TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 22 Oct 2019 04:10

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
Metropola tomitana nu are doar autobuze (si troleibuze) pt. transportul urban. Exista si dube ce capusaza RATC-ul. Dubele apartin "Grup Media Sud" iar traseele au aprobarea Consiliului Local Constanta.


Attachments:
programe Constanta.xls [327.5 KiB]
Downloaded 702 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
Prima "realizare" a clusterului mazarean a fost sa desfiinteze troleibuzele din Mamaia (linia 41). Apoi a desfiintat traseul tramvaiului 100, introducind autobuze. A facut loc cuiva? Siesi?

Duboaiele sufoca Mamaia.

Foto: traseul 305 Faleza Sud - Mamaia Sat Vacanta


Attachments:
S5006774.JPG
S5006774.JPG [ 78.74 KiB | Viewed 20572 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
B 39 XOC

Traseul 305.


Attachments:
S5006785.JPG
S5006785.JPG [ 110.4 KiB | Viewed 20569 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
CT 13 LAG

Pe traseul 23. Vi se pare cunoscut traseul?

Gara Constanta - Mamaia - Navodari.


Attachments:
S5006791.JPG
S5006791.JPG [ 84.71 KiB | Viewed 20567 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 07 Jan 2009 23:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
CT 15 FMS

Traseul 302.


Attachments:
S5006772.JPG
S5006772.JPG [ 79.75 KiB | Viewed 20564 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Jun 2009 11:37 
Ieri CT 08 CHA a murit intr-o intersectie foarte circulata iar pret de vreo 15 minute traficul a fost ingreunat din aceasta cauza.Au fost nevoiti sa aduca depanarea CT 65 GMS pentru a tracta duba ramasa blocata. A fost o priveliste de nota 20 :D .


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Jun 2009 16:25 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Pacat ca au anexat romanii Dobrogea in anul 1877... Daca ramanea la turci, poate avea o mica sansa sa devina o regiune turistica prospera, cu servicii civilizate, unde am fi putut sa ne petrecem si noi concediile, fara sa fim jefuiti cu obraznicie, pe fata... Dupa dubizare, ce va mai urma?... reintoarcerea la caruta cu cai, nominalizata deja ca o mare "atractie" posibila?

Eu unul prefer sa merg in lanul de porumb, decat la un veceu dobrogean de secol XXI, sau intr-o duba de litoral.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Jun 2009 02:06 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Si, totusi, in perioada anilor 1960-1978 (si chiar si dupa), s-a investit semnificativ astfel incat Litoralul sa ramana varful de lance a regiunii.

A mai fost un oras care sa aiba atatea Karose ca si Constanta?
A mai fost un oras unda mult hulitele Dacuri 117 UD sa mearga atat de repede pe o linie urbana de 44 km?
A mai fost un oras unde DAC 117 E sa se descurce atat de bine pe o linie cu o lungime considerabila (41)?

Acum dubele tind sa devina vioara I a transportului din Mamaia? Mai pirateaza alta linie decat 23-ul? Intra, cumva, pe 47?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 07 Jun 2009 03:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
OAB wrote:
Si, totusi, in perioada anilor 1960-1978 (si chiar si dupa), s-a investit semnificativ astfel incat Litoralul sa ramana varful de lance a regiunii.

A mai fost un oras care sa aiba atatea Karose ca si Constanta?
A mai fost un oras unda mult hulitele Dacuri 117 UD sa mearga atat de repede pe o linie urbana de 44 km?
A mai fost un oras unde DAC 117 E sa se descurce atat de bine pe o linie cu o lungime considerabila (41)?

