TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Thu 18 Jul 2019 18:22

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Mon 24 Apr 2017 19:24 
Offline

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 2312
Location: Bucureşti
Ca în fiecare an, intr-una din sâmbetele de la mijlocul lunii aprilie, MOSGORTRANS aniversează darea în exploatare a primei linii de tramvai electric din Moscova, pe 26 martie / 7 aprilie 1899, printr-o paradă a tramvaielor de epocă, ce fac parte din patrimoniul ”Muzeului Tehnic al Transporturilor din Moscova” și a noutăților ce intră în dotare în cursul anului curent, paradă urmată de prezentarea acestora.
    Tramvaiul cu cai circula la Moscova încă din anul 1872.

    Spre deosebire de anul trecut, când sâmbătă 16 aprilie a fost o zi friguroasă și a căzut lapoviță, anul acesta, sâmbătă 15 aprilie a fost o zi senină și călduroasă.
    Conform estimărilor, au participat câteva sute de mii de moscoviți, cei mai mulți însoțiți de copii.


    Pentru început, harta traseului și afișul de prezentare.


    Toate fotografiile, inclusiv cele ce vor urma pe postările ulterioare, sunt preluate de pe: mosgortrans.ru; vk.com; transphoto.ru; metromost.com.


    Attachments:
    0a.mosgortrans_karta_sait.jpg
    0a.mosgortrans_karta_sait.jpg [ 70.43 KiB | Viewed 1473 times ]
    0a.mosgortrans_priglasaem.jpg
    0a.mosgortrans_priglasaem.jpg [ 89.17 KiB | Viewed 1473 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 19:29 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    Titlurile de călătorie pentru această ocazie, carduri de colecție pentru pasionați.


    Attachments:
    0b.mosgortrans_ticket_a0.jpg
    0b.mosgortrans_ticket_a0.jpg [ 71.97 KiB | Viewed 1472 times ]
    0b.mosgortrans_ticket_a1.jpg
    0b.mosgortrans_ticket_a1.jpg [ 61.97 KiB | Viewed 1472 times ]
    0b.mosgortrans_ticket_a2.jpg
    0b.mosgortrans_ticket_a2.jpg [ 59.59 KiB | Viewed 1472 times ]
    0b.mosgortrans_ticket_a3.jpg
    0b.mosgortrans_ticket_a3.jpg [ 53.99 KiB | Viewed 1472 times ]
    0b.mosgortrans_ticket_a4.jpg
    0b.mosgortrans_ticket_a4.jpg [ 56.09 KiB | Viewed 1472 times ]
    0b.mosgortrans_ticket_a5.jpg
    0b.mosgortrans_ticket_a5.jpg [ 58.76 KiB | Viewed 1472 times ]
    0b.mosgortrans_ticket_a6.jpg
    0b.mosgortrans_ticket_a6.jpg [ 58.24 KiB | Viewed 1472 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 19:43 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    GAZ M21 VOLGA

    Autoturismul de serviciu al MOSGORTRANS, al anilor 1960.


    Attachments:
    0c.GAZ M21 VOLGA_mosgortrans_1960_a.jpg
    0c.GAZ M21 VOLGA_mosgortrans_1960_a.jpg [ 1.22 MiB | Viewed 1471 times ]
    0c.GAZ M21 VOLGA_mosgortrans_1960_b.jpg
    0c.GAZ M21 VOLGA_mosgortrans_1960_b.jpg [ 475.66 KiB | Viewed 1471 times ]
    0c.GAZ M21 VOLGA-mosgortrans_1960_c.jpg
    0c.GAZ M21 VOLGA-mosgortrans_1960_c.jpg [ 1.05 MiB | Viewed 1471 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 20:10 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    BMW ACTIVE HYBRID 3

    Autoturismul însoțitor al paradei, aparținând Poliției din Moscova, DPS, din anul 2014.
    Motor OTTO TURBO, 306 CP, baterie Litiu-Ion, situată sub portbagaj, electromotor de tracțiune 70 kW.


    Attachments:
    0d.BMW HYBRID_ДПС Москва_a.jpg
    0d.BMW HYBRID_ДПС Москва_a.jpg [ 1.14 MiB | Viewed 1468 times ]
    0d.BMW HYBRID_ДПС Москва_b.jpg
    0d.BMW HYBRID_ДПС Москва_b.jpg [ 803.08 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 20:19 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    Să încep cu ”artileria grea”, autovehiculele de servici ce au însoțit parada, pentru a interveni, la nevoie, în orice situație.


