TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 12 Dec 2019 23:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Jun 2009 19:52 
A fost aprobata linia de transport turistic in Bucuresti, de la Piata Presei la Casa Poporului
de D.G. HotNews.ro
Marţi, 30 iunie 2009, 19:33 Actualitate | Esenţial


Proiectul privind infiintarea unei linii turistice a Capitalei a fost votat marti de consilierii generali. Linia de transport va cuprinde 17 puncte zonale de interes turistic iar tariful calatoriei va fi de 25 lei pentru adulti si de 10 lei pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 7 si 14 ani, biletele fiind valabile 24 de ore.

De asemenea, linia de transport este necesara cresterii gradului de mobilitate al turistilor care merg spre diferite puncte de atractie turistica din Capitala, pentru acoperirea obiectivelor situate pe traseu, informeaza Mediafax.

Pe traseul turistic vor circula autobuze Mercedes Citaro ale Regiei Autonome de Transport Bucuresti (RATB), masinile urmand sa fie distincte de restul autobuzelor "prin colantarea specifica unui traseu auto turistic".

Linia va functiona zilnic, intre orele 9.00 si 20.00, cu patru autobuze care vor circula la un interval de succedare de aproximatuv 25 minute, in functie si de intensitatea traficului rutier general.

Traseul liniei turistice va fi de la Piata Presei Libere, Bulevardul Marasti, strada Alexandru Constantinescu, Soseaua Kiseleff, Piata Victoriei, Calea Victoriei, Splaiul Independentei, Bulevardul Schitul Magureanu, Bulevardul Regina Elisabeta, Bulevardul Mihail Kogalniceanu, Bulevardul Eroii Sanitari, Bulevardul Gheorghe Marinescu, Soseaua Cotroceni, strada Constantin Noica, Calea Plevnei, strada Vasile Parvan, Bulevardul B.P.
Hasdeu, strada Izvor, Calea 13 Septembrie, Piata Arsenalului, Bulevardul Libertatii, Bulevardul Unirii, Piata Unirii, cu intoarcere prin Bulevardul I.C. Bratianu, Bulevardul Carol I, Piata Pache Protopopescu, Bulevardul Ferdinand, Piata Foisorul de Foc, strada Traian, Bulevardul Dacia, Piata Romana, Bulevardul Lascar Catargiu, Piata Victoriei, Bulevardul Aviatorilor, Piata Charles de Gaulle, Bulevardul Constantin Prezan, Piata Arcul de Triumf, Soseaua Kiseleff, Piata Presei Libere (rond), Soseaua Kiseleff, Bulevardul Expozitiei, Piata Presei Libere.

Pentru opriri vor fi folosite statiile RATB existente si vor fi infiintate statii noi de imbarcare si debarcare in Piata Victoriei - in dreptul Muzeului de Stiinte Naturale "Grigore Antipa", pe Calea Victoriei - in dreptul cladirii CEC si in dreptul Bisericii Cretulescu, precum si in Piata Charles de Gaulle, in dreptul accesului la statia de metrou Aviatorilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Jul 2009 17:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Mediafax wrote:
Primăria Capitalei vrea să cumpere 150 de troleibuze în următorii 3 ani


Nr.inreg: 159760/02.07.2009

Stimate domnule Silviu Sintea,

Referitor la problemele ridicate de dumneavoastra, va facem cunoscute urmatoarele:

1. Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat achizitia a 150 de troleibuze. In prezent se pregateste documentatia de atribuire si speram ca in acest an sa se organizeze si licitatia.

2. Nu exista nicio propunere de transformare a liniei 253 in linie de troleibuze.

3. Cele 150 de troleibuze care vor fi achizitionate vor inlocui o parte din cele vechi, dar vor contribui si la cresterea parcului de troleibuze.

4. Acest proiect exista (Unirii - Baneasa) cel putin in intentie, dar totul depinde de sursele de finantare care, in aceasta perioada, sunt limitate.

