TRANSPORT PUBLIC

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 24 Jan 2021 03:45

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 864 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Mar 2009 08:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Eu nu am prins configuratia aceea. Prima patina a fost mutata in amonte, dupa macaz mecanic si separator, iar patina a doua a fost mutata chiar inainte de macazul electric!

Troleibuzele ajungeau in fata garii mari? Se reincadrau pe bul. Horea pe ruta pe care o are acum tramvaiul?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Mar 2009 12:59 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 638
Silviu Sintea wrote:
Eu nu am prins configuratia aceea. Prima patina a fost mutata in amonte, dupa macaz mecanic si separator, iar patina a doua a fost mutata chiar inainte de macazul electric!

Troleibuzele ajungeau in fata garii mari? Se reincadrau pe bul. Horea pe ruta pe care o are acum tramvaiul?


Troleibuzele ajungeau in fata Garii Mari, dar intorceau in Piata Garii. Intrarea pe strada Horea se facea din Piata Garii, nu de pe Caragiale; troleibuzele nu aveau ruta pe care o are in prezent, tramvaiul.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Mar 2009 19:51 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3336
Care ar fi putut fi ratiunea pentru care se foloseau doua patine de comanda?

1. Nu era dorita instalarea unui mecanism de revenire a macazului pe directia implicita? Era mai scump sau mai greu de intretinut acest mecanism?
2. Pe ambele directii, fluxurile erau foarte apropiate ca intensitate?
3. Soferii sufereau de neatentie cronica, gresind prea frecvent directia, in cazurile in care era doar o patina?
4. Se dorea ca vehiculele care intra pe directia secundara sa poata pastra o distanta mai mica intre ele, din motive de trafic aglomerat?

Fiind intr-o epoca in care orice economie de echipament conta, trebuie sa fi existat o ratiune bine fundamentata.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Mar 2009 02:16 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 638
1. La Cluj, functionarea macazelor este urmatoarea:

A. Prima patina actioneaza directa; in acest caz, e chiar de dorit ca, la trecerea peste a doua patina, sa se franeze

B. A doua patina actioneaza abaterea; de regula, poate din reflex, poate din ratiune de siguranta, se franeaza la prima patina

C. De cele mai multe ori, intreruperea de curent este pe abatere, dar, in cazul macazului de pe Traian, directa are interuperea. De asemenea, mai exista un macaz mecanic cu interuperea de curent pe directa. Era ori cel de langa Posta Centrala, ori cel de pe Cuza Voda. Nici unul dintre acestea nu mai sunt.

Cine calatorea cu troleibuzul pe Cuza Voda (dedesubtul locului unde sunt prinse captatoarele) auzea bubuituri repetate deoarece, pe strada respective erau:
-un macaz mecanic
-doua patine de comanda pentru macazul electric
-macazul electric
-daca memoria nu ma inseala, acolo era si un separator

2. Cum functioneaza macazul cu o patina? Ce face soferul ca sa actioneze directa si ce face sa actioneze abaterea?

Uneori, troleibuzul din spate il putea gresi pe cel din fata, prin actionarea patinei de directa cand cel din fata a comutat pe abatere; de regula, insa, soferul se oprea la o distanta suficient de mare fata de primul senzor pentru ca, odata ce troleibuzul din fata a trecut de macaz, acesta sa poata accelera serios

3. Nu de putine ori m-am gandit cum ar fi ca macazele electrice sa fie actionate cu o telecomanda. E chiar atat de scump un senzor de infrarosu? Evident, bataia telecomenzii sa fie suficient de mica pentru a evita glume proaste de genul comutarea macazului pe abatere cand trebuie sa fie pe directa si invers.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Mar 2009 02:40 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 638
O alta zona interesanta din acest punct de vedere era inceputul strazii Fabricii si capatul Bulevrdului 21 Decembrie.

