TRANSPORT PUBLIC

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 01 Dec 2020 18:14

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Wed 08 Jun 2011 07:35 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Nici un vinovat pentru gaurile de pe strada Arcu

Iesenii vor trebui sa suporte gropile de pe strada Arcu din cauza unui litigiu intre constructorul de la linii, SC Confort SA Timisoara, si Regia Autonoma de Transport Public • Constructorul trebuie sa achite nu mai putin de 400 de mii de lei catre regia ieseana pentru o serie de lucrari efectuate de muncitorii RATP • Primul termen al procesului deschis de RATP luna trecuta a avut loc ieri, la Tribunal

Iesenii trebuie sa suporte craterele aparute intr-o zona modernizata din cauza unor hatisuri birocratice. Este vorba de gropile de la liniile de tramvai de pe strada Arcu, care si-au gasit, in sfarsit, o explicatie. Ele nu au fost astupate de constructorul SC Confort SA Timisoara, desi acesta a fost somat in mai multe randuri de autoritati, din cauza unei datorii. Concret, firma care a executat lucrarile de modernizare a caii de rulare, fiind subcontractantul constructorului Martin Rose, titularul intregului proiect, trebuie sa achite peste 100 de mii de euro catre Regia Autonoma de Transport Public (RATP). Cum firma din Timisoara nu a platit, reprezentantii Regiei i-au actionat in judecata. Procesul a fost deschis pe 12 mai, iar primul termen s-a desfasurat ieri la Tribunal.

"Datoria lor depaseste 400 de mii de lei si presupune contravaloarea lucrarilor facute de noi toamna trecuta, la intersectia Cinci Drumuri. Cum ei nu au avut posibilitatea atunci sa aduca utilajele de la Timisoara, ne-au solicitat noua ajutorul pentru reabilitarea portiunii respective. Noi am realizat lucrarea, dar banii nu au fost platiti. Motiv pentru care i-am actionat in judecata. Speram sa recuperam intreaga suma, cat si penalitatile aferente", a declarat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP.

Proces-verbal pentru astuparea craterelor

Povestea este similara si in cazul gropilor de pe Arcu. Acestea au aparut la nu mai putin de un an de la predarea lucrarii de catre cei de la SC Confort SA, desi investitia este inca in garantie. Abia ieri, oficialii firmei din Timisoara au admis ca vor reface zona pe cheltuiala proprie. "Am semnat un proces-verbal prin care ei se angajeaza ca vor contracta o firma sa reabiliteze portiunea respectiva", a mai spus ieri Cristian Stoica.
De altfel, RATP a ales sa dea in judecata firma respectiva doar dupa ce s-a asigurat ca municipalitatea a achitat in intregime lucrarile efectuate la liniile de tramvai. Modernizarea liniilor a inceput in luna martie 2008, fiind reabilitate tronsoanele Cinci Drumuri - Targu Cucu - Cuza Voda - Arcu - Billa - Canta, Silvestru - Podu de Piatra - Nicolae Iorga - Bazar. Lucrarile au costat 20 de milioane de euro, din care 15 milioane de euro au fost imprumutate de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.


http://www.bzi.ro/nici-un-vinovat-pentr ... oto-223837


Attachments:
Gropi_Arcu.jpg
Gropi_Arcu.jpg [ 37.16 KiB | Viewed 9387 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Jun 2011 06:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Cosmar rutier la Rondul Tutora

Trafic de cosmar ieri in zona Rondului Tutora. Circulatia auto a fost restrictionata la doar doua benzi, din cauza lucrarilor din rond. Mai multe echipaje ale Citadin au fost trimise in zona, ingradind sensurile de intrare in oras pentru a putea asfalta intre linii. Masinile care veneau inspre oras au fost nevoite sa parcurga portiuni intregi printre sinele de tramvai. In tot acest timp, muncitorii Citadin pazeau santierul, in asteptarea asfaltului.

"Au trebuit sa astepte, dar pana la urma au fost trimise in zona doua masini cu cate 30 de tone. Nu s-a stat deloc, ci s-a lucrat", a declarat ieri Sebastian Buraga, purtatorul de cuvant al primariei.

Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP), beneficiarii lucrarilor din Rondul Tutora, afirma ca este nevoie de o perioada mai lunga de timp pentru ca liniile "sa se aseze". Ei au sustinut ieri ca este posibil ca circulatia tramvaielor prin rond sa fie reluata chiar de la inceputul saptamanii viitoare. "Acolo au fost montate liniile, dar este nevoie de o perioada pentru ca acestea sa se aseze. Noi am frezat mai intai pentru a turna asfalt si a aduce liniile la cota asfaltului. Am restrictionat traficul pana sa turnam asfaltul, intrucat masinile de tonaj greu care traverseaza zona pot afecta sinele montate. Daca terminam cu asfaltul, de luni putem relua circulatia cu tramvaiele. Oricum, am facut deja probe acolo si acestea se comporta excelent", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.

Acesta a mai precizat ca, in urmatoarea perioada, echipaje ale Regiei vor interveni si la liniile din Alexandru cel Bun, pentru a astupa o serie de gropi aparute in preajma liniilor de tramvai.

Lucrarile de modernizare a Rondului Tutora au inceput pe 20 mai si au o valoare de peste 500 de mii de euro. Traseul tramvaiului 5 a fost scurtat pana in Baza 3, de aici calatorii fiind preluati de microbuze pana la Tutora.


http://www.bzi.ro/cosmar-rutier-la-rond ... deo-224196


Attachments:
Trafic_aglomerat_rond_Tutora.jpg
Trafic_aglomerat_rond_Tutora.jpg [ 32.6 KiB | Viewed 9360 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Jun 2011 15:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Începe calvarul din traficul ieşean. Circulaţia rutieră va fi restricţionată trei luni din cauza lucrărilor la liniile de tramvai

Şoferii ieşeni trebuie să se înarmeze cu multă răbdare atunci când vor circula pe bulevardul Anastasie Panu deoarece şefii din Primărie vor începe lucrările de înlocuire a liniilor de tramvai

Muncitorii societăţii Martin Rose vor începe de luni decopertarea, demontarea şinelor de tramvai şi înlocuirea acestora din dreptul Palatului Culturii, de la intersecţia dintre strada Palat şi Anastasie Panu.

Timp de trei luni, circulaţia auto va fi restricţionată pe câte o bandă pe sens. „Va fi ocupată partea mediană a străzii pentru demontarea liniilor de tramvai", a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.

Şi Strada Profesor Paul Ion din intersecţia cu strada Pădurii va fi închisă până marţi, timp în care Regia Autonomă de Transport Public va înlocui 60 de metri de linie de tramvai şi vor reface carosabilul.


http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Circ ... 49936.html


Attachments:
A. Panu.jpg
A. Panu.jpg [ 56.32 KiB | Viewed 9324 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 27 Jun 2011 18:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Au inceput lucrarile pe Anastasie Panu!

Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi a demarat astazi lucrarile de reabilitare a liniilor de tramvai de pe Anastasie Panu, intre Hotel Europa si Palatul Culturii. Potrivit conducerii RATP, lucrarile se vor finaliza pana la sfarsitul anului. Reabilitarea liniilor de pe Anasatasie Panu este efectuata de Martin Rose, investitia ridicandu-se la peste 2,3 milioane de euro.

Lucrarile au inceput, in prima faza, chiar din fata Palatului si vor continua pana la Hotel Moldova. In acelasi timp, se va lucra si de la Hotel Europa, spre pasajul de la Hala. Ultima etapa va fi reabilitarea liniilor peste pasaj.


http://www.bzi.ro/au-inceput-lucrarile- ... 58#Scene_1


Attachments:
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu01-1.jpg
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu01-1.jpg [ 137.87 KiB | Viewed 9301 times ]
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu02.jpg
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu02.jpg [ 134.84 KiB | Viewed 9301 times ]
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu04.jpg
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu04.jpg [ 197.66 KiB | Viewed 9301 times ]
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu05.jpg
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu05.jpg [ 153.21 KiB | Viewed 9302 times ]
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu07.jpg
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu07.jpg [ 125 KiB | Viewed 9301 times ]
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu09.jpg
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu09.jpg [ 186.45 KiB | Viewed 9301 times ]
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu10.jpg
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu10.jpg [ 153.59 KiB | Viewed 9302 times ]
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu13.jpg
lucrari_linii_tramvai_anastasie_panu13.jpg [ 131.88 KiB | Viewed 9300 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 01 Jul 2011 17:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
S-a extins santierul de la Palat

Santierul deschis de Martin Rose pentru reabilitarea liniilor de tramvai de pe Anastasie Panu a ajuns ieri la Hotel Moldova. Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) spera ca pana la sfarsitul acestei luni sa poata demara si lucrarile dinspre Elena Doamna spre Palat. Deocamdata, toate utilajele firmei au fost concentrate pe tronsonul Palat - Hotel Moldova. "Lucrarile avanseaza destul de repede, chiar daca vremea nu tine cu noi. Am scos linia de pe un tronson, iar acum am inceput pe celalalt. Daca nu ploua, vom incepe sa turnam zidurile de sprijin pentru noile linii. Imediat dupa ce vom poza liniile si vom turna asfaltul, ne vom muta pe celalalt tronson, respectiv dinspre Hotel Europa spre Palat", a declarat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP.