Corect. Totul e foarte adevarat, dar la timpul trecut.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 19 Jun 2010 15:45 
Offline
User avatar

Joined: Sat 12 Jun 2010 18:24
Posts: 51
Location: Constanta, Piata Badea Cartan
Stie cineva la momentul actual cate trasee detine in Constanta firma Grup Media Sud? Din fisierul trimis de domnul Sintea reiese ca 9, dar poate unele s-au mai desfiintat in timp. Cine poate sa imi dea un raspuns, il rog frumos sa o faca.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 20 Jun 2010 08:16 
Offline

Joined: Tue 03 Jan 2006 21:35
Posts: 1
Location: Constanta
Din cate vad eu in interiorul Constantei GMS are 301, 302, 305 si nou infiintata linie 304. Alte firme au 303, 310, 312 si 314. In varianta initiala 304 a functionat pe perioada estivala intre Gara si Mamaia. Acum are in mare parte traseul prezentat in fisierul Primariei Constanta. Spun ca in mare parte deoarece l-am vazut circuland pe str. N. Iorga care nu este trecuta in traseul din fisier.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 02 Jul 2010 18:43 
Offline
User avatar

Joined: Sat 12 Jun 2010 18:24
Posts: 51
Location: Constanta, Piata Badea Cartan
Azi am calatorit cu linia 304, de la un capat de linie la celalalt, si am aflat care e traseul:
SAT VACANTA-Bd. Alexandru Lapusneanu-Bd. Soveja-Bd. Mamaia-Str. Nicolae Iorga-Bd. Alexandru Lapusneanu-Bd. I.L.Caragiale-Str. Eliberarii-Str. Dezrobirii-Str. Cumpenii-Str. Industriala-DEPOUL RATC (C.L. 102). Pretul unui bilet este 1 leu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Jul 2010 01:10 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Silviu Sintea wrote:
CT 13 LAG

Pe traseul 23. Vi se pare cunoscut traseul?

Gara Constanta - Mamaia - Navodari.


Sa fie 23-ul din 2001 sau un derivat al acestuia, dar care are acelasi numar cu cel de baza? Am luat ca reper temporal 2001 deoarece este anul anterior dieselificarii rutelor de tip 4x


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Jul 2010 19:06 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
Linia 23-Navodari a mai fost reinfiintata pentru scurt timp in anii 200x ca si linia 32, dar nu a avut viata lunga datorita disputelor politice. Nici nu stiu sigur daca chiar a circulat efectiv sau a fost doar trecuta asa pe planul orasului.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Jul 2010 23:41 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
Brassovia wrote:
Linia 23-Navodari a mai fost reinfiintata pentru scurt timp in anii 200x ca si linia 32, dar nu a avut viata lunga datorita disputelor politice. Nici nu stiu sigur daca chiar a circulat efectiv sau a fost doar trecuta asa pe planul orasului.


Sa se fi dorit o "adaptare" a trecutului? Adica o reiterare a vechiului 32 la cerintele actuale. Cum figureaza pe harta acel 32 fantomatic? Eu, personal, nu tin minte sa fi vazut vreun vehicul cu indicativ de traseu 32.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 06 Jul 2010 22:54 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3434
OAB wrote:
Brassovia wrote:
Linia 23-Navodari a mai fost reinfiintata pentru scurt timp in anii 200x ca si linia 32, dar nu a avut viata lunga datorita disputelor politice. Nici nu stiu sigur daca chiar a circulat efectiv sau a fost doar trecuta asa pe planul orasului.


Sa se fi dorit o "adaptare" a trecutului? Adica o reiterare a vechiului 32 la cerintele actuale. Cum figureaza pe harta acel 32 fantomatic? Eu, personal, nu tin minte sa fi vazut vreun vehicul cu indicativ de traseu 32.

