TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 13 Nov 2019 21:24

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Jan 2009 14:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Cart. Manastur, str. Primaverii.


Attachments:
Manastur 09 -101.JPG
Manastur 09 -101.JPG [ 96.43 KiB | Viewed 9587 times ]
Manastur 30 -101-.JPG
Manastur 30 -101-.JPG [ 90.98 KiB | Viewed 9586 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Jan 2009 17:58 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 668
Silviu Sintea wrote:
Un cuplu de Timisuri (53-54?) in schema de culori originala, intrind pe str. Horea.

Din cite imi aduc aminte, am vazut la strada cca 30 de cupluri Timis. Ultimele numere de inventar ce le-am vazut au fost (cuplu) 59-60.


Imposibil!!! Numerotarea Timisurilor a fost urmatoarea:
01-46: vagonul din fata avand numar impar iar cel din spate avand numar par

029/029 - 033/033. In vara anului 1988 s-a luat hotararea ca, in loc sa se numeroteze vagonul, sa se numeroteze toata garnitura. La vremea respectiva cuplul care ar fi trebuit sa primeasca numarul 47-48 a primit 029 deoarece, la vremea respectiva, era al 29-lea tramvai. Evident, neatentia celor care au inscriptionat numarul a fost vizibila; vagonul din spate a primit numarul 030, trebuind sa se dea cu vopsea peste acel 030 si sa se inscriptioneze 029. Initial, am crezut ca vagoanele numerotate omogen nu puteau fi cuplate altfel decat au venit; presupunerea mea a fost spulberata in vara lui 1989, cand vagonul 31 s-a cuplat cu 033. Deci, echivalentul unui cuplu 31-56

Deci:

029/029 = echivalent al lui 47-48
030/030 = echivalent al lui 49-50
031/031 = echivalent al lui 51-52
032/032 = echivalent al lui 53-54
033/033 = echivalent al lui 55-56

57-78. La inceputul toamnei anului 1988, s-a reluat numerotarea in stil vechi. Dar nu cu 47-48, ci cu 57-58, avand in vedere echivalenta de mai sus. S-a continuat asa pana la 77-78, acesta efectuandu-si rodajul in primele zile de la Revolutie

In toamna lui 1991 s-a aplicat numerotarea omogena tuturor Timisurilor

In imaginea alb-negru ar putea fi 33-34, daca poza dateaza din 1988. Da, acest tramvai a circulat pana in primavara lui 1988, fiind retras nu cu mult inainte de a sustine treapta. In situatia in care poza e din 1992, este, in mod sigur, cuplul 13-14; acesta a circulat o vreme cu numerotarea veche pana sa i se inscriptioneze 008. Avand in vedere configuratia stopurilor vagonului din spate, inclin sa cred ca e 13-14.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Jan 2009 20:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Studiile sint clare in ceea ce priveste eficienta tramvaiului, ca mijloc de transport. Dar s-a facut un studiu special pentru Cluj?

Am apreciat initiativa unor arhitecti privitoare la infiintarea unor trenuri regionale in Bucuresti. Am crezut in aplicabilitatea practica a ideii acelora.

Cind colo, un articol in Ziua de Cluj ne vorbeste despre aceste trenuri pt. metropola clujeana. Vezi aici: http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=21019

De ce sa legi Jucu de Cluj astfel? Cind o poti face simplu, pe actualul traseu al caii ferate!?

