TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 16 Dec 2018 11:44

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: Thu 11 May 2006 12:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
azi l-am vazut pe #7417 pe 62... ce e interesant e ca pe placa din fata avea traseul de cand troleibuzele din Militari intorceau aproape de Gorjului: :lol:

"P-ta Gorjului
Bd Iuliu Maniu (?)
Gara de Nord"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 May 2006 12:40 
Da , si pare ca asa e el , uite-l de pe siteul lui Stefan
Au trecut mai mult de 5 ani de cand intorceau la Rasaritului, aproape de Gorjului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 14 May 2007 22:40 
No comment.
Poza pare reala
Iata si comentariul celei care a facut poza

Quote:
Cum o fi ajuns in autobuzul 104? Oare era controlor sub acoperire?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 May 2007 14:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Despre animalul din poza.

,,Cioara griva (Corvus corone L.) - are capul , gusa , remigele aripilor si retricele cozii de culoare neagra mata , restul corpului fiind cenusiu . Cioara griva este de dimensiuni putin mai redusa fata de cioara cenusie , are remigele secundare de un luciu metalic , iar vesta cenusie este mai deschisa la culoare .
....
Ciorile se hranesc cu ouale si puii pasarilor mici , cu seminte , fructe , cereale , etc . Prin atacul lor asupra puilor si oualelor de pasari , si chiar asupra vatuilor de iepuri , sunt deosebit de daunatoare pentru efectivele de vinat . Consuma si cadavre dar si larve , insecte , soareci , etc .
Pe terenurile agricole unde ciorile de semanatura se aseaza in stoluri , nu ramine nimic necercetat , iar cuiburile de fazan , potarniche , prepelita si chiar de iepure nu au nici o sansa . Prin pagubele care le produc sunt deosebit de daunatoare fondului cinegetic .
Se vineaza tot timpul anului , cu arme lise si cu alica de 2,5 - 3,0 mm . Nu exista nici un fel de restrictii privind metodele de vinatoare . Cea mai eficienta metoda , dar nu si cea mai agreeata de vinatori , este combaterea ciorilor in colonii , inainte de scoaterea puilor sau inainte ca acestia sa fi parasit colonia . Alta metoda eficienta de a se realiza apropierea de ciori , este impuscarea a 2-3 exemplare si lasarea acestora pe cimp la veder . Din spirit de intrajutorare ( specific speciei ) restul ciorilor vor incepe sa dea roata locului in care zac tovarasele lor , ciriind puternic . "
[Sublinierile apartin site-ului]
Sursa: LINK

Se vaneaza tot timpul ... oare o sa ne trezim cu vanatori prin Citaro-uri? :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 May 2007 20:57 
Hai sa vedem niste faze la moment. In prima poza ceva destul de des intalnit - boschetara cu o gramda de papornite. Ce ma distrat este ca avea o agenda si o gramda de hartii si tot nota nu stiu ce acolo :lol:
In poza 2, nu cred ca mai e important sa precizez, DAC-ul de B Noi pe linia 97 in partea din spate avea scris cu pix - RUGAM FRUMOS SA NU MAI MANCATI SEMINTE :lol: :lol: :lol:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 00:56 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7978
Un fost suport pentru captatoare de TV (!) uitat undeva in Autobaza Nordului (care, pe vremuri, a fost depou de troleibuze):


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 03 Jul 2007 20:36 
Cand lumea nu intelege ce scrie pe anuntul oficial cei de la capat improvizeaza ceva mai neoficial dar mai usor de citit si inteles :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Aug 2007 20:07 
Iata ce a mai ramas din defunctul program Ratb PLUS in vagonul 344 de la dep Victoria. :lol:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Sep 2007 09:36 
Offline
User avatar

Joined: Fri 26 May 2006 20:56
Posts: 49
Location: Bucuresti,Sector2,D-na Ghica
Acel RATB Plus s-a incercat a fi un fel de imbunatatire a imaginii regiei.Prin felul in care au circulat o perioada vehiculele,prin acele harti ale traseelor,si prin obligatia conducatorilor de vehicule de fi imbracati la costum.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Sep 2007 13:42 
Deci ideea de imagine este un autobuz cu harta traseului, sofer in costum, iar in salon poporul mancand seminte si aruncandu-le pe jos :twisted:

O imagine buna ar fi un autobuz cu harta traseului, soferul in costum, calatori inauntru, iar in spate, legati de autobuz si alergand dupa el (sau tarandu-se pe jos, daca nu tin pasul): un mancator de seminte si un hot de buzunare), iar in spate o ambulanta si o masina de politie. Prima, ca in fiecare statie sa le ia tensiunea sa nu sufere saracii prea mult cu drepturile omului, iar a 2'a ca sa pazeasca infractorii sa nu scape.
Iar pe autobuz sau in el, o reclama mare:
RATB - un transport mai sigur si mai civilizat :twisted: :twisted: :twisted:


Top
  
 
PostPosted: Wed 05 Sep 2007 02:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
Am observat ca pe str. Turnu Magurele, chiar si pe portiunea unde sunt troleibuze au instalat stalpi pentru iluminat metalici (dinaceia cu sectiunea un poligon care nu par destul de rezistenti sa suporte o retea de contact); si asta chiar langa cei de beton care sustin reteaua de troleibuz. In afara de inutil, as zice de prost gust :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Sep 2007 09:50 
Dupa borduri, urmeaza afacerea cu stalpii. Daca nu suporta reteaua, ii vor schimba cu altii la fel cand se darama. Simplu, cat ai spune "Made in Romania".


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 Sep 2007 12:25 
Dar am observat ca pe majoritatea strazilor si bulevardelor raman si stalpii vechi... :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 14 Sep 2007 23:22 
Niste texte hazlii pe siteul PMB, unele strazi "se vor ataca" mai incolo :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Oct 2007 10:43 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
Am facut Ratb-ului o sesizare legata de batjocorirea Mertanelor si am primit urmatorul raspuns:

Referitor la sesizarea transmisa RATB, va comunicam urmatoarele:

In urma controalelor efectuate, am constatat ca, intr-adevar, exista unii conducatori auto care pun in cabina diferite obiecte de decor; cei depistati au fost obligati sa le dea jos, iar in cadrul instruirilor
lunare, acestia sunt atentionati, sub semnatura, asupra interdictiei de a
amenaja cabina in acest mod, cat si asupra faptului ca este interzisa
orice interventie in estetica autobuzului, atat in interior cat si la
exterior.

Daca il pun pe un angajat care ii sanctioneaza pe soferii ratb cred ca i-ar amenda pe toti de la autobaza ferentari :twisted:(ex:#4292,#4391..etc)..vad ca si cei de la alexandria isi pun elastice pe langa geamurile care separa salonul de spatiul soferului :( ...dar parca arata mai civilizat...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Oct 2007 20:39 
Offline

Joined: Fri 04 May 2007 08:51
Posts: 18
Location: Bucuresti
Ca tot e vorba de raspunsuri primite de la ratb, postez si raspunsul primit de mine acum vreo 2 saptamani la problemele urmatoare: faptul ca soferii nu prea catadicsesc sa dea drumul la radio si in salon, de ce nu pot achizitiona un card activ doar cu portofel electronic (raspunsul negativ l-am primit de la un angajat de la un centru de abonamente) si faptul ca in ultima luna am vazut vreo 3 echipe de controlori cum luau spaga pe fata in statia unde ma urc eu in 122 (la Agip in 13 sept). Referitor la portofelul electronic, acum vad ca au activat si pe site informatia ca se poate achizitiona si separat. Doamna de la abonamente din inters. 13 sept/drumul sarii nu stia...

"Referitor la sugestia dvs. privind intensitatea sonora, regretam faptul ca nu putem raspunde tuturor cerintelor venite din partea publicului calator, dar am inregistrat sesizari ca volumul este mare si deranjeaza.
Ne este aproape imposibil sa multumim si sa raspundem favorabil tuturor preferintelor venite din partea publicului calator .
Totusi, pentru a raspunde partial solicitarii dvs. si a celorlalti calatorilor am reatentionat conductorii auto, sa regleze intensitatea sonora astfel incat auditia sa fie cat mai buna dar fara a creea disconfort.
In ceea ce priveste emiterea unui portofel electronic fara a fi conditionat de procurarea unui titlu de transport, va raspundem ca aceasta optiune este disponibila in situatia in care solicitati incarcarea unui credit intre 20,00 si 50,00 lei.
Odata cu validarea cardului Activ ( care este obligatorie in cazul descris.), se va deduce contravaloarea calatoriei efectuate de dvs. Tariful de calatorie este corespunzator celui practicat de operatorul de transport la momentul respectiv.
Emiterea /personalizarea Cardului Activ se efectueaza in baza actului de identitate la orice punct din reteaua de desfacere proprie (centrele de abonamente).
Activitatea de control a titlurilor de calatorie este efectuata prin sondaj si eventualele cazuri de nerespectare a acestei actiuni de catre salariatii nostri, sunt tratate cu maxima severitate prin aplicarea sanctiunilor disciplinare, financiare etc. conform prevederilor Codului Muncii si Regulamentului Intern.
Multumim pentru observatiile dvs. care sunt foarte importante pentru noi in vederea mentinerii relatiei RATB b public calator si nu in ultimul rand pentru fidelitatea dvs. "