Acesta a mai precizat ca ultima etapa va presupune reabilitarea liniilor peste pasaj, odata cu finalizarea acestuia. La modernizarea liniilor vor participa si 15 angajati ai RATP. Intrarea in parcarea de la Palat se face cu restrictii pe toata durata lucrarilor.

Martin Rose a reabilitat, incepand cu 2008, cele mai importante tronsoane de linii din oras, respectiv 16,4 kilometri de cale de rulare, pentru care a primit aproape 20 de milioane de euro. Prin lucrarile de pe Anastasie Panu, valoarea contractului initial a fost majorata cu 20%. Banii bagati in liniile de tramvai au fost alocati dintr-un imprumut acordat de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si de la bugetul local, depasind 20 de milioane de euro. Sefii RATP au precizat ieri ca au reusit sa finalizeze si o alta lucrare, respectiv reabilitarea unei portiuni din linia de tramvai din Tatarasi, de la interesectia strazilor Padurii cu Profesor Ion Paul.


http://www.bzi.ro/s-a-extins-santierul- ... 70#Scene_1


Attachments:
DSCN2345.jpg
DSCN2345.jpg [ 85.52 KiB | Viewed 9264 times ]
DSCN2349.jpg
DSCN2349.jpg [ 78.53 KiB | Viewed 9264 times ]
DSCN2350.jpg
DSCN2350.jpg [ 81.76 KiB | Viewed 9263 times ]
DSCN2351.jpg
DSCN2351.jpg [ 95.41 KiB | Viewed 9263 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jul 2011 08:28 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Sisif de la Iasi: santurile de la Palat vor fi astupate pentru un concert

Nici bine nu au inceput sa sape santierul de la Palat, ca muncitorii care executa lucrarile vor trebui sa-l astupe. Totul din cauza unui concert care se va desfasura in fata Palatului in acest week-end. 12 trupe vor urca sambata si duminica pe scena de la Palat, in cadrul Ursus Evolution 2011. Este vorba de: Les Elephants Bizarres, E.M.I.L., Roa Junkyard, Cargo, Parazitii, Zdob & Zdub, The Mono Jacks, Guess Who, Suie Paparude, Grasu XXL, Puya si Iris.

Pentru a putea desfasura concertul in bune conditii, oficialii municipalitatii au solicitat acum acoperirea a o parte din santier, pentru a permite accesul publicului spre scena. "Momentan, exista un acces inspre Piata Palatului, dar este foarte ingust. Motiv pentru care am solicitat celor de la Regia Autonoma de Transport Public si constructorului care executa lucrarile sa acopere o parte din sant pentru ca publicul sa poata asista la manifestarile de sambata si duminica. Pe langa concert, iesenii vor avea parte si de o serie de produse reci, dar si bere din partea organizatorilor. Noi le-am inchiriat parcarea de la Palat pentru o taxa de 27 de lei pentru fiecare metru patrat", a declarat Ninel Berneaga, seful Biroului Organizare Evenimente Publice din cadrul primariei.

La randul lor, sefii RATP au declarat ieri ca vor turna un strat de piatra, dar totul ramane la decizia municipalitatii. "In acest moment exista acces spre Piata Palatului, dar, daca primaria va solicita sa-l marim, o vom face. Noi speram sa nu ne incurce prea mult si sa terminam cat mai repede santierul. Liniile au fost comandate si sunt in drum spre Iasi, urmand ca 10 vagoane de sina sa ajunga cat de curand", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi.

Cei doi kilometri de linii de pe Anastasie Panu vor fi reabilitati de firma Martin Rose, care a modernizat, incepand cu 2008, cele mai importante tronsoane din oras. Este vorba de 16,4 kilometri de cale de rulare, pentru care a primit aproape 20 de milioane de euro. Prin lucrarile de pe Anastasie Panu, valoarea contractului initial a fost majorata cu 20%. Banii bagati in liniile de tramvai au fost alocati dintr-un imprumut acordat de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si de la bugetul local.


http://www.bzi.ro/sisif-de-la-iasi-sant ... oto-227933


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 95.41 KiB | Viewed 9232 times ]
2.jpg
2.jpg [ 85.52 KiB | Viewed 9232 times ]
3.jpg
3.jpg [ 81.76 KiB | Viewed 9231 times ]
4.jpg
4.jpg [ 86.96 KiB | Viewed 9233 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 06 Jul 2011 08:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Circulatie cu restrictii pe strada Palat

Accesul auto pe strada Palat a fost restrictionat pe o singura banda in dreptul santierului de la liniile de tramvai. Astfel, dinspre Sala Sporturilor spre Moldova se va circula pe un singur fir, intrucat santierul a fost extins. Aceeasi masura va fi luata in curand si pe strada Anastasie Panu, in dreptul Hotelului Moldova. "Am intrat putin si pe Palat, restrictionand circulatia pe o singura banda. Din fericire, nu se aglomereaza, deoarece sunt putine masini pe perioada verii in oras. Speram sa terminam lucrarile cat mai repede in cele doua luni de vara care au mai ramas", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.

Pana atunci, santurile sapate in fata Palatului Culturii vor trebui astupate partial in aceasta saptamana, din cauza unui concert care va avea loc sambata si duminica in zona.

Cei 2 kilometri de linii de pe Anastasie Panu vor fi reabilitati de firma Martin Rose, care a modernizat, incepand cu 2008, cele mai importante tronsoane de linii din oras. Este vorba de 16,4 kilometri de cale de rulare, pentru care a primit aproape 20 de milioane de euro. Prin lucrarile de pe Anastasie Panu, valoarea contractului initial a fost majorata cu 20 la suta. Banii bagati in liniile de tramvai au fost alocati dintr-un imprumut acordat de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare si de la bugetul local.


http://www.bzi.ro/circulatie-cu-restric ... oto-228087


Attachments:
Santier_strada_Palat_trafic_restrictionat.jpg
Santier_strada_Palat_trafic_restrictionat.jpg [ 97.24 KiB | Viewed 9231 times ]
Santier_strada_Palat_trafic_restrictionat001.jpg
Santier_strada_Palat_trafic_restrictionat001.jpg [ 96.8 KiB | Viewed 9232 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jul 2011 08:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Cascadorii râsului, angajaţii lui Nichita: acoperă gropile de la Palat făcute săptămâna trecută! Antamaseră acolo un concert

Nici bine nu au început lucrările de modernizare la liniile de tramvai de pe strada Anastasie Panu, că muncitorii trebuie să astupe acum şanţurile săpate. Mai exact, lucrările care au început în faţa Palatului trebuie acoperite cu pietriş pentru a asigura desfăşurarea unui concert în acest weekend.

Concertul face parte din ultima parte a programului municipal ,, Iaşul cu soare“, care a început înca din luna mai.

Cu toate că programul evenimentelor era cunoscut cu precizie de multă vreme, se pare că şefii din Primărie au uitat cu desăvârşire că lucrările amintite ar putea pune probleme.

În urmă cu o săptămână, reprezentanţii municipalităţii au demarat lucrările de reabilitare a celor doi kilometri de linie de tramvai de pe Anastasie Panu. Acum, muncitorii care execută lucrările au primit ordin să astupe cu pietriş tot ce s-a săpat până acum în faţa Palatului.

„Pentru buna desfăşurare a manifestărilor care se vor desfăşura în acest weekend, am decis ca partea din faţa Palatului Culturii, unde se lucrează la linia de tramvai, să fie acoperit cu pietriş, care va fi eliminat după finalizarea concertelor din acest sfârşit de săptămână”, a declarat Sebastian Buraga, purtătorul de cuvânt al Primăriei.

Până la sfârşitul acestui an, pe tronsonul strada Palat-Anastasie Panu, până spre bulevardul Elena Doamna, vor fi montate şine noi, achiziţionate din bugetul Primăriei. Investiţia de ridică la 2 milioane de euro.


http://www.oradeiasi.ro/cascadorii-rasu ... 011/07/05/


Attachments:
palat.jpg
palat.jpg [ 88.19 KiB | Viewed 9214 times ]
palat1.jpg
palat1.jpg [ 83.89 KiB | Viewed 9216 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Jul 2011 16:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
De ce nu s-au apucat de lucrari pe acel tronson, dupa desfasurarea concertului???

