TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Wed 22 Nov 2017 15:56

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Sep 2012 13:57 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
RO-A-TIR a alocat numere de inventar maşinilor... de regulă, acestea corespund cifrelor numărului de înmatriculare (dar nu e o regulă, CS 60 PMR a primit numărul #3). Dintre maşinile primăriei, s-au păstrat doar cele două Neoplanuri (adevărate bijuterii în comparaţie cu Daf-urile gălăgioase şi săltate de articulaţie mai ceva ca vechile Ikarusuri 280), Renault-ul alb (a primit numărul #7) şi, s-ar putea, cele câteva Daf scurte (deşi e posibil ca acestea să aparţină RO-A-TIR). Am văzut şi 2 dube încă inscripţionate cu sigla Prescom.

Iată tarifele (nu îmi dau seama cum e cu abonamentul de o zi pe un traseu...):
Biletele se cumpără de la taxatoare.


Attachments:
IMG_0802.jpg
IMG_0802.jpg [ 535.3 KiB | Viewed 1515 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 27 Sep 2012 14:04 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Staţia de la Muzeul Locomotivelor cu Abur:

Staţiile nu au nume şi sunt semnalizate doar cu indicatorul albastru ,,Staţie de autobuz" sau după caz, ,,Staţie de tramvai". În majoritatea staţiilor se găsesc adăposturi acoperite cu bănci.
În staţii NU sunt afişate orele de trecere ale vehiculelor, rutele traseelor, schemele simplificate ale fiecărui traseu care opreşte şi harta generală a reţelei, încălcându-se prevederile Legii nr. 92/2007 şi a Ordinului MT nr. 972/2007 :!:


Attachments:
IMG_0519.jpg
IMG_0519.jpg [ 612.02 KiB | Viewed 1513 times ]
IMG_0520.jpg
IMG_0520.jpg [ 518.15 KiB | Viewed 1513 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 29 Oct 2012 19:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44846
Ce au ajuns autobuzele si tramvaiele Prescom! Jalnic!

http://expressdebanat.ro/cu-caruta-la-furat


Attachments:
Resita.jpg
Resita.jpg [ 81.67 KiB | Viewed 1445 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 02 Oct 2014 13:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44846
Reşițenii circulă cu autobuze vechi de 20 de ani! Europa le casează, Ro-A-Tir le înmatriculează!

Transportul local de călători înseamnă de ani de zile, la Reșița, autobuze vechi, condiții neschimbate, bilete scumpe și călători resemnați. De la preluarea în 2011 a gestiunii acestui serviciu public, societatea Spedition Ro-A-Tir nu a făcut nicio schimbare majoră în modul în care reșițenii circulă cu autobuzele pe drumurile municipiului. Nici nu va face, pentru că societatea e interesată mai întâi să cumpăre terenul pe care își are sediul și garajele.

S-au împlinit în vară trei ani de când societatea Spedition Ro-A-Tir a preluat de la bătrânul Prescom gestiunea serviciului public de transport local în comun de călători. Oamenii se plâng că vara leşină de cald, de mirosul greu din unele curse, de mizeria lăsată de alți călători și de prețul prea mare cerut de operator pentru bilete sau abonamente.

„Circul cu cursa asta de mai mulți ani, de când eram angajat la o firmă din Muncitoresc. Acum merg din Govândari până la Poșta Mare, dar abonamentul de 150 de lei mă rupe la salariul de 720 de lei cu care rămân lunar de la patron. Și vara-i cald, iarna frig și miroase de nu știu pe care geam să îmi scot nasul”, a spus George, navetist zilnic la Reșița.

„La noi autobuzele scârțâie la fel de ani de zile. Bine că au camere pe unele să vadă dacă fac scamdal unii și alții prin spate. Aș prefera să stau jos pe un scaun curat și să plătesc un preț mai mic, dar așa-i pe la noi, nu poți schimba nimic. Dacă nu ești mulțumit, iei taxiul”, a mărturisit o doamnă grăbită să urce în stația de la Nera.

Și asta preferă să facă mulți reșițeni care se grupează câte trei sau chiar patru și parcurg mai repede și mai civilizat unele trasee din municipiu.

