TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 18 Nov 2019 18:07

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 13:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 226
Se intrerupe circulatia liniilor de tramvai 34 si 46 pe Bd. Iancu de Hunedoara si Sos. Stefan cel Mare

In vederea executarii lucrarilor de modernizare a caii de rulare pe Bd. Iancu de Hunedoara si Sos. Stefan cel Mare, incepand cu data de 02.07.2007 traseele liniilor de tramvaie 34 si 46 se modifica, astfel:

Linia 34 va functiona intre Sura Mare si Str. Lizeanu pe traseul actual, cu intoarcere prin Str. Lizeanu, Str.Reinvierii, Str. Ziduri Mosi, Bd. Ferdinand, Sos. Mihai Bravu, apoi traseul de ducere.

Linia 46 va functiona intre Granitul si intersectia Sos. Mihai Bravu/Bd. Ferdinand pe traseul actual, apoi modificat prin Bd. Ferdinand, Str. Ziduri Mosi, Str. Reinvierii pana la Str. Lizeanu si va intoarce prin Str. Lizeanu, Sos. Stefan cel Mare, Sos. Mihai Bravu, Sos. Iancului, apoi traseul de ducere.

Pentru preluarea calatorilor de pe traseul parasit de tramvaie, linia naveta de autobuze 634 va functiona intre Gara de Nord si Bucur Obor, pe un traseu modificat de la intersectia Bd. Iancu de Hunedoara/Cal. Dorobantilor, pe Sos. Stefan cel Mare pana la Bucur Obor.
Abonamentele eliberate pentru liniile de tramvaie 34 si 46 vor fi valabile si pe linia naveta de autobuze 634

http://www.ratb.ro


Liniile 34 si 46 vor avea capatul la Str.Lizeanu si va fi un capat circular.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 14:20 
Incepand cu data de 02.07.2007 autobuzele liniei 261 vor circula pe un traseu modificat

Urmare inchiderii circulatiei pe Str. Jandarmeriei in vederea continuarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului, incepand cu data de 02.07.2007 autobuzele liniei 261 vor circula pe un traseu modificat de la intersectia Sos. Bucuresti Ploiesti/ Str. Jandarmeriei prin Sos. Bucuresti Ploiesti pana la Piata Presei Libere.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 14:21 
Incepand cu data de 02.07.2007, vor demara lucrarile de racordare a caii de rulare de pe Sos. Chitila cu cea de pe Bd. Bucurestii Noi si din aceasta cauza, tramvaiele din zona vor circula pe trasee modificate

In vederea continuarii lucrarilor pentru modernizarea caii de rulare pe Sos. Chitila, incepand cu data de 02.07.2007, vor demara lucrarile de racordare a caii de rulare de pe Sos. Chitila cu cea de pe Bd. Bucurestii Noi.
Din aceasta cauza, tramvaiele din zona vor circula pe trasee modificate, astfel:
Linia 20 va functiona de la Laromet pe Bd. Bucurestii Noi, cu intoarcere in Depoul Bucurestii Noi.
Linia 24 va functiona de la Cartier Damaroaia pe Bd. Gloriei si Bd. Bucurestii Noi cu intoarcere in Depoul Bucurestii Noi.
De la aceeasi data se infiinteaza linia 43 de tramvaie care va functiona intre Piata Presei Libere si Gara de Nord, pe Bd. Expozitiei, Str.Av.Popisteanu, Str. Dornei, Str. Putul lui Craciun, Bd. I.Mihalache, Str. Buzesti, Bd. Al.I.Cuza, Bd. Gh.Duca cu intoarcere prin Cal.Grivitei, Str.Buzesti, Bd. I.Mihalache, Str. Clabucet, Bd. Expozitiei.
Abonamentele eliberate pentru liniile 20 si 24 vor fi valabile si pe liniile 42, 43, 65, 86 si 97.
Liniile 42, 65, 86 si 97 vor functiona in perioada lucrarilor cu un parc suplimentat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 14:21 
In perioada sambata 30.06. – duminica 01.07.2007 traseele de transport public din intersectia Cal.Mosilor/Bd. Dacia se modifica