Au inceput lucrarile de acoperire a santurilor de la Palat

Muncitorii care executa lucrarile de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor din zona Palatului Culturii au inceput astazi sa astupe santurile

Pe cateva zeci de metri, acestia vor turna, provizoriu, balast pentru ca in weekend pe esplanada vor avea loc o serie de concerte In cadrul Ursus Evolution 2011. Este vorba de Les Elephants Bizarres, E.M.I.L., Roa Junkyard, Cargo, Parazitii, Zdob & Zdub, The Mono Jacks, Guess Who, Suie Paparude, Grasu XXL, Puya si Iris. Pentru a putea desfasura concertul in bune conditii, oficialii municipalitatii au solicitat acoperirea a o parte din santier, pentru a permite accesul publicului spre scena.


Attachments:
santuri_astupate_palat2.jpg
santuri_astupate_palat2.jpg [ 179.53 KiB | Viewed 9204 times ]
santuri_astupate_palat3.jpg
santuri_astupate_palat3.jpg [ 145.68 KiB | Viewed 9205 times ]
santuri_astupate_palat4.jpg
santuri_astupate_palat4.jpg [ 161.86 KiB | Viewed 9205 times ]
santuri_astupate_palat5.jpg
santuri_astupate_palat5.jpg [ 168.75 KiB | Viewed 9204 times ]
santuri_astupate_palat7.jpg
santuri_astupate_palat7.jpg [ 141.82 KiB | Viewed 9204 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Jul 2011 14:54 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
S-a extins santierul de la Palat

Sefii primariei promit ca, pana la sfarsitul acestei luni, vor redeschide un tronson de circulatie peste pasajul de la Hala. Asta in contextul in care santierul de la liniile de tramvai de pe Anastasie Panu a fost deschis ieri si dinspre Elena Doamna. In paralel, in zona Palat, muncitorii de la Martin Rose au pozat deja noua linie de tramvai. "Am reusit sa ajungem pana la Tribunal si am demarat lucrarile si dinspre strada Elena Doamna. Va fi o problema la racordarea liniei de tramvai dintre strada Elena Doamna si Palat, ceea ce va duce la modificarea circulatiei in zona. Vom da drumul la o banda de mers peste pasajul de la Hala, respectiv cea de langa esplanada, undeva spre sfarsitul lunii august. Se va impune chiar si introducerea unui sens unic pe strada Palat, precum si pe strada Sfantul Lazar, dar asta doar pentru o perioada limitata de timp", a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al primariei.


http://www.bzi.ro/s-a-extins-santierul- ... oto-230019


Attachments:
Incepere_santier_reabilitare_linii_dinspre_Elena_Doamna_0001.jpg
Incepere_santier_reabilitare_linii_dinspre_Elena_Doamna_0001.jpg [ 81.42 KiB | Viewed 9158 times ]
Pozare_linii_santier_Palat0002.jpg
Pozare_linii_santier_Palat0002.jpg [ 91.99 KiB | Viewed 9156 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 20 Jul 2011 17:25 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Se redeschide şantierul din Tătăraşi

În această săptămână, reprezentanţii Primăriei vor publica anunţul de participare pentru identificarea unei firme care să se ocupe de continuarea lucrărilor de pe strada Vasile Lupu din Tătăraşi. „Este deja prea mult timp de când stăm cu acest şantier în zona Tătăraşi şi tocmai de aceea procedura la care vom apela pentru găsirea cât mai grabnică a unui constructor va fi cererea de oferte. În urma inventarierii lucrărilor făcute de firma grecească Themeli, au mai ieşit lucrări suplimentare evaluate la 2,8 milioane de lei, atât la şine, cât şi la partea de asfaltare. Aşteptăm să participe toate firmele interesate, mai puţin Themeli”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.


http://www.evenimentul.ro/articol/se-re ... arasi.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 23 Jul 2011 08:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Eternele ÅŸantiere din oraÅŸ, la judecata ieÅŸenilor

Cele mai multe nemulţumiri sunt legate de „promptitudinea“ finalizării lucrărilor. Reprezentanţii Primăriei dau însă asigurări că în cel mai scurt timp, şantierele de pe Anastasie Panu, de la Hala Centrală şi din Tătăraşi vor dispărea.

Sătui să tot vadă panouri galbene şi să înghită praful stârnit de utilaje, cei mai mulţi ieşeni nu văd cu ochi buni deschiderea ultimului şantier, de pe strada Anastasie Panu. Pe anumite porţiuni se circulă cu dificultate, iar şoferii oportunişti şi-au parcat maşinile pe lângă banda care împrejmuieşte şantierul.

Termenul de finalizare a lucrărilor de reabilitare a liniilor de tramvai şi asfaltare a fost stabilit pentru luna septembrie a acestui an, însă locuitorii din capitala Moldovei cred că acestea vor dura mult mai mult.

„După cum văd eu, sigur vor ţine doi ani, mai ales că ştiu cum se lucrează în România. Am fost în Italia şi acolo când se renovează ceva sau se lucrează la o stradă aproape că nici nu se simte“, a spus ieşeanca Emilia Tanasiu.

Alţii se consolează cu gândul că „eternele şantiere“ nu sunt întâlnite doar la Iaşi, ci şi în alte oraşe ale ţării. „Depinde foarte mult de cum vor lucra la acest nou şantier, dar personal nu cred că va fi gata anul ăsta. M-am săturat, ce-i drept, de şantierele din oraş, dar vă spun că aşa este peste tot în ţară, nu doar la Iaşi. Apoi, nu ştiu câţi ieşeni vor circula cu tramvaiul pe această rută“, a spus Sorin Petraru, inginer.

Şantierele, o poveste fără sfârşit

În apropiere de tranşeele săpate în faţa Palatului Culturii, ieşenii dau peste şantierul de la Hala Centrală, deschis încă din 2007. După atâţia ani, unii trecători par că s-au obişnuit cu panourile galbene care blochează parţial bulevardul Anastasie Panu.
„Pur şi simplu am ajuns să trec pe lângă ele ca şi cum ar fi normal să fie acolo. Cred că ar fi o premieră dacă s-ar termina ceva la timp. Acum, bine că lucrează ziua şi nu noaptea, astfel, cei care stăm în zonă putem să ne odihnim“, a afirmat şi Cristian Rusu, agent de vânzări.

Bătrânii nu pot să se abţină să nu facă comparaţie cu modul în care se construia înainte de Revoluţie. „Aici, la Hală, ai impresia că se lucrează de un deceniu. Nu ştiu care este explicaţia, dar parcă toate lucrările din oraş sunt blestemate. Pe lângă faptul că nu avem tramvai, cred că în timpul ăsta de când a fost deschis şantierul, pe vremea lui Ceauşescu s-ar fi ridicat un bloc“, a spus şi Maier Vigder, pensionar.

Şi în cartierul Tătăraşi ieşenii aşteaptă de ceva timp ca strada lor să arate ca una normală, fără gropi sau peticeli în asfalt. „Este foarte urât să vezi zi de zi aceeaşi imagine. Eu locuiesc în judeţul Neamţ, dar vin destul de des la părinţi în Iaşi. Pot să vă spun că la mine când se începe o astfel de lucrare se termină imediat şi abia apoi se trece la o alta“, a precizat şi Maria V., lucrător comercial.

Toamna se închid şantierele

Reprezentanţii municipalităţii susţin însă că sfârşitul de an va aduce cu el şi închiderea eternelor şantiere. „În luna august se va lucra la planşeul pasajului de la Hala Centrală, iar în toamnă se va da drumul la circulaţie. Pe timpul iernii se vor efectua lucrările interioare, de amenajare a spaţiilor comerciale“, a precizat Sebastian Buraga, purtătorul de cuvânt al Primăriei Iaşi.

În ceea ce priveşte şantierul din Tătăraşi, reprezentanţii municipalităţii speră ca în luna august să declare un câştigător al licitaţiei pentru finalizarea lucrărilor. „Vrem ca până în luna octombrie să se finalizeze şi acolo. Sperăm să nu avem contestatari care să ne încurce“, a mai spus purtătorul de cuvânt al Primăriei Iaşi.


http://www.adevarul.ro/locale/iasi/Eter ... 48427.html


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 69.07 KiB | Viewed 9134 times ]
2.jpg
2.jpg [ 79.05 KiB | Viewed 9134 times ]
jeg electoral.jpg
jeg electoral.jpg [ 65.29 KiB | Viewed 9134 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jul 2011 11:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Santier si in Copou, de saptamina viitoare

Timp de trei luni va fi schimbata linia de tramvai de pe tronsonul Super - Agronomie

RATP mai deschide un santier. Saptamina viitoare ar urma sa inceapa lucrarile de inlocuire a sinei de tramvai de pe tronsonul Rond Super Copou - Agronomie. „Ultimele lucrari semnificative pe tronson au fost facute prin 2002-2003, dar si atunci fara a se interveni la terasament. Practic, sina a fost pusa direct pe asfalt. De atunci, interventiile au fost mai mult cirpeli. S-au mai pus pene pentru ridicarea sinei, s-a mai schimbat cite o bucata. Acum intentionam ca lucrarile sa rezolve problema circulatiei tramvaielor pe Copou, dupa modelul aplicat in alte zone ale orasului", a declarat directorul RATP, Maricel Gherca. Lucrarile din zona Copou vizeaza inlocuirea a 2,4 km de cale simpla de rulare, precum si refacerea si consolidarea terasamentului. Conform aprecierii lui Gherca, durata lucrarilor ar urma sa fie de 2,5-3 luni, in functie de conditiile meteo. Lucrarile fac parte din proiectul de reabilitare a Axei Culturale a municipiului, depus in cadrul Programului Operational Regional. Proiectul vizeaza modernizarea a 16 artere importante din municipiu, din Copou, pina in zona Palat. Urmeaza sa fie inlocuit si tronsonul de sine de tramvai dintre Fundatie si Liceul National. Lucrarile vor fi efectuate de asocierea dintre Martin Rose Romania, Vega '93, Conest si Citadin, oferta asocierii ridicindu-se la 56,5 milioane lei, fara TVA.


http://ziaruldeiasi.ro/local/santier-si ... are~ni7iko


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 25 Jul 2011 18:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Bulevardul Anastasie Panu, partial inchis de astazi

Bulevardul Anastasie Panu este, de astazi, partial inchis. Aici au demarat lucrarile de reabilitare a liniilor de tramvai pe sensul de mers dinspre Elena Doamna spre Palatul Culturii.

