TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 13:03

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 288 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Author Message
PostPosted: Mon 28 Jul 2014 17:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Ludus.


Attachments:
Tg. Mures - Teius - Medias 2014 (10).jpg
Tg. Mures - Teius - Medias 2014 (10).jpg [ 134.9 KiB | Viewed 28843 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 28 Jul 2014 17:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Micasasa.


Attachments:
Tg. Mures - Teius - Medias 2014 (98).jpg
Tg. Mures - Teius - Medias 2014 (98).jpg [ 149.36 KiB | Viewed 28843 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 06 Aug 2014 22:42 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Tirgu Neamt
O gara mult prea mare pentru traficul actual de calatori


Attachments:
Tirgu Neamt_2.JPG
Tirgu Neamt_2.JPG [ 169.89 KiB | Viewed 26258 times ]
Tirgu Neamt_5.JPG
Tirgu Neamt_5.JPG [ 170.8 KiB | Viewed 26258 times ]
Tirgu Neamt_6.JPG
Tirgu Neamt_6.JPG [ 152.62 KiB | Viewed 26258 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 06 Aug 2014 23:11 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
In ianuarie 2010 am avut ceva treaba la Sangeorz Bai cand am pozat si gara din localitate (http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?f=137&t=500&start=120).
Acum dupa 4 1/2 ani am reusit si am pozat si restul garilor/haltelor (exceptand halta Maieru) de pe o linie momentan abandonata.
Linia ruginita se prezinta destul de bine, cu exceptia unor aluviuni ramase in urma unor ploi torentiale la o trecere a drumului peste calea ferata la intrarea in Rodna Veche.

Rodna Veche
Anies in zona este/a fost o cariera de marmura iar o linie industriala (inca existenta in teren) plecand din aceasta halta ducea catre ea
Cormaia vechiul mers al trenurilor este inca acolo.
Tunelul de la intrarea in Sangeorz bai


Attachments:
Rodna Veche_3.JPG
Rodna Veche_3.JPG [ 169.74 KiB | Viewed 26515 times ]
Anies_1.JPG
Anies_1.JPG [ 162.35 KiB | Viewed 26515 times ]
Cormaia_2.JPG
Cormaia_2.JPG [ 157.95 KiB | Viewed 26515 times ]
Cormaia_3.JPG
Cormaia_3.JPG [ 137.09 KiB | Viewed 26515 times ]
Sangeorz bai.JPG
Sangeorz bai.JPG [ 161.89 KiB | Viewed 26515 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Aug 2014 15:37 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Cateva gari de pe magistrala 800

Eforie Nord
Eforie Sud
Tuzla
Costinesti
Neptun
- conform IDM-ului (o doamna extrem de amabila), cea mai frumoasa gara de pe sectie (si inclin sa ii dau dreptate).
Tot ea mi-a explicat motivul pentru care exista atatea linii de marfa in aceasta gara.
Pe vremuri exista un depozit de combustibil, iar intreaga marfa destinata statiunilor din sudul litoralului era adusa cu trenul si descarcata aici.


Attachments:
Eforie Nord_1.JPG
Eforie Nord_1.JPG [ 157.96 KiB | Viewed 26499 times ]
Eforie Sud_1.JPG
Eforie Sud_1.JPG [ 177.88 KiB | Viewed 26499 times ]
Tuzla_2.JPG
Tuzla_2.JPG [ 188.47 KiB | Viewed 26499 times ]
Tuzla_3.JPG
Tuzla_3.JPG [ 154.77 KiB | Viewed 26499 times ]
Costinesti_2.JPG
Costinesti_2.JPG [ 198.11 KiB | Viewed 26499 times ]
Neptun_2.JPG
Neptun_2.JPG [ 185.96 KiB | Viewed 26499 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Aug 2014 21:39 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Cateva halte/gari pozate dintr-un concediu petrecut pe drumuri (a fost o excursie Brasov-Eforie Nord (am stat aici 5 zile, cu o tura de jumatate de zi pana la Mangalia)-Macin - Braila- Bacau-Roman(cu cateva zile petrecute intr-un sat din apropiere si cu o excursie la Tirgu Neamt si manastirile din zona)-Campulung Moldovenesc-Nasaud-Sangeorz Bai(cu o tura scurta la Rodna Veche)-Salva-Reghin-Sighisoara-Brasov).
Un tur partial al Romaniei care ma face sa interpretez altfel dorinta userului "bonekamp" de pe prima pagina al acestui topic.
El spunea "Sper sa puneti cit de multe poze puteti cu toate garile din tara. Ar putea fi o oglinda frumoasa pentru toti cei care viziteaza situl nostru."
Eu va spun mergeti si pozati cat mai avem ce. In curand va fi probabil prea tarziu.
Transportul feroviar este marginalizat si cum mentalitatea noastra nu se schimba va fi la fel si in viitor.
Daca ritmul de inchidere al liniilor continua in acest fel in curand vom poza doar locul unde candva era o gara sau o linie de cale ferata.

