TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Mon 19 Nov 2018 16:40

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1689 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Next
Author Message
PostPosted: Mon 24 Oct 2005 10:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
Va fi fara indoiala greu sa refacem tot ce era pe vechiul forum.
Pentru inceput, o informatie pe care am gasit-o pe un alt forum:

*************************************************************
Pe bulevardul pe care circula troleibuzele (bd. care trece pe la Cismigiu si pe la Primarie), pe portiunea dintre Str. Traian si Bd. Schitu Magureanu (Lic. "Gheorghe Lazar") linia de tramvai a fost inchisa in 1957, iar intre Bd. Schitu Magureanu in mai 1958.
Pe Magistrala Nord-Sud, pe portiunea dintre Str. George Enescu si Str. Sevastopol linia de tramvai a fost inchisa in iunie 1964, iar intre Str. George Enescu si P-ta Unirii ultimele tramvaie ale liniei 5 au circulat pe 19 decembrie 1964 (tot atunci a fost inchisa linia de tramvai care iesea din Magheru, o lua pe Str. George Enescu ex-Kuibasev, Cosmonautilor, si apoi pe Cal. Dorobantilor-in acel a fost inchisa portiunea pana la Sos. Stefan cel Mare+Bd. Iancu de Hunedoara-ex. Ilie Pintilie)
*************************************************************

Deci, 19 decembrie 1964...scoaterea tramvaielor din centru nu a fost opera lui Nea Pingele.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 24 Oct 2005 11:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
Linii ITB in 1973

1. Depoul I.T.B. Splai – Splaiul Unirii – Cl. Vacaresti – Cl. Mosilor – Sos. Colentina – Str. Cornisor – Depoul I.T.B. Colentina
2. Depoul I.T.B. Alexandria – Cl. Rahovei – Str. Uranus – Pd. Izvor – Bd. Schitu Magureanu – Str. Cobalcescu – Str. Berzei – Bd. Dinicu Golescu – Str. Orhideelor(Cl. Plevnei, Str. Afluentului, Str. Fluviului) - Sos. Giulesti – Cart. 16 Februarie.
3. Cart. Tudor Vladimirescu – Bd. Ghencea – Cl. 13 Septembrie – Str. Uranus – Pd. Izvor – Bd. Schitu Magureanu – Str. Cobalcescu – Str. Berzei – Str. Buzesti – Str. Dr. Sergiu – Str. Dr. Felix – Bd. 1 Mai – Bd. Miciurin – Bd. Expozitiei – Str. Dornei – Str. Putul lui Craciun – Cl. Grivitei – Sos. Chitila – Str. Mezes.
4. Depoul I.T.B. Colentina – Str. Cornisor – Str. 7 Noiembrie – Sos. Colentina – Sos. Stefan cel Mare – Bd. Ilie Pintilie – Str. Clopotarii Vechi – Str. Gr. Alexandrescu – Str. Sevastopol – Str. Dr. Sergiu – Str. Dr. Felix – Bd. 1 Mai – Bd. Miciurin – Bd. Marasti – Piata Scanteii.
5. Piata 1848 – Cl. Mosilor – Bd. Hristo Botev – Piata Rosetti – Str. Sperantei – Str. Galati – Sos. Stefan cel Mare – Cl. Dorobanti – Str. Av. Radu Beller – Str. Vladescu – Cl. Floreasca pana la Sos. Pipera
6. Str. Nuferilor(Th. Aman) – Str. Gl. Budisteanu – Cl. Grivitei – Bd. Bucurestii Noi pana la Bd. Laminorului (Uz. Laromet).
7. De la linia C.F.R. Progresul – Sos. Giurgiului – Cl. serban Voda – Str. Cutitul de Argint – Str. Dr. Istrate – Str. 11 Iunie – Bd. G. Cosbuc – Splaiul Unirii – Spl. Independentei pana la Pd. Izvor.
8. Piata Ferentari – Cl. Rahovei – Bd. G. Cosbuc – Splaiul Unirii – Splaiul Independentei – Pd. Izvor – Str. Uranus – Cl. 13 Septembrie – Bd. Ghencea – Cart. T. Vladimirescu.
9. I.M.G.B - Sos. Berceni – Sos. Oltenitei – Sos. Viilor – Bd. T. Vladimirescu – Sos. Panduri – Bd. Geniului – Sos. Grozavesti – Splaiul Independentei.
10. Str. Nuferilor(Th. Aman) – Str. Gl. Budisteanu – Cl. Grivitei – Sos. Chitila – Str. Mezes.
11. De la Cl. Vacaresti (Piata Sudului) – Sos. Oltenitei – Cl. S. Voda – Sos. Viilor – Str. Odoarei – Bd. T. Vladimirescu – Sos. Panduri – Bd. Geniului – Sos. Grozavesti – Sos. Orhideelor – Sos. Giulesti – Cart. 16 Februarie.
12. De la linia C.F.R. Progresul – Sos. Giurgiului – Cl. serban Voda – Str. Cutitul de Argint – Str. Dr. Istrate – Str. 11 Iunie – Bd. G. Cosbuc – Spl. Unirii – Spl. Independentei – Str. Izvor – Bd. Schitu Magureanu – Str. Cobalcescu – Str. Berzei – Bd. Dinicu Golescu – Sos. Orhideelor – Bd. Regiei.
13. De la Sos. Pantelimon – Sos. Iancului – Bd. Republicii – Str. Traian – Cl. Calarasi – Bd. G. Cosbuc – Spl. Independentei – Sos. Grozavesti – Bd. Armata Poporului – Bd. Pacii – Str. Valea Cascadelor – Str. Preciziei pana la Intr. Prefabricate Militari (UREMOAS).
14. De la F-ca. Granitul (Sos. Vergului) – Sos. Pantelimon – Bd. Dimitrov – Str. Traian – Cl. Calarasi – Spl. Unirii – Spl. Independentei – pana la Stavilarul Ciurel.
15. De la Depoul I.T.B. Alexandria – Cl. Alexandriei – Cl. Rahovei – Bd. G. Cosbuc – Cl. Calarasi – Str. Agricultorilor – Str. Th. Sperantia – Piata Muncii.
16. Piata 1848 – Cl. Mosilor – Piata Rosetti – Str. Galati – Str. Viitorului – Lizeanu – Maica Domnului – Bd. Lacul Tei – Sos. Petricani – Str. Dimitrie Pompei (Zona Ind. Pipera).
17. De la linia C.F.R. Progresul – Sos. Giurgiului – Cl. serban Voda – Str. Gh. Sincai – Str. Lanariei – Spl. Unirii – Cl. Vacaresti – Str. Sf. Vineri – Cl. Mosilor – Bd. Hristo Botev – Piata Rosetti – Str. Sperantei – Str. Galati – Str. Viitorului – Str. Lizeanu – Str. Maica Domnului – Bd. Lacul Tei pana la Str. D-na Ghica.
18. Depoul I.T.B. Alexandria – Sos. Alexandriei – Cl. Rahovei – Str. Uranus – Pd. Izvor – Pd. Mihai Voda cu intoarcere prin Spl. Unirii – Piata Unirii – Bd. G. Cosbuc – Cl. Rahovei, apoi traseul de ducere.
19. Piata Sf. Vineri – Cl. Vacaresti – Str. Avram Goldfaden – Cl. Dudesti – Bd. Ion sulea pana la Intrarea Sat Catelu.
20. Str. Sura Mare – Sos. Giurgiului – Cl. S. Voda – Sos. Viilor – Str. Odoarei – Bd. T. Vladimirescu – Cl. 13 Septembrie – Str. Uranus – Pd. Izvor – Bd. Schitu Magureanu – Str. Cobalcescu – Str. Berzei – Str. Buzesti – Str. Dr. Sergiu - Str. Dr. Felix – Bd. 1 Mai – Cl. Grivitei – Bd. Buc. Noi pana la Bd. Laminorului (Uz. Laromet).
21. Piata 1848 – Cl. Mosilor – Sos. Colentina – Str. Cornisor - Dep. I.T.B. Colentina.
22. Uzina Masini Grele Bucuresti – Sos. Berceni – Sos. Oltenitei – Cl. Serban Voda – Str. Gh. sincai – Str. Lanariei – Pd. Timpuri Noi – Cl. Vacaresti – Str. Sf. Vineri.
23. Uzina Republica – Bd. Muncii – Cl. Calarasi – Bd. G. Cosbuc – Cl. Rahovei – Cl. Ferentari – Piata Ferentari.
24. Uzina Republica – Bd. Muncii – Sos. Mihai Bravu – Sos. Stefan cel Mare – Bd. Ilie Pintilie – Str. Gr. Alexandrescu – Str. Sevastopol – Bd. Alex. I. Cuza – Bd. Gh. Duca – Cl. Grivitei – Bd. Bucurestii Noi - Bd. Gloriei – Str. Coralilor.
25. Podul Mihai Voda – Pd. Izvor – Str. Uranus – Cl. 13 Septembrie – Sos. Panduri – Bd. Geniului – Bd. Armata Poporului – Bd. Pacii - Str. Valea Cascadelor – Str. Preciziei pana la Intr. Prefabricate Militari.
26. Palatul Pionierilor - Sos. Grozavesti – Bd. Geniului – Sos. Panduri – Bd. Tudor Vladimirescu – Str. Odoarei – Sos. Viilor – Cl. S. Voda – Str. Gh. sincai – Str. Lanariei – Splaiul Unirii – Sos. Mihai Bravu – Sos. Stefan cel Mare – Bd. Ilie Pintilie – Str. Gr. Alexandrescu – Str. Sevastopol – Str. Buzesti – Str. Berzei – Bd. Dinicu Golescu – Sos. Orhideelor (Cl. Plevnei, Str. Afluentului, Str, Fluviului) –Sos. Grozavesti – Palatul Pionierilor.
27. Intrarea Sat Catelu – Bd. Ion sulea – Cl. Dudesti – Sos. Mihai Bravu – Sos. Stefan cel Mare - Bd. Ilie Pintilie – Str. Gr. Alexandrescu – Str. Sevastopol – Bd. Alex. I. Cuza – Bd. Gh. Duca – Cl. Grivitei – Sos. Titulescu – Str. Dr. Felix – Str. Dr. Sergiu.
28. F-ca. Granitul(Sos. Vergului) – Sos. Pantelimon – Sos. Garii Catelu – Intreprinderea Electrocablul (FCME)
29. De la linia C.F.R. Progresul la linia C.F.R. Jilava, pe partea dreapta a soselei Giurgiului.
30. Barajul Dunarii – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Ion sulea – Cl. Dudesti – Str. Avram Goldfaden – Cl. Vacaresti – Bd. G. Cosbuc – Spl. Unirii – Pd. Mihai Voda – Pd. Izvor.

