TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sat 22 Sep 2018 00:33

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:16 
Luni 07.05.2007 va avea loc o intalnire la Consiliul Judetean Iasi pentru dezbaterea si eventual rezolvarea problemei transportului de calatori din comuna Ciurea in Iasi si retur. La aceasta dezbatere se vor aseza la masa de discutii reprezentanti ai:
1. Comunitatii Locale a comunei Ciurea;
2. ONG Transira (Adrian Crenganis);
3. Primariei Iasi;
4. Primariei comunei Ciurea - primar Mihai Grigoras;
5. ARR Agentia Iasi;
6. OPC Iasi, pentru verificarea calitatii serviciilor oferite de operatorul de transport actual;
7. Consiliului Judetean Iasi - Vasile Acostoaie (Sef serviciu Coordonare Consilii Locale)
8. SC PRODAN IMPEX SRL
Voi atasa in continuare fotocopii ale documentelor prin care s-a cerut rezolvarea acestei situatii si raspunsurile primite, ca pana in final sa fim obligati astazi sa circulam in conditii improprii.


Attachments:
DSC04850.JPG
DSC04850.JPG [ 91.43 KiB | Viewed 7812 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:17 
(continuare)


Attachments:
DSC04851.JPG
DSC04851.JPG [ 48.88 KiB | Viewed 7812 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:19 
8366 din 10 sept 2003
CJ Iasi catre SC PRODAN IMPEX SRL si ARR Iasi


Attachments:
DSC04852.JPG
DSC04852.JPG [ 70.98 KiB | Viewed 7811 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:20 
657 din 09 OCT 2003


Attachments:
DSC04853.JPG
DSC04853.JPG [ 70.68 KiB | Viewed 7808 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:23 
425 din 09 FEB 2004


Attachments:
DSC04854.JPG
DSC04854.JPG [ 92.72 KiB | Viewed 7807 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:25 
1524 din 02 MARTIE 2004


Attachments:
DSC04855.JPG
DSC04855.JPG [ 41.26 KiB | Viewed 7804 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:28 
27360 din 30 MARTIE 2004


Attachments:
DSC04856.JPG
DSC04856.JPG [ 67.03 KiB | Viewed 7803 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:33 
Un raspuns de la CJ Iasi vine cu acelasi text si acelasi numar de inregistrare, numai data fiind schimbata: 1524 din 30 martie 2004....este oare normal :?: :?: :?:


Attachments:
DSC04857.JPG
DSC04857.JPG [ 66.72 KiB | Viewed 7801 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:37 
27360 de data asta din 09 APRILIE 2004


Attachments:
DSC04858.JPG
DSC04858.JPG [ 68.01 KiB | Viewed 7801 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:39 
42470/27.04.2004


Attachments:
DSC04859.JPG
DSC04859.JPG [ 53.4 KiB | Viewed 7799 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:40 
48369/25.11.2004


Attachments:
DSC04860.JPG
DSC04860.JPG [ 53.71 KiB | Viewed 7796 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:41 
190/12.05.2004


Attachments:
DSC04861.JPG
DSC04861.JPG [ 77.9 KiB | Viewed 7796 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:48 
In ceea ce priveste respectarea graficului, nu totdeauna s-a mers dupa un orar bine stabilit, fiind zile in care la ora 9 jumatate 10 seara nu mai era nici o masina la strada. Acum se respecta graficele dar capacitatea redusa de transport a microbuzelor face ca aceste grafice sa nu aiba nici un efect benefic pentru publicul calator.
Ca de abonamente ce sa mai zic??? A fost o incercare acum cativa ani si de atunci, ca esti elev student sau pensionar tot un leu jumate dai pentru 5 km.


Attachments:
DSC04862.JPG
DSC04862.JPG [ 69.49 KiB | Viewed 7793 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:52 
Se pare ca cei din administratia judeteana Iasi, incluzand toate autoritatile implicate in acest caz, nu stiu ca NU EXISTA LOCALITATEA CIUREA, ci doar COMUNA CIUREA.


Attachments:
DSC04865.JPG
DSC04865.JPG [ 58.01 KiB | Viewed 7794 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 05 May 2007 23:56 
1672/14.09.2005


Attachments:
DSC04866.JPG
DSC04866.JPG [ 49.74 KiB | Viewed 7791 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2007 00:01 
39217/24.05.2006


Attachments:
DSC04867.JPG
DSC04867.JPG [ 76.06 KiB | Viewed 7790 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2007 00:01 
39217/24.05.2006 (continuare)


Attachments:
DSC04868.JPG
DSC04868.JPG [ 83.32 KiB | Viewed 7790 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2007 00:03 
15936/01.03.2007


Attachments:
DSC04869.JPG
DSC04869.JPG [ 71.74 KiB | Viewed 7790 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2007 00:10 
Jumatatea lunii Ianuarie 2007 debuteaza cu a saptea cerere pentru reinfiintarea traseelor 9 si 21. Dar cred ca traseul 21 este suficient pentru nevoile comunitatii comunei Ciurea.