Sascut (judetul Bacau) - gara + indicator cu indicatii pentru calatori
Mircesti (judetul Iasi) - se afla casa memorial Vasile Alecsandri in acest sat
Halaucesti (judetul Iasi)


Attachments:
Sascut_2.JPG
Sascut_2.JPG [ 167.63 KiB | Viewed 26492 times ]
Sascut_4.JPG
Sascut_4.JPG [ 133.96 KiB | Viewed 26492 times ]
Mircesti_1.JPG
Mircesti_1.JPG [ 156.25 KiB | Viewed 26492 times ]
Mircesti_2.JPG
Mircesti_2.JPG [ 173.51 KiB | Viewed 26492 times ]
Halaucesti_1.JPG
Halaucesti_1.JPG [ 176.03 KiB | Viewed 26492 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Aug 2014 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Gari din judetul Suceava:

Iacobeni
Dorna Candrenilor
Cosna

Podu Cosnei - de pe defuncta linie 516, cu greu gasesti placuta in vegetatia densa (in poza 2 ar fi in zona incercuita cu rosu)


Attachments:
Iacobeni_1.JPG
Iacobeni_1.JPG [ 173.63 KiB | Viewed 26492 times ]
Dorna Candrenilor_2.JPG
Dorna Candrenilor_2.JPG [ 152.45 KiB | Viewed 26492 times ]
Cosna_1.JPG
Cosna_1.JPG [ 157.74 KiB | Viewed 26492 times ]
Podu Cosnei_1.JPG
Podu Cosnei_1.JPG [ 172.43 KiB | Viewed 26492 times ]
Podu Cosnei_3.JPG
Podu Cosnei_3.JPG [ 165.48 KiB | Viewed 26492 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 08 Aug 2014 21:51 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Gari din judetul Bistrita Nasaud:

Josenii Bargaului
Ilva Mica

Nepos - halta + tablita cu mersul trenului, extrem de interesant realizata
Rebrisoara
Salva


Attachments:
Josenii Bargaului_1.JPG
Josenii Bargaului_1.JPG [ 171.76 KiB | Viewed 26492 times ]
Ilva Mica_1.JPG
Ilva Mica_1.JPG [ 172.64 KiB | Viewed 26492 times ]
Nepos_2.JPG
Nepos_2.JPG [ 166.01 KiB | Viewed 26492 times ]
Nepos_3.JPG
Nepos_3.JPG [ 155.08 KiB | Viewed 26492 times ]
Rebrisoara_3.JPG
Rebrisoara_3.JPG [ 171.65 KiB | Viewed 26492 times ]
Salva_2.JPG
Salva_2.JPG [ 161.15 KiB | Viewed 26492 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 09 Nov 2014 09:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Zalau Nord.


Attachments:
Zalau 11.2014 (6).jpg
Zalau 11.2014 (6).jpg [ 88.81 KiB | Viewed 26349 times ]
Zalau 11.2014 (1).jpg
Zalau 11.2014 (1).jpg [ 92.75 KiB | Viewed 26349 times ]
Zalau 11.2014 (18).jpg
Zalau 11.2014 (18).jpg [ 121.93 KiB | Viewed 26349 times ]
Zalau 11.2014 (19).jpg
Zalau 11.2014 (19).jpg [ 102.11 KiB | Viewed 26349 times ]
Zalau 11.2014 (13).jpg
Zalau 11.2014 (13).jpg [ 93.45 KiB | Viewed 26349 times ]
Zalau 11.2014 (14).jpg
Zalau 11.2014 (14).jpg [ 93.23 KiB | Viewed 26349 times ]
Zalau 11.2014 (15).jpg
Zalau 11.2014 (15).jpg [ 78.27 KiB | Viewed 26349 times ]
Zalau 11.2014 (16).jpg
Zalau 11.2014 (16).jpg [ 67.16 KiB | Viewed 26349 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 01 Dec 2014 13:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Gara mica din Cluj Napoca.

