TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 29 Mar 2024 00:44

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next
Author Message
PostPosted: Mon 23 Mar 2009 22:26 
Incepand cu data de 23.3.2009 traseul liniei 102 este deviat temporar din cauza lucrarilor de scoatere a liniei pe strada Zorelelor.Iar autobuzele de pe linia 102 vor intoarce la cap de linie Pescarie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Dec 2009 21:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
RATC a asigurat salariile şoferilor din vânzarea tramvaielor şi a şinelor dezafectate

Spiritele sunt agitate în rândul angajaţilor Regiei Autonome de Transport în Comun (RATC) Constanţa. Şoferii sunt nemulţumiţi de răspunsurile primite de la conducerea instituţiei în cadrul şedinţei de luni, 28 septembrie (când au cerut creşteri salariale). Motiv pentru care nu este exclus, după cum ne-au spus mai mulţi angajaţi ai regiei, să mai existe proteste spontane, care să ducă la întârzierea circulaţiei autobuzelor, aşa cum s-a întâmplat în dimineaţa de luni.

Salariile cele mai mici din ţară

Principala nemulţumire a angajaţilor este că au salarii mult mai mici decât celelalte regii din ţară, deşi o călătorie într-un mijloc de transport în comun din municipiul Constanţa este mai scumpă. „Un şofer al regiei din Timişoara are un salariu de 2.100 de lei, unul din Bucureşti primeşte 3.200 de lei, iar la noi, un şofer cu 35 de ani de vechime în muncă primeşte la fel ca un începător, adică 1.000 - 1.100 de lei”, ne-a spus şoferul unui autobuz 51, întâlnit ieri pe traseu.

Angajaţii mai reclamă că nu primesc sporuri de vechime sau pentru condiţiile de muncă şi nu le sunt recunoscute toate orele lucrate în week-end-uri. „Din peste 180 de ore lucrate luna trecută, mi-au trecut pe fluturaş doar două ore lucrate sâmbăta şi duminica, deşi eu am muncit două week-end-uri! Dar fluturaşul arată altceva, pentru că nu vor să ne plătească orele suplimentare”, este oful lui S. N., un alt şofer. „Sporuri de vechime nu primim, cică sunt incluse în salariu. Dacă scădem cei 25% aferenţi vechimii, rămâne un salariu de bază de circa 700 de lei. Adică mai puţin decât pensia de 800 de lei a bătrânilor care circulă gratuit pe toate traseele”, a adăugat un alt angajat RATC.

De altfel, o altă nemulţumire a şoferilor vizează tocmai gratuităţile acordate vârstnicilor de autoritatea locală, motivând că reprezintă unul dintre motivele pentru care regia nu dispune de fonduri suficiente pentru a le creşte salariile. „Nu spunem să nu le dea gratuitate, dar nu pe toate liniile, ci pe una sau două, după cum au nevoie. Mulţi dintre ei se plimbă cu autobuzul de plictiseală. Sunt pensionari care citesc ziarul şi coboară, în aceeaşi staţie de unde au urcat, după ce termină de lecturat. Alţii fac pur şi simplu turul oraşului, se dau jos din 42, urcă în 43 şi o iau de la capăt”, a susţinut şoferul unui autobuz 43.
Şi lipsa măsurilor eficiente luate împotriva contravenienţilor este acuzată de şoferi. „Autobuzul este plin mai tot timpul, dar, la o cursă, compostează bilet doar vreo cinci sau şase persoane. Iar după ora 18,00, nu mai compostează nimeni”, a arătat un alt angajat.

Şoferii spun că au ridicat toate aceste probleme conducerii RATC, dar răspunsurile primite nu au fost de natură să-i mulţumească. „Am spus că ne vor da o creştere salarială între 30 şi 60 de lei. Dar ce poţi face din banii aceştia? Am primit, astăzi (n.r. ieri) tichetele de masă restante, pe care ni le-au dat ca să ne închidă gura”, a afirmat un şofer al RATC.

Dumitru Coiciu: „Mănâncă rahat toţi şoferii”

Pe de altă parte, Dumitru Coiciu, directorul RATC, consideră nejustificate nemulţumirile celor aproxi-mativ 150 de şoferi ai regiei. „Mănâncă rahat toţi şoferii, chiar aşa să scrieţi” - a fost reacţia directorului regiei. El a justificat, apoi, că angajaţii nu ar trebui să se plângă de lipsa măririlor salariale, întrucât, de la începutul anului, 60% dintre ei au fost promovaţi în trepte salariale superioare, iar drepturile salariale au fost acordate în fiecare lună. „Dar, ca peste tot, şi noi ne confruntăm cu scăderea încasărilor. Numai de pe platformele din port au fost concediaţi 8.000 de oameni, care nu mai circulă acum cu autobuzele. Prin urmare, de la începutul anului, am înregistrat pierderi de 2,5 milioane de lei. Cu toate acestea, angajaţii şi-au primit la timp salariile şi celelalte drepturi. Ei nu se uită la televizor, să vadă care este situaţia în ţară? Uită că, înainte să vin eu director, nu-şi luau salariile câte două luni”, ne-a precizat Dumitru Coiciu.

Reprezentantul RATC a mai explicat că gratuităţile oferite de Consiliul Local Constanţa persoanelor vârstnice, elevilor şi studenţilor nu afectează activitatea regiei şi, implicit, nici salariile angajaţilor. „Autorităţile locale au plătit la centimă banii aferenţi abonamentelor gratuite. Mâine (n.r. astăzi), este o şedinţă de Consiliu Local şi vom primi 2 milioane de lei, bani pentru decontarea abonamentelor pentru trimestrul IV”, a mai spus directorul.