Curățenia în autobuze nu este un factor care ține doar de călători sau doar de operatorul de transport. Mirosul greu, gunoaiele aruncate pe și sub scaune au la bază gradul de civilizație și curețenie al călătorilor. Potrivit managerului societății Spedition Ro-A-Tir SRL, Ionela Kovaci, autobuzele sunt curățate zilnic și de câte ori acest lucru se impune ca urmare a constatărilor șoferilor și taxatorilor sau în urma sesizărilor făcute de călători. O astfel de situație a constat-o și reporterul Express de Banat, aflat întâmplător în curtea societății de transport, pe timpul unei pauze a unui autobuz. Femeia de serviciu a intrat cu mătura, iar un alt membru al personalului de serviciu a stropit cu o soluție septică culoarele și scaunele. „Asta se întâmplă de mai multe ori în timpul zilei, de câte ori este nevoie sau după un grafic stabilit și de care angajații noștri țin cont”, a precizat Ionela Kovaci.

Călători puțini, tarife mari

Atracția spre autoturismele personale, dezamăgirea că nu au la dispoziție mașini mai noi și prețurile prea mari la abonamente, raportat la veniturile lor, îi determină pe mulți reșițeni să renunțe la a mai folosi autobuzul pentru a merge la serviciu sau pentru a se deplasa cu diverse ocazii dintr-un loc în altul. De altfel, faptul că numărul de călători a scăzut l-a constatat și managerul Spedition Ro-A-Tir, Ionela Kovaci. Cauzele sunt diverse și ating inclusiv impactul șomajului ridicat din municipiu, spune aceasta. Oamenii fac mai puține drumuri, iar disponibilizările și șomajul tehnic de la coloșii industriali din municipiu au și ele efecte asupra numărului de abonamente vândute.

Tarifele Ro-A-Tir, chiar dacă sunt mari comparativ cu alte oraşe şi cu condiţiile oferite, nu sunt stabilite fără aprobarea prealabilă a Consiliului Local, care, potrivit contractului de concesiune a serviciului public de transport local de călători, are obligația de a viza orice modificare de preț a biletelor și abonamentelor, precum și orice modificare de program de circulație a mijloacelor de transport. Și totuși, firma de transport local nu a modificat prețurile din 2011. Un bilet costă 2 lei, iar un abonament lunar, cu număr nelimitat de călătorii, costă 150 de lei.

Bani puțini, investiții mici

Lucrurile sunt tranșate simplu: nu sunt bani! Operatorul de transport de călători are de încasat bani de la cei cărora le prestează serviciul, suferă din cauza scăderii numărului de călători și declară că nu are fonduri suficiente pentru achiziția unor noi autovehicule pe care să le pună la dispoziția reșițenilor. De cealaltă parte, administrația publică din Reșița probabil circulă prea mult cu maşinile şi prea puţin sau deloc cu autobuzele. Am stat de vorbă cu câţiva consilieri locali pentru a afla ce cred ei despre transportul local, dacă sunt necesare investiţii în modernizare şi chiar achiziţia de noi autobuze. S-a ridicat din umeri și s-a motivat că fără bani nu pot fi făcute investiții suplimentare.

Reşiţenii circulă acum cu autovehicule vechi din anii 1998 și chiar din 1994, potrivit bazei de date din contractul de concesiune a serviciului, inclus într-o hotărâre a Consiliului Local din vara lui 2011. Sunt aşadar maşini care au ajuns la venerabila vârstă de 20 de ani sau se apropie încet încet de ea. „Cele 22 de autobuze care se află în circulație sunt întreținute și reparate constant, se află într-o stare bună și asigură transportul oamenilor în condiții de siguranță”, a precizat pentru Express de Banat managerul Spedition Ro-A-Tir, Ionela Kovaci, care a mai spus că fiecare autovehicul din parcul auto al societății este supus unei inspecții periodice, la fiecare șase luni. Au fost ceva probleme în trecut, recunoaște managerul Ro-A-Tir, autobuzele se mai stricau pe traseu din cauza drumurilor proaste din municipiu. Situația s-a îmbunătățit între timp, așa cum s-a îmbunătățit și atelierul de reparații de la sediul societății de transport.

Primăria face proiecte

”Obligația este și a noastră, chiar dacă o facem suplimentar. Noi încercăm să atragem niște fonduri europene și să realizăm niște investiții, iar ulterior, dacă vorbim de mijloace de transport, o să le dăm în concesiune dânșilor. Deci asta ar fi ceva în plus. Noi sperăm să îi ajutăm, nu să îi încurcăm, pentru că dânșii au câștigat un serviciu cu niște mijloace pe care le au acum, pe care le vor achiziționa, dar în paralel vrem să venim în sprijinul lor. Dacă putem atrage niște fonduri, aici, să achiziționăm niște mijloace de transport sigure, moderne, performante, ecologice, le dăm lor în folosință”, a precizat primarul Mihai Stepanescu.

