Puncte "forte" ale transportului de calatori pe ruta Bazar - CUG - Lunca Cetatuii:
1. Nerespectarea contractului de transport public de persoane de catre operatorul SC PRODAN IMPEX SRL;
2. Mijloace de transport improprii cu care SC PRODAN IMPEX SRL isi desfasoara activitatea pe traseul mai sus mentionat;
3. Costul prea mare al unei calatorii: 1,5 RON de la Bazar la Lunca Cetatuii si 2,5 RON de la Bazar la Ciurea, spre deosebire de 1 RON de la Bazar la Dumbrava, traseu deservit de alt operator. Deci, traseul este prea scurt iar statiile din oras insuficiente. Facand o comparatie cu traseul 29 Tomesti - Podu Ros, autobuzele ce deservesc acest traseu opresc in toate statiile RATP, la randul sau fiind un traseu preorasenesc ca si acesta.
4. Lipsa incalzirii, pe timp friguros, si a ventilatiei, pe timp de vara, a mijloacelor de transport, cu toate ca sunt obligati prin lege sa asigure confortul calatorilor.
5. Pe timp de ploaie curge apa in masini, iar unele din ele, dotate cu "geam termoizolant" arata ca adevarate acvarii;
6. Capacitatea redusa de transport la orele de varf. Masinile pleaca incarcate (peste limita bunului simt!!!) de la capatele de linie, ramanand astfel calatori nepreluati de pe traseu.
7. Stare proasta de functionare (intretinere defectuoasa a parcului auto): suspensii prea rigide ori prea slabite, usi care nu se inchid, iluminatul in asa-zisul salon al vehicului nu functioneaza, lipsesc scaune.
8. Lipsa de respect fata de publicul calator a soferilor: unii merg incarcati la maxim cu viteza mare punanad in pericol siguranta calatorilor; altii merg mult prea incet; se fumeaza in vehiculele de transport atat pe capetele de linie cat si in timpul mersului, iar daca sunt rugati sa stinga tigara raspund obraznic sau trateaza calatorul cu indiferenta; oprirea nu se face in statiile stabilite de catre Primaria Iasi.
9. Lipsa unui nr de telefon pentru sugestii si sesizari legate de transport.
10. Aspectul estetic si nu numai estetic al capatului de linie de la Bazar
|