Intr-un ghid-harta editat de AGC Busman (din acelea galbene) apar traseele 23 si 32 complet inversate fata de ce au fost candva, si anume 23E [Gara-Lapuseanu-Mamaia] si 32 [Gara-Mamaia-Navodari]. In acel an am trecut prin Constanta dar nu l-am vazut niciodata pe fantomaticul 32 de Navodari. Ulterior am aflat ca au fost ceva scandaluri intre primariile celor doua orase, Navodariul sustinand dubarii, nu RATC-ul. Asa ca nu stiu daca a apucat efectiv sa circule, dar era sigur in planificarea pentru perioada estivala.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Aug 2011 17:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
CT 06 EXI


Attachments:
06exi 301 Gara-Mamaia.JPG
06exi 301 Gara-Mamaia.JPG [ 111.95 KiB | Viewed 17325 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Aug 2011 17:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
CT 06 MBD


Attachments:
06mbd-301.jpg
06mbd-301.jpg [ 158.53 KiB | Viewed 17323 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Aug 2011 17:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
CT 06 WFG


Attachments:
06wfg 301.jpg
06wfg 301.jpg [ 120.04 KiB | Viewed 17322 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Aug 2011 17:56 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
CT 10 DSN


Attachments:
10dsn-tr. 302.jpg
10dsn-tr. 302.jpg [ 133.91 KiB | Viewed 17321 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Aug 2011 17:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
CT 11 FRF


Attachments:
11frf-303.jpg
11frf-303.jpg [ 117.14 KiB | Viewed 17320 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Aug 2011 17:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
CT 18 GMS


Attachments:
18gms.JPG
18gms.JPG [ 133.73 KiB | Viewed 17319 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Aug 2011 18:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
De mentionat ca unele cotete ale Grup Media Sud au afisat pe jumatate de parbriz tariful de 1 leu/calatorie. In timp ce pt. MAZ-urile RATC platesti 1,7 lei/calatorie (mult, la ce conditii sunt oferite).

Cam asta e imaginea transportului public din Constanta. Sa vedem ce se intampla in orasele apropiate ca "marime" (populatie, suprafata) de asezarea tomitana.

-Cluj Napoca: extindere/modernizare transport electric cu tramvaiul si troleibuzul. Nu are dube, doar cateva microbuze moderne, folosite pt. transportul persoanelor cu handicap.

-Timisoara: extindere/modernizare transport electric cu tramvaiul si troleibuzul. Nu are dube.

-Oradea: extindere/modernizare transport electric cu tramvaiul si introducerea troleibuzului. Nu are dube.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Aug 2011 12:16 
Offline
User avatar

Joined: Fri 25 Nov 2005 01:18
Posts: 672
303-ul de pe duba e numarul de parc sau de traseu? Daca e numarul de traseu, inseamna a revine moda vehiculelor "prizoniere", adica a acelor mijloace de transport "condamnate" sa deserveasca anumite trasee.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Aug 2011 19:11 
Offline

Joined: Fri 03 Dec 2010 16:25
Posts: 51
Location: Constanta
Este numar de traseu...asa-zisa linie. Foarte multe au linia scrisa permanent. Insa din cate stiu eu, nu toate liniile sunt deservite de acelasi operator. Din cate stiu linia 310 nu este a lui Grup Media Sud. Microbuzele cu numar de inmatriculare CT-xx-DTR sunt ale altei firme.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 16 Aug 2011 21:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
Cu astfel de mizerii ajungi la Mamaia.

CT 94 KMY


Attachments:
94kmy -linia 23.JPG
94kmy -linia 23.JPG [ 99.5 KiB | Viewed 17207 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 31 Aug 2011 18:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
CT 40 DTR


Attachments:
40_dtr_tr_310_palas_mamaia_110.jpg
40_dtr_tr_310_palas_mamaia_110.jpg [ 121.65 KiB | Viewed 17133 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 29 Jun 2015 08:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
Alo, ANAF? Cine protejează din umbră afacerea cu microbuze maxi-taxi

Odată cu sosirea verii şi a turiştilor, la Constanţa, transportul în comun este din ce în ce mai aglomerat. Aşa se face că microbuzele maxi-taxi circulă cu zeci de oameni îndesaţi ca sardinele, iar şoferii fac mici averi din taxare.