Cu stima,

Mihai Vladaru

Sef Serviciu Relatii Publice


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 11:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
De fapt, Hotararea CGMB privind achizitionarea a 150 troleibuze, dateaza de pe vremea lui Adriean Videanu, omul care a demarat cele mai importante investitii ale Capitalei (proiectare tehnica dar si executie -incepere lucrari) din ultimul deceniu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 13:14 
Mania modificarilor de nume a lovit si RATBul...

Denumirea statiei 'Razoare' se modifica
Joi, 09 Iulie 2009

In memoria ziaristului belgian Danny Huwe, cazut in Revolutia din 1989, incepand cu data de 10.07.209, denumirea statiilor 'Razoare', situate pe traseul liniei 137, in ambele sensuri, precum si cea pentru liniile 69,90,91,96,126,168,268,368, amplasata pe Drumul Sarii, sens centru, respectiv pe Bd. Geniului pentru linia 139, se modifica in 'Piata Danny Huwe'.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jul 2009 13:26 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
Macar aici suntem la suprafata, cred ca nu exista om care sa nu cunoasca zona Razoare, si daca cineva are dubii va fi mereu alt calator care sa ii dea informatii.Ciudat este ca nu se schimba si la tramvaie denumirea statiilor...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Jul 2009 14:39 
Liniile 62,71,85,93 si 635 vor reveni pe traseele anterioare incepand cu 20.07.2009

Vineri, 17 Iulie 2009

Ca urmare a finalizarii lucrarilor edilitare de pe Str. Baldovin Parcalabul, liniile 62,71,85,93 si 635 vor reveni pe traseele anterioare astfel:

Liniile 62,71 si 93 vor reveni pe traseele de baza de la intersectia Sos. Cotroceni/Bd. Gh. Marinescu, prin Sos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Str. Garii de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Sos. Cotroceni apoi traseele actuale.

Linia 85 va reveni pe traseul de baza de la cap linie 'Vasile Parvan' prin Calea Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Str. Garii de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Vasile Parvan, Bd. Mihail Kogalniceanu, Bd. Regina Elisabeta, apoi traseul actual.

Linia 96 va reveni pe traseul de baza de la intersectia Str. Constantin Noica/Cal. Plevnei Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Str. Garii de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing, Calea Plevnei, apoi traseul actual.

Linia 133 va reveni pe sens 'Bd. Tineretului', de la intersectia Str. Mircea Vulcanescu/Bd. Dinicu Golescu, pe Str. Baldovin Parcalabul, Str. Garii de Nord, Piata Garii de Nord, Cal. Grivitei apoi traseul actual.

Linia 635 va reveni pe traseul anterior, pe sensul spre 'Ghencea', de la intersectia Bd. Dinicu Golescu/Str. Baldovin Parcalabul, prin Str. Baldovin Parcalabul, Str. Garii de Nord, Piata Garii de Nord, Str. Witing, Cal. Plevnei, Str. Constantin Noica, apoi traseul actual.

Cu aceeasi data linia naveta 696 se desfiinteaza .

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=283


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Jul 2009 13:30 
Linia 445 circula pe un traseu modificat

Miercuri, 29 Iulie 2009

Din cauza lucrarilor la Pasajul Pipera, incepand cu data de 30.07.2009, linia 445 va functiona pe un traseu modificat in ambele sensuri de la CFR Constanta prin Sos. Pipera, Str. Garii Herastrau, Bd. Dimitrie Pompeiu, Sos. Petricani, Sos. Pipera � Tunari , apoi traseul de baza .

RATB


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 15:09 
In perioada 03.08.2009-09.08.2009 liniile 20 si 24 vor fi modificate

Vineri, 31 Iulie 2009
Pentru efectuarea lucrarilor de inlocuire a pieselor de cale din intersectia Bd. Bucurestii Noi/Bd. Gloriei, in perioada 03.08.2009-09.08.2009, vor fi operate urmatoarele modificari:

Linia 20 va functiona pe traseul de baza numai intre 'Calea Plevnei' si 'Depoul Bucurestii Noi'.