Urmare executarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului in intersectia Cal.Mosilor/Bd. Dacia, in perioada sambata 30.06. – duminica 01.07.2007 traseele de transport public din zona se modifica, astfel:
Linia 66 de troleibuze se suspenda.
Linia 79 de troleibuze va functiona pe traseul de baza intre Bd. Basarabia si Bd. Pache Protopopescu apoi pe un traseu modificat prin Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. M.Kogalniceanu, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Str. Garii de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing si Cal.Plevnei, Str. V.Parvan, Bd. M.Kogalniceanu, apoi traseul de ducere.
Linia 86 de troleibuze va functiona intre Stadionul National Lia Manoliu si Gara de Nord, pe traseul de baza pana la Bd. Pache Protopopescu, apoi pe un traseu modificat prin Bd. Pache Protopopescu, Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. M.Kogalniceanu, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Baldovin Parcalabul, Str. Garii de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing si Cal.Plevnei, Str. V.Parvan, Bd. M.Kogalniceanu, apoi traseul de ducere.
Pentru preluarea calatorilor pe tronsonul parasit de troleibuzele liniilor 79 si 86, intre Foisorul de Foc si Gara de Nord, va functiona linia naveta de autobuze 679 pe Str. Traian, Bd. Dacia, Bd. Lascar Catargiu, Str. Gh. Manu, Str. Occidentului, Str. Polizu, Cal. Grivitei, Bd. Gh. Duca de unde vor intoarce prin Bd. Gh. Duca, Bd. Al.I. Cuza, Str. Dr. Varnali, Str. Polizu, apoi traseul de ducere.
Pentru preluarea calatorilor pe traseul parasit de linia 66 de troleibuze, linia naveta de autobuze 667 va functiona cu un parc suplimentat.
Abonamentele eliberate pentru liniile de troleibuze 79 si 86 vor fi valabile si pe linia naveta de autobuze 679.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 14:22 
In perioada sambata 30.06. ora 0.30 – luni 02.07.2007 ora 4.15, se intrerupe alimentarea cu energie electrica a retelei de contact din Piata Eroii Revolutiei si se va modifica circulatia tramvaielor

In vederea continuarii lucrarilor pentru realizarea structurii de rezistenta a pasajului pietonal subteran in zona caii de rulare din Piata Eroii Revolutiei, se intrerupe alimentarea cu energie electrica a retelei de contact si circulatia tramvaielor in aceasta zona in perioada sambata 30.06. ora 0,30 – luni 02.07.2007 ora 4,15.
Din aceasta cauza traseele de transport public din zona se modifica, astfel:
Linia 7 de tramvaie va functiona numai intre CFR Progresul si Sura Mare, pe Sos. Giurgiului.
Linia 15 de tramvaie va functiona pe traseul actual intre Complex RATB Titan si intersectia Bd.Camil Ressu/Sos.Mihai Bravu, apoi modificat in ambele sensuri prin Sos. Mihai Bravu, Cal. Vacaresti, Sos. Oltenitei, pana la cap linie Sura Mare.
Liniile 19 si 25 de tramvaie se suspenda.
Linia 323 de autobuze va functiona pe un traseu prelungit de la Pod Timpuri Noi pana la Bd. C. Ressu, pe Str. Nerva Traian, Bd. O. Goga, Cal. Vitan, Sos. Mihai Bravu, Str. Dristorului cu intoarcere pe Bd. C. Ressu si Cal. Dudesti.
Pentru preluarea calatorilor pe tronsonul parasit de tramvaiele liniei 25, se infiinteaza linia naveta de autobuze 611 care va functiona intre Sura Mare si intersectia Sos. Progresului/Cal. Rahovei, prin Sos. Giurgiului, Piata Eroii Revolutiei, Sos. Viilor, Sos. Progresului, cu intoarcere prin Cal. Rahovei, Str. Odoarei, Str. Nasaud, Sos. Progresului, apoi traseul de ducere.
Abonamentele eliberate pentru liniile 15 si 19 de tramvaie vor fi valabile si pe linia de autobuze 323 iar cele eliberate pentru linia 25 vor fi valabile si pe linia 611.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 14:22 
Liniile de tramvai 23 si 40 se vor suspenda incepand cu 02.07.2007

