TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 19 Nov 2017 17:05

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
 Post subject: Taskent: tramvaie
PostPosted: Sun 04 Sep 2011 21:15 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 1938
Location: Bucureşti
Taşkent, capitala Uzbekistanului, una din fostele republici sovietice aflate într-o dezvoltare extraordinară în aceste vremuri de "criză economică".
    La începutul anului acesta, a fost semnat un contract cu PRAGOIMEX din Cehia, pentru livrarea a 20 de tramvaie cu podea parţial coborâtă, de tipul PRAGOIMEX VARIO LF.S. (Notă: PRAGOIMEX nu are nimic de a face cu TATRA, iar tramvaiele VARIO LF sunt produse noi). Contractul prevede livrarea primelor două tramvaie anul acesta şi a următoarelor 18 tramvaie anul viitor.
Pe data de 25 august 2011, la Taşkent au sosit primele două tramvaie.


Attachments:
1-1-424682.jpg
1-1-424682.jpg [ 124.9 KiB | Viewed 3614 times ]
1-2-424683.jpg
1-2-424683.jpg [ 122.15 KiB | Viewed 3614 times ]
1-3-424684.jpg
1-3-424684.jpg [ 94.93 KiB | Viewed 3614 times ]
1-4-424866.jpg
1-4-424866.jpg [ 131.01 KiB | Viewed 3614 times ]
1-5-424680.jpg
1-5-424680.jpg [ 126.52 KiB | Viewed 3614 times ]
1-6-424681.jpg
1-6-424681.jpg [ 94.33 KiB | Viewed 3614 times ]
1-7-424685.jpg
1-7-424685.jpg [ 104.87 KiB | Viewed 3614 times ]
1-8-424847.jpg
1-8-424847.jpg [ 94.03 KiB | Viewed 3614 times ]
1-9-424867.jpg
1-9-424867.jpg [ 110.73 KiB | Viewed 3614 times ]
2-1-424881.jpg
2-1-424881.jpg [ 97.83 KiB | Viewed 3614 times ]
2-2-424882.jpg
2-2-424882.jpg [ 99.38 KiB | Viewed 3614 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Sep 2011 21:25 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 1938
Location: Bucureşti
La câteva zile de la sosire, noile tramvaie PRAGOIMEX VARIO LF.S, au început probele, fără pasageri, pe traseele de tramvai din Taşkent. Au primit numerele de parc 2001 şi 2002.


Attachments:
2001.1.jpg
2001.1.jpg [ 85.24 KiB | Viewed 3613 times ]
2001.2.jpg
2001.2.jpg [ 82.36 KiB | Viewed 3613 times ]
2001.3.jpg
2001.3.jpg [ 61.12 KiB | Viewed 3613 times ]
2001.4.jpg
2001.4.jpg [ 82.38 KiB | Viewed 3613 times ]
2001.5.jpg
2001.5.jpg [ 111.48 KiB | Viewed 3613 times ]
2001.6.jpg
2001.6.jpg [ 110.97 KiB | Viewed 3613 times ]
2001.7.jpg
2001.7.jpg [ 118.54 KiB | Viewed 3613 times ]
2001.8.jpg
2001.8.jpg [ 107.58 KiB | Viewed 3613 times ]
2001.9.jpg
2001.9.jpg [ 111.87 KiB | Viewed 3613 times ]
2001.10.jpg
2001.10.jpg [ 108.89 KiB | Viewed 3613 times ]
2002.1.jpg
2002.1.jpg [ 127.9 KiB | Viewed 3613 times ]
2002.2.jpg
2002.2.jpg [ 109.68 KiB | Viewed 3613 times ]
2002.3.jpg
2002.3.jpg [ 134.83 KiB | Viewed 3613 times ]
2002.4.jpg
2002.4.jpg [ 109.12 KiB | Viewed 3613 times ]
2002.5.jpg
2002.5.jpg [ 124.66 KiB | Viewed 3613 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 Sep 2011 20:47 
Offline
User avatar

Joined: Sat 06 Jun 2009 22:57
Posts: 1938
Location: Bucureşti
Firma PRAGOIMEX, constituită în anul 1991, împreună cu firmele VKV PRAHA S.R.O. şi KRNOVSKÉ OPRAVNY A STROJ͍RNY S.R.O., formează grupul industrial ALIANCE TW TEAM. Boghiurile sunt construite de KRNOVSKÉ OPRAVNY A STROJÍRNY (în oraşul Krnov) şi nu au nimic de a face cu TATRA. Boghiurile se numesc KOMFORT, pentru tramvaiele VARIO LF, LF2, LF3 şi KOMFORT PLUS pentru noua generaţie VARIO LF PLUS, LF2 PLUS, LF3 PLUS. Aceste boghiuri au suspensia primară compusă din elemente de cauciuc tip MEGI lipite pe cadrul de metal al boghiului, iar suspensia secundară este compus din arcuri spirale duplex cu amortizoare hidraulice.
    In definitiv, şi boghiurile construite de TATRA şi cele de care vorbesc, toate au acelaşi strămoş american, PCC-CARS.