Linia 24 se suspenda.

In perioada respectiva, liniile de troleibuze 65,86 si 97 vor functiona cu un parc suplimentat.

Categorie: modificări trasee


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Jul 2009 21:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Am o vaga senzatie ca nu vor mai pune la loc macazul spre Gloriei... nici macar nu au introdus o linie naveta de autobuz.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Aug 2009 00:30 
Oricum 24 este efectiv o linie in plus. La ce populatie e pe acolo 331 face fata mai mult decat suficient. Eventual, poate o linie doar de scos la bulevard. Insa in niciun caz tramvaie de 25-30m.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Aug 2009 11:19 
O solutie pe Bd. Gloriei ar fi ca 331 sa se duca si sa se si intoarca pe acelasi traseu, astfel asigurand legatura cu Bucurestii Noi. O alta solutie mai complicata dar ecologica ar fi modernizarea Bd. Gloriei si introducerea unei retele de troleibuz, mutarea liniei 65 pana in Damaroaia iar 86 sa ramana in Pajura (ma rog cu intervale decente). Cu cele maxim 4 vagoane care sunt alocate liniei 24 se poate suplimenta 20ul.
Oricum nu stiu de ce am vaga impresie ca in cativa ani cand se va prelungi M4 pana la Bazilescu vom asista la disparitia liniei de tramvai intre depou si Laromet... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Aug 2009 12:13 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Oricum acel metrou prin Bucurestii Noi nu va avea succes. Odata cu disparitia zonelor industriale nu prea mai vad rostul pentru care sa mai continuat realizarea acestei linii. Sunt suficiente mijloace de transport de suprafata care deservesc zona eficient si care au si intervale decente de deplasare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Aug 2009 14:18 
E acelasi lucru ca si la ramura spre Angel Saligny din Balta Alba. Statiile si tunelele erau facute in mare masura iar ai nostri contemporani nu au facut altceva decat sa finalizeze o constructie.
Singura constructie facuta de la zero dupa 1989 este statia Gorjului. Mai stie altcineva o alta ?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Aug 2009 16:00 
Offline

Joined: Wed 29 Apr 2009 19:38
Posts: 33
liv_liv30 wrote:
Oricum acel metrou prin Bucurestii Noi nu va avea succes. Odata cu disparitia zonelor industriale nu prea mai vad rostul pentru care sa mai continuat realizarea acestei linii. Sunt suficiente mijloace de transport de suprafata care deservesc zona eficient si care au si intervale decente de deplasare.


Pai in acest moment, 97 are o frecventa de cam 10 minute si mereu merge cam gol dincolo de Clabucet, sa nu mai spun de 20.Nu stiu, probabil ca este singura zona unde Ceausescu chiar a gresit.Daca metroul si investitiile de acolo erau indreptate spre Drumul Taberei, alta ar fi fost situatia acum la metrou...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Aug 2009 22:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Roberto wrote:
Daca metroul si investitiile de acolo erau indreptate spre Drumul Taberei, alta ar fi fost situatia acum la metrou...


Ceausescu nu cred ca ar fi orientat vreodata un metrou spre Drumul Taberei... pentru ca, in afara de Tricodava si Munplast nu prea avea ce sa deserveasca (dorinta Tovarasului era ca metroul sa deserveasca marile unitati industriale). Oricum, majoritatea blocurilor din Drumul Taberei au fost fie blocuri de proprietari, fie blocuri pentru cadrele Militiei sau Armatei, ori cine isi permitea sa fie prorpietar sau lucra in institutiile sus-mentionate isi permitea o masina si combustibilul de rigoare, mai ales ca traficul nu reprezenta o problema.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Aug 2009 15:15 
Dr2005 wrote:
[...] cadrele Militiei sau Armatei, ori cine isi permitea sa fie prorpietar sau lucra in institutiile sus-mentionate isi permitea o masina si combustibilul de rigoare, mai ales ca traficul nu reprezenta o problema.


