baza intre Cart. 16 Februarie si Sos. Orhideelor ;
Linia 55 va functiona pe traseul de baza intre Granitul si Piata Sf. Vineri;
Linia 56 va functiona pe traseul de baza intre Republica si Piata Sf. Vineri ;

B. AUTOBUZE
Linia 104 va functiona pe traseul de baza numai intre Stadionul National si Piata Unirii;
Linia 116 va functiona pe traseul de baza numai intre Gara Progresul si Piata Unirii;
Linia 117 va functiona pe traseul de baza numai intre Str. Bacau (Cart. Salaj) si Piata Unirii;
Linia 123 va functiona pe traseul de baza numai intre CET Sud Vitan si Piata Unirii;
Linia 131 va functiona pe traseul de baza intre Complex Comercial Baneasa si Piata Romana, apoi pe un traseu prelungit prin Bd. Ghe. Magheru, Piata Universitatii pana la Piata Unirii;
Linia 178 va functiona pe traseul de baza intre Master SA si Sala Palatului, apoi pe un traseu modificat prin Str. Stirbei Voda, Calea Victoriei, Galeriile Orizont, Piata Universitatii pana la Piata Unirii, cu intoarcere prin Bd. I. C. Bratianu, Piata Universitatii, Piata Romana, Bd. Ghe. Magheru, Str. George Enescu, Str. Stirbei Voda, Str. Luterana, apoi traseul actual;
Linia 226 va functiona pe traseul de baza intre Dep. Alexandria si Galeriile Orizont, apoi pe un traseu modificat prin Bd. N. Balcescu, Piata Universitatii pana la Piata Unirii, cu intoarcere prin Bd. I. C. Bratianu, Piata Universitatii, Piata Romana, apoi traseul actual.
Linia 300 va functiona pe traseul de baza intre Clabucet si Piata Romana, apoi pe un traseu modificat prin Bd. Ghe. Magheru, Piata Universitatii pana la Piata Unirii;
Linia 311 va functiuna pe traseul de baza intre FAUR SA si Piata Rosetti, apoi pe un traseu prelungit prin Bd. Carol, Piata Universitatii pana la Piata Unirii;
Linia 313 va functiona pe traseul de baza numai intre Str. Turnu Magurele si Piata Unirii;
Linia 331 va functiona intre Cart. Damaroaia si Piata Romana, apoi pe un traseu prelungit prin Bd. Ghe. Magheru, Piata Universitatii pana la Piata Unirii;
Linia 336 va functiona pe traseul de baza intre Complex Comercial Apusului si Piata Universitatii, apoi pe un traseu prelungit pana la Piata Unirii;
Linia 368 va functiona intre Valea Oltului si Galeriile Orizont, apoi pe un traseu modificat prin Bd. N. Balcescu, Piata Universitatii pana la Piata Unirii, cu intoarcere prin Bd. I. C. Bratianu, Piata Universitatii, Piata Romana, apoi traseul actual;
Linia 385 va functiona pe traseul de baza numai intre Ghencea si Piata Unirii;
Linia 461 va functiona pe traseul de baza numai intre Granitul si Primaria Cernica;
Linia 645 va functiona intre Mezes si Piata Unirii, pe Sos. Chitilei, Bd Ion Mihalache, Piata Victoriei, Bd. Lascar Catargiu, Piata Romana, Bd. Gh. Magheru, Bd. I.C. Bratianu pana la Piata Unirii;

Autobuzele liniilor amintite, cu exceptia liniei 461 vor avea suplimentar inscriptia de traseu:'Circula la Piata Unirii'.

De asemenea, in ziua de 20.04.2009 (luni), transportul in comun se va desfasura dupa programul unei zile de duminica.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 30 Apr 2009 14:56 
Incepand cu data de 04.05.2009, liniile de autobuze 105 si 635 vor functiona pe trasee modificate

Joi, 30 Aprilie 2009

Ca urmare a restrictionarii traficului rutier pe Bd. G-ral Vasile Milea, intre Podul Grozavesti si Str. Economu Cezarescu, respectiv pe Sos. Orhideelor, intre Podul Grozavesti si Str. Constantin Ghercu, incepand cu data de 04.05.2009, liniile de autobuze din zona vor functiona pe trasee modificate, astfel:

Linia 105 va functiona pe traseul actual intre 'Valea Oltului' si intersectia Bd. Vasile Milea/Bd. Iuliu Maniu, apoi modificat prin Bd. Iuliu Maniu, Sos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Cal. Plevnei, Str. Barierei, apoi traseul de baza.

Pe sensul spre 'Valea Oltului', autobuzele vor circula pe traseul actual intre 'Piata Presei' si intersectia Str.Witing/Cal. Plevnei, apoi modificat prin Cal. Plevnei, Str. Constantin Noica, Sos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, apoi traseul de baza.

Linia 635 va functiona pe traseul actual intre 'Ghencea' si intersectia Bd. Vasile Milea/Bd. Iuliu Maniu, apoi modificat prin Bd. Iuliu Maniu, Sos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Cal. Plevnei, Str. Barierei, apoi traseul de baza

Pe sensul spre 'Ghencea', autobuzele vor circula pe traseul actual intre 'Cal. Plevnei' si intersectia Str.Fluviului/Cal. Plevnei, apoi modificat prin Cal. Plevnei, Str. Constantin Noica, Sos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, apoi traseul de baza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 May 2009 13:32 
Ca urmare a lucrarilor la Pasajul Basarab in zona Plevnei, autobuzele liniilor 105, 133 si 635 au parte de un ocol in plus in traseu, datorita faptului ca nu se poate face stanga de pe Fluviului pentru a impiedica blocarea zonei (toti care intra in Carrefour vor bloca zona). Am facut si o schita a circulatiei, autobuzele care ies din Fluviului ca sa ajunga la PS6 trebuie sa intoarca in zona capatului liniei 44.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 May 2009 16:22 
Incepand din data de 12.05.2009, se reinfiinteaza statia Dr. Staicovici


Incepand din data de 12.05.2009, se reinfiinteaza statia de autobuze 'Dr. Staicovici' pentru linia 385, situata pe Str. Izvor, sens Piata Unirii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 May 2009 10:58 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Din ciclul: "Edilii spun lucruri patologice", o noua recidiva pe o tema mai veche. Carnatul rulant. Noroc ca precizeaza ca se va face dupa terminarea Pasajului Basarab, adica intr-un viitor care nu ne mai intereseaza.

http://www.antena3.ro/stiri/rutier/dupa ... 71264.html

Propun constituirea unei comisii psihiatrice pe langa PMB.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group