A. La capatul Bulevardului 21 Decembrie se afla un macaz electric inactiv; nu ava patine de comanda:
-directa o constituie linia spre IRA si Aeroport
-abaterea o constituia linia spre zona industriala; aceasta era spre dreapta, contrar logicii dupa care, cand o lua la stanga, spre strada Fabricii, avea doua cruci cu intrerupere de curent. Probabil, tronsonul abaterii cuprins intre macaz si Piata Marasti era fosta linie 2 care, intr-adevar, o lua la dreapta, pe BNA / Dorobantilor.
Pentru a intra pe abatere, trebuiau mutate captatoarele manual; neavand patine de comanda, macazul era cuplat tot timpul pe directa

B. Tot la capatul Bulevardului 21 Decembrie se afla un macaz mecanic; directa o constituia linia care venea dinspre IRA iar abaterea o bretea care se desprindea din fosta linia 10 si care, o perioada scurta de timp, a fost folosita de 14 (la intoarcere ,avea traseul CUG-Marasti-Manastur); in rest, era inactiva

C. La inceputul strazii Fabricii erau, de asemenea, 4 fire intr-o configuratie asemanatoare celei de la intersectia Vlaicu-Cehoslovaciei:
MACAZUL MECANIC
-linia 10 dus - abatere
-breteaua 21 Decembrie-Fabricii - directa, desi era folosita rar
MACAZUL ELECTRIC
-directa: linia 10 intors
-abaterea: reteaua Fabricii-21 Decembrie, utilizata de 14 pentru o perioada scurta de timp (parca a fost una din vizitele de lucru ale Tovarasului... stiu sigur ca, la o astfel de vizita, troleibuzele liniei 1 si 9/35 efectuau o bucla in Piata Victoriei)

Nu trebuie uitat complexul de macaze de la inceputul strazii Aurel Vlaicu, care asigura racordul liniei 10 cu 3, 4, 8, 25


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Mar 2009 10:41 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3336
OAB wrote:
2. Cum functioneaza macazul cu o patina? Ce face soferul ca sa actioneze directa si ce face sa actioneze abaterea?

Uneori, troleibuzul din spate il putea gresi pe cel din fata, prin actionarea patinei de directa cand cel din fata a comutat pe abatere; de regula, insa, soferul se oprea la o distanta suficient de mare fata de primul senzor pentru ca, odata ce troleibuzul din fata a trecut de macaz, acesta sa poata accelera serios.

Macazul cu o singura patina are mai multe avantaje, pentru care a fost preferat in multe orase. In primul rand, creste viteza generala de circulatie. La acest tip de macaz nu se comuta pe principiul "directa" sau "abatere", ci pe principiul flux dominant / flux secundar. Adica, pozitia implicita a macazului (pentru care nu trebuie actionata patina, si pe care macazul revine automat dupa trecerea unui vehicul pe cealalta directie) poate fi fie linia directa, fie abaterea, dar reprezinta intotdeauna directia pe care traficul inregistreaza valoarea cea mai mare. In acest fel, majoritatea soferilor nu sunt nevoiti sa actioneze macazul, doar sa ridice piciorul de pe acceleratie la trecerea pe patina. Soferii care trebuie sa actioneze macazul, cei de pe fluxul mai scazut, trebuie doar sa fie atenti ca pe macaz sau inaintea acestuia sa nu mai fie un alt vehicul, sa astepte dupa caz iesirea acestuia din zona, inaintea patinei. Exista un risc legat de neatentia in momentul actionarii patinei, dar acest risc este mult mai mic decat in cazul a doua patine, in plus este mai mica si distanta cu restrictie de viteza. Soferii trebuie sa cunoasca care e pozitia implicita a macazului (stabilita de conducerea intreprinderii), iar rolul semnalelor cu sageti se reduce la acela de a informa soferul daca trecerea peste patina a avut sau nu efectul dorit.

Pana la urma este o chestie de optimizare. Ma surprinde faptul ca la Cluj nu s-a incercat aceasta varianta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Mar 2009 11:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Sistemul de actionare a macazelor electrice prin doua patine este folosit la Cluj Napoca, dar si la Timisoara, Piatra Neamt, Galati, Targu Jiu, Baia Mare, Ploiesti, Constanta.

Acest sistem a fost folosit, de asemenea, la Iasi, Braila, Targoviste, Slatina, Satu Mare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Mar 2009 20:12 
Inca niste completari. Macaze cu doua patine au existat si in Bucuresti.

