TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 21 Nov 2019 17:34

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 321 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next
Author Message
PostPosted: Sun 11 May 2014 14:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
D.N. 592 A Sacosu Turcesc.


Attachments:
Belgrad-Medias (35).jpg
Belgrad-Medias (35).jpg [ 159.88 KiB | Viewed 12372 times ]
Belgrad-Medias (36).jpg
Belgrad-Medias (36).jpg [ 132.57 KiB | Viewed 12372 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 11 May 2014 14:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
D.N. 693 B Stamora Romana - Liebling.


Attachments:
Belgrad-Medias (37).jpg
Belgrad-Medias (37).jpg [ 104.1 KiB | Viewed 12372 times ]
Belgrad-Medias (38).jpg
Belgrad-Medias (38).jpg [ 97.95 KiB | Viewed 12372 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 25 May 2014 17:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Drum national (14) in judetul Sibiu (Sura Mare).


Attachments:
Sura Mare.jpg
Sura Mare.jpg [ 137.14 KiB | Viewed 12370 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Jun 2014 06:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Treceri de pietoni semnalizate, pe str. Stadionului din Medias.

Foto: Mircea Oproescu.


Attachments:
Stadionului.jpg
Stadionului.jpg [ 93.83 KiB | Viewed 12354 times ]
Stadionului 1.jpg
Stadionului 1.jpg [ 87.03 KiB | Viewed 12354 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 09 Jun 2014 09:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Rasarit de soare pe D.N. 13 (E 60) intre Saschiz si Crit, jud. Brasov.


Attachments:
spre Brasov.JPG
spre Brasov.JPG [ 76.14 KiB | Viewed 12304 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Jun 2014 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
D.J. 106 A Rasinari - Paltinis.


Attachments:
Paltinis (2).jpg
Paltinis (2).jpg [ 117.9 KiB | Viewed 12259 times ]
Paltinis (3).jpg
Paltinis (3).jpg [ 83.05 KiB | Viewed 12259 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Jun 2014 21:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
D.J. 106 A Paltinis.


Attachments:
Paltinis (7).jpg
Paltinis (7).jpg [ 174.72 KiB | Viewed 12259 times ]
Paltinis (34).jpg
Paltinis (34).jpg [ 140.01 KiB | Viewed 12259 times ]
Paltinis (38).jpg
Paltinis (38).jpg [ 196.77 KiB | Viewed 12259 times ]
Paltinis (49).jpg
Paltinis (49).jpg [ 154.97 KiB | Viewed 12259 times ]
Paltinis (50).jpg
Paltinis (50).jpg [ 146.94 KiB | Viewed 12259 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Jun 2014 21:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
D.J. 106 A Paltinis - Curmatura Stezii - Rasinari.


Attachments:
Paltinis (70).jpg
Paltinis (70).jpg [ 83.09 KiB | Viewed 12259 times ]
Paltinis (71).jpg
Paltinis (71).jpg [ 118.38 KiB | Viewed 12259 times ]
Paltinis (77).jpg
Paltinis (77).jpg [ 107.13 KiB | Viewed 12259 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Jun 2014 21:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
D.J. 106 J inters. D.J. 106 A - Gura Raului.


Attachments:
Paltinis (78).jpg
Paltinis (78).jpg [ 126.54 KiB | Viewed 12280 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 12 Jul 2014 10:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Transalpina este deschisă circulaţiei

Transalpina este deschisă circulaţiei, a declarat, vineri, la Alba Iulia, ministrul Transporturilor, Ioan Rus, care a menţionat că aceasta are statut de drum în lucru, cu restricţiile de rigoare.


Întrebat de jurnalişti dacă DN67C, cunoscut ca şi Transalpina, este deschis în prezent circulaţiei, ministrul Transporturilor a răspuns afirmativ: 'Este deschisă, atâta doar că e un statut de drum în lucru, adică cu restricţiile de rigoare, atenţionat fiecare să umble cu grijă acolo, că nu-s finalizate chiar toate chestiunile', a declarat Ioan Rus, citat de Agerpres.

Ministrul Transporturilor a opinat că Transalpina este în situaţia unui 'copil orfan', căruia îi trebuie găsită o soluţie.