Eventual sa te gindesti sa folosesti legatura de cale ferata existenta, Marasti - Piata 1 Mai - Gara, incercind sa gasesti o solutie sa continui cumva traseul legind cartierele Grigorescu, Manastur si Zorilor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 26 Jan 2009 22:56 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 668
Inainte de 1989 se vorbea de doua derivatii ale actualei linii de tramvai:

1. spre aeroport
2. spre Baciu

Iar sintagma de tren usor nu o inteleg!! Ce vrea sa fie asa-zisul tren usor:
-un automotor gen CFR seria 58 adaptat pentru curent continuu, la 800-1000V? Ca 750 de volti, pentru o distanta atat de mare, nu cred ca sunt de ajuns
-un tramvai multiarticulat (eventual cu unele segmente cu podea coborata), cu o lungime de minim 30m, a carui cale de rulare este complet izolata, cu ajutorul unor garduri; ceva in genul liniei 41 a RATB? Atunci de ce nu se foloseste sintagma de metrou usor?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 11 Mar 2009 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Circula si tramvaiele aduse din Potsdam.

75 Cluj Napoca

223 Potsdam


Attachments:
75 (60 CJ-N).JPG
75 (60 CJ-N).JPG [ 340.4 KiB | Viewed 9381 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Mar 2009 09:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Consider ca este necesara o dezbatere publica ampla in ceea ce priveste transportul public din Cluj Napoca. Vom incerca sa realizam aceasta dezbatere pentru stabilirea unei strategii pe termen mediu si lung.

Iata un subiect postat pe www.domnuleprimar.ro :

Buna ziua domnule primar Apostu si felicitari pt. reusita.

Vorbiti de reabilitarea tramvaiului. Ati facut studii pt. a vedea daca merita investitia? Gradul de umplere al tramvaiului este cel optim pt. justificarea acestei investitii? Trama stradala permite o linie de tramvai? Singurul tronson rentabil de tramvai este Gara -Manastur. Insa nu stiu daca merita sa investesti atatia bani pt. reabilitarea liniei de tramvai (achizitionarea tramvaielor propriu-zise reprezinta o cheltuiala considerata neeligibila, prin P.O.R.).

As vrea sa investiti in transoprtul ecologic cu troleibuze. Dupa anul 1990 nu s-a extins nici o linie de troleibuz. Ba mai mult, inca nu s-au repus liniile de troleibuz ce leaga Gheorgheniul si respectiv Piata Mihai Viteazul de CUG.S-a inceput montarea retelei de troleibuz pe bul. Brancusi dar si pe Calea Floresti. Sunt montati stalpii iar in unele locuri si elementele de prindere a retelei de troleibuz. Va rog sa depuneti eforturi pentru extinderea traseelor de troleibuze prin continuarea lucrarilor incepute dar si prin proiecte noi (Grigorescu, Zorilor). Sa achizitionati troleibuze moderne ce pot circula pe motor auxiliar, independent de reteaua electrica (sunt astfel de vehicule la Timisoara).

Dumneavoastra ati investit in autobuze. Ati cumparat unele noi dar si Renault-uri second-hand. Sunt bune. Acum investiti si in transportul ecologic!



In atasament, raspunsul RATUC.


Attachments:
raspuns RATUC -tramvai.pdf [364.9 KiB]
Downloaded 335 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Mar 2009 20:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Documentul din atasament se pare ca raspunde la intrebarile puse de Silviu Sintea in primul mesaj al acestui topic. Cand poti beneficia de tramvai, care poate avea si linie separata de trafic, si ai calatori pentru el, de ce sa treci la troleibuze, mai ales ca, dupa cum se precizeaza in documentul atasat mesajului anterior, cheltuielile de exploatare ale tramvaiului sunt cu 25% mai mici decat cele ale troleibuzelor. In plus, troleibuzele au capacitate ceva mica, deci pentru a acoperi actuala cerere de transport ai nevoie de mai multe, deci de mai multi soferi si mai mult personal de intretinere. In plus, exista riscul ca troleibuzele sa fie blocate in trafic de masinile parcate neregulamentar.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 12 Mar 2009 21:18 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Intrebarea de la inceputul topicului e simpla: sunt necesare tramvaiele in Cluj Napoca? E vorba de o dezbatere initiata pe forum, ce va fi extinsa la locuitorii municipiului Cluj Napoca, deci respectam argumentele tuturor.