La noile macaze din Bucuresti cu o singura patina nu se mai utilizeaza o directie implicita. Initial acestea aveau senzori optici care comandau readucerea macazului in pozitia implicita dupa trecerea troleibuzului. Din cauza gresajului acesti senzori erau adesea obturati iar macazul se bloca. Acum macazul ramane pe ultima pozitie comandata, pana este nevoie ca un troleibuz sa comande schimbarea acestuia. Evident, in acest caz prezenta indicatorului optic (sageata) e obligatorie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 18 Mar 2009 20:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 93
Location: Bucuresti
In Ploiesti au avut 3 macaze cu 2 patine care au luat foc dupa 1-2 actionari si cele 2 existente in prezent au doar o singura patina de comanda.
In Targoviste sistemul a fost mai complicat: patina pentru comandarea macazului pe linie abatuta (secundara) se afla in fata macazului iar cea pentru directia implicita, dupa macaz pe linia abatuta. Acest sistem a fost ales deoarece macazele erau actionate in directiile secundare doar de cateva ori pe zi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 16:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
174


Attachments:
Calea Motilor 174.JPG
Calea Motilor 174.JPG [ 106.32 KiB | Viewed 9652 times ]
174 gara.JPG
174 gara.JPG [ 92.35 KiB | Viewed 8678 times ]
174.jpg
174.jpg [ 123.77 KiB | Viewed 5850 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 18:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
055

-dupa al doilea RK-


Attachments:
Str. Memorandumului 055.JPG
Str. Memorandumului 055.JPG [ 127.04 KiB | Viewed 11036 times ]
Calvaria 055 a.JPG
Calvaria 055 a.JPG [ 86.91 KiB | Viewed 11035 times ]
22 -155.JPG
22 -155.JPG [ 80.89 KiB | Viewed 10254 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 18:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
063

-dupa RK-


Attachments:
063 -21dec..JPG
063 -21dec..JPG [ 102.87 KiB | Viewed 11035 times ]
063MV.JPG
063MV.JPG [ 107.68 KiB | Viewed 9137 times ]
Cluj Napoca 08.2011 (27).jpg
Cluj Napoca 08.2011 (27).jpg [ 127.73 KiB | Viewed 2069 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 19:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
096

-dupa RK-


Attachments:
Calvaria 096 c.JPG
Calvaria 096 c.JPG [ 151.12 KiB | Viewed 11027 times ]
096 Marasti 1.JPG
096 Marasti 1.JPG [ 113.37 KiB | Viewed 9135 times ]
096.jpg
096.jpg [ 119.51 KiB | Viewed 8482 times ]
Cluj Napoca (56).jpg
Cluj Napoca (56).jpg [ 198.99 KiB | Viewed 4641 times ]
Cluj Napoca (58).jpg
Cluj Napoca (58).jpg [ 174.64 KiB | Viewed 4640 times ]
Cluj Napoca 08.2011 (35).jpg
Cluj Napoca 08.2011 (35).jpg [ 169.54 KiB | Viewed 2077 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 20:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Vehicul de interventii la reteaua electrica. Este montat si captatorul pt. gresarea firului contact.

CJ 07 HFR


Attachments:
int.JPG
int.JPG [ 100.68 KiB | Viewed 10123 times ]
int 1.JPG
int 1.JPG [ 82.13 KiB | Viewed 10124 times ]
int 2.JPG
int 2.JPG [ 98.86 KiB | Viewed 10125 times ]
P1040215.jpg
P1040215.jpg [ 108.77 KiB | Viewed 6648 times ]
Cluj Napoca 12.11.2017 (70).jpg
Cluj Napoca 12.11.2017 (70).jpg [ 114.63 KiB | Viewed 2943 times ]
Cluj Napoca 12.11.2017 (71).jpg
Cluj Napoca 12.11.2017 (71).jpg [ 134.87 KiB | Viewed 2943 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 20:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Piata Mihai Viteazu.

Reteaua dinspre gara, folosita de traseul 1 (si fostul troleibuz 9).


Attachments:
Piata Mihai Viteazu l1.JPG
Piata Mihai Viteazu l1.JPG [ 68.4 KiB | Viewed 6946 times ]
Piata Mihai Viteazu l1b.JPG
Piata Mihai Viteazu l1b.JPG [ 115.56 KiB | Viewed 6946 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Piata Mihai Viteazu.

176, 005


Attachments:
Piata Mihai Viteazu 176.JPG
Piata Mihai Viteazu 176.JPG [ 121.68 KiB | Viewed 6945 times ]
mvs 005.JPG
mvs 005.JPG [ 116.68 KiB | Viewed 6087 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 20:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Piata Mihai Viteazu. Intersectia cu str. Regele Ferdinand.

093


Attachments:
Piata Mihai Viteazu 093.JPG
Piata Mihai Viteazu 093.JPG [ 126.64 KiB | Viewed 6944 times ]
Piata Mihai Viteazu 093 e.JPG
Piata Mihai Viteazu 093 e.JPG [ 102.09 KiB | Viewed 6944 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 20:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Str. Regele Ferdinand. Intersectia cu reteaua troleibuzului 1, Piata Mihai Viteazu.