TROLEIBUZE
81. Piata Garii de Nord – Bd. Gh. Duca – Str. Dreapta – Sos. N. Titulescu – Bd. 1 Mai – Str. Monetariei – Sos. Kiseleff – Sos. Bucuresti-Ploiesti – Aeroporul Baneasa
82. Str. Sura Mare – Sos. Oltenitei – Cl. S. Voda – Magistrala N.S – Piata Unirii – Bd. 1848 – Bd. Nicolae Balcescu – Bd. Gh. Magheru – Piata Romana – Bd. Ana Ipatescu – Bd. Ilie Pintilie – Str. Louis Blanc – Str. Paris – Bd. Aviatorilor – Al. Trandafirilor – Sos. Kiseleff – Sos. Buc-Ploiesti – Aerop. Baneasa.
83. Bd. Metalurgiei – Str. Barsanesti – Str. Emil Racovita – Str. Nitu Vasile – Cl. Vacaresti – Spl. Unirii – Piata Unirii - Bd. 1848 – Bd. Nicolae Balcescu – Bd. Gh. Magheru – Piata Romana – Bd. Ana Ipatescu – Bd. Ilie Pintilie – Str. Louis Blanc – Str. Paris – Bd. Aviatorilor – Sos. Nordului.
84. Bd. Muncii - Str. Barsei – Str. C-tin Brancusi – Str. Baba Novac – Str. Dristor – Str. Delea Noua – Str. Labirint – Str. Popa Nan – Bd. Republicii – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Bd. Dr. Petru Groza – Str. Carol Davila – Bd. Eroilor – Str. Dr. Bagdasar – Str. Razoare – Str. Dr. Taberei pana la Str. C-tin Apostol (Romancierilor).
85. Str. Baicului – Bd. Garii Obor – Bd. Gh. Dimitrov – Bd. Republicii – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Str. V. Parvan – Cl. Plevnei – Str. Stefan Furtuna (Str. Witing) – Str. Baldovin Parcalabul – Piata Garii de Nord.
86. De la Sos. Iancului – Bd. Marelui Stadion – Str. Vatra Luminoasa – Str. Matei Voievod – Bd. Republicii – Str. Cavaler Flondor – Str. Traian – Str. Taras Sevcenco – Str. Luminei – Str. Icoanei – Bd. Dacia – Piata Romana – Bd. Ana Ipatescu – Str. Lt. Lemnea – Str. Occidentului – Piata Buzesti – Str. Polizu – Cl. Grivitei – Bd. Bucurestii Noi – Str. Pajurei pana la Str. Dridu (pana la Cart. Jiului – Scanteia).
87. Str. sura Mare – Sos. Oltenitei – Cl. Serban Voda – Magistrala N.S – Piata Unirii – Bd. 1848 – Bd. Nicolae Balcescu – Bd. Gh. Magheru – Piata Romana – Bd. Ana Ipatescu – Str. Lt. Lemnea – Str. Occidentului – Piata Buzesti – Str. Polizu – Cl. Grivitei – Bd. Bucurestii Noi – Str. Pajurei pana la Str. Dridu (pana la Cart. Jiului – Scanteia).
88. Calea 13 Septembrie (Str. Petre Ispirescu si Str. Antiaeriana) – Str. Dr. Sarii – Str. Razoare – Sos. Panduri – Str. Prof. Dr. Rainer (Str. Dr. Bagdasar) – Piata Eroilor – Str. Carol Davila – Dr. Lister (Bd. Dr. Petru Groza) – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Bd. Republicii – Piata Rosetti – Str. Dianei – Str. Alex. Sahia – Str. Icoanei – Str. Alecu Russo – Str. Tunari – Str. Barbu Vacarescu – Bd. Lacul Tei – Str. Cheile Zanoagei – Bd. Ghica Tei – Str. Teiul Doamnei (Parcul 8 Mai).
90. Str. Verdi – Str. B. Vacarescu – Str. Tunari – Str. Alecu Russo – Str. Icoanei – Str. Alex. Sahia (Str. Dianei) – Bd. Republicii – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Bd. Dr. Petru Groza (Str. Dr. Lister) – Str. Carol Davila – Sos. Cotroceni (Bd. Dr. Marinescu) – Bd. Armata Poporului – Str. Ho si Min – Str. Bujoreni pana la Str. Compasului.
92. Aleea Barajul Dunarii – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Salajan – Str. C-tin Brancusi – Str. Baba Novac – Str. Dristorului – Str. Delea Noua – Str. Labirint (Str. Th. Sperantia) – Str. Popa Nan – Bd. Republicii – Bd. Gh. Gheorghiu Dej – Bd. Dr. Petru Groza (Str. Dr. Lister) – Str. Carol Davila.
93. Str. C-tin Apostol(Romancierilor) – Str. Dr. Taberei – Str. Ho si Min – Bd. Armata Poporului – Sos. Cotroceni – Str. Stefan Furtuna (Cl. Plevnei, Str. Witing) – Str. Baldovin Parcalabul – Piata Garii de Nord.
94. Str. Barsanesti – Bd. Metalurgiei – Str. Nitu Vasile – Sos. Oltenitei – Cl. Vacaresti - Spl. Unirii – Piata Unirii - Bd. 1848 – Bd. Nicolae Balcescu – Bd. Gh. Magheru – Piata Romana – Bd. Ana Ipatescu - Str. Lt. Lemnea – Str. Occidentului – Piata Buzesti – Str. Polizu – Cl. Grivitei – Bd. Gh. Duca – Bd. Alex. I. Cuza – Str. Dr. Felix.
95. Str. C-tin Brancoveanu – Str. Nitu Vasile – Sos. Oltenitei – Cl. Vacaresti – Spl. Unirii – Pd. Serban Voda.