Constănţenii care merg zilnic la şi de la muncă folosind aceste mijloace de transport se plâng că nu primesc tichet atunci când achită contravaloarea călătoriei şi sunt nevoiţi să se înghesuie în picioare, lângă turişti cu colace şi umbreluţe în braţe. În ciuda acestor condiţii, este singura soluţie să ajungă repede acolo unde au treabă, pe traseele unde nu circulă autobuzele RATC.

„De când a început vara, este o nebunie cu transportul. Patronul restaurantului unde lucrez ne decontează biletele de transport, dus-întors, dar şoferul nu ne dă tichet. Nu doar nouă, ci tuturor călătorilor. Turiştilor nici atât. Doi lei dus, doi lei întors, pentru noi sunt nişte bani, iar dacă patronul s-a oferit să-i suporte el, de ce să nu fie aşa? Pentru că vrea un şofer care poate pleacă cu 200 de lei pe seară, acasă? Unde este ANAF-ul atunci când se fac astfel de încălcări ale legii? Inspectorii se iau de bătrânele care stau cu verdeaţă în piaţă, dar pe marii evazionişti nu-i văd. Cine îi protejează pe aceştia?”, se întreabă Ion Băjenaru, din Constanţa, lucrător la un restaurant din nordul staţiunii Mamaia.

Bărbatul spune că, deşi numărul călătorilor a crescut simţitor în ultima perioadă, în staţiunea Mamaia, nu a fost suplimentat şi numărul maşinilor maxi-taxi.

„Seara, suntem zeci de oameni în staţie, către Constanţa. Cine să se urce, turiştii, care sunt cu copii şi bagaje, sau noi, care venim după o zi de muncă, de de-abia mai stăm pe picioare? Aşteptăm jumătate de oră în staţie. Autobuzele RATC care au fost băgate acum pe traseu nu rezolvă situaţia, pentru că ne lasă departe, trebuie să mai schimbăm un mijloc de transport, să mai plătim un bilet, ne costă prea mult”, s-a mai plâns constănţeanul.

O călătorie obişnuită

Recent, am făcut şi noi o călătorie cu maxi-taxi, de la Casa de Cultură, până la Cazino, în Mamaia. I-am spus şoferului unde vrem să ajungem şi ne-a cerut doi lei de persoană, pentru care nu am văzut niciun tichet. Când am urcat, microbuzul era deja plin, toate scaunele erau ocupate, iar în picioare stăteam vreo şapte - opt persoane. Până la staţia de la City Park, deja nu mai aveau unde să se urce alţi oameni. Cu toate acestea, şoferul oprea de fiecare dată când vreun pieton îi făcea cu mâna. Ajunseserăm, la un moment dat, să stăm unii peste alţii, la propriu.

Când a intrat în Mamaia, deja de-venise insuportabil. Noroc că au mai coborât vreo trei persoane la terenurile de tenis de la Neptun şi încă vreo trei persoane la următoarea staţie. Apoi, la Cazino, s-a golit pe jumătate microbuzul. În tot acest timp, şoferul a vorbit la telefon, cu căşti, ce-i drept. Din conversaţia care se auzea fără prea mare efort, am înţeles că şoferul făcea întrecere cu alt microbuz, ca să ajungă primul în staţie şi să ia toţi călătorii.

Am încercat să aflăm şi opinia reprezentanţilor firmei de transport, dar am fost pasaţi de la un birou la altul până ce nu ni s-a mai răspuns la telefon.


http://www.cugetliber.ro/stiri-social-a ... axi-260490


Attachments:
maxitaxi1-1435504333.jpg
maxitaxi1-1435504333.jpg [ 417.7 KiB | Viewed 7751 times ]
maxitaxi2-1435504373.jpg
maxitaxi2-1435504373.jpg [ 399.23 KiB | Viewed 7751 times ]
maxitaxi-1435504361.jpg
maxitaxi-1435504361.jpg [ 32.55 KiB | Viewed 7751 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 28 Jul 2015 11:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
DE CE AU TUPEU ŞOFERII DE MAXI TAXI? Poliţia Rutieră - accident uşor, victima - cu fisură craniană şi gaură în picior

