TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Fri 19 Oct 2018 00:05

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Fri 19 Jun 2009 18:15 
As incepe prin a spune ca in momentul de fata Braicar are cu 50% mai putine trasee decat avea acum 20 de ani.

Traseele de tramvai

Traseul 21
Depoul Radu Negru-Parc Monument-P-ta Dorobanti-Calea Calarasi-Bd. Independentei-Calea Galati-Pod Brailita-Str.C. Negruzzi-C.L. Vidin si retur pe Str. progresului apoi revenire pe traseul initial.
Traseul 22
Depoul Radu Negru-Parc Monument-P-ta Dorobanti-Bd. Dorobanti-Calea Galati-pod Brailita-Str. C. Negruzzi-C.L.Vidin si retur pe str Progresului apoi revenire la traseul initial.
Traseul 23
Depoul Radu Negru-Parc Monument-P-ta Dorobanti-Sos. Apollo-Pod Apollo(sau Baldovinesti)-Sos. Baldovinesti-Dedeman si retur.
Traseul 24
Parc Monument-depoul Radu Negru-Sat VARSATURA-Statiunea L. Sarat-Km 10-Combinatul de celuloza si hartie si retur
Traseul 25
Parc Monument-Depoul Radu Negru-Sat VARSATURA-Statiunea L. Sarat si retur


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 20 Jun 2009 20:39 
Traseele de autobuze

Traseul 2
Hipodrom-Calea Calarasi-Centru-Calea Galati-Vidin si retur.
Traseul 2b
ANL Lacu Dulce-Hipodrom-Calea Calarasi-Centru-Calea Galati-Vidin si retur.
Traseul 3
Viziru I-Calea Calarasi-Calea Grivitei-Calea Galati-ANL Brailita si retur.
Traseul 4
Viziru-Calea Calarsi-Centru-Calea Galati-Str. N. Balcescu-Calea Gen. E. Grigorescu-GARA C.F.R. si retur.
Traseul 5
Viziru-Calea Calarasi-Calea Grivitei-Sos 1 Dec. 1918-Sos. Rm. Sarat-Str. Comuna din Paris-Sos. Baldovinesti-Soroli Cola si retur.(o parte dina utobuzele de pe acest traseu au trecere pe la Hypermarket Pic iar altele pe la Carrefour 1).
Traseul 6
Hipodrom-Sos. Buzaului-Cabana Stejaru-Lacu Sarat sat si retur.
Traseul 10
Zoo-Sos. Buzaului-Calea Calarasi-Centru-Calea Galati-Str. N. Balcescu-Calea Gen. E. Grigorescu-GARA C.F.R. si retur.
Traseul 11
Centru-Calea Galati-Str. N. Balcescu-Calea Gen. E. Grigorescu- Bd. Independentei -Sos. 1 Dec. 1918-Sos.Rm. Sarat-Cazasu si retur.
Traseul 12b
Autogara Braicar-Clea Calarasi-Calea Grivitei-Sos. 1 Dec. 1918-Sos. Rm Sarat-Str. Comuna din Paris-Sos. Focsani-Centrul Comercial Armonia(Carrefour 2) si retur.
Traseul 14
Autogara Braicar-Calea Calarasi-Calea Grivitei-Sos. 1 Dec. 1918-Sos. Rm. Sarat-Cazasu si retur.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Sep 2009 12:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 287
Location: Bucuresti 4, Berceni
Pagina Braila pe urbanrail.net:
http://urbanrail.net/eu/


Attachments:
braila-map.png
braila-map.png [ 12.27 KiB | Viewed 13498 times ]
braila_tram1.jpg
braila_tram1.jpg [ 32.1 KiB | Viewed 13496 times ]
braila_tram2.jpg
braila_tram2.jpg [ 35.05 KiB | Viewed 13496 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Oct 2009 14:19 
Odata cu inceperea anului scolar SC Braicar SA a reactivat traseul 12 (Dispecerat Braicar-P-ta Concordiei-P-ta Mare-Lic. Agricol-retur).