    Attachments:
    typ_draw.jpg
    typ_draw.jpg [ 93.91 KiB | Viewed 3572 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject:
    PostPosted: Sat 10 Sep 2011 23:14 
    Offline
    User avatar

    Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
    Posts: 58
    Solutiile tehnice adoptate de Pragoimex pentru boghiuri si nu numai sunt intr-adevar inspirate de la CKD. Desi uzina de sine statoare din anul 1991, adevarata lansare a Pragoimex'ului pe piata de modernizari si productie de tramvaie a inceput dupa colapsul uzinei CKD Tatra Smichov. De fapt, o buna parte din personalul Pragoimex a lucrat fie in productie, fie in cercetare la CKD.
    Revenind la subiectul topicului, din cate stiu eu, tramvaiele Vario LF din Tashkent, pe hartie, sunt modernizari de Tatra T3. La fel s-a procedat si in unele orase cehesti, unde noile tramvaie nu pastreaza decat numarul de parc de la cele vechi, si uneori (de exemplu, la Praga), nici atat. Valoarea totala a contractului pentru Tashkent este de 13.800.000 euro, cu rambursare in 10 ani, si perioada de gratie de 3 ani, cu o dobanda anuala de 1%. Vagoanele sunt proiectate pentru o durata de viata de 35 de ani, cu garantie 5 ani.


    Top
     Profile  
     
     Post subject:
    PostPosted: Sun 11 Sep 2011 09:00 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    Dominatrix wrote:
    Valoarea totala a contractului pentru Tashkent este de 13.800.000 euro, cu rambursare in 10 ani, si perioada de gratie de 3 ani, cu o dobanda anuala de 1%. Vagoanele sunt proiectate pentru o durata de viata de 35 de ani, cu garantie 5 ani.


    Adica 690.000 euro/unitate. In timp ce Clujul prefera Imperio!?


    Top
     Profile  
     
     Post subject:
    PostPosted: Sun 11 Sep 2011 16:06 
    Offline

    Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
    Posts: 8032
    690.000 pe o unitate de 125 de locuri (maxim). Un Imperio e ceva mai mare.


    Top
     Profile  
     
     Post subject:
    PostPosted: Sun 11 Sep 2011 22:26 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    Dr2005 wrote:
    690.000 pe o unitate de 125 de locuri (maxim). Un Imperio e ceva mai mare.


    Sigur ca da. Nu era nevoie in Cluj de tramvaie cu mai mult de 125 locuri.


    Top
     Profile  
     
     Post subject:
    PostPosted: Wed 28 Sep 2011 22:50 
    Offline
    User avatar

    Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
    Posts: 58
    Dr2005 wrote:
    690.000 pe o unitate de 125 de locuri (maxim). Un Imperio e ceva mai mare.
    130 calatori la 8 cal/m2. Oricum, chiar si in circulatia in cupluri, ar rezulta un tramvai de 260 de locuri pentru 1.380.000 euro, deci si mai ieftin si mai incapator decat Imperio.

    Pe de alta parte, daca privim ce se intampla la tarile din jur vom observa ca in general nici ei nu se inghesuie la tramvaie noi daca nu sunt fabricate la ei. Asa ca este explicabila preferinta pentru Imperio la Cluj si caietul de sarcini facut aproape cu dedicatie pentru Astra.


    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Wed 30 Mar 2016 18:52 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    Dupa ce au distrus troleibuzul, uzbecii vor sa distruga si tramvaiul :evil:

    Quote:
    Toshkent Mayor Rakhmonbek Usmonov announced on March 29 that the city’s 87·8 route-km tram network is to close by the end of the year. The former tracks will be used to provide additional road space, which the city authorities hope will reduce traffic congestion. Tram services are to be replaced by buses, with shadow bus routes introduced alongside trams from April 5.

    Parts of the 1 524 mm gauge network have been closing for the past few years. In July 2015 tram Route 13 was cut back, and more closures followed earlier this year. The second of three depots was closed in August 2015, following closure of the first in 2001.

    In August 2007 operator Tashgorpastrans bought 30 type KTM-19 trams from UKVZ, followed by an order for 20 Pragoimex Vario LF trams in 2011. These are all to be sold.


    http://www.railwaygazette.com/news/urba ... close.html


    Attachments:
    tn_uz-tashkent_tram (1).jpg
    tn_uz-tashkent_tram (1).jpg [ 259.11 KiB | Viewed 736 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Wed 06 Apr 2016 23:09 
    Offline

    Joined: Sat 05 Nov 2005 00:26
    Posts: 103
    Silviu wrote:
    Dupa ce au distrus troleibuzul, uzbecii vor sa distruga si tramvaiul :evil:


    Deducem de aici ca arunca la gunoi niste tramvaie relativ noi, care nici macar nu sunt complet amortizate? Halal!


