TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 11:06

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ostrava: tramvaie
PostPosted: Wed 25 Apr 2018 16:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Primul tramvai Stadler Tango NF2 a ajuns in Ostrava in data de 23 aprilie 2018.

Au fost cumparate 30 astfel de tramvaie (vopsite in noua schema de culori a D.P.O.), cu optiunea achizitionarii a inca 10 tramvaie suplimentare.

Tramvaiele sunt unidirectionale, cu doua sectiuni, cu o lungime de 24,9 m, avand capacitatea de transport de 188 pasageri, din care 61 pe scaune.

Foto: denik.cz


Attachments:
Stadler tram Ostrava 1.jpg
Stadler tram Ostrava 1.jpg [ 162.29 KiB | Viewed 1459 times ]
Stadler tram Ostrava.jpg
Stadler tram Ostrava.jpg [ 127.02 KiB | Viewed 1459 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ostrava: tramvaie
PostPosted: Wed 25 Apr 2018 18:59 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Cu ocazia asta se sparge mitul tramvaiului care e musai să fie mare şi lung (şi scump), că altfel trebuie înlocuit cu autobuze. Mit perpetuat ani la rândul de marii producători europeni, pentru a-şi vinde marfa şi pentru a avea şi gura autobuziştilor ceva de mâncat.

La polul opus, în spaţiul ex-sovietic se produc tramvaie mici (inclusiv 100% low-floor) de ani de zile fără probleme. Probabil Stadler, după ce a cumpărat Belkomunmaş, a preluat unele idei de acolo, fiind primul producător mare prezent pe piaţa europeană care livrează tramvaie cu mai puţin de 2 articulaţii (nu am pus, intenţionat, la socoteală Pragoimex).


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Ostrava: tramvaie
PostPosted: Thu 26 Apr 2018 00:05 
Dr2005 wrote:
Probabil Stadler, după ce a cumpărat Belkomunmaş


Voi fi off-topic, dar cred că trebuie lămurite, dacă vă interesează, unele lucruri care, din păcate, devin "sfinte și adevărate", dacă le găsiți pe Google sau Wikipedia.

STADLER NU A CUMPĂRAT BELKOMMUNMAȘ !!!

OAO BELKOMMUNMAȘ este o Societate pe Acțiuni Deschisă (Publică), acțiunile fiind deținute 100% de Comitetul Executiv al Regiunii Minsk. Are sediul în orașul Minsk. (Ca fapt divers, orașul Minsk nu face parte din Regiunea Minsk, orașul Minsk este Teritoriu cu Statut Special).
Conform statutului societății OAO BELKOMMUNMAȘ, acțiunile sale nu pot fi vândute statului, altor companii din CSI cât și altor companii din străinătate.

În anul 2007, concernul STADLER semnează cu Comitetul Executiv al Regiunii Minsk, un acord privind înființarea unei societăți pe acțiuni deținute, la acel moment, exclusiv de Comitetul Executiv al Regiunii Minsk, pentru producția de vehicule feroviare, în sistem joint-venture, destinate țărilor CSI.
După ce, în timp, cumpără un pachet minoritar de acțiuni de la Comitetul Executiv al Regiunii Minsk, în luna mai a anului 2014, concernul STADLER va deveni unicul acționar și propietar al subsidiarei de la Minsk, ce va căpăta denumirea STADLER MINSK.
Neavând o unitate de producție proprie, STADLER MINSK producea vehicule feroviare în incinta uzinelor BELKOMMUNMAȘ, asamblând și un număr de 7 tramvaie pentru Kazani și 2 pentru Starâi Oskol, STADLER 62103, cât și un număr de 19 troleibuze pentru Samara, STADLER 321, între anii 2012 și 2014.
Pe data de 20 noiembrie 2014, în prezența președintelui Republicii Belarus, Alexandr Lukașenko, are loc ceremonia inaugurării fabricii proprii a subsidiarei STADLER MINSK, situată în apropierea capitalei Minsk, în micul oraș Fanipoli.

Aici se produc acum vehicule feroviare destinate CSI și, în mod special, Uniunii Vamale (Federația Rusă, Belarus, Kazahstan).
Aici sunt în construcție cele 23 tramvaie bidirecționale STADLER MINSK B85600M CiIJIK, din care 9 au fost deja livrate și puse în exploatare de operatorul privat TKK / Transportnaia Konțessionaia Kompaniia, din Sankt-Petersburg.


Top
  
 
 Post subject: Re: Ostrava: tramvaie
PostPosted: Thu 26 Apr 2018 00:12 
Silviu wrote:
Primul tramvai Stadler Tango NF2 a ajuns in Ostrava in data de 23 aprilie 2018.


Aceste tramvaie sunt produse la subsidiara concernului STADLER din orașul Siedlce - Polonia.


Attachments:
5.prezentare 5_STADLER TANGO.jpg
5.prezentare 5_STADLER TANGO.jpg [ 270.43 KiB | Viewed 1425 times ]
Top
  
 
 Post subject: Re: Ostrava: tramvaie
PostPosted: Thu 26 Apr 2018 21:02 
Dr2005 wrote:

La polul opus, în spaţiul ex-sovietic se produc tramvaie mici (inclusiv 100% low-floor) de ani de zile fără probleme


Voi fi din nou off-topic și îmi cer scuze.

În spațiul ex-sovietic se produce un singur tip de tramvai solo 100% low-floor, având 16,50 m lungime, toate celelalte sunt cu podeaua parțial coborâtă, între 40 și 47%, având între 15,00 și 16,00 m lungime.
Restul de tramvaie moderne low-floor 100%, produse în spațiul ex-sovietic, sunt tramvaie din trei secțiuni pe trei boghiuri, cu lungimi între 27,00 și 28,00 m și pe patru boghiuri, cu o lungime de 33,50 m.


Top
  
 
 Post subject: Re: Ostrava: tramvaie
PostPosted: Wed 30 May 2018 10:23 
28 mai 2018.

Primele teste pe traseele din Ostrava.

Numărul de parc al primului sosit: 1701.


Attachments:
1701.1.JPG
1701.1.JPG [ 290.13 KiB | Viewed 1338 times ]
Top
  
 
 Post subject: Re: Ostrava: tramvaie
PostPosted: Sat 16 Jan 2021 14:38 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Ciocnire a doua tramvaie, soldata cu 8 raniti.



https://zdopravy.cz/v-centru-ostravy-se-srazily-dve-tramvaje-zranilo-se-sedm-lidi-71302/


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group