TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Tue 11 Dec 2018 14:50

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Jun 2010 11:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Despre transportul public brailean.

Document prezentat la Bucuresti cu prilejul aniversarii a 20 de ani de la infiintarea URTP.
www.urtp.ro


Attachments:
3BRAICARBrailaMRusinoiu.pdf [1007.57 KiB]
Downloaded 213 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Aug 2010 17:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Revitalizarea transportului in comun de calatori, cu troleibuzul, in vederea reducerii poluarii si rezolvarii problemelor de mobilitate ale cetatenilor, pe raza municipiului, precum si pe rutele Braila - Galati si Braila - Cazasu.

Strategia de Dezvoltare a Municipiului Braila 2008-2013.

http://pmb.braila.astral.ro


Attachments:
Strategia_final.pdf [1.97 MiB]
Downloaded 256 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 May 2011 20:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Braicar a transportat anul trecut peste 31 de milioane de calatori. Peste 90% dintre acestia au calatorit pe baza de abonament

In cursul anului 2010, autobuzele si tramvaiele societatii Braicar au transportat 31,5 milioane calatori. Numarul de calatori transportati zilnic in municipiul Braila variaza intre 80.000 si 90.000 de persoane, din care cea mai mare parte, peste 90 %, circula cu abonament iar restul, circula pe baza de bilet

In ceea ce priveste structura pe tipuri de legitimatii de calatorie, potrivit unui raport dat publicitatii, s-au constatat modificari majore, datorate in principal restrangerii facilitatilor pentru pensionari, modificari care au condus la o scadere la 60% din valoarea lunara a calatorilor transportati in anul 2010, fata de anul 2009.

Discutand despre obiectivele strategice ale Braicar pentru anul in curs, acestea se refera in principal la: * achizitia de autobuze de medie capacitate, tramvaie si troleibuze * adaptarea structurii organizatorice a societatii, cu reducerea numarului de nivele ierarhice si redimensionarea activitatii conform acestui principiu * fundamentarea unui program de retehnologizare si modernizare a parcurilor de transport, a tehnologiilor de operare si informare la interfata operator-calator * participarea la proiectele locale care vizeaza modernizarea infrastructurii de transport auto si electric precum si la sustinerea masurilor de fluidizare si prioritizare a transportului in comun de persoane * modernizarea activitatilor de intretinere-revizii si reparatii precum si dotarea acestora la nivelul tehnic corespunzator.

Precizam ca S.C. Braicar S.A. a inregistrat in anul 2010 o cifra de afaceri de 18.994.999 lei, obtinuta cu un numar de 478 salariati si un parc auto ce cuprindea 60 de autobuze si 49 de tramvaie. Lungimea totala a traseelor urbane de transport in comun deservite de parcul de autobuze este de 261 km, in timp ce pentru tramvaie, aceasta este de numai 70 Km. Viteza medie de exploatare pe actualele trasee este de circa 20 km/h, pentru autobuze si 18 Km/h, pentru tramvaie.


28.04.2011
http://www.infobraila.ro/2011/04/braica ... -calatori/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 May 2011 16:25 
In dimineata acestei zile (25.05.2011) locuritorii de pe Bulevardul Dorobanti nu s-au mai trezit cu zgomotul produs de batranele tramvaie, de astazi oamenii trebuie sa se obijnuiasca cu ideea ca pentru o perioada de timp tramvaiul nu va mai circula pe acest bulevard.Lucrarile de scoatere a sinei au trecut de intersectia de la Apollo asa ca ieri noapte Braicar-ul a demontat reteaua de contact pana la Calea G-ral E. Grigorescu, au scos placutele din statiile de tramvai si au amplasat noi statii pentru "noile tramvaie".De astazi pe Bulevardul Dorobanti gasim o varianta scurtata a liniei 22 cu urmatoarea ruta: Cimitirul Sf. Maria (zona Pod Brailita)-Calea Galati-Calea Grivitei-Str. Apollo-Bulevardul Dorobanti si capat de linie in P-ta Dorobanti, unde autobuzele fac rondoul si opresc in dreptul Catedralei.Inlocuitoarele tramvaielor sunt BMC-urile (vreo 4-5 la numar) cu un interval de 12 minute, momentan se pare ca si-au facut bine treaba.Din pacate Braicar-ul nu a anuntat lumea ca de astazi nu mai circula linia 23 (linia 22 nu mai este functionala de pe 8 martie), asa ca unii vatmani au fost trimisi in strada sa anunte lumea despre noua modificare.Grav este ca cei din Carterul Chercea nu beneficiaza de vreun BMC sau macar un microbuz care sa-i lase pana la intersectia cu Calea G-ral E. Grigorescu sau sa-i duca macar pana la autogara, pentru sufletele din acea zona edilii nu au inima.Nu voi mai lungi discutiile si voi posta cateva fotografii cu "noile tramvaie" si firul scos din zona garii.