Raspunsul RATUC e general: tramvaiele au consum specific de energie mai mic decit al autobuzului sau troleibuzului, au capacitate mare de transport, etc. De necontestat, dar eu doresc aplicabilitate pt. Cluj Napoca.
Sunt folosite tramvaie de capacitate medie (KT4D si KT4D-M). Un autobuz sau troleibuz articulat ar avea capacitate apropiata de a acestor tramvaie? Frecventa tramvaielor este multumitoare (uitati-va pe www.ratuc.ro)?

Dr2005 wrote:
In plus, exista riscul ca troleibuzele sa fie blocate in trafic de masinile parcate neregulamentar.

Dar tramvaiele nu pot fi blocate in trafic?
Troleibuze cu baterii sau cu motor auxiliar nu exista?

Benzi separate de trafic?
Am locuit vreo 10 ani in Cluj Napoca, deci nu m-am plimbat doar de vreo 3 ori prin acest oras. Unde sa faci aceste benzi separate de trafic? Pe str. Oasului? Pe str. Caii ferate? Pe Splaiul Independentei?

Ma gandesc ca exista studii solide pt. fundamentarea investitiei de reabilitare a caii de rulare a tramvaiului si ma bucura preocuparea municipalitatii pt. dezvoltarea acestui sistem de transport.
Ma nemultumeste lipsa investitiilor in infrastructura de troleibuz (aproape oriunde in Romania).
Se vorbea de legaturi cu troleibuzul pe Calea Floresti, Brancusi, etc. Aceste lucrari au demarat dupa anul 1990, nu inainte de acel an, cum eronat raspunde RATUC. Oare sa fie nevoie de substatii de redresare pentru aceste mici extinderi (e vorba de cartierele Manastur, respectiv Gheorgheni)?
Nici macar o modernizare a retelei existente de troleibuz nu se intrevede.
Cat despre tramvai, acesta circula pe portiuni nu foarte lungi, in care nu exista retea de troleibuz. Daca RATUC spune ca nu e rentabil sa reintroduca troleibuzele in zona CUG, sa reabiliteze linia de tramvai in aceasta zona e "rentabil"?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 16:01 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Silviu Sintea wrote:
Intrebarea de la inceputul topicului e simpla: sunt necesare tramvaiele in Cluj Napoca? [...]
Raspunsul RATUC e general: tramvaiele au consum specific de energie mai mic decit al autobuzului sau troleibuzului, au capacitate mare de transport, etc. De necontestat, dar eu doresc aplicabilitate pt. Cluj Napoca.

Pai tocmai raspunsul asta, dat de RATUC arata aplicabilitatea acestui principiu la Cluj.

Silviu Sintea wrote:
Sunt folosite tramvaie de capacitate medie (KT4D si KT4D-M). Un autobuz sau troleibuz articulat ar avea capacitate apropiata de a acestor tramvaie?

KT4D-ul are ~200 de locuri, Timisul 328 (2 * 164). Un troleibuz/autobuz articulat nu are mai mult de 150. Deci capacitatile nu sunt tocmai apropiate.

Silviu Sintea wrote:
Frecventa tramvaielor este multumitoare (uitati-va pe www.ratuc.ro)?

8 minute mi se pare multumitor. Mai rau e cu 101, dar la ore de varf e bine ajutat de 102.


Silviu Sintea wrote:
Dar tramvaiele nu pot fi blocate in trafic?
Troleibuze cu baterii sau cu motor auxiliar nu exista?

Si tramvaiele pot fi blocate, dar nu la fel de des ca troleibuzele. Traseul tramvaiului se afla, in mare, pe strazi suficient de largi cat sa nu se ajunga la parcarea pe linie.

Silviu Sintea wrote:
Benzi separate de trafic?
Am locuit vreo 10 ani in Cluj Napoca, deci nu m-am plimbat doar de vreo 3 ori prin acest oras. Unde sa faci aceste benzi separate de trafic? Pe str. Oasului? Pe str. Caii ferate? Pe Splaiul Independentei?