Cei mai blamaţi conducători auto din Constanţa sunt cei care se află la volanul microbuzelor de transport în comun, mult celebrele maxi taxi. Asta pentru că în loc să fie atenţi la drum au cu totul şi cu totul alte preocupări, precum număratul banilor şi vorbitul la telefon, astfel că de multe ori nu respectă nici cele mai elementare reguli de circulaţie. Ultimul exemplu în care un şofer a dat dovadă de inconştienţă şi nu s-a gândit la viaţa lui şi a pasagerilor s-a petrecut duminică.

Potrivit anchetatorilor, Mihai Cilificu conducea un microbuz marca Mercedes pe Şoseaua Mangaliei, dinspre Gară către strada Caraiman. La un moment dat, spun anchetatorii, bărbatul a pierdut controlul maşinii, s-a urcat pe bordură şi s-a izbit de un stâlp de beton. În urma impactului, patru pasageri, doi bărbaţi de 34 de ani şi două femei de 29, respectiv 26 de ani au suferit leziuni uşoare, spun oamenii legii. La faţa locului au ajuns agenţii Serviciului Poliţiei Rutiere şi cadrele medicale. Şoferul a fost testat cu aparatul Drager, rezultatul fiind negativ. Poliţiştii au pornit o anchetă pentru a stabili împrejurările exacte în care s-a petrecut incidentul.

Din culisele coliziunii

Tatăl unei tinere care s-a aflat în microbuz spune că lucrurile s-au petrecut cu totul altfel şi că şoferul avea alte preocupări. Acesta a povestit că fiica sa i-a relatat din ce cauză s-a petrecut accidentul.

„Din staţia de la Gară ar fi urcat un pasager care i-a dat şoferului 10 lei, însă acesta nu ar fi înapoiat restul corect. Am înţeles de la fata mea că pasagerul i-a reproşat şoferului acest lucru şi au început să se certe. Conducătorul auto s-a enervat, i-a aruncat restul pasagerului după care nervos a început să-şi numere banii. În timp ce se certa şi îşi număra banii, şoferul a intrat cu viteză în curba de la intersecţia cu Şoseaua Mangaliei, a lovit bordura şi s-a răsturnat. Şase persoane au ajuns la spital, însă fata mea a fost cel mai rău. Are gaură în picior, fisură la osul piciorului, fisură de craniu, hematoame. Suntem îngrijoraţi deoarece medicii spun că e posibil să fi sărit aşchii din cutia craniană şi ne e teamă să nu ajungă la creier. În momentul de faţă, este internată la Neurologie, iar poliţiştilor care spun că a fost un accident uşor, le recomand să vină să o vadă pe fata mea în spital. Lucru pe care ar fi trebuit să îl facă, atât un poliţist cât şi cineva de la firma de transport, însă nu l-au făcut”, a declarat Marian Nicola, tatăl victimei, Ramona Nicola, în vârstă de 29 de ani.

A rămas fără permis

În urma accidentului, poliţiştii i-au ridicat permisul de conducere lui Mihai Cilificu, până la finalizarea cercetărilor. Asta nu înseamnă că nu îl vom mai întâlni în trafic, deoarece va putea circula în baza unei dovezi. În acest caz, oamenii legii fac cercetări pentru comiterea infracţiunii de vătămare corporală din culpă. În cazul în care victimele nu vor avea peste 90 de zile de îngrijiri medicale, acestea vor fi nevoite să se îndrepte către instanţă pentru a-l da în judecată.


http://www.cugetliber.ro/stiri-evenimen ... ior-263365


Attachments:
maxi-taxi jeg.jpg
maxi-taxi jeg.jpg [ 42.54 KiB | Viewed 7316 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 14 Dec 2015 12:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48645
Cât mai sunt tolerate "sicriele pe patru roţi" în Constanţa? Primăria, Poliţia şi RAR au de dat explicaţii

Microbuzele de transport persoane în Constanţa, aşa-zisele maxi-taxi, au devenit un adevărat pericol public. De la starea fizică şi tehnică a maşinilor şi până la maniera în care sunt exploatate, toate elementele arată imaginea unui transport public nu doar necivilizat, dar mai ales periculos.