AUTOBUZE
31. Sos. Oltenitei (Piata Sudului) – Cl. Vacaresti – Spl. Unirii – Piata Unirii – Bd. 1848 – Bd. N. Balcescu – Bd. G-ral Magheru – Piata Romana – Str. Caderea Bastiliei – Str. Roma – Cl. Dorobantilor – Piata Aviatorilor – Aleea Trandafirilor – Arcul de Triumf – Str. M-rea Casin – Bd. Marasti (Sos. Kiseleff) – Piata Scanteii.
32. Str. Barsanesti – Bd. Metalurgiei – Str. Nitu Vasile – Sos. Oltenitei – Cl. Serban Voda – Sos. Viilor – Str. F-ca de Chibrituri – Str. Dr. Istrate – Str. Nifon – Piata Cosbuc – Str. Bozianu – Cl. Rahovei (Str. Libertatii, Str. Zebrului, Str. Antim) – Splaiul Unirii – Cl. Victoriei – Str. Lipscani – Str. Caranda (Str. Smardan, Str. I. Ghica) – Str. Academiei – Str. 13 Decembrie – Str. Luterana – Str. Nuferilor – Str. G-ral Budisteanu – Cl. Grivitei – Piata Garii de Nord.
32 barat. Bd. Metalurgiei – Str. Barsanesti – Str. Emil Racovita – Str. Nitu Vasile – Sos. Oltenitei - Cl. Serban Voda – Sos. Viilor – Str. F-ca de Chibrituri – Str. Dr. Istrate – Str. Nifon – Piata Cosbuc – Str. Bozianu – Cl. Rahovei (Str. Libertatii, Str. Zebrului, Str. Antim) – Splaiul Unirii – Cl. Victoriei – Str. Lipscani – Str. Caranda (Str. Smardan, Str. I. Ghica) – Str. Academiei – Str. 13 Decembrie – Str. Luterana – Str. Nuferilor – Str. G-ral Budisteanu – Cl. Grivitei – Piata Garii de Nord.
33. Piata Puisor – Str. Puisor – Str. Izvor – Str. Hasdeu – Str. V. Parvan – Str. Berzei – Bd. Dinicu Golescu – Piata Garii de Nord – Bd. Duca – Str. Dreapta – Sos. Titulescu – Piata Victoriei – Bd. Ana Ipatescu – Piata Romana – Str. M. Eminescu – Str. Traian – Str. Cavaler Flondor – Bd. Republicii – Str. Popa Nan – Str. Braniste – Str. Traian – Str. Nerva Traian – Spl. Unirii – Bd. Marasesti – Parcul Libertatii – Str. Nifon – Piata G. Cosbuc – Str. Bozianu – Cl. Rahovei – Str. Sabinelor – Cl. 13 Septembrie – Puisor.
34. Piata Muncii – Str. Th. Sperantia – Cl. Dudesti – Str. Avram Goldfaden – Cl. Vacaresti – Str. Cauzasi (Magistrala N.S, Bd. Marasesti, Spl. Unirii) – Piata Unirii – Bd. 1848 - Bd. Nicolae Balcescu – Bd. Gh. Magheru – Piata Romana – Bd. Ana Ipatescu – Piata Victoriei – Bd. 1 Mai pana la Str. Clabucet.
35. C.E.T Bucuresti Sud (Vitan) – Splaiul Dudescu – Cl. Vitan – Str. Branduselor – Str. Vlaicu Voda – Str. Foisorului – Str. Lt. Col. Papazoglu – Str. Splaiului – Splaiul Unirii - Piata Unirii – Bd. 1848 - Bd. Nicolae Balcescu – Bd. Gh. Magheru – Str. Cosmonautilor – Cl. Dorobanti – Str. Av. Radu Beller – Bd. Kalinin – Str. Ceaikovski – Str. B. Vacarescu pana la Str. Verdi.
36. Complex Comercial Apusului – Str. Apusului – Bd. Pacii – Bd. Armata Poporului – Sos. Cotroceni – Str. Stefan Furtuna – Piata Romana – Bd. Dacia – Str. Polona – Gradina Icoanei, cu intoarcere prin Str. Dionisie Lupu, Str. C.A. Rosetti, Str. Stirbei Voda, Bd. Eroilor, Str. Dr. Marinescu, Sos. Cotroceni, apoi traseul de ducere.
36 barat. Complex Comercial Apusului – Str. Apusului – Bd. Pacii – Bd. Armata Poporului – Sos. Cotroceni – Str. Dr. Marinescu – Bd. Eroilor – Str. Stirbei Voda – Str. C.A. Rosetti- Str. Dionisie Lupu - Gradina Icoanei, cu intoarcere prin Str. Polona, Bd. Dacia, Piata Romana, Str. Stefan Furtuna, Sos. Cotroceni, apoi traseul de ducere.
37. Foisorul de Foc (Str. D. Onciul, Str. Zece Mese) – Str. Traian – Str. Taras Sevcenco – Str. Orientului – Bd. Dacia – Cl. Dorobantilor – Str. Cosmonautilor – Str. Nicolae Golescu – Str. Episcopiei (Str. C. Exarcu) – Str. Stirbei Voda – Bd. Eroilor – Str. Dr. Bagdasar(Str. Dr. Rainer) – Str. Razoare(Sos. Panduri) – Drumul Taberei – Str. Bistra – Str. Bujoreni pana la Str. Bucsanesti (Al. Moghioros).
38. Podul Marasesti – Bd. Marasesti – Magistrala Nord-Sud – Splaiul Unirii – Splaiul Independentei – Str. Elie Radu – Str. Gutenberg (Podul Izvor) – Bd. Schitu Magureanu – Str. Popa Tatu – Str. Berzei – Str. Buzesti – Piata Buzesti – Str. Polizu – Calea Grivitei – Podul Grant – Sos. Crangasi (Str. Dreaga – Sos. Ciurel) pana la Str. Cpt. Grozeanu.
39. Palatul Pionierilor – Bd. Armata Poporului – Str. Ho si Min – Drumul Taberei – Str. Lt. Gaina - Drumul Sarii – Str. Petre Ispirescu – Str. Margeanului – Sos. Alexandriei – Str. Amurgului – Str. Carlibaba – Str. Bachus – Str. Spiralei – Piata Ferentari – Prelungirea Ferentari – Str. Erie Eroul.
40. Barajul Dunarii – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Salajan – Str. C-tin Brancusi – Str. Baba Novac – Str. Dristor – Str. Delea Noua – Str. Labirint – Str. Traian – Str. M. Eminescu – Str. Polona (Calea Dorobanti) – Piata Cosmonautilor – Str. Eremia Grigorescu – Gradina Icoanei.
41. Bd. Metalurgiei – Str. Barsanesti – Bd. C. Brancoveanu – Str. Secuilor – Str. Nitu Vasile – Sos. Oltenitei – Bd. Pieptanari – Piata Ferentari – Prelungirea Ferentarilor – Str. Erie Eroul.
42. Barajul Dunarii - Str. Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Salajan – Bd. Ion Sulea – Calea Dudesti – Str. Dristor – Str. Delea Noua – Str. Labirint – Str. Cauzasi – Splaiul Unirii – Piata Splaiului.
43. Piata Galati – Str. Precupetii Vechi – Obor – Sos. Colentina – Str. D-na Ghica – Str. Heliade intre Vii – Str. Baicului.
44. Str. Radu Voda (Cl. Serban Voda, Bd. Marasesti) – Magistrala N.S – Cl. Serban Voda – Sos. Oltenitei pana la Uzina Danubiana.
45. Parcul de Cultura Herastrau – Sos. Nordului – Str. Ceasornicului – Str. Scoala Herastrau – Sos. Pipera – Sos. Pipera-Tunari pana la Consiliul Popular Tunari.
46. F-ca Granitul – Sos. Pantelimon – Bd. Biruintei – Str. Mioritei (Str. T. Vladimirescu) pana la Ferma Pantelimon.
46 A. F-ca Granitul – Sos. Pantelimon – Bd. Biruintei – Sos. Braila – Cabana Pustnicul.
46 barat. F-ca Granitul – Sos. Pantelimon – Sos. Garii Catelu – Str. Uzinei – Electroizolantul (F.C.M.E).
47. F-ca Granitul – Sos. Pantelimon – Bd. Biruintei – Sos. Cernica – Consiliul Popular Cernica.
48. Piata Scanteii (Bd. Marasti, Sos. Kiseleff) – Sos. Bucuresti-Ploiesti – Aleea Privighetorilor – Str. Erou Iancu Nicolae – I.P.R.S. Baneasa.
49. Piata Scanteii (Bd. Marasti, Sos. Kiseleff) – Sos. Bucuresti-Ploiesti – Bd. R.S.R – Linia C.F.R. Balotesti.
49 barat. Piata Scanteii (Bd. Marasti, Sos. Kiseleff) – Sos. Bucuresti-Ploiesti – Aeroportul International Otopeni.
50. Depoul I.T.B. Colentina (Str. Albatrosului, Str. Gorgan Spatarul, Str. Chirita) – Sos. Colentina – Sos. Afumati – Comuna Afumati.
50 barat. Depoul I.T.B. Colentina (Str. Albatrosului, Str. Gorgan Spatarul, Str. Chirita) – Sos. Colentina – Sos. Bucuresti–Urziceni – Sat Sindrilita.
50 cursa. Depoul I.T.B. Colentina (Str. Albatrosului, Str. Gorgan Spatarul, Str. Chirita) – Sos. Colentina – Sos. Moara Domneasca – Sat Moara Domneasca – Com. Ganeasa.
51. Str. Cornisor (Str. Chirita Ion) – Str. Gorgan Spataru – Str. Albatrosului – Str. 7 Noiembrie – Com. Stefanesti – G.A.S. Voluntari.
52. Bd. Armata Poporului – Bd. Uverturii – Bd. Republicii – Str. G-ral Praporgescu – Str. 23 August – Str. Eroului – Comuna Chiajna.
53. Spitalul Fundeni – Str. Sportului – Sos. Colentina – Sos. Fundeni – Satul Fundeni – Sos. Morarilor - Bd. Muncii.
54. Piata Sudului - Sos. Berceni – Str. Ciochina – Sos. Oltenitei – Sos. Leordeni – Satul Leordeni.
55. Depoul I.T.B. Colentina (Str. Albatrosului, Str. Gorgan Spatarul, Str. Serg. Chirita Ion) – Sos. Colentina – Sos. Afumati – C.F.R. Centura Afumati.
55 barat. Sos. Colentina – Sos. Afumati pana la C.F.R. Centura.
56. Cl. 13 Septembrie – Str. Antiaeriana – Sos. Bucuresti-Magurele – Com. Magurele.
57. Depoul I.T.B. Alexandria – Sos. Alexandria – intrare in satul Buda.
58. Cart. T. Vladimirescu – Bd. Ghencea – Prelungirea Bd. Ghencea – Sos. Domnesti – Com. Domnesti.
59. C.F.R. Progresul – Sos. Giurgiului – Com. Adunatii Copaceni.
60. Bd. Laminorului (Uz. Laromet) – Bd. Bucurestii Noi – Sos. Bucuresti-Targoviste pana la Preventoriul TBC Mogosoaia.
61. Piata Scanteii (Bd. Marasti, Sos. Kiseleff) – Sos. Bucuresti-Ploiesti – Str. C. Dobrogeanu-Gherea – Sos. Straulesti – Str. Coralilor pana la Bd. Gloriei (Cart. Damaroaia, cap linie 24).
61 barat. Piata Scanteii (Bd. Marasti, Sos. Kiseleff) – Sos. Bucuresti-Ploiesti – Bd. Ion Ionescu de la Brad – Sos. Straulesti – Str. Gh. Serban (Cartier Vatra Noua).
62. Sos. Oltenitei (Str. Ciochina) – Sos. Berceni – Caminul Cultural Berceni.
63. Magaziile C.F.R 16 Februarie – Sos. Giulesti-Sarbi – Cart. Giulesti-Sarbi.
64. Str. Mezes – Sos. Chitila – Sos. Banatului – Punctul de Control Militie (Com. Chitila).