Potrivit conducerii RATP, lucrarile se vor finaliza pana la sfarsitul anului. Reabilitarea liniilor de pe Anasatasie Panu este efectuata de Martin Rose, investitia ridicandu-se la peste 2,3 milioane de euro. Lucrarile au inceput, in prima faza, chiar din fata Palatului si vor continua pana la Hotel Moldova. In acelasi timp, se va lucra si de la Hotel Europa, spre pasajul de la Hala.


http://www.bzi.ro/bulevardul-anastasie- ... oto-230781


Attachments:
lucrari_anastasie_panu1.jpg
lucrari_anastasie_panu1.jpg [ 148.22 KiB | Viewed 9098 times ]
lucrari_anastasie_panu2.jpg
lucrari_anastasie_panu2.jpg [ 79.45 KiB | Viewed 9099 times ]
lucrari_anastasie_panu6.jpg
lucrari_anastasie_panu6.jpg [ 161.66 KiB | Viewed 9099 times ]
lucrari_anastasie_panu7.jpg
lucrari_anastasie_panu7.jpg [ 171.02 KiB | Viewed 9098 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Jul 2011 08:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Quote:
Dupa reabilitarea liniilor de aici, o parte din traseele de autobuz vor intoarce in rondul din Triumf, din cauza numarului mic de calatori.


Dar de ce sa nu intoarca tramvaiele in Triumf, ca doar ele n-or avea mai multi calatori?! N-ai mai arunca o gramada de bani pt. reabilitarea liniilor, numai pt. ca hardughiile ucigase sa circule goale, urcand lent Copoul.

RATP renunta la reabilitarea rondului din Super Copou

Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) vor renunta la modernizarea unuia dintre cele doua ronduri de pe Copou. Ei nu vor mai reabilita rondul din Super Copou pe motiv ca acesta este inca intr-o stare foarte buna. Lucrarile la calea de rulare de pe bulevardul Carol I ar trebui sa inceapa saptamana viitoare. Acestea fac parte din proiectul de reabilitare a Axei Culturale, depus prin Programul Operational Regional. "Rondul din Trumif are 10 ani de cand a fost remediat, dar starea liniilor de aici este foarte buna. Tramvaiele nu au circulat decat ocazional, astfel ca nu avem motive sa-l reabilitam. Cel mult vom schimba macazele de intrare in rond cu unele automate", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.

Acesta a adaugat ca, dupa reabilitarea liniilor de aici, o parte din traseele de autobuz vor intoarce in rondul din Triumf, din cauza numarului mic de calatori.

Pe Copou vor fi inlocuiti aproximativ 2,4 kilometri de cale de rulare simpla, lucrarile urmand sa dureze maximum trei luni.


http://www.bzi.ro/ratp-renunta-la-reabi ... pou-231358


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 01 Aug 2011 11:59 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Gheorghe Nichita cumpara iesenii din Tatarasi cu 2,3 milioane de lei

Pentru finalizarea mizeriei de la santierul din Tatarasi, municipalitatea a alocat 2,3 milioane de lei • Santierul de acolo trebuia inchis de acum doi ani, dar sefii primariei au reusit, prin amanari succesive, sa aduca lucrarile in preajma alegerilor de anul viitor

Primarul Gheorghe Nichita vrea sa faca in cateva luni ceea ce nu a reusit in trei ani. Mizand pe apropierea alegerilor locale de anul viitor, dar si pe o parte din voturile iesenilor din Tatarasi, el a decis, in sfarsit, sa rezolve problema vesnicului santier de acolo. Sefii primariei au scos la licitatie finalizarea lucrarilor de reabilitare a liniilor, incepute in august 2008. "Punctul de plecare al lucrarii este amplasat la intersectia strazilor Nicorita si Calarasi cu strada Tatarasi si se termina la km 1.942, in Doi Baieti. Lucrarile neexecutate sunt reprezentate, in principal, de asternerea covorului asfaltic in zona liniilor de tramvai si pe carosabilul adiacent, lucrari de ridicare a caminelor la cota si chituirea rosturilor dintre sina si betonul asfaltic", se arata in caietul de sarcini intocmit de reprezentantii municipalitatii.

Tot aici, oficialii primariei solicita ca lucrarile sa fie terminate in maximum 90 de zile de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, iar garantia oferita de firme trebuie sa fie de minimum trei ani. Plata lucrarilor se va face in doua transe, in functie de alocatia bugetara, valoarea acestora fiind estimata la 2.338.710 de lei. Astfel, 170 de mii de lei urmeaza sa fie cheltuiti in acest an, iar restul fondurilor vor fi alocate in anul electoral 2012.

Telenovela santierului din Tatarasi a inceput in vara anului 2008, imediat dupa ce primarul Gheorghe Nichita a castigat cel de-al doilea mandat. Atunci, reprezentantii primariei si cei ai Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au atribuit un contract de peste 14 milioane de lei firmei elene Themeli. Lucrarile trebuiau finalizate, conform contractului, in cel mult un an. Numai ca, din cauza unor lucrari de mantuiala facute de greci (fisuri la linii, asfalt turnat necorespunzator etc.), sefii primariei au refuzat sa achite o serie de facturi. In consecinta, grecii au intins lucrarile pana in prezent, evident, cu acordul celor din primarie, strada Vasile Lupu aratand in multe zone ca dupa razboi. Intre primarie, RATP si societatea elena exista mai multe procese de judecata.

Firmele interesate de reabilitarea acestei zone pot depune oferte pana pe 25 august, la sediul municipalitatii.


http://www.bzi.ro/gheorghe-nichita-cump ... lei-231757


Attachments:
Fara_masini_parcate_linga_liniile_din_Tatarasi.jpg
Fara_masini_parcate_linga_liniile_din_Tatarasi.jpg [ 37.79 KiB | Viewed 9041 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Aug 2011 08:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Capitala Moldovei se va schimba la faÅ£ă
IaÅŸantierul

În cursul acestei luni, zeci de utilaje vor brăzda străzile Iaşului în cadrul mai multor proiecte de lucrări care vor viza dezvoltarea unor axe de transport în municipiu. Primul dintre şantiere, şi unul dintre cele mai complexe, va viza dezvoltarea proiectului „Axa culturală, istorică şi turistică”, a cărui valoare este de 91 milioane lei

„În această săptămână vor fi demarate lucrările, care se vor întinde pe o perioadă de 12 luni de zile. Este vorba despre lucrări de construcţii şi instalaţii în valoare totală de 66 milioane lei, la care se vor adăuga, tot în cadrul proiectului, asistenţa tehnică, dirigenţia de şantier, organizarea de şantier şi serviciile de consultanţă”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.

Prin acest proiect, care face parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbană a Polului de Creştere Iaşi (PIDPC), se doreşte punerea în valoare a obiectivelor turistice din municipiul Iaşi şi refacerea infrastructurii din zona centrală a oraşului, cuprinsă în perimetrul dintre zona Agronomie şi până la Palatul Culturii. Lucrările propriu-zise vor viza refacerea reţelei stradale pentru un număr de 16 artere, printre care bdul Ştefan cel Mare, bdul Carol, str. Muzicescu, A. Panu, str. Palat, Sărărie, Elena Doamna, Oastei, V. Pogor sau Gh. Asachi, punerea în valoare a obiectivelor turistice din municipiul Iaşi, precum şi creşterea economică a acestei zone. O altă componentă a proiectului vizează refacerea şi modernizarea tramei stradale, crearea de piste pentru biciclişti aferente străzilor reabilitate, reabilitarea liniilor de tramvai pe 3.629 metri liniari de cale simplă, între Agronomie şi strada Gavril Muzicescu, precum şi amenajarea a peste 20 de mii de metri pătraţi de spaţii verzi. Conform studiului de fezabilitate, costurile totale sunt de 20,3 milioane euro, majoritatea fondurilor constituindu-se drept finanţare nerambursabilă a Uniunii Europene.

