TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 22 Sep 2018 10:32

All times are UTC + 3 hours




Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 
Author Message
PostPosted: Fri 29 Oct 2010 11:55 
Mazare isi va finaliza "maretul" plan de transformare a Constantei dintr-un municipiu turistic modern si infloritor intr-o simpla statiune turistica cu palmieri si papuasi care-ti vand porumb fiert, seminte, piatra ponce... :evil:

Poate acum ar trebui sa se implice ONG-ul, cand inca se mai poate face ceva; daca apuca sa fie distrusa si ultima reduta de transport electric in Constanta, gargara va fi degeaba, la fel ca si la Iasi, Slatina etc... :evil:

Ma gandesc la o petitie on-line, facuta de ONG, eu unul as semna-o, sunt curios cati dintre miile de "prieteni ai transportului public electric" care activeaza pe toate forumurile vor da macar un click pentru o semnatura... daca ar fi multe semnaturi ar da consistenta unui demers facut de ONG.
Daca s-ar aduna vreo 2.000 de semnaturi per total, petitia ar capata greutate si poate ar avea impact.

Haideti, sunteti dispusi sa vedem cati vor misca un deget pentru a stopa DISTRUGEREA TOTALA a transportului electric la Constanta?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 30 Oct 2010 19:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46459
Petitia este disponibila aici: http://www.petitieonline.ro/petitie/sal ... 27049.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 28 Nov 2010 18:27 
Offline
User avatar

Joined: Sat 12 Jun 2010 18:24
Posts: 56
Location: Constanta, Piata Badea Cartan
Totul este degeaba. Eu unul am semnat petitia, am fost printre primii care a semnat-o, daca nu ma insel al cincilea, dar petitia este in zadar. Din ceea ce am vorbit eu cu bunul meu prieten Aditu, deja soferii de pe 48 au dat examenul pentru categoria D (autobuze), iar cei care au refuzat au fost dati afara. Sincere regrete pentru ceea ce insemnat mai mult decat o comoara pentru Constanta: transportul public electric.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Nov 2010 22:19 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3455
Poate nu intamplator oficialitatile tac malc in privinta datei exacte a decesului transportului electric constantean. Nu vor publicitate.

Eu nu ma pot deplasa acolo, dar ii rog pe cei care pot sa nu rateze momentul si sa consemneze in imagini drumul ultimului troleibuz, inainte de retragerea definitiva.

Troleibuzul constantean
-------1959-2010-------
decedat pentru ca a mancat prea multa mazare


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 30 Nov 2010 23:13 
Ultima zi cu troleul in Constanta va fi vineri!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Dec 2010 09:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46459
S-au adunat 74 de semnaturi.

http://www.ziuaconstanta.ro/stiri-calde ... 76505.html

http://www.jurnaldeconstantaonline.ro/2 ... constanta/


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 06 Jul 2014 11:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46459
Iata de ce leguma nazista a distrus transportul electric din Constanta: https://crji.org/articole.php?id=4070

Dar banii pe cuprul retelelor de tramvai si troleibuz unde-s?

Quote:
“Mazare si oamenii lui sint facuti pentru economie si pentru contrabanda.”
Adrian Nastase, extras din stenogramele PSD


In urma unor investigatii jurnalistice in judetul Constanta , va prezentam informatii noi in scandalul declansat saptamina trecuta de ministrul Economiei si Comertului, Codrut Seres, legat de sustragerile de aproape 100.000 de tone de combustibil din conductele Petrotrans.

Vom arata legaturile concrete dintre acest scandal si fruntasi ai judetului: familia fostului prefect PSD Gheorghe Martin, actualul presedinte PSD al Consiliului Judetean, Nicusor Constantinescu, si primarul orasului Constanta , Radu Mazare. Cei incriminati s-au grabit sa nege acuzele ministrului, invocind argumentul suprem: nu detinem benzinarii particulare.

Materialul de fata vine sa-i contrazica. Cei incriminati detin prin intermediari atit firme care comercializeaza carburanti, cit si companii care ruleaza mari cantitati de carburanti, activind in transportul rutier si in domeniul salubrizarii.

Fruntasii administratiei locale sint strins legati atit politic, cit si printr-o increngatura de companii private la care sint asociati.

Politia constanteana a inceput verificari preliminare in cazul posibilelor sustrageri de aproape 100.000 de tone de combustibil din conductele Petrotrans, constatate la Constanta de Corpul de Control al Ministerului Economiei si Comertului. Raportul arata ca in 2004 s-a inregistrat o lipsa de 96.000 tone de combustibil, in valoare de 1.500 miliarde lei.

Printre suspectii prezentati de ministrul economiei si comertului, Codrut Seres, ca facind parte din filiera care ar fi contribuit la disparitia combustibilului din magistralele Petrotrans Constanta, figurau actualul presedinte al Consiliului Judetean Constanta, Nicusor Constantinescu, si fratele fostului prefect, Dumitru Martin. Acestia au negat vehement acuzele si au anuntat declansarea unor actiuni in justitie impotriva ministrului Seres. Iata cum s-a ajuns totusi la numele celor doi, aflati in relatii de afaceri in cadrul grupului de interese economice tesut in jurul primarului Radu Mazare. In raportul prezentat ministrului economiei si elaborat de serviciile secrete este mentionata o firma constanteana ca important distribuitor al combustibilului sustras din conducte. Este vorba de firma Stop SRL, iar principalii beneficiari ai combustibilului distribuit de Stop SRL sint firmele constantene Polaris si Meconst.