65. Fabrica Granitul – Sos. Pantelimon – Sos. Vergului – Str. Tineretului – Bd. Muncii – Str. Barsei – Str. C-tin Brancusi – Bd. Leontin Salajan – Bd. Ion Sulea – Sos. Libertatii – Str. Uzinei, pana la F.C.M.E..
66. Intrare Sat Catelu (capat tramvaie 19, 27) – Sos. Libertatii – Com. Glina.
67. Calea Floreasca – Sos. Pipera – Str. Erou Iancu Nicolae – I.P.R.S. Baneasa.
68. Str. Valea Oltului – Prelungirea Ghencea – Dr. Taberei – Razoare – Sos. Panduri – Bd. Eroilor – Str. Stirbei Voda – Str. Cosmonautilor – Piata Cosmonautilor.
69. Str. Cornisor (Str. Chirita Ion, Str. Gorgan Spataru, Str. Albatrosului) – Str. 7 Noiembrie – Sos. Stefanesti – Cons. Popular Stefanesti.
70. Bd. Armata Poporului – Bd. Uverturii – Bd. Republicii (Str. Alexandru Ioan Cuza) – Str. Progresului – Str. 23 August – Str. Eroului – Sos. Republicii – Com. Dragomirestii din Vale.
71. C.F.R. Progresul – Sos. Giurgiului – Drumul Sabarului – Sos. Garii – Bumbacaria Jilava.
72. C.F.R. Constanta - C.I.L. Pipera – Sos. Pipera – Cl. Floreasca – Str. Polona – Str. Alex. Sahia – Str. T. Arghezi (Str. Dianei) – Piata Rosetti – Bd. Hristo Botev – Str. G-ral Florescu – Str. Cavafii Vechi – Str. Sf. Gheorghe Nou – Piata 1848.
73. Str. Sura Mare – Sos. Oltenitei (Sos. Giurgiului) – Sos. Viilor – Bd. G. Cosbuc – Cl. Rahovei – Str. Sebastian – Cl. 13 Septembrie – Bd. Ghencea – Str. Bucsanesti – Str. Lujerului – Bd. Pacii – Bd. Uverturii.
74. F-ca Granitul – Sos. Pantelimon - Sos. Iancului – Bd. Marelui Stadion – Str. Vatra Luminoasa – Str. Matei Voievod – Bd. Republicii – Str. Flondor – Bd. Dimitrov – Str. General Ipatescu – Str. Popa Petre – Str. Maria Rosetti – Str. Luca Stroici – Str. Batistei – Bd. Nicolae Balcescu – Bd. Republicii – Str. Academiei – Str. 13 Decembrie – Str. stirbei Voda – Bd. Dr. Petru Groza – Bd. Gh. Marinescu – Sos. Cotroceni – Bd. Armata Poporului – Bd. Pacii – Str. Valea Cascadelor – Str. Preciziei – UREMOAS.
75. Gara Progresul – Sos. Giurgiului – Calea Serban Voda – Magistrala Nord-Sud – Splaiul Unirii – Calea Victoriei (Opereta).
76. Depoul I.T.B Colentina – Sos. Colentina – Str. D-na Ghica – Bd. Lacul Tei – Str. Barbu Vacarescu – Str. Ceaikovski – Bd. Kalinin – Str. Av. Beller – Str. Roma – Bd. Ilie Pintilie – Piata Victoriei – Sos. N. Titulescu – Str. Dreapta – Gara de Nord – Bd. Dinicu Golescu – Gara Basarab.
77. Uz. Laromet – Bd. Bucurestii Noi – Cal. Grivitei – Sos. N. Titulescu – Piata Victoriei – Bd. Ana Ipatescu – Piata Romana – Str. M. Eminescu – Calea Dorobanti – Piata Cosmonautilor.
78. Str. Cpt. Grozeanu – Calea Crangasi – Bd. Constructorilor – Calea Giulesti – Sos. Orhideelor – Calea Plevnei – Str. Stirbei Voda – Str. 13 Decembrie – Str. Walter Maracineanu (Str. Brezoianu, Str. Poiana Narciselor).
79. Uzina Republica – Bd. Muncii – Str. Barsei – Str. C-tin Brancusi – Str. Baba Novac – Sos. M. Bravu – Str. Matei Voievod – Bd. Republicii – Piata Rosetti – Str. Dianei – Str. Alex. Sahia – Str. Polona – Bd. Dacia – Str. M. Eminescu – Piata Romana – Bd. Ana Ipatescu – Piata Victoriei – Sos. N. Titulescu – Str. Dreapta – Bd. Duca – Gara de Nord.
80. Str. Apusului (Complex Comercial) – Bd. Pacii – Bd. Armata Poporului – Sos. Grozavesti – Sos. Orhideelor – Bd. Dinicu Golescu – Gara de Nord (Str. Witing, Calea Plevnei).
80 barat. I.T.T.A(Bd. Preciziei) – Str. Apusului – Bd. Uverturii – Bd. Armata Poporului – Sos. Grozavesti – Sos. Orhideelor – Bd. Dinicu Golescu - Gara de Nord, cu intoarcere prin Str. Witing si Cl. Plevnei.
100. Str. Barsei – Bd. Muncii – Sos. Industriilor – Str. Rulmentului.
100 barat. Bd. Muncii – Str. Morarilor - Sos. Pantelimon – Sos. Dobroesti – Str. Cuza Voda - C.A.P. Dobroesti.
101. Str. Macaralei – Bd. Ion Sulea – Bd. L. Salajan – Str. C-tin Brancusi – Str. Barsei – Bd. Muncii – Str. Tineretului (Ion Sahighian) – Sos. Vergului – Sos. Pantelimon - Str. Baicului - Bd. Garii Obor - Bd. Gh. Dimitrov – Str. Ziduri Mosi – Sos. Colentina – Str. D-na Ghica – Bd. Lacul Tei – Sos. Petricani - Bd. Dimitrie Pompei – Uz. Cinescoape.
102. Bd. Muncii – Str. Barsei – Str. C-tin Brancusi – Bd. Leontin Salajan – Bd. Ion Sulea – Calea Dudesti – Sos. M. Bravu – Calea Vitan – Sos. Vitan-Barzesti – Sos. Oltenitei – Piata Sudului.
102 barat. Bd. Muncii – Str. Barsei – Str. C-tin Brancusi – Bd. Leontin Salajan – Bd. Ion Sulea – Calea Dudesti – Sos. M. Bravu – Calea Vitan – Sos. Vitan-Barzesti – Sos. Oltenitei (Sos. Berceni, Str. Stanjeneilor) pana la Calea Vacaresti.
103. Depoul I.T.B Alexandria – Sos. Alexandriei – Calea Rahovei – Str. Antim – Str. Gh. Petrescu – Str. Apolodor – Piata Splaiului – Calea Victoriei – Str. Lipscani, cu intoarcere prin Str. Smardan – Palatul Justitiei – Str. Danielopol – Str. Artei.
104. Uz. Cinescoape – Bd. Dimitrie Pompei – Str. Garii Herastrau – Str. F-ca de Glucoza – Cl. Floreasca – Str. Radu Beller – Cl. Dorobanti – P-ta Romana – Bd. Gh. Magheru – Bd. N. Balcescu – Bd. 1848 – Piata Unirii – Magistrala N.S – Pod Marasesti.
105. Cartier T. Vladmirescu (Prelungirea Ghencea) – Bd. Ghencea – Str. Bucsanesti – Str. Dr. Taberei – Str. Razoare – Sos. Panduri – Bd. Geniului – Sos. Grozavesti – Sos. Orhideelor – Calea Giulesti – Podul Grant – Cl. Grivitei – Str. Clabucet (Str. Soveja) – Bd. Expozitiei – Piata Scanteii.
106. Foisorul de Foc – Str. Traian – Str. Taras Sevcenco – Str. Orientului – Bd. Dacia – Str. Polona – Calea Floreasca – Sos. Fabrica de Glucoza – Str. Herastrau – S.M.R-Tv (Electronica) Uzina Cinescoape – Sos. Petricani – Sos. F-ca de Glucoza – Cl. Floreasca – Str. Polona – Piata Galati – Str. Taras Sevcenco – Foisorul de Foc – Bd. Dimitrov – Bd. Garii Obor – Str. Baicului.
107. C.F.R. Halele Obor – Str. Ziduri Mosi - Sos. Pantelimon – Bd. Dimitrov – Sos. Mihai Bravu – Bd. Muncii – Sos. Catelu – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Salajan – Bd. Ion Sulea – Str. Macaralei.
108. Str. C-tin Apostol (Romancierilor) – Str. Bujoreni – Bistra – C.F.R. Razoare – Pod stirbei Voda – Cl. Plevnei – Str. Stefan Furtuna - Bd. Dinicu Golescu – Gara de Nord cu intoarcere prin Str. Witing – Cl. Plevnei.
109. Piata Universitatii – Bd. Republicii – Bd. Dimitrov – Foisorul de Foc – Str. Traian – Cl. Mosilor – Obor – Sos. Colentina pana la Dep. I.T.B. Colentina.
110. Gara Basarab – Gara de Nord – Arcul de Triumf – Piata Aviatorilor – Sala Floreasca – Sos. Fabrica de Glucoza – Linia C.F.R. Constanta.
111. Piata Rosetti – Bd. Republicii – Str. Mircea Voda – Cl. Dudesti – Bd. Ion Sulea – Str. Macaralei.
112. Cart. Chitila (Str. Mezes) – Bd. Laminorului – Bd. Bucurestii Noi – Bd. Gloriei – Str. Coralilor – Piata Scanteii – Sos. Bucuresti-Ploiesti – Sos. Nordului – Str. Scoala Herastrau – Sos. Pipera – C.F.R Constanta.
113. Inst. Politehnic – Sos. Grozavesti – Sos. Orhideelor – Bd. Dinicu Golescu – Gara de Nord – Cl. Grivitei – Str. Stirbei Voda.
114. Uz. Laromet – Bd. Bucurestii Noi – Cl. Grivitei – Gara de Nord – Str. Nuferilor.
115. Str. Mezes – Sos. Chitila – Calea Grivitei – Bd. 1 Mai – Piata Victoriei – Bd. Ana Ipatescu – Piata Romana cu intoarcere prin Str. Caderea Bastiliei – Bd. Ilie Pintilie - Str. V. Alecsandri.
116. C.F.R. Progresul – Sos. Giurgiului – Str. Luica – Bd. C-tin Brancoveanu – Sos. Oltenitei – Cl. Serban Voda – Magistrala N.S – Str. Radu Voda.
117. Sos. Salaj – Sos. Viilor - Bd. G. Cosbuc – Cl. Rahovei – Piata Splaiului.
118. Cart. Tudor Vladimirescu – Bd. Ghencea – Dr. Taberei – Bd. Dr. Petru Groza – P-ta Operei – Spl. Independentei – Piata Splaiului.
118 barat. Valea Oltului – Dr. Taberei – Bd. Dr. Petru Groza - P-ta Operei – Spl. Independentei – Piata Splaiului.
119. Gara de Nord – Bd. Duca – Str. Dreapta – Sos. Titulescu – Bd. Ilie Pintilie – Sos. Stefan cel Mare – Sos. Mihai Bravu – Bd. Gh. Dimitrov – Sos. Pantelimon pana la F-ca Granitul.
120. P-ta Splaiului – Spl. Unirii – Magistrala N-S – Cl. Serban Voda – Sos. Oltenitei – Bd. Metalurgiei – Sos. Berceni – I.M.G.B.
203 R. Barajul Dunarii – Str. Liviu Rebreanu – Bd. Leontin Salajan – Str. C-tin Brancusi – Str. Baba Novac – Sos. Stefan cel Mare – Cl. Dorobantilor – Str. Av. Beller – Bd. Kalinin – Cl. Floreasca – Sos. Pipera – Str. Erou Iancu Nicolae – I.P.R.S. Baneasa.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 Oct 2005 11:35 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
O informatie de pe situl www.observatorcultural.ro: depoul de tramvaie Bucurestii Noi a fost realizat in anul 1943. Unul dintre arhitectii sai a fost Grigore Ionescu(1904-1992).