    MERCEDES BENZ UNIMOG U400 (4x4)
    № О 297 ОХ 777.
    An construcție 2015.


    Attachments:
    0e.№-О 297 ОХ 777_MERCEDES BENZ UNIMOG U400 (4x4)_2015_a.jpg
    0e.№-О 297 ОХ 777_MERCEDES BENZ UNIMOG U400 (4x4)_2015_a.jpg [ 471.58 KiB | Viewed 1468 times ]
    0e.№-О 297 ОХ 777_MERCEDES BENZ UNIMOG U400 (4x4)_2015_b.jpg
    0e.№-О 297 ОХ 777_MERCEDES BENZ UNIMOG U400 (4x4)_2015_b.jpg [ 485.42 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 20:23 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    MERCEDES BENZ U4000 (4x4)
    № Т 635 УН 777.
    An construcție 2015.


    Attachments:
    0e.№-Т 635 УН 777_ MERCEDES BENZ UNIMOG U4000 (4x4)_2015_a.jpg
    0e.№-Т 635 УН 777_ MERCEDES BENZ UNIMOG U4000 (4x4)_2015_a.jpg [ 493.72 KiB | Viewed 1468 times ]
    0e.№-Т 635 УН 777_ MERCEDES BENZ UNIMOG U4000 (4x4)_2015_b.jpg
    0e.№-Т 635 УН 777_ MERCEDES BENZ UNIMOG U4000 (4x4)_2015_b.jpg [ 417.51 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 20:26 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    VOLVO FMX 440 (6x4)
    № О 517 РУ 197.
    An construcție 2011.


    Attachments:
    0f.№-О 517 РУ 197_VOLVO FMX440 (6x4)_2011_a.jpg
    0f.№-О 517 РУ 197_VOLVO FMX440 (6x4)_2011_a.jpg [ 425.74 KiB | Viewed 1468 times ]
    0f.№-О 517 РУ 197_VOLVO FMX440 (6x4)_2011_b.jpg
    0f.№-О 517 РУ 197_VOLVO FMX440 (6x4)_2011_b.jpg [ 345.07 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 20:30 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    VOLVO FMX 440 (6x4)
    № О 786 ЕВ 777.
    An construcție 2014.


    Attachments:
    0g.№-О 786 ЕВ 777_VOLVO FMX440 (6x4)_2014_a.jpg
    0g.№-О 786 ЕВ 777_VOLVO FMX440 (6x4)_2014_a.jpg [ 433.08 KiB | Viewed 1468 times ]
    0g.№-О 786 ЕВ 777_VOLVO FMX440 (6x4)_2014_b.jpg
    0g.№-О 786 ЕВ 777_VOLVO FMX440 (6x4)_2014_b.jpg [ 489.74 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 20:52 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    VOLVO FMX 440 (4x4)
    № О 068 ХН 77.
    An construcție 2013.


    Attachments:
    0h.№-О 068 ХН 77_VOLVO FMX440 (6x4)_2013_a.jpg
    0h.№-О 068 ХН 77_VOLVO FMX440 (6x4)_2013_a.jpg [ 357.7 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 20:55 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    GAZ C42R33 (4x2)
    № У 806 ТУ 777.
    An construcție 2017.


    Attachments:
    0i.№-У 806 ТУ 777_GAZ C42R33 (4x2)_2017_a.jpg
    0i.№-У 806 ТУ 777_GAZ C42R33 (4x2)_2017_a.jpg [ 420.97 KiB | Viewed 1468 times ]
    0i.№-У 806 ТУ 777_GAZ C42R33 (4x2)_2017_b.jpg
    0i.№-У 806 ТУ 777_GAZ C42R33 (4x2)_2017_b.jpg [ 496.99 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 20:59 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    MAZ 5340 (4x2)
    № Р 443 УМ 477.
    An construcție 2013.


    Attachments:
    0j.№-Р 443 УМ 477_MAZ 5340 (4x2)_2013_a.jpg
    0j.№-Р 443 УМ 477_MAZ 5340 (4x2)_2013_a.jpg [ 482.54 KiB | Viewed 1468 times ]
    0j.№-Р 443 УМ 477_MAZ 5340 (4x2)_2013_b.jpg
    0j.№-Р 443 УМ 477_MAZ 5340 (4x2)_2013_b.jpg [ 499.28 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 21:01 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    O fotografie de prezentare.