Pai vezi, chiar tu spui ca nu ai unde sa faci benzi. Atunci cum poti garanta ca troleibuzul nu va ramane blocat in trafic? Presupunand ca troleibuzul ar avea si motor auxiliar.... bun, e blocaj, dai jos captatoarele si mergi Diesel... dar, practic, impusti pianistul, ca tot poluezi... in plus, exista riscul ca, datorita unui numar mai mare de blocaje sa se ajunga la situatii mai grave, gen demontarea completa a retelei (motivata prin ,,oricum mergeau doar pe Diesel pe strada aia") care iar nu e bine.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 19:27 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Voi devia usor, de la cazul Clujului, la cazul tuturor oraselor romanesti care au sau au avut in acelasi timp si tramvai si troleibuz. Mai peste tot, datorita unei dezvoltari de tip "carpeli succesive", s-a ajuns la suprapunerea unor linii de tramvai cu linii de troleibuz. Platformele industriale cereau capacitati de transport, iar motorina nu mai era disponibila. Transportul electric a fost extins, dara fara a respecta o logica de dezvoltare, doar pe principiul minimei investitii. Singurul oras care a avut o retea impecabila si logica a fost Constanta: aici troleibuzul si tramvaiul se completau reciproc in mod armonios.

Uitati-va si peste gard, la reteaua din Szeged sau din alte orase europene comparabile cu cele romanesti: tramvaiul are rolul sau, troleibuzul al sau. Nu se suprapun inutil. Nu sunt numai diferente de capacitate, dar si de oportunitate sau istorice, insa totul este tinut sub control. La noi, au fost inlocuite linii de troleibuz cu tramvai si invers fara nici o noima, sau au fost dezvoltate pe aceeasi artera ambele sisteme. Vezi Bucuresti (Mosilor-Colentina, permutarile din Bd. I. Maniu versus Bd. Timisoara, Calea Grivitei etc), Brasov (8 devenit 101, apoi iarasi 8), Cluj (Manasturul), Timisoara.

Situatia din Cluj cred ca trebuie privita in context istoric. Tramvaiul a aparut nu ca urmare a imposibilitatii troleibuzului de a prelua traficul, ci datorita unor decizii politice, in ideea inlaturarii aproape totale a autobuzelor. Acum, ca el exista, si-ar putea arata avantaje care initial nu erau atat de vizibile: cale de rulare mai greu de blocat, posibil chiar separata de trafic, cheltuieli de exploatare teoretic mai mici. Spun "teoretic", pentru ca, pe o linie in stare proasta si cu vehicule SH nu prea este loc de performanta.

Daca se doreste mentinerea tramvaiului, si ar fi pacat sa nu fie asa, atunci ar trebui stabilite clar doua aspecte:

1) cum se poate rapid reabilita calea si improspata parcul, intr-un mod in care sa apuce sa vada rezultatele si oamenii care traiesc astazi, nu numai urmasii urmasilor lor (vezi tristul exemplu al Bucurestiului, care in mod clar nu reuseste sa ia acest examen);

2) care ar fi directiile cu curenti mari de trafic (reali, nu ipotetici), pe care ar putea fi extinsa reteaua de tramvai, inlocuind eventual autobuzul, insa in nici un caz nu inlocuind troleibuzul; fara o extindere macar la dublu, nu va fi niciodata rentabila aceasta unica linie (chiar daca se pretind a fi trei linii, de fapt este una singura); e vorba de cheltuieli de mentenanta, de un depou, de scolirea specialistilor etc.