Ar fi interesant de aflat cand s-au facut si celelalte depouri/autobaze. Bunaoara, depoul Victoria sigur exista si prin 1925 - exista chiar o poza pe situl RATB.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 28 Oct 2005 14:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
Stie cineva cu exactitate cand a fost dezafectata Gara Filaret ? De inaugurat, stiu ca a fost in 1869. Situl www.ici.ro scrie ca transformarea in autogara s-ar fi facut in 1960. In Ghidul bucurestean din 1962, nu este mentionata la rubrica "Gari", dar linia de tren este figurata de la Filaret in jos, taind Sos. Viilor, Bd. Pieptanari si Cartierul Ferentari spre Giurgiu.
Ghidul Strazilor din 1969 nu mai figureaza aceasta linie, in schimb strada Dr. Istrate nu mai ajunge in Sos. Viilor, ci se termina undeva in dreptul autogarii !!!

Pe de alta parte, este foarte probabil ca pe aliniamentul actualei Sosele a Progresului(Trafic Greu) au fost candva linii de tren Filaret - Basarab.
Ghidul 1962 figureaza o linie industriala de la Basarab pana undeva pe Calea 13 Septembrie, cred ca spre Uzina Vulcan.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 Nov 2005 17:19 
In interiorul Facultatii de Electronica, Complexul "Leu", exista, pe holuri, mai multe panouri cu poze cu diverse "realizari" de pe vremea respectiva. Printre altele, frate-miu mi-a atras atentia asupra unei imagini aeriene a Pietei Universitatii in care se vede un troleibuz ITB, vopsit in schema crem/rosu...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 10 Nov 2005 01:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
Pentru ca intr-un alt topic veni vorba de istoricul liniei 4 de tramvaie, iata datele pe care le detin:
1962: Cartier Dudesti-Cioplea (Piata Titan de azi) - Cl. Dudesti - Sf. Vineri - Cl. Mosilor - Bd. Hristo Botev - Vasile Lascar - Stefan cel Mare - Ilie Pintilie - Sevastopol - Dr. Felix - Bd. 1 Mai - Piata Scanteii
1966: Cartier Colentina - Obor - Stefan cel Mare (nu exista linia pe Reinvierii !!!) - si apoi ca in 1962.
1973: prelungit la Dep. ITB Colentina, pe Sos. Colentina (dus), cu intoarcerea spre oras pe Str. 7 Noiembrie (Andronache).
1982 (inainte de, dar nu stiu exact cand): scurtat iar la Cartier Colentina, incepe sa mearga pe Reinvierii - Lizeanu.
1989: deviat la Nuferilor (G-ral Berthelot). Initial pe Sevastopol - Buzetsi - Cl. Grivitei. Ulterior prin Pasajul Victoria - Basarab - Cl. Grivitei.
1992: desfiintat.

