TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 24 Sep 2020 06:05

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
PostPosted: Tue 28 Apr 2020 07:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
A sosit primul tramvai Imperio (in foto 1, realizata de Zsiros Attila, convoiul se afla pe Centura Oradiei).

„Ar fi trebuit să vină de câteva luni, dar au existat o serie de întârzieri. Este bine că încep să ajungă la Cluj și așteptăm cu interes testele”, a afirmat Liviu Neag, directorul Companiei de Transport (CTP) Cluj.

În interviul exclusiv acordat pentru Media9, Vasile Diaconescu menționează că luna viitoare vor mai fi aduse la Cluj două tramvaie. Ar urma să se adune la depoul de pe Bulevardul Muncii mai mult de șase, câte se anunțase, până la finalul acestui an, iar toate 24 ar putea ajunge pe malul Someșului Mic până în vara anului viitor.


https://media9.ro/exclusiv-primul-din-24-a-sosit-cel-dintai-tramvai-mov-cumparat-de-cluj-de-la-astra-arad-foto-video/


Attachments:
Astra Imperio Cluj 1.jpg
Astra Imperio Cluj 1.jpg [ 145.54 KiB | Viewed 1316 times ]
Astra Imperio Cluj 2.jpg
Astra Imperio Cluj 2.jpg [ 50.87 KiB | Viewed 1316 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 30 Apr 2020 14:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/primul-tramvai-imperio-a-ajuns-la-cluj-napoca-1226644/


Attachments:
946885794002065126500368780105316678238208o.jpg
946885794002065126500368780105316678238208o.jpg [ 583.03 KiB | Viewed 1297 times ]
949782274002064946500386317857262422982656o.jpg
949782274002064946500386317857262422982656o.jpg [ 51.62 KiB | Viewed 1297 times ]
947030764002065596500321464033631073992704o.jpg
947030764002065596500321464033631073992704o.jpg [ 59.24 KiB | Viewed 1297 times ]
9523996740020650831670397563247179859492864o.jpg
9523996740020650831670397563247179859492864o.jpg [ 60.13 KiB | Viewed 1297 times ]
9472472240020649898337156802387942347112448o.jpg
9472472240020649898337156802387942347112448o.jpg [ 68.66 KiB | Viewed 1297 times ]
9464092940020652498336894822778249366994944o.jpg
9464092940020652498336894822778249366994944o.jpg [ 79.27 KiB | Viewed 1297 times ]
9488959940020652865003528390694602486579200o.jpg
9488959940020652865003528390694602486579200o.jpg [ 60.08 KiB | Viewed 1297 times ]
9451939140020654298336712560836742290604032o.jpg
9451939140020654298336712560836742290604032o.jpg [ 57.81 KiB | Viewed 1297 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 18 Aug 2020 12:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
Sunt receptionate 4 tramvaie.


Attachments:
24b.rar [4.06 MiB]
Downloaded 20 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 21 Aug 2020 09:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50005
În urma testelor efectuate asupra noilor tramvaie achiziționate de Primăria Cluj, mai mulți clujeni s-au plâns că acestea sunt foarte gălăgioase. Mai mult decât atât, pentru ca acestea să fie puse pe traseele obișnuite, bordurile refugiilor au fost „luate” la polizor. Întrebat dacă nu se puteau regla arcurile tramvaiului, Liviu Neag, directorul Companiei de Transport Public Cluj-Napoca, a răspuns că „se pot, dar momentan mergem pe formula asta”. Astfel, s-a preferat reglarea bordurilor, în defavoarea reglării tramvaielor achiziționate de Astra Arad.

Directorul CTP neagă acuzațiile

Întrebat de problema pe care clujenii o acuză, Liviu Neag, directorul Companiei de Transport Public Cluj-Napoca, a negat orice acuzație. Acesta a spus că tramvaiele întrunesc toate condițiile necesare pentru ca acestea să fie date publicului către utilizare. „Nu sunt probleme”, a început Neag discursul.

„Tramvaiul e nou. Acolo trebuie să fie o toleranță. Toleranța aceea nu poți să o stabilești decât atunci când vine tramvaiul. E chestie de câțiva centimetri. Se fac niște reglaje pe parcurs. Dacă există niște mișcări mai bruște să nu existe cumva un risc de a se atinge sau ceva. Astea sunt probleme de finețe”, a declarat directorul CTP atunci când i s-a dat exemplu refugiul de lângă Opera Maghiară.

Ce spun clujenii

„Pentru a atrage atentia Consiliului Local de JOI asupra zgomotului de “rablamente” produs, in genul tramvaielor din anii ’80. Inainte de a aproba intrarea in functiune ar trebui ca Primaria-CTP sa ceara aradenilor sa le faca SILENTIOASE, asa cum scrie in caietul de sarcini si proiectul finantat de UE.

Sunt convins ca SIEMENS va face ceva si va da o solutie. Altfel vor enerva din nou lumea cu inca “o gafa-pe-zi” si ne vor demostra ca vor sa piarda alegerile prin ceea ce fac (hartii, hartii si “studii” pe banii nostri) si mai ales ceea ce nu fac (vezi: Blaga, Maior, Isac, Tipografiei, Napoca … blocate pietonilor si biciclistilor de mai bine de 6 luni – halucinant)!? Tramvaiele sunt obligatorii (mai ales intre Manastur-Floresti), reduc poluarea aerului, dar astea, dupa cum vedem, dubleaza poluarea sonora si trepidatiile, creaza stres si nemultumiri”, declară un clujean.


https://cluj24.ro/ctp-a-luat-bordurile-la-polizor-noile-tramvaie-achizitionate-de-primaria-cluj-sunt-mai-mari-si-mai-galagioase-decat-ar-fi-trebuit-19728.html


Attachments:
Tramvai-2-e1597858719399.jpg
Tramvai-2-e1597858719399.jpg [ 139.75 KiB | Viewed 504 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Aug 2020 15:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7830
Zgomotul - mai ales la circulaţia în curbă - este caracteristica boghiurilor fixe, aşa cum sunt sub aceste Imperio. Nu ai ce să faci aici, decât să ai o infrastructură perfectă, cu ungătoare pentru buzele bandajelor înaintea fiecărei curbe. Or asta nu e posibil la Cluj, unde nu există nici măcar un centimetru de linie separată de trafic pe care să poată fi amplasate astfel de echipamente. Evident, zgomotul e produs de frecări puternice, deci creşte şi uzura roţilor şi şinelor, mai ales dacă vagoanele au fost comandate cu profil conic şi, mai rău, roţile vor fi permanent strunjite tot la profil conic, nu la profil de uzură (doar la Bucureşti ştiu să se fi aplicat profil de uzură pentru tramvaiele depourilor care deserveau trasee modernizate - Alexandria, Militari, Dudeşti, Giurgiului, parţial Bucureştii-Noi şi Colentina, dar s-a renunţat din comoditate de câţiva ani, cu consecinţe dezastruase asupra şinelor).
Practic, Imperio are acelaşi comportament în curbe (şi zgomotul de rigoare) ca un V56 cu două remorci, doar că remorcile sunt unite cu burdufuri. Nu degeaba Siemens a scos din producţie această soluţie tehnică încă din anul 2010.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group