Tramvaiele şi şinele, vândute pentru 1,8 milioane de lei

În condiţiile scăderii drastice a numărului călătorilor, veniturile regiei au fost asigurate, în mare parte, din valorificarea şinelor şi tramvaielor dezafectate din întreg municipiul Constanţa. „20 de tramvaie au fost tăiate şi vândute la fier vechi, alte 25 sunt conservate la noi în bază, urmează să le vindem şi pe acestea. De asemenea, am valorificat şi o bună parte din şine şi dale. Per total, am obţinut 1,8 milioane de lei, bani din care au fost plătite, printre altele, şi salariile”, a afirmat Dumitru Coiciu.
Directorul regiei este de părere că altul este substratul nemulţumirilor şoferilor: „După calculele făcute de noi, fiecare şofer bagă în buzunar 150 - 200 de lei din banii primiţi de la călători, care ar trebui să revină regiei. Aşa că i-am anunţat că intensificăm controalele care îi vizează, să nu mai poată lua câte un leu de la călători şi să nu mai primească persoane în cabină. I-am atins la buzunar şi de aceea sunt supăraţi”.


Florentina Dumitrov, Cuget Liber, 30.09.2009
http://www.cugetliber.ro

Nota mea, Sintea: coicicul are dreptate: amaratii aia de soferi mananca rahat. Dar mazarea si coicicul stiu ce-i aia foame? Nici vorba, satulul nu-l intelege pe flamand.
Si o mostra de "management": vedeti cat de benefica a fost desfiintarea tramvaielor? Din vanzarea tramvaielor si a sinelor (dar cu reteaua de contact si cu substatiile de redresare ce s-a intamplat, coicicule?) s-au platit salariile angajatilor. Luati aminte!


Attachments:
RATC.jpg
RATC.jpg [ 340.14 KiB | Viewed 15532 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Dec 2009 21:47 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Ce noroc ca i-a obligat Ceausescu sa-si faca tramvai, si Gheorghiu-Dej sa-si faca troleibuz. Ca acum nu ar mai fi avut ce desfiinta, ramanand fara salarii soferii si fara ciordeli, spagi si comisioane sefii ai mari. Mare noroc. Cred ca intreaga Europa, mai putin norocoasa, invidiaza in acest moment orasul dobrogean, care a iesit din anonimatul plicticos al turismului eficient de altadata si cunoaste de acum celebritatea suprematiei interlopilor, in toata stralucirea ei.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Feb 2010 18:01 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Acum incepe sa dea roade politica de conjunctura a Legumei Naziste. S-a suparat pe Rocar, a distrus transportul electric, care era ieftin si nu trebuia decat sa fie bine intretinut, bagand banii contribuabililor in leasinguri neperformante de harburi ex-sovietice. A deschis perfect calea oponentilor sai, care au acum motiv si abia asteapta sa ia la tocat marunt RATC-ul, sa vanda pe nimic ce-a mai ramas si sa umple Constanta de dubele vreunui privat care cotizeaza la Inalta Poarta de pe Dambovita. Bine macar ca are omul unde sa plece cand va fi mazilit. Ii vor ajunge economiile puse deoparte pentru o viata linistita in Brazilia. Vorba lui: "Si care-i problema?"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Feb 2010 22:40 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Inca un pas spre dubizare (si, eventual, privatizare)... undeva in josul unei subpagini a site-ului www.ratc.ro se precizeaza sec:

Datorita diminuarii semnificative a numarului de calatori ce folosesc mijloacele de transport in comun dupa ora 21:00, incepand cu data de 25.01.2010 programul de transport se va incheia la ora 22:00, atat in cursul saptamanii cat si in zilele de sambata, duminica si in timpul sarbatorilor legale. Mentionam ca in cazul unei cresteri a numarului de calatori ce folosesc mijloacele de transport si dupa aceasta ora, vom reveni la vechiul program.

Sublinierile imi apartin... cum constata ei cresterea, cand rata blatismului sare de 50% pe timpul zilei, d'apoi noaptea cand sunt inchise chioscurile. Mai ramane sa nu se mai circule in week-end, sa fie tacamul complet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 21 Feb 2010 22:55 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Dr2005 wrote:
Inca un pas spre dubizare (si, eventual, privatizare)...
[...] Mai ramane sa nu se mai circule in week-end, sa fie tacamul complet.

Constanta arata pulsul din Romania din pacate. Acolo a inceput masacrarea transportului electric, mazificarea pe leasing gras, reclama primarului pusa pe geamul autobuzului.

Acum vedem iarasi la Constanta ce urmeaza sa se intample curand si in multe alte orase, respectiv: reducerea traseelor, a programelor de circulatie, caderea in anarhie. Ne indreptam cu pasi repezi spre o stare asemanatoare cu aceea de dupa razboi. Nu numai in privinta transporturilor. Se salveaza cine poate, nu sunt barci pentru toata lumea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Apr 2010 13:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Angajatii RATC nu mai primesc bonuri de masa

8.04.2010
http://www.replicaonline.ro/angajatii_r ... 21142.html


Attachments:
101.jpg
101.jpg [ 43.87 KiB | Viewed 16146 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Apr 2010 13:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Dumitru Coiciu wrote:
Nu stiu ce sa mai fac.


Sa-ti dai demisia. Desi e cam tarziu pt. asta.

Dumitru Coiciu wrote:
Singurul nostru sprijin este primaria.