Renovata, dar nefolosita.


Attachments:
Cluj-nov.14 (1).jpg
Cluj-nov.14 (1).jpg [ 89.94 KiB | Viewed 26170 times ]
Cluj-nov.14 (2).jpg
Cluj-nov.14 (2).jpg [ 81.01 KiB | Viewed 26170 times ]
Cluj-nov.14 (5).jpg
Cluj-nov.14 (5).jpg [ 95.04 KiB | Viewed 26170 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 08 Feb 2015 10:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Gara Turda a devenit "fosta"!


Attachments:
Turda.jpg
Turda.jpg [ 57.5 KiB | Viewed 26464 times ]
Turda gara.jpg
Turda gara.jpg [ 36.26 KiB | Viewed 26464 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 07 Apr 2015 16:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Calarasi Sud.


Attachments:
Calarasi Sud.jpg
Calarasi Sud.jpg [ 41.56 KiB | Viewed 25887 times ]
gara Calarasi.pdf [244.57 KiB]
Downloaded 304 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Sep 2015 12:27 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Ramnicu Sarat (pe infofer.ro apare ca Rimnicu Sarat) - judetul Buzau.


Attachments:
DSC_0046.JPG
DSC_0046.JPG [ 115.19 KiB | Viewed 25438 times ]
DSC_0048.JPG
DSC_0048.JPG [ 146.6 KiB | Viewed 25438 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Sep 2015 12:31 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Frasin - judetul Suceava


Attachments:
DSC_0005.JPG
DSC_0005.JPG [ 101.73 KiB | Viewed 25437 times ]
DSC_0003.JPG
DSC_0003.JPG [ 153 KiB | Viewed 25437 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 29 Nov 2015 15:22 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Gara Astra din incinta fostei uzine Steagu Rosu.
Eu imi aduc aminte ca ultimul tren a trecut pe liniile din fata acestei gari pe la inceputul anilor 2008.


Attachments:
Astra_1.JPG
Astra_1.JPG [ 106.89 KiB | Viewed 25097 times ]
Astra_2.JPG
Astra_2.JPG [ 94.5 KiB | Viewed 25097 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 29 Nov 2015 17:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Seby wrote:
Gara Astra din incinta fostei uzine Steagu Rosu.
Eu imi aduc aminte ca ultimul tren a trecut pe liniile din fata acestei gari pe la inceputul anilor 2008.
Nu cred. In iunie 2006 a fost prabusit intentionat podul pistei de rodaj a uzinei peste liniile din gara, si din acel moment nu a mai existat circulatie. Nici nu mai avea cum, singura iesire din gara fiind compromisa.
Cladirea veche dateaza din 1960, de cand s-a realizat linia Triaj-Steagul Rosu. Cea mai noua a fost o extindere a garii, probabil in anii 70. Initial s-a numit statia "Steagul Rosu", apoi de prin 1980 "Autocamioane" si in final "Astra" (dupa 1990). In ultima perioada fusese decazuta de la rang de statie la acela de grupa a statiei Brasov-Triaj (antestatie industriala). Ea deservise unitatile economice Steagul Rosu (inclusiv fabrica de jenti din Darste, de la care a supravietuit in prelungire pana in 1968 legatura veche la Gara Darste, 1934), Metrom, Temelia si un mic depozit unde sunt acum pompierii pe Berzei.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Nov 2015 10:27 
Offline

Joined: Thu 16 Jul 2009 10:29
Posts: 53
Citat Brassovia ....”” (inclusiv fabrica de jenti din Darste, de la care a supravietuit in prelungire pana in 1968 legatura veche la Gara Darste, 1934),””