Cât privește gradul de mulțumire sau nemulțumire a reșițenilor vizavi de transportul local în comun de călători, edilul a spus că „în mare parte oamenii sunt mulțimiți, dar sunt și nemulțumiți. Unii se gândesc la tramvaie, că era biletul un pic mai ieftin; dacă întrebăm conducătorii auto, ei nu prea sunt de acord cu acest sistem care a fost bun cândva (…) Încercăm să ne adaptăm, să atragem fonduri pentru a avea mijloace de transport mai moderne, mai sigure, pe care să le dăm în concesiune operatorului”.

Ro-A-Tir poate cumpăra terenul depoului de autobuze

Principalul beneficiar al serviciilor de transport public local de călători este cetățeanul din Reșița, dar, ca entități aparte, Consiliul Local și Primăria sunt cele care achită suma cea mai mare de bani. Asupra datoriilor pe care le are la operatorul de transport local în comun, primarul Mihai Stepanescu spune că sunt „anumite probleme pentru că suntem singura localitate din județ care avem serviciu local de transport. Alții nu au serviciu local și nu se pune problema subvențiilor. Noi acordăm subvenții pentru pensionarii noștri și asta presupune un efort foarte mare din partea autorității locale: peste 100.000 de euro în fiecare lună. Într-adevăr, sunt înregistrate datorii, dar dânșii (cei de la Spedition Ro-A-Tir – n.r.) și-au exprimat dorința de a achiziționa legal terenul Primăriei și al Consiliului Local pe care îl folosesc”. Licitația pentru vânzarea acestui teren din Reșița are loc astăzi, 2 octombrie. Parte din plățile datorate de Consiliul Local pentru subvenționarea transportului de călători la anumite categorii ale populației va putea compensa suma la care se face vânzarea terenului, a mai declarat pentru Express de Banat primarul Reșiței.

Trei ani s-au scurs, mai rămân trei

De la data la care firma privată Spedition Ro-A-Tir SRL a preluat serviciul public de transport local de călători au trecut trei ani, adică jumătate din perioada prevăzută în contractul de consesiune semnat cu administrația locală a municipiului Reșița. Dacă nu s-au putut face până acum investiții în mijloace noi de transport, rămâne ceva timp pentru noi planuri. Anul 2015 aduce ceva noutăți asupra cărora Express de Banat vă va oferi informații în zilele următoare. Acestea ar putea schimba ceva din aspectul și confortul călătorilor reșițeni care așteaptă să fie europeni și în ceea ce privește serviciul public de transport local.

http://expressdebanat.ro/resitenii-circ ... riculeaza/


Attachments:
ro-a-tir.jpg
ro-a-tir.jpg [ 184.01 KiB | Viewed 1076 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 09 Jan 2016 19:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44846
Principala variantă pentru transportul în comun la Reşiţa: troleibuzul!

Conform Planului de mobilitate urbană durabilă, prezentat, astăzi, la Primăria Reşiţa, municipiul va avea ca principal mijloc de transport în comun o linie de troleibuze, care va asigura transportul călătorilor pe traseul principal de circulaţie, de-a lungul oraşului. Planul de mobilitate urbană (un termen împrumutat din terminologia UE, pentru că în româneşte, în mod tradiţional, s-ar numi „Plan de circulaţie urbană”), este extrem de complex şi se referă la circulaţia vehiculelor de transport în comun, la circulaţia automobilelor, a vehiculelor de transport marfă, a bicicletelor, a pietonilor, dar şi la toate domeniile conexe, privind parcările, spaţiile verzi, protecţia mediului şi multe altele.

Planul a fost elaborat de societatea de proiectare şi consultanţă Metroul SA, din Bucureşti, şi are un orizont de timp pentru aplicare de până la 15 ani. În urma discuţiilor cu reprezentanţii şi specialiştii Primăriei Reşiţa, cu cetăţenii prezenţi la consultarea publică, s-a ajuns la concluzia că perioada de timp poate fi mai strânsă, mai ales că accesarea fondurilor europene, pentru realizarea proiectului de implementare a „Planului”, trebuie făcută înainte de anul 2020.