Ar fi trebuit sa existe management in primul rand. Dar cand vii zilnic "mut" la serviciu...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 May 2010 13:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Datorii imense
Fără gratuităţi în mijloacele de transport în comun


Mii de constănţeni sunt în pericol de a-şi pierde, din nou, gratuităţile pe mijloacele de transport în comun. Potrivit legislaţiei în vigoare, persoanele strămutate şi cele persecutate politic de regimul politic, beneficiază de mai multe drepturi, printre care se numără şi abonamente gratuite pe transportul public în comun. Din păcate, la nivelul judeţului Constanţa, Regia Autonomă de Tranport în Comun (RATC) Constanţa nu a mai primit, din octombrie 2009, banii pentru abonamentele pe care le eliberează respectivelor categorii de beneficiari. „Noi eliberăm abonamentele care conferă gratuitate pe mijloacele de transport în comun, însă costul acestora ne este decontat de Casa Judeţeană de Pensii (CJP) Constanţa. Potrivit legislaţiei în vigoare, instituţiile statului care oferă unor categorii sociale dreptul de a circula gratuit, trebuie să suporte şi cheltuielile, noi neavând acest drept”, a declarat directorul RATC, Dumitru Coiciu. În 2003, între cele două instituţii a fost încheiată o convenţie în acest sens, care a fost reînnoită în septembrie 2009. Din păcate, însă, din octombrie 2009 şi până în prezent, RATC nu a mai văzut niciun ban de la CJP.

ABONAMENTE RETRASE IAR

Din acest motiv, la începutul lunii ianuarie 2010, conducerea Regiei a retras toate abonamentele gratuite pentru persoanele strămutate şi cele persecutate politic de regimul politic. „Pentru că nu îi puteam lăsa pe cei aproximativ cinci mii de beneficiari fără drepturile stabilite prin lege, aceste abonamente au fost reintroduse. Din păcate, din cauza datoriilor foarte mari pe care CJP le are la RATC, persoanele strămutate şi cele persecutate politic de către regimul politic vor rămâne, începând din această vară, fără transport gratuit”, a precizat Dumitru Coiciu. Pentru că negocierile dintre reprezentanţii celor două instituţii nu au avut nicio finalitate, conducerea RATC a dat în judecată reprezentanţii CJP, acuzându-i pe aceştia de abuz în funcţie şi de nerespectarea clauzelor contractuale. Conducerea CJP a declarat că principalul motiv pentru care nu au mai fost decontaţi banii pentru abonamente îl constituie faptul că Regia nu a respectat o parte dintre clauzele prevăzute în convenţia-cadru încheiată la nivel naţional între cele două instituţii. CJP datorează Regiei peste 3.100.000 de lei. „Ambele părţi au venit cu propuneri care nu au fost acceptate. Noi avem anumite prevederi la care nu putem renunţa, pentru că ne sunt impuse de Casa Naţională de Pensii, iar conducerea RATC are, de asemenea, anumite lucruri pe care nu le pot accepta. Din acest motiv, vom lăsa instanţa să decidă”, a declarat purtătorul de cuvânt al CJP, Kristina Mutiş. Una dintre clauzele pe care CJP le impune Regiei este ca beneficiarii abonamentelor gratuite să semneze, lunar, pentru primirea acestora. Conducerea RATC susţine că, având în vedere vârsta beneficiarilor abonamentelor, este inuman să le ceri să se deplaseze lunar pentru a semna.


3.05.2010
http://www.telegrafonline.ro/1272920400 ... comun.html


Attachments:
Dumitru Coiciu.jpg
Dumitru Coiciu.jpg [ 6.23 KiB | Viewed 15980 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 04 May 2010 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Soferii de pe autobuze vor salarii mai mari

Aproximativ 30 de soferi ai Regiei Autonome de Transport in Comun (RATC) au protestat astăzi din cauza salariilor.

Ei solicită conducerii RATC un spaţiu pentru desfăşurarea întâlnirilor sindicaliştilor, vor salarii mai mari şi vor să ia parte la negocierile contractului colectiv de muncă. Şoferii vor sta în faţa sediului instituţiei în fiecare zi, între orele 10-00-13.00, iar săptămâna viitoare de la 12.00 la 15.00. „Vom depune la seretariat un memoriu prin care le vom enumera toate nemulţumirile“, a declarat liderul de sindicat, Gheorghe Mocanu.


3.05.2010
http://www.adevarul.ro/locale/constanta ... 74787.html


Attachments:
RATC.jpg
RATC.jpg [ 29.97 KiB | Viewed 15974 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 05 May 2010 19:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
RATC se modernizeaza

Regia a implementat un sistem pilot de monitorizare a autobuzelor de pe linia 5. Pe doua panouri instalate deja in oras, constantenii pot afla in cat timp ajunge primul autobuz in statie

Calatorii de pe linia autobuzelor 5 pot afla de cateva zile in cate minute vine autobuzul in statie, iar soferii nu se vor mai putea abate de la traseu. Noul sistem implementat de RATC Constanta face parte dintr-un program-pilot si deocamdata se aplica doar pe acest traseu. Pentru moment, regia nu a cheltuit nimic pentru implementarea sistemului, acesta fiind pus la dispozitie de catre firma partenera.

Directorul regiei, Dumitru Coiciu, spune ca proiectul-pilot este implementat in colaborare cu firma RADCOM si a mai fost implementat partial, pana acum, in orasele Oradea, Ploiesti, Arad si Timisoara. Potrivit lui Coiciu, este vorba despre un sistem de monitorizare a flotei de autobuze din municipiul Constanta. Mai concret, calatorii care se afla in statiile de autobuz pot vedea in cate minute soseste autobuzul urmator, iar conducerea RATC va avea la dispozitie o monitorizare corecta a tuturor masinilor aflate pe traseu. Deocamdata, RATC a amplasat echipamente GPS pe autobuzele liniei 5 si a montat panouri de informare pentru calatori in doua statii – in cea de la gara, zona vapor, si pe bulevardul Ferdinand, vizavi de parcul Primariei. Panourile vor indica data si ora curente, precum si minutele in care urmeaza sa ajunga in statia respectiva primul vehicul, iar timpul ramas pana la sosirea urmatorului autobuz va fi actualizat din 30 in 30 de secunde.

Potrivit lui Coiciu, linia 5 a fost aleasa pentru ca este una dintre liniile cu cele mai multe autobuze si este un traseu periferic, in care mijloacele de trasport in comun sunt nevoite sa parcurga si strazi secundare.