Attachments:
BR 02 EXC(TRASEUL 12).JPG
BR 02 EXC(TRASEUL 12).JPG [ 72.04 KiB | Viewed 13471 times ]
traseul 12.JPG
traseul 12.JPG [ 51.79 KiB | Viewed 13472 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 13:50 
http://www.adevarul.ro/articole/braila- ... rilor.html

Acest articol reflecta ca o manusa neputinta BMC-urilor intr-un oras de 220.000 de loc. cum este Braila ba mai mult aceste BMC-uri dezvaluie nepriceperea vechilor edili ce au adus pe capul brailenilor aceste autobuze.Despre traseul 10 eu sunt de parere ca ar fi necesare 8 BMC-uri sau 7 autobuze mai mari iar dimineata vreo 8-9.Pe traseul 2 sunt intre 10 si 12 masini (aici intrand si 2b) ce fac fata cu greu dimineata , la pranz si dupa-amaiaza.Despre 4 si 5 nu pot spune decat ca sunt doua trasee ce se pot completa unul pe altu dar si asa BMC-urile sunt neputincioase in fata aglomeratiei.Singura solutie pentru scaparea din aceasta problema este achizitionarea a 20 de autobuze lungi de 12m , dar asa cum am mai afirmat nu sunt bani pentru o asemenea investitie!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 14 Oct 2009 20:08 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3453
braileanul wrote:
Singura solutie pentru scaparea din aceasta problema este achizitionarea a 20 de autobuze lungi de 12m , dar asa cum am mai afirmat nu sunt bani pentru o asemenea investitie!
Te inseli, bani exista pentru astfel de achizitii in orasele mari din Romania. Dorinta oamenilor politici nu exista.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Mar 2010 14:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46446
Harta traseelor Braicar, preluata de pe pagina de internet a Primariei Braila.


Attachments:
Braicar.JPG
Braicar.JPG [ 240 KiB | Viewed 13226 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jun 2010 17:28 
De cand s-au schimbat graficele la tramvaie aglomeratia este un cuvant deja obisnuit pentru bietii calatori (50% batrani) ce calatoresc cu liniile 21 si 22 iar pentru cei ce au nevoie de linia 23 ar fi de preferat sa foloseasca alt mijloc de transport sau sa mearga pe jos.
Se pare ca la Braicar S.A. o linie rentabila este una cu cat mai putine tramvaie iar acestea sa fie pline pana lesina oameni,i iar la orele de varf cat mai putine tramvaie in timp ce alti "binevoitori" transporta calatorii in locul tramvaielor.
Aceste noi grafice sunt opera malefica a burtosilor din fruntea Primariei cei ce sunt platiti din bani publici pentru a ajuta cetatenii, nu pentru a nenorocii sistemul de transport din Braila.Voi lasa cuvintele dulci pe care le am la adresa Primariei si ma voi intoarce la noile grafice pentru a da cateva exemple de rentabiitate:

-linia 23 are dimineata intre 6:15 si 8:30 trei tramvaie iar dupa 8:30 raman numai doua, iar la anumite intervale orare este doar un singur tramvai, la fel ca si pe linia 24, deci observati ce s-a ales de acest traseu!

-liniile 21 si 22 au mai pierdut un tramvai, iar unele ture de dupa-amiza incep la orele 10 si se retrag la ora 16, exact cand multi oamenii scapa de la munca.

-pauza de dupa amiaza este exact in timpul orelor de varf, iar acum aceasta pauza nu mai este data (in jurul orei 17) de tramvaiul ce iesea de pe linia 23 care intra pe linia 21, ci de un tramvai de la Depoul Vidin ce este scos in jurul orelor 16 din traseu si retras in depou.

Cam acestea ar fi cateva din "performantele" noilor grafice, tramvaie putine la orele de varf calatori tot mai putini in intervalele orare "moarte"!Inteleg ca trebuie facuta economie dar nu inteleg de ce graficele mai aglomerate nu au fost date Depoului Vidin, depou ce detine tramvaie dublu articulate si tramvaie cu remorca, ce ar face fata cu brio la orele de varf !