Altfel, se vor compromite atat troleibuzul cat si tramvaiul, cu rezultatul stiut. Si Mazare promitea multe, inainte de a lua sapa si lopata din magazie. Chestia asta cu "noi am vrut sa modernizam, ne-am straduit, am intocmit studii, dar costa prea mult si strazile sunt prea aglomerate" este o melodie deja clasica.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 13 Mar 2009 20:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Silviu Sintea wrote:
Benzi separate de trafic?
Am locuit vreo 10 ani in Cluj Napoca, deci nu m-am plimbat doar de vreo 3 ori prin acest oras. Unde sa faci aceste benzi separate de trafic? Pe str. Oasului? Pe str. Caii ferate? Pe Splaiul Independentei?


Nu numai ca nu poti face aceste benzi dar nici nu poti separa tramvaiul de trafic. Poate pe bul. Horea. In rest, pe infrastructura de tramvai circula tot traficul auto. De aceea s-a si degradat atat de rapid.

Daca te gandeai la o capacitate mare de transport, alegeai liniile 6 si 4. Sa fi circulat tramvai pe banda 1.

Traseele si parcul de troleibuze sunt in continua reducere. Vad ca se renunta treptat la vehicule articulate si la Cluj. Doresti tramvaie? Foarte bine. Alege insa trasee care trebuie sa dispuna de capacitate mare de transport. Nu neglija insa troleibuzele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 14 Mar 2009 13:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Bul. Horea.


Attachments:
Horea 08.JPG
Horea 08.JPG [ 122.4 KiB | Viewed 9265 times ]
Horea 19.JPG
Horea 19.JPG [ 102.14 KiB | Viewed 9265 times ]
Horea 36.JPG
Horea 36.JPG [ 105.48 KiB | Viewed 9266 times ]
Horea 36 a.JPG
Horea 36 a.JPG [ 110.8 KiB | Viewed 9265 times ]
Horea 42 a.JPG
Horea 42 a.JPG [ 96.37 KiB | Viewed 9265 times ]
Horea 75.JPG
Horea 75.JPG [ 85.05 KiB | Viewed 9265 times ]
Somes tram.JPG
Somes tram.JPG [ 114.9 KiB | Viewed 8368 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 14:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Bul. Horea.

Se mai afla in circulatie Timisul 01.


Attachments:
Horea 01.JPG
Horea 01.JPG [ 122.93 KiB | Viewed 9172 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 14:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Bul. Horea.

30


Attachments:
Horea 30.JPG
Horea 30.JPG [ 135.19 KiB | Viewed 9170 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 14:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Vineri 27 martie am efectuat o vizita la Cluj Napoca pentru a explora zona Manastur - Centru dar, in principal, pentru a-mi face o imagine asupra numarului de calatori transportati cu tramvaiul, pe traseul considerat rentabil, cu nr. 101. Mi-am ales intervalul orar 12-16 tocmai pentru ca gradul de umplere a tramvaiului sa fie cel mai mare. Veti vedea si voi din poze cruda realitate.

Mi-am inceput calatoria din zona Calvaria (denumita astfel dupa biserica cu acelasi nume). Cateva fotografii realizate de pe pasarela Floresti, cu vedere catre str. Plopilor.

10, 12, 17.


Attachments:
Calvaria 10.JPG
Calvaria 10.JPG [ 128.23 KiB | Viewed 9166 times ]
Calvaria 12.JPG
Calvaria 12.JPG [ 122.96 KiB | Viewed 9166 times ]
Calvaria 17.JPG
Calvaria 17.JPG [ 141.31 KiB | Viewed 9166 times ]
Calvaria 17 a.JPG
Calvaria 17 a.JPG [ 143.84 KiB | Viewed 9166 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 14:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Calvaria.