    Au fost prezentate în total 18 tramvaie, din care 16 tramvaie de epocă, 13 de pasageri, 3 de servici tehnic și 2 tramvaie noi, 1 de pasageri și 1 de servici tehnic.


    Attachments:
    0x1.jpg
    0x1.jpg [ 338.46 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 21:02 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    Aleea copiilor.


    Attachments:
    0x2.jpg
    0x2.jpg [ 545.65 KiB | Viewed 1468 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 21:14 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 35. Tramvai cu cai (конка)

    Ani construcție 1872 - sfârșitul secolului XIX.
    Ani exploatare 1872 - 1911.
    Producător BONNAR & CO (Franța).
    Capacitate: 20 locuri în salonul parter, pe banchete;
    18 locuri în salonul imperial (etaj), pe banchete;
    1 vizitiu și un conductor:
    Masa netă 4000 kg.


    Attachments:
    1.№-35_tramvai cu cai_...._a.jpg
    1.№-35_tramvai cu cai_...._a.jpg [ 641.68 KiB | Viewed 1467 times ]
    1.№-35_tramvai cu cai_...._b.jpg
    1.№-35_tramvai cu cai_...._b.jpg [ 1.18 MiB | Viewed 1467 times ]
    1.№-35_tramvai cu cai_...._c.jpg
    1.№-35_tramvai cu cai_...._c.jpg [ 375.16 KiB | Viewed 1467 times ]
    1.№-35_tramvai cu cai_...._d.jpg
    1.№-35_tramvai cu cai_...._d.jpg [ 129.6 KiB | Viewed 1467 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 21:36 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 164. Tramvai F (фонарный)

    Ani construcție 1908 - 1914.
    Ani exploatare 1908 - 1960.
    Producător Mâtisciinskii Mașinostroitelinâi Zavod, orașul Mâtiscii (actuala Uzină Metrovagonmaș).
    Capacitate: 19 locuri pe scaune.
    Viteză maximă 40 km / h.
    Masa netă 16400 kg.
    Cadrul (trucul) produs de MAN.


    Attachments:
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_a.jpg
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_a.jpg [ 494.6 KiB | Viewed 1466 times ]
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_b.jpg
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_b.jpg [ 495.39 KiB | Viewed 1466 times ]
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_c.jpg
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_c.jpg [ 123.43 KiB | Viewed 1466 times ]
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_d.jpg
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_d.jpg [ 106.32 KiB | Viewed 1466 times ]
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_e.jpg
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_e.jpg [ 115.15 KiB | Viewed 1466 times ]
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_f.jpg
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_f.jpg [ 694.62 KiB | Viewed 1466 times ]
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_g.jpg
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_g.jpg [ 557.12 KiB | Viewed 1466 times ]
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_h.jpg
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_h.jpg [ 741.16 KiB | Viewed 1466 times ]
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_i.jpg
    2.№-164_F MÂTISCIINSKO_1908_i.jpg [ 833.51 KiB | Viewed 1466 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 22:45 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 1113. Remorcă tramvai M

    Ani construcție 1908 - 1914.
    Ani exploatare 1908 - 1947.
    Producător Mâtisciinskii Mașinostroitelinâi Zavod, orașul Mâtiscii (actuala Uzină Metrovagonmaș).
    Capacitate 19 locuri pe scaune.
    Masa netă 8000 kg.
    Cadrul (trucul) produs de MAN.


    Attachments:
    3.№-1113_M MÂTISCIINSKO_1909_a.jpg
    3.№-1113_M MÂTISCIINSKO_1909_a.jpg [ 759.62 KiB | Viewed 1461 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Mon 24 Apr 2017 23:24 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 932. Tramvai BF (безфонарный)

    Ani construcție 1926 - 1929.
    Ani exploatare 1926 - 1970.
    Producător Kolomenskii Mașinostroitelinâi Zavod, orașul Kolomna (azi, parte din TRANSMAȘHOLDING).
    Capacitate 19 locuri pe scaune.
    Viteză maximă 40 km / h.
    Masa netă 16500 kg.