Aveti mai jos situatia din Statia Calea G-ral E. Grigorescu (sensul spre Primarie), observati cum calatorii sunt transportati ca vitele si culmea este ca pe sensul opus am observat un GT8 destul de lejer, desigur acest GT8 avea in fata sa un KT4D arhiplin ce nu facea fata situatiei! :evil:


Attachments:
IMG_7897.JPG
IMG_7897.JPG [ 118.13 KiB | Viewed 12967 times ]
IMG_7898.JPG
IMG_7898.JPG [ 94.63 KiB | Viewed 12969 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Jun 2010 23:18 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7972
Probabil cei de la Braicar au vazut cum e in Bucuresti cand intarzie 41 (oamenii din statie nu au mai incaput in vagon). Insa ei nu stiu ca, dintre calatorii lui 41, vreo 80% au abonamente. Ca altfel... in aglomeratie nu prea se perforeaza bilete, din 3 cauze:
- oamenii de pe scara nu ajung la perforator; cei care urca nu se pot opri la perforator, fiind impinsi ,,mai sus" de restul
- la conditiile alea, nu se merita sa perforezi
- controlorii oricum nu au loc sa urce


Attachments:
Aglomeratie 41.jpg
Aglomeratie 41.jpg [ 71.31 KiB | Viewed 12954 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Jul 2010 15:10 
Zilele acestea datorita vremii nefavorabile linia de tramvai 25 nu a circulat! Astazi insa soarele a iesit "zambitor" ridicand temperatura aerului, numai bun pentru o plimbare fie prin parc fie la Lacu Sarat. Braicar S.A. a anticipat acest lucru asa ca astazi linia 25 a fost deservita de tramvaiul MAN 238+1602, ce s-a descurcat destul de bine. :)


Attachments:
IMG_8398.JPG
IMG_8398.JPG [ 96.54 KiB | Viewed 12853 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Jul 2010 11:48 
Revin cu inca un exemplu de ignoranta si prostie pe care-l vedem in transportul local de calatori, de data aceasta va voi povesti cate ceva despre linia 5 si graficele acestui traseu!Astazi fiind in trecere prin Cartierul Chercea (un cartier destul de imbatranit) am observat mai multe persoane in varsta (vreo 9) care asteptau de mai bine de 10 minute un autobuz spre zona centrala.Statia unde asteptau calatorii se numeste Str. Carabusului si este aparuta in anul 2008, fiind o statie in care zaresti mai mult de 5-6 persoane numai in timpul anului scolar si desigur dupa ora 9 cand pe traseul 5 apar niste gauri de 20 de minute!Aceste gauri se numesc pauze si sunt bine meritate pentru soferi si detestate pentru calatori care stau si asteapta in soare sau in frig (depinde de anotimp) sosirea autobuzului mult asteptat. Poate ca pentru cei ce nu cunosc situatia chiar asa de bine nu pare ceva foarte grav dar trebuie subliniat faptul ca in aceast statie (la orele de varf sau de pauza) autobuzul soseste cu 25-30 de calatori, plus inca 9-10 si sa nu uitam si de oamenii ce asteapta in statiile: Sos. Focsani;P-ta Doi Cocosi si Str. Deva (inca 10 persoane in medie la fiecare statie) si adunand cu capacitatea unei "cutii" BMC (de 80 de persoane, defapt 60) v-om observa ca in anul 2010 avem parte de servicii "de doi lei", promisiuni nerespectate si pliante frumos colorate in care ni se prezinta un viitor transport public civilizat!Pe scurt cam aceatsa este o calatorie pe traseul 5 la orele diminetii, o calatrie in care ai parte de conditii asemenatoare legumelor, in loc sa astepti autobuzul 10 minute poti avea surpriza sa stai 20-25 de minute iar pe langa toate acestea mai trebuie sa suporti si caldura sau mirosuri urate! :evil:


Attachments:
IMG_9230.JPG
IMG_9230.JPG [ 86.78 KiB | Viewed 12698 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 Aug 2010 20:08 
Iata ca astazi am avut prima linie de tramvai deservita numai de tramvaie SGP E1, #4631 si #4689 fiind trimise pe linia 25 (estivala), linie care in cursul saptamanii nu are decat doua grafice.Anul acesta am avut parte de multe surprize din partea tramvaielor ex-vieneze, cea mai interesanta fiind titularizarea lor pe linia 25.Ar mai trebui de adaugat faptul ca primele E-uri care au fost trimise spre lac au fost cele de la Radu Negru iar acest eveniment l-am putut sesiza la mijlocul lunii iulie al acestui an.Urmatorul pas a fost facut la scurt timp de Depoul Vidin care a trimis SGP-uri in locul batranelor MAN-uri, cel de-al treilea pas iata ca a fost facut azi cand ambele depouri au trimis acelasi model de tramvai...E1!In incheiere reamintesc ca modelul E1 nu a circulat decat pe linia 21 si 25 iar in probe le-am putut intalni pe linia 22 si 24.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 14 Sep 2010 15:09 
Braicar S.A. a reintrodus cu ocazia incepeperii noului an scolar traseul 12, care din data de 13 septembrie a.c. va fi activ de luni pana vineri pe toata perioada cursurilor.Mai trebuie precizat ca acest traseu este activ doar la orele diminetii cand elevii iau cu asalt mijloacele de transport public.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 13 Oct 2010 15:58 
De curand avem in traseu doua tramvaie fara grafic. Aceste doua tramvaie (unul pe linia 21, iar celalalt pe linia 22) sunt introduse intre doua grafice ale liniei pe care activeaza, iar scopul lor este de a ajuta la orele de varf, iar in caz de defectiuni la unele tramvaie sunt in traseu sa intre pe graficele celor picate la datorie.Ideia este buna, dar mai trebuie umpic imbunatatita, pana atunci sa speram ca nu va fi un experiment de moment.Ar mai trebui sa adaug ca aceste rezerve se impart frateste intre cele doua depouri. :)


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 20 Dec 2010 23:01 
De saptamana trecuta autobuzele Braicar (gratuite) ce faceau legatura dintre cartierul Viziru I si Centrul Comercial de la intrarea in Satul Varsatura au fost anulate.Cei ce doresc sa ajung in acea zona pot apela la mersul pe jos, masina personala, taxi sau la privatii ce opereaza curse spre Chiscani, Tichilesti, etc.Personal am avut (ne)placerea de a avea drum spre zona Centrului Comercial din Varsatura iar parerile sunt si bune si rele.Spre acea zona au curse mai multe firme private ce au in dotare diferite autobuze si autocare (sau dube), cele mai bune conditii mi s-au parut cele de la o anume firma care are in dotare doua autobzue Mercedes articulate dar observ ca la toate casele sunt cam aceleasi naravuri.Am observat ca autocarele/autobuzele sunt cam arhipline iar bilet pentru scurta calatorie de 2-3 minute nu se elibereaza (doar daca vrei sa mergi mai departe)....deci traiasca autoritatile!

*Partea buna este ca personalul (cel putin in cazul meu) a fost amabil cu toti cei ce s-au urcat in autocar, lucru pe care nu-l intalnesti la toti soferii de la stat!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 04 Feb 2011 18:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46446
Harta trasee tramvai Braila si vechile trasee de troleibuze.

Sursa: http://transphoto.ru


Attachments:
BR10.jpg
BR10.jpg [ 193.75 KiB | Viewed 12104 times ]
BR90.jpg
BR90.jpg [ 182.98 KiB | Viewed 12104 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Mar 2011 19:09 
Din data de 8 martie (anul curent) linia 22 a fost suspendata, ca urmare a inchiderii liniei dintre Apollo si Calea Galati!
Pe B-dul Dorobanti va circula numai linia 23 care are 5 grafice si un interval de 10-12 minute (la orele de varf), aceasta linie fiind deservita de tramvaie KT4D.
Tot de pe 8 martie (in urma reasezarii graficelor) linia 21 are 8 grafice si un interval de 10 minute la orele de varf, aceasta linie fiind deservita de 7 tramvaie de la Depoul Vidin si un tramvai de la Depoul Radu Negru.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 May 2011 17:06 
Datorita lucrarilor de modernizare ale Caii Grivita traseele 3;5;12 si 14 au suferit modificari astfel ca autobuzele care se indreapta spre P-ta Concordiei sunt deviate pe urmatorul traseu incepand din zona Pietii Mari: Soseaua 1 Decembrie 1918-Str. Stefan cel Mare-Strada Albinei si revenire la traseul de baza.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 May 2011 16:44 
Autobuzele DAC mai sunt in serviciul calatorilor doar pe traseul 12, adica o cursa dimineata cu plecare de la 7:20 de la dispeceratul din Bariera.Probabil ca odata cu intrarea noilor autobuze (SH) pe gaz Dac-urile vor fi istorie pe acest traseu si nu numai :| .