Attachments:
IMG_6314.JPG
IMG_6314.JPG [ 143.38 KiB | Viewed 11478 times ]
IMG_6315.JPG
IMG_6315.JPG [ 122.41 KiB | Viewed 11477 times ]
IMG_6316.JPG
IMG_6316.JPG [ 52.47 KiB | Viewed 11479 times ]
IMG_6319.JPG
IMG_6319.JPG [ 150.25 KiB | Viewed 11479 times ]
IMG_6327.JPG
IMG_6327.JPG [ 160.55 KiB | Viewed 11480 times ]
IMG_6342.JPG
IMG_6342.JPG [ 164.66 KiB | Viewed 11479 times ]
IMG_6354.JPG
IMG_6354.JPG [ 155.43 KiB | Viewed 11478 times ]
IMG_6389.JPG
IMG_6389.JPG [ 172.73 KiB | Viewed 11478 times ]
IMG_6394.JPG
IMG_6394.JPG [ 169.18 KiB | Viewed 11480 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 07 Jun 2011 15:34 
Astazi pe Str Pietatii in zona sensului unic (spre Bariera Calarasilor) s-au executat o serie de lucrari ce au necesitat inchiderea strazii, fapt pentru care traficul auto a fost deviat prin parcarea Salii Polivalente.Acestor masuri s-au supus si autobuzele liniilor 2, 2b si 6.


Attachments:
IMG_6680.JPG
IMG_6680.JPG [ 166.69 KiB | Viewed 11415 times ]
IMG_6685.JPG
IMG_6685.JPG [ 164.58 KiB | Viewed 11418 times ]
IMG_6686.JPG
IMG_6686.JPG [ 156.29 KiB | Viewed 11416 times ]
IMG_6691.JPG
IMG_6691.JPG [ 161.35 KiB | Viewed 11415 times ]
Top
  
 
PostPosted: Fri 12 Aug 2011 10:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Nr anunt seap/Data publicare: 127962/11.08.2011

Denumire contract: ACHIZITIONAREA UNUI NUMAR DE 10 AUTOBUZE URBANE NOI

Valoare estimata: 3.270.000 RON


www.e-achizitii.com


Attachments:
autobuze2.pdf [595.55 KiB]
Downloaded 277 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 Oct 2011 15:35 
Singura linie de tramvai care mai este functionala in acest moment in Braila (pana la terminarea lucrarilor de modernizare de pe unele artere) este linia 24!Deservita de un KT4D ea leaga Braila (mai exact Parcul Monument si zona Radu Negru) de Lacu Sarat si CCH, o cursa durand in jur de 60 de minute!Astazi putinii calatori ce-si asteptau tramvaiul (fie ca sa mearga la lac fie la combinat) au vazut cum acesta isi face aparitia din desisurile parcului (ca in fiecare zi)....problema este ca au vazut cum tramvaiul sare de pe sina cu boghiul 2 imediat ce a luat curba!KT4D-ul a ramas imobilizat in zona stalpului 27 (bine ca nu si-a continuat cursa inca cativa metrii astfel incat sa darame si stalpul) iar calatorii in statie, uitandu-se cum mijlocul lor de transport este imobilizat!Conform celor ce se aflau in statie la momentul producerii acestui eveniment, tramvaiul se pare ca a deraiat datorita unor pietre puse pe sine (varianta pe care nu o cred, probabil deraierea a survenit din pricina boghiului)!Astfel de incidente au mai avut loc, in vara un E1 a deraiat in Brailita din pricina unor crengi puse pe calea de rulare.Revenind la ziua de azi, ar mai fi de adaugat ca in locul tramvaiului a fost adus un autobuz Ikarus 263 care a plecat la ora 14:00 in locul tramvaiului, in timp ce tramvaiul deraiat a fost repus pe sine cu ajutorul unui camion!Cel mai probabil in locul celui deraiat a fost introdus cel din spatele acestuia, 9069 (care probabil urma sa intre pe tura 2, in locul buclucasului 9060).


