TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Fri 20 Jul 2018 01:40

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 389 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Aug 2010 13:46 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7969
Desigur, strada a fost inchisa, ca la peste 100 RON pe luna abonamentul, poti sa mai mergi pe jos 500 m pana la autobuz.

Se observa si camionul inchiriat pentru transportarea dalelor.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Aug 2010 17:10 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3459
Macar oamenii mazareanului s-au obosit sa scoata dalele... Omologii de la Brasov au recuperat doar sina (ca sa poata fi "furata de persoane neidentificate") si au turnat apoi 20 cm de asfalt peste dalele peticite cu beton, ajungand ca sub podul de cale ferata sa nu mai existe gabaritul necesar.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 31 Aug 2010 23:36 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3459
Cu putin timp inaintea loviturii finale.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Sep 2010 17:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Cine era primar in anul 2006? Mazare!

Iata ce se prevedea in Planul de actiune al Agendei Locale 21, document elaborat in anul 2006:

-Reabilitarea infrastructurii de rulare a tramvaielor si achizitionarea de noi tramvaie. Cost estimat: 40 milioane euro. Durata estimata de implementare: 3 ani

-Introducerea metroului usor de suprafata pe axa nord Navodari - sud Eforie. Cost estimat: 350 milioane euro. Durata estimata de implementare: 6 ani


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Sep 2010 17:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Spicuiri dintr-un articol de azi, ce reitereaza ceea ce am scris si aratat prin fotografiile din acest topic, anume ca municipiul tomitan a ajuns o periferie balcanica!

Constanţa - la graniţa dintre periferia balcanică şi statutul de oraş european

Municipiul Constanţa continuă să aibă, la trei ani de la integrarea în Uniunea Europeană, mai degrabă aspectul unui oraş de la periferia Balcanilor decât cel al unei metropole europene. Deopotrivă fascinant şi oarecum exotic, oraşul-port pare blocat în propria-i degradare şi promiscuitate arhitecturală, undeva la graniţa dintre splendoare şi preamărirea kitsch-ului anilor 2000. Căci Constanţa este departe de imaginea unui oraş european al secolului XXI.

Un tramvai numit… trecut

La capitolul infrastructură, municipiul reşedinţă de judeţ pare, pe alocuri, desprins din secolul XIX, căci în unele dintre cartierele sale drumurile se află, la momentul actual, într-o stare execrabilă. La fel ca şi trotuarele, „condamnate” să rămână în zodia eternă a craterelor şi care, totodată, au fost atât de îngustate de către municipalitate, încât pietonii sunt obligaţi uneori să circule pe partea carosabilă. Problema derivă din lipsa parcărilor, una dintre veşnicele carenţe ale administraţiei publice locale, care nu a găsit soluţii viabile pentru rezolvarea sa. Şi asta deşi există alternative, una dintre ele fiind aceea a parcărilor subterane, ale căror costuri de întreţinere ar fi mai mici faţă de cele pe care le presupun parcările supraetajate.

Cât priveşte mijloacele de transport în comun, ei bine, spre deosebire de alte oraşe europene, Constanţa a ales… poluarea. Căci administraţia locală a găsit de cuviinţă să renunţe la tramvai, cel mai nepoluant mijloc de transport urban. În 2008, Consiliul Local Municipal Constanţa a votat o hotărâre care prevedea eliminarea tuturor tramvaielor şi achiziţionarea a încă 65 de autobuze.

Pentru a rezolva problema zgomotului produs de tramvaie, cel mai adesea invocat de unii dintre locuitorii Constanţei care nu agreau acest mijloc de transport, municipalitatea putea găsi soluţii pentru înlocuirea vechilor vagoane de tramvai şi mai ales pentru îmbunătăţirea căilor de rulare.
Din acest punct de vedere, constănţenii au fost „văduviţi”, în loc de tramvaie ei beneficiind astăzi de nişte autobuze care poluează, cele dintâi intrând deja în istorie.


....................................................................