Aici am o nedumirire, cu privire la legătura veche la Gara Dârste...
Într-adevăr din gara ”Steagu” pleca o linie peste câmp, între str. Nucului și C.Bucureștiului (la un moment dat în paralel cu ”funicularul” de la ”Steagu” la ”Jenți” linie care în capătul din Dârste se ramifica la rampele de încărcare de la ”livrări”, iar o ramură a ei venea până în față la C. Bucureștiului, la colțul gardului de la ”Jenți” dinspre locul unde este terenul de joacă al copiiilor.
Pe acestă linie de la colțul gardului a stat garată ani de zile o locomotivă cu abur (parcă din seria 140) pe post de cazan de abur cu rol de centrală termică pentru secția ”Jenți”. Ulterior, peste această locomotivă (ținută sub cerul liber), undeva prin anii 70 și ceva, s-a ridicat clădirea/construcția ce acoperea ”cazanul”/locomotiva. Ulterior locomotiva a fost înlocuită cu cazane de centrală termică, ea fiind casată.
Ei....linia asta care venea până aici la colțul gardului, era parte a liniei ce trecea de limita gardului de la ”Jenți, traversa C. Bucureștiului și urca rampa care se vede și azi spre intrarea de azi la firma particulară (Tera Plast-parcă) și în dreptul acualei porti a acestei firme linia începea o curbă la dreapta prin spatele fostului service (azi Suzuki și ce mai sunt acolo) de se alinia paralel cu gara Dârste și se conecta la linia Fabricii de Bere.... Aici în spatele ”service”-ului linia se ramifica în două sau trei ramuri, care erau ale ”IFET”-ului (cum se spunea la acea vreme) și unde se încărca masa lemnoasă.
Trecerea acestei linii peste C. Bucureștiului se făcea la nivel, cu bariară și din ce cunosc eu, trecerea la nivel a fost scoasă undeva prin 1960, maxim 1962. Așa se face că din acel moment, traficul se făcea numai din ”Steagu” spre ”Jenți”, iar liniile IFET-ului au rămas capete înfundate, dar legate prin linia de la ””Bere” de gara Dârste. Azi și liniile IFET-ului nu mai există, supraviețuind numai o linie de intrare în incinta fabricii de bere.
Nedumerirea este legată de anul desființării acestui racord la gara Dârste, practic când s-a desființat trecerea la nivel.....și totul a rămas așa cum vedem și ne mai amintim azi.......


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Nov 2015 10:59 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Brassovia wrote:
Nu cred. In iunie 2006 a fost prabusit intentionat podul pistei de rodaj a uzinei peste liniile din gara, si din acel moment nu a mai existat circulatie. Nici nu mai avea cum, singura iesire din gara fiind compromisa.


Pe la inceputul anilor 2006 a fost un incident, elemente de cale fiind furate in zona curbei pe care aceasta linie o facea dupa trecerea pe sub magistrala 300, provocand deraierea locomotivei LDH ce se deplasa spre Roman (in zona era restrictie de viteza de 15 km).
A fost momentul cand am crezut ca este finalul liniei, insa m-am inselat.
Am ramas surprins cand in decursul anului 2007 (in timpul verii) am mai vazut, probabil aceeasi locomotiva cu 2 vagoane de ciment (Ucs) mergand din nou pe aceasta linie (spre Roman).
Ce ma face sa cred ca finalul liniei a fost inceputul lui 2008 (insa cu ceva dubii, se poate sa fie totusi 2007) este faptul ca dupa multe discutii in contradictoriu s-a reusit salvarea materialului rulant din incinta uzinei, iar un LDH a fost trimis sa il scoata de acolo.
Cert este ca in cateva poze facute de mine in februarie 2009 linia era deja scoasa iar pe traseul ei noroiul era la putere.
Am fost martor la toate aceste 3 evenimente, chiar daca de la o mare distanta, insa din pacate pe cel mai important nu pot sa il localizez exact temporal.
Finalul nu este insa 2006, mult mai probabil 2007 sau 2008.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Nov 2015 16:17 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Seby wrote:
Brassovia wrote:
Nu cred. In iunie 2006 a fost prabusit intentionat podul pistei de rodaj a uzinei peste liniile din gara, si din acel moment nu a mai existat circulatie. Nici nu mai avea cum, singura iesire din gara fiind compromisa.


