TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 18 Sep 2020 19:55

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 130 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jan 2009 15:01 
Cel de-al patrulea tronson este cuprins intre Sos 1 Dec. 1918 si Sos Scolilor..aceasta portiune este mai acceptabila in comparatie cu alte parti ale bulevardului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jan 2009 16:38 
Ultima parte pe care v-o prezint este cea cuprinsa intre Sos Scolilor si P-ta Dorbanti..aceasta portiune este cea mai bune de pe acest bulevard tramvaiele mergand mai bine.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jan 2009 16:40 
..continuare portiunea ramasa pana la P-ta Dorobanti (bifurcatia cu linia de pe Calea Calarasi!)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Jan 2009 10:51 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 246
Location: Brasov
O poza din septembrie 2006 cu #1611.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 15 Apr 2009 11:44 
Astazi(15.04.2009) am surprins in P-ta Dorobanti o echipa a SC BRAICAR SA ce repara o bucata mare din sina spre Bd. Dorobanti. Mentionez ca de cateva zile am tot vazut muncitori ai societatii ce sudau la aceasta bifurcatie.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Apr 2009 17:55 
Astazi am avut parte de o surpriza placuta , mai precis in tramvaiul MAN 238+1602 am vazut lipite mai multe desene realizate de elevii Liceului de Arta "Hariclea Darclee".Desenele sunt foarte frumoase si dau un alt aer "batranului" tramvai ce a fost pictat acum 5 ani tot de elevii acestui liceu.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 25 Jul 2009 20:39 
S.C. BRAICAR S.A. ne-a oferit astazi(25.07.2009) inca o surpriza neasteptata.Aceasta surpriza este garnitura 237+1567 care era retrasa din circulatie din luna mai.Se pare ca aceasta garnitura mai are sansa de a circula pe traseu deci "Calatorul prin Europa"(asa cum il alint eu) calatoreste iar prin Braila! Razz


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 02 Aug 2009 18:13 
Dupa ce in urma cu o saptamana Braicar ne uimea scotandu-l din nou pe traseu pe 237 si remorca lui iata ca azi a fost scos de la "naftalina" 239 si remorca sa 1574.Mentionez ca acest cuplu a fost retras undeva pe la sfarsitul lunii noiembrie Exclamation si este chiar comica aparitia sa.In continuare nu-mi pot explica ce se intampla de se scot iar pe traseu tramvaiele MAN ce erau retrase de luni bune sau chiar de mai bine de jumatate de an.Nu vreau sa speculaz dar cred ca aceste aparititii neasteptate sunt cauzate de defectiunile in lant ale tramvaielor E1 si de RK-urile KT4D-urilor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 07 Aug 2009 13:39 
Tramvaiul 1615 a trecut prin luna iulie pe la depoul Vidin unde i s-a indepartat reclama si a trecut printr-o mica revizie unde a fost si vopsit(exceptie face partea de sus unde scrie"PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAILA").


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 18:04 
In anul 1997 Braicar S.A. a primit din orasul Nurnberg 10 cupluri de tramvaie MAN (vagon motor+remorca).
Vagoanele motor au numerle de parc: 235;237;238;239;241;242;249;259;261;268
Vagoanele motor au numerele de parc:1591; 1592;1598;1600;1601;1602;1605;1607;1609;1610
In anul 2002 au mai fost achizitionate inca 6 remorci cu numerle de parc 1564, 1567, 1571, 1574, 1575, 1579.

Pana in momentul nu a fost casat niciun vagon iar pe traseu mai pot fi intalnite cuplurile 235+1600;237+1567;238+1602;239+1574;242+1571.
Primul vagon motor retras din circulatie a fost 259 (care a fost transformat in vagon bar) ,urmat de 261.In anul 2006 cuplul 268+1579 a fost retras si el definitiv.In toamna anului 2008 ,inceputul anului 2009 au mai fost retrase din circulatie inca doua cupluri MAN (241+1601 si 249+1609) datorita venirii tramvaielor E1 din Viena.Cuplurile 239+1574 si 237+1567 au avut noroc ele fiind retrase la inceputul anului 2009 dar repuse in circulatie in aceasta vara.
Voi incepe prezentarea acestor tramvaie cu 235+1600.Atat vagonul motor cat si remorca au fost vopsite recent(doar partea tavanului care era ruginita),momentan se afla in depou avand probleme tehnice.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 18:11 
237+1567
Ambele vagoane au fost pictate in 2006 cu mesajul "NOI CALATORIM SPRE EUROPA" si circula pe traseu in continuare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 18:18 
238+1602
Acest tramvai este mai deosebit el fiind pictat in urma cu cativa ani de elevii Lic. de Arta si fiind transformat la acea vreme in "Tramvaiul Zapezii" sau "Tramvaiul Vacantei" de precizat ca la acea vreme i s-a atasat si un al doilea vagon(si el picatat),vagon ce la avut 1 sau 2 ani apoi tramvaiul circuland in regim normal fara a mai fi in vreun scop turistic sau cultural.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 18:22 
239+1574
Acest tramvai a fost retras la sfarsitul anului 2008 dar la inceputul lunii august a fost reactivat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 18:27 
241+1601
A fost retras definitiv in luna noiembrie 2008 .Culoarea alba la scos in evidenta pe intreg parcursul "vietii" sale fiind un tramvai mai deoasebt fata de celelalte MAN-uri chiar si dupa ce 238 a fost picatat.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 18:32 
242+1571


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 18:34 
249+1609
A fost retras definitiv in martie 2009.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 18:44 
259 este intr-o hala a depoului Vidin.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 17 Aug 2009 18:53 
268 este oprit si el definitiv,fiind retras din 2006.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:42 
Tramvaiele Duewag GT8 au fost aduse din Rotterdam in luna mai a anului 2005.Acestea au fost achizitionate pe gratis ,Braicar platind doar taxele vamale.La sosire ele au fost garate in Depoul Vidin unde au fost revopsite apoi intrand in probe de traseu.In luna iunie a aceluiasi an au intrat in circulatie pe traseele 21 si 22 unde circula si astazi.
Incep prezentarea cu 1601.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:43 
1604


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:44 
1611


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:45 
1612


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:46 
1613


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:47 
1615


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:48 
1618


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:50 
1619


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:51 
1621


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Aug 2009 10:52 
1634


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Aug 2009 13:48 
Infrastructura de tramvai de pe Sos. Apollo.Pe aceasta strada ce se bifurca cu Bd. Dorobantilor circula tramvaiul 23.Tin sa precizez ca aceasta este cea mai buna linie din Braila fiind construita la incepututl anilor '80 dupa ridicarea podului ce traverseaza linia de tren.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Aug 2009 13:54 
Podul ce traverseaza linia de tren ( in Braila i se spune Podul Apollo sau Baldovinesti, ambele denumiri fiind luate de la strazile ce le uneste).Acest pod traverseaza doua strazi(una din ele fiind Str. Siret pe unde trecea troleibuzul,iar nodul de intoarcere il avea chier langa pod) ,linia de tren si o piata.Fiind construit pentru a elimina ambuteajele ce se vormau la bariera de la linia de tren,chiar in apropiere fiind "cocoasa" unde se fac manevre de triere a vagoanelor.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 130 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group