Uitandu-ma dupa 4 pe harta din 1969, am remarcat traseul lui (1)43 de la Piata Galati - Taras Sevcenco - Luncsoara (paralela cu Mosilor) - Masina de Paine (paralela cu Colentina), strada pe care mergea pana la Dna. Ghica.
Intrebare de 10 puncte: cand s-a astupat (cat mai exact) ies?irea strazii Masina de Paine in Stefan cel Mare ? (in 1973, 43 mergea deja pe Colentina). Astazi mai e doar un gang prin care poate intra sau iesi (dar nu ambele simultan) un autoturism. Oricum, cretina idee sa blochezi iesirea unei strazi atat de lungi.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 15 Nov 2005 13:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:39
Posts: 57
Location: Bucuresti (Tabacu'=Labirint+Traian) - Israel
TV2E nr. 4480 pe linia 85 avea benzile colorate galben (cea superioara) si negru (cea inferioara), in loc de rosii (ca celelalte troleibuze).


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Nov 2005 19:00 
bogdan71 wrote:
Pe de alta parte, este foarte probabil ca pe aliniamentul actualei Sosele a Progresului(Trafic Greu) au fost candva linii de tren Filaret - Basarab.
Ghidul 1962 figureaza o linie industriala de la Basarab pana undeva pe Calea 13 Septembrie, cred ca spre Uzina Vulcan.