Attachments:
IMG_4390 (800x600).jpg
IMG_4390 (800x600).jpg [ 229.27 KiB | Viewed 9492 times ]
IMG_4387 (800x600).jpg
IMG_4387 (800x600).jpg [ 240.49 KiB | Viewed 9492 times ]
IMG_4391 (800x600).jpg
IMG_4391 (800x600).jpg [ 259.38 KiB | Viewed 9492 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 19:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Contract concesiune transport public cu microbuze -SC Mantrans SRL.


Attachments:
braila mt.pdf [552.21 KiB]
Downloaded 252 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Mar 2012 20:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Anul acesta se doreste achizitionarea a 10 autobuze si a 10 tramvaie second-hand.

www.primariabraila.ro


Attachments:
Lista%20de%20investitii%209-2012.pdf.pdf [171.69 KiB]
Downloaded 244 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Sep 2012 23:49 
S.C. Braicar S.A. a reintrodus in circulatie din data de 23 august 2012 tramvaiele pe linia 21 si liniile 24/25!Linia 21 va circula pentru cateva luni pe un traseu scurtat, pana la Cimitirul Sf. Maria, cauza fiind neterminarea lucrarilor la Podul Brailita!Intervalul de succedare in statii pentru un tramvai al liniei 21 este de 8-10 minute, pe traseu fiind scoase 6 tramvaie SGP E1.


Attachments:
IMG_2027 (800x533).jpg
IMG_2027 (800x533).jpg [ 209.62 KiB | Viewed 8088 times ]
Top
  
 
PostPosted: Thu 21 Nov 2013 14:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Şapte autobuze noi pentru «Braicar»

Compania de transport în comun de călători - SC "Braicar" a făcut, ieri, recepţia la cele şapte autobuze nou-nouţe, cumpărate la licitaţie de la ISUZU. Coloana de autobuze vopsite în alb şi verde a sosit, ieri, în faţa Palatului Administrativ, în jurul orei 16.00 şi a poposit timp de aproape jumătate de oră pentru a fi admirate de brăilenii care se aflau în zonă. Directorul "Braicar", Cornel Săndulescu, prezent la recepţie, s-a declarat mulţumit de achiziţie. Livrarea celor şapte maşini a fost făcută de la firma "Anadolu Automobil Rom", importatorul unic în România al vehiculelor comerciale produse de "Isuzu", companie declarată câştigătoare în urma licitaţiei organizate de "Braicar". Preţul achiziţiei a fost de circa 3,22 milioane de lei fără TVA. "După înmatriculare autobuzele vor intra în trasee", a declarat Cornel Săndulescu.

De precizat că înainte de a lansa licitaţia pentru a cumpăra aceste autobuze, mai precis în cursul lunii iulie, Consiliul Local Municipal a aprobat o majorare de capital la "Braicar" cu exact suma necesară plăţii acestei tranzacţii, astfel că responsabilitatea acestei achiziţii a fost pasată "Braicar", odată cu fondurile necesare.

