TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 23 Apr 2018 14:19

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 340 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Author Message
PostPosted: Wed 31 Jan 2018 21:10 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3461
Silviu wrote:
Anul 1979.

O mare bucurie sa vad ca s-a pastrat o poza cu un Dac-Romania 112E verde. Ar mai fi deci cele cateva albastre din Constanta (printre primele sosite in 1977) care nu au fost defel imortalizate...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 04 Feb 2018 17:25 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 729
Şi la Cluj ţin minte că a fost un DAC-România verde, dar, parcă, nuanţa era o idee mai deschisă. Avea numărul 100.

Văd şi o poză cu 380. E posibil ca prototipului să i se fi schimbat farurile? Am şi călătorit cu el. Ţin minte afişajul de pe lateral, de deasupra ferestrei din faţa uşii din mijloc. Eu când am călătorit cu el avea numărul 380. Dacă am înţeles bine, 324 a devenit 349, iar apoi 380.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 Feb 2018 12:22 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2064
Location: Bucureşti
Imposibil la acea dată.

Nu știu dacă prototipului 324 i s-au schimbat numerele de parc în timp, dar în două din fotografiile precedente apare și prototipul cu numărul de parc 324, având înscrisă data de 11 iulie 1979 [Constanța 1979 (5) și Constanța 1979 (6)], aceeași dată înscrisă și pe fotografia cu troleibuzul cu număr de parc 380 [Constanța 1979 (4)].


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 Feb 2018 14:27 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2064
Location: Bucureşti
TV 20E, perioada 1970-1974.
TV 20E, circa 1981, aproximativ aceeași schemă de culoare, după montarea cutiilor de rezistențe pe acoperiș.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 Feb 2018 14:37 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2064
Location: Bucureşti
Prototipul DAC 112E, cu numărul de parc 324, 1975, schema originală de culoare.
Prototipul DAC 112E, cu numărul de parc 324 (poate cu numărul de parc schimbat, cum spune ”OAB”), circa 1982, într-o nouă schemă de culoare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 Feb 2018 14:45 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2064
Location: Bucureşti
DAC 112E, perioada 1976-1979, în schema originală de culoare. Portocaliu, verde, roșu. Ferestrele glisante de aerisire, mai late sau mai înguste, pe înălțime.
DAC 112E, circa 1982-1983, în noua schemă de culoare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 Feb 2018 14:49 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2064
Location: Bucureşti
DAC 112E, perioada 1984-1985, în ultima schemă de culoare cunoscută.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 07 Feb 2018 00:52 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3461
bucsan wrote:
DAC 112E, perioada 1976-1979, în schema originală de culoare. Portocaliu, verde, roșu.
Inainte de cele verzi, au fost cele cateva albastre cu care se pare ca nu exista fotografii, avand exact aceeasi dispunere a dungilor. Achizitia tuturor acestor DAC-uri in buchet multicolor din Constanta a avut loc in perioada mai-iulie 1977.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Apr 2018 23:56 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 729
Oare există vreo legătură între înălţimea elementelor glisante pentru aerisire şi butucul roţilor motoare? Din ce observasem atunci - copil fiind:
-butucul subţire se asocia cu elemente glisante înguste
-butucul gros se asocia cu elemente glisante late
însă aşa văd că înălțimea totală a ferestrei (parte fixă + element glisant) este aceeaşi, indiferent dacă elementul glisant e îngust sau lat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 04 Apr 2018 02:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3461
OAB wrote:
Oare există vreo legătură între înălţimea elementelor glisante pentru aerisire şi butucul roţilor motoare? Din ce observasem atunci - copil fiind:
-butucul subţire se asocia cu elemente glisante înguste
-butucul gros se asocia cu elemente glisante late
însă aşa văd că înălțimea totală a ferestrei (parte fixă + element glisant) este aceeaşi, indiferent dacă elementul glisant e îngust sau lat.
NU a existat nici o relatie. Au fost loturi succesive, unele cu glisante inalte (1975), altele scunde (1975-78) si iarasi inalte (1978-1980).


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 340 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group