Attachments:
Piata Mihai Viteazu 172.JPG
Piata Mihai Viteazu 172.JPG [ 100.17 KiB | Viewed 6942 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 20:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Piata Mihai Viteazu. Dinspre str. Regele Ferdinand, reteaua fostelor troleibuze 2, 5 si 8.


Attachments:
Piata Mihai Viteazu l8.JPG
Piata Mihai Viteazu l8.JPG [ 107.93 KiB | Viewed 6941 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 20:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Str. Regele Ferdinand.

159


Attachments:
str. Regele Ferdinand 159 y.JPG
str. Regele Ferdinand 159 y.JPG [ 95.56 KiB | Viewed 6940 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 20:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Aici a fost macazul electric (sustinut de consola) pt. reteaua spre Piata Mihai Viteazu, de care vorbeam in mesajele anterioare.


Attachments:
Str. Regele Ferdinand a.JPG
Str. Regele Ferdinand a.JPG [ 112.2 KiB | Viewed 6939 times ]
Str. Regele Ferdinand b.JPG
Str. Regele Ferdinand b.JPG [ 94.63 KiB | Viewed 6939 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 21:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Str. Regele Ferdinand.

Au aparut stalpi ce sustin reteaua de troleibuz. Macazul mecanic din imagini era folosit de troleibuzele traseului 9.


Attachments:
Str. Regele Ferdinand c.JPG
Str. Regele Ferdinand c.JPG [ 109.68 KiB | Viewed 6937 times ]
Str. Regele Ferdinand d.JPG
Str. Regele Ferdinand d.JPG [ 123.69 KiB | Viewed 6937 times ]
Str. Regele Ferdinand e.JPG
Str. Regele Ferdinand e.JPG [ 96.88 KiB | Viewed 6937 times ]
Str. Regele Ferdinand f.JPG
Str. Regele Ferdinand f.JPG [ 81.27 KiB | Viewed 6937 times ]
Str. Regele Ferdinand g.JPG
Str. Regele Ferdinand g.JPG [ 124.68 KiB | Viewed 6937 times ]
Str. Regele Ferdinand 173.JPG
Str. Regele Ferdinand 173.JPG [ 94.37 KiB | Viewed 6937 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Str. Regele Ferdinand.

073, 156


Attachments:
Str. Regele Ferdinand 073.JPG
Str. Regele Ferdinand 073.JPG [ 100.74 KiB | Viewed 6936 times ]
Str. Regele Ferdinand 156.JPG
Str. Regele Ferdinand 156.JPG [ 104.98 KiB | Viewed 6936 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 21:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Str. Memorandumului.

Macaz electric ce era folosit de troleibuzele traseului 9 (ce mergea la gara) si 25 (ce intra prin Piata Mihai Viteazu). Macazul este acum "pe direct", sensul spre bul. 21 Decembrie 1989, patinele de actionare a macazului fiind demontate.


Attachments:
Str. Memorandumului a.JPG
Str. Memorandumului a.JPG [ 95.18 KiB | Viewed 6935 times ]
Str. Memorandumului b.JPG
Str. Memorandumului b.JPG [ 79.66 KiB | Viewed 6934 times ]
Str. Memorandumului c.JPG
Str. Memorandumului c.JPG [ 104.22 KiB | Viewed 6934 times ]
Str. Memorandumului 055 a.JPG
Str. Memorandumului 055 a.JPG [ 113.3 KiB | Viewed 6934 times ]
Str. Memorandumului 152.JPG
Str. Memorandumului 152.JPG [ 105.25 KiB | Viewed 6935 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 21:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Str. Memorandumului.

022, 023, 150


Attachments:
Str. Memorandumului 022.JPG
Str. Memorandumului 022.JPG [ 129.69 KiB | Viewed 6933 times ]
Str. Memorandumului 023.JPG
Str. Memorandumului 023.JPG [ 130.31 KiB | Viewed 6933 times ]
Str. Memorandumului 150.JPG
Str. Memorandumului 150.JPG [ 104.85 KiB | Viewed 6933 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 21:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Ne indreptam spre cartierul Manastur.

Calea Motilor.