La randul sau, seful Serviciului Exploatare din cadrul RATC, Marius Bratulescu, spune ca acest sistem de dispecerizare a flotei tine o evidenta corecta a traseelor parcurse de autobuze. Astfel, se va sti daca soferii mjloacelor de transport in comun respecta viteza impusa, daca au depasiri de timp pe traseu, daca pleaca la timp din statii sau de la cap de linie. Bratulescu mentioneaza ca daca soferii nu sunt depistati de dispecerul care monitorizeaza nonstop aceste autobuze, abaterile facute in trafic se pot vedea si dupa cateva zile, pentru ca raman memorate de sistemul GPS.

Dispeceratul are posibilitatea sa comunice cu soferul prin mesaje scrise, care vor fi transmise prin sistemul GPRS sau voce. Astfel, conducatorii auto pot fi instiintati despre aglomeratia din trafic sau despre accidentele de pe traseu. De asemenea, soferii indisciplinati, care obisnuiau sa se abata de la drum sau sa nu parcurga intregul traseu, vor fi depistati, de acum inainte, foarte usor. Mai mult decat atat, acest sistem de monitorizare ii va pune pe ganduri si pe soferii care erau obisnuiti sa mai sustraga motorina din autobuzele pe care le conduceau. Specialistii spun ca orice stationare a mijloacelor de transport in comun se poate vedea in timp real pe un monitor al dispeceratului.

Marius Bratulescu mentioneaza ca va fi nevoie de un singur dispecerat, ceea ce inseamna ca unii dintre dispeceri vor fi scolarizati, iar altii vor fi reorietati profesional, tot in cadrul regiei. Un dispecer va putea urmari, concomitent, cu noul sistem de monitorizare, 7 trasee, dintre care 2 sau 3, cu grad de dificultate mai mare. In prezent, in municipiul Constanta exista 8 dispecerate si 22 de trasee.

Daca sistemul se va dovedi fiabil, se urmareste incheierea unui parteneriat intre firma RADCOM si Primarie, cu accesare de fonduri europene, pentru a-l extinde la intregul parc auto al regiei.


5.05.2010
http://www.observator.ro/38168/stiri-so ... ernizeaza/


Attachments:
linia 5.png
linia 5.png [ 225.9 KiB | Viewed 15931 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 12:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Protest dupa protest, dar fara dialog

20 de angajati ai Regiei Autonome de Transport in Comun Constanta au protestat, ieri, timp de trei ore, in fata regiei

Motivul nemultumirilor este faptul ca reprezentantii societatii nu pun in aplicare o hotarare a instantei constantene


Liderul Sindicatului Profesional al Transportatorilor si Activitatilor Conexe, Gheorghe Mocanu, sustine ca reprezentantii RATC Constanta refuza sa puna in aplicare decizia instantei cu privire la reprezentativitatea celui de-al doilea sindicat format in cadrul regiei. Gheorghe Mocanu precizeaza ca, de mai bine de doua luni, i se solicita punerea in aplicare a mai multor cerinte conducerii RATC. "Directorul general al RATC nu a pus in aplicare drepturile convenite de lege. Mai mult decat atat, liderul celuilalt sindicat din cadrul RATC, Ibraim Timur, a intervenit in instanta pentru a fi de partea RATC, cu scopul ca regia sa nu mai acorde drepturile prevazute in contractul la nivel de ramura", afirma Mocanu. Sindicalistii sunt nemultumiti ca, saptamana trecuta, atunci cand au protestat in fata sediului, directorul RATC nu a vrut sa discute cu ei. Totodata, protestatarii au tinut sa mentioneze ca reprezentativitatea, conform legii, este data de afilierea la o federatie nationala sau de numarul de angajati, care trebuie sa reprezinte o treime din numarul salariatilor. Mai mult, aceasta reprezentativitate a fost recunoscuta de instanta, la sfarsitul anului trecut. Mocanu sustine ca RATC ar fi trebuit sa puna la dispozitia noului sindicat un exemplar al contractului colectiv de munca la nivel de unitate, care, dupa parerea lui, nu-l respecta pe cel colectiv de munca de la nivel de ramura. De asemenea, protestatarii sustin ca nu sunt respectate grila de salarizare, salariul minim, iar repezentantii acestui sindicat nu sunt chemati la negocierile pe care le fac reprezentantii regiei cu liderii celuilalt sindicat din RATC.

Mocanu sustine ca in fata regiei, ieri, intre orele 12.00 si 15.00, au protestat doar 20 de oameni, pentru a nu perturba activitatea societatii. Membrii acestui sindicat sunt hotarati sa protesteze pana vineri inclusiv, iar spre finalul actiunii vor solicita, in fiecare zi, o intrevedere cu directorul RATC, Dumitru Coiciu. Totodata, sunt decisi ca, saptamana viitoare, sa convoace Comisia de Dialog Social la nivel de judet, pentru a discuta revendicarile sindicale. "Vom pune in discutie, in cadrul acestei Comisii, de ce nu se pune in aplicare o hotarare judecatoreasca, acum, dupa 20 de ani de la Revolutia din Decembrie 1989", a mentionat Mocanu.

Sindicatul vechi cere eficienta

La randul sau, liderul Sindicatului RATC, Timur Ibraim, spune ca acuzatiile liderului Mocanu sunt nefondate. Ibraim tine sa mentioneze ca deciziile in cadrul sindicatului se iau de catre Comitet, care este format din 35 de membri, si chiar, in unele situatii deosebite, este convocata Adunarea Generala. "Cred ca dl. Gheorghe Mocanu este suparat ca foarte multi salariati, care doreau sa mearga la dansul in sindicat, s-au razgandit si au ramas la noi in sindicat, iar, in prezent, acesta nu are decat 90 de membri", a declarat Ibraim. Acesta a mai mentionat ca, in octombrie anul trecut, a fost incheiat contractul colectiv de munca la nivel de regie, iar de atunci au fost puse in aplicare aproape toate cerintele, mai putin una, noua grila de salarizare, care se va pune in aplicare conform contractului incheiat in 2010, in functie de situatia financiara a institutiei. "Trebuie sa ne gandim la revendicarile pe care le facem, mai ales la situatia actuala din tara noastra, pentru ca nu cred ca-si doreste vreun angajat sa falimenteze regia", a adaugat Ibraim.