Attachments:
BR 02 MNO(10-05-2011).JPG
BR 02 MNO(10-05-2011).JPG [ 163.06 KiB | Viewed 11445 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 25 May 2011 16:34 
De astazi avem o noua structura in ceea ce priveste parcul de tramvaie si traseele lor, noile modificari fiind datorate din pricina modernizarii retelei de pe Dorobanti.

-De astazi linia 21 are 8 grafice (8 avea din martie numai ca Depoul Radu Negru va da 3 grafice, fata de 1 grafic pe care-l detinea din luna martie).
-de astazi linia 23 este suspendata si ea, in timp ce pe Dorobanti a aparut o varianta mai scurta a liniei 22, deservita de 4-5 BMC-uri pe ruta: Cimitirul Sf. Mina-Calea Galati-Calea Grivitei-Str. Apollo-B-dul Dorobanti, cu intoarcere in P-ta Dorobanti si capat de linie/imbarcare din fata Catedralei.
-de astazi Depoul Vidin are 5 grafice pe linia 21 iar Depoul Radu Negru va avea 3 garfice pe linia 21, un grafic pe linia 24 si se pare ca si unul pe estivala 25.
-tot de astazi KT4D-urile vor mai fi intalnite doar pe linia 24, mai rar sa le mai vedem pe linai 21 pana se temrina modernizarile.
-calatorii din Cartierul Chercea nu au autobuz care sa-i treaca de pod pentru a ajunge la celelalte legaturi, in cazul lor edilii au ales sa-i lase sa mearga pe jos!

Noi modificari vor mai aparea in aceasta vara cand va incepe modernizarea retelei de pe Podul Brailita si Calea Galati.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 27 May 2011 18:52 
Linia sezoniera 25 (Parc Monument-Cartier Radu Negru-Statiunea Lacu Sarat si retur) a fost reactivata astazi.KT4D-ul #9060 a fost trimis pe aceasta linie, interesant este ca anul acesta s-ar putea sa nu mai vedem E1-uri pe linia 25, ex-vienezele de la Radu Negru avand in sarcina linia 21.Totusi rasturnari de situatie au mai fost iar vestea aceasta nu este batuta in cuie...vara e lunga si vom vedea daca E1-urile raman numai pe 21 sau mai scapa si pe 25.


Attachments:
IMG_6456.JPG
IMG_6456.JPG [ 127.64 KiB | Viewed 11354 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 19 Jun 2011 17:12 
Si iata ca rasturnarea de situatie a venit...astazi pe linia 25 era #4672.Ar mai fi de adugat ca odata cu inceperea vacantelor linia a inceput sa fie suplimentata deci putem gasi cate 2 sau 3 grafice pe aceasta linie, plus linia 24, deservita de un KT4D.


Attachments:
IMG_7958.JPG
IMG_7958.JPG [ 177.78 KiB | Viewed 11184 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jul 2011 10:39 
Incepand de astazi transportul brailean a suferit noi modificari datorita inceperii lucrarilor la Podul Brailita-Calea Galati si Calea Calarasi, astfel ca tramvaiele de pe linia 21 au fost scoase.De astazi tramvaie v-om mai avea doar pe liniile 24 si 25 (dar despre ele v-om vorbi mai incolo).Subiectul pe care-l voi dezvolta acum este legat de linia 21, linie care a intrat in dotarea BMC-urilor, autobuze de o capacitate mult mai mica decat cea a unui tramvai.Cele 6 cutii, pardon autobuze au pornit astazi la drum pe "noul"traseu ce respecta itineriariul liniei de tramvai in proportie de 70%, avand urmatoarae ruta: Scoala 1 (nu Depoul Radu Negru ca isi rup soferii autobuzele in gropile de aoclo, iar apoi mai isi parchea smecherii de ep aoclo masinile la cafeneau din zoan si nu au cum sa treaca :evil: )-Str Gr. Alexandrescu-Soseaua Buzualui (cei din Hipodrom deci trebuie sa mearga la statia de autobuz din Bariera daca vor cu 21)-Bariera-Calea Calarasi-B-ul Independentei-Calea Galati-Pod Brailita (auto)-Strada O. Doicescu-Sc 20 si retur.Partea buna (printre atatea parti mai nefavorabile) este legata de timpii de parcurs, o cursa durand cam 60 de minute (asta daca la orele de varf BMC-urile vor putea face fata valului de calatori, inca mic dar consistent).

Acum sa vedem si poze cu ele la actiune, primele de pe B-dul Independetei,Calea Calarasi si Bariera:


Attachments:
IMG_8468 (800x600).jpg
IMG_8468 (800x600).jpg [ 216.8 KiB | Viewed 5433 times ]
IMG_8478 (800x600).jpg
IMG_8478 (800x600).jpg [ 159.76 KiB | Viewed 5433 times ]
IMG_8487 (800x600).jpg
IMG_8487 (800x600).jpg [ 191.35 KiB | Viewed 5433 times ]
IMG_8502 (800x600).jpg
IMG_8502 (800x600).jpg [ 195.29 KiB | Viewed 5433 times ]
IMG_8507 (800x600).jpg
IMG_8507 (800x600).jpg [ 227.77 KiB | Viewed 5433 times ]
IMG_8525 (800x600).jpg
IMG_8525 (800x600).jpg [ 236.38 KiB | Viewed 5433 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jul 2011 10:51 
Sa continuam cu Soseaua Buzaului si Str. Gr. Alecsandrescu, pe Buzaului BMC-urile merg excelent insa pe Alecsandrescu datrorita gropilor si masinilor parcate anapoda mai sunt ceva probleme.Capatul de linie este la Scoala 1 adica ele schimba sensul si opresc in zona intersectiei de unde preiau calatori ce alearga de la statia de tramvai pana la autobuzul care opreste pe unde apuca...

Imaginile vorbesc de la sine...


Attachments:
IMG_8554 (800x600).jpg
IMG_8554 (800x600).jpg [ 214.6 KiB | Viewed 5429 times ]
IMG_8557 (800x600).jpg
IMG_8557 (800x600).jpg [ 210.14 KiB | Viewed 5429 times ]
IMG_8559 (800x600).jpg
IMG_8559 (800x600).jpg [ 198.85 KiB | Viewed 5429 times ]
IMG_8572 (800x600).jpg
IMG_8572 (800x600).jpg [ 216.79 KiB | Viewed 5429 times ]
IMG_8578 (800x600).jpg
IMG_8578 (800x600).jpg [ 231.15 KiB | Viewed 5429 times ]
IMG_8585 (800x600).jpg
IMG_8585 (800x600).jpg [ 241.48 KiB | Viewed 5429 times ]
IMG_8591 (800x600).jpg
IMG_8591 (800x600).jpg [ 206.31 KiB | Viewed 5429 times ]
IMG_8592 (800x249).jpg
IMG_8592 (800x249).jpg [ 107.76 KiB | Viewed 5429 times ]
IMG_8597 (800x600).jpg
IMG_8597 (800x600).jpg [ 254.87 KiB | Viewed 5429 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jul 2011 10:55 
Inceheim subiectul 21 tot cu Radu Negru....

Poza1: Statia F-ca Covoara, tramvai si autobuz
Poza2: C.L. Scoala1
Poza 3: al 7-lea BMC trimis in ajutorrarea celorlalte 6


Attachments:
IMG_8564 (800x600).jpg
IMG_8564 (800x600).jpg [ 210.63 KiB | Viewed 5426 times ]
IMG_8605 (800x600).jpg
IMG_8605 (800x600).jpg [ 269.27 KiB | Viewed 5426 times ]
IMG_8603 (800x600).jpg
IMG_8603 (800x600).jpg [ 163.19 KiB | Viewed 5426 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 18 Jul 2011 11:01 
Tramvaie totusi mai exista, pe liniile 24 si 25.In momentul de fata exista 3 grafice, doua pe 25 si unul pe 24.Pe linia 24 este un KT4D, iar pe linia sezoniera sunt E-uri.


Attachments:
IMG_8568 (800x600).jpg
IMG_8568 (800x600).jpg [ 252.81 KiB | Viewed 5423 times ]
IMG_8580 (600x800).jpg
IMG_8580 (600x800).jpg [ 230.86 KiB | Viewed 5423 times ]
IMG_8596 (800x600).jpg
IMG_8596 (800x600).jpg [ 219.31 KiB | Viewed 5423 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Oct 2011 17:53 
Incepand de ieri (25-10-2011) autobuzele si microbuzele Braicar S.A. au revenit iarasi pe Calea Grivitei (oficial vorbind), lucrarile de modernizare ale acestei artere fiind finalizate la finele saptamanii trecute.

Va las sa admirati cateva fotografii realizate intre P-ta Concordiei si Str. Scolilor:


Attachments:
IMG_5185 (800x600).jpg
IMG_5185 (800x600).jpg [ 205.76 KiB | Viewed 5361 times ]
IMG_5188 (800x600).jpg
IMG_5188 (800x600).jpg [ 173.64 KiB | Viewed 5361 times ]
IMG_5191 (800x600).jpg
IMG_5191 (800x600).jpg [ 183.76 KiB | Viewed 5361 times ]
IMG_5196 (800x600).jpg
IMG_5196 (800x600).jpg [ 228.18 KiB | Viewed 5361 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Oct 2011 14:03 
Traseele 4 si 10 au suferit incepand de ieri o noua modificare, datorita inchiderii intersectiei Garii/Dorobanti.Dataorita lucarilor de modernizare din acea intersectie traficul a fost inchis, astfel ca ciruclatia vehiculelor a fost afectata destul de serios.Autobuzele de pe 4 si 10 (ce vin spre sau dinspre Gara CFR) au urmatoarea ruta ocolitoare: de la Grupul Scolar Anghel Saligny ele intra pe Str. Mihai Bravu, apoi vireaza stanga pe Str. Apollo (la intersectia Apollo/Dorobanti traficul este "sugrumat"), continuandu-si drumul pana la pod, unde vireaza stanga iesind la Autogara si mai departe pe Str. Siret pana la Gara CFR.De la Gara CFR autobuzele se intorc pe aceiasi ruta ocolitoare numai ca reintra pe Calea G-ral E. Grigorescu (brailenii ii mai spun si garii) prin Str. Rosiori.

De specificat ca unii soferi aleg alte strazi, blocand traficul si derutand si mai mult calatorii!


Attachments:
IMG_5214 (800x600).jpg
IMG_5214 (800x600).jpg [ 207.3 KiB | Viewed 5355 times ]
IMG_5223 (800x600).jpg
IMG_5223 (800x600).jpg [ 208.76 KiB | Viewed 5354 times ]
IMG_5228 (800x600).jpg
IMG_5228 (800x600).jpg [ 192.17 KiB | Viewed 5354 times ]
IMG_5232 (800x600).jpg
IMG_5232 (800x600).jpg [ 199 KiB | Viewed 5354 times ]
IMG_5233 (800x600).jpg
IMG_5233 (800x600).jpg [ 243.99 KiB | Viewed 5354 times ]
IMG_5239 (800x600).jpg
IMG_5239 (800x600).jpg [ 186.97 KiB | Viewed 5354 times ]
IMG_5242 (800x600).jpg
IMG_5242 (800x600).jpg [ 174.32 KiB | Viewed 5354 times ]
IMG_5251 (800x600).jpg
IMG_5251 (800x600).jpg [ 172.93 KiB | Viewed 5354 times ]
IMG_5255 (800x600).jpg
IMG_5255 (800x600).jpg [ 226.95 KiB | Viewed 5354 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 Nov 2011 19:54 
S-a redeschis intersectia Dorobanti/E Grigorescu, circulatia revenind la normal spre si dinspre Gara CFR!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 30 Nov 2011 19:54 
Recent a aparut un traseu hibrid Dedeman-Gara CFR, menit sa vina in ajutorul celor din Cartierul Chercea ce nu mai pot ajunge la B-dul Dorobanti sau gara de cand s-a suspendat linia de tramvai 23.Problema este ca decizia a venit foarte tarziu iar astazi autobuzul ce deservea acest traseu (un DAC) mergea gol!Probabil ca ar fi avut un calator (pe mine) daca soferul nu se speria de camera mea foto, autobuzul trecand prin dreptul statiei Fanarie in viteza, desi era obligat sa opreasca!

O sa semnalizez Braicar S.A. ca acest traseu trebuie deservit de ceva mai mic iar calatorii sa fie informati, astfel acest gest este unul pagubos, mai ales daca soferii trec prin statie uitandu-se la gagici sau speriindu-se de fotografi! :lol:


Attachments:
IMG_6875 (800x600).jpg
IMG_6875 (800x600).jpg [ 192.98 KiB | Viewed 5203 times ]
Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 34 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group