Cum se ajunge la gruparea Mazare

Firma Stop SRL are ca obiect de activitate comertul cu amanuntul al carburantilor pentru autovehicule, dar si turism. Actionarii sint sotii Silvia si Costica Zelca. 50 de procente din firma sint detinute de Millenium Global Development, firma in spatele careia se afla Sorina Moscu Hortolomei si care se ocupa cu intermedierea in comertul cu combustibili.

Millenium Global Development si Hortolomei apar in mai toate afacerile desfasurate de gruparea Mazare, un exemplu fiind recentul Mall care urmeaza a fi construit in Parcul Tabacariei din Constanta.

La Millenium actionar majoritar este Valentin Gheorghe Ionescu, fost coleg cu Mazare la Institutul de Marina “Mircea cel Batrin” si fondator, proprietar si fost director la ziarul “Constrast” (predecesorul “Telegrafului”). Atit societatea aceasta, cit si Hortolomei apar actionare sau administratoare la un mare numar de firme alaturi de primarul Mazare, membri ai familiei sale cit si vechi parteneri de afaceri, precum Nicusor Constantinescu.

Valentin Ionescu apare actionar sau administrator in mai multe firme legate de distributia de gaz si firme din domeniul distributiei de ziare. In puzderia de firme pe care acestia le-au deschis se gasesc asocieri prin firme-paravan si cu Dumitru si Eduard Martin, fratele si respectiv fiul fostului prefect de Constanta , Gheorghe Martin.

Exista deci o legatura directa intre firma Stop SRL si doi reprezentanti de seama ai administratiei locale: primarul Radu Mazare si presedintele Consiliului Judetean, Nicusor Constantinescu.

Asocierile intre Mazare si fostul prefect Martin

Mai departe, tot prin intermediul unor asocieri incrucisate, gruparea Mazare este asociata cu familia fostului prefect Martin intr-o societate pe actiuni cu sediul in centrul comercial Brik. Este vorba de Thomas Cook Services&Distribution, unde printre actionari se gasesc fratii primarului Mazare, o firma a lui Radu Mazare si Dumitru si Eduard Martin.

Sa revenim insa la raportul pe care si-a bazat afirmatiile ministrul Seres. Dincolo de legaturile de afaceri directe si evidente dintre Mazare, Constantinescu si Martin, este mentionata relatia dintre firma Stop SRL si doua dintre firmele familiei Martin: Polaris si Meconst.

Cele doua firme au fost alimentate cu mari cantitati de carburanti de catre Stop SRL. Polaris asigura salubrizarea in orasele Constanta, Mangalia si Arad, iar holding-ul Polaris desfasoara si activitati de transport intern si international, avind in dotare o “flota” de citeva zeci de autocamioane si autoutilitare. Natural ca aceasta “flota” este un mare consumator de combustibil.

Pe scurt, din raportul prezentat ministrului Seres, reiese ca o parte a combustibilului furat din conductele Petrotrans a ajuns sa fie distribuit de o companie legata de Mazare si Constantinescu catre doua companii ale familiei fostului prefect Gheorghe Martin.

O noua constelatie interlopa: fratii Vasea

Acuzele ministrului Seres au deschis o noua perspectiva asupra citorva asocieri ale gruparii Mazare. Ies la lumina legaturi de afaceri cu personaje ce fac parte din lumea interlopa constanteana si care au fost cercetati si monitorizati tocmai pentru trafic de combustibil. Este vorba de o noua grupare care se ridica si se afirma de citiva ani in Constanta , formata din fratii Vasea.

Politia a investigat de mai multe ori activitatea fratilor Vasea in urmatoarele domenii: violenta, taxe de protectie si profitabile furturi din conducte.

Fratii Vasea au reusit sa se impuna in lumea interlopa constanteana si sa detroneze rapid gruparea Saceanu, care domnea peste judetul Constanta .
Se vorbeste si despre ceva experienta acumulata de fratii Vasea printre bandele de romani care au inspaimintat Germania la inceputul anilor '90. Un semnal ca fratii Vasea prospera abia acum este si faptul ca afacerile lor legale sint inregistrate abia in 1999 si 2003, spre deosebire de clanul lui Saceanu, care nu si-a mai deschis nici o afacere dinainte de 1997.

Vasea intra-n carti, prin clica lui Mazare

Tot la Registrul Comertului gasim si explicatia pentru ascensiunea fulgeratoare a gruparii lui Vasea: este vorba de asocierea in firma Petrol Primo Company, o benzinarie din Constanta , a lui Mihaita Vasea, zis Mita, cu Costica Zelca. Despre Zelca mentionam mai sus ca detine firma Stop SRL impreuna cu sotia si o firma care reprezinta interesele lui Mazare. Desi se ocupa de comercializarea combustibilului, Stop SRL este si proprietara a Hotelului Oxford, aflat la iesirea din Constanta, aproape de satul de vacanta din Mamaia. Hotelul Oxford a fost inaugurat cu fast chiar de primarul Mazare impreuna cu mai multe personalitati locale, iar constantenii il numesc simplu “hotelul lui Mazare”.

In afara de benzinarie, fratii Vasea mai detin citeva spatii destinate activitatilor recreative in Satul de Vacanta Mamaia, dar si firma Grain Sistem Inc., care se ocupa de comercializarea cerealelor.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: SprinterXP and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group