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Nov 2007 23:14 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
Odata cu inchiderea circulatiei liniilor 69,71 si 126 pe Compozitorilor,se sta mult mai putin in statiile liniilor RATB prin Drumul Taberei(aripa de nord) si sunt si mai goale.Salut aceasta initiativa,dar dupa terminarea lucrarilor liniile 69,71 si 126 sigur vor reveni la traseul initial.
Chiar e bine cand in statia Drumul Taberei 35,de exemplu,vine un 126 si 368.Se umpla amandoua si astfel nu mai sunt nevoiti calatorii sa astepte(mai ales ca dupa ora 7 dimineatza intervalul de succedare este dat peste cap in cartier din cauza dopurilor de la Razoare,Eroilor,Stirbei Voda etc.).
Totodata,de la 1 octombrie,parcul liniilor 122 a ajuns la 7 autobuze,asemeni liniei 126,iar cel al liniei 368 are 22 de ture.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 01:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 263
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Probabil pe unii ii incanta sa mai aiba 2 linii care nu sunt ale lor. Pentru cine circula pe Drumul Taberei spre Brasov si mai departe se inghesuie lumea de abia se mai inchid usile dimineata la statia "Liceul Eugen Lovinescu". Acesti incapabili care s-au apucat acum sa asfalteze strada aceea de 2 lei care este "Bd 1 Mai" (ex. Compozitorilor) au facut ca in prag de iarna sa poata sta mai bine de o luna fara troleibuze (si nici intr-o luna nu cred ca termina). Dar cum pentru unii care vor sa vada doar ce le place e bine, pentru altii foarte neplacut. Fara troleibuz s-au mai dus inca 2 linii cu frecventa destul de buna si s-au facut praf legaturile cu gara (105 era oricum sacrificat de cand cu pasajul Basarab) iar legatura cu Universitatea e facuta si ea praf si pulbere.

Asa ca le multumesc pe aceasta cale celor care s-au apucat de asfaltari pe acea strada si sper ca in iarna urmatoare se vor apuca de schimbat borduri ca poate amenajeaza niste parcari in spic, sa nu ne plictisim de prea mult bine. Iar lui dr122, mi-ar placea sa vada cum este sa te saturi de atata bine fara liniile 69 si 71.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 11:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 206
Location: Bucuresti
"Compozitorilor" are termen de finalizare 7 luni iar firma care executa lucrarea este "celebra" Euroconstruct :x


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 13:46 
Nu inteleg de ce se apuca sa asfalteze iarna. Adica inteleg. Acum mai multi ani, marinelul ca ministru al transporturilor a facut la fel cu autostrada. Ce garantie sa dea pentru o lucrare facuta iarna?
Adica, la anul se va asfalta si se vor schimba borduri din nou. Din fericire, atunci nu va mai fi castigator Golden Slitz, Zmeuroconstruct sau Tehnologica Papion.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 15 Nov 2007 16:26 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 658
Location: Bucuresti, Militari
Nu se poate face o retea de legatura pentru cazuri de deviere intre Tricodava si Moghioros? In cazurile cand nu se executa lucrari ar putea fi folosita pentru o linie cu capat in bucla Drumul Taberei (fara sa mai ajunga la Ialomitei sau la Oltului). Asa n-or sa mai ramana fara troleibuz cei din ramura sudica. Nu e distanta prea mare, doar o statie de tramvai.[/i]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 11:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
Sau au putea sa mearga in continuare pe Drumul Taberei si str. Valea Argesului. Reteaua exista, ar fi nevoie doar de niste macazuri si incrucisari. In Bucuresti am vazut ca nu prea se obosesc sa faca niste modificari relativ simple la reteaua de troleibuz in caz de devieri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 13:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3448
bercenicity wrote:
In Bucuresti am vazut ca nu prea se obosesc sa faca niste modificari relativ simple la reteaua de troleibuz in caz de devieri.

