În anul 2011 este fondat la Lvov un joint venture sub numele SP ELECTRONTRANS, constituit din ELCTRON CORPORATION, AVTOTEHNOPROEKT LLC, ambele din Ukraina și TRANSTEC F&E VETSCHAU UG COMPANY din Germania, cu scopul de a dezvolta noi produse de transport, pe bază de tehnologie vestică.
Programul de fabricație cuprinde tramvaie pe ecartament metric 1000 mm, circulând în prezent două la Lvov, pe ecartament larg 1524 mm, circulând în prezent unul la Kiev, troleibuze și electrobuze.
În acest topic voi prezenta numai producția de troleibuze .
Troleibuzele construite de SP ELECTROTRANS poartă denumirea ELECTRON T19, adăugându-se trei cifre ce simbolizează variantele de echipare.
ELECTRON T19101 este echipat cu electromotor de tracțiune asincron, în curent alternativ, DTA-2U1, având 180 kW și sistem control putere tip IGBT CiERGOS PTAD 202M. Are baterii suplimentare ce îi asigură o autonomie de 3 km.
ELECTRON T19102 este echipat cu electromotor de tracțiune asincron, în curent alternativ, ELEKTROTIAJMAȘ AD 903U1, având 180 kW și sistem control putere tip IGBT ENI-ZNT 200 ENIKA. Are baterii suplimentare ce îi asigură o autonomie de 3 km.
ELECTRON T19103 va fi echipat cu același electromotor de tracțiune asincron, în curent alternativ, ELEKTROTIAJMAȘ AD 903U1, având 180 kW, dar cu sistem control putere tip IGBT CEGELEC SBU20.
Dimensiuni de gabarit: lungime 12000 mm; lățime 2550 mm; înălțime inclusiv echipamente 3670 mm. Ampatament 5900 mm.
Prototipul ELECTRON T19101, construit în anul 2014, circulă la Lvov. Următoarele două troleibuze de același tip circulă la Hmelinițkii.
Troleibuzele ELECTRON T19102, în număr de 3 unități circulă la Lvov.