Constanţa nu are look-ul unui oraş european, în ciuda spoielilor estivale. Constanţa are de parcurs un drum lung spre un oraş civilizat, în care cultura, istoria şi economicul se întrepătrund în mod fericit. Constanţa este, mai degrabă, un ghiveci, un bazar care deranjează retina, un oraş-port trist, în care grotescul a luat locul esteticului. Este comoara de la periferie, cea despre a cărei existenţă ştiu cu toţii, dar pentru care nimeni sau aproape nimeni nu face nimic.

http://www.cugetliber.ro/1285534800/art ... -european/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 28 Sep 2010 21:22 
Offline
User avatar

Joined: Sat 12 Jun 2010 18:24
Posts: 56
Location: Constanta, Piata Badea Cartan
Pai daca existau planurile acelea in anul 2006, de ce nu s-au mai pus in aplicare? Eu cred lucrurile acelea, dar nu-mi pot explica de ce au fost abandonate proiectele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 01 Feb 2011 16:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Prin HCL 425/8.09.2008 s-a aprobat dezafectarea infrastructurii tramvaiului 102 (Zorelelor-bul. Lapusneanu). In anexa acelei HCL exista inventarul intregii infrastructuri a tramvaiului din Constanta (inclusiv cea aferenta traseului 104).

In 2010 si-au dat seama ca au demontat linia fara a exista HCL! Asa s-a nascut HCL 291/10.12.2010 (dezafectarea infrastructurii liniei de tramvai nr. 104).


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Mar 2011 22:38 
Offline
User avatar

Joined: Sat 12 Jun 2010 18:24
Posts: 56
Location: Constanta, Piata Badea Cartan
Conform declaratiilor directorului depoului de tramvaie, Bd. Aurel Vlaicu si celelalte strazi pe unde au circulat tramvaie se asfalteaza pentru a da orasului Constanta un "look european". Adica, trebuie sa existe 4 benzi de circulatie, ca intr-un oras demn de U.E., nu cu linii de tramvai.

Concluziile le trageti singuri.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 22:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Str. Zorelelor, fara linie de tramvai.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 22:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Faleza nord.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 22:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Str. Celulozei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 22:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Cap linie "depou tramvaie".


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 22:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Depoul de tramvaie, o ruina.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 22:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Str. Celulozei, dupa "depoul de tramvaie".


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 23:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Cumpenei. Ramasite ale liniei tramvaiului 101.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jul 2011 22:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Fotografie din anul 2008.

www.phototrans.eu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jul 2011 22:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Harta RATC din anul 2002 in care apare si traseul 103.

www.phototrans.eu


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Jul 2011 23:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 105
Location: Targoviste
Silviu Sintea wrote:
Harta RATC din anul 2002 in care apare si traseul 103.


Dupa desfiintarea liniei 100, a mai ramas linia 103 inca ceva vreme. Stie cineva cam cat?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Aug 2011 23:26 
BadeaCartzan wrote:
...tramvaiele V3A dupa doi ani de nemiscare...


In prezent cum o mai duc? Ce planuri sunt pentru ele?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Aug 2011 07:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
ByOnu wrote:
BadeaCartzan wrote:
...tramvaiele V3A dupa doi ani de nemiscare...


In prezent cum o mai duc? Ce planuri sunt pentru ele?


Cateva poze proaspete gasesti aici: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=1317&start=180

Planuri? Nu stiu. Topitoria asteapta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Feb 2012 23:21 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2060
Location: Brasov
Amintiri frumoase...

Imagini preluate de pe http://www.shugotram.jp/index.html .


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Feb 2012 23:23 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2060
Location: Brasov
SPA29 wrote:
Amintiri frumoase...

Imagini preluate de pe http://www.shugotram.jp/index.html .


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 24 Mar 2012 10:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
132, 145, 103 in anul 1992.

Foto: Ferdinand Huizer.
http://www.flickr.com/photos/74930584@N08/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2012 07:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Relicve...

Foto: SSC.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 02 Jun 2015 10:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Visor wrote:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 02 Jun 2015 10:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Visor wrote:


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 13 Oct 2015 22:10 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3459
You are lost and gone forever...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 08 Feb 2016 08:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
Anul 2003. Foto: Jarda Wagner.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Constanta: tramvaie
PostPosted: Mon 18 Jun 2018 06:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 45714
162, 140 in 1990.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 389 posts ]  Go to page Previous  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group