Attachments:
DSC04870.JPG
DSC04870.JPG [ 84.39 KiB | Viewed 7789 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2007 00:14 
A opta cererea a fost inregistrata cu nr.: 205/02.03.2007, din partea autoritatilor obtinand o intalnire prezentata la inceputul acestui subiect.


Attachments:
dsc04871_128.jpg
dsc04871_128.jpg [ 36.14 KiB | Viewed 7786 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2007 00:14 
....


Attachments:
DSC04872.JPG
DSC04872.JPG [ 98.78 KiB | Viewed 7787 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2007 00:15 
.........


Attachments:
DSC04886.JPG
DSC04886.JPG [ 78.13 KiB | Viewed 7784 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2007 00:17 
Stie cineva daca operatorul de pe un anume traseu are obligatia de a pune la dispozitia comunitatii locale caietul de sarcini si contractul incheiat cu primaria pentru a fi studiat de aceasta???


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2007 09:06 
Puncte "forte" ale transportului de calatori pe ruta Bazar - CUG - Lunca Cetatuii:

1. Nerespectarea contractului de transport public de persoane de catre operatorul SC PRODAN IMPEX SRL;
2. Mijloace de transport improprii cu care SC PRODAN IMPEX SRL isi desfasoara activitatea pe traseul mai sus mentionat;
3. Costul prea mare al unei calatorii: 1,5 RON de la Bazar la Lunca Cetatuii si 2,5 RON de la Bazar la Ciurea, spre deosebire de 1 RON de la Bazar la Dumbrava, traseu deservit de alt operator. Deci, traseul este prea scurt iar statiile din oras insuficiente. Facand o comparatie cu traseul 29 Tomesti - Podu Ros, autobuzele ce deservesc acest traseu opresc in toate statiile RATP, la randul sau fiind un traseu preorasenesc ca si acesta.
4. Lipsa incalzirii, pe timp friguros, si a ventilatiei, pe timp de vara, a mijloacelor de transport, cu toate ca sunt obligati prin lege sa asigure confortul calatorilor.
5. Pe timp de ploaie curge apa in masini, iar unele din ele, dotate cu "geam termoizolant" arata ca adevarate acvarii;
6. Capacitatea redusa de transport la orele de varf. Masinile pleaca incarcate (peste limita bunului simt!!!) de la capatele de linie, ramanand astfel calatori nepreluati de pe traseu.
7. Stare proasta de functionare (intretinere defectuoasa a parcului auto): suspensii prea rigide ori prea slabite, usi care nu se inchid, iluminatul in asa-zisul salon al vehicului nu functioneaza, lipsesc scaune.
8. Lipsa de respect fata de publicul calator a soferilor: unii merg incarcati la maxim cu viteza mare punanad in pericol siguranta calatorilor; altii merg mult prea incet; se fumeaza in vehiculele de transport atat pe capetele de linie cat si in timpul mersului, iar daca sunt rugati sa stinga tigara raspund obraznic sau trateaza calatorul cu indiferenta; oprirea nu se face in statiile stabilite de catre Primaria Iasi.
9. Lipsa unui nr de telefon pentru sugestii si sesizari legate de transport.
10. Aspectul estetic si nu numai estetic al capatului de linie de la Bazar


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 22:58 
Conditii civilizate de trafic si mai multe microbuze
Asta cer locuitorii din Ciurea care se plang ca nu au cu ce veni la Iasi. Oamenii si-au spus astazi pasul in fata autoritatilor locale.

Locuitorii din Ciurea au avut la dispozitie o ora sa-si spuna pasul.
Adrian Crenganis, locuitor Ciurea: "se pare ca am fost marginalizati in ceea ce priveste transportul public de catre toata administratia judeteana si nu numai. Am cerut prelungirea traseului asa cum a fost inainte traseul 21 de autobuz de la Lunca Cetatuii pana la Gara Mare. Conditii de calatorie mai bune pentru ca nu este acceptabil ca intr-un microbuz de 16 persoane sa incapa 40".

Cea mai mare problema a locuitorilor din Ciurea este faptul ca elevii nu au cu ce veni la scolile din Iasi. Autoritatile locale au promis ca vor gasi o solutie.

