TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Mon 18 Nov 2019 18:06

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 131 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Sep 2010 10:23 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:25
Posts: 57
Location: Sag Timis
Circuli cu un vagon de clasa BDZ pina la Sofia, acolo grupa de la Bucuresti si Ruse se decupleaza si se ataseaza alta grupa pentru Tesalonik si una pentru Kulata.
In 2007 nu erau vagoane OSE la acest tren, insa exista alte trenuri cu vagoane OSE din Tesalonik la Sofia.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Nov 2010 23:55 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
Toata lumea stie cui apartine, de fapt, G.F.R.-ul:


Attachments:
IMG_2218.jpg
IMG_2218.jpg [ 77.04 KiB | Viewed 3726 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Dec 2010 08:49 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Ne tot plangem (pe drept) ca nu se investeste in calea ferata. Dar cu nepasarea CFR-ului cum ramane?

Iata exemplu de compunere pt. Rapidul 473 "Ister" (Budapesta - Curtici - Brasov - Bucuresti Nord), in data de 27.12.2010: vagon de dormit, vagon restaurant si doua vagoane 21-86. Acele bou-vagoane au fost realmente tixite. Cum poti sa pui asemenea vagoane pt. a deservi o distanta atat de lunga???

Vagoanele s-au golit (vezi foto) la Brasov. Ce a facut CFR-ul? A atasat inca 3 vagoane, din Brasov!!!


Attachments:
P1210268.jpg
P1210268.jpg [ 168.1 KiB | Viewed 3583 times ]
P1210272.JPG
P1210272.JPG [ 67.15 KiB | Viewed 3583 times ]
P1210281.JPG
P1210281.JPG [ 78.6 KiB | Viewed 3583 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 29 Dec 2010 21:15 
Offline
User avatar

Joined: Fri 11 Jan 2008 00:41
Posts: 55
Location: Timisoara,Beius
Un raspuns foarte simplu.

CFR Calatori pune astfel de vagoane pentru a forta calatorii sa mearga la Cuseta si Vagonul de dormit. :twisted:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 31 Dec 2010 05:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
cristi CFR wrote:
CFR Calatori pune astfel de vagoane pentru a forta calatorii sa mearga la Cuseta si Vagonul de dormit. :twisted:


... iar pe distante mai scurte (gen Bucuresti - Brasov, Bucuresti - Ploiesti) cu duba. La Brasov nu se poate vedea cum pleaca din Bucuresti... sunt oameni in picioare inghesuiti peste tot, chiar si in bude. La Ploiesti mai coboara din ei, iar apoi vagoanele raman cum le-a gasit Silviu.
Este, probabil, singurul tren cu plecare din Bucuresti Nord la care, indiferent de zi, nu se mai gasesc bilete cu 5 - 6 ore inaintea plecarii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 01 May 2011 22:13 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
Vineri, plecand din Sibiu cu trenul, am observat afisajul "european" a la CFR. Le-am atras atentia "nasilor" ca oamenii sunt indusi in eroare si cauta acceleratul 1734, iar acestia au luat urgent masuri si au mazgalit cu creta "mandretea" de afisaj electronic pe toate cele 3 vagoane din care era compus trenul.


Attachments:
P4291155 [800x600].jpg
P4291155 [800x600].jpg [ 53.42 KiB | Viewed 3296 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 18 Feb 2015 19:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Petiţie online pentru salvarea Gării din Brad. Una dintre cele mai frumoase gări din ţară, în pericol de prăbuşire

Geamuri sparte, tencuială căzută, uşi stricate, iar tavanul sălii de aşteptare şi acoperişul sunt pe punctul de a se prăbuşi. Aşa a ajuns să arate una dintre cele mai frumoase gări din România, din cauza nepăsării autorităţilor. Este vorba despre Gara din municipiul Brad care este în pericol să se prăbuşească, dacă nu se vor efectua în cel mai scurt timp lucrări de consolidare. În speranţa că această clădire va fi renovată, sute de oameni din toate colţurile ţării au semnat o petiţie, prin care cer salvarea acestei bijuterii arhitectonice.