    Attachments:
    4.№-932_BF KOLOMNA_1927_a.jpg
    4.№-932_BF KOLOMNA_1927_a.jpg [ 722.44 KiB | Viewed 1459 times ]
    4.№-932_BF KOLOMNA_1927_b.jpg
    4.№-932_BF KOLOMNA_1927_b.jpg [ 832.29 KiB | Viewed 1459 times ]
    4.№-932_BF KOLOMNA_1927_c.jpg
    4.№-932_BF KOLOMNA_1927_c.jpg [ 428.28 KiB | Viewed 1459 times ]
    4.№-932_BF KOLOMNA_1927_d.jpg
    4.№-932_BF KOLOMNA_1927_d.jpg [ 489.95 KiB | Viewed 1459 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 00:09 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 2170. Tramvai KM (Kolomenskii Motornâi)

    Primul tramvai sovietic pe boghiuri.
    I.Ani construcție 1926 -1930.
    Ani exploatare 1926 - 1974.
    Producător Kolomenskii Mașinostroitelinâi Zavod, orașul Kolomna (azi, parte din TRANSMAȘHOLDING).
    II.Ani construcție 1930 - 1935.
    Ani exploatare 1930 - 1974.
    Producător Sormovskom Zavode, orașul Nijnii Novgorod.
    Gabarit: lungime 12550 mm, lățime 2140 mm, înălțime 3200 mm.
    Capacitate I. 27 locuri pe scaune / 38 locuri pe scaune.
    Capacitate II. 38 locuri în picioare / 36 locuri în picioare.
    Total I. 65 pasageri.
    Total II. 74 pasageri.
    Viteză maximă 40 km / h.
    Masa netă I. 21200 kg
    Masa netă II. 21320 kg.

    La Moscova au circulat 247 unități, produse de ambele uzine.


    Attachments:
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_a.jpg
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_a.jpg [ 466.66 KiB | Viewed 1459 times ]
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_b.jpg
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_b.jpg [ 214.24 KiB | Viewed 1459 times ]
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_c.jpg
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_c.jpg [ 499.39 KiB | Viewed 1459 times ]
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_d.jpg
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_d.jpg [ 909.93 KiB | Viewed 1459 times ]
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_e.jpg
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_e.jpg [ 953.77 KiB | Viewed 1459 times ]
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_f.jpg
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_f.jpg [ 1.04 MiB | Viewed 1459 times ]
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_g.jpg
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_g.jpg [ 865.72 KiB | Viewed 1459 times ]
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_h.jpg
    5.№-2170_KM KOLOMNA_1930_h.jpg [ 507.1 KiB | Viewed 1459 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 00:22 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 2556. Remorcă tramvai KP (Kolomenskii Prițepnoi)

    Prima remorcă tramvai sovietică pe boghiuri.
    Ani construcție 1929 - 1935.
    Ani exploatare 1929 - 1952.
    Producător Kolomenskii Mașinostroitelinâi Zavod, orașul Kolomna (azi, parte din TRANSMAȘHOLDIHG).
    Gabarit: lungime 12550 mm, lățime 2140 mm, înălțime 3060 mm.
    Capacitate 29 locuri pe scaune, 41 locuri în picioare, total 70 pasageri.
    Masa netă 15000 kg.

    La Moscova au circulat 314 unități.


    Attachments:
    6.№-2556_KP KOLOMNA_1932_a.jpg
    6.№-2556_KP KOLOMNA_1932_a.jpg [ 421.65 KiB | Viewed 1458 times ]
    6.№-2556_KP KOLOMNA_1932_b.jpg
    6.№-2556_KP KOLOMNA_1932_b.jpg [ 324.6 KiB | Viewed 1458 times ]
    6.№-2556_KP KOLOMNA_1932_c.jpg
    6.№-2556_KP KOLOMNA_1932_c.jpg [ 487.08 KiB | Viewed 1458 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 11:49 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 3075. Tramvai servici tehnic TRZ F

    An reconstrucție 1949, dintr-un vagon de pasageri tip F, construit inițial în anul 1908.
    Ani exploatare 1949 - 2004.
    Producător inițial Mâtisciinskii Mașinostroitelinâi Zavod, orașul Mâtiscii.
    Producător reconstrucție Remontnâi Vagon Moskovskogo Tramvaia, orașul Moscova (actuala Tramvainâi Remontnâi Zavod - TRZ).
    Preluat din anul 2016 în patrimoniul ”Muzeului Tehnic al Transporturilor din Moscova”.

    La Moscova a fost reconstruită și exploatată o singură unitate.