    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Thu 07 Apr 2016 06:29 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    kiwi wrote:
    Deducem de aici ca arunca la gunoi niste tramvaie relativ noi, care nici macar nu sunt complet amortizate? Halal!


    Vor sa le vanda...


    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Mon 02 May 2016 20:36 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    Gata! Tramvaiul e istorie :evil:

    http://www.express-k.kz/news/?ELEMENT_ID=72889


    Attachments:
    900138.jpg
    900138.jpg [ 387.21 KiB | Viewed 687 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Mon 02 May 2016 20:38 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    Harta traseelor de tramvai in anul 2015 (urbanrail.net).


    Attachments:
    toshkent-tram-map.png
    toshkent-tram-map.png [ 85.68 KiB | Viewed 687 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Wed 04 May 2016 11:02 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    Ultima cursa!

    foto: transphoto.ru


    Attachments:
    Toskent 2006.jpg
    Toskent 2006.jpg [ 320.28 KiB | Viewed 672 times ]
    Toskent 2006a.jpg
    Toskent 2006a.jpg [ 320.11 KiB | Viewed 672 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Wed 04 May 2016 14:00 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    S-au apucat rapid de distrus! Prima data a disparut cuprul :twisted:

    foto: transphoto.ru


    Attachments:
    Кольцо Северный Вокзал.jpg
    Кольцо Северный Вокзал.jpg [ 331.8 KiB | Viewed 668 times ]
    Кольцо Северный Вокзал 1.jpg
    Кольцо Северный Вокзал 1.jpg [ 363.52 KiB | Viewed 668 times ]
    Ахангаранское шоссе.jpg
    Ахангаранское шоссе.jpg [ 339.35 KiB | Viewed 668 times ]
    МКАД.jpg
    МКАД.jpg [ 269.9 KiB | Viewed 668 times ]
    МКАД 1.jpg
    МКАД 1.jpg [ 350.73 KiB | Viewed 668 times ]
    Улица Лутфий.jpg
    Улица Лутфий.jpg [ 326.03 KiB | Viewed 668 times ]
    Улица Лутфий 1.jpg
    Улица Лутфий 1.jpg [ 392.7 KiB | Viewed 668 times ]
    Улица Лутфий 2.jpg
    Улица Лутфий 2.jpg [ 326.97 KiB | Viewed 668 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Wed 04 May 2016 14:04 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    Silviu wrote:
    S-au apucat rapid de distrus! Prima data a disparut cuprul :twisted:

    foto: transphoto.ru


    Attachments:
    Улица Мехржон.jpg
    Улица Мехржон.jpg [ 345.5 KiB | Viewed 668 times ]
    Улица Мукими.jpg
    Улица Мукими.jpg [ 244.85 KiB | Viewed 668 times ]
    Улица Мукими 1.jpg
    Улица Мукими 1.jpg [ 220.18 KiB | Viewed 668 times ]
    Улица Тараккиёт.jpg
    Улица Тараккиёт.jpg [ 332.35 KiB | Viewed 668 times ]
    Улица Тараккиёт 1.jpg
    Улица Тараккиёт 1.jpg [ 414.62 KiB | Viewed 668 times ]
    Улица Тараккиёт 2.jpg
    Улица Тараккиёт 2.jpg [ 456.19 KiB | Viewed 668 times ]
    Улица Тараккиёт 3.jpg
    Улица Тараккиёт 3.jpg [ 434.22 KiB | Viewed 668 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Tue 21 Jun 2016 13:01 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    Poze din luna mai a.c.


    Attachments:
    route 27 Улица Мискин.jpg
    route 27 Улица Мискин.jpg [ 365.04 KiB | Viewed 619 times ]
    270516 TKAD.jpg
    270516 TKAD.jpg [ 257.77 KiB | Viewed 619 times ]
    270516 Улица Маннона Уйгура.jpg
    270516 Улица Маннона Уйгура.jpg [ 284.02 KiB | Viewed 619 times ]
    Top
     Profile  
     
     Post subject: Re: Taskent: tramvaie
    PostPosted: Tue 21 Jun 2016 13:04 
    Offline
    User avatar

    Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
    Posts: 44880
    Silviu wrote:
    Poze din luna mai a.c.


    Fostul depou nr. 3 (tramvai-troleibuz).


    Attachments:
    Depou 3 Taskent.jpg
    Depou 3 Taskent.jpg [ 331.87 KiB | Viewed 619 times ]
    Depou 3 Taskent 1.jpg
    Depou 3 Taskent 1.jpg [ 356.68 KiB | Viewed 619 times ]
    Top
     Profile  
     
    Display posts from previous:  Sort by  
    Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ] 

    All times are UTC + 3 hours


    Who is online

    Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


    You cannot post new topics in this forum
    You cannot reply to topics in this forum
    You cannot edit your posts in this forum
    You cannot delete your posts in this forum
    You cannot post attachments in this forum

    Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group