TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 22 May 2019 23:52

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 351 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Author Message
PostPosted: Mon 05 Feb 2018 14:37 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2314
Location: Bucureşti
Prototipul DAC 112E, cu numărul de parc 324, 1975, schema originală de culoare.
Prototipul DAC 112E, cu numărul de parc 324 (poate cu numărul de parc schimbat, cum spune ”OAB”), circa 1982, într-o nouă schemă de culoare.


Attachments:
1975_Constanța_prototip DAC 112E_a.jpg
1975_Constanța_prototip DAC 112E_a.jpg [ 393.45 KiB | Viewed 3199 times ]
1975_Constanța_prototip DAC 112E_b.jpg
1975_Constanța_prototip DAC 112E_b.jpg [ 352.63 KiB | Viewed 3199 times ]
1982_Constanța_prototip DAC 112E_RK_a.JPG
1982_Constanța_prototip DAC 112E_RK_a.JPG [ 289.9 KiB | Viewed 3199 times ]
1982_Constanța_prototip DAC 112E_RK_b.JPG
1982_Constanța_prototip DAC 112E_RK_b.JPG [ 265.37 KiB | Viewed 3199 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 Feb 2018 14:45 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2314
Location: Bucureşti
DAC 112E, perioada 1976-1979, în schema originală de culoare. Portocaliu, verde, roșu. Ferestrele glisante de aerisire, mai late sau mai înguste, pe înălțime.
DAC 112E, circa 1982-1983, în noua schemă de culoare.


Attachments:
1976-1979_Constanța_DAC 112E_a1.jpg
1976-1979_Constanța_DAC 112E_a1.jpg [ 354.86 KiB | Viewed 3198 times ]
1976-1979_Constanța_DAC 112E_a3.jpg
1976-1979_Constanța_DAC 112E_a3.jpg [ 391.61 KiB | Viewed 3198 times ]
1976-1979_Constanța_DAC 112E_b1.jpg
1976-1979_Constanța_DAC 112E_b1.jpg [ 376.45 KiB | Viewed 3198 times ]
1976-1979_Constanța_DAC 112E_c1.jpg
1976-1979_Constanța_DAC 112E_c1.jpg [ 385.59 KiB | Viewed 3198 times ]
1982-1983_Constanța_DAC 112E_RK_a.JPG
1982-1983_Constanța_DAC 112E_RK_a.JPG [ 285.39 KiB | Viewed 3198 times ]
1982-1983_Constanța_DAC 112E_RK_b.JPG
1982-1983_Constanța_DAC 112E_RK_b.JPG [ 269.46 KiB | Viewed 3198 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 05 Feb 2018 14:49 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2314
Location: Bucureşti
DAC 112E, perioada 1984-1985, în ultima schemă de culoare cunoscută.


Attachments:
1984-1985_Constanța_DAC 112E_RK_a.JPG
1984-1985_Constanța_DAC 112E_RK_a.JPG [ 266 KiB | Viewed 3197 times ]
1984-1985_Constanța_DAC 112E_RK_b.JPG
1984-1985_Constanța_DAC 112E_RK_b.JPG [ 259.59 KiB | Viewed 3197 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 07 Feb 2018 00:52 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3441
bucsan wrote:
DAC 112E, perioada 1976-1979, în schema originală de culoare. Portocaliu, verde, roșu.
Inainte de cele verzi, au fost cele cateva albastre cu care se pare ca nu exista fotografii, avand exact aceeasi dispunere a dungilor..