Hârburi pe patru roţi, mizerabile, încărcate la refuz cu pasageri, şoferi agresivi, neatenţi şi nesimţiţi, reguli de circulaţie respectate doar opţional, în timp ce autorităţile statului, de la Primăria Constanţa şi Poliţie până la ARR şi RAR, se prefac că totul este absolut normal.

După nenumărate semnale de alarmă trase de „Cuget Liber” în legătură cu această situaţie, după nenumărate accidente şi alte evenimente rutiere nefericite, microbuzele de transport persoane din municipiul Constanţa îşi văd nestingherite de treabă, ca şi cum tot oraşul ar fi al lor.

Zilele trecute, un nou accident rutier avea să redeschidă subiectul acestor „sicrie pe patru roţi”. Un maxi-taxi rămas fără frâne a intrat în plin în coloana de maşini care era oprită la semafor. Doar norocul a făcut ca acest eveniment să nu se transforme într-o tragedie. Ce s-ar fi întâmplat dacă în loc de coloana de maşini, microbuzul s-ar fi oprit în pietonii care traversau strada? De ce este nevoie de o tragedie, ca şi în cazul Colectiv, pentru ca autorităţile să-şi ia în serios treaba?

Plecând de la această situaţie, sunt o serie de responsabili în domeniu care ar trebui să dea unele explicaţii:

Primăria Constanţa

De ce este nevoie de transport public în regim de maxi-taxi, operat de firme private, în oraşul Constanţa, atâta timp cât există RATC?

Practic, Consiliul Local Constanţa îşi sabotează propria regie de transport public, băgându-i în coaste şi pe trasee companii private.

În ce condiţii şi pe ce perioadă a fost acordată licenţa pentru municipiul Constanţa actualelor firme private?

Primăria Constanţa verifică dacă firmele respective îşi respectă obligaţiile stabilite prin contract?

ANAF şi Poliţia Economică

Câte controale au fost efectuate pe microbuzele de maxi-taxi şi câte amenzi au fost acordate? Toată lumea ştie că aceste maşini sunt adevărate puierniţe de evaziune fiscală.

Poliţia Rutieră Constanţa

Zilnic, prin faţa sediului Poliţiei Rutiere de pe b-dul IC Brătianu trec zeci de maxi-taxi burduşite cu pasageri, cu mult peste numărul de locuri. În condiţiile acestea, câte controale şi amenzi a acordat Poliţia Rutieră în ultimul an?

Câte permise de conducere au fost suspendate conducătorilor de maxi-taxi în ultimul an şi câte certificate de înmatriculare au fost reţinute?

RAR şi ARR

Cum reuşesc aceste maşini să treacă inspecţiile RAR şi să obţină autorizare ARR atâta timp cât multe dintre ele nu au nici frâne? Nu mai vorbesc de noxe, cauciucuri şi alte probleme tehnice.

Câte controale în trafic au făcut cele două instituţii printre microbuzele de transport persoane din Constanţa? Nu de alta, dar se aude că şpăgile sunt uriaşe.

Plecând de la aceste aspecte, autorităţile statului ar trebui să ofere nişte răspunsuri. Şi, mai ales, să ia măsuri. Până nu e prea târziu...


http://www.cugetliber.ro/stiri-evenimen ... tii-276097


Attachments:
maxitaxi-1450015710.jpg
maxitaxi-1450015710.jpg [ 37.39 KiB | Viewed 5793 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group