Gara din Brad, considerată una dintre cele mai frumoase construcţii de acest gen din România, a ajuns astăzi o ruină. Din cauza nepăsării autorităţilor, lipsei banilor şi a trecerii timpului, clădirea se află într-un stadiu avansat de degradare. Deşi în anul 2013 proprietarul Gării din Brad, CN CFR, sucursala CREIR CF Timişoara, a obţinut toate avizele necesare începerii lucrărilor de renovare, pe baza unui proiect realizat de SC Proiect CF Bucureşti SRL – Agenţia teritorială Timişoara, constructorii nu au început lucrările nici în ziua de astăzi. Motivul se datorează faptului că reprezentanţii CN CFR consideră că există alte priorităţi pentru investiţii. „Toate demersurile administraţiei publice locale, de peste 10 ani, pentru reabilitarea clădirii de către Compania Naţională de Căi Ferate SA, au rămas fără ecou sau doar simple promisiuni. Cei de la CN CFR ne tot promit că o să aloce fonduri pentru reabilitare dar din păcate până acum nu am primit niciun ban. Majoritatea discuţiilor s-au terminat cu ameninţări şi somaţii dar cu toate acestea lucrurile nu s-au îndreptat în niciun fel. Nu am primit banii pentru renovare deoarece reprezentanţii societăţii susţin că nu au fonduri suficiente. Totuşi, în baza ultimei discuţii, proprietarii gării au precizat că după alocarea bugetului o să încerce să ne trimită bani pentru lucrări”, a precizat viceprimarul Bradului, Aurel Circo.

Tencuială căzută, iar acoperişul este în pericol de prăbuşire

În urmă cu aproximativ cinci ani au apărut primele semne îngrijorătoare legate de rezistenţa clădirii în care funcţionează Staţia CFR din Brad, în momentul în care tavanul sălii de aşteptare şi al pridvorului a început să se desprindă. Mai mult, geamurile sunt sparte, uşile sunt rupte, tencuaiala este căzută în proporţie de 80 la sută, iar cel mai îngrijorător este faptul că planşeul dintre parterul clădirii şi subsol a cedat prăbuşindu-se în pivniţă. Specialiştii în construcţii consideră că dacă în maximum un an nu se vor efectua lucrări de consolidare este foarte probabil ca aceasta să se prăbuşească. Ceea ce este mai tragic este faptul că în interiorul gării încă mai lucrează oameni, care din cauza nepăsării celor de la CN CFR, pot să aibe de suferit.

Brădenii îşi spun oful, virtual

Disperaţi de situaţia în care a ajuns una dintre cele mai frumoase gări din ţară, sute de oameni din toate colţurile ţării au semnat o petiţie prin care cer modernizarea acesteia. Oamenii susţin că această bijuterie arhitectonică îşi va pierde strălucirea dacă nu vor fi demarate lucrările de renovare. „Trebuie salvată această bijuterie arhitecturală, care dacă ar fi fost în altă ţară, ar fi strălucit, fiind restaurată de specialişti. Important este că restaurarea să se facă în aşa fel încât să se conserve absolut tot ce este în caracterul edificiului. Doamne fereşte de termopane de PVC şi veşnicele faţade stridente (galben, portocaliu etc.) care ar distruge mult mai rău clădirea decât este acum”, susţine Erna Moise din Bucureşti.