De remarcat este că SC "Braicar" a realizat în 2012 profit după ce în anii precedenţi a ieşit tot pe pierdere. Datele de bilanţ arată că societatea a realizat o cifră de afaceri de 18,83 milioane lei, în urcare cu 2 milioane lei faţă de 2011, iar la final a rezultat un profit net de 3,07 milioane de lei. Cu titlu de comparaţie, în 2011 unitatea raportase o pierdere de 1,74 milioane de lei.


http://www.obiectivbr.ro/sapte-autobuze ... BB_id88186


Attachments:
Isuzu Braila.jpg
Isuzu Braila.jpg [ 223.85 KiB | Viewed 6391 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 11 Dec 2015 19:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
«Braicar» a reuşit să cumpere nouă tramvaie second-hand din Austria

Compania publică de transport persoane a semnat, zilele acestea, contractul de achiziţie a nouă garnituri de tramvai. După cum a explicat conducerea "Braicar", contractul are o valoare de 59.500 euro, fără TVA, cu 500 euro mai puţin decât valoarea de lansare a licitaţiei. "S-a semnat contractul cu o firmă austriacă şi în această perioadă organizăm procedura de selecţie a firmei care să aducă cele nouă garnituri de la vânzător aici, în Brăila. În funcţie de finalizarea acestei etape, sperăm ca până la finele anului să aducem tramvaiele în depou", ne-a declarat directorul SC "Braicar", Cornel Săndulescu, adăugând că operatorul mai are în circulaţie modele de tramvai similare celor cumpărate zilele trecute.

Potrivit anunţului de atribuire, la licitaţia "Braicar" a participat un singur ofertant, "Holding Graz - Communale Dienstleistungen" GmbH cu sediul în localitatea Graz din Austria, companie care a fost desemnată în final drept adjudecatară a contractului.

De precizat că până acum, "Braicar" a încercat de câteva ori să cumpere tramvaie second-hand, însă licitaţiile organizate au fost anulate din cauză că nu s-a prezentat niciun ofertant.

Reamintim că "Braicar" a adus în urmă cu mai mulţi ani câteva garnituri de tramvaie second-hand, aflate şi acum în circulaţie (este vorba despre tramvaiele alb cu verde, dar şi cele alb cu roşu, care circulă pe bulevardul Dorobanţilor, dar şi pe Bulevardul Independenţei) în contra-partidă pentru reparaţiile şi recondiţionările făcute în atelierele proprii la garnituri de tramvaie - modele de epocă, proprietatea unui parc muzeal din Austria.


http://www.obiectivbr.ro/%C2%ABbraicar% ... a_id109587


Attachments:
foto_tram graz.jpg
foto_tram graz.jpg [ 182.66 KiB | Viewed 5899 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 13:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Urat gest, mai ales ca vine din partea unei femei.

http://adevarul.ro/locale/braila/a-vrut ... index.html

P.S.: traseul 24 sau 25?


Attachments:
Braicar vatmanita.jpg
Braicar vatmanita.jpg [ 42.05 KiB | Viewed 5716 times ]
braicar.pdf [141.82 KiB]
Downloaded 86 times
Braicar vatmanita 1.jpg
Braicar vatmanita 1.jpg [ 28.68 KiB | Viewed 5716 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 14 Oct 2016 16:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Braila, doar mini(autobuze) poti? Ia exemplul vecinului tau (Galati)!

Quote:
Astăzi au sosit primele 9 autobuze de mică capacitate care vor circula începând de săptămâna următoare pe traseele 16 și 17. Autobuzele sunt noi și vor intra pe cele două trasee, care au fost operate până la sfârșitul lunii septembrie de TCF Impex, societate care a pierdut în primă instanță procesul cu primăria Brăila.