„Vineri dimineaÅ£avom avea la sediul Primăriei o ÅŸedinÅ£ă a Comisiei de CirculaÅ£ie, în cadrul căreia vom analiza intrările de pe axa culturală ÅŸi, tot în cursul acestei zile, vom avea o întâlnire cu operatorii de utilităţi cărora le vom cere să se integreze în planul nostru de lucrări, pentru a-ÅŸi îngropa reÅ£elele”, a precizat Mihai Chirica.

Un alt proiect care se va derula în această perioadă va viza proiectarea celor 1.000 de locuinţe ANL din Copou. „Avem acceptul celor de la Garnizoană de a începe să întocmim studiile topo, geo, PUZ, proiectul tehnic şi studiul de fezabilitate. Proiectarea viitorului cartier de locuinţe ANL ar urma să dureze trei luni de zile”, a spus Mihai Chirica.

Şantiere vechi şi noi în toate zonele oraşului

După ce în cursul lunii iunie a acestui an a fost semnat ÅŸi contractul de finanÅ£are pentru un alt mare proiect ce urmează a se derula în cursul acestui an, fiind vorba despre „Dezvoltare ÅŸi reabilitare arteră funcÅ£ională sud-municipiul IaÅŸi”, în valoare de 87.680.044 lei, în perioada următoare se intenÅ£ionează iniÅ£ierea ultimei proceduri în vederea scoaterii lucrărilor la licitaÅ£ie. „Prin intermediul acestui al cincilea proiect pentru care am obÅ£inut finanÅ£are, dorim să reducem timpul de călătorie din sudul IaÅŸului spre celelalte zone ale municipiului, cu 20 la sută, ÅŸi totodată să reducem ÅŸi cheltuielile de întreÅ£inere a autovehiculelor. Urmează ca în timpul cel mai scurt să scoatem la licitaÅ£ie ÅŸi lucrările pentru această axă”, a declarat Mihai Chirica. Potrivit proiectului, perioada de implementare a acestuia este de 35 de luni ÅŸi va viza refacerea reÅ£elei stradale, între Nicolina ÅŸi CUG, pe o lungime de 3.503 metri liniari, cuprinzând o suprafaÅ£ă totală de carosabil de 66.193 metri pătraÅ£i, reabilitarea a 7.926 metri liniari de cale simplă de rulare, reabilitarea trotuarelor pe o suprafaÅ£ă de 30.103 metri pătraÅ£i ÅŸi o lungime de 9.619 metri, crearea de piste de bicicliÅŸti aferente străzilor reabilitate pe o lungime de 3.963 metri pe fiecare sens de circulaÅ£ie, îmbunătăţirea sistemului de marcaj rutier prin amenajarea a 19,9 km de marcaje longitudinale ÅŸi 234,68 mp de marcaje transversale, montarea a 41 de indicatoare rutiere, precum ÅŸi reabilitarea pasajului supraterancare face legătura între Podul RoÅŸ ÅŸi cartierul Nicolina pe o lungime de 1.384 metri ÅŸi o suprafaÅ£ă de 15.562 metri pătraÅ£i.

Pe 11 august, municipalitatea ieÅŸeană va organiza o licitaÅ£ie în vederea identificării unei firme care să se ocupe de lucrările la axa de transport est-vest, proiect în valoare de 20,2 milioane euro, prin care se doreÅŸte modernizarea infrastructurii rutiere pe traseul Åžoseaua Păcurari - PiaÅ£a Eminescu – bdul IndependenÅ£ei - Elena Doamna, pe o distanÅ£ă de 6,3 kilometri. Totodată, proiectul vizează străpungerea intersecÅ£iei din FundaÅ£ie, printr-un pasaj subteran cu o lungime de 286 metri, 10 metri lăţime ÅŸi 5 metri înălÅ£ime, dar ÅŸi reabilitarea a 1,2 kilometri cale de rulare de pe strada Elena Doamna.

Reprezentanţii Primăriei au mai dat asigurări că în cursul acestei luni va fi desemnat şi un constructor care să se ocupe de terminarea lucrărilor de asfaltare începute de firma grecească Themeli, pe strada Vasile Lupu. „Imediat ce vom semna contractul cu noul constructor, lucrările nu vor dura mai mult de două luni de zile. Tot în această perioadă vom încerca să acoperim toate sumele datorate firmei Themeli, fiind vorba de 2 milioane de lei”, a declarat Mihai Chirica. Licitaţia pentru finalizarea lucrărilor din Tătăraşi va avea loc pe 25 august.


http://www.evenimentul.ro/articol/iasantierul.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 03 Aug 2011 08:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Premiera nationala?! Minciuni locale!

Mita de zeci de milioane de euro a primarului Gheorghe Nichita

Dupa ce patru ani a stat degeaba si a blocat proiectele mari ale Iasului, primarul Gheorghe Nichita este gata sa arunce cu zeci de milioane de euro pentru a castiga un nou mandat • Asa se face ca a dat ordin ca, pana la alegerile de vara viitoare, Iasul sa fie impanzit de santiere • Mai mult, unele lucrari au fost intarziate intentionat, pentru a fi finalizate in preajma alegerilor • Nichita arunca sume impresionante pentru parcuri, strazi, linii de tramvai, sperand ca va rezolva ceea ce nu a facut in trei ani de mandat • Intrebat de ce atata graba, edilul-sef a raspuns sec: "E o coincidenta"

Cu aproape un an inainte de alegerile locale, primarul Gheorghe Nichita face ce stie el mai bine, respectiv mituirea electoratului, dand senzatia ca e ocupat cu treaba. Numeroase proiecte, unele incepute inca din primul mandat, au ca termen de finalizare sfarsitul acestui an sau inceputul lui 2012, respectiv in plina campanie electorala. Unele santiere vor fi inchise, altele, deschise chiar in preajma alegerilor; noi investitii in parcuri sau cheltuirea, in sfarsit, a primelor fonduri europene se regasesc pe lista mitei electorale pregatite pentru vara anului viitor. Milioane de euro vor fi aruncate pentru strazi, parcuri si linii de tramvai. Modelul a fost patentat si in campania precedenta, din 2008, cand, cu cateva luni inainte de alegeri, sefii primariei si cei ai regiilor din subordine au fost loviti de harnicie. Deschiderea santierului de la liniile de tramvai in primavara anului 2008, reabilitarea, in paralel, a mai multor strazi din oras si montarea pavelelor pe trotuare i-au adus atunci lui Nichita, desi la limita, un nou mandat de primar.

Aceeasi reteta va fi aplicata, cu siguranta, si in acest an, chiar daca orasul este indatorat pana peste cap, caldura iesenilor pentru iarna in curs sta intr-o minune, iar gropile au devenit pentru Iasi un brand la fel de cunoscut precum, altadata, cultura.

Sase ani pentru a inchide un santier

Unul dintre cele mai bune exemple prin care se observa modul primarului Nichita de a munci in folosul iesenilor il constituie eternul santier de la Hala. Proiectat pe vremea fostului primar, Constantin Simirad, inca asteapta sa fie finalizat. In 2006, Nichita anunta ca va demara lucrarile la pasajul care ar fi trebuit sa rezolve problema aglomeratiei din zona centrala si care sa reprezinte o alternativa pentru pietoni. In primavara anului 2007, exact cu un an inaintea alegerilor, lucrarile demarau in forta, urmand sa fie incheiate in termen de 12 luni, adica exact in preajma campaniei din 2008. N-a fost sa fie asa, intrucat edilii s-au impiedicat de vestigiile unui han datand din secolul al XVII-lea. Lucrarile au fost sistate mai bine de un an, timp in care proiectul a fost refacut pentru a fi incluse aici si ruinele. In august 2008, lucrarile au fost reluate, dar au decurs in ritm de melc. Ulterior, Nichita a decis ca mai poate silui bugetul cu cateva milioane de lei, astfel ca a majorat valoarea proiectului la peste 4 milioane de euro, incluzand aici si reabilitarea esplanadei de la Hala. Asa s-a ajuns ca, la mijlocul acestui an, pasajul sa fie tot nefunctional, lucrarile continuand sa intarzie. Ca prin minune, sefii municipalitatii sustin ca, in cateva luni, se va da drumul in totalitate circulatiei auto peste pasaj. Acesta va devin functional, insa, abia in primavara anului viitor, adica exact inaintea alegerilor pentru functia de primar.