De unde inteleg ca nu ai trait acele vremuri. Spre deosebire de vremurile de acum cand "a-ti permite" e intr-adevar o problema, in acele vremuri "iti permiteai" orice din punct de vedere financiar. Decat ca nu aveai voie sa iti permiti. Daca ne gandim ca intreg parcul auto al Bucurestiului era de vreo 100.000 de autovehicule, si ca Drumul Taberei avea vreo 90.000 de apartamente, cred ca e clar ca teoria ta nu are baza.

Foarte multi oameni aveau bani disponibili pentru a-si lua o masina "cu banii jos". Insa era extrem de greu sa sari peste "coada" de asteptare de 5 ani la Dacia sau peste limita celor 20l de benzina pe luna, pe cartela. Iar respectiva benzina nu ti-o luai asa, pac cu masina la pompa si mi-am luat 20l. Uneori se facea cu programare, alteori dupa cozi care durau ZILE! Era si un faimos banc, ceva cu "un concediu de neuitat alaturi de PECO".

Ceausescu si oamenii care planificau atunci transportul aveau in plan o stea de magistrale. Insa prioritare au fost cele care deserveau platformele industriale mari: Republica, 23 August, Granitul, Militari, Policolor, Zarea. Abia apoi urma deservirea carierelor dormitor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Aug 2009 20:37 
Pentru Dr2005: Era in plan si introducerea metroului pt Drumul Taberei, nu a fost insa prioritate pentru ca Dr. Taberei a fost foarte bine deservit de ITB.
In ceea ce priveste aberatiile legate de cine locuia in Dr. Taberei, respectiv de masinile personale, niciunul din vecinii mei care aveau masina nu miscau respectiva masina din loc mai mult de o zi pe saptamana. (Decat poate cand plecau in concediu).
Cartierul Dr. Taberei era deservit de UN SINGUR PECO, cel de la Favorit. Aceasta situatie a fost pana la mijlocul anilor 90!!!!
Cei mai vechi locuitori ai cartierului probabil ca-si amintesc cozile la benzina pana la Orizont, cozi la care iti impingeai masina, ca sa nu consumi conbustibil pretios.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Aug 2009 23:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Mihai wrote:
Insa prioritare au fost cele care deserveau platformele industriale mari: Republica, 23 August, Granitul, Militari, Policolor, Zarea. Abia apoi urma deservirea carierelor dormitor.


Pai tocmai... ca Drumul Taberei nu ,,s-a bucurat" de o platforma industriala mare (ca numar de angajati), deci nu era prioritar pentru metrou.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 Aug 2009 21:27 
Autobuzul Solaris circula intre 17 si 21, cel putin de cate ori am mers eu cu el asa a circulat. Iar dimineata pana in 10:00.
Autobuzul este tur "bis" adica un tur in plus practic care poate sa intre si sa iasa din linie, poate stationa, depasi etc dupa bunul plac fara a da peste cap repartizarea si turatia pe ziua respectiva.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Aug 2009 15:18 
Linia 5 va functiona experimental intre Aeroportul Baneasa si Bucur Obor
Joi, 06 August 2009

Odata cu demararea lucrarilor de modernizare a infrastructurii caii de rulare a tramvaielor de pe Str. Tunari si Str. Vasile Lascar, s-a inregistrat o crestere a traficului rutier pe arterele adiacente, si anume pe Calea Mosilor si Str. Cavafii Vechi.

Din aceasta cauza, pe traseul liniei 5 se produc zilnic ambuteiaje si blocari ale tramvaielor, cu repercursiuni asupra asigurarii ritmicitatii pe Bd. Aerogarii si Str. Barbu Vacarescu, unde aceasta linie este singurul mijloc de transport.