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Apr 2018 23:56 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 678
Oare există vreo legătură între înălţimea elementelor glisante pentru aerisire şi butucul roţilor motoare? Din ce observasem atunci - copil fiind:
-butucul subţire se asocia cu elemente glisante înguste
-butucul gros se asocia cu elemente glisante late
însă aşa văd că înălțimea totală a ferestrei (parte fixă + element glisant) este aceeaşi, indiferent dacă elementul glisant e îngust sau lat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 04 Apr 2018 02:07 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3441
OAB wrote:
Oare există vreo legătură între înălţimea elementelor glisante pentru aerisire şi butucul roţilor motoare? Din ce observasem atunci - copil fiind:
-butucul subţire se asocia cu elemente glisante înguste
-butucul gros se asocia cu elemente glisante late
însă aşa văd că înălțimea totală a ferestrei (parte fixă + element glisant) este aceeaşi, indiferent dacă elementul glisant e îngust sau lat.
NU a existat nici o relatie. Au fost loturi succesive, unele cu glisante inalte (1975), altele scunde (1975-78) si iarasi inalte (1978-1980).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 30 May 2018 19:36 
Offline

Joined: Thu 29 Jan 2009 17:43
Posts: 20
Location: Bucuresti
bucsan wrote:
TV 20E, perioada 1970-1974.
TV 20E, circa 1981, aproximativ aceeași schemă de culoare, după montarea cutiilor de rezistențe pe acoperiș.

Dl Bucsan, din desenele dvs. reiese ca troleibuzele TV 20E ar fi avut schema de culoare alb cu rosu! De fapt schema de culoare din fabrica, atat pentru Constanta cat si Bucuresti, a fost alb albastru! Referitor la cutiile de rezistente de pe acoperis, la Constanta troleibuzele TV nu au avut asa ceva, se vede si din poza cu 296 din albumul 1979. Chiar daca voi fi off topic, in Bucuresti primul TV 20E care a avut montata cutia pentru rezistente precum si schema de culoare crem cu rosu, a fost 4648, titular pe linia 84.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 17 Jun 2018 18:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47574
Bul. Mamaia, martie 1990.

Se observa o parte a remorcii unui troleibuz scund, cu o dunga verde asemenea troleibuzului cu nr. 152 din Cluj Napoca.

Foto: dr. David Hadaller.


Attachments:
35425266_1746300338751115_6437580648654831616_o.jpg
35425266_1746300338751115_6437580648654831616_o.jpg [ 236.58 KiB | Viewed 3058 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 19 Jun 2018 16:49 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 51
Location: Constanta
Scunde în acea schema de culoare au fost 546, 547, si nu mai retin daca si 548.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Jun 2018 02:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3441
Sheriful wrote:
Scunde în acea schema de culoare au fost 546, 547, si nu mai retin daca si 548.
De ce veneau doua fire de cale pe acelasi sens dinspre Tomis? Era unul de serviciu, pentru acces direct spre gara?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 23 Jun 2018 05:41 
Offline

Joined: Thu 30 Mar 2017 21:00
Posts: 3
Brassovia wrote:
De ce veneau doua fire de cale pe acelasi sens dinspre Tomis? Era unul de serviciu, pentru acces direct spre gara?


In dreptul Institutului de Proiectari era un macaz...acolo se facea ramificarea dintre 42 si 43 si ceea ce vedem noi in poza asta este in felul urmator:cea mai din stanga linie este 42...care isi continua drumul pana spre strada Mihai Viteazul,cea din mijloc era 43 iar cea din dreapta linia 40.

Ceea ce nu inteleg este ce linie este acel troleibuz care se vede in plan indepartat.Stiam ca la intersectia Tomis cu Mamaia intorcea doar 42,venind de pe Mamaia ca sa intre pe Tomis,dar aici se vede ca isi continua drumul pe Mamaia.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 23 Jun 2018 18:49 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 51
Location: Constanta
Da. Nu observasem amanuntul acesta. La prima vedere parea ca troleibuzul din plan indepartat este dupa intersectia Bd. Mamaia cu Str. Mircea cel Batran.