'Transalpina este în situaţia de copil orfan. Adică ea n-a fost preluată de către CNADNR de la constructor, constructorul e în faliment sau nu ştiu exact cum e, a preluat-o o firmă de insolvenţă, o primă firmă de insolvenţă care a renunţat, şi-au dat demisia din insolvenţă şi a luat-o a doua, care nici aia...Transalpina, deci, e un copil orfan, care n-are tată, n-are mamă în acest moment şi încercăm să vedem prin 'serviciile de protecţie socială, de asistenţă, de casa copilului' să-i găsim o soluţie în acest moment. Ăsta e adevărul-adevărat', a declarat ministrul Transporturilor.

În urmă cu câteva zile, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a anunţat că pe DN 67C Transalpina, traficul rutier este deschis doar între localităţile Bengeşti şi Rânca şi că sectorul de drum cuprins între Rânca şi Sebeş este închis circulaţiei publice pe toată perioada anului, din cauza nefinalizării lucrărilor de construcţie şi a imposibilităţii asigurării condiţiilor de siguranţă a traficului rutier.

CNADNR preciza, printr-un comunicat de presă, că, în cazul producerii unor accidente rutiere pe acest sector de drum, declarat închis circulaţiei publice, responsabilitatea aparţine în totalitate conducătorilor auto care se deplasează pe traseul menţionat, în conformitate cu prevederile legale.

De asemenea, CNADNR menţiona că se află în proces de evaluare a lucrărilor de modernizare a DN 67C Transalpina, executate de către compania Romstrade, în vederea rezilierii contractului şi că se va adresa Justiţiei pentru recuperarea prejudiciilor.

'Ordinul de începere a execuţiei lucrărilor a fost emis în data de 22 septembrie 2008, iar antreprenorul SC Romstrade SRL nu a respectat termenul contractual de 18 luni prevăzut. Pe parcursul derulării contractului, antreprenorul nu a demonstrat că are capacitatea tehnică de a finaliza lucrările de modernizare în termenele stabilite. În data de 5 octombrie 2012, CNANDR SA a suspendat lucrările', se menţiona în comunicatul CNADNR.

Compania a angajat experţi pentru realizarea unui raport prin care să se stabilească eventualul prejudiciu cauzat de SC Romstrade, acest raport urmând a fi opozabil în acţiunea în instanţă.

'Având în vedere faptul că lucrările au fost abandonate de constructorul SC Romstrade SRL, neasigurându-se în tot acest timp şi conservarea lucrărilor, în prezent se înregistrează degradări ale structurii de rezistenţă a drumului, provocate de scurgerea necontrolată a apei provenite din precipitaţii şi din topirea zăpezilor. Aceste degradări pot constitui un potenţial pericol de cedare a drumului sub acţiunea traficului', mai preciza comunicatul.

Reprezentanţii CNADNR menţionează, totodată, că sectorul de drum nu a fost echipat de către constructorul SC Romstrade SRL cu elementele de siguranţă obligatorii - parapeţi de siguranţă, semnalizare verticală şi marcaj rutier. Astfel, în cazul unor condiţii dificile meteo-rutiere, acest sector de drum prezintă un grad sporit de risc pentru toţi participanţii la trafic.

După rezilierea contractului de execuţie a lucrărilor de modernizare a DN 67C încheiat cu Romstrade, CNADNR va organiza o procedură de achiziţie publică pentru atribuirea contractului de lucrări rămase de executat. Reluarea lucrărilor de modernizare a DN 67C se va face după finalizarea procedurilor de atribuire şi semnarea contractului de execuţie.

De asemenea, CNADNR SA va interveni pentru asigurarea siguranţei rutiere pe sectorul de drum naţional DN 67C Transalpina, de îndată ce contractul va fi reziliat, independent de licitaţia privind atribuirea contractului de modernizare, se mai menţiona în comunicatul CNADNR.

Transalpina face legătura între Transilvania şi Oltenia, de la Sebeş, judeţul Alba, până la Bengeşti, judeţul Gorj. Până în prezent, drumul, lung de 148 de kilometri, a fost asfaltat pe cea mai mare parte, dar nu au fost finalizate lucrările de reabilitare, acestea fiind sistate din 2012. Şoseaua ajunge la o altitudine record de 2.107 metri, pe Vârful Păpuşa.