Pavel Hodea, sef ARR Iasi: "am explicat temeiul legal al programului de transport existent si oportunitatile de a rezolva doleantele dumnealor. In principiu am solicitat Consiliului Local o lista cu toti elevii care vin spre Iasi zilnic si punctul terminus pentru ca impreuna cu societatile de transport sa infiintam niste curse speciale".

Vasile Acostoaiei, Serviciul Coordonare Transport CJ: "incepand de astazi au intrat pe traseu autobuze care vor rezolva problema capacitatii de trasport. Prelungirea traseului si a opririi in statii se va rezolva dupa prima sedinta a comisiei de circulatie". (Dumitrita Neamtu, Catalin Neagu)


http://www.telem.ro/index.php?option=co ... 6&Itemid=1


Attachments:
ciurea_240.jpg
ciurea_240.jpg [ 54.6 KiB | Viewed 7730 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2007 23:16 
1. Traseul Bazar - Ciurea (comuna) urmeaza a fi deservit in continuare tot de SC PRODAN IMPEX SRL cu 4 autobuze MAN si 2 microbuze.
2. S-a cerut prelungirea traseului pana la Billa dar analizand mai bine din punct de vedere al complexitatii traficului in zona Podu Ros si in zona Garii (Billa) am cazut de comun acord ca traseul sa fie urmatorul: Blocuri Ciurea - CUG - Bazar - Gara Nicolina - Podu de Piatra si retur.
3. De altfel oprirea in statiile RATP sau infiintarea unor statii intermediare a fost una din probeleme aflate in discutie. Am prefera oprirea in statiile RATP deoarece s-ar cauza blpcaje in trafic la oprirea mijloacelor de transport de pe traseul Podu de Piatra intre statiile RATP, banda 1 fiind folosita ca loc de parcare.
4. Reduceri pentru elevi si studenti se vor acorda de catre SC PRODAN IMPEX SRL daca Primaria comunei Ciurea va subventiona aceste abonamente, la fel cum Primaria Iasi subventioneaza RATP-ul.
5. Costul unei calatorii ramane la 1,5 RON si se vor elibera tichete cu un numar limitat de calatorii la pretul de 1,2 RON calatoria.
6. Primaria comunei Ciurea are obligatia de a amenaja statii de transport public de persoane, acestea fiind acoperite pentru protejarea publicului calator pe timp intemperiilor.


Astazi 07.05.2007 a iesit la strada primul autobuz MAN (nou nout) pe traseul mai sus mentionat.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2007 10:39 
Aceasta situatie se va rezolva doar daca se instituie obligativitatea utilizarii de autobuze sau midibuze pe aceste trasee si in final doar cand se vor constitui zonele metropolitane care vor inghiti comunele din jurul oraselor. Din pacate nu se doreste intotdeauna acest lucru, comunele fiind acum mine de aur pentru terenurile lor, lucru stiut si exploatat din plin de catre cei interesati, inclusiv de unii primari.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Feb 2010 09:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 46456
Judecatorii desfiinteaza traseul RATP spre Ciurea

Magistratii au dat cistig de cauza societatii comerciale Prodan Impex in razboiul cu RATP si Consiliul Judetean pentru traseul de la Ciurea.

Judecatorii de la Tribunalul Iasi au admis ieri actiunea formulata de reprezentantii firmei Prodan Impex si au dispus anularea deciziei 466, din 26 iunie 2009, a presedintelui Consiliului Judetean (CJ).

Prin acel act, presedintele CJ a hotarit infiintarea unui nou traseu de transport public de persoane Iasi - Piciorul Lupului. In fapt, autoritatile au dorit sa stopeze conflictul generat intre populatia din comuna Ciurea si firma Prodan Impex. Aceasta societate a cistigat licenta de transport persoane din Ciurea, insa anumite persoane s-au aratat nemultumite de serviciile si de preturile firmei respective, motiv pentru care au iesit in strada.

In urma unei petitii a primarului comunei, presedintele CJ a decis infiintarea unui alt traseu, mai lung, care sa treaca prin Ciurea si care sa fie atribuit Regiei Autonome de Transport Public (RATP). Aceasta hotarire a fost atacata in instanta de reprezentantii Prodan Impex, care au si cistigat ieri procesul. Totusi, sentinta data ieri de judecatori nu este definitiva si irevocabila, putind fi atacata la instanta superioara.


2.02.2010
www.ziaruldeiasi.ro

Nota mea, Sintea: in momenul in care se va infiinta un operator regional de transport, pe osatura RATP, astfel de probleme vor disparea.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 28 posts ] 

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group