Crina optează pentru troleibuz! Sau tramvai

La final, viceprimarul municipiului Ioan Crina a declarat presei:

„M-a bucurat prezenţa cetăţenilor. Au fost câţiva oameni care au ridicat câteva probleme interesante. Mi-a displăcut faptul că nu s-a înţeles exact că este un plan, nu este efectiv un proiect pe care îl faci acum. Este un plan de dezvoltare care se întinde pe mai mulţi ani, e chiar până în 2013, pe 15 ani. Proiectul este participativ, e o fază, consultarea publică, urmează mediul, urmează propunerea şi aprobarea Consiliului Local, până când devine, într-adevăr, aplicabil. E o piesă foarte importantă în documentaţia de accesare a fondurilor europene, pentru POR 2014 – 2020. Adică, sunt importante, „Planul de mobilitate” şi „Strategia locală.”

„Transportul de persoane în Reşiţa, sigur se va orienta spre mijloacele electrice. Punctajul este foarte mare, am înţeles că au publicat pe situl ADR-ului cam la cât ne-am putea aştepta, cam la 40 de milioane de euro pentru transport. Transportul înseamnă şi o parte de infrastructură, nu numai utilajele, în sine. Deci, e vorba despre tramvai, troleibuz şi de autobuze electrice. Dar, aşa cum vă spunea şi consultantul, acestea se fac printr-un studiu de fezabilitate. Deci, trebuie să arăţi finanţatorului că aceasta e soluţia cea mai bună”, a mai spus viceprimarul Ioan Crina.

La întrebarea jurnaliştilor care este după părerea sa varianta cea mai bună pentru Reşiţa, Ioan Crina a răspuns:

„Deci, troleibuz sau tramvai. Şi mie mi se pare, sunt inginer de meserie, că autobuzele electrice, deocamdată sunt la nivel de proiecte pilot, acum se verifică în anumite oraşe, e mai greu cu ele. (...) Eu sunt sigur că ne vom axa pe troleibuz sau tramvai”.

Referitor la subiect, echipa de consultanţi de la Metroul SA, condusă de Ana Maria Ciobică, a spus că datele colectate şi analizate recomandă introducerea unei linii de troleibuz în Reşiţa.


http://www.argument-cs.ro/content/princ ... 9Fi%C5%A3a


Attachments:
1. troleibuz.jpg
1. troleibuz.jpg [ 41.03 KiB | Viewed 525 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 Feb 2016 18:23 
Offline
User avatar

Joined: Thu 22 Dec 2005 08:27
Posts: 40
Location: Resita-Timisoara
Ioan Crina: Tramvaiul este o chestie moarta

Extras:

"(...)
„Dacă mă întrebaţi pe mine, părerea mea e că tramvaiul este pentru noi o chestie moartă, indiferent cât am vrea noi să fim oraşul cu tramvai, spune viceprimarul. Că până la urmă suntem vanitoşi, trebuie să fim oraşul cu tramvai! (…) Cu tramvaiul avem o mare problemă vizavi de faptul că nu mai avem depou. A fost vândut, «Tudor şi Asociaţii» a fost lichidatorul, ghinionul a făcut ca linia de tramvai din interior să fie a Prescomului, iar ce era în afara clădirii era a noastră şi a fost dată ca bun de retur. Au tăiat-o, au dezmembrat-o, s-a terminat! Acum ca să facem altul, sincer, eu nu văd unde am mai putea face un depou de tramvaie. Acelaşi lucru se întâmplă şi cu firobuzele. Merg pe linii şi ele, trebuie duse undeva, trebuie alimentate. Acolo să spunem că s-ar putea prin secţie, pe la Câlnic, poate vom găsi o soluţie. Deci ca şi transport ar rămâne partea aceasta de firobuze sau autobuze electrice. Eu am început să citesc mult şi să mă informez despre autobuzele electrice, se pare că tehnica a avansat destul de mult şi s-ar putea ca până la urmă să vedem că într-adevăr le putem achiziţiona."
(...)"

Sursa: CAON


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 24 Feb 2016 19:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Staţi puţin, da' substaţiile de redresare? Le-au căsăpit şi pe alea? Că altfel, să întinzi alte sârme pe traverseele pe care le ai deja e treabă de câteva zile.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 10 Oct 2016 15:45 
Offline
User avatar

Joined: Thu 22 Dec 2005 08:27
Posts: 40
Location: Resita-Timisoara
Nu a iesit Crina primar, asa ca:

Quote:
Primăria Reşiţa face demersuri pentru repunerea în funcţiune a tramvaiului în municipiu, intenţionând să organizeze şi consultări publice astfel ca oamenii să înţeleagă beneficiile acestui mijloc de transport. Este greu de crezut, însă, că astfel de dezbateri publice ar duce la o variantă care să mulțumească pe toată lumea. Și asta pentru că omul de rând nu are cunoștințele tehnice necesare pentru a putea aprecia cu privire la o soluție sau alta în ceea ce privește transportul în comun.

