TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Fri 19 Apr 2024 08:08

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Toronto: tramvaie
PostPosted: Fri 17 Apr 2009 02:18 
Atasat niste poze cu propunerea Inekon - tramvaiul Superior Plus - pentru un tramvai 100% low-floor pentru reteaua din Toronto (care are curbe cu raza de pana la 11-12 m). Inekon se pare ca nu mai participa la licitatie din motive "politice" (hint: Bombardier e companie canadiana).

Boghiurile sectiunilor din mijloc sunt conectate prin niste parghii precum Tatrele KT4, astfel incat intr-o curba cu raza de 12m toate boghiurile pivoteaza cu doar 4.9 grade fata de respectivele sectiuni.

Atasate si versiuni PDF la calitate mai mare.

Site-ul Inekon Superior Plus 100% low-floor: http://www.inekon-trams.com/toronto/sup ... -tram.html


Attachments:
roof_electric_equipment_toronto.pdf [192.55 KiB]
Downloaded 246 times
Superior_plus_in_curve.pdf [51.19 KiB]
Downloaded 276 times
Low_Floor_Superior-Plus_Toronto.pdf [190.95 KiB]
Downloaded 253 times
File comment: vazut de sus
superior-plus-roof-electric-equipmentx.jpg
superior-plus-roof-electric-equipmentx.jpg [ 33.32 KiB | Viewed 4590 times ]
File comment: intr-o curba de 12m - boghiurile pivoteaza cu doar 4.9 grade fata de sectiunile pe care le sprijina
superior-plus-in-curvex.jpg
superior-plus-in-curvex.jpg [ 50.6 KiB | Viewed 4592 times ]
File comment: Tramvaiele din Toronto se conecteaza la retea printr-un troleu
low-floor-lrv-superior-plusx.jpg
low-floor-lrv-superior-plusx.jpg [ 31.51 KiB | Viewed 4590 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 26 Jun 2009 03:25 
Offline

Joined: Tue 15 May 2007 22:40
Posts: 136
Location: Toronto, Canada
bercenicity wrote:
Atasat niste poze cu propunerea Inekon - tramvaiul Superior Plus - pentru un tramvai 100% low-floor pentru reteaua din Toronto (care are curbe cu raza de pana la 11-12 m). Inekon se pare ca nu mai participa la licitatie din motive "politice" (hint: Bombardier e companie canadiana).

Boghiurile sectiunilor din mijloc sunt conectate prin niste parghii precum Tatrele KT4, astfel incat intr-o curba cu raza de 12m toate boghiurile pivoteaza cu doar 4.9 grade fata de respectivele sectiuni.

Atasate si versiuni PDF la calitate mai mare.

Site-ul Inekon Superior Plus 100% low-floor: http://www.inekon-trams.com/toronto/sup ... -tram.html


Astazi a fost anuntata finantarea pentru achizitia a 204 tramvaie Flexity Outlook cu podea coborata 100% pentru reteaua din Toronto. Pretul de baza este de circa 993 milioane CAD (aprox. 615 milioane Euro) pentru cele 204 tramvaie, la care se adauga alte optiuni. Valoarea totala a contractului este de aprox. 1,2 miliarde CAD (796 milioane EURO).

Raportul il gasiti aici:
http://www3.ttc.ca/About_the_TTC/Commis ... ort_Lo.pdf

Vad ca stirea inca nu apare pe site-ul Bombardier.

Designul este adaptat retelei de aici, tramvaiele avand cateva caracteristici mai speciale:
- adaptabilitate la curbe cu raza mica (11 m) si pante cu inclinatia de pana la 8%.
- alimentarea la retea printr-un troleu asemanator cu cel de troleibuz (utilizarea pantografelor nu este posibila din cauza elementelor speciale de retea).
- re-design al boghiurilor datorita macazelor divergente cu o singura limba mobila.

O optiune in contract prevede achizitia in urmatorii 10 ani unui numar de pana la 400 de vagoane pentru liniile noi de tramvai aprobate.
Pana la sfarsitul anului se vor comanda inca 200 de tramvaie pentru primele 3 noi linii in lungime totala de 64 km c.d. care vor intra in exploatare incepand din 2012.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group