Conducerea vrea dialog

Directorul RATC spune ca trei dintre protestari au venit si au lasat cateva hartii in secretariat, fara sa ceara o intalnire cu conducerea regiei. "In prima zi de protest, saptamana trecuta, luni, eu am coborat la ei si am vorbit trei sferturi de ora, dar ei nu incearca sa poarte un dialog cu noi. Decat sa stea la poarta, sa fluiere si sa strige, mai bine ar urca in sediul RATC, pentru a purta un dialog", a spus Coiciu. Directorul mai spune ca in documentele depuse, ieri, la regie se cere ca, pana la data de 15 martie 2010, situatia tichetelor de masa sa fie prezentata Sindicatului Profesional al Transportatorilor si Activitatilor Conexe. De asemenea, in acelasi document se solicita o intalnire pe data de 23 martie 2010, intrunire care nu poate avea loc, pentru ca suntem in luna mai, a precizat Coiciu. Directorul sustine, in acelasi timp, ca i s-a mai cerut ca, in fiecare luna, sa fie oprita pe statul de plata cotizatia de membru de sindicat angajatilor care fac parte din Sindicatul Profesional al Transportatorilor si Activitatilor Conexe, dar acest lucru nu poate fi aplicat, daca nu exista si o lista cu acesti membri, a tinut sa mentioneze Dumitru Coiciu.


5.05.2010
http://www.observator.ro/38749/stiri-so ... ra-dialog/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 16:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Timur wrote:
Cred ca dl. Gheorghe Mocanu este suparat ca foarte multi salariati, care doreau sa mearga la dansul in sindicat, s-au razgandit si au ramas la noi in sindicat


Nu s-au razgandit de buna voie, au fost amenintati cu concedierea, ba chiar au fost dati oameni afara din cauza asta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 18:53 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Se prefigureaza la orizont disparitia RAT si dubizarea/autocarizarea 100% a Constantei. Pacat ca nu se poate calatori cu vaporul intre diferitele cartiere ale orasului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 19:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7774
Cam tot ce inseamna luciu de apa in zona Constanta si Mamaia e deja concesionat lui Mazare, inclusiv lacul cu cursa de barci. Daca s-ar fi putut calatori cu vaporul ca transport in comun, se gasea o solutie sa i se concesioneze lui Mazare si Marea Neagra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 11 May 2010 19:48 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Of... De ce a trebuit sa inglobeze Romania in anul 1878 Dobrogea? Daca ramanea la bulgari, aveam acum unde sa ne petrecem un sejur civilizat pe litoral, in apropiere. Sigur am fi avut si vreo sapte linii de troleibuze in Constanta.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jul 2010 18:10 
Nu stiam unde sa postez,asa ca o fac aici.Se pare ca RATC urmeaza sa intre in faliment!Primarul-leguma si-a atins telul mult dorit.A lasat orasul fara transport electric in comun,iar acuma a desfiintat si regia.O sa fie o adevarata minune daca RATC-ul mai apuca macar luna octombrie.Piese de schimb pentru autobuze nu se mai aduc de mult timp,motorina e scumpa,deci...se fac economii(oare?).Iar unii soferi deja si-au dat demisia.Viitorul transportului in Constanta este....DUBA!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Jul 2010 00:24 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Aditu wrote:
Nu stiam unde sa postez,asa ca o fac aici.Se pare ca RATC urmeaza sa intre in faliment!Primarul-leguma si-a atins telul mult dorit.A lasat orasul fara transport electric in comun,iar acuma a desfiintat si regia.O sa fie o adevarata minune daca RATC-ul mai apuca macar luna octombrie.Piese de schimb pentru autobuze nu se mai aduc de mult timp,motorina e scumpa,deci...se fac economii(oare?).Iar unii soferi deja si-au dat demisia.Viitorul transportului in Constanta este....DUBA!
Pai tocmai in vederea falimentului si afacerilor ulterioare cu hoitul RATC era nevoie ca mai intai sa dispara transportul electric, singurul eficient si nefraudabil cu canistra.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Jul 2010 15:25 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Aditu wrote:
Nu stiam unde sa postez,asa ca o fac aici.Se pare ca RATC urmeaza sa intre in faliment!Primarul-leguma si-a atins telul mult dorit.A lasat orasul fara transport electric in comun,iar acuma a desfiintat si regia.O sa fie o adevarata minune daca RATC-ul mai apuca macar luna octombrie.Piese de schimb pentru autobuze nu se mai aduc de mult timp,motorina e scumpa,deci...se fac economii(oare?).Iar unii soferi deja si-au dat demisia.Viitorul transportului in Constanta este....DUBA!


