În încheiere, cu riscul de a fi off-topic şi, mai grav, de a supăra, voi trage câteva concluzii. După mai bine de 23 de ani de la despărţirea de economia centralizată şi planificată de tip comunist, mulţi dintre noi nu vor să înţeleagă că acum trăim în alte vremuri. Este vorba despre economia de piaţă, care stabileşte echilibrul dintre cerere şi ofertă şi de asemenea, preţurile. Producătorii interni nu sunt daţi la o parte de nimeni, cad singuri, pentru că nu au eficienţă, productivitate, iar profitul se obţine, din păcate, din umflarea artificială a preţurilor. Cei de la Kravtex au fost naivi? Nu, habar nu au că în economia de piaţă nu se produce pe stoc, ca în comunism. Cine i-a pus să demareze construcţia autobuzelor înainte de a avea loc licitaţia? Şi aveau capacitatea să producă în 8 luni 79 de autobuze solo şi 80 de autobuze articulate? Nu neg că şi în Europa de vest există corupţie, dar să generalizezi, gen "Europa putredă de corupţie", cred că este exagerat. CITARO comparat cu King Long? E absurd. Culori şterse, geamuri glisante? Lucruri care sunt în caietul de sarcini. Dacă operatorul opta pentru culori strălucitoare şi aer condiţionat, erau livrate conform cerinţelor din caietul de sarcini. Nu ridic în slăvi autobuzele CITARO, datele despre ele sunt din sursele oficiale DEKRA. Sper că ştiţi ce înseamnă DEKRA şi ce înseamnă o certificare DEKRA în toată Europa, nu numai în Germania. Dragoş, referitor la DEKRA, crezi că dacă ar fi avut competenţa de certificare în România, dubarii ar mai circula într-o mare veselie şi în nerespectarea legilor şi a bunului simţ, sub stufoasa umbrelă a autorităţilor, incluzând, din păcate, şi RAR-ul ? De ce în Bucureşti unele dintre CITARO "zac", altele arată ca vai de ele? Pentru că încă suntem la "propietatea comună a întregului popor", cu mentalitatea adânc înrădăcinată că "merge şi aşa". Majoritatea românilor nu se debarasează de acest vechi obicei comunist şi, cel mai grav este că prinde foarte repede la tinerii ce vor munci (sau nu) pentru a-şi asigura (sau nu) viitorul lor şi al României în general. De ce la firmele private serioase, subliniez, serioase, autocarele şi autocamioanele arată impecabil? Pentru că sunt la "propietatea privată" şi şoferul, motivat, desigur, printr-un salariu rezonabil, ştie că trebuie să aibă grijă de obiectul muncii lui, căci altfel îi va lua locul imediat altcineva.