TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sat 25 May 2019 20:58

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Dec 2007 23:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Oct 2007 13:53
Posts: 259
Location: Bucuresti (Vest), Drumul Taberei
Plasarea liniei de tramvai/ metrou usor pe axul strazii nu este chiar atat de dezavantajoasa. Un prim beneficiu este cel al ordonarii traficului si al scaderii numarului de depasiri periculoase si teribilisme. Vehiculul feroviar este si el avantajat in intersectii fiind mult mai vizibil pentru ceilalti participanti la trafic. Calatorii au si ei parte de avantajul de a avea statii care sunt mai apropiate de sensul lor de mers si de trotuare. Liniile plasate pe laterala soselelor mai prezinta si alte neajunsuri in cazul anagajarii unor vehicule perpendicular pe linie pentru a se incadra pe sensul opus, blocand si vehiculele feroviare si pe cele de pe unul din sensuri (vezi eternele probleme de pe Bd. Ghencea si mult mai rarele de pe Bd. Preciziei).

Liniile de tramvai plasate pe laterala sunt avantajoase doar daca nu se intersecteaza decat sporadic cu alte drumuri de acces laterale, calatorii au acces facil la punctele de interes iar linia este protejata impotriva traversarii periculoase a liniilor cu ingradiri bine puse la punct (un exemplu bun este si cazul liniei de metrou intre IMGB si depoul IMGB si partial a liniei de tramvai de pe Bd. Preciziei. In general si mai ales in conditii de trafic intens solutia nu este recomandabila din motivele enumerate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 17 Jan 2008 21:58 
Dupa ce vanzatorii ambulanti de pe linia 41 au vandut - servetele, leocoplast cu rivanol, fermoare, surubelnite, becuri, ace cu ata etc, azi am vazut ca au trecut si pe culinare, se vindeau "tigai de tefal 2 la 20 ron, a treia gratis" :roll: :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Mar 2008 15:26 
Pagina de statistici a RATB a fost actualizata, dar tot aiurea ramane. Dupa cum scrie acolo Rathgeber inca mai exista, iar la CH PPC si Bucur au pus probabil cate existau acum 2 luni (cu tot cu caroseriile nefinalizate). :roll:

Acum iata si varianta mea de statistici pentru parcul RATB, urmeaza sa o public si pe site curand.
http://ratb.metrouusor.com/liste/statis ... raparc.htm


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 31 Mar 2008 15:58 
Mai sunt in total 8 motoare si 5 remorci. Remorcile se taie, motarele se imprastie la depouri, ca utilitare, iar in statistica aia este prezentat parcul circulant.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Aug 2008 09:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:26
Posts: 205
Location: Bucuresti
Din ziarul cu fata de la pagina 5:

Libertatea wrote:
Liniile 139, 141, 102 si 21 sunt periculoase

Autobuzele 139, 141, 102 si tramvaiul 21 sunt cele mai periculoase rute, potrivit datelor furnizate de Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB). Pe acestea se intampla des furturi sau altercatii, carora le cad victime atat controlori, cat si calatori. In urma unui control facut recent pe linia 102, controlorii si jandarmii au gasit in doar trei ore 250 de bucuresteni fara bilet, dintre care 60 nu aveau asupra lor nici un act de identificare. “Daca nu erau jandarmii, nu ne descurcam”, ne-a spus Mihai Vladarau, purtatorul de cuvant RATB. Lunar 15.000 de oameni merg fara bilet cu transportul in comun.


Originalul aici


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 21:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7968
Iata ce este afisat in dublu exemplar in statia ,,Ghencea - URCARE" a lui 41. Interesanta este exprimarea subcomisarului de Militie: ,,Catre R.A.T.B., Linia tramvai 41". Din cate stiu, R.A.T.B. are mai multe departamente, insa liniile de tramvai nu cred ca sunt considerate departamente.

Daca parcurgem afisul, observam ca ,,cel in cauza este de etnie rroma" si nici nu purta incaltaminte. Cum este din Mizil (si are si un nume mai... telenovelistic) si intruneste si conditiile prezentate in fraza anterioara, mai mult ca sigur ca este unul dintre cei care zilnic ne strica ziua, incercand sa ne puna cate sute de frati sunt ei si ca stau doar cu bunica :twisted:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Sep 2008 22:25 
Afisul este si in statia de urcare pentru 11 si 47 :twisted: :lol: :lol: :lol:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Oct 2008 22:11 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 10:03
Posts: 271
Location: Drumul Taberei
Shhhhh :!: Se doarme :lol: !