In vederea continuarii lucrarilor pentru modernizare a Bd. 1 Decembrie 1918, incepand cu data de 02.07.2007, vor fi demarate lucrarile de reabilitare a caii de rulare pentru tramvaie in bucla de intoarcere Faur Poarta 4.
Din aceasta cauza, liniile de tramvaie 23 si 40 vor fi suspendate.
Pentru asigurarea transportului calatorilor din aceasta zona se infiinteaza linia naveta de autobuze 640 care va functiona intre Faur Poarta 4 si Republica, pe Bd. 1 Decembrie 1918 si Bd. Basarabia.
Abonamentele eliberate pentru linia de tramvaie 40 vor fi valabile si pe linia naveta de autobuze 640 si pe liniile de tramvaie 36 si 56.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 14:23 
Se reia circulatia pe Bd. 1 Decembrie 1918

Urmare crearii conditiilor de circulatie pe Bd. 1 Decembrie 1918, incepand cu data de 30.06.2007, autobuzele liniilor 101 si 311 isi reiau traseele de baza, in dublu sens, intre D-na Ghica si Faur Poarta 4, respectiv Piata Rosetti si Faur Poarta 4.
Linia de autobuze 619 va functiona pe un traseu modificat intre Faur Poarta 4 si Piata Titan, in dublu sens prin Bd. 1 Decembrie 1918 si Bd. Th.Pallady.
Abonamentele eliberate pentru liniile 19 si 40 vor fi valabile si pe linia 619.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jun 2007 14:24 
Adica 261 Pta Presei-Pasaj Otopeni- Pta Presei
261=148=149 cu mentiunea ca 261 merge pe Ficusului-Aerogarii.
Trei linii cu acelasi traseu in proportie de peste 75%.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jun 2007 18:48 
Statia de autobuze Sf. Gheorghe se suspenda

In vederea remedierii unei avarii la reteaua publica de canalizare din zona Pta Sf. Gheorghe, incepand cu data de 30.06.2007, circulatia rutiera pe primele doua benzi de pe Bd. I. C. Bratianu, sens Piata Romana, se inchide.
In aceste conditii, autobuzele liniei 381 vor circula pe deasupra pasajului Unirii si vor efectua opriri in statia Universitate(biserica Coltea) comun cu linia 783.
In perioada lucrarilor statia de autobuze Piata Sf. Gheorghe se suspenda.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jun 2007 20:03 
La Universitate sens spre Rosetti au fost separate statiile de troleibuz de cele de autobuz astfel:
Liniile 61,66,85,70,90,91,69 au statia in locatia care a fost si inainte.
Liniile 336,601 au statia in fostul spatiu unde stateau taxmetristii (care au disparut de acolo :twisted: ) cam 50m mai spre Cismigiu.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jun 2007 21:31 
se pare ca 23 chiar se suspenda.. a disparut de pe placutele de pe bd. marasesti de exemplu... :( care o fi logica?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jun 2007 21:39 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 137
Location: Toronto, Canada
Probabil ca logica este ca au ramas fara tramvaie.
In timp ce RATB-PMB viseaza la designuri futuriste si tramvaie ultra low-floor ca in Viena si alte bazaconii, se pare ca nimeni acolo sus nu vede situatia in care se afla transportul electric in momentul de fata...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jun 2007 21:44 
NU au cum sa ramana fara tramvaie, se merge cu parc de vara, micsorat.
Linia 21 este inchisa, sunt tramvaie de acolo, linia 34 este/va fi si mai ciuntita - sigur sunt mai putine tramvaie ca de obicei pe acolo.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jun 2007 22:45 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
bercenicity wrote:
se pare ca 23 chiar se suspenda.. a disparut de pe placutele de pe bd. marasesti de exemplu... :( care o fi logica?