Un faliment al RATC-ului ar cauza un scandal monstru. Ori, nu stiu in ce masura e de dorit un astfel de scandal de catre cei in cauza. Ganditi-va ca ar iesi la iveala toate dedesubturile iar presa nu ar ierta nimic din toata povestea asta. Am lucrat 5 ani de zile in presa si cam stiu cum sta treaba; falimentul RATC ar atrage acuzatii necontenite spre primarie si consiliul local...Solutiile radicale nu sunt de dorit. Mai bine un provizorat care se prelungeste pana la infinit. Deci, mai degraba se va recurge la urmatoarele:
-sub-finantarea RATC, doar cat sa subziste; nu exclud posibilitatea confectionarii artizanale (in atelierele RATC) a pieselor de schimb pentru autobuze; principiul "las' ca merge si asa" va fi de actualitate
-piratarea traseelor RATC de catre microbuze si midibuze; midibuzul deja incepe sa isi faca simtita prezenta si va constitui un mijloc de transport important pentru litoral: e legal (deoarece face parte din categoria autobuzelor), se strecoara in trafic suficient de bine; are o viteza comerciala mai mare ca a autobuzului, suficient cat sa "fure" calatorii acestuia din urma. Oare Isuzu Turqoise va ajunge sa fie mijlocul de transport dominant al litoralului, asa cum a fost RTO-ul in anii '70?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 08 Jul 2010 17:42 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
Fiind vorba de o regie autonoma, cuvantul "faliment" nu este chiar cel potrivit. Dar, intrand in incapacitate de plata, exista alte forme de lichidare a activitatii, iar totul va fi probabil prezentat - in cel mai pur stil comunist - ca o restructurare menita sa aduca rentabilitate in cheltuirea banului public si sa ofere cetateanului servicii mai bune. In realitate, va fi inlocuirea unui sistem relativ civilizat si european de transport cu unul pe care nu mai doresc sa-l comentez: dubaritul (cu dube sau autobuze improprii tipului de traseu). Deci nu se va numi faliment, dar efectul va fi acelasi. Doar daca dubarii fura motorina direct din RATC exista sanse ca regia sa fie tinuta fortat in viata ("cu aparate"), tocmai pentru ca acestia sa aiba de unde sa-si faca plinul in continuare.

Apropo... Ce coincidenta! In toate orasele in care s-au cumparat masiv MAZ-uri si s-a desfiintat puternic transportul electric, situatia este falimentara... :wink:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Jul 2010 00:58 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 619
Quote:
Apropo... Ce coincidenta! In toate orasele in care s-au cumparat masiv MAZ-uri si s-a desfiintat puternic transportul electric, situatia este falimentara...


Dupa substituirea vehiculelor de 16565mm cu unele de 11985 (cat are MAZ 103), cei din conducerea RATC (sau primarul insusi??) si-au dat seama ca au nevoie de vehicule de capacitate mare. Insusi Mazare ar fi declara ca se vor aduce autobuze "cu burduf". Data fiind tendinta de uniformizare a parcului auto, e foarte probabil ca urmau sa fie aduse cateva MAZ 105. La un moment dat, cand s-a adus vorba de vehicule de capacitate mare, tot primarul ar fi spus ceva de genul ca se vor aduce autobuze cu 3 axe. Pentru mine a fost mai mult decat evident ca s-a renuntat la ideea aducerii autobuzelor articulate si ca se dorea MAZ 107. Motivul e simplu. Precizarea numarului de punti era un indiciu clar ca autobuzele vor fi "solo". Daca era articulat, nu era nevoie sa spui "3 axe" deoarece articulatul are, de regula 3 axe. Realitatea a confirmat banuiala mea. "Inaugurarea" a constat in conducerea unui astfel de autobuz chiar de catre primar. Motivul oficial al achizitionarii modelului 107 a fost axa C viratoare; axa respectiva este si motoare, MAZ 107 fiind unul dintre putinele modele de autobuze (si singurul din tara) cu formula rotilor 6x4 .

La MAZ 105, chiar daca motorul e la mijloc, axa C are roti duble, ceea ce inseamna ca se comporta ca si cum ar avea motorul in spate. Segmentul B intra mai mult in interior decat la Ikarus 280 sau DAC x17. Si, totusi, un MAZ 105 ia curba mai usor decat un MAZ 107 datorita articulatiei. Deci, cele spuse de primar sunt valabile daca se compara MAZ 107 cu un autobuz de aceeasi lungime, dar cu rotil xei C duble sau simple, avand optiunea "steering" dezactivata

Deci, unde puteau fi folosite autobuzele de 14,48m? Doar pe traseul liniei de tramvai, ca substitut al V3A-urilor si al KT4D-urilor. Spatiul de care au nevoie la intoarcere si la viraje e mai mare decat cel necesar pentru un articulat cu rotile axei C neorientabile. Nu cumva, aducerea modelului MAZ 105 ar fi salvat si linia de tramvai si traseul 41? Eu cred ca da. Din punctul meu de vedere este ca si cum anume s-a adus MAZ 107 ca sa se puna capat tramvaiului. Sunt paranoic sau am dreptate?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Jul 2010 15:32 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3297
OAB wrote:
Din punctul meu de vedere este ca si cum anume s-a adus MAZ 107 ca sa se puna capat tramvaiului. Sunt paranoic sau am dreptate?

Ca posibil raspuns, tot o intrebare. Din punctul meu de vedere, s-a adancit intentionat, prin masuri administrative antieconomice, criza din Romania, tocmai ca sa se puna capat libertatilor individuale si independentei financiare a omului de rand cinstit si sa se revina la statul-cazarma. Sunt paranoic sau am dreptate?

Mai fara glume macabre, realitatea este undeva la mijloc, adica exact cum a spus Eminescu: "Sa-i imparti in doua cete / In smintiti si in misei". Transportul public electric din Romania este si el tot in Romania, deci n-avea alte sanse decat tot restul edificiului statal esuat.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 12 Jul 2010 13:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Pretul biletului RATC ajunge la 3,5 lei

Pe ordinea de zi a şedinţei de vineri de Consiliu Local, la ultimul punct, conducerea RATC Constanţa a solicitat consilierilor să aprobe proiectul de hotărâre privind majorarea tarifelor RATC Constanţa la transportul urban de călători.