074, 061, 160, 052, 091, 176, 034


Attachments:
Calea Motilor 074.JPG
Calea Motilor 074.JPG [ 95.85 KiB | Viewed 6932 times ]
Calea Motilor 061.JPG
Calea Motilor 061.JPG [ 97.43 KiB | Viewed 6932 times ]
Calea Motilor 160.JPG
Calea Motilor 160.JPG [ 107.72 KiB | Viewed 6932 times ]
Calea Motilor 052.JPG
Calea Motilor 052.JPG [ 109.7 KiB | Viewed 6932 times ]
Calea Motilor 091.JPG
Calea Motilor 091.JPG [ 92.18 KiB | Viewed 6932 times ]
Calea Motilor 176 a.JPG
Calea Motilor 176 a.JPG [ 111.78 KiB | Viewed 6932 times ]
Calea Motilor 034 r.JPG
Calea Motilor 034 r.JPG [ 92.94 KiB | Viewed 6930 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 21:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Calea Motilor.

163, 162, 151, 135, 119


Attachments:
Calea Motilor 163 y.JPG
Calea Motilor 163 y.JPG [ 119.41 KiB | Viewed 6929 times ]
Calea Motilor 162.JPG
Calea Motilor 162.JPG [ 114.28 KiB | Viewed 6929 times ]
Calea Motilor 151.JPG
Calea Motilor 151.JPG [ 104.52 KiB | Viewed 6929 times ]
Calea Motilor 135.JPG
Calea Motilor 135.JPG [ 143.02 KiB | Viewed 6929 times ]
Calea Motilor 119.JPG
Calea Motilor 119.JPG [ 101.51 KiB | Viewed 6929 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 21:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Calea Motilor.

119, 084, 042, 040, 003, 022


Attachments:
Calea Motilor 119 a.JPG
Calea Motilor 119 a.JPG [ 113.99 KiB | Viewed 6926 times ]
Calea Motilor 084 r.JPG
Calea Motilor 084 r.JPG [ 97.73 KiB | Viewed 6926 times ]
Calea Motilor 042 a.JPG
Calea Motilor 042 a.JPG [ 121.94 KiB | Viewed 6926 times ]
Calea Motilor 040.JPG
Calea Motilor 040.JPG [ 137.4 KiB | Viewed 6926 times ]
Calea Motilor 003 e.JPG
Calea Motilor 003 e.JPG [ 116.87 KiB | Viewed 6926 times ]
Calea Motilor 022.JPG
Calea Motilor 022.JPG [ 111.45 KiB | Viewed 6926 times ]
Calea Motilor 022 w.JPG
Calea Motilor 022 w.JPG [ 106.52 KiB | Viewed 6926 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 21:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Calea Motilor.

023, 034, 053, 074, 084, 086


Attachments:
Calea Motilor 023.JPG
Calea Motilor 023.JPG [ 84.53 KiB | Viewed 6925 times ]
Calea Motilor 034.JPG
Calea Motilor 034.JPG [ 96.44 KiB | Viewed 6925 times ]
Calea Motilor 053.JPG
Calea Motilor 053.JPG [ 110.69 KiB | Viewed 6925 times ]
Calea Motilor 074 a.JPG
Calea Motilor 074 a.JPG [ 79.97 KiB | Viewed 6925 times ]
Calea Motilor 084.JPG
Calea Motilor 084.JPG [ 114.93 KiB | Viewed 6925 times ]
Calea Motilor 086.JPG
Calea Motilor 086.JPG [ 98.38 KiB | Viewed 6925 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 29 Mar 2009 21:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50369
Calea Motilor.

096, 107, 135, 155, 176, 163, 164


Attachments:
Calea Motilor 096.JPG
Calea Motilor 096.JPG [ 87.27 KiB | Viewed 7526 times ]
Calea Motilor 107.JPG
Calea Motilor 107.JPG [ 130.62 KiB | Viewed 7526 times ]
Calea Motilor 135 t.JPG
Calea Motilor 135 t.JPG [ 99.06 KiB | Viewed 7526 times ]
Calea Motilor 155.JPG
Calea Motilor 155.JPG [ 82.74 KiB | Viewed 7526 times ]
Calea Motilor 176.JPG
Calea Motilor 176.JPG [ 126.8 KiB | Viewed 7526 times ]
Calea Motilor 163.JPG
Calea Motilor 163.JPG [ 134.71 KiB | Viewed 7523 times ]
Calea Motilor 164.JPG
Calea Motilor 164.JPG [ 115.84 KiB | Viewed 7523 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 864 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group