Ce e pur si simplu incredibil este ca suspendarea, daca va fi, survine la numai 3 zile dupa ce 23 a revenit pe vechiul traseu. E clar ca nu ai cum sa modernizezi fara sa fie suspendate/deviate liniile de tramvai, insa inconsecventa si indecizia de care dau dovada cei de la RATB denota dispret fata de calatori. Sunt prea multe devieri simultane, lucrarile nu se sincronizeaza, iar anuntarea calatorilor e lasata pe planul 2, creandu-se confuzie in randul acestora
De exemplu, daca ai obisnuit timp de 2 ani locuitorii de pe Giurgiului sa aiba o legatura directa cu Dristor/Titan, de ce le "tai macaroana" dintr-o data ? De ce nu se gandeste nimeni sa il prelungeasca pe 19 pana la Zetarilor (cu un interval decent, desigur) ? Asa s-ar rezolva 3 probleme : decongestionarea capatului de la Sura Mare, o legatura in plus pentru Giurgiului, precum si existenta unei linii cu interval decent pe Zetarilor (actualul 4 are 2 tramvaie pe traseu, chiar si la orele de varf).
In legatura cu 15...sunt de parere ca ar trebui sa revina in Rahova; dintotdeauna a fost o linie solicitata pe vechiul traseu. Cu atat mai mult cu cat, in prezent, 32-ul a ramas singur


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jun 2007 16:15 
Noi restrictii de circulatie in Capitala
Sambata 30 iunie 2007, 06:52

Noi restrictii de circulatie in Bucuresti. Circulatia rutiera pe primele doua benzi de pe Bulevardul I.C.Bratianu, sens Piata Romana, se inchide incepand de maine din cauza remedierii unei avarii de canalizare.

Autobuzele liniei 381 vor circula pe deasupra pasajului Unirii si vor efectua opriri in statia Universitate, statia de autobuze Piata Sf. Gheorghe fiind suspendata.

Totodata, pe Str.Iancu de Hunedoara si Sos.Stefan cel Mare, incepand de luni, se intrerupe circulatia tramvaielor si se restrictioneaza traficul rutier general in zona Pasajului Obor. Se estimeaza ca lucrarile vor fi finalizate pana la sfarsitul lunii noiembrie.
Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Jul 2007 13:28 
Greu de circulat: pe unde se mai lucreaza in Bucuresti

Circulatia din capitala devine destul de dificila, insa autoritatile promit ca lucrarile de refacere a carosabilului sau de inlocuire a liniilor de tramvai vor fi accelerate. Directorul Directiei de Transporturi din Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste, a facut pentru cititorii ziarului "Compact" un scurt inventar al lucrarilor din Bucuresti.

LUCRARI - In prezent, in Bucuresti se circula bara la bara, nimic nou pentru soferi sau pentru pietonii care circula cu transportul in comun. Insa, pe zi ce trece, tot mai multe artere intra in reparatii, iar Primaria Capitalei promite ca problemele provocate de aglomeratie se vor rezolva in cativa ani.

Seful Directiei de Transporturi din Primaria Capitalei, Gheorghe Udriste, sustine, insa, ca toate lucrarile din oras si toate restrictiile de acum se fac in avantajul bucuresteanului. "Calea Mosilor va fi gata la toamna, prin octombrie, noiembrie", a spus Udriste. El a tinut sa ne dea si o veste buna: Bulevardul 1 Decembrie 1918, portiunea dintre strada Theodor Pallady si strada Liviu Rebreanu, se va redeschide saptamana aceasta, mai devreme decat preconizasera constructorii, in octombrie 2006, atunci cand au inceput lucrarile.

