TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Thu 28 Mar 2024 20:21

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 18 Jan 2009 14:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Imediat dupa anul 1989 au fost demarate citeva proiecte de extindere a retelei de troleibuz, nefinalizate inca.

1) Introducerea troleibuzelor in cartierul Andrei Muresanu, pe str. Constantin Brincusi (traseele 32 si 32 barat)

Sint montate traverseele, o mare parte dintre acestea existind si la ora actuala. Consolele de pe str. Brincusi din apropierea capatului de linie al autobuzelor 32 si 32 barat au fost demontate.


Attachments:
traversee C-tin Brancusi.JPG
traversee C-tin Brancusi.JPG [ 58.33 KiB | Viewed 15131 times ]
str. C. Brincusi -traversee pt. troleibuze.JPG
str. C. Brincusi -traversee pt. troleibuze.JPG [ 101.55 KiB | Viewed 15131 times ]
cap linie C. Brincusi -688.JPG
cap linie C. Brincusi -688.JPG [ 94.61 KiB | Viewed 15128 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Jan 2009 14:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
2) Extinderea retelei de troleibuz in cart. Gheorgheni, pe str. Liviu Rebreanu (traseele 33, 48)

Reteaua era configurata pt. a permite legaturile tuturor traseelor de troleibuz din giratoriul str. Nicolae Titulescu/str. Unirii/Aleea Slanic/str. Liviu Rebreanu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Mar 2009 21:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
3) Introducerea troleibuzelor pe Calea Floresti si pasaj Calvaria

Au fost ancorate traversee cu prinderile retelei montate, fiind demontate dupa anul 2000. Bine ca au ramas stalpii.


Attachments:
Calea Floresti 2.JPG
Calea Floresti 2.JPG [ 80 KiB | Viewed 14954 times ]
Calea Floresti 3.JPG
Calea Floresti 3.JPG [ 73.66 KiB | Viewed 14953 times ]
Calea Floresti t.JPG
Calea Floresti t.JPG [ 100.12 KiB | Viewed 14953 times ]
Cl. Floresti.JPG
Cl. Floresti.JPG [ 57.3 KiB | Viewed 14951 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Mar 2010 12:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
In PIDU se prevede realizarea unei linii de troleibuz Gara - Zona Industriala Est - Aeroport.


Attachments:
troleibuz Gara - Aeroport.zip [383.93 KiB]
Downloaded 641 times
troleibuz Gara - Aeroport 8.JPG
troleibuz Gara - Aeroport 8.JPG [ 452.78 KiB | Viewed 14284 times ]
troleibuz Gara - Aeroport d.JPG
troleibuz Gara - Aeroport d.JPG [ 36.09 KiB | Viewed 14285 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 24 May 2011 13:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Quote:
Pt. proiectul aferent extinderii liniei de troleibuz pe ruta Gara - Zona industriala - Aeroport s-a propus trecerea in rezerva, intrucat suma alocata Polului de crestere Cluj-Napoca, in cadrul Axei prioritare 1 a fost epuizata, datorita faptului ca valoarea insumata a proiectelor din portofoliul mai sus mentionat a atins plafonul maxim stabilit prin legislatia in vigoare pentru perioada 2007-2013 si anume: 82,4 milioane de euro.

Mentionam ca, prin proiectul de modernizare a tramei stradale de acces in zona industriala (proiect in evaluare) se realizeaza accesul intre gara, zona industriala si aeroport, drept urmare se analizeaza posibilitatea de a pune in functiune autobuze ecologice apartinand de R.A.T.U.C. pe aceasta ruta.


Acest raspuns a fost furnizat de catre Biroul strategie si dezvoltare locala, management proiecte.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 28 Sep 2011 10:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Hotarare privind aprobarea politicii publice cu titlul de "Transport urban ecologic in municipiul Cluj-Napoca", nr. 336/2011 -in atasament.

Inteleg ca e vorba de doua linii de troleibuz: traseul 8 (probabil ruta actuala) si traseul 9 (cred ca tot ruta actuala, vorbindu-se de extinderea retelei de troleibuz pe tronsonul Bucium - Gradini Manastur - Calea Floresti).