Pe la inceputul anilor 2006 a fost un incident, elemente de cale fiind furate in zona curbei pe care aceasta linie o facea dupa trecerea pe sub magistrala 300, provocand deraierea locomotivei LDH ce se deplasa spre Roman (in zona era restrictie de viteza de 15 km).
A fost momentul cand am crezut ca este finalul liniei, insa m-am inselat.
Am ramas surprins cand in decursul anului 2007 (in timpul verii) am mai vazut, probabil aceeasi locomotiva cu 2 vagoane de ciment (Ucs) mergand din nou pe aceasta linie (spre Roman).
Ce ma face sa cred ca finalul liniei a fost inceputul lui 2008 (insa cu ceva dubii, se poate sa fie totusi 2007) este faptul ca dupa multe discutii in contradictoriu s-a reusit salvarea materialului rulant din incinta uzinei, iar un LDH a fost trimis sa il scoata de acolo.
Cert este ca in cateva poze facute de mine in februarie 2009 linia era deja scoasa iar pe traseul ei noroiul era la putere.
Am fost martor la toate aceste 3 evenimente, chiar daca de la o mare distanta, insa din pacate pe cel mai important nu pot sa il localizez exact temporal.
Finalul nu este insa 2006, mult mai probabil 2007 sau 2008.
Prabusirea podului a compromis calea de rulare si nu tin minte ca molozul acestui pod sa fi fost ridicat mai inainte de a se construi pe locul sau acel drum de legatura dintre Poienelor - Brazilor (2007-2008). Nu exclud insa posibilitatea ca sa fi fost reparata una dintre linii, pentru foarte scurt timp, pentru a permite evacuarea materialului rulant de la Metrom. Neculaie cred ca si-l evacuase, ca doar el a distrus podul si a ingradit apoi tot terenul CFR-ului ca pe propria ograda.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 Nov 2015 16:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Leinad wrote:
Nedumerirea este legată de anul desființării acestui racord la gara Dârste, practic când s-a desființat trecerea la nivel.....și totul a rămas așa cum vedem și ne mai amintim azi.......
Dupa unele surse, segmentul care traversa DN 1 ar fi fost dezafectat inainte de construirea "IDMS Dacia Service".


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 06 Aug 2016 21:20 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Linia 404 Sfantu Gheorghe - Bretcu:
P.O. TUFALAU
BOROSNEU MARE
Halta din Borosneu' Mare a fost mutata (prin 2011-2012), acum fiind localizata exact la trecerea caii ferate peste drumul judetean DJ121A (aprox 100 m fata de vechea cladire a haltei).


Attachments:
DSC_0009.JPG
DSC_0009.JPG [ 112.45 KiB | Viewed 24860 times ]
DSC_0014.JPG
DSC_0014.JPG [ 82.03 KiB | Viewed 24860 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 29 Sep 2016 14:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Cluj Napoca.


Attachments:
Cluj Napoca 20.07.16 (1889a).jpg
Cluj Napoca 20.07.16 (1889a).jpg [ 313.69 KiB | Viewed 24848 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 12 Oct 2016 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Gara Livezi Ciuc - linia 501, inainte de viaductul Caracau dinspre Moldova.


Attachments:
DSC_0138.JPG
DSC_0138.JPG [ 147.88 KiB | Viewed 24839 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 07 May 2017 11:50 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Gara Moldovita - mai 2017.
Fara trafic feroviar de aproape 7 ani, linia Vama-Moldovita incepe sa se degradeze din ce in ce mai mult si in zonele unde nu fusese afectata de viituri iar viitorul nu ii va aduce cu siguranta nimic bun.
Printre altele au inceput sa dispara si placutele cu numele fostelor halte (de exemplu in Frumosu si in Vatra Moldovitei).
O alta linie pe care o putem considera ca a avut odata, trafic feroviar.


Attachments:
DSC_0126.JPG
DSC_0126.JPG [ 125.94 KiB | Viewed 24822 times ]
DSC_0127.JPG
DSC_0127.JPG [ 144.57 KiB | Viewed 24822 times ]
DSC_0124.JPG
DSC_0124.JPG [ 132.43 KiB | Viewed 24822 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 07 May 2017 12:05 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Ca tot vorbeam mai sus de Vatra Moldovitei, cam asa arata la inceput de mai 2017 fosta halta de pe (fosta) linie 514 Vama - Moldovita.


Attachments:
DSC_0159.JPG
DSC_0159.JPG [ 119.85 KiB | Viewed 24821 times ]
DSC_0161.JPG
DSC_0161.JPG [ 92.77 KiB | Viewed 24821 times ]
DSC_0160.JPG
DSC_0160.JPG [ 162.67 KiB | Viewed 24821 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 11 Jul 2017 20:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Simeria, Brad.



Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 10 Nov 2017 20:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Sibiu.