Este posibil sa fi fost inca deviat traseul dus-intors pe Strada 1907. La un moment dat, din cauza constructiei blocurilor de pe Str Mircea pe sectorul cuprins intre Bd Ferdinand (atunci Republicii) si Str Stefan cel Mare, traseul liniilor 40 si 43 a fost deviat in ambele sensuri pe strada 1907. Din cate stiu in acea perioada 1985-1990 sunt construite acele blocuri.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 06 Jul 2018 12:58 
Offline

Joined: Tue 29 May 2018 18:49
Posts: 10
Dar ce înseamna acel P de după Taxi? Particular?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 13 Jul 2018 07:33 
Offline
User avatar

Joined: Sun 18 Mar 2007 18:17
Posts: 94
Da. Taxiurile particulare in 90-91 aveau "P"


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 18 Aug 2018 14:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47574
Monumentul Victoriei.


Attachments:
Constanta 180818.jpg
Constanta 180818.jpg [ 151.98 KiB | Viewed 2938 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 17 Oct 2018 19:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47574
Troleibuz in fata garii, in anul 1964.

Sursa: Arhiva digitală a Uniunii Arhitecților din România.


Attachments:
Gara Constanta 1960 troleibuz.jpg
Gara Constanta 1960 troleibuz.jpg [ 399.91 KiB | Viewed 2674 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 06 Nov 2018 19:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 47574
Vremuri...


Attachments:
Constanta 061118.jpg
Constanta 061118.jpg [ 140.07 KiB | Viewed 2458 times ]
Constanta 061118a.jpg
Constanta 061118a.jpg [ 36.21 KiB | Viewed 2458 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 01 Dec 2018 10:36 
Offline
User avatar

Joined: Mon 12 Mar 2007 20:28
Posts: 245
Location: Brasov
Se pare ca aceasta carte postala de la Editura Meridiane nu a fost inca postata.
Troleibuze TV2E model 1959.


Attachments:
CONSTANTA BDUL REPUBLICII.jpg
CONSTANTA BDUL REPUBLICII.jpg [ 89.04 KiB | Viewed 2193 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Dec 2018 14:46 
Offline

Joined: Tue 03 Feb 2009 22:16
Posts: 7
Location: Constanța
În urmă cu zece ani, Constanța renunța la ultimele două linii de tramvai: 101 (Gară - Zona Industrială) și 102 (Faleză Nord - Zona Industrială).
Acum 8 ani, municipiul de la malul mării renunța și la ultimele două linii de troleibuz: 48 (Palas - Poarta 2) și 48B (Palas - Gară).
Toate aceste mijloace de transport în comun au fost înlocuite cu autobuze MAZ. Tehnologie din Belarus.
A urmat o perioadă lungă în care transportul în comun din Constanța a decăzut. Într-un oraș în care gradul de poluare era ridicat pentru acea perioadă, Constanța a renunțat la mijloacele de transport în comun nepoluante.
A fost și o perioadă în care maxi-taxi a devenit o concurență reală pentru RATC.
De curând, RATC a început să se gândească din nou la tramvaie. Într-un raport al Regiei pentru perioada 2018 - 2022, se specifică faptul că se analizează posibilitatea reintroducerii tramvaiului în Constanța. Mi-aș dori să se întâmple asta, dar cred că este o utopie. Într-un oraș supraîncărcat de mașini, consider că soluția de moment ar fi troleibuzele. Din punct de vedere economic, ar costa mai puțin și nici nu ar produce haos în trafic pentru montarea șinelor și a firelor.
Dar, românii au o vorbă : speranța moare ultima...
Avem încheiată axa București - Brașov - Constanța.
Poate că vom prelua modelul Brașovului care reintroduce troleibuzele. Poate...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 04 Apr 2019 21:46 
Offline

Joined: Thu 30 Mar 2017 21:00
Posts: 3
Doua poze luate de pe facebook.