    Attachments:
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _a.jpg
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _a.jpg [ 491.12 KiB | Viewed 1450 times ]
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _b.jpg
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _b.jpg [ 422.23 KiB | Viewed 1450 times ]
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _c.jpg
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _c.jpg [ 417.58 KiB | Viewed 1450 times ]
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _d.jpg
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _d.jpg [ 446.67 KiB | Viewed 1450 times ]
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _e.jpg
    7.№-3075_TRZ F (ex F MÂTISCIINSKO)_1949 (1908) _e.jpg [ 789.36 KiB | Viewed 1450 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject:
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 13:37 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 1278. Tramvai MTV-82

    Ani construcție 1947 - 1961.
    Ani exploatare 1947 - 1981.
    Producător Uzina № 82, denumită ulterior Tușinskii Mașinostroitelinâi Zavod, orașul Tușino. În anul 1949 producția de tramvaie a fost transferată la Rijskii Vagonostroitelinâi Zavod - RVZ / Rïgas Vagonbüves Rūpnīca - RVR, orașul Riga.

    Gabarit: lungime 13610 mm, lățime 2600 mm, înălțime 3060 mm.
    Ampatament 6375 mm.
    Capacitate: 39 locuri pe scaune, 101 locuri în picioare, total 140 pasageri.
    Viteză maximă 40 km / h.
    Masa netă 19000 kg.

    Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune, 4 x 55 kW = 220 kW, tensiune 550 Vcc.

    La Moscova au circulat 468 unități.


    Attachments:
    8.№-1278_MTV 82_1948_a.jpg
    8.№-1278_MTV 82_1948_a.jpg [ 497.48 KiB | Viewed 1449 times ]
    8.№-1278_MTV 82_1948_b.jpg
    8.№-1278_MTV 82_1948_b.jpg [ 423.18 KiB | Viewed 1449 times ]
    8.№-1278_MTV 82_1948_c.jpg
    8.№-1278_MTV 82_1948_c.jpg [ 434.32 KiB | Viewed 1449 times ]
    8.№-1278_MTV 82_1948_d.jpg
    8.№-1278_MTV 82_1948_d.jpg [ 482.1 KiB | Viewed 1449 times ]
    8.№-1278_MTV 82_1948_e.jpg
    8.№-1278_MTV 82_1948_e.jpg [ 495.17 KiB | Viewed 1449 times ]
    8.№-1278_MTV 82_1948_f.jpg
    8.№-1278_MTV 82_1948_f.jpg [ 497.26 KiB | Viewed 1449 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 14:10 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 222. Tramvai RVZ-6

    Ani construcție 1960 - 1975.
    Ani exploatare 1960 - 1966.
    Producător Rijskii Vagonostroitelinâi Zavod - RVZ / Rïgas Vagonbüves Rūpnīca - RVR, orașul Riga.

    Gabarit: lungime 14080 mm, lățime 2550 mm, înălțime 3150 mm.
    Ampatament 6600 mm.
    Capacitate: 36 locuri pe scaune, 100 locuri în picioare, total 136 pasageri.
    Viteza maximă 50 km / h.
    Masa netă 18400 kg.

    Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune, 4 x 31 kW = 124 kW, tensiune 550 Vcc.

    La Moscova au circulat 8 unități.


    Attachments:
    9.№-222_RVZ 6_1965_a.jpg
    9.№-222_RVZ 6_1965_a.jpg [ 415.66 KiB | Viewed 1448 times ]
    9.№-222_RVZ 6_1965_b.jpg
    9.№-222_RVZ 6_1965_b.jpg [ 333.61 KiB | Viewed 1448 times ]
    9.№-222_RVZ 6_1965_c.jpg
    9.№-222_RVZ 6_1965_c.jpg [ 493.15 KiB | Viewed 1448 times ]
    9.№-222_RVZ 6_1965_d.jpg
    9.№-222_RVZ 6_1965_d.jpg [ 470.34 KiB | Viewed 1448 times ]
    9.№-222_RVZ 6_1965_e.jpg
    9.№-222_RVZ 6_1965_e.jpg [ 144.28 KiB | Viewed 1448 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 15:11 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 378. Tramvai TATRA T2SU

    Ani construcție 1955 - 1962.
    Ani exploatare 1959 - 1981.
    Producător VAGONKA TATRA SMÍCHOV.

    Varianta cu 2 uși de acces.
    Gabarit: lungime 14000 mm, lățime 2500 mm, înălțime 3050 mm.
    Ampatament 6400 mm.
    Capacitate 36 locuri pe scaune, 94 locuri în picioare, total 130 pasageri.
    Viteză maximă 60 km / h.
    Masa netă 16800 kg.

    Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune TM-22, 4 x 40 kW = 160 kW, tensiune 550 Vcc.

    La Moscova au circulat 180 unități, toate cu 2 uși de acces.


    Attachments:
    10.№-378_TATRA T2SU_1960_b.jpg
    10.№-378_TATRA T2SU_1960_b.jpg [ 704.95 KiB | Viewed 1446 times ]
    10.№-378_TATRA T2SU_1960_c.jpg
    10.№-378_TATRA T2SU_1960_c.jpg [ 891.26 KiB | Viewed 1446 times ]
    10.№-378_TATRA T2SU_1960_d.jpg
    10.№-378_TATRA T2SU_1960_d.jpg [ 747.6 KiB | Viewed 1446 times ]
    10.№-378_TATRA T2SU_1960_e.jpg
    10.№-378_TATRA T2SU_1960_e.jpg [ 414.33 KiB | Viewed 1446 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 15:52 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 481. Tramvai TATRA T3SU

    Ani construcție 1959 - 1987.
    Ani exploatare 1963 - 1994.
    Producător VAGONKA TATRA SMÍCHOV, redenumit, în anul 1963, ČKD TATRA.

    Varianta cu 2 uși de acces.
    Gabarit: lungime 14000 mm, lățime 2500 mm, înălțime 3050 mm.
    Ampatament 6400 mm.
    Capacitate 36 locuri pe scaune, 95 locuri în picioare, total 131 pasageri.
    Viteză maximă 60 km / h.
    Masa netă 15000 kg.

    Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune TE-022, 4 x 40 kW = 160 kW, tensiune 550 Vcc.

    La Moscova au circulat 2759 unități, din care doar primele importate au avut 2 uși de acces, majoritatea celor care au urmat având 3 uși de acces.

    Majoritatea tramvaielor originale au fost retehnologizate și modernizate la Tramvainâi Remontnâi Zavod TRZ, uzină ce aparține MOSGORTRANS, circulând acum sub denumirile TRZ MTTA, TRZ MTTA-2 (perechi bidirecționale spate la spate), TRZ MTTD, TRZ MTTE, TRZ MTTM, TRZ MTTCi.

    Tramvaiul de epocă prezentat face parte din primele vagoane importate la Moscova, în anul 1963, are parbrizul din două bucăți panoramice, specific pentru aceste prime vagoane importate, precum și pantograful asimetric original, de asemenea, specific pentru acestea.


    Attachments:
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_a.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_a.jpg [ 897.84 KiB | Viewed 1445 times ]
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_b.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_b.jpg [ 727.27 KiB | Viewed 1445 times ]
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_c.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_c.jpg [ 868.9 KiB | Viewed 1445 times ]
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_e.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_e.jpg [ 361.34 KiB | Viewed 1445 times ]
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_f.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_f.jpg [ 479.87 KiB | Viewed 1445 times ]
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_g.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_g.jpg [ 457.5 KiB | Viewed 1445 times ]
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_h.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_h.jpg [ 446.79 KiB | Viewed 1445 times ]
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_i.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_i.jpg [ 496.85 KiB | Viewed 1445 times ]
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_j.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_j.jpg [ 113.17 KiB | Viewed 1445 times ]
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_k.jpg
    11.№-481_TATRA T3SU_1971_k.jpg [ 431.31 KiB | Viewed 1445 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 21:01 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 0112. Tramvai servici tehnic GS-4 GVRZ

    Vagon bidirecțional pentru deszăpezire, echipat cu plug și perie.
    Ani construcție 1963 - 1976.
    Ani exploatare 1963 și până în prezent.
    Producător Gorikovo Vagonostroitelinâi Zavod, denumire actuală Vagonoremontnâi Zavod, orașul Nijnii Novgorod.

    La Moscova sunt în exploatere 10 unități.


    Attachments:
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_a.jpg
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_a.jpg [ 497.65 KiB | Viewed 1438 times ]
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_b.jpg
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_b.jpg [ 367.22 KiB | Viewed 1438 times ]
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_c.jpg
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_c.jpg [ 369.5 KiB | Viewed 1438 times ]
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_d.jpg
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_d.jpg [ 304.72 KiB | Viewed 1438 times ]
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_e.jpg
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_e.jpg [ 275.12 KiB | Viewed 1438 times ]
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_f.jpg
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_f.jpg [ 490.98 KiB | Viewed 1438 times ]
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_g.jpg
    12.№-0112_GS-4 GVRZ_1963_g.jpg [ 464.29 KiB | Viewed 1438 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 21:25 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 3490. Tramvai servici tehnic SVARZ RT-3

    Vagon platformă, cu macara cu cale de rulare rotitoare, echipată cu electropalan.
    An construcție 1984.
    Ani exploatare 1984 - 1994.
    Producător Sokolinicieskii Vagonoremonto-stroitelinâi Zavod SVARZ, uzină ce aparține MOSGORTRANS, suburbia Sokolniki-Moscova.