Lucrarile din Obor

Incepand de azi, pasajul Obor se inchide partial, "fara sa afecteze traficul". Liniile de tramvai din zona Obor vor fi reamplasate de pe bretelele pasajului in zona de deasupra liniilor de metrou. Astfel, se va mai crea o banda de circulatie pentru masini pe fiecare sens. "Lucrarea se va termina intr-un an", a precizat directorul. Tot la Obor se va realiza un sens giratoriu. Circulatia tramvaielor va fi inchisa pe durata
lucrarilor.

Se va inchide cate o banda de circulatie, intre Piata Victoriei si Calea Dorobantilor si intre Calea Dorobantilor si Lizeanu. Soferii nu trebuie insa sa-si gaseasca rute ocolitoare, a spus Gheorghe Udriste, si asta pentru ca "se vor pune indicatoare si se va putea circula". Lucrari incepute

In prezent se lucreaza pe Soseaua Colentina si pe Calea Mosilor, unde traficul este restrictionat partial. In curand vor incepe lucrarile de modernizare pe Soseaua Pipera si pe tronsonul dintre intersectia Doamna Ghica - Baicului, unde se vor construi o noua artera de circulatie de doi kilometri si un pasaj suprateran.

O alta lucrare aprobata de municipalitate este cea din zona Unirii, unde Apa Nova realizeaza reparatii. "Si aici lucrarea se termina mai devreme, cred ca marti (n.r. maine)", a spus Udriste. El a amintit ca Pasajul Unirii "nu este inchis; circulatia este restrictionata pe doua benzi, din cele opt".

Circulatia rutiera pe primele doua benzi de pe Bulevardul I.C. Bratianu, sens Piata Romana, s-a inchis din cauza unei avarii de canalizare. Autobuzele liniei 381 circula pe deasupra pasajului de la Unirii.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 17:54 
Circulatie inchisa maine pe sos. Kiseleff
Marti 03 iulie 2007, 15:42

Circulatia pe soseaua Kiseleff intre Arcul de Triumf si strada Arhitect Ion Mincu va fi inchisa maine, intre orele 17.00 si 21.00 pentru organizarea manifestarilor prilejuite de Ziua Nationala a Statelor Unite ale Americii.


Sursa: Realitatea TV


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 19:25 
Dar cu ce ocazie se inchide un bulevard intreg pentru aia ? Se inchide ceva la Washington pentru ziua Romaniei ? Iarasi strazi inchise ? Pentru ce ? Ce festivitati ? Vin 10000 americani din toata Romania si defileaza pe acolo sau tot generatia PROst vine sa caste gura la colegii criminalului care l-a ucis pe Theo Peter ? Traiasca ursul brun, singurul razbunator al regretatului muzician. Tot un accident, nu ? :twisted: Merita o mustrare scrisa ursul asta, si o mutare la alta unitate.