Harnicie si la liniile de tramvai

Pe 17 martie 2008, Nichita deschidea primul santier de reabilitare a liniilor de tramvai. Zone ca Arcu, Bacinschi, Silvestru, Pod Alexandru, Podu de Piatra, bulevardul Nicolae Iorga sau strada Cuza Voda au fost reabilitate cu peste 20 milioane de euro, bani proveniti de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare. In acest an, Nichita a deschis un nou santier, pe Anastasie Panu, pentru care s-au facut rost de inca 2,3 milioane de euro. Asta dupa ce, in 2009, sefii primariei declarau sus si tare ca nu ar fi nici o tragedie daca aceste linii vor fi scoase de tot. Acum, lucrarile avanseaza destul de repede si vor fi gata pana la finele anului, odata cu finalizarea lucrarilor de la pasaj.

Trei ani de intarzieri in Tatarasi

Dupa ce a lasat iesenii sa-si rupa masinile timp de trei ani prin cartierul Tatarasi, primarul Nichita si-a adus aminte ca poate cumpara si de aici numeroase voturi pentru alegeri. Asa se face ca santierul urmeaza sa fie inchis pana in iarna acestui an, lucrarile de executie fiind scoase deja la licitatie. Paradoxal sau nu, pe principiul "lucrurile importante au nevoie de timp", Nichita a avut nevoie de trei ani pentru a gasi 2,3 milioane de lei pentru asfaltarea strazii Vasile Lupu, dupa lucrarile de mantuiala facute la linii de firma elena Themeli. "Punctul de plecare al lucrarii este amplasat la intersectia strazilor Nicorita si Calarasi cu strada Tatarasi si se termina la km 1942, in Doi Baieti. Lucrarile neexecutate sunt reprezentate, in principal, de asternerea covorului asfaltic in zona liniilor de tramvai si pe carosabilul adiacent, lucrari de ridicare a caminelor la cota si chituirea rosturilor dintre sina si betonul asfaltic", se arata in caietul de sarcini intocmit de reprezentantii municipalitatii.

Telenovela santierului din Tatarasi a inceput in vara anului 2008, imediat dupa ce primarul Gheorghe Nichita a castigat cel de-al doilea mandat. Atunci, reprezentantii primariei si cei ai Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au atribuit un contract de peste 14 milioane de lei firmei grecesti Themeli. Treaba trebuia terminata, conform contractului, in cel mult un an. Numai ca, din cauza unor lucrari de mantuiala facute de greci (fisuri la linii, asfalt turnat necorespunzator etc), sefii primariei au refuzat sa achite o serie de facturi. In consecinta, grecii au intins lucrarile pana in prezent, evident, cu acordul celor din primarie, strada Vasile Lupu aratand in multe zone ca dupa razboi. Mai mult, intre primarie, RATP si firma elena exista cateva procese de judecata.

Parcuri de 4 milioane de euro

Tot trei ani au trecut fara ca sefii primariei miste vreun deget pentru parintii care au nevoie sa-si plimbe copiii prin parcuri bine amenajate si sigure. Nu mai este nici un secret ca multe parcuri din Iasi arata jalnic si sunt periculoase pentru cei mici. Bancile rupte, balansoarele nesigure, toboganele crapate sunt doar cateva dintre pericolele care pandesc la tot pasul, dar pentru care autoritatile locale nu au luat nici o masura. Abia acum, dupa ani in care nu a facut nimic, Nichita gaseste brusc 17 milioane de lei pentru a cumpara leagane, balansoare si alte echipamente de joaca ce vor fi amplasate in peste 120 de parcuri din oras. Banii puteau fi investiti la fel de bine si pana acum, mai ales ca sesizarile venite din partea iesenilor au curs garla. O recunosc chiar si sefii primariei. "Vom demara procedura de achizitie de echipamente pentru locurile de joaca daca nu la sfarsitul lunii august, la inceputul lunii septembrie. Noi stim ca nu sunt in cea mai buna stare, am facut 69 de locuri de joaca, o parte dintre ele se prezinta inca intr-o modalitate relativ buna. Sa nu uitam faptul ca ele au fost facute pentru copii, dar le distrug adultii. Vom continua sa modernizam locurile de joaca. Cred ca este una dintre cele mai eficiente investitii din Iasi, avand in vedere faptul ca ei sunt viitorul nostru, al tuturor", a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primariei Iasi.

Inca trei santiere urmeaza sa fie deschise

Saptamana aceasta, sefii primariei vor deschide un nou santier, de data aceasta in Copou, pentru reabilitarea liniilor de tramvai, investitie cuprinsa in proiectul „Axa culturala, istorica si turistica", evaluat la 91 de milioane de lei. Proiectul prevede reabilitarea a 16 strazi, punerea in valoare a obiectivelor turistice, reabilitarea liniilor de tramvai pe 3.629 de metri liniari de cale simpla, amenajarea spatiilor verzi, a trotuarelor sau a unor piste de biciclisti.

Pe 11 august, municipalitatea va deschide ofertele pentru achizitia de lucrari in cadrul proiectului de reabilitare a Axei de Transport Est - Vest, evaluat la 20,2 milioane de euro. Acestea prevede modernizarea strazilor si a infrastructurii adiacente pe traseul Pacurari - Independentei - Elena Doamna.

Tot in acest an, sefii primariei au in plan sa deschida si santierul pentru reabilitarea zonei Nicolina - CUG, modernizarea Axei Sud urmand sa coste peste 87 de milioane de lei.

Nichita: "E o coincidenta"

Intrebat daca este o coincidenta faptul ca Iasul va fi invadat de santiere inainte de campania electorala, primarul Gheorghe Nichita nici nu s-a sfiit sa nege. "Daca esti rau intentionat si vrei sa rastalmacesti adevarul, da. Pot sa spun ca este o coincidenta! Nimeni in Romania pe Axa I nu a deschis nici un santier. Asta poate fi o premiera nationala, de care trebuie sa fie mandri toti iesenii, inclusiv dumneavoastra!", a raspuns Nichita, vizibil iritat de intrebare.


http://www.bzi.ro/mita-de-zeci-de-milio ... oto-232142


Attachments:
Tramvaie_blocate_in_trafic_zona_Tg_Cucu_13_copy.jpg
Tramvaie_blocate_in_trafic_zona_Tg_Cucu_13_copy.jpg [ 83.79 KiB | Viewed 8997 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Aug 2011 21:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Dispar tramvaiele de pe Copou

O data cu inceperea noului an scolar, Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi va renunta la tramvaie pe Copou. Traseele 13 si 1 vor fi insa acoperite de autobuze. Regia scoate tramvaiele de pe aceste rute pentru ca pe bulevardul Carol I, intre rond Agronomie - Triumf, vor avea loc lucrari de reabilitare a caii de rulare. Reprezentantii municipalitatii au anuntat ca lucrarile vor demara, dupa 17 august, prin taierea liniilor.


http://www.bzi.ro/dispar-tramvaiele-de-pe-copou-232584#


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 05 Aug 2011 21:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Silviu Sintea wrote:


Radu Czech (zis Bialus) spune ca realitatea este alta, vorbind de un comunicat oficial al regiei de transport iesene, postat insa pe forumul neoficial (?) al RATP Iasi, numit "Tramclub". Nu era logic sa fie postat mesajul si pe pagina oficiala a RATP? Adica aici: http://www.ratp-iasi.ro/informatii.html

Quote:
RATP anunta modificarea mai multor trasee ca urmare a lucrarilor de modernizare a caii de rulare a tramvaielor. De miercuri, 10 august 2011, incep lucrarile din intersectia Anastasie Panu - Elena Doamna spre Moldova. Pana pe data de 17 august 2011 urmeaza sa fie demarate si lucrarile pe tronsonul Rond Triumf - Agronomie, unde vor fi inlocuiti aproximativ 2,6 kilometri cale simpla de tramvai.
Legatura spre Copou va fi asigurata de autobuze si microbuze care vor circula prin Sararie si strada Mihai Costachescu. Ca urmare a acestor schimbari, incepand cu data de 10 august 2011, stationarea si/sau oprirea autovehiculelor va fi interzisa pe strada Mihai Costachescu.
Noile trasee de autobuz nr. 1 si 13 vor circula in sistem “inel” ca si traseele de tramvai inlocuite.