Attachments:
C0E77EA1-82E4-4204-9FD5-C911E5A8C890.jpeg
C0E77EA1-82E4-4204-9FD5-C911E5A8C890.jpeg [ 64.39 KiB | Viewed 752 times ]
629378DA-8E37-49B0-892C-C95436705D17.jpeg
629378DA-8E37-49B0-892C-C95436705D17.jpeg [ 63.76 KiB | Viewed 752 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 04 May 2019 03:04 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 51
Location: Constanta
Silviu wrote:
In anul 1982 aparea acel traseu 45.
Fotografie preluata de aici: http://tramways-romania1982.blogspot.com/

Nu m-am uitat niciodata atent la harta aceasta din 1982. Luand-o la puricat observam liniile 40 si 41 de care nu avem nevoie pentru ca le cunoastem bine traseul, linia 43 de culoarea bleu, si linia 45 de culoare inchisa parca negru. Si deci in legatura cu linia 45 observam :
- bucla de intoarcere din Tomis Nord este o bucla descrisa de Str. Chiliei, sensul giratoriu de la intersectia Str. Cismelei-Str. Dobrila Eugeniu-Str. Dispensarului, apoi pe Str. Dobrila Eugeniu si intra in Cap de Linie Tomis Nord dinspre Str. Dobrila Eugeniu spre Str. Chiliei, nu asa cum este in momentul de fata cand se intra dinspre Cismelei catre Dobrila Eugeniu (daca va uitati la poza cu #396 si #398 in Cap Linie Tomis Nord, pe care am repostat-o, veti observa ca troleibuzele sunt cu fata spre Str. Chiliei si spatele spre Str. Dobrila Eugeniu). In realitate aceasta bucla este un triunghi, insa acolo pe harta este stipulat ca un semicerc ;

Traseul Tomis Nord-Centru :
- pleca spre Centru pe Str Cismelei, pe unde si venea spre Tomis Nord. Nu ca linia 43 care venea pe Dobrila Eugeniu si pleca pe Cismelei ;
- la intersectia cu Str. Suceava nu vira dreapta precum 43-ul, ci continua pe directia inainte pe Str. Adamclisi ;
- vira stanga pe Str. Soveja si mergea pana la intersectia cu Str. Chiliei unde vira dreapta ;
(Pana aici fix traseul de retragere al troleibuzelor catre Garajul din Str. Chiliei)
- mergea pe Str. Chiliei pe langa gardul Garajului ITC pana la intersectia cu Str. Panait Cerna unde vira dreapta, apoi vira imediat stanga pe Str. Maramures ;
- mergea pe Str. Maramures (unghiul acela este la intersectia cu Str. Ion Ratiu) pana la intersectia cu Str. 30 Decembrie (acum Nicolae Iorga) ;
- mergea pe Str. 30 Decembrie si vira la stanga la intersectia cu...si aici nu prea se intelege... ori Bd. Tomis, ori Str. Mircea cel Batran. Cele 2 strazi bleu, adica traseul lui 43 sunt, cu siguranta, Bd. Tomis si Str. Mircea. Harta arata ca 45 ar lua-o printre ele. Iar alta strada intre cele 2 nu exista ;
- apoi vireaza dreapta pe Bd. Lenin (acum Mamaia) si stanga pe Str. Rascoalei 1907.

Traseul de intoarcere Centru-Tomis Nord este putin diferit :
- vira stanga de pe Str. Rascoalei 1907 pe Str. Republicii (acum Ferdinand) ;
- vira stanga pe Str. Mircea cel Batran pana la intersectia cu Bd. Lenin unde vira dreapta ;
- mergea pana la intersectia cu Str. Maramures, unde vira stanga ;
- mergea pe Str. Maramures (acelasi unghi la intersectia cu Str. Ion Ratiu) pana la intersectia cu Str. Razboieni ;
- vira dreapta pe Str. Razboieni, apoi imediat stanga pe Str. Chiliei ;
- mai departe aceleasi Str. Chiliei, Str. Soveja, Str. Adamclisi ;
- trece de intersectia Str. Adamclisi cu Str. Suceava unde se uneste cu linia 43 ce a venit din stanga de pe Str. Suceava ;
- vireaza usor dreapta pe Str. Chiliei pe care merge pana in capat la giratoriul cu Str. Dispensarului, face giratoriul, apoi Str. Dobrila Eugeniu, si intra in Cap de Linie.