P.S.:Poza facuta azi in 178 (#4141,tur 10) la ora 17 la Cismigiu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 16 Nov 2008 23:01 
Dupa "eu nu blochez intersectia" pe spatele mijloacelor de transport au aparut afise cu siguranta rutiera...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 25 Jan 2009 20:45 
Un calator mai special in vagonul 4031 al liniei 34.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Feb 2009 19:16 
Din ciclul "prostia soferilor bucuresteni", azi in piata Sf. Vineri am fost martor la o faza tare, 2 soferi s-au bagat dupa tramvai in terminalul de sosiri (si implicit stationare pt tramvai) crezand ca acesta trece mai departe fara sa stea. Am ramas uimit cand am vazut ca au stat vreo 5 minute fara sa se miste asteptand sa plece tramvaiul, intre timp au fost blocati acolo de alt tramvai :lol:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Feb 2009 19:05 
De cand se ridica masinile pe Bd. Iuliu Maniu se pare ca a fost rezolvata cel putin partial problema benzii pentru autobuze, in multe locuri (~100-200m) in raza statiilor este functionala. Masinile sunt ridicate permanent, dar in ultimul timp cei din zona s-au invatat sa "nu mai faca" :twisted: . Situatia a mai fost ameliorata si de aparitia parcarilor in spic.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 18:34 
Cineva a avut nevoie de una din prinderile gardului de pe pasajul Obor :evil:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 19 Feb 2009 19:40 
Avea nevoie de mai mult, dar n'a apucat sa ia decat atat. Ooof, viata meeaaa!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Feb 2009 22:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 23 Dec 2008 21:45
Posts: 4
Location: Bucuresti Sector 4 Alex Obregia(73,242,313)
Dar nici nu se chinuie cineva de la ratb sa repare gardul.Pentru ca duminica era la fel :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 Mar 2009 22:25 
De ani de zile in intersectia Piata Romana cu Bd. Dacia pe sensul spre Gara de Nord se afla un copac aplecat spre carosabil care este o adevarata capcana pentru autobuze, in special autobuzele RATB care circula pe acea strada. Azi am luat legatura cu primaria generala pentru a rezolva aceasta problema si sper ca in maxim o luna acel pom sa dispara.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Apr 2009 15:40 
Pe linia de dube 447 astazi circula un autobuz Neoplan :shock:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Apr 2009 16:24 
In sfarsit, transport civilizat si la firme de dubari... Pe cand vom vedea asa ceva peste tot?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 11:50 
Offline

Joined: Fri 09 Nov 2007 19:15
Posts: 102
Location: BUCURESTI
Pe soseaua Oltenitei la intersectia cu Soseaua Berceni a fost razuit asfaltul dintre sine lasandu-se doar o portiune in dreptul intersectiei. Cred ca se doreste o reamenajare a acelei intersectii si probabil se va adopta o solutie care sa impiedice blocarea sinei de tramvai.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Jun 2009 23:21 
Terenul de langa Sir Basarab a devenit cimitir de dube :lol:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Jun 2009 16:13 
Un anunt intr-un autobuz DAF, anunt specific liniilor preorasenesti.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 15 Jun 2009 21:03 
In transportul in comun din zona Basarab - Gara de Nord - Plevnei este haos. Nimeni nu mai stie unde sunt statiile, cum ajung din punctul x in punctul y si asa mai departe. Lumea inca asteapta 178 in statia de la Gara de Nord, iar autobuzul trece gol prin intersectie plecand din statia dinainte de intersectie. Troleibuzele nu mai vin, decat un 696 cu foaie in geam despre care nimeni nu stie ce e si unde merge, casele de bilete din zona au devenit puncte de informare, dar din ce se pare nici cei de acolo nu stiu prea bine despre ce e vorba.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 22 Jun 2009 14:03 
Marian Andrei wrote:
De ani de zile in intersectia Piata Romana cu Bd. Dacia pe sensul spre Gara de Nord se afla un copac aplecat spre carosabil care este o adevarata capcana pentru autobuze, in special autobuzele RATB care circula pe acea strada. Azi am luat legatura cu primaria generala pentru a rezolva aceasta problema si sper ca in maxim o luna acel pom sa dispara.


Am primit si raspuns la sesizare, pomul oricum este uscat, din ce mi-au povestit Piata Romana va intra intr-o actiune de modernizare si reconfigurare, lucru care va implica si refacerea spatiilor verzi, inclusiv taierea copacilor batrani. Actiunea se afla in faza de licitatie publica. In zona va fi realizat si un parc asemanator cu cel de la Universitate.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Jun 2009 16:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47581
Benzi speciale pentru RATB

Propunerile fac parte din proiectul prioritar "Quick – Wins" care va fi coordonat cu lucrarile de reabilitare a infrastructurii arterelor de circulatie si se vor realiza etapizat pana in anul 2013.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Jun 2009 22:48 
In toata intersectia Sura Mare exista o problema la sistemul de semaforizare si la comenzile macazelor. Comenzile macazelor se fac greu, patinele sunt puse aiurea (tramvaiul din spate risca sa faca macazul celui din fata daca nu este atent) iar macazele se blocheaza foarte tarziu, cand deja boghiul este aproape pe macaz.

Prin urmare la ore de varf cand pe liniile din zona sunt toate turele in traseu se formeaza o coada de tramvaie pe Sos. Giurgiului inainte de intrarea in intersectie si pe sensul opus chiar in mijlocul intersectiei.
In poza se vad in coloana tramvaiele liniilor 4, 25, 19, 7, 25...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 14:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47581
Un "zambet pe 16 mm" al anilor '80, de pe YouTube.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 14:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47581
Un "zambet pe 16 mm" al anilor '80, de pe YouTube.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jul 2009 14:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47581
Un "zambet pe 16 mm" al anilor '80, de pe YouTube.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Aug 2009 21:01 
Uitandu-ma pe planurile Sema Park (zona pod Ciurel) observ ca se are in vedere si realizarea unui pod peste Dambovita cu un giratoriu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 13 Aug 2009 21:33 
Cum va fi configurata zona Big Berceni dupa constructia mallului Sun Plaza. Sa vedem ce influente va avea asupra traficului...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group