Traseul de autobuz nr. 1 (Rond Copou – Stadion – G.Cosbuc – Triumf – Universitate – P-ta M.Eminescu (Fundatie) – P-ta Unirii – Filarmonica – Tg. Cucu – Bucsinescu – T. Vladimirescu – Baumax – Baza 3 – Pod Metalurgie – Tatarasi Sud – Flora – Dr. Savini – Ateneu – Padurii (prin str. Bas Ceaus) – Pod de Fier – Tg. Cucu (prin str. Cucu) – Filarmonica – P-ta Unirii – P-ta M. Eminescu (Posta) – Universitate – Triumf – Stadion (prin str. Costachescu – str. Sararire – Aleea Ghica Voda) – Rond Copou) va urmari traseul linei de tramvai 1, cu urmatoarele diferente:
- in Tatarasi, itinerariul va fi urmatorul: Piata Chirila – Padurii – Bas Ceaus – Podul de Fier – Targu Cucu;
- in Copou, itinerariul va fi urmatorul: Triumf – Mihai Costachescu – Sararie – Aleea Ghica Voda

Traseul de autobuz nr. 13 (Rond Copou – Stadion – G. Cosbuc – Triumf – Universitate – P-ta M. Eminescu (Fundatie) – P-ta Unirii – Filarmonica – Tg. Cucu (prin str. Cucu) – Pod de Fier – Padurii – Ateneu (prin str. Bas Ceaus) – Dr. Savini – Flora – Tatarasi Sud – Pod Metalurgie – Baza 3 – Baumax – T. Vladimirescu – Bucsinescu (str. Elena Doamna) – Tg. Cucu – Filarmonica – P-ta Unirii – P-ta M. Eminescu (Posta) – Universitate – Triumf – Stadion (prin str. Costachescu – str. Sararire – Targusor Copou) – Rond Copou), va urmari traseul linei de tramvai 13, cu urmatoarele diferente:
- in Tatarasi, itinerariul va fi urmatorul: Tg. Cucu – Pod de Fier – Bas Ceaus – Piata Chirila
- in Copou, itinerariul va fi urmatorul: Triumf – Mihai Costachescu – Sararie – Aleea Ghica Voda

Alte modificari:

- microbuzele si autobuzele de pe traseele 28, 28b si 43b vor circula pe itinerariile actuale pana la Rond Triumf. Traseul 43b va fi suspendat in zilele de sambata si duminica.
- traseul de tramvai 7 va intoarce in Tatarasi Nord, urmand itinerariul: Canta – Gara – Tg. Cucu – Tatarasi Nord.
- traseul de autobuz 41 va circula pe itinerariul actual pana la Rond Triumf, iar de la Triumf (pe sensul de urcare) va circula pe str. Costachescu – str. Sarariei – (Targusor Copou) – Aleea Ghica Voda (Stadion – Rond Copou).
- microbuzele de pe traseul nr. 6b (SC UNISTIL SRL) vor circula pe itinerariul actual pana la Rond Triumf, iar de la Triumf (pe sensul de urcare) vor circula pe str. Costachescu – str. Sarariei – (Targusor Copou) – Aleea Ghica Voda (Stadion – Rond Copou – Breazu).

Abonamentele raman valabile pe vechile trasee.


Probabil ca RATP a transmis presei aceasta informatie.


Attachments:
copou2.jpg
copou2.jpg [ 249.47 KiB | Viewed 8968 times ]
tatarasi2.jpg
tatarasi2.jpg [ 158.13 KiB | Viewed 8968 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 06 Aug 2011 09:10 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7818
Linia din Copou nu fusese inlocuita acum cativa ani?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 09 Aug 2011 10:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Cresterea crescatoare a crescut la Iasi!

Quote:
cresterea cu peste 10 la suta a numarului de persoane care vor utiliza mijloace de transport in comun ca urmare a cresterii accesibilitatii si mobilitatii


Mai, dar ce aritmetica mincinoasa au bizonii de Iasi! Cum creste accesibilitatea si mobilitatea? Si a cui?

Municipalitatea lanseaza oficial santierul din Copou

Astazi, Primaria Iasi lanseaza oficial proiectul de infrastructura "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi". La ora 12.00 va avea loc conferinta de lansare in Sala Mare a primariei, urmand ca saptamana viitoare sa inceapa lucrarile.

Proiectul, ce beneficiaza de fonduri europene, urmareste reabilitarea a 16 artere: Aleea Mihail Sadoveanu, Aleea Grigore Ghica Voda, bd. Carol I, strada Gavril Muzicescu, bd. Stefan cel Mare si Sfant, strada Palat, strada Vasile Conta, strada Vasile Alecsandri, strada I. C. Bratianu, strada Sf. Lazar, strada Sararie si strada Lascar Catargi. Totodata, sunt prinse in proiect: reamenajarea spatiilor verzi, reabilitarea spatiilor pietonale, amenajarea unor piste pentru biciclisti. Nu in ultimul rand, edilii vor sa reabiliteze linia de tramvai dintre Agronomie si Triumf, dintre Fundatie si Colegiul National si sistemul de preluare a apelor pluviale aferent strazilor cuprinse in proiect. "Proiectul presupune reducerea cu aproximativ 20 la suta a timpului de calatorie pentru vehiculele usoare; reducerea cu aproximativ 40 la suta a timpului de calatorie pentru vehiculele grele; cresterea cu peste 10 la suta a numarului de persoane care vor utiliza mijloace de transport in comun ca urmare a cresterii accesibilitatii si mobilitatii; minimizarea efectelor congestionarii urbane asupra mediului prin ameliorarea aspectelor existente: reducerea emisiilor de noxe ca urmare a decongestionarii traficului, amenajarea de spatii verzi, preluarea controlata a apelor pluviale, ameliorarea confortului si sigurantei participantilor la trafic prin fluidizarea traficului si adoptarea masurilor de siguranta prevazute de normele comunitare", se arata in caietul de sarcini intocmit de municipalitate.

De lucrari se ocupa asocierea dintre firmele Martin Rose, Conest SA, Vega '93 Galati SRL si Citadin SA, care a castigat recent licitatia de executie a lucrarilor. Valoarea totala a proiectului este de 91,1 milioane de lei.


http://www.bzi.ro/municipalitatea-lanse ... pou-233104


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 10 Aug 2011 07:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Atasez o harta a lui Radu B. (Tramclub) cu tronsonul Triumf - Agronomie, afectat de lucrarile de inlocuire a caii de rulare (2,68 km cale simpla).


Attachments:
triumf-agronomie.jpg
triumf-agronomie.jpg [ 222.73 KiB | Viewed 8910 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Aug 2011 15:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Trasee RATP modificate din cauza lucrarilor la liniile de tramvai

Din aceasta dupa-amiaza, autobuzele 28, 41, 41 barat si microbuzele 28 au fost deviate, de la Hotel Europa, pe traseul strada Oncescu - Tudor Vladimirescu - Cucu - Stihii - Independentei. Acest traseu este unul provizoriu si va fi respectat pana la data de 1 septembrie. Asta din cauza lucrarilor la calea de rulare a tramvaielor care au loc in zona intersectiei de la Hotel Europa
.

http://www.bzi.ro/trasee-ratp-modificat ... vai-233623


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Aug 2011 15:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Municipalitatea investeste peste 100 de mii de euro in pasajul Nicolina

Edilii au declansat o noua procedura de achizitii in cadrul proiectului de infrastructura "Dezvoltare si Reabilitare Artera Functionala SUD - Municipiul Iasi". De aceasta data municipalitatea a estimat un contract de 563.3750 de lei fara TVA pentru managementul proiectului. Licitatia urmeaza sa aiba loc pe 20 septembrie, la sediul primariei. "Obiectul achizitiei publice de servicii il reprezinta urmatoarele servicii de management de proiect: elaborarea raportului de progres, asistenta la vizitele in teren, asistenta in elaborarea graficului de depunere a cererilor de rambursare, asistenta la intocmirea cererilor de pre-finantare si de rambursare, asistenta tehnica la intocmirea notificarilor privind depunerea cererilor de pre-finantare si rambursare pentru trimestrul urmator", conform caietului de sarcini.

Proiectul urmeaza sa fie implementat pe o perioada de 35 de luni si vizeaza: refacerea retelei stradale in zona Sos. Nicolina si str. Nicolina (3,5 kilometri), reabilitarea spatiilor pietonale (peste 30 de mii de metri patrati), refacerea marcajului rutier si amenajarea unei piste pentru biciclisti. Totodata, va fi modernizat si pasajul Nicolina, iar linia de tramvai din Podu Ros pana spre CUG va fi inlocuita. Valoarea totala a proiectului, ce beneficiaza de finantare europeana, este de 87,6 milioane de lei.


http://www.bzi.ro/municipalitatea-inves ... ina-233522


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Aug 2011 15:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
S-a extins santierul de la linii. Tramvaiele au disparut de pe Copou

Santierul din zona Anastasie Panu a modificat, de ieri, mai multe trasee din oras, ca urmare a inceperii sapaturilor si pe strada Elena Doamna. Astfel, tramvaiele 13 si 1 nu mai circula prin Tudor Vladimirescu sau Copou, in locul acestora sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) introducand autobuze. Tot de ieri este interzisa si stationarea autovehiculelor pe strada Mihai Costachescu. Si asta pentru ca autobuzele vor ocoli in curand zona Agronomie - Triumf prin strada Sararie. Practic, pana la inceperea lucrarilor si pe Copou, autobuzele de pe traseele 13 si 1 circula normal, dupa vechile rute ale tramvaielor.

De pe 17 august insa, autobuzele de pe traseul 1 vor circula pe ruta Rond Copou – Stadion – G. Cosbuc – Triumf – Universitate – Piata M. Eminescu – Piata Unirii – Filarmonica – Tg. Cucu – Bucsinescu – T. Vladimirescu - Baumax - Baza 3 – Pod Metalurgie – Tatarasi Sud – Flora – Dr. Savini – Ateneu – Padurii (prin str. Bas Ceaus) - Pod de Fier – Tg. Cucu (prin str. Cucu) – Filarmonica – Piata Unirii – Piata M. Eminescu – Universitate - Triumf – Stadion (prin str. Costachescu – str. Sararie – Aleea Ghica Voda – Rond Copou).