Mai tarziu Capatul de Linie al lui 45 se afla pe Str Dobrila Eugeniu in dreptul pietei dincolo de un scuar. Exista o poza postata chiar de mine pe 14.01.2018, o repostez si pe aceea mai jos. Se vede in departare troleibuzul. Acolo era Capatul de Linie pt linia 45 in 1984-1985 si mai tarziu.
Asa cum si capetele lui 42 si 43 si-au schimbat sensul fata de anul 1982. De data asta veneau pe Str Cismelei si plecau pe Str. Dobrila Eugeniu. Stateau in Cap de Linie cu fata spre Dobrila Eugeniu si spatele spre Str. Cismelei. Si asa a ramas sensul pana in ziua de azi.

Giratoriul de la intersectia Str. Cismelei, Str. Dispensarului, Str. Dobrila Eugeniu a fost primul sens giratoriu din Constanta, si pentru foarte multa vreme singurul. Ceea ce nu stiu exact este daca, in 1982 cand discutam noi de acest traseu, exista deja sau era doar o simpla intersectie normala. Cu siguranta in 1985 exista giratoriul.


OAB wrote:
Unul din capetele liniei 45 era centrul; la macazul de pe strada 1907, 45-ul mergea pe "directa"; celalalt era Tomis Nord. De fapt asa-zisul capat de la Tomis Nord era, de fapt, un triunghi in jurul unui cvartal, nu o bucla de intoarcere iar daca memoria nu imi joaca feste, se aflau si troleibuze garate in zona.

Bucla triunghi este triunghiul de care spuneam mai sus (Cismelei, giratoriu, Dobrila Eugeniu, Cap Linie 43). Troleibuzele garate acolo erau cele din Cap de Linie ale liniei 43 (si mai tarziu si ale liniei 42 cand a inceput sa circule intre Tomis Nord si Poarta2).

Brassovia wrote:
Totusi, nu tin minte ca in 1983 sau 1984 sa-l fi vazut pe acel efemer 45, urmas al vechii linii de autobuz 8. Poate ca era deja suspendat. Reteaua pe care circula cred ca servise partial anterior doar retragerii la depou.

Nu stiu linia 8 pana in ce an a existat. Dar in 1982 cu siguranta exista linia 45 datorita hartii acesteia existente. Si, da, din aceasta linie 45 o parte era traseul de retragere catre Garaj a troleibuzelor liniilor 42 si 43. Pana la defrisarea retelei in 2002-2003 acelasi traseu de retragere a ramas.
Mai tarziu, dar nu stiu din ce an, linia 45 nu mai mergea pana in Centru, a fost scurtata doar cat traseul de retragere. Intorcea astfel : dreapta de pe Str. Chiliei pe Str. Panait Cerna. stanga pe Str. Maramures, stanga pe Str. Razboieni, stanga inapoi pe Str. Chiliei. Avea traseul scris Tomis Nord - Patinoar. Acolo, pe Str. Panait Cerna, era o fosta ghetarie si un patinoar.


OAB wrote:
Cu 380 (care, asa cum am spus, era unicat) am calatorit persona in 1985. Sa fi fost alt traseu decat 45? Eu, personal, nu cred, dar, desi au trecut 23 de ani, imi mai aduc aminte unele lucruri care pot constitui indicii privitoare la traseu:
A. Venind dinspre capatul de linie, pe o strada perpendiculara pe Sucevei se afla un macaz iar la un stalp distanta spre centru, o statie unde opreau 42, 43 si linia de care zic. Statia era comuna, dar captatoarele troleibuzelor erau deja "angajate" ori pe directa, ori pe abatere, in functie de traseul urmat; abatere pentru 42, 43, directa pentru linia de care spun. La o distanta foarte scurta, strada pe care se afla statia de care zic se intersecta cu Sucevei , 42 si 43 luand-o pe aceasta (spre vest) pentru ca apoi sa intre pe Bulevardul Tomis in timp ce linia de care zic ducea inainte spre centru (spre sud).
B. Traseul respectiv mergea pe niste strazi inguste pe care nu le cunosteam bine, (afara de 1907). In centru, la intersectia 1907-Ferdinand facea stanga, deci macazul de pe 1907 era trecut pe directa (abaterea fiind la dreapta, ca si in cazul macazului din Tomis Nord)