Se pare că drumul a fost construit în timpul romanilor, având o importanţă strategică, şi a fost modernizat în perioada interbelică, în timpul lui Carol al II-lea, fiind cunoscut şi ca 'Drumul Regelui'.


http://incomemagazine.ro/articole/trans ... irculatiei


Attachments:
transalpina.jpg
transalpina.jpg [ 80.02 KiB | Viewed 12265 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Jul 2014 20:24 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Ministrul Transporturilor NU poate decide dacă un drum este deschis sau nu. Transalpina este drum naţional, deci se află în administrarea CNADNR. CNADNR este o companie aflată sub autoritatea Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură, Investiţii Străine, Parteneriat Public-Privat şi Promovarea Exporturilor, instituţie aflată, la rândul ei, în subordinea Secretariatului General al Guvernului, condus de dl. Ion Moraru (care dădea cu subsemnatul pe la DNA acum câteva zile). Peste el mai e doar dl. Victor-Viorel (ştiţi voi care)... de aici rezultă clar că ministrul transporturilor n-are nimic de-a face cu drumurile.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 16 Jul 2014 08:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Quote:
Începe modernizarea drumului Șeica Mare – Șeica Mică

Marți, 3 iunie 2014, a avut loc predarea-primirea amplasamentului pentru începerea lucrărilor de modernizare a Drumului Județean 142J, care face legătura între DN14 și DN14B. Proiectul de modernizare, de peste 7,5 milioane de lei, prevede lucrări complexe de refacere a infrastructurii și suprastructurii pe toată lungimea DJ 142J, de aproape 8 kilometri. ”Este continuarea proiectelor strategice pe care Consiliul Județean le are pentru perioada 2012-2014 și înseamnă condiții mult mai bune pentru locuitorii din zonă, nevoiți să străbată cei 8 kilometri pe un drum de pământ și piatră. Și această investiție a Consiliului vine să confirme faptul că suntem în grafic cu tot ceea ce ne-am propus să realizăm pentru dezvoltarea județului și pentru creșterea nivelului de trai al tuturor locuitorilor”, declară Ioan Cindrea, președintele Consiliului Județean Sibiu. Lucrările de modernizare vor fi asigurate de S.C. Multipland s.r.l. din Odorheiu Secuiesc, care a oferit un preț de 6.560.000 lei fără tva. Procedura de achiziție pentru executantul lucrării a fost organizată pe SEAP și s-a finalizat în luna aprilie. Proiectarea lucrării și dirigenția de șantier sunt asigurate de două firme sibiene, S.C. Noi s.r.l. și S.C. Proconcept Di s.r.l. Aceste două etape costă, fiecare, câte 50.000 lei. Din punct de vedere tehnic, modernizarea DJ 142J înseamnă refacerea completă a 3,5 km de drum de pamânt (excavații, fundație cu balast și piatră și asflatare), iar pentru 4,3 km de drum de piatra, refacerea infrastructurii și asfaltare. În același timp, podurile din Șeica Mică vor fi refăcute. Unul, care a ieșit din perioada de exploatare, va fi demolat și reconstruit altul nou, iar pentru cel de-al doilea pod sunt prevăzute lucrări de renovare. Termenul de predare a întregii lucrări este decembrie 2015. Cea mai mare parte a acestei investiții multianuale este asigurată cu fonduri de la bugetul județului la care, pentru acest an se adaugă 736 mii lei prin programul anual al Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice.

http://www.cjsibiu.ro/


Attachments:
Seica Mare.jpg
Seica Mare.jpg [ 215.93 KiB | Viewed 12242 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 04 Aug 2014 03:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
DN74 între Buceş-Vulcan şi Buceş... arată binişor pe lângă DN75A, dar tot plin de gropi e (de aia se şi mişcă aşa camera)



Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 05 Aug 2014 14:27 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
DJ 107 I Aiud - Râmeţ - Brădeşti - Ponor - Bârleşti-Cătun - Cojocani - Bârleşti - Mogoş - Lupuleşti - Bucium Şasa - Gura Izbitei - Măgura - DN 74 (Abrud)

Primii 12 km sunt asfaltaţi ca în palmă:


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 67.72 KiB | Viewed 12182 times ]
2.jpg
2.jpg [ 45.33 KiB | Viewed 12182 times ]
3.jpg
3.jpg [ 66.25 KiB | Viewed 12182 times ]
4.jpg
4.jpg [ 92.61 KiB | Viewed 12182 times ]
5.jpg
5.jpg [ 95.9 KiB | Viewed 12182 times ]
6.jpg
6.jpg [ 67.24 KiB | Viewed 12182 times ]
7.jpg
7.jpg [ 81.59 KiB | Viewed 12182 times ]
8.jpg
8.jpg [ 75.23 KiB | Viewed 12182 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 05 Aug 2014 14:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
După aceea asfaltul se termină brusc:
Attachment:
9.jpg
9.jpg [ 91.8 KiB | Viewed 12182 times ]

Attachment:
10.jpg
10.jpg [ 95.78 KiB | Viewed 12182 times ]

Attachment:
11.jpg
11.jpg [ 102.68 KiB | Viewed 12182 times ]


Până la Râmeţ drumul devine ,,de ţară", dar practicabil. A văzut şi vremuri mai bune la viaţa lui, s-ar putea ca unele tronsoane să fi fost cândva asfaltate. Pe alte secţiuni se mai vede pavajul cu piatră de râu, rămas probabil de pe vremea Imperiului.
Attachment:
12.jpg
12.jpg [ 84.61 KiB | Viewed 12182 times ]

Attachment:
13.jpg
13.jpg [ 73.06 KiB | Viewed 12182 times ]

Attachment:
14.jpg
14.jpg [ 98.23 KiB | Viewed 12182 times ]

Attachment:
15.jpg
15.jpg [ 45.6 KiB | Viewed 12182 times ]

Attachment:
16.jpg
16.jpg [ 39.1 KiB | Viewed 12182 times ]

Attachment:
17.jpg
17.jpg [ 51.01 KiB | Viewed 12182 times ]

Attachment:
18.jpg
18.jpg [ 53.95 KiB | Viewed 12182 times ]

Attachment:
19.jpg
19.jpg [ 50.67 KiB | Viewed 12182 times ]


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 05 Aug 2014 14:39 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Drumul îşi menţine ,,calitatea" până în comuna Ponor:


Attachments:
20.jpg
20.jpg [ 75.98 KiB | Viewed 12182 times ]
21.jpg
21.jpg [ 56.61 KiB | Viewed 12182 times ]
22.jpg
22.jpg [ 46.07 KiB | Viewed 12182 times ]
23.jpg
23.jpg [ 47.82 KiB | Viewed 12182 times ]
24.jpg
24.jpg [ 58.11 KiB | Viewed 12182 times ]
25.jpg
25.jpg [ 52.45 KiB | Viewed 12182 times ]
26.jpg
26.jpg [ 52.93 KiB | Viewed 12182 times ]
27.jpg
27.jpg [ 66.91 KiB | Viewed 12182 times ]
28.jpg
28.jpg [ 71.76 KiB | Viewed 12182 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 05 Aug 2014 16:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Până la Bârleşti-Cătun drumul trece prin mai multe păduri (de fapt devine un drum forestier în stare bună), ceea ce îl recomandă pentru ATVuri, motociclete de enduro, MTB-uri (sau ciclocross-uri cu multă atenţie), maşini 4x4 şi, desigur, Dacii 1310/1410.
Din loc în loc sunt case izolate (majoritatea părăsite), dar în aproape toate intersecţiile există indicatoare rutiere (unele vechi, amplasate de autorităţile judeţene acum mulţi ani, altele mai noi, amplasate probabil de primăriile din Ponor şi Mogoş, de care aparţin cătunele din zonă), iar din loc în loc există chiar staţii de autobuz (!), semn că mai trece din când în când câte un autobuze/dubă prin zonă. Traseele au fost atribuite în luna ianuarie (de aici şi staţiile noi)... teoretic circulă firma Excelent Trans SRL pe traseul Aiud - Râmeţ - Ponor - Goegel. Aceeaşi firmă care în 2013 a renunţat la traseu... nu ştiu dacă circula sau nu, nu am văzut nicio dubă (mai puţin 2 dube de Buzău cu pelerini pentru Mânăstirea Ponor).
Attachment:
29.jpg
29.jpg [ 57.53 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
30.jpg
30.jpg [ 96.49 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
31.jpg
31.jpg [ 102.54 KiB | Viewed 12180 times ]