Attachments:
336.pdf [18.23 MiB]
Downloaded 685 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 16:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Silviu Sintea wrote:
3) Introducerea troleibuzelor pe Calea Floresti si pasaj Calvaria

Au fost ancorate traversee cu prinderile retelei montate, fiind demontate dupa anul 2000. Bine ca au ramas stalpii.


Se pare ca se va pune in practica acest proiect. Foarte bine, deoarece reteaua de troleibuze se va putea extinde pana in Floresti.

Quote:
Dezvoltarea si extinderea liniilor de troleibuze in sistemul transportului urban ecologic in municipul Cluj-Napoca:

Transformarea a 2 linii de autobuze (linia 8 si linia 9) in linii de troleibuze prin reabilitarea instalatiilor deja existente pe cele 2 trasee si adaugarea suplimentara a unei instalatii de troleibuz pentru un segment de traseu de 2 km (intre statiile Bucium si Gradini Manastur) si achizitionarea a 12 noi troleibuze.


Attachments:
1.9.PPP Cluj Napoca.ppt [219 KiB]
Downloaded 309 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 08:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Dupa 20 de ani...

Ultima data am circulat cu troleibuzele liniei 8 (Piata Mihai Viteazu - Aeroport) cu 033-ul (circulau doar troleibuze articulate pe aceasta ruta), in anul 1993.

In acel an, troleibuzele au fost inlocuite cu autobuze, dupa ce s-a dat in folosinta o statie de distributie carburanti, chiar la capatul de linie al troleibuzelor, pe str. Traian Vuia. Motivul, pueril: scanteile de la contactul captator - fir de contact ar fi putut produce incendii, datorita vaporilor inflamabili ai produselor petroliere.

In urma cu cca 4 ani am lansat propunerea introducerii unei linii de troleibuz Gara - Aeroport (prelungirea liniei 8 pana la Gara), RATUC-ul respingand ideea. Directorul tehnic spunea ca va fi greu sa mai vedem troleibuz pe str. Traian Vuia, datorita amplasarii cablurilor de injectie si pe terenuri ce nu apartin municipalitatii.

Ideea a fost totusi preluata de RATUC, propunandu-se un traseu de troleibuz Gara - Aeroport, dar pe ruta bul. Muncii - str. Oasului, reteaua urmand a fi construita cu ajutorul fondurilor europene. Proiectul inca nu a fost depus pt. a primi finantare.

Pana la urma, a fost pus ieri in functiune traseul de troleibuz nr. 5, ce circula pe str. Traian Vuia, fara a opri in toate statiile din cart. Someseni. Este meritul directorului general RATUC, dl. Liviu Neag.

Indicativul "5" e fericit ales, traseul 5 de troleibuze IRA - Piata Mihai Viteazu fiind functional pana in anii 1992-1994 (troleibuzele circulau in orele de varf, ajutand traseul 4).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 10:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Anuntul RATUC, in statii.

Pacat ca nu au afisat indicativul noului traseu in statii.


Attachments:
linia 5 -anunt RATUC.jpg
linia 5 -anunt RATUC.jpg [ 68.7 KiB | Viewed 7154 times ]
Cluj Napoca (22).JPG
Cluj Napoca (22).JPG [ 82.67 KiB | Viewed 7063 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Gara.


Attachments:
gara-linia 5.jpg
gara-linia 5.jpg [ 120.67 KiB | Viewed 7154 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 10:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
IRA.


Attachments:
Cluj Napoca (71).jpg
Cluj Napoca (71).jpg [ 108.95 KiB | Viewed 7153 times ]
Cluj Napoca (72).jpg
Cluj Napoca (72).jpg [ 108.7 KiB | Viewed 7152 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 10:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Aeroport.


Attachments:
Cluj Napoca (32).jpg
Cluj Napoca (32).jpg [ 109.22 KiB | Viewed 7149 times ]
Cluj Napoca (52).jpg
Cluj Napoca (52).jpg [ 140.77 KiB | Viewed 7149 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 10:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Str. Traian Vuia, giratoriu Aeroport.