Cu siguranta era traseul 45. Macazul este cel unde se desparteau 42,43 si 45. Exact cum ai descris, inainte de statia de la intersectia Str. Dobrila Eugeniu cu Str. Sucevei exista un macaz. Acolo 42 si 43 o luau dreapta pe Str. Sucevei, apoi stanga pe Bd. Tomis, iar 45 o lua inainte pe Str. Adamclisi. Da, exact cum ai spus, macazul era fix inainte de statie, troleibuzele in statie deja aveau captatorii angajati pe o linie sau pe alta. Personal, nu mai retin care era directa, si care abaterea.
Strazile inguste sunt cele enumerate mai sus cand am scris traseul spre Centru : Adamclisi, Soveja care este lata cat un bulevard, dar a avut tramvai din 1986, deci posibil in 1985 sa fi fost mai ingusta desi cred ca deja se lucra la tramvai, Chiliei, Panait Cerna, Maramures, 30 Decembrie.

Intrebare : Iti aduci cumva aminte sensul in Cap Linie Tomis Nord pentru 42 si 43 ? Cu botul spre Str. Dobrila Eugeniu sau cu botul spre Str. Cismelei ? Apropo de ce spuneam mai sus cu sensul.
Iar 45 l-ai luat din dreptul pietei cum este in poza alb-negru ? Sau din Cap Linie 42-43 cum era in 1982 si cum este in poza #398 ?


OAB wrote:
Intr-o perioada, 50-ul ajungea si pe Bulevardul Tomis, in zona Tomis Nord. Imi aduc aminte ca pe una din statiile din zona respectiva se putea distinge "50" sub un strat de vopsea alba, semn ca deja 50-ul nu mai trecea acolo.

Daca memoria nu imi joaca feste, 50 am vazut si eu. Era, din punctul meu de vedere, o linie, oarecum, misterioasa. Din cauza traseului care mergea pe strazi mai putin cunoscute. Daca tin bine minte, la macazul de pe strada 1907, 50-ul mergea pe directa in conditiile in care 40, 41 si 43 mergeau pe abatere. Asta inseamnca ca, odata ajuns pe Bulevardul Republicii (Ferdinand), acesta o lua la stanga, asemenea 45-ului.

Macazul de care zic era de tip "inainte si la dreapta". La un moment dat, s-a scos. Atunci cand 45-ul si 50-ul erau de domeniul trecutului, dar 40, 41 si 43 nu stiau ce le asteapta.

Esti sigur ca era 50 acoperit cu vopsea pe Bd. Tomis? Si nu alta cifra ? Eu am niste amintiri vagi cum ca 50 ar fi fost un 40 care mergea de la Pescarie pana in Centru pe aceeasi linie doar ca traseu mai scurt, intorcea la Piata Unirii la macazul de care tot discutam, stanga de pe 1907 pe Republicii (Ferdinand). Esti sigur ca mergea si el pe strazi inguste precum 45 ? Sa fi avut acelasi traseu precum 45 ? S-ar putea asta in felul urmator : de pe Bd. Mamaia venind dinspre Pescarie sa vireze dreapta pe Str. Onesti (traseul de retragere Garaj al liniei 40), apoi stanga pe Str. Chiliei si mai departe traseul pana in Piata Unirii.



Nu am mai mentionat sursa fotografiilor, fiind repostari.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 351 posts ]  Go to page Previous  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group