Asa este, spre '70 erau cai ferate care deserveau Uzina Vulcan. Inainte, chiar era gara Dealul Spirii pentru transport de calatori.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Nov 2005 19:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:13
Posts: 270
Location: Bucuresti 4, Berceni
in alta ordine de idei, au scos in sfarsit o incrucisare CF de pe sos. progresul, incrucisare care nu mai era de mult folosita - de trenuri - (calea care traversa sos. progresu era acoperita de asflat de multa vreme). Era una din cele doua de dupa intersectia cu cal. rahova, sensul spre dr. istrate


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Nov 2005 17:45 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
whitewolfcata, intr-un alt topic wrote:
Eu imi aduc aminte, foarte vag si incetosat, de o mica ramificatie pentru intoarcerea troleibuzelor, undeva in dreptul Pietei Veteranilor sau la Gorjului... Acolo, troleibuzele care mergeau spre Liceul Auto, sa zicem, puteau sa se intorca fara sa mai parcurga intregul traseu pentru a intoarce la Master sau la Liceul Auto... Am visat sau a fost ceva? Ca Vali ma asigura ca nu a fost asa ceva...
Nu era un macaz propriu-zis, era doar o mica bucla, daca vroiau sa intoarca, mutau captatorii manual...


Este foarte posibil sa fi existat asa ceva in anul 2000, cand s-a inlocuit conducta principala de termoficare de pe Bd. Iuliu Maniu. Eu insa nu-mi amintesc 100% de existenta buclei, asa cum este cazul cu cea de la Drumul Taberei 34.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 Nov 2005 22:54 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7967
La Drumul Taberei 34 bucla a disparut prin 2002.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Gangul ºi linia 43
PostPosted: Tue 13 Dec 2005 00:48 
bogdan71 wrote:
Intrebare de 10 puncte: cand s-a astupat (cat mai exact) ies?irea strazii Masina de Paine in Stefan cel Mare ? (in 1973, 43 mergea deja pe Colentina). Astazi mai e doar un gang prin care poate intra sau iesi (dar nu ambele simultan) un autoturism. Oricum, cretina idee sa blochezi iesirea unei strazi atat de lungi.


Nu stiu sa-ti spun exact anul in care s-a astupat acea strada, stiu insa ca in 1970 s-au construit primele blocuri pe Sos. Stefan cel Mare. Blocurile se terminau unde se termina si Str. Masina de Paine, strada care intrase in atentia restauratorilor, dar care a fost demolata. 43 (sau 143) a fost mutat pe Colentina atunci cand s-a construit Pasajul Obor (undeva intre anii 1982-1985, nu stiu sigur).
In anii 1976-1980 s-a construit si blocul cu ACR-ul (colt Stefan cel Mare+Colentina) si atunci a luat fiinta gangul ala unde de cateva ori era sa fiu luat pe sus de autoturismele care veneau de pe str. Masina de Paine. Tot atunci (1976-1980) a fost demolat Targul Mosilor si jumatate din Piata Obor, in acel loc construindu-se magazinul Obor si blocul ALMO de deasupra lui.
Demolarea Caii Mosilor, de la Obor la Bd. Carol I, a inceput in anul 1980 sau 1981. Forma actuala a Caii Mosilor, cu tot cu trecerea liniei tramvaiului 21 pe dale din beton, a fost finalizata in 1983. Tot atunci s-a inregistrat un fenomen ingrijorator: in primele luni de circulatie ale lui 21 pe noile dale din beton, din cauza vibratiilor, majoritatea fatadelor noilor (pe atunci) blocuri au cazut. Nu s-a spus insa nimic: blocurile faceau parte din planul cincinal si din realizarile epocii de aur. :twisted:

Atentie cand mergeti in magazinul Obor: faceti-va repede cumparaturile si plecati. Daca va prinde un cutremur, acolo ramaneti. Blocul ALMO a fost cel mai grav avariat la cutremurul din 1977, dintre toate cladirile inalte ale sectorului 2.

bogdan71 wrote:
whitewolfcata, intr-un alt topic wrote:
Eu imi aduc aminte, foarte vag si incetosat, de o mica ramificatie pentru intoarcerea troleibuzelor, undeva in dreptul Pietei Veteranilor sau la Gorjului... Acolo, troleibuzele care mergeau spre Liceul Auto, sa zicem, puteau sa se intorca fara sa mai parcurga intregul traseu pentru a intoarce la Master sau la Liceul Auto... Am visat sau a fost ceva? Ca Vali ma asigura ca nu a fost asa ceva...
Nu era un macaz propriu-zis, era doar o mica bucla, daca vroiau sa intoarca, mutau captatorii manual...


Este foarte posibil sa fi existat asa ceva in anul 2000, cand s-a inlocuit conducta principala de termoficare de pe Bd. Iuliu Maniu. Eu insa nu-mi amintesc 100% de existenta buclei, asa cum este cazul cu cea de la Drumul Taberei 34.


Asa este. Acolo unde incepe str. Dreptatii, troleibuzele de pe Iuliu Maniu (61, 62) o luau prin... parcarea de langa bulevard, dupa care faceau la stanga, traversau bulevardul si intorceau. A fost insa cam 1 an de zile situatia asta, atunci cand s-a inlocuit conducta de distributie a apei pentru cartierul Militari (lucrare efectuata de RADET si Apa Nova). Troleibuzele circulau normal prin acea bucla, nu era nevoie de nici o mutare a captatorilor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Dec 2005 23:49 
De la 10 nov. 1960 nu am mai circulat trenuri inspre Gara Filaret.
Depoul Victoria (pe atunci Bonaparte, mai traziu Ilie Pintilie) a fost infiintat in 1872, cand s-a deschis prima linie de tramvai (cu cai) din Bucuresti.
Ca sa revenim la cai ferate, exista o cale ferata care o lua pe Bd. Geniului, ajungea la leul, supra travesa Spl. Indepnedntei (cand l-au bagat pe 13 pe Sos. Grozavesti, avnatajul era ca linia de tramvai trecea pe sub calea ferata, cand 13 mergea pe Sos. Cotroceni linia de tramvai se intersecta cu calea fearata), apoi calea ferata intersecta Cal. Giulesti, dupa care ajungea la Gara de Nord (linia asta lega linia ferata de Giurgiu cu Gara de Nord). Pe calea ferata de pe Sos. Progresului ("Trafic Greu") a incercat acum vreo 2 ani sa mai circule o locmotiva diesel-hidraulica.
Linia ferata care mai exitsa in anii '80 prin Tei ajungea la Gara de Est (Obor)-cand a fost infintata gara nu exista actuala linie. De la Gara de Est (Obor) mai pleca o linie care interescta Sos. Pantelimon si Str. Socului (azi Bd. Chsinau), linia trecea pe Str. Macazului (care pana la constructia blocurilor era maui lunga). In cele din urma se ajungea la calea ferata care intra in curtea Fabricii de paine "Titan". Linia din Tei ajungea in cele din urma pe actuala Str. Barbu Vacarescu, traversa lacurile pe la actualul pod de langaf fosta Fabrica de Glucoza (actualul Hotel "Caro") apoi mergea in continuare pe actualele strazi Barbu Vacaresu si Capitan Av. Alexandru Serbanescu, iar la actualul Pasaj (Pod) Baneasa-cel pe care trece tramvaiul 5 se unea cu linia de Constanta (iesirea se facea inspre Gara Baneasa-fosta Regala). O parte din linie a mai fosta folosita pana la constructia blocurilor din Cart. Aviatiei-exista chiar si o halta, Halta Hersatrau. Linia din tei a fost inchisa in 1957, iar cea din Pantelimon prin 1963-69, desi intr-o carte care facea referi la unele modernizari ce vroiau a se face in Bucuresti, se spunea ca ambele linii urmau sa fie inchise (din cauza ca se marise traifcul). Nu stiu cand a fost deschisa actuala linie ce vine la Gara de Est (Obor), dar in harta mea din 1936 apare.
Depoul Dudesti a fost infintat in 1939, iar Autobaza Nordului in 1960 (intre 1960 si 1969 a fost deou de troleibuze). Primul depou de troleibuze a fost la fostul Hipodrom Baneasa (unde e acum R.O.M.E.X.P.O.).
Prima linie de troleibuz din Bucuresti a fost deschisa in nov. 1949, purta indicativul 81 si circula intre P-ta Presei si P-ta Victoriei. Au circulat pe ea 4 troleibuze sovietice "MTB"-82 (in total s-au importat 8 in Bucuresti, si 5 la Timisoara-toate au ajuns la fier vechi). Initial reteau de troleibuze din Bucuresti functiona la 550 V!!!