Cele 9 mini-autobuze fac parte din lotul de 12 achiziționat de SC Braicar SA, printr-o mărire de capital din partea Primăriei. Urmează ca până lunii să mai sosească și celelalte trei mini-autobuze. Acestea au fost achiziționate în urma unei licitații pe SEAP și au costat în total 23 miliarde lei vechi fără TVA. Autobuzele au o capacitate 21 de locuri, dintre care 11 pe scaune şi 10 în picioare. Sunt dotate cu instalație de climatizare şi cu sistem de supraveghere video.
Anul viitor, Primăria Brăila va continua achiziția de autobuze noi, pentru a asigura un trafic modern și rapid pe toate traseele din municipiu.


http://www.probr.ro/de-saptamana-viitoa ... -16-si-17/


Attachments:
Karsan Braila.jpg
Karsan Braila.jpg [ 66.05 KiB | Viewed 5684 times ]
Karsan Braila 1.jpg
Karsan Braila 1.jpg [ 68.48 KiB | Viewed 5684 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Sep 2018 12:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
Isteria autobuzelor cu baterii va face victime si la Braila.

Unul dintre proiectele intens discutate în ședinţă CLM Brăila, a fost cel de la proiectul privind ”Modernizare transport electric Șoseaua Baldovinești”. Proiectul prevede eliminarea liniei de tramvai de pe Şoseaua Baldovineşti, de la pod Apollo până la Soroli.

Proiectul a fost unul dintre cele 10 introduse suplimentar pe ordinea de zi și a stârnit controverse din partea consilierilor locali. Unii dintre aleșii locali au ținut să precizeze că transportul cu tramvaiul este o tradiție la Brăila și înlocuirea lui cu autobuze electrice şi separatoare de sens pentru ca mijloacele de transport în comun să aibă o bandă dedicată (banda 2), nu e una oportună. Subiectul a fost cel mai dezbătut dintre toate proiectele aflate pe ordinea de zi, aproape o oră consilierii vorbind pe marginea acestui subiect.

Consilierul municipal independent Lucian Căprariu a afirmat că eliminarea tramvaiului din zona Şoseaua Baldovineşti este o greşeală. Din punctul său de vedere acesta ar fi primul pas spre desfiinţarea transportului în comun cu acest mijloc de transport din Brăila. Căprariu a susţinut că transportul electric la Brăila ar trebui să însemne dezvoltarea liniilor de tramvai, nu eliminarea lor. Acesta a făcut apel la consilieri să se gândească la dezvoltare şi la strategii pe minim 10 – 15 ani, nu la probleme punctuale.

Consilierul PND Adrian Traian s-a arătat deranjat de planul municipalităţii de a renunţa la linia de tramvai de pe Şoseaua Baldovineşti. Acesta a propus colegilor din CLM să se mai gândească înainte de a trece la desființarea tramvaiului care mergea în cartierul Chercea și a susținut necesitatea înfiinţării unei linii de tramvai care să ducă până la Brăila Mall, într-un parteneriat cu Primăria comunei Chiscani.

Nici consilierii PNL nu au agreat ideea renunţării la liniile de tramvai pe șoseaua Baldovinești, considerând că introducerea unui astfel de proiect atât de important, suplimentar pe ordinea de zi, fără a avea ocazia de a fi dezbătut în Comisiile de specialitate, nu este o variantă bună, chiar dacă proiectul a fost și în dezbatere publică.

Consilierul PNL Adrian Tabarac a propus și un amendament la acest proiect de hotărâre, “Corelarea traficului mijloacelor de transport în comun şi a traseelor cu investiţiile finanţate şi finalizate în ceea ce priveşte infrastructura specifică”. În susținerea amendamentului, consilierul PNL a spus că o astfel de prevedere ar elimina posibilitateaca odată stabilit că pe zona Şoseaua Baldovineşti se renunţă la tramvai şi vor circula doar autobuze electrice, lucrurile să nu mai poată fi modificate la fel de uşor de viitoarele administraţii. Amendamentul a fost supus votului şi respins de majoritate.

Iuliana Neagu, directorul Direcţiei Strategii din cadrul Primăriei, a precizat că acest proiect face parte dintr-o alocare de 38 milioane euro, fonduri structurale, bani care mai pot fi accesaţi doar până pe 31 decembrie 2018.