Pentru imbunatatirea fluidizarii circulatiei tramvaielor si cresterii capacitatii de transport pe Bd. Aerogarii si Str. Barbu Vacarescu, incepand cu data de 08.08.2009, linia 5 va functiona experimental intre Aeroportul Baneasa si Bucur Obor, pe urmatorul traseu: Bd. Aerogarii, Pasajul Aviatiei, Str. Barbu Vacarescu, Sos. Stefan cel Mare, Str. Lizeanu, Str. Reinvierii, Sos. Colentina, cu intoarcere prin Sos. Stefan cel Mare, Str. Barbu Vacarescu, Bd. Aerogarii.

Legatura de transport cu Piata Sf. Gheorghe se realizeaza prin transbordare cu tramvaiele liniilor 16 si 21, in statia Bucur Obor.

Abonamentele eliberate pentru linia 5 vor fi valabile si pe liniile 16 si 21, intre Bucur Obor si Piata Sf. Gheorghe.

RATB


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Aug 2009 10:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Tavinho wrote:
Cele 150 de trolee vin sa suplineasca necesarul de pe trasee? se vor infiinta noi trasee? vor iesi din circulatie unele Ikarus? Mai bine se alocau bani si pentru niste tramvaie.....se tot repara liniile si dupa aceea nu mai avem ce pune acolo...:)


Raspunsul chiar in acest topic: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?p=97240#97240


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Aug 2009 10:42 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7900
Tavinho wrote:
cred ca in Drumul Taberei unde mai toata lumea se plange de lipsa locurilor de parcare


In Drumul Taberei exista 2 parcari subterane imense... desigur, sunt cu plata, asa ca proprietarii de masini care nu prind un loc de la primarie (deci aproape gratis) blocheaza toate stradutele, nu cumva sa mearga pe jos 50m pana la parcarile amenajate pe marginea bulevardelor.

Acum vreo 3 saptamani a fost un incendiu la mine pe strada (niste huligani au dat foc la o Dacie 1300 ... dupa ce mai incendiasera 2 Dacii 1300 cateva strazi mai incolo). Stiti cat le-a luat pompierilor sa intre? 15 minute, NU au incaput de masinile parcate. Asta in vreme ce parcarile in spic de pe marginea Prel. Ghencea si a Drumului Taberei sunt goale pe multe portiuni.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Aug 2009 10:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48832
Tavinho wrote:
Inteleg....nu pot decat sa regret ca nu se vor aduce si articulate. Se pare ca Bucurestiul e condamnat pentru moment sa nu aiba astfel de trolee....si nu e vorba ca nu s-ar descurca in trafic, doar au facut-o DAC-urile atatia si atatia ani...


Asta pt. ca la RATB decid sindicatele!!!???

Soferilor nu le plac articulatele. De parca ar fi condus altceva in afara de DAC-uri (exceptie: soferii de pe Solaris Urbino). Cui sa te adresezi? Marelui Carnat?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Aug 2009 14:54 
Silviu Sintea wrote:
Soferilor nu le plac articulatele.


Asta e usor de rezolvat, daca se aduc troleibuze/autobuze suplimentare (deci nu obligati soferii care conduc acum busuri de 12 metri), si sunt invitati cei care doresc un castig suplimentar (celebrul spor de articulata) sa conduca respectivele vehicule. As pune ramasag ca in cateva luni s-ar bate pe privilegiul de a le conduce.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Sep 2009 08:41 
Autobuzele liniei 163 circula pe un traseu modificat

Vineri, 04 Septembrie 2009

Ca urmare a lucrarilor edilitare de la intersectia Str. Sculptorilor/Str. Rasadnitei, incepand cu data de 04.09.2009, autobuzele liniei 163 vor circula pe traseul actual numai pana la intersectia Str. Sculptorilor/Str. Rasadnitei, unde vor intoarce.