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 17 Dec 2005 23:54 
Actualmente,cea mai veche linie de troleibuz,care si-a pastrat sensibil acelasi traseu timp de 45 de ani,este 85.Are acest traseu din 1960.Iar la vatra luminoasa se retrage inca din anii aceia.Linia 81: PACAT.Si totusi sa multumim rusilor;de la ei am avut primele troleibuze.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2005 02:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
nokia2010 wrote:
De la 10 nov. 1960 nu am mai circulat trenuri inspre Gara Filaret.
Depoul Victoria (pe atunci Bonaparte, mai traziu Ilie Pintilie) a fost infiintat in 1872, cand s-a deschis prima linie de tramvai (cu cai) din Bucuresti.
Ca sa revenim la cai ferate, exista o cale ferata care o lua pe Bd. Geniului, ajungea la leul, supra travesa Spl. Indepnedntei (cand l-au bagat pe 13 pe Sos. Grozavesti, avnatajul era ca linia de tramvai trecea pe sub calea ferata, cand 13 mergea pe Sos. Cotroceni linia de tramvai se intersecta cu calea fearata), apoi calea ferata intersecta Cal. Giulesti, dupa care ajungea la Gara de Nord (linia asta lega linia ferata de Giurgiu cu Gara de Nord). Pe calea ferata de pe Sos. Progresului ("Trafic Greu") a incercat acum vreo 2 ani sa mai circule o locmotiva diesel-hidraulica.
Linia ferata care mai exitsa in anii '80 prin Tei ajungea la Gara de Est (Obor)-cand a fost infintata gara nu exista actuala linie. De la Gara de Est (Obor) mai pleca o linie care interescta Sos. Pantelimon si Str. Socului (azi Bd. Chsinau), linia trecea pe Str. Macazului (care pana la constructia blocurilor era maui lunga). In cele din urma se ajungea la calea ferata care intra in curtea Fabricii de paine "Titan". Linia din Tei ajungea in cele din urma pe actuala Str. Barbu Vacarescu, traversa lacurile pe la actualul pod de langaf fosta Fabrica de Glucoza (actualul Hotel "Caro") apoi mergea in continuare pe actualele strazi Barbu Vacaresu si Capitan Av. Alexandru Serbanescu, iar la actualul Pasaj (Pod) Baneasa-cel pe care trece tramvaiul 5 se unea cu linia de Constanta (iesirea se facea inspre Gara Baneasa-fosta Regala). O parte din linie a mai fosta folosita pana la constructia blocurilor din Cart. Aviatiei-exista chiar si o halta, Halta Hersatrau. Linia din tei a fost inchisa in 1957, iar cea din Pantelimon prin 1963-69, desi intr-o carte care facea referi la unele modernizari ce vroiau a se face in Bucuresti, se spunea ca ambele linii urmau sa fie inchise (din cauza ca se marise traifcul). Nu stiu cand a fost deschisa actuala linie ce vine la Gara de Est (Obor), dar in harta mea din 1936 apare.
Depoul Dudesti a fost infintat in 1939, iar Autobaza Nordului in 1960 (intre 1960 si 1969 a fost deou de troleibuze). Primul depou de troleibuze a fost la fostul Hipodrom Baneasa (unde e acum R.O.M.E.X.P.O.).
Prima linie de troleibuz din Bucuresti a fost deschisa in nov. 1949, purta indicativul 81 si circula intre P-ta Presei si P-ta Victoriei. Au circulat pe ea 4 troleibuze sovietice "MTB"-82 (in total s-au importat 8 in Bucuresti, si 5 la Timisoara-toate au ajuns la fier vechi). Initial reteau de troleibuze din Bucuresti functiona la 550 V!!!


De curiozitate: unde ai gasit toate informatiile astea ? Inclusiv cea cu inchiderea liniilor de tramvai din centru (19 dec. 1964), pe care am citat-o in deschiderea topicului "Amintiri". Mi se par extrem de interesante si in sursele mele (Ghidul Bucuresti 1962, Ghidul Strazilor 1969, Ghidul Turistic Berindei-Bonifaciu 1980, Ghidul ITB 1973) nu se gasesc. Macar sa stiu cu ce sa ii stresez pe buchinistii de la Universitate, daca cu Ghidurile ITB mai vechi stau prost :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Dec 2005 00:11 
Eu m-am uitat si pe ziarul "Informatia Bucurestiului"
Ghidul Bucuresti, 1962 si 1963 mi l-a imprumtat cineva.
Eu am Ghdiul strazilor din 1969, care la sfarsit are o harta a traseelor de tramvaie, troelibuze si autobuze, plus liniile de noapte! Am si ghidul transporturilor din 1982 si 1984.
Harta din 1936 e mostenire de familie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 19 Dec 2005 01:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
Sa inteleg ca ai colectia completa din anii '60-'80 ? Si eu ma gandeam sa ma documentez din "Informatia", dar nu am timp sa stau prin bibliotecile care detin toata arhiva... in orice caz, asta e cea mai buna solutie(desi cere o munca titanica) de a reface cu exactitate evolutia traseelor ITB, evolutie care nu cred sa fi fost monitorizata nici macar de institutia in cauza.

Nefiind atat de inspirat sa-mi tin un jurnal(desi in perioada 1985-1990 as fi avut ce nota in el), imi amintesc doar aproximativ datele unor schimbari majore (eliminarea liniilor de tramvai din Militari sau de pe Splaiul Independentei, a celor de troleibuz din centru etc.). Nu imi mai amintesc insa date exacte sau modificari de mai mica anvergura, pe care astazi le consider interesante.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jan 2006 16:56 
Pe site-ul RATB, www.ratb.ro, este o sectiune dedicata URAC unde sunt cateva informatii interesante, ma intreb cat de corecte sunt, dintre care am ales cateva pe care le-am postat aici,
1970 :: Se realizeaza vagonul articulat prototip V3A
1971 :: Vagonul V3A intra in circulatie
1972 :: Se da in functiune Hala de fabricatie vagoane V3A
1980 :: Se realzeaza troleibuzul dublu articulat (tipul MEGA).
1981 :: Se da in circulatie primul tren urban 2XV3A cu o capacitate de 600 de calatori pe traseul Sf. Vineri - Platforma Chimica Dudesti
1982 :: Incepe constructia variantei reduse de tramvai simplu articulat (V2A) prin eliminarea unitatii de caroserie din centrul vagonului V3A si a unui boghiu purtator
1983 :: Incepe executia de vagoane V3A si V2A, bidirectionale, cu doua posturi de conducere si usi pe ambele parti
:: Incepe echiparea autobuzelor