TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 15 Aug 2018 23:41

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
PostPosted: Tue 19 Jan 2010 17:40 
Datorita stratului consistent de nea ce ingreuna circulatia tramvaielor S.C. Braicar S.A. a scos pe strada cele doua pluguri de deszapezire (P1 si P2).Aceste doua "minunatii" sunt in curtea Braicar-ului de zeci de ani si inca mai rezista , ele fiind scoase si in timpul ninsorilor de la jumatatea lunii decembrie (2009).In incheiere mai trebuie precizat ca plugul P1 apartine de Depoul Radu Negru iar plugul P2 apartine de Depoul Vidin.

Foto 1si 2: P1
Foto 3 si 4: P2


Attachments:
IMG_0740.JPG
IMG_0740.JPG [ 100.83 KiB | Viewed 3840 times ]
IMG_0742.JPG
IMG_0742.JPG [ 74.75 KiB | Viewed 3841 times ]
IMG_0714.JPG
IMG_0714.JPG [ 65.11 KiB | Viewed 3841 times ]
IMG_0732.JPG
IMG_0732.JPG [ 68.35 KiB | Viewed 3839 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Jan 2010 19:03 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7976
Cat de modificate sunt! Initial erau vagoane pe 2 osii, tip 1 VU, similare celor din Bucuresti, Galati, Ploiesti si Constanta. Peria era actionata cu un cardan de un motor electric (recuperat de la vechile troleibuze) motor ce, initial, era actionat cu un controller dedicat.
Din cate vad, in locul celor 2 osii s-au adaptat 2 boghiuri motoare (probabil amandoua motoare) de Timis 2, iar sasiul a fost lungit. Judecand dupa rezistentele de pe acoperis, as indrazni sa afirm ca au si controller + contactori tot de Timis 2, dar asta ramane de demonstrat.
ITB a experimentat pe 2 asemenea vehicule un sistem de actionare hidraulica a periei, ca urmare a fiabilitatii reduse a motoarelor electrice (care erau deja vechi si uzate). Astfel, in partea din spate s-a montat un rezervor de ulei, sub el existand o pompa ce actioneaza peria. Din nou, indraznesc sa afirm ca P1 ar fi modificat astfel, avand in vedere ca ,,magazia" (sau ce o fi acolo... poate o fi loc de odihna pentru personal) a fost prelungita excesiv (spre deosebire de P2, la care se vede clar unde era capatul sasiului si ce s-a montat dupa aia).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Feb 2010 16:23 
BR 01 JLV

Face parte din camioanele de interventii ale S.C. Braicar S.A. , acesta fiind folosit ori de cate ori apar avarii la infrastructura de tramvai.


Attachments:
BR 01 JLV(9.12.2009).JPG
BR 01 JLV(9.12.2009).JPG [ 72.01 KiB | Viewed 3765 times ]
BR 01 JLV(parc).JPG
BR 01 JLV(parc).JPG [ 135.17 KiB | Viewed 3767 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Feb 2010 16:27 
BR 19 STC

Camion ce este folosit atunci cand sunt avarii la infrastructura de tramvai.


Attachments:
BR 19 STC(14.01.2010).JPG
BR 19 STC(14.01.2010).JPG [ 96.09 KiB | Viewed 3764 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Feb 2010 16:32 
BR 09 STC

Camion folosit pentru a cara diverse lucruri(console ,borduri si alte materiale) iar atunci cand este nevoie participa si el la repararea unor avarii care mai apar la infrastructura de tramvai.


Attachments:
BR 09 STC.JPG
BR 09 STC.JPG [ 98.26 KiB | Viewed 3765 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Aug 2010 11:24 
BR 16 STC-camion ce este folosit cand apar avarii la reteaua de tramvai (in prezent are statut de rezerva).


Attachments:
BR 16 STC(18.01.2010).JPG
BR 16 STC(18.01.2010).JPG [ 86.48 KiB | Viewed 3522 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Aug 2010 11:25 
BR 18 STC

Este folosit pentru depanarea autobuzelor.


Attachments:
IMG_5730.JPG
IMG_5730.JPG [ 104.47 KiB | Viewed 3521 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Aug 2010 11:28 
BR 13 STC -a avut RK in primavara acestui an.


Attachments:
IMG_8884.JPG
IMG_8884.JPG [ 118.87 KiB | Viewed 3521 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Dec 2010 15:22 
Ultimele stiri despre cele doua pluguri:

* P2 si-a petrecut Craciunul in Depoul Radu Negru (probabil pentru remedierea unor defectiuni)
* Se pare ca si peria din sufe nu e perfecta, zilele acestea am gasit o sufa din peria lui P1 printre linii, semn ca mai trebuiesc facute cateva ajustari.
* Inca de la primele ore cele doua pluguri au fost trimise la deszapezire, in jurul orei 8 ele incheindu-si treaba!

Mentionez ca plugul P1 a trecut prin reparatii ample in luna octombrie a.c.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group