„Suntem în plină desfăşurare a unei expertize. Vom face şi o consultare publică pe această temă, pentru ca oamenii să cunoască exact ce înseamnă tramvaiul astăzi, ce beneficii aduce oraşului, pentru a putea să spună dacă doresc sau nu doresc tramvai în oraş, în cunoştinţă de cauză. Consultarea populaţiei va demara cel mai probabil în 20 – 22 octombrie”, a afirmat primarul municipiului Reşiţa, Ioan Popa.

O primă dezbatere pe această temă a avut loc vinerea trecută, la care au participat reprezentanţi ai Uniunii Naţionale a Transportatorilor Publici din România, cei care au asigurat transportul public şi în multe alte oraşe din ţară. Cu acest prilej, directorul Companiei de Transport Public din Cluj-Napoca, Liviu Neagu, a subliniat că prin Facultatea de Construcţii şi printr-o firmă privată de proiectare va asigura, la Reşiţa, elaborarea expertizei a ceea ce înseamnă cale, linie contact, parte carosabilă, trotuare, reţele edilitare, alimentare cu energie electrică, depou, structuri de traversare, poduri şi pasaje.

„Având o imagine complexă şi completă asupra acestui ansamblu, se va trece la etapa următoare, la elaborarea studiului de fezabilitate sau documentaţiile de avizare a lucrărilor de intervenţie, având în vedere că linia de tramvai, în Reşiţa, există. Ca urmare a expertizării situaţiei existente se vor trage anumite concluzii şi se va şti ce trebuie schimbat, unde anume trebuie intervenit. Aşa cum am spus şi în cadrul întrunirii, trepidaţiile cu noul tramvai se vor reduce cu multe zeci de procente”, a susţinut Liviu Neagu.

De la dezbatere au lipsit și susținătorii transportului în comun rutier, pentru a avea și o părere avizată în contrapondere sau măcar specialiști independenți care să nu susțină nici o soluție, nici pe cealaltă, ci să facă o analiză obiectivă de oportunități.

În anul 1990, un număr de 15 oraşe din ţară aveau asigurat transportul public de călători cu tramvaiul. Ulterior, patru dintre acestea au renunţat la el, printre care se află şi municipiul Reşiţa. Transportul electric cu tramvaiul şi troleibuzul ori cu autobuzele electrice este nepoluant, are capacitate mare, iar din punct de vedere al consumului energetic este mult mai avantajos. Numai că dacă s-ar adopta una din aceste soluții, orașul ar trebui să suporte de la bugetul public costurile pentru scoaterea vechii căi de rulare a tramvaiului, ceea ce ar însemna costuri ridicate.

La această informare primarul Ioan Popa a reciclat și una dintre cele mai vehiculate idei ale predecesorului său, Mihai Stepanescu: „Am avut deja o discuție cu Regionala CFR de la Timișoara pentru a vedea dacă transportul feroviar se poate opri la Reșița Nord, iar linia să fie folosită pentru transportul în comun”, a mai spus Popa, care a arătat că este convins de creșterea investitorilor și a forței de muncă. Așa că, într-o a doua fază, transportul pe calea ferată ar putea acoperi zonele industriale Valea Țerovei, Mociur, Muncitoresc și chiar Stavila, asigurând astfel circulația fluxului de muncitori ce vor trudi în viitor în marile companii pe lângă care face lobby primarul Popa.


http://expressdebanat.ro/tramvai-in-toa ... blocurile/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 26 May 2017 11:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44846
Quote:
Fostul depou de tramvaie şi cele două hectare de teren aferente au făcut obiectul negocierii dintre Primăria Reşiţa şi Ro-A Tir. Pentru a accepta tranzacţia, firma de transport a cerut şi obţinut o prelungire a contractului care expiră în august şi reintroducerea vechiului sistem de subvenţii!

Negocierile dintre municipalitate şi firma de transport Ro-A Tir s-au finalizat. Miercuri, 24 mai, a fost semnat procesul-verbal privind achiziţionarea fostului depou de tramvaie de către Primăria Reşiţa. Reprezentanţii Ro-A Tir au solicitat, în baza unei evaluări făcute la cererea lor, 680.000 de euro, în timp ce comisia de licitaţie pentru vânzări/închirieri de active a Municipiului Reşiţa a prezentat o evaluare de 503.000 euro. După trei ore de negocieri, s-a convenit în final asupra sumei de 575.000 euro, ne-a informat primarul Nelu Popa.