Neagu a precizat că în urma unei analize, s-a ajuns la concluzia că ar fi mult mai convenabil ca folosirea banilor pentru refacerea Şoselei Baldovineşti şi a podului Apollo cu tot cu liniile de tramvai, ar costa mai mult decât realizarea acestui proiect cu introducerea autobuzelor electrice pe această zonă, iar restul de bani să fie împărţiţi pentru alte proiecte importante, care de asemenea conţin refacerea liniilor de tramvai.

Deciza ca banda dedicată autobuzelor electrice pe Şoseaua Baldovineşti să fie pe banda a doua, a plecat de la regulile impuse de cei de la Uniunea Europeană (care impun separatoare de sens), dar şi de la faptul că altfel locuitorii din zonă nu ar mai fi avut acces la locuinţe.

Consilierul PND Bogdan Botea a fost unul dintre susținătorii scoaterii tramvaiului de pe Șoseaua Baldovinești, precizând că tramvaiele din municipiul Brăila sunt foarte vechi, poluează fonic şi că din punctul său de vedere acestea nu mai reprezintă o investiţie sustenabilă.

În cele din urmă proiectul a fost aprobat cu 17 voturi “pentru” şi 8 abţineri. Șase abțineri au fost ale grupului PNL, una din partea lui Lucian Căprariu şi una a lui Adrian Traian.


https://www.probr.ro/dezbateri-aprinse- ... dovinesti/


Attachments:
baldovinesti-1.jpg
baldovinesti-1.jpg [ 33.34 KiB | Viewed 1056 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 23 Oct 2018 09:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46715
“Graficele sunt făcute cu repartizare egală şi echilibrată între mijloacele de transport. Lipsa lor este problema. Şi sunt şi multe defecţiuni datorită carosabilului care este în oraşul Brăila. Au intervenit foarte multe probleme tehnice, inclusiv la aceste maşini noi. De exemplu, la linia 16, noi avem pe grafic şapte maşini şi o frecvenţă de 12 minute. Dar noi de câteva zile circulăm doar cu patru maşini şi frecvenţa se duce chiar şi la 45 de minute de stat în staţii. Linia 34, avem pe grafic trei maşini, noi circulăm numai cu două. Asta creşte timpul de aşteptare în staţii şi cetăţenii evident că sunt nemulţumiţi. Salariaţii «Braicar» fac eforturi deosebite, iar din cauza faptului că sunt puţine maşini pe trasee nici măcar nu au pauză de masă. Noi nu avem ce să îmbunătăţim la grafice atâta timp cât nu avem mai multe maşini. Noi circulăm după aceste grafice de 2 ani. Graficele sunt foarte bune, repet, lipsa maşinilor este problema. Şi avem zile când pe un traseu circulăm cu o singură maşină la anumite intervale orare”, ne-a declarat Anina Rolea, vicepreşedinte Sindicatul liber Transloc.

Aceasta a adăugat că în prezent “Braicar” foloseşte doar 90% din parcul auto, fiind autobuze care au fost scoase de pe trasee în urma defecţiunilor tehnice apărute şi pentru care de 2-3 săptămâni se aşteaptă piesele necesare pentru a fi reparate. Şi aproape că nu există zi fără ca o maşină să nu se strice.

“Avem probleme la absolut toate liniile. În permanenţă se retrag maşinile din cauza defecţiunilor tehnice, zilnic, inclusiv astea noi. Gradul de aglomeraţie este mare raportat la capacitatea de transport. Şi sunt şi autobuze pe care se fac curse speciale la fabricile cu care avem încheiate contracte. Ne-ar trebui maşini separate la aceste curse, ca să nu mai luăm din traseu la intervalul acela, 17.00-18.00. În unele cazuri, lipsa unui singur autobuz aproape că dublează timpul de aşteptare în staţii”, a adăugat sursa citată.

Liderul sindicatului a spus că cele 15 autobuze noi care vor sosi şi pentru care s-a deschis o licitaţie nu sunt suficiente pentru a acoperi necesarul, atât timp cât doar se înlocuiesc cele vechi şi nu se măreşte parcul auto.


http://obiectivbr.ro/content/replica-si ... rcul%C4%83


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 16 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group