Potrivit celor declarate de directorul Regiei Autonome de Transport în Comun Constanţa, Dumitru Coiciu, preţul unui bilet cu două călătorii va fi majorat cu 0,5 lei. Practic, noul preţ al biletului va fi de 3,5 lei. Majorarea s-a datorat creşterii taxei pe valoarea adăugată, dar şi a preţului pieselor de schimb pentru autobuze.


http://www.ziuaconstanta.ro/rubrici/act ... 55619.html


Attachments:
maz.jpg
maz.jpg [ 115.53 KiB | Viewed 17446 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Nov 2010 14:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Ce spune Agentia pt. Protectia Mediului Constanta referitor la transporturi si mediu, in Raportul anual 2009 vedeti in atasament.

"Constanta e singurul oras din tara cu parcul auto complet reinnoit". Parca am mai auzit asta si in 2002. Ce sa-i faci, folosim copy-paste in 2009. Halal!


Attachments:
Capitol 13 Raport Constanta 2009.pdf [120.73 KiB]
Downloaded 287 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 02 Dec 2010 20:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
Ca tot vorbeam de "sindicatul" condus de dl. Ibraim Timur, am gasit un articol din 2 septembrie a.c. despre ruptura sindicala. Iata articolul:

Sindicatul-cui din coasta administraţiei RATC

Noua organizatie si-a inceput cariera cu plangeri in justitie


La sfârşitul anului 2009, sindicatul lui Ibraim Temur, de la RATC Constanţa, a suferit o hemoragie. Peste 200 de membri l-au părăsit pentru a înfiinţa o organizaţie care să-i reprezinte mai bine în relaţia cu administraţia. Sindicatul Profesional al Transportatorilor şi Activităţilor Conexe (acesta este numele său de botez) a fost recunoscut în luna decembrie de statul român şi curând s-a afiliat la Federaţia Sigol, din Cartel Alfa.

Gheorghe Mocanu, liderul tinerei organizaţii, este un vechi militant sindical, din sectorul energetic. În ultima perioadă a activat în cadrul organizaţiei non-guvernamentale Asociaţia Creştină a Muncii.

„Anul trecut, după acţiunea de protest spontană a 400 de lucrători de la RATC, am fost contactat de o parte dintre aceştia. Erau nemul-ţumiţi de liderii lor. Între vârful şi baza sindicatului se produsese o ruptură. Oamenii mi-au spus că doresc să înfiinţeze o altă organizaţie şi mi-au cerut să-i reprezint” - a declarat Mocanu, pentru cotidianul „Cuget Liber”.

Împotriva celor ce şi-au dat demisia din vechea organizaţie au început presiunile din toate părţile, inclusiv din direcţia managementului regiei; tinerei organizaţii i-au fost puse beţe în roate, susţine liderul noului sindicat. „S-a ajuns până acolo încât nu mi se permite accesul în RATC, să iau legătura cu membrii de sindicat, pe motiv că nu sunt salariat al regiei” - povesteşte Mocanu.

Relaţiile cu administraţia s-au încordat prea mult. Pentru a le aduce la normalitate, sindicatul a cerut ajutorul justiţiei. „Împotriva a trei persoane din regie am depus o plângere penală” - afirmă liderul de sindicat.

Pe de altă parte, sindicatul a dat în judecată regia. Motivele invocate în sesizarea adresată instanţei sunt: neacordarea sporului de noapte conform articolului 123 din Codul Muncii; neacordarea coeficienţilor din grila de salarizare din contractul colectiv de muncă pe ramură; nerespectarea modului de calcul al orelor suplimentare şi sărbătorilor legale; modalitatea de calcul a consumului de combustibil lasă loc la suspiciuni; regulamentul de ordine interioară încalcă mai multe legi; refuzul reţinerii cotizaţiilor de sindicat pe ştatul de plată al salariilor, pentru a fi virate sindicatului şi altele. În final, reclamantul îi solicită instanţei să constate nulitatea relativă a contractului colectiv de muncă pe unitate, valabil pentru intervalul 2009 - 2011.

Mocanu a declarat că, prin intermediul presei, dar şi printr-o sesizare scrisă, va cere Curţii de Conturi Constanţa să cerceteze consumurile de carburanţi de la RATC.

Noul sindicat intenţionează să-şi extindă aria de cuprindere la toate serviciile publice din judeţul Constanţa. „Tocmai pentru faptul că are o conducere externalizată, care nu poate fi manipulată de managerii regiilor şi instituţiilor statului, organizaţia noastră poate reprezenta mai bine interesele salariaţilor. Noi promovăm tipul de sindicalism pe care îl aşteaptă de fapt lucrătorii români: combativ, profesionist, centrat pe nevoile lor reale” – susţine Mocanu.


http://www.cugetliber.ro/1283374800/art ... tiei-ratc/


Attachments:
Gh. Mocanu.jpg
Gh. Mocanu.jpg [ 367.32 KiB | Viewed 16757 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 04 Dec 2010 00:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
RATC nu mai are bani de motorină. Autobuzele ar putea fi trase pe dreapta

Conducerea Regiei Autonome de Transport în Comun (RATC) Con-stanţa susţine că situaţia financiară a instituţiei este foarte gravă, existând riscul ca de săptămâna viitoare să fie sistat transportul public. „Pe 30 noiembrie, Fiscul ne-a blocat conturile pentru o datorie de 1,5 milioane de lei. Este vorba de restanţe la TVA, sănătate, şomaj, pensii, pentru lunile august - octombrie. Noi avem să dăm statului 1,5 milioane de lei, iar Casa de Pensii are să ne dea nouă 6,5 milioane de lei. Dacă ne dau banii, plătim datoriile. Dacă nu, oprim transportul în comun pentru că nu mai avem bani să achiziţionăm combustibil”, ne-a declarat Dumitru Coiciu, director RATC. Combustibilul existent pe stoc este suficient până miercuri sau joi, a adăugat directorul.

Dumitru Coiciu a subliniat că RATC a câştigat, în primă instanţă, procesul intentat Casei de Pensii, pentru sumele restante, aferente gratuităţilor oferite beneficiarilor Legii 118/1990 şi Legii 189/2000, pentru 2009.