Autobuze noi, dar din toamnă!

Tot miercuri a fost lansat caietul de sarcini pentru achiziţia de autobuze, a anunţat primarul în cadrul emisiunii „Dincolo de aparenţe“ de la Banat TV. „Vom lua autobuze de ultimă generaţie, Euro 5, cu climatizare, cu rampă pentru persoanele cu handicap locomotor. Conform ofertelor văzute din Olanda, Germania şi Franţa, se pare că le vom achiziţiona la preţuri mult mai bune decât cele estimate de noi iniţial. Procedurile însă durează, procedura de licitaţie, de înmatriculare, de omologare, astfel încât compania de transport local a Reşiţei nu va putea fi pusă pe picioare imediat după expirarea contractului dintre Primărie şi Ro-A Tir, la sfârşitul lunii august. Cel mai probabil, acest lucru se va întâmpla în octombrie sau noiembrie“, a declarat primarul Nelu Popa.

Achiziţionarea de autobuze noi este necesară pentru asigurarea serviciului public de transport local până la reintroducerea tramvaielor în municipiu, dar chiar şi după aceea. Iar atragerea de fonduri europene pentru refacerea căii de rulare şi cumpărarea de tramvaie este condiţionată de achiziţionarea fostului depou de tramvaie.

Pensionarii, beneficiari ai negocierii cu Ro-A Tir!

Pentru a accepta vânzarea depoului către Primărie, Ro-A Tir a pus o condiţie, precizează primarul, care a fost acceptată. „Ne-au condiţionat… Ne-au spus că, urmare a tăierii semnificative a subvenţiilor în august anul trecut, în ultimele luni ei au operat pe pierderi. Astfel că ne-au cerut ca, până vom trece pe transport public asigurat de firma municipalităţii, să prelungim contractul cu ei, cu Ro-A Tir, şi să revenim la sistemul de subvenţii din trecut, pentru ca ei să nu mai opereze pe pierderi. Am fost de acord, astfel că la următoarea şedinţă a Consiliului Local vom introduce un proiect de hotărâre în acest sens“, a anunţat Nelu Popa.

Primarul Reşiţei intenţionează, astfel, să obţină votul consilierilor locali pentru ca, începând de la 1 iunie 2017, să se acorde din nou pensionarilor 16 tichete gratuite pe lună, în loc de 10 cum este în prezent, iar plafonul de acordare a acestor subvenții să revină de la 600 la 800 de lei pensie netă pe lună pentru persoanele până în 70 de ani. În cazul celor care depășesc această vârstă, se va beneficia de gratuitate indiferent de cuantumul pensiei.


http://expressdebanat.ro/toti-consilier ... e-de-euro/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 26 May 2017 12:17 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 8024
Euro 5? În mod sigur e vorba de vehicule la mâna a doua, pentru că vehiculele nou-produse Euro 5 nu se mai pot înmatricula în Uniunea Europeană.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 18 Sep 2017 12:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44846
E doar o chestiune de timp până când reșițenii vor călători cu autobuzele societății Consiliului Local. „În curând vom începe călătoria. Miercuri, 20 septembrie, are loc semnarea contractului pentru achiziția primelor 9 autobuze articulate ale orașului. An de fabricație 2008, cald iarna şi răcoare vara, garantat. Noi facem, nu doar promitem”, a transmis conducerea societății Transport Urban Reșița.

Este vorba despre 9 autobuze Volvo (vezi foto), cărora li se vor alătura câteva microbuze, astfel încât transportul public să poată fi asigurat în fiecare cartier al orașului. Totodată, trebuie spus că e vorba doar despre o soluție temporară, Reșița având deja puse deoparte 25 de milioane de euro pentru reintroducerea tramvaiului și refacerea căii de rulare la standarde europene.


http://expressdebanat.ro/pana-la-tramva ... oare-vara/


Attachments:
autobuze-resita2.jpg
autobuze-resita2.jpg [ 109.92 KiB | Viewed 307 times ]
autobuze-resita.jpg
autobuze-resita.jpg [ 104.67 KiB | Viewed 307 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 18 Sep 2017 16:23 
Offline
User avatar

Joined: Thu 22 Dec 2005 08:27
Posts: 40
Location: Resita-Timisoara
Partea cu microbuzele e eronata, se vor lua si 9 autobuze scurte. Microbuze, si ele, dar mai tarziu.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group