Attachments:
Sibiu 06.03.2013 (7).jpg
Sibiu 06.03.2013 (7).jpg [ 92.31 KiB | Viewed 24789 times ]
Sibiu 06.03.2013 (14).jpg
Sibiu 06.03.2013 (14).jpg [ 93.51 KiB | Viewed 24789 times ]
Sibiu 06.03.2013 (13).jpg
Sibiu 06.03.2013 (13).jpg [ 92.67 KiB | Viewed 24789 times ]
Sibiu 06.03.2013 (12).jpg
Sibiu 06.03.2013 (12).jpg [ 110.5 KiB | Viewed 24789 times ]
Sibiu 06.03.2013 (8).jpg
Sibiu 06.03.2013 (8).jpg [ 78.36 KiB | Viewed 24789 times ]
Sibiu 08.06.2018 (2).jpg
Sibiu 08.06.2018 (2).jpg [ 87.48 KiB | Viewed 22188 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 02 Jan 2018 21:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Rupea.


Attachments:
Rupea 16.12.2017 (11).jpg
Rupea 16.12.2017 (11).jpg [ 112.17 KiB | Viewed 24300 times ]
Rupea 16.12.2017 (12).jpg
Rupea 16.12.2017 (12).jpg [ 143.93 KiB | Viewed 24300 times ]
Rupea 16.12.2017 (20).jpg
Rupea 16.12.2017 (20).jpg [ 137.78 KiB | Viewed 24300 times ]
Rupea 16.12.2017 (24).jpg
Rupea 16.12.2017 (24).jpg [ 135.99 KiB | Viewed 24300 times ]
Rupea 16.12.2017 (25).jpg
Rupea 16.12.2017 (25).jpg [ 130.21 KiB | Viewed 24300 times ]
Rupea 16.12.2017 (23).jpg
Rupea 16.12.2017 (23).jpg [ 100.08 KiB | Viewed 24300 times ]
Rupea 16.12.2017 (21).jpg
Rupea 16.12.2017 (21).jpg [ 91.86 KiB | Viewed 24300 times ]
Rupea 16.12.2017 (22).jpg
Rupea 16.12.2017 (22).jpg [ 84.82 KiB | Viewed 24300 times ]
Rupea 16.12.2017 (26).jpg
Rupea 16.12.2017 (26).jpg [ 110.2 KiB | Viewed 24300 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 17 Feb 2018 14:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Aer neconditionat in "eurogara" Sibiu.


Attachments:
Sibiu 03.02.2018 (20).jpg
Sibiu 03.02.2018 (20).jpg [ 85.23 KiB | Viewed 23860 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 11 Mar 2018 17:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56070
Gara Sibiu, focar permanent de mizerie si indolenta.


Attachments:
File comment: Doua usi defecte iar a treia cu geamul crapat.
Sibiu 10.03.2018 (47).jpg
Sibiu 10.03.2018 (47).jpg [ 96.1 KiB | Viewed 23629 times ]
File comment: De nu esti atent, poti sa te accidentezi in "excrescentele" metalice.
Sibiu 10.03.2018 (48).jpg
Sibiu 10.03.2018 (48).jpg [ 92.98 KiB | Viewed 23629 times ]
Sibiu 10.03.2018 (22).jpg
Sibiu 10.03.2018 (22).jpg [ 102.19 KiB | Viewed 23629 times ]
Sibiu 10.03.2018 (21).jpg
Sibiu 10.03.2018 (21).jpg [ 150.98 KiB | Viewed 23629 times ]
Sibiu 10.03.2018 (1).jpg
Sibiu 10.03.2018 (1).jpg [ 104.36 KiB | Viewed 23629 times ]
Sibiu 10.03.2018 (2).jpg
Sibiu 10.03.2018 (2).jpg [ 119.84 KiB | Viewed 23629 times ]
Sibiu 10.03.2018 (6).jpg
Sibiu 10.03.2018 (6).jpg [ 191.62 KiB | Viewed 23629 times ]
Sibiu 10.03.2018 (7).jpg
Sibiu 10.03.2018 (7).jpg [ 222.27 KiB | Viewed 23629 times ]
Sibiu 10.03.2018 (8).jpg
Sibiu 10.03.2018 (8).jpg [ 234.04 KiB | Viewed 23629 times ]
Sibiu 10.03.2018 (28).jpg
Sibiu 10.03.2018 (28).jpg [ 138.23 KiB | Viewed 23629 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 288 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group