    Gabarit: lungime 14100 mm, lățime 2536 mm, înălțime 3700 mm.
    Ampatament 8400 mm.

    La Moscova au fost construite și exploatate 8 unități.


    Attachments:
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_a.jpg
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_a.jpg [ 404.64 KiB | Viewed 1437 times ]
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_b.jpg
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_b.jpg [ 315.73 KiB | Viewed 1437 times ]
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_c.jpg
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_c.jpg [ 340.49 KiB | Viewed 1437 times ]
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_d.jpg
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_d.jpg [ 274.46 KiB | Viewed 1437 times ]
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_e.jpg
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_e.jpg [ 494.58 KiB | Viewed 1437 times ]
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_f.jpg
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_f.jpg [ 487.64 KiB | Viewed 1437 times ]
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_g.jpg
    13.№-3490 (0223)_SVARZ RT-3_1984_g.jpg [ 699.76 KiB | Viewed 1437 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Tue 25 Apr 2017 21:47 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 0001. Tramvai TATRA T6B5SU

    A fost proiectat special pentru export în Uniunea Sovietică, respectând standardele GOST. Deși la Moscova nu a avut succes, rămânând doar 2 unități, în Uniunea Sovietică au fost exportate în total 1193 unități, care sunt încă în exploatare.

    Producător ČKD TATRA.
    Ani construcție 1983 - 1998.
    Ani exploatare 1983 - 2006.

    Gabarit: lungime 15300 mm, lățime 2500 mm, înălțime 3145 mm.
    Ampatament 7500 mm.
    Capacitate 32 locuri pe scaune, 134 locuri în picioare, total 166 pasageri.
    Viteză maximă 60 km / h.
    Masa netă 17800 kg.

    Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune TE-023, 4 x 45 kW = 180 kW, tensiune 550 Vcc.

    La Moscova au circulat 2 unități.


    Attachments:
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_a.jpg
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_a.jpg [ 499.27 KiB | Viewed 1436 times ]
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_b.jpg
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_b.jpg [ 236.63 KiB | Viewed 1436 times ]
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_c.jpg
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_c.jpg [ 495.49 KiB | Viewed 1436 times ]
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_d.jpg
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_d.jpg [ 290.39 KiB | Viewed 1436 times ]
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_e.jpg
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_e.jpg [ 1017.2 KiB | Viewed 1436 times ]
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_f.jpg
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_f.jpg [ 812.43 KiB | Viewed 1436 times ]
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_g.jpg
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_g.jpg [ 871.7 KiB | Viewed 1436 times ]
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_h.jpg
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_h.jpg [ 421.8 KiB | Viewed 1436 times ]
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_i.jpg
    14.№-0001_TATRA T6B5SU_1983_i.jpg [ 487.07 KiB | Viewed 1436 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Wed 26 Apr 2017 13:31 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 7005. Tramvai TATRA T7B5SU

    Producător ČKD TATRA.
    Ani construcție 1989 - 1993.
    Ani exploatare 1990 - 2008.

    Gabarit: lungime 15300 mm, lățime 2500 mm, înălțime 3145 mm.
    Ampatament 7500 mm.
    Capacitate 32 locuri pe scaune, 128 locuri în picioare, total 160 pasageri.
    Viteză maximă 60 km / h.
    Masa netă 18100 kg.

    Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune TE-026, 4 x 50 kW = 200 kW, tensiune 550 Vcc.
    Boghiurile sunt de tip nou, având electromotoarele de tracțiune montate longitudinal.
    Este echipat cu sistem de control tiristorizat.
    Clasica pedală de acționare a controlerului, prezentă pe toate tipurile anterioare produse de TATRA, a fost abandonată, în favoarea manșei manuale de acționare.

    La Moscova au circulat 6 unități.