Autobuzele de pe traseul 13 vor circula prin: Rond Copou – Stadion – G. Cosbuc – Triumf – Universitate – Piata M. Eminescu – Piata Unirii – Filarmonica – Tg. Cucu (prin str. Cucu) – Pod de Fier – Padurii – Ateneu (prin str. Bas Ceaus) – Dr. Savini – Flora – Tatarasi Sud – Pod Metalurgie – Baza 3 – Baumax – T. Vladimirescu – Bucsinescu – Tg. Cucu – Filarmonica – Piata Unirii – Piata M. Eminescu – Universitate – Triumf - Stadion (prin str. Costachescu – str. Sararie – Targusor Copou – Rond Copou).

De asemenea, microbuzele si autobuzele de pe traseele 28, 28b si 43b vor circula pe traseele actuale, dar pana la Rond Triumf. Traseul 43b va fi suspendat in zilele de sambata si duminica. Tramvaiul 7 va intoarce in Tatarasi Nord, urmand sa circule pe traseul Canta – Gara – Tg. Cucu – Tatarasi Nord si retur. Totodata, autobuzele de pe 41 si microbuzele de pe traseul 6b, al Unistil, vor circula de la Triumf prin Sararie.


http://www.bzi.ro/s-a-extins-santierul- ... oto-233496


Attachments:
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0001.jpg
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0001.jpg [ 65.28 KiB | Viewed 8884 times ]
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0003.jpg
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0003.jpg [ 58.99 KiB | Viewed 8884 times ]
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0005.jpg
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0005.jpg [ 63.55 KiB | Viewed 8884 times ]
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0006.jpg
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0006.jpg [ 64.21 KiB | Viewed 8883 times ]
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0007.jpg
Lucrari_la_liniile_de_pe_Elena_Doamna0007.jpg [ 60.3 KiB | Viewed 8884 times ]
Autobuz_13_pe_Copou0001.jpg
Autobuz_13_pe_Copou0001.jpg [ 76.3 KiB | Viewed 8886 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 11 Aug 2011 15:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Åžoferii RATP au mers pe unde au vrut muÅŸchii lor!

Nedumerire şi minute bune de aşteptare în staţii, bulibăşeală... Acestea sunt auspiciile sub care au circulat ieri mijloacele de transport ale RATP, în prima zi în care tramvaiele de pe traseul 1 şi 13 au fost înlocuite de autobuze

La primele ore la dimineţii existau destui ieşeni care nu aflaseră că, din cauza începerii lucrărilor în intersecţia Anastasie Panu - Elena Doamna, circulaţia tramvaielor a fost parţial restricţionată. Deşi în staţii şi la tonetele RATP fuseseră lipite anunţuri prin care cetăţenii erau informaţi că pot ajunge pe Copou cu autobuzele 1 şi 13, unii călători erau contrariaţi de faptul că, în staţii, ajung doar vagoanele de pe traseele 3, 6 şi 7. „Ce, iar au scos ăştia tramvaiele de pe Copou? Şi noi cu ce ajungem? Aha, cu autobuzul. Dar când vine? Opreşte tot în staţia de tramvai?”, se întreba unul dintre călătorii aflaţi în staţia din Piaţa Unirii. Odată, însă, cu popularea staţiilor, astfel de întrebări s-au auzit din ce în ce mai rar. Nu acelaşi lucru s-a întâmplat cu reproşurile adresate reprezentanţilor regiei, cauza constituind-o timpii mari de aşteptare a autobuzelor. Într-adevăr, în Piaţa Chirilă, spre exemplu, începând cu ora 11.30, autobuzele de pe traseul 1 s-au succedat la un interval de 23-25 minute, în loc de 10-15 minute, cum ar fi fost normal. „Am operat cu şase autobuze pe acest traseu şi cu alte şase pe ruta 13. De asemenea, la orele de vârf respectivele trasee au fost suplimentate cu câte două autobuze. Este posibil ca traficul din oraş să fie dus la aceste întârzieri”, a explicatCristian Stoica, directorul adjunct al RATP.

Căscaţii RATP-ului!

Au existat, însă, şi probleme cu traseele. Din motive greu de explicat chiar şi de către reprezentanţii RATP, tramvaie cu numărul 11 au circulat prin Piaţa Unirii. De asemenea, unii şoferi de autobuz au mers din Tg. Cucu spre Tătăraşi prin panta de pe strada Pădurii deşi, potrivit noilor reguli, ar fi trebuit să circule prin Podul de Fier. De asemenea, în jurul orei 13.30, şoferul autobuzului cu numărul 40, aflat la Rond Agronomie, îşi întreba colegul de pe autobuzul 8417 pe unde trebuie să o ia. În fine, cu toate că în anunţurile RATP se menţiona faptul că circulaţia autobuzelor (din)spre Copou va fi deviată pe strada Mihai Costăchescu, toate maşinile au respectat ruta tramvaielor. „Ca la fiecare instituţie, are şi RATP căscaţi. Şoferii au fost instruiţi asupra traseelor, deci astfel de lucruri nu ar fi trebuit să apară. Oricum, inadvertenţele din trafic vor fi corectate pe parcursul zilelor următoare. În general, prima zi cu trasee modificate este mai dificilă, trebuie să ne obişnuim, atât noi, cât şi călătorii”, aspus directorul Stoica. Acesta a dat ca exemplu defectarea tramvaiului 317 în Rondul Tătăraşi Nord, care a generat o blocare a traficului vagoanelor în Tătăraşi.


http://www.evenimentul.ro/articol/oferi ... i-lor.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Aug 2011 18:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Alte intentii de modernizare a caii de rulare a tramvaiului.

http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=392379


Attachments:
CS_pol_crestere.doc 11.pdf [583.63 KiB]
Downloaded 196 times
certificat_urbanism_1.doc[1].pdf [114.22 KiB]
Downloaded 183 times
certificat_urbanism_2.doc.pdf [119.35 KiB]
Downloaded 195 times
image002.gif
image002.gif [ 13.25 KiB | Viewed 8865 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 12 Aug 2011 18:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Silviu Sintea wrote:
Alte intentii de modernizare a caii de rulare a tramvaiului.


Dancu.

http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=392259


Attachments:
CS_pr_tramvai Dancu.pdf [582.34 KiB]
Downloaded 193 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 14 Aug 2011 13:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 50260
Soferii circula pe contrasens din cauza santierului de pe Elena Doamna

Santierul de la liniile de tramvai a dat ieri din nou peste cap circulatia rutiera. Asta dupa ce atat reprezentantii municipalitatii, cat si cei ai Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au impus noi restrictii rutiere la intersectia dintre strazile Anastasie Panu si Elena Doamna. Practic, soferii nu mai pot face stanga spre Targu Cucu, din cauza ca lucrarile de pe Elena Doamna au fost extinse ieri. Totusi, multi posesori de autoturisme au ignorat semnele de circulatie, preferand sa mearga spre Targu Cucu pe contrasens. Asta si pentru ca la fata locului nu se afla nici un echipaj de politie sa dirijeze circulatia. "Problemele au inceput inca de miercuri, cand am deviat circulatia autobuzelor prin Tudor Vladimirescu. Chiar daca acolo sunt semne care interzic accesul la stanga, multi o fac pe contrasens. Am solicitat ajutorul Politiei Rutiere, care ne-a ajutat de cand am extins santierul. Probabil, dupa ce vor ridica cateva permise, se vor potoli si soferii", a declarat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP.

De altfel, si soferii care vin dinspre Bucsinescu si doresc sa intre pe Anastasie Panu au parte de o serie de restrictii. Ei prefera sa ocoleasca santierul si sa intoarca pe Elena Doamna, provocand de multe ori blocaje in trafic.
Restrictiile din zona Elena Doamna - Anastasie Panu vor dura pana pe 1 septembrie, cand se presupune ca vor fi terminate lucrarile de schimbare a liniilor de acolo.


http://www.bzi.ro/soferii-circula-pe-co ... deo-233903


Attachments:
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0001.jpg
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0001.jpg [ 104.22 KiB | Viewed 8842 times ]
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0002.jpg
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0002.jpg [ 85.86 KiB | Viewed 8841 times ]
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0003.jpg
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0003.jpg [ 102.91 KiB | Viewed 8844 times ]
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0004.jpg
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0004.jpg [ 79.65 KiB | Viewed 8843 times ]
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0005.jpg
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0005.jpg [ 85 KiB | Viewed 8843 times ]
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0006.jpg
Trafic_dat_peste_cap_pe_Elena_Doamna0006.jpg [ 98.78 KiB | Viewed 8842 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 107 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group