Attachments:
Cluj Napoca (37).jpg
Cluj Napoca (37).jpg [ 89.68 KiB | Viewed 7149 times ]
Cluj Napoca (38).jpg
Cluj Napoca (38).jpg [ 64.17 KiB | Viewed 7148 times ]
Cluj Napoca (44).JPG
Cluj Napoca (44).JPG [ 59.88 KiB | Viewed 7148 times ]
Cluj Napoca (46).jpg
Cluj Napoca (46).jpg [ 98.18 KiB | Viewed 7148 times ]
Cluj Napoca (153).jpg
Cluj Napoca (153).jpg [ 84.64 KiB | Viewed 7150 times ]
Cluj Napoca (152).jpg
Cluj Napoca (152).jpg [ 111.69 KiB | Viewed 7149 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 10:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
1993<->2013.


Attachments:
Cluj Napoca (51).jpg
Cluj Napoca (51).jpg [ 44.36 KiB | Viewed 7150 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 10:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Macaz electric IRA.


Attachments:
Cluj Napoca (69).jpg
Cluj Napoca (69).jpg [ 109.14 KiB | Viewed 7147 times ]
Cluj Napoca (70).jpg
Cluj Napoca (70).jpg [ 81.72 KiB | Viewed 7147 times ]
Cluj Napoca (68).jpg
Cluj Napoca (68).jpg [ 71.33 KiB | Viewed 7148 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 10:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Macaz mecanic IRA.


Attachments:
Cluj Napoca (60).jpg
Cluj Napoca (60).jpg [ 92.56 KiB | Viewed 7145 times ]
Cluj Napoca (61).jpg
Cluj Napoca (61).jpg [ 111.65 KiB | Viewed 7145 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Oct 2013 11:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Giratoriu str. Traian Vuia - Aeroport.

174

https://www.youtube.com/watch?v=7DoK0sphIAA

Str. Traian Vuia (Aeroport).

169

https://www.youtube.com/watch?v=dgB4RtcDlhg

Viaduct IRA.

158

https://www.youtube.com/watch?v=VgCMhlVcCLc

169

https://www.youtube.com/watch?v=xrHc2y6Lx0g

Str. Aurel Vlaicu, statia Atlas.

169, 014

https://www.youtube.com/watch?v=EJU7rHK9EjU

Interior troleibuz Irisbus Agora 12/Astra/ICPE-SAERP nr. 174 RATUC. Calatorie pe traseul 5, intre statiile Aeroport si Vlad Tepes.

https://www.youtube.com/watch?v=Z6OqocA8slQ


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 11 Jan 2014 10:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Am gasit pe domnuleprimar.ro un raspuns al CTP (RATUC).

Quote:
Reiterăm totala noastră disponibilitate pentru adoptarea oricăror sugestii derivate din sesizările primite în scopul îmbunătăţirii continue a calităţii transportului urban de călători, astfel :
1). În privinţa electrificării mai multor linii de transport, vă facem cunoscut că deocamdată se studiază extinderea reţelei de contact troleibuze între P-ţa Cipariu - cap linie Str.C.Brâncuşi, sens giratoriu Bd.N.Titulescu-Str.Unirii-cap linie Str.L.Rebreanu şi Str.Fabricii-cap linie Str.Plevnei.
Funcţie de oportunitatea realizării investiţiilor, în corelare cu posibilităţile de alimentare în curent continuu a reţelei de contact pentru evitarea căderilor de tensiune în zonele terminus ale traseelor şi nu în ultimul rând, funcţie de disponibilităţile financiare, vom lansa procedurile de rigoare în consecinţă.
Referitor la propunerea de reorganizare a parcursului intersecţiei Str.Unirii-Str.Al.Vaida Voievod, dorim să precizăm faptul că bucla de întoarcere este adiacentă tangenţial intersecţiei, fiind utilizată exclusiv de troleibuzele active de pe linia 3, iar pe timp de noapte, ca parcare a acestora.
Posibilele viitoare troleibuze de pe liniile 24 şi 48 nu vor intra în buclă, neavând aici capăt de trasee care să necesite staţionare prin dispecerizare.
2). În cursul anului 2014 vor începe lucrările de amenajări rutiere adiacente liniei de tramvai, investiţie în cadrul căreia au fost studiate şi se vor realiza inclusiv semaforizările intersecţiilor din nodurile Omega şi Calvaria, în corelare cu circulaţia tramvaielor ce străpung aceste noduri.
3). Încercările noastre anterioare nu justifică din punct de vedere al fluxurilor de călători, menţinerea deocamdată a unor trasee de noapte. Totodată, pe timp de noapte, când traficul general este diminuat, personalul nostru de specialitate execută majoritatea intervenţiilor de revizii şi întreţinere ale reţelelor de tracţiune electrică urbană.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 11 Jan 2014 18:59 
Offline