    Attachments:
    15.№-7005_TATRA T7B5_1993_a.jpg
    15.№-7005_TATRA T7B5_1993_a.jpg [ 449.89 KiB | Viewed 1427 times ]
    15.№-7005_TATRA T7B5_1993_b.jpg
    15.№-7005_TATRA T7B5_1993_b.jpg [ 308.24 KiB | Viewed 1427 times ]
    15.№-7005_TATRA T7B5_1993_c.jpg
    15.№-7005_TATRA T7B5_1993_c.jpg [ 482.57 KiB | Viewed 1427 times ]
    15.№-7005_TATRA T7B5_1993_d.jpg
    15.№-7005_TATRA T7B5_1993_d.jpg [ 443.14 KiB | Viewed 1427 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Wed 26 Apr 2017 14:06 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 3001. Tramvai prototip PTMZ 71-135 (LM-2000).

    Producător Peterburugskii Tramvaino-Mehaniceskii Zavod PTMZ, orașul Sankt-Petersburg, uzină cu o veche tradiție în costrucția tramvaielor, dar care azi nu mai există, luând calea ROCAR-ului românesc, este drept că mai târziu, în anul 2014.
    An construcție 2001.
    Ani exploatare 2002 - 2014.

    Prototipul a fost construit din dorința de a avea, pentru Moscova, un tramvai de gabarit asemănător vagoanelor TATRA, cu o lungime de maxim 14000 mm, toate celelalte tramvaie sovietice / rusești având gabaritul mare, cu o lungime de minim 15200 mm și mai mare.
    Gabarit: lungime 14000 mm, lățime 2500 mm, înălțime 3150 mm.
    Ampatament 6400 mm.
    Capacitate 36 locuri pe scaune, 114 locuri în picioare, total 150 pasageri.
    Viteză maximă 70 km / h.
    Masa netă 15500 kg.

    Echipat cu 4 electromotoare de tracțiune asincrone, în curent alternativ TAD-1, 4 x 60 kW = 240 kW, tensiune 550 Vcc.
    Este echipat cu sistem de control tiristorizat.

    La Moscova a circulat numai prototipul, nu s-a trecut la producția de serie.


    Attachments:
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_a.jpg
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_a.jpg [ 408.64 KiB | Viewed 1426 times ]
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_b.jpg
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_b.jpg [ 439.98 KiB | Viewed 1426 times ]
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_c.jpg
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_c.jpg [ 455.64 KiB | Viewed 1426 times ]
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_d.jpg
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_d.jpg [ 285.15 KiB | Viewed 1426 times ]
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_e.jpg
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_e.jpg [ 499.87 KiB | Viewed 1426 times ]
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_f.jpg
    16.№-3001_PTMZ 71-135 LM-2000_2001_f.jpg [ 478.13 KiB | Viewed 1426 times ]
    Top
     Profile  
     
    PostPosted: Wed 26 Apr 2017 14:43 
    Offline

    Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
    Posts: 2312
    Location: Bucureşti
    № 0310. Tramvai servici tehnic TMZV ROST

    Tramvai bidirecțional, complex, echipat cu perie pentru deszăpezire, pe timp de iarnă și cu echipament de curățat șina și canalul ei, pe timp de vară.
    An construcție 2016.
    Ani exploatare 2016 și până în prezent.
    Producător Tihorețkii Mașinostroitelinâi Zavod TMZV, orașul Tihorețk, regiunea Krasnodar.

    La Moscova este în exploatare 1 unitate.


    Attachments:
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_a.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_a.jpg [ 485.92 KiB | Viewed 1424 times ]
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_b.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_b.jpg [ 470.58 KiB | Viewed 1424 times ]
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_c.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_c.jpg [ 436.38 KiB | Viewed 1424 times ]
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_d.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_d.jpg [ 441.56 KiB | Viewed 1424 times ]
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_e.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_e.jpg [ 342.87 KiB | Viewed 1424 times ]
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_f.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_f.jpg [ 759.58 KiB | Viewed 1424 times ]
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_g.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_g.jpg [ 308.85 KiB | Viewed 1424 times ]
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_h.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_h.jpg [ 1.12 MiB | Viewed 1424 times ]
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_i.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_i.jpg [ 1.05 MiB | Viewed 1424 times ]
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_j.jpg
    17.№-0310_TMZ ROST_2016_j.jpg [ 145.91 KiB | Viewed 1424 times ]
    Top
     Profile  
     
    Display posts from previous:  Sort by  
    Post new topic Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page 1, 2  Next

    All times are UTC + 3 hours


    Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot post attachments in this forum

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group