P.S. Ceea ce voi ocoli este America insasi.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 22:29 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 651
Location: Bucuresti, Militari
Demonstratii de masa in cinstea zilei de 4 iulie :D :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 23:03 
Voi cere sa se blocheze Kiseleff (!) pentru demonstratii de 7 Noiembrie.
Traiasca prietenia intre popoare :!:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 23:17 
Avioanele dau in turnuri gemene in care e poporul american. Cetateni americani sunt ucisi in diverse tari. Asta in timp ce bancherii isi numara banii si calculeaza cati oameni trebuie sa moara ca sa se justifice un razboi din care ei sa mai castige niste bani. Acestia sunt vinovatii, nu poporul american. Dar, alesii reprezinta pe cei care i-au ales, desi absenteismul acolo se apropie de cel dela ultimul referendum romanesc. Totusi, cei 50.5% se obtin dela cei care au grija sa se duca la vot, pentru ca ei fac legea acolo, ca si in toata lumea.
Sa vina extraterestrii, sa curete lumea de bancheri.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2007 10:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
Pe traseul meu zilnic am un exemplu clar, in sensul a ce s-a discutat aici; cand nu folosesc masina fac 30 de minute cu autobuzul si apoi cu 41 din Dr. Taberei pana la biserica la Casin; de la Casin pana in Floreasca - cat sa fie in linie dreapta, 2-3km? - fac (ups) tot aproape 30 de minute cu 282 care pe langa ca are o frecventa deplorabila ma mai si plimba prin toate ambuteiajele posibile de pe traseu. Nu mi se pare foarte interesant! :?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2007 20:42 
SE CIRCULA PE BULEVARDUL 1 DECEMBRIE

Bucurestenii au in sfarsit parte si de vesti bune. Traficul rutier a fost reluat incepand de joi pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, pe tronsonul dintre Bulevardele Theodor Pallady si Liviu Rebreanu. Si vestile bune nu se opresc aici. Pana pe 15 iulie se vor incheia si lucrarile la linia de tramvai de pe acest tronson. Primarul Bucurestiului a declarat ca in zona vor fi introduse si tramvaie noi. Lucrarile de reabilitare din Bulevardul 1 Decembrie 1918 au costat aproximativ 10 milioane de euro.

Initial, termenul de finalizare a lucrarilor era martie 2008, dar muncitorii s-au miscat mai repede si au lucrat chiar si in lunile de iarna.

Antena 3

Ad?ugat: 05 iulie 2007


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2007 20:42 
FENOMENUL GRAFFITI INVADEAZA CAPITALA

Si poate fi vazuta zilnic de zeci de mii de bucuresteni. Pe ziduri sau peretii cladirilor, dar mai ales pe garniturile de metrou. Pe cele mai multe, vopseaua originala a fost acoperita cu picturile grafferilor. Totul e un spectacol, pe care il gasiti pe internet. Internetul a fost invadat cu filmulete postate de grafferii bucuresteni.

Pictorii de ocazie sunt tineri cu fetele acoperite cu baticuri, pentru a nu fi recunoscuti de politisti. Sunt bine organizati in grupuri de cate trei, patru, dintre care unul este cameraman. De teama sa nu fie prinsi, in cateva minute tinerii pot acoperi peretele unui vagon de metrou.

Obligatoriu, au asupra lor o geanta in care isi tin spray-urile cu vopsea Si poarta imbracaminte larga. Tintele lor sunt vechile garnituri ale metroului bucurestean si chiar peretii statiilor. De grafitti nu au scapat insa nici autobuzele sau tramvaiele din Capitala


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2007 22:42 
Iata si comunicatul oficial. Treaba cu tramvaiele noi a ramas de cand a inceput lucrarea cand Videanu a spus ca dupa finalizare pe aici vor circula tramvaie cu podea joasa...probabil le vom vedea pe 181 si 206 pe 40 :P Gestu' conteaza :lol:
Desi ar sta mult mai bine CH PPCurilor 306 si 224 in alta linie inafara de mizeria de 32. :evil:


PMB anunta ca, urmare a finalizarii lucrarilor de reabilitare a sistemului rutier pe Bd. 1 Decembrie 1918 (tronsonul Bd. Th. Pallady - Bd. Liviu Rebreanu), traficul rutier a fost reluat incepand de azi-dimineata, 5 iulie 2007.
PMB anunta, de asemenea, ca pana la data de 15 iulie 2007 se vor incheia si lucrarile de reabilitare a liniei de tramvai pe tronsonul de strada respectiv, data de la care se va relua si circulatia tramvaielor.