Joined: Sat 26 Oct 2013 23:08
Posts: 2
Privind in ansamblu raspunsul RATUC(CTP), pare sa fie vorba despre o intentie de electrificare a liniilor 32 (eventual si 32B) si 48 (se vorbeste clar de varianta sens giratoriu Titulescu-Unirii-capat L.Rebreanu). In ambele cazuri exista deja o parte din infrastructura, deci cheltuielile ar mult mai mici decat pentru eventuale retele proiectate si implementate de la zero. Cel putin asa vad eu lucrurile. Evident, e binevenita orice investitie menita sa extinda troleibuzul si sustin o eventuala investitie pe str. Plevnei. Se poate totusi sa fie vorba de o eroare a celui de la RATUC care a redactat raspunsul.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 02 Jun 2015 06:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
A trecut ceva vreme de la inaugurarea traseului 5.

Pe tronsonul Aeroport - IRA troleibuzele circula tot cu viteza melcului (20 km/h). Sambata am realizat un filmulet in troleibuzul nr. 182, ce abia se scurgea pe strada rectilinie, proaspat asfaltata, deloc aglomerata. Inacceptabil!

Si nu inteleg de ce opreste in toate statiile traseului 8. Era mai bun acel traseu "expres". De fapt, pana la IRA nu are de ce sa opreasca, rromii putand folosi 8-ul. Sunt turisti (boemi) care folosesc troleibuzul 5.

https://www.youtube.com/watch?v=-f1REnd7uD4


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 23 Dec 2015 18:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
• Construcția unei rețele de troleibuz pe tronsonul Piața Cipariu - Calea Turzii - Observator - P&R Frunzișului
• Lungime totală 3,5 km cale bidirecțională, include stație de redresare.
• Va prelua călătorii pe relațiile Zorilor - Gară, Zorilor - Aurel Vlaicu și Zorilor - Muncii precum și dintre P&R Frunzișului și centru.


Doamne ajuta! Acesta ar fi un proiect ambitios si extrem de util!!!

• Construcția unei rețele de troleibuz pe str. Mehedinți.
• Lungime totală 1,9 km cale unidirecțională, nu necesită stație de redresare.
• Va prelua călătorii pe relația str. Mehedinți - Centru - Mărăști - Piața 1 Mai.


• Construcția unei rețele de troleibuz între Pasajul Calvaria și terminalul Bucium, via Calea Florești și str. Bucium
• Lungime totală 2,3 km cale bidirecțională, nu necesită stație de redresare.
• Va prelua călătorii pe relațiile Bucium - Calea Florești - Gară, Bucium - Calea Florești - str. Unirii.
• Este oportună discutarea cu proprietarul Polus Center posibila extindere pe relația Nodul N - Polus Center, finanțată de proprietarul Polus Center


• Construcția unei rețele de troleibuz pe str. Liviu Rebreanu
• Lungime totală 0,9 km cale bidirecțională, nu necesită stație de redresare.
• Va prelua călătorii pe relația Aleea Băișoara - str. Unirii - Piața Mărăști - Muncii.


• Construcția unei rețele de troleibuz pe str. Manole - Dunării - Siretului
• Lungime totală 2 km cale unidirecțională, nu necesită stație de redresare.
• Va prelua călătorii pe relația cart. Între Lacuri - Mărăști - Centru - Gară.


• Extinderea liniei de troleibuz până în fața terminalului aeroportului

Sursa: PMUD.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 06 Jan 2016 19:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
In PMUD nu apar extinderi ale retelei de troleibuz de care s-a vorbit: pe str. C. Brancusi (posibil ca aceasta sa fie realizata cu fonduri proprii CTP si/sau cu cofinantare CL), Plevnei, la Apahida, Baciu, Floresti (poate va fi tramvai pana aici).