La rândul lor, reprezentanţii Casei de Pensii susţin că încă mai aşteaptă hotărârea dată de instanţa de jude-cată. „Trebuie mai întâi să primim hotărârea instanţei, să vedem ce scrie în motivare. Apoi urmează să stabilim cum vom proceda”, ne-a declarat Cristina Samoilă, directorul Casei de Pensii, referindu-se la faptul că nu au fost epuizate căile de atac în justiţie.


http://www.cugetliber.ro/1291413600/art ... e-dreapta/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 17 Dec 2010 22:53 
Offline
User avatar

Joined: Sat 12 Jun 2010 18:24
Posts: 51
Location: Constanta, Piata Badea Cartan
Astazi dimineata, in jurul orei 9:20, 7 autobuze care circula pe liniile 102 (Depou Tramvaie-Delfinariu-Pescarie) si 102N (Faleza Nord-Depou Tramvaie) au ramas blocate la baza Podului Cumpenei, datorita poleiului-sticla ce se formase pe pod. Nu stiu cum au urcat pana la urma podul, poate soferii au apelat la IK4-ul CT-13-YTC, dar stiu ca tot dimineata, in jurul orei 10, linia 48 nu mai circula, cel putin asa am inteles de la un prieten.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 01 Jan 2011 18:53 
Offline
User avatar

Joined: Sat 12 Jun 2010 18:24
Posts: 51
Location: Constanta, Piata Badea Cartan
Mii de constanteni, lasati fara transport gratuit
Aproximativ 5.000 de constanteni vor ramane, din nou, incepand cu 1 ianuarie 2011, fara legitimatii de transport in comun gratuite, cu toate ca legile statului le acorda acest drept. Potrivit legislatiei in vigoare, persoanele stramutate si cele persecutate din motive politice de regimul comunist beneficiaza, printre altele, de transport in comun gratuit, drept stabilit de Ministerul Muncii. "Noi eliberam abonamentele care confera gratuitate, insa costul acestora ne este decontat de Casa Judeteana de Pensii (CJP) Constanta, reprezentantul Ministerului Muncii in teritoriu. Institutiile statului care ofera gratuitati trebuie sa suporte si cheltuielile, noi neavand acest drept", declara, in mai 2010, directorul Regiei Autonome de Transport in Comun (RATC) Constanta, Dumitru Coiciu. Din pacate, contractul dinte RATC si CJP expira pe 31 decembrie 2010, iar pana la reglementarea situatiei, beneficiarii acestei prevederi vor trebui sa-si cumpere bilete sau abonamente. Reamintim ca, incepand cu octombrie 2009, RATC nu a mai primit niciun ban de la CJP pentru abonamentele eliberate. Din acest motiv, la inceputul lunii ianuarie 2010, conducerea Regiei a retras toate legitimatiile gratuite, la scurt timp acestea fiind reintroduse. La sfarsitul lunii iulie, conducerea RATC anunta ca o parte din datoria CJP catre Regie a fost platita si ca sunt semnale ca "situatia se va rezolva in curand, multumita intelegerii de care au dat dovada reprezentantii CJP". Din octombrie 2009 si pana la inceputul lunii iulie 2010, suma datorata de CJP pentru decontul facilitatilor acordate stramutatilor si persecutatilor politic ajunsese la peste 4.700.000 de lei.

Anca-Adina Jitaru


Sursa: Telegraf Constanta :wink:


Attachments:
749b0e7458c8d0b6f21b15b14156a55c.jpg
749b0e7458c8d0b6f21b15b14156a55c.jpg [ 7.75 KiB | Viewed 16257 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 Jan 2011 19:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56066
RATC-ul desfiinţează 12 chioşcuri de bilete

Chioşcurile aparţin firmei ITC Clean Control, societate la care RATC-ul deţine 60% din acţiuni, restul de 40 de procente fiind ale sindicatului. „Le-am închis pentru că mergeam cu ele în pierdere. Pentru salarii, cheltuiam 3.000 de lei în fiecare lună, iar profitul nu depăşea 700 de lei", şi-a motivat decizia Dumitru Coiciu, directorul RATC.

Constănţenii îşi vor putea cumpăra bilete de călătorie şi abonamente de la chioşcurile de ziare, persoane fizice autorizate şi de la celelate chioşcuri ale regiei de transport. „Vom da afară 28 de angajaţi, care aveau salariul de 580 de lei pe lună. Vor intra în şomaj şi vor avea un venit lunar de 480 de lei", a mai spus Coiciu.


http://www.adevarul.ro/locale/constanta ... 59285.html


Attachments:
ratc.jpg
ratc.jpg [ 21.36 KiB | Viewed 16071 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 23 Jan 2011 22:02 
Offline
User avatar

Joined: Sat 12 Jun 2010 18:24
Posts: 51
Location: Constanta, Piata Badea Cartan
Inca o data se poate adeveri in Romania proverbul din batrani care spune ca Tara piere si baba se piaptana:

RATC si-ar cumpara macara, dar n-are bani

Regia Autonoma de Transport in Comun (RATC) intentioneaza sa achizitioneze o macara pe care sa o foloseasca pentru scoaterea sinelor de tramvai de pe Bulevardul Aurel Vlaicu. Intentia exista, doar ca...regia a constatat ca nu dispune de fondurile necesare cumpararii respectivului utilaj. Motivul il constituie si diminuarea numarului de calatori. Astfel, daca in anul 2009 se inregistrau 66.455.487 de calatori, in anul 2010 numarul pasagerilor RATC a scazut la 62.000.000, au informat angajatii departamentului de Exploatare din cadrul RATC.

Roxana Calinescu

Sursa: Replica de Constanta


Attachments:
Bd. Aurel Vlaicu.jpg
Bd. Aurel Vlaicu.jpg [ 50.34 KiB | Viewed 15445 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 92 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group