RATB


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Sep 2009 14:40 
Linia 105 functioneaza pe un traseu modificat

Luni, 07 Septembrie 2009

Ca urmare a executarii lucrarilor edilitare de pe Str. Aviator Popisteanu, incepand cu data de 07.09.2009, linia 105 va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre 'Piata Presei', de la intersectia Str. Clabucet/Bd. Ion Mihalache, prin Str. Clabucet, Bd. Expozitiei pana la Piata Presei, iar pe sensul spre 'Valea Oltului', de la intersectia Bd. Expozitiei/Str. Aviator Popisteanu, prin Str. Dornei, Str. Putul lui Craciun, Bd. Ion Mihalache, Cal. Grivitei, apoi traseul actual.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Sep 2009 13:46 
Offline

Joined: Mon 24 Nov 2008 19:15
Posts: 20
Location: Bucuresti
In zilele de sambata si duminica, linia 136 va functiona sub indicativ 636

Miercuri, 16 Septembrie 2009

Avand in vedere traseul modificat al liniei 136 din zilele de sambata si duminica, incepand cu data de 19.09.2009, aceasta linie va functiona sub indicativ 636.
In zilele de sambata si duminica, autobuzele vor circula pe un traseu modificat in ambele sensuri, de la intersectia Bd. Timisoara/Str. Valea Cascadelor prin Bd. Timisoara, Str. Moinesti, Bd. Iuliu Maniu, apoi traseul actual.
Autobuzele vor efectua opriri in statiile de pe traseul liniei 136, pe Bd. Timisoara, Str. Moinesti, comun cu cele al liniilor 221,137,421 si 458, precum si in noua statie 'Moinesti', amplasata pe Str. Moinesti dupa intersectia cu Bd. Iuliu Maniu sens Cet Vest Moinesti.
In zilele de lucru (de luni pana vineri), linia 136 va functiona pe traseul de baza prin Valea Cascadelor.
RATB.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Sep 2009 16:57 
Pe ordinea de zi a sedintei CGMB din 25 septembrie la punctul 11 figureaza:

Proiect de hotarare pentru modificarea Hotararii C.G.M.B. nr. 160/12.07.2007 privind achizitionarea de catre Regia Autonoma de Transport Bucuresti a unui numar de 150 de troleibuze pentru reabilitarea transportului urban de calatori din municipiul Bucuresti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Oct 2009 14:11 
Denumirea de statie si capat "MASTER SA" a devenit de o saptamana "MASTER" :wink:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Oct 2009 19:34 
Restrictii de circulatie in zona pasajului Baneasa

Luni, 05 Octombrie 2009

Ca urmare a restrictiilor de circulatie din intersectia Sos. Ion Ionescu de la Brad/Sos. Bucuresti-Ploiesti, liniile 301,148 si 149 vor functiona pe trasee modificate, astfel:Autobuzele liniei 301 vor circula pe un traseu modificat pe sensul spre Piata Romana, de la intersectia Sos. Ion Ionescu de la Brad/ Bd. Aerogarii/Sos. Bucuresti-Ploiesti, prin Sos. Bucuresti-Ploiesti, Sos. Elena Vacarescu, Bd. Ficusului, Bd. Aerogarii, apoi traseul de baza. Celalalt sens nu se modifica. Autobuzele liniilor 148 si 149 vor circula pe un traseu modificat pe sensul spre Aeroportul Baneasa, de la intersectia Sos. Ion Ionescu de la Brad/Bd. Aerogarii/Sos. Bucuresti-Ploiesti, prin Bd. Aerogarii, Bd. Ficusului, Sos. Elena Vacarescu, Sos. Bucuresti-Ploiesti, apoi traseul de baza. Celalalt sens nu se modifica. De asemenea, pentru fluentizarea circulatiei in zona, s-a instituit sens unic pe Bd. Oaspetilor, respectiv pe Str. Campinita, iar din aceasta cauza traseul liniei 261 se modifica pe sens "Complex Comercial Baneasa", de la intersectia Sos. Gheorghe Ionescu Sisesti/Str. Campinita, prin Str. Campinita, Str. Jandarmeriei, apoi traseul actual. Celalalt sens nu se modifica.

RATB


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group