Nu apar "autobuzele electrice". :D :D :D :wink:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 08 Sep 2019 11:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
SERVICII DE PROIECTARE FAZELE SF, DTAC, PT+DDE la obiectivul de investitii MODERNIZARE SI EXTINDERE RETEA DE CONTACT TROLEIBUZE IN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA conform cerintelor caietului de sarcini si a documentatiei aferente.

Valoare totala: 133.000 lei.

https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100079539


In atasamente, caietul de sarcini si plansele referitoare la extinderea retelei de troleibuze. Vor fi 5 trasee de troleibuz: 14, 23, 33, 34, 48.
E bine ca se repune in valoare reteaua existenta, a fostelor trasee 10, 14 si 23, dar e nevoie de axe forte pt. troleibuze, cum ar fi traseul 35, inclus in PMUD, montarea retelei pe Calea Floresti (traseele 9, 24), pe str. C. Brancusi, unde exista deja stalpii si crearea legaturii Observator - Manastur - Grigorescu cu troleibuze.

Edit
Data anularii: 25.09.2019.
Motivul anularii: aceasta procedura a fost anulata automat deoarece la data limita de depunere oferta nu au existat ofertanti inscrisi.


Attachments:
CAIET RETEA TROLY.pdf [965.5 KiB]
Downloaded 162 times
PLANSE TROLY.pdf [3.58 MiB]
Downloaded 183 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Dec 2019 18:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Fata de vechiul studiu, apare o modificare a traseului 7 (va fi scurtat pana in Piata Marasti, deci va intoarce in giratoriul suprasaturat din Marasti; o decizie neinteleapta! Si unde va avea capat de linie??? In giratoriul din Marasti ori in acela din Manastur? Ori o sa se invarta bietele trolee prin giratorii, fara ca soferii sa aiba pauza??) si o reinfiintare a traseului 10, cu ruta modificata (Unirii - bul. N. Titulescu - piata Avram Iancu - piata 1 Mai - Emerson cu returul prin piata Marasti - str. Alexandru Vaida Voevod). Ciudata ruta, ce dubleaza o parte importanta a traseului 25!

Traseul 10 este inutil! Traseul 7 ar putea fi prelungit pana la halta Cluj Napoca Est, ori dus pana in Gheorgheni, pe str. Dorobantilor (ca tot vorbea directorul Neag de optiunea montarii acolo a unei retele de contact pentru troleibuze).

SERVICII DE PROIECTARE FAZELE SF, PT+DDE la obiectivul de investitii MODERNIZARE SI EXTINDERE RETEA DE CONTACT TROLEIBUZE IN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA conform cerintelor caietului de sarcini si a documentatiei aferente.

Valoare totala: 160.000 lei.


https://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/simplified-notice/v2/view/100089250

Edit
Data anularii: 20.02.2020.
Motivul anularii: au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme.


Attachments:
caiet retea de contact.pdf [967.95 KiB]
Downloaded 147 times
planse retea de contact.pdf [5.07 MiB]
Downloaded 171 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 09 May 2021 08:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Clujul și-a propus ca, în cinci ani, să aibă exclusiv mijloace de transport nepoluante – autobuze, troleibuze și tramvaie. De aceea, există preocuparea de a se introduce noi linii de troleibuz. Pe strada Fabricii, ați văzut, circulă vehicule cu captatoare din toamna anului trecut.

Conducerea Companiei de Transport Public (CTP) are însă în plan continuarea extinderii liniilor electrice. Calea Florești și strada Brâncuși sunt primele artere spre care migrează transportul cu troleibuze. “Avem un program de extindere spre zona de nord a Mănășturului și spre Gheorgheni. Unele dintre linii le vom realiza în regie proprie, pentru altele însă vom avea nevoie de parteneri externi”, a explicat Liviu Neag, directorul general al CTP. Neag susține că este posibil ca troleibuzele să fie utilizate inclusiv pentru transport în zona metropolitană.

A existat și o propunere de prelungire a liniilor de troleibuz spre cartierul Zorilor, însă directorul companiei susține că aceasta nu este realistă.

48
este linia de troleibuz pe care intenționează să o introducă CTP în perioada următoare. Ar urma să lege cartierul Gheorgheni de fabrica Emerson, din parcul industrial Tetarom II.


https://media9.ro/se-extinde-unde-vom-avea-noi-linii-de-troleibuz-in-viitor/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group