Geogel (se vede şi locul unde ar trebui să întoarcă duba):
Attachment:
32.jpg
32.jpg [ 100.11 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
33.jpg
33.jpg [ 94.51 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
34.jpg
34.jpg [ 86.01 KiB | Viewed 12180 times ]


Apoi drumul continuă prin pădure, fiind în coborâre:
Attachment:
35.jpg
35.jpg [ 92.92 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
36.jpg
36.jpg [ 108.45 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
37.jpg
37.jpg [ 111.12 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
38.jpg
38.jpg [ 116.5 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
39.jpg
39.jpg [ 70.81 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
40.jpg
40.jpg [ 47.99 KiB | Viewed 12180 times ]

Attachment:
41.jpg
41.jpg [ 74.5 KiB | Viewed 12180 times ]


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Initial s-a vorbit de largire la 3 benzi; macar in curbe sa se fi realizat. Au fost preferate rigolele imense, ce au crescut costul lucrarii la cel de regim de autostrada! Se doreste receptia finala, dar, dupa cum vedeti, s-a lucrat in unele locuri in batjocura. Si restrictiile tembele de viteza inca sunt pe "pozitie", in ciuda protestelor soferilor. Garcea, "gandeste": si-a cumparat motocicleta, pt. vanarea eficienta a utilizatorilor tarlalei reabilitate. Anul trecut investitia nu a mai primit fonduri pt. continuarea lucrarilor, c-asa-i traditia in Tziganistan, incepi ceva, apoi abandonezi.

Rusi.


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (4).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (4).jpg [ 112.18 KiB | Viewed 12160 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (5).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (5).jpg [ 127.97 KiB | Viewed 12160 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (6).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (6).jpg [ 105.63 KiB | Viewed 12160 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Rusi - Seica Mare.

Unde-s rigolele?


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (8).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (8).jpg [ 92.17 KiB | Viewed 9443 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Rusi - Seica Mare.


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (9).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (9).jpg [ 92.48 KiB | Viewed 9443 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (10).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (10).jpg [ 91.77 KiB | Viewed 9443 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (11).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (11).jpg [ 106.59 KiB | Viewed 9443 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (12).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (12).jpg [ 74.13 KiB | Viewed 9443 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Seica Mare.


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (13).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (13).jpg [ 94.5 KiB | Viewed 9443 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Seica Mare - Agarbiciu.


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (14).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (14).jpg [ 92.05 KiB | Viewed 9443 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Seica Mare - Agarbiciu.

Restrictie: 70 km/h!!!!!!!!!!


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (15).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (15).jpg [ 86.34 KiB | Viewed 9443 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Seica Mare - Agarbiciu.

Restrictie: 50 km/h!!!!!!!!!!


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (16).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (16).jpg [ 89.89 KiB | Viewed 9443 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Seica Mare - Agarbiciu.


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (17).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (17).jpg [ 70.27 KiB | Viewed 9437 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (18).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (18).jpg [ 73.96 KiB | Viewed 9437 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (19).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (19).jpg [ 83.93 KiB | Viewed 9437 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Seica Mare - Agarbiciu.

Pod nereabilitat. Nu-i vechi, ce-i drept, dar asfalt si vopsea nu s-au gasit?


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (20).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (20).jpg [ 74.09 KiB | Viewed 9437 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Seica Mare - Agarbiciu.


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (21).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (21).jpg [ 81.62 KiB | Viewed 9437 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (22).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (22).jpg [ 92.72 KiB | Viewed 9437 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Agarbiciu.


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (23).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (23).jpg [ 91.9 KiB | Viewed 9436 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (24).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (24).jpg [ 99.42 KiB | Viewed 9436 times ]
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (25).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (25).jpg [ 102.13 KiB | Viewed 9436 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Agarbiciu.

Rigole? Si de ce nu s-a turnat asfalt pe marginea drumului, lasandu-se nisipul ala???


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (26).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (26).jpg [ 85.24 KiB | Viewed 9435 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Aug 2014 09:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48743
Reabilitare D.N. 14 (fotografii de pe tronsonul Rusi-Medias).

Agarbiciu - Axente Sever.

70 km/h!!!


Attachments:
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (27).jpg
DN 14 Slimnic-Medias, 14 iulie 2014 (27).jpg [ 90 KiB | Viewed 9434 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 321 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group