Gara din municipiul Brad a fost construită în anul 1896 în stil vienez. Clădirea nu a făcut niciodată, în cei 114 ani de existenţă, obiectul unor lucrări de consolidare şi renovare. Cândva una dintre cele mai frumoase şi impunătoare clădiri de pe valea Crişului Alb, Staţia CFR din Brad este astăzi aproape o ruină, deşi a fost declarată clădire de patrimoniu, fiind cuprinsă în Lista Monumentelor Istorice din România.


http://www.glasul-hd.ro/

Linkul petiţiei: http://www.petitieonline.net/petitie/41509046/semnaturi


Attachments:
gara Brad.jpg
gara Brad.jpg [ 299.51 KiB | Viewed 2023 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 14 Mar 2015 09:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Imaginea caii ferate romane in secolul XXI.

http://www.forumtrenuri.com/t2612p310-r ... ile-depuse


Attachments:
CFR 1.jpg
CFR 1.jpg [ 78.86 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 2.jpg
CFR 2.jpg [ 123.95 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 3.jpg
CFR 3.jpg [ 107.16 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 4.jpg
CFR 4.jpg [ 109.12 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 5.jpg
CFR 5.jpg [ 85 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 6.jpg
CFR 6.jpg [ 82.28 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 7.jpg
CFR 7.jpg [ 103.42 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 8.jpg
CFR 8.jpg [ 94.4 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 9.jpg
CFR 9.jpg [ 122.49 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 10.jpg
CFR 10.jpg [ 108.63 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 11.jpg
CFR 11.jpg [ 98.3 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 12.jpg
CFR 12.jpg [ 108.27 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 13.jpg
CFR 13.jpg [ 119.38 KiB | Viewed 1939 times ]
CFR 14.jpg
CFR 14.jpg [ 36.56 KiB | Viewed 1939 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 15 Mar 2015 13:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7902
La ce limbaj a folosit în petiţie, a avut noroc că a primit răspuns. Din păcate, omul se încadrează în categoria reclamagiilor profesionişti (aici se plângea şi că proba frânei e executată de femei).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 11 Sep 2018 09:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Quote:
Un singur vagon pentru 500 de călători, atât a pus la dispoziție CFR Călători pentru o garnitură de pe ruta Mangalia – Constanța. Oamenii au făcut scandal și nu au lăsat trenul să pornească din stație. O parte dintre ei au plecat cu alte mijloace de transport.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... ece-994015

Comunicatul CFR:

„La trenul Regio 8386 Mangalia – Constanţa s-a înregistrat un număr sporit de călători, deoarece unii dintre aceştia şi-au amânat data de plecare din 9 septembrie, în 10 septembrie.

Ca urmare a afluenţei de călători din staţia Eforie Nord înregistrată la trenul R 8386, a fost îndrumat un tren suplimentar pentru preluarea pasagerilor.

Trenul R 8386 a plecat din staţia Eforie Nord la ora 13:58, cu o întârziere de 85 de minute, iar trenul suplimentar a plecat la ora 14.04.

Pentru asigurarea călătoriei în continuare în relaţia Constanţa – Bucureşti Nord, trenul IR 1584 a plecat din staţia Constanţa cu o întarziere de 31 de minute.

Cerem scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate.”


https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... ord-994441


Attachments:
cfr eforie.jpg
cfr eforie.jpg [ 49.16 KiB | Viewed 728 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 12 Sep 2018 08:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48735
Circulaţia pe cea mai mare arteră feroviară din România a fost blocată după ce mai mulţi copaci au căzut, luni seară, peste cablurile electrice. Incidentul a avut loc între Predeal şi Timişu de Sus şi a fost al doilea în decurs de 24 de ore.

Două garnituri private şi două ale CFR Călători au fost oprite pe traseu, până când arborii au fost îndepărtaţi şi a fost verificată instalaţia electrică. Printre garniturile oprite s-a aflat trenul internaţional Bucureşti - Budapesta care, din acest motiv, a acumulat o întârziere de peste 5 ore.

Iar situația nu e tocmai cea mai bună. Cele două locomotive diesel ce tractau trenurile pe distanța dintre Brașov și Predeal s-au defectat.

Unii dintre oamenii care se aflau în aceste garnituri au decis să-și continue drumul făcând autostopul pe DN 1.


https://www.digi24.ro/stiri/economie/tr ... and-994464


Attachments:
Timişu de Sus.jpg
Timişu de Sus.jpg [ 82.48 KiB | Viewed 718 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 131 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group