Vad ca e greu de inteles un lucru atat de evident care se petrece nu numai in Bucuresti, ci in aproape toata tara: se profita de pe urma lucrarilor edilitare pentru a avea tot timpul ceva trasee de transport electric suspendate. Uneori temporar, alteori definitiv. Nu este o practica noua. Din cauza lipsei de vehicule a fost uzitata inca din anii 70. Ca se pot face lucrari edilitare si fara oprirea circulatiei transportului electric a dovedit-o perioada anilor 1979-1989 (criza de motorina), cand inclusiv schimbarea retelei de contact se facea "din mers", fara probleme. Daca va uitati la lista cu trasee suspendate o sa puteti aprecia proportia fenomenului in Bucurestiul de azi. Nici n-ar avea cu ce vehicule sa serveasca toate traseele oficial acceptate, asa ca de aceea nu se mai obosesc sa gaseasca solutii de deviere la transportul electric. Iar autobuzele puse in loc circula rar si prost, insa acest lucru e mai usor de acceptat de populatie, dat fiind ca tot timpul i se reaminteste obsesiv fraza: "Datorita lucrarilor in curs de efectuare la...". Se apeleaza la spiritul de sacrificiu pentru o cauza nobila: modernizarea orasului. Care din pacate insa nu se simte mai deloc.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 22:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 263
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Imi place foarte mult teoria conspiratiei: da bine in mass-media! Altfel este insa o prostie.

Vom analiza putin situatia traseului 69 si 71 pe tronsonul Valea Argesului-Drumul Taberei-Bd 1 Mai-Sibiu.

Devierea liniei nu este o solutie stralucita, insa era dificil de actionat altfel cel putin pentru a se face un racord intre Drumul Taberei intre ramura sudica si cea nordica: necesita montarea retelei pe strada Brasov ce necesita:
- Macaz in zona Pietei Drumul Taberei, dificil de actionat in aglomeratie dar nu imposibil
- Traversare linii troleibuz in curba fata de fir aerian linia 41 la Piata, montare separator lung pentru linia 41, separator pentru care se face licitatie, unul temporar putand rupe usor pantograful vagoanelor sau fi incompatibil cu reteaua catenara din intersectie (au fost ceva probleme prin 2002-2003 cand erau inca separatorii tip vechi, cei noi nefiind inca montati). Deci lansare licitatie, pierdere timp, achizitie dupa terminarea lucrarilor de asfaltare sau probleme in trafic la linia 41 de la separatoare.
- Montarea consolelor in intersectie (complicat, suspendarea retelei necesitand console inalte si suporti pentru a nu afecta sau incomoda reteaua cu cablu purtator de la linia 41)
- Traversare linii troleibuz in curba fata de fir aerian linia 41 la Tricodava, montare separator lung pentru linia 41, separator pentru care se face licitatie, unul temporar putand rupe usor pantograful vagoanelor sau fi incompatibil cu reteaua catenara din intersectie (au fost ceva probleme prin 2002-2003 cand erau inca separatorii tip vechi, cei noi nefiind inca montati). Deci lansare licitatie, pierdere timp, achizitie dupa terminarea lucrarilor de asfaltare sau probleme in trafic la linia 41 de la separatoare.
- Montarea consolelor si macazelor la intoarcerea pe drumul Taberei ramura sudica. Cea mai simpla lucrare, se poate termina in cateva zile.

---------
Deci, merita toata bataia de cap si faptul ca din motive de licitatie ar fi gata in minim 3 luni?
----------

Plus, amarata de strada 1 Mai nu a mai fost asfaltata de ani intregi (doar carpita) si e strada secundara, deci nu se stie cand se mai re-asfalteaza. Strada 1 Mai nu a mai fost inchisa pentru o perioada mai mare de cateva zile circulatiei troleibuzelor de 17 ANI si poate chiar mai mult!!!

Solutia reala tinea de a asfalta strada primavara-vara si a lucra rapid si alternativ, blocand doar cate un fir de circulatiei. Altfel solutia de moment: suplimentare mare pe 168 si 368, care intr-adevar nu pare sa fi fost facuta pana acum la nivelul cerut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Nov 2007 16:48 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 658
Location: Bucuresti, Militari
INc az de vreo lucrare pe 1 Mai, troleibuzele ar putea circula pe ramura nordica pana la Valea Argesului apoi cu intoarcere prin ramura sudica (traseul de baza) si invers - ducere ramura sudica, intoarcere ramurea nordica, intiativa sa fie. da e mai simplu sa il suspende sau sa dubleze alte linii in defavoarea zonelor deservite in mod normal. Asa face si 268 - intra la Valea Argesului pe ramura nordica si iese pe ramura sudica.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 09 Dec 2007 13:13 
Marian Andrei wrote:
Dar am observat ca pe majoritatea strazilor si bulevardelor raman si stalpii vechi... :roll:

Pe Bd Banu Manta e asa de vreo 6 luni, cred. Si acum sunt trei tipuri de stalpi: cei vechi si cei noi subtiri, apoi o portune numai cu stalpi vechi si apoi o portiune cu stalpi vechi si stalpi noi grosi pentru noua bucla pentru tramvaie de la Titulescu. Si printre atatia stalpi stau spanzurate o gramada de fire, unele facute colac si prinse provizoriu de ce s-a nimerit. Mie mi se pare ca arata oribil :roll:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 Dec 2007 19:11 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
De o luna,s-a umblat la sistemul de afisaj ale autobuzelor de pe liniile 126,168,268 si 368 :D .Astfel,incepand cu statia Academia Militara nu mai este afisata linia 122 careia i s-a modificat traseul din 20.02.2007 prin Calea 13 Septembrie,dar linia este pronuntzata vocal :( .
De asemenea si linia 611 a fost stearsa si nu mai apare pe afisaj. :D


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Dec 2007 18:11 
Daca ne gandim la anunturi, cred ca in aproape toate liniile sunt probleme.
De exemplu in 312, 313 si 381 anunturile scrise pe display sunt desfasurate Ok, fara probleme majore. In schimb anunturile vocale mai bine ar lipsi decat sa apara eronat. De ex. statia Pridvorului este anuntata Costache Stamate, iar Costache Stamate este anuntata Bd. Tineretului. Legaturile de asemenea sunt anuntate eronat.
Chiar nu este nimeni responsabil cu aceste aspecte?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Dec 2007 13:05 
cred ca o solutie eficienta pentru realizarea unor linii de tramvai complet separate de traficul auto ar consta in mutarea liniei de pe centrul strazii pe una din partile laterale; in acest fel s-ar putea realiza mult mai usor separarea de trafic, fara a creea situatia de acum, cind pe unele artere cu linie separat de trafic este foarte grea deplasarea vehiculelor speciale (salvare, pompieri, politie) in caz de necesitate; in plus, in acest fel liniile respective ar putea fi folosite si pentru culoare destinate autobuzelor/troleibuzelor; e o solutie utilizata cu succes prin alte parti, de care insa edilii nostri nu par deloc interesati, din motive care imi scapa; cel mai bun exemplu pentru o astfel se strada este Soseaua Progresului, intre Razoare si strada Dr Istrate: daca as-ar aplica aceasta solutie pe toate marile bulevarde s-ar putea realiza usor separarea completa a liniilor de tramvai si cresterea semnificativa a vitezei de circulatie a tramvaielor;, altfel se investesc o caruta de bani in mod aproape inutil, oricum ineficient pentru calatori, timpul de parcurs fiind acelasi sau chiar mai mare


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Dec 2007 13:54 
Sos. Progresului, si sos Chitilei, cum era inainte de modernizare, aveau intradevar linia pe o parte a strazi (sau ambele laterale, nu prea conteaza...). Dar nu te-ai gandit la un aspect. Cate blocuri ai vazut pe strazile astea, chiar langa linia de tramvai??
Una e sa incurci traficul cu un tramvai pe mijlocul strazii, alta e sa enervezi cativa muncitori la fabrica (sos. Progresul, pe vremuri) sau cateva casute amarate (Chitila, si restul strazilor mici care au tramvaie), si alta e sa stai la bloc si sa auzi zilnic cum iti huruieste tramvaiul toti peretii, in timp ce trece in viteza pe Stefen cel Mare, sau Colentina. Unele solutii chiar nu sunt practice.
Singurul exemplu de linie atat de apropiata de niste blocuri inalte, dar din cauza latimii mici a strazii, nu a amplasamentului, ar fi str. Buzesti. Dar la cat de lent se circula pe acolo, nu cred ca vei apuca vreodata sa auzi tramvaiul huruind...
Si ar mai fi si probleme legate de retea, care mai degraba trebuie prinsa pe console, si nu pe fire aeriene, macaze mult mai complexe si extinse, plus ca luarea unei curbe in intersectie, pentru un tramvai ar fi foarte complicata (a se vedea Sos Progresul), incurcand traficul de pe orice sens de mers.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group