Proiectul, in valoare de 138.404.634 lei, a fost executat de asocierea Delta ACM '93 & Mari Vila & Railone & Hanning si a demarat pe 15 octombrie 2006.
Termenul contractual de finalizare (1 martie 2008) a fost devansat cu 7 luni, ca urmare a faptului ca s-a lucrat intens inclusiv in lunile de iarna.

Primarul General al Capitalei, Adriean Videanu, multumeste bucurestenilor pentru intelegere fata de neplacerile create pe durata acestor lucrari de reabilitare a infrastructurii.


05.07.2007
Compartimentul pentru Relatia cu Mass-Media
etaj I, camera 133
tel: 305 55 03; fax: 305 55 04
e-mail: presa@bucuresti-primaria.ro


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jul 2007 22:43 
In ziua de duminica 08.07.2007 se vor executa lucrari la calea de rulare intre Depoul Alexandria si Cal. Ferentarilor

In vederea executarii unor lucrari la calea de rulare pentru tramvaie de pe Sos. Alexandriei si Cal. Rahovei, intre Depoul Alexandria si Cal. Ferentarilor, in ziua de duminica 08.07.2007, intre orele 09:00-18:00, se intrerupe alimentarea cu energie electrica la reteua de contact pentru tramvaie de pe acest tronson.
Din aceasta cauza linia 32 de tramvaie, va functiona pe traseul de baza intre Piata Unirii si intersectia Cal. Rahovei/Cal. Ferentari, apoi modificat prin Cal. Ferentari, Prel. Ferentarilor pana la Zetari (cap linie 8 ).
Pentru preluarea calatorilor, in ziua de duminica 08.07.2007, intre orele 08:00-19:00 se infiinteaza linia naveta 632 care va functiona intre Depoul Alexandria si Piata Chirigiu, pe traseul: Sos. Alexandriei, Cal. Rahovei, Sos. Progresului, cu intoarcere prin Str. Nasaud, Str. Odoarei, Cal. Rahovei, Sos. Alexandriei.
Abonamentele eliberate pe linia 32 vor fi valabile si pe linia naveta 632.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Jul 2007 10:05 
Se continua lucrarile de reabilitare a carosabilului in intersectia Cal.Mosilor/Bd. Dacia

In vederea continuarii lucrarilor de reabilitare a carosabilului in intersectia Cal.Mosilor/Bd. Dacia, in perioada sambata 07.07., duminica 08.07.2007 traseele de transport public din zona se modifica, astfel:
Linia 66 de troleibuze se suspenda.
Pentru preluarea calatorilor pe traseul parasit de linia 66 de troleibuze, linia naveta de autobuze 667 va functiona cu un parc suplimentat.
Liniile 79 si 86 de troleibuze vor functiona pe traseele de baza intre Bd. Basarabia respectiv Stadionul National Lia Manoliu si intersectia Bd. Pache Protopopescu / Str. Iancu Cavaler de Flondor, apoi pe un traseu modificat prin Bd. Pache Protopopescu, Bd. Regina Elisabeta, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcanescu, Str. Garii de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing si Cal.Plevnei, Str. V.Parvan, Bd. M.Kogalniceanu, apoi traseul de ducere.
Pentru preluarea calatorilor, intre Foisorul de Foc si Gara de Nord, va functiona linia naveta de autobuze 679 pe Str. Traian, Bd. Dacia, Bd. Lascar Catargiu, Str. Gh. Manu, Str. Polizu, Cal. Grivitei, Bd. Gh. Duca de unde vor intoarce prin Bd. Gh. Duca, Bd. Al.I. Cuza, Str. Dr. Varnali, Str. Polizu, apoi traseul de ducere.
Abonamentele eliberate pentru liniile de troleibuze 79 si 86 vor fi valabile si pe linia naveta de autobuze 679.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jul 2007 23:08 
Pasaj pentru masini si pietoni la Arcul de Triumf
11 Iulie 2007
Andreea Ciuperca

Piata de la Arcul de Triumf va intra in renovare, cel mai probabil la sfarsitul acestui an.