18, 20, 43, 74, 78


Attachments:
Calvaria 18.JPG
Calvaria 18.JPG [ 102.09 KiB | Viewed 9167 times ]
Calvaria 18 a.JPG
Calvaria 18 a.JPG [ 128.76 KiB | Viewed 9166 times ]
Calvaria 20 a.JPG
Calvaria 20 a.JPG [ 100.95 KiB | Viewed 9166 times ]
Calvaria 43.JPG
Calvaria 43.JPG [ 134.41 KiB | Viewed 9166 times ]
Calvaria 74.JPG
Calvaria 74.JPG [ 124.07 KiB | Viewed 9165 times ]
Calvaria 78.JPG
Calvaria 78.JPG [ 117.38 KiB | Viewed 9165 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 15:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
72 Cluj Napoca

125 Potsdam


Attachments:
str. Plopilor 72.JPG
str. Plopilor 72.JPG [ 100.33 KiB | Viewed 9206 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 15:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
74 Cluj Napoca

205 Potsdam


Attachments:
str. Plopilor 74.JPG
str. Plopilor 74.JPG [ 95.74 KiB | Viewed 9205 times ]
74gara.jpg
74gara.jpg [ 79.79 KiB | Viewed 7084 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 15:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
76 Cluj Napoca

224 Potsdam


Attachments:
str. Plopilor 76.JPG
str. Plopilor 76.JPG [ 100.27 KiB | Viewed 9205 times ]
76 Manastur.jpg
76 Manastur.jpg [ 116.37 KiB | Viewed 7084 times ]
Manastur 76a.jpg
Manastur 76a.jpg [ 119.45 KiB | Viewed 7084 times ]
Manastur 76 b.jpg
Manastur 76 b.jpg [ 102.45 KiB | Viewed 7083 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 15:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
78 Cluj Napoca

230 Potsdam


Attachments:
str. Plopilor 78.JPG
str. Plopilor 78.JPG [ 119.2 KiB | Viewed 9204 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 15:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
80 Cluj Napoca

232 Potsdam


Attachments:
str. Plopilor 80.JPG
str. Plopilor 80.JPG [ 85.17 KiB | Viewed 9203 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 15:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Calvaria.

Dinspre str. Plopilor spre str. Primaverii.

22, 62, 18


Attachments:
Calvaria 22.JPG
Calvaria 22.JPG [ 105.79 KiB | Viewed 9162 times ]
Calvaria 22 w.JPG
Calvaria 22 w.JPG [ 93.3 KiB | Viewed 9162 times ]
Calvaria 62.JPG
Calvaria 62.JPG [ 103.68 KiB | Viewed 9160 times ]
Calvaria 18 g.JPG
Calvaria 18 g.JPG [ 105.33 KiB | Viewed 9161 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 19:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Ne continuam calatoria de la Rond Calvaria spre centru, pe str. Plopilor.


Attachments:
str. Plopilor 2.JPG
str. Plopilor 2.JPG [ 112.06 KiB | Viewed 9148 times ]
str. Plopilor 4.JPG
str. Plopilor 4.JPG [ 109.53 KiB | Viewed 9147 times ]
str. Plopilor a.JPG
str. Plopilor a.JPG [ 105.43 KiB | Viewed 9148 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 19:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Pe aceasta strada au existat la un moment dat doua linii de garare, cu racordare in ambele sensuri.

Foto 1: dinspre Calvaria.
Foto 2, 3: spre Sala Sporturilor.


Attachments:
str. Plopilor 3.JPG
str. Plopilor 3.JPG [ 93.58 KiB | Viewed 9146 times ]
str. Plopilor 5.JPG
str. Plopilor 5.JPG [ 173.75 KiB | Viewed 9147 times ]
str. Plopilor 6.JPG
str. Plopilor 6.JPG [ 153.77 KiB | Viewed 9146 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 19:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Str. Plopilor.

20, 12, 18


Attachments:
str. Plopilor 20.JPG
str. Plopilor 20.JPG [ 112.91 KiB | Viewed 9145 times ]
str. Plopilor 20 a.JPG
str. Plopilor 20 a.JPG [ 90.81 KiB | Viewed 9145 times ]
str. Plopilor 12 a.JPG
str. Plopilor 12 a.JPG [ 111.62 KiB | Viewed 9145 times ]
str. Plopilor 18.JPG
str. Plopilor 18.JPG [ 92.81 KiB | Viewed 9145 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 19:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Str. Plopilor.

