Cat de modificate sunt! Initial erau vagoane pe 2 osii, tip 1 VU, similare celor din Bucuresti, Galati, Ploiesti si Constanta. Peria era actionata cu un cardan de un motor electric (recuperat de la vechile troleibuze) motor ce, initial, era actionat cu un controller dedicat.
Din cate vad, in locul celor 2 osii s-au adaptat 2 boghiuri motoare (probabil amandoua motoare) de Timis 2, iar sasiul a fost lungit. Judecand dupa rezistentele de pe acoperis, as indrazni sa afirm ca au si controller + contactori tot de Timis 2, dar asta ramane de demonstrat.
ITB a experimentat pe 2 asemenea vehicule un sistem de actionare hidraulica a periei, ca urmare a fiabilitatii reduse a motoarelor electrice (care erau deja vechi si uzate). Astfel, in partea din spate s-a montat un rezervor de ulei, sub el existand o pompa ce actioneaza peria. Din nou, indraznesc sa afirm ca P1 ar fi modificat astfel, avand in vedere ca ,,magazia" (sau ce o fi acolo... poate o fi loc de odihna pentru personal) a fost prelungita excesiv (spre deosebire de P2, la care se vede clar unde era capatul sasiului si ce s-a montat dupa aia).
|