Conform unui proiect al municipalitatii, ce va fi discutat in sedinta Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB) de maine, pe sub monumentul de pe Soseaua Kiseleff ar putea trece un pasaj rutier si unul pietonal.

Traseul pentru masini va avea 1,6 kilometri si va fi construit de-a lungul Soselei Kiseleff, pe sub Arcul de Triumf. Pasajul pietonal, cu cinci cai de acces, va avea o suprafata de 3.000 de metri patrati si acolo vor putea functiona spatii comerciale sau galerii de arta, potrivit proiectului municipal.

Cele cinci intrari ale pasajului vor fi dinspre strazile Alexandru Constantinescu, Bd. Maresal Averescu, Bd. Maresal Prezan si Sos. Kiseleff, iar una din interiorul pasajului catre Arcul de Triumf.

Investitia in modernizarea Pietei Arcul de Triumf se ridica la 41 de milioane de euro, iar lucrarile ar dura, conform estimarilor, trei ani si patru luni.

Modernizarea a fost justificata prin faptul ca fluenta traficului rutier este impiedicata in zona de aglomeratia de pietoni din statiile RATB si trecerile de pietoni „dificile”, dar si de traficul rutier intens din piata.

Mai mult, aglomeratia auto afecteaza vizibilitatea monumentului istoric, iar „invazia de reclame si panouri publicitare de pe cladirile din apropiere duce la pierderea identitatii Arcului de Triumf”, se mai arata in proiectul de hotarare ce va fi discutat, maine, in sedinta CGMB.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jul 2007 00:29 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 May 2006 10:36
Posts: 62
Location: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
Eu sunt de parere ca "aglomeratia din statiile de autobuz" este mult mai evidenta la Aviatorilor. De cand fluenta traficului este impiedicata de pietoni ?
Daca se vrea un pasaj eficient, care sa servesaca intr-adevar la fluidizarea traficului in zona, locul lui trebuie sa fie pe sub Piata Aviatorilor. Existenta metroului face, intr-adevar, mai dificila constructia unui astfel de pasaj, dar dpdv tehnic este cu putinta.
Un alt aspect pe care il remarc este termenul imens ce s-ar preconiza, 3 ani si jumatate! Cine se mai uita pe Discovery ori National Geographic are ocazia sa vada acolo lucrari de anvergura desfasurate in Europa si alte colturi ale lumii (poduri suspendate peste mare, tuneluri rutiere/feroviare sapate prin munti, etc.) cu termene de finalizare apropiate. Lucrari de miliarde de euro desfasurate in conditii extreme


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Jul 2007 09:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 202
Location: Bucuresti
alch3mist wrote:
Un alt aspect pe care il remarc este termenul imens ce s-ar preconiza, 3 ani si jumatate!

Problema nu e numai la "Dorel" si la organizarea defectuoasa a muncii. In Romania in sectorul investitiilor publice exista inca ideea de a incepe foarte multe proiecte simultan pe ideea "reducerii" investitiei initiale si a "fragmentarii" bugetului per proiect. Motivele sunt atat electorale (uite, am pornit si aia si aia si aia.... da' romanu bea si doarme la locu de munca si o sa taie panglica succesoru meu daca nu ma votati :twisted: ) cat si de mentalitate. Poate e si un pic de coruptie aici tinand cont ca de-a lungul anilor valoarea investitiilor tinde sa creasca - iar in al 3-lea an nimeni nu mai sta sa intrebe de comisioane, vrea sa se termine odata circul. Asta daca nu se schimba guvernul si "oamenii de legatura" si se reziliaza contracte si se infunda toata investitia undeva printr-un proces la tribunal (centura Sibiului cu profil de autostrada va spune ceva?!).


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 943 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group