49, 75, 80, 18


Attachments:
str. Plopilor 49.JPG
str. Plopilor 49.JPG [ 117.79 KiB | Viewed 9143 times ]
str. Plopilor 75.JPG
str. Plopilor 75.JPG [ 122.31 KiB | Viewed 9143 times ]
str. Plopilor 80 a.JPG
str. Plopilor 80 a.JPG [ 115.62 KiB | Viewed 9143 times ]
18 m.JPG
18 m.JPG [ 100.62 KiB | Viewed 8421 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 19:48 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Str. Splaiul Independentei.

22, 20, 74, 78


Attachments:
str. Splaiul Independentei 22.JPG
str. Splaiul Independentei 22.JPG [ 73.77 KiB | Viewed 8634 times ]
str. Splaiul Independentei 22 a.JPG
str. Splaiul Independentei 22 a.JPG [ 103.93 KiB | Viewed 8633 times ]
str. Splaiul Independentei 20.JPG
str. Splaiul Independentei 20.JPG [ 97.02 KiB | Viewed 8633 times ]
str. Splaiul Independentei 74.JPG
str. Splaiul Independentei 74.JPG [ 85.96 KiB | Viewed 8633 times ]
str. Splaiul Independentei 78.JPG
str. Splaiul Independentei 78.JPG [ 129.61 KiB | Viewed 8632 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 19:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Str. Splaiul Independentei.

75, 43, 28, 18, 10, 52


Attachments:
str. Splaiul Independentei 75.JPG
str. Splaiul Independentei 75.JPG [ 87.15 KiB | Viewed 8631 times ]
str. Splaiul Independentei 43.JPG
str. Splaiul Independentei 43.JPG [ 65.83 KiB | Viewed 8630 times ]
str. Splaiul Independentei 28.JPG
str. Splaiul Independentei 28.JPG [ 101.11 KiB | Viewed 8631 times ]
str. Splaiul Independentei 18.JPG
str. Splaiul Independentei 18.JPG [ 87 KiB | Viewed 8630 times ]
str. Splaiul Independentei 10.JPG
str. Splaiul Independentei 10.JPG [ 75.81 KiB | Viewed 8632 times ]
52 Stadion.JPG
52 Stadion.JPG [ 95.28 KiB | Viewed 7916 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 19:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Str. Splaiul Independentei.

76, 78, 28


Attachments:
str. Splaiul Independentei 76 u.JPG
str. Splaiul Independentei 76 u.JPG [ 132.17 KiB | Viewed 8629 times ]
str. Splaiul Independentei 78 o.JPG
str. Splaiul Independentei 78 o.JPG [ 83.54 KiB | Viewed 8631 times ]
str. Splaiul Independentei 28 a.JPG
str. Splaiul Independentei 28 a.JPG [ 91.29 KiB | Viewed 8630 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 19:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48717
Str. Splaiul Independentei.

49, 52, 72, 74


Attachments:
str. Splaiul Independentei 49.JPG
str. Splaiul Independentei 49.JPG [ 77.73 KiB | Viewed 8628 times ]
str. Splaiul Independentei 49 a.JPG
str. Splaiul Independentei 49 a.JPG [ 81.86 KiB | Viewed 8629 times ]
str. Splaiul Independentei 52.JPG
str. Splaiul Independentei 52.JPG [ 77.83 KiB | Viewed 8629 times ]
str. Splaiul Independentei 72 e.JPG
str. Splaiul Independentei 72 e.JPG [ 122.02 KiB | Viewed 8628 times ]
str. Splaiul Independentei 74 s.JPG
str. Splaiul Independentei 74 s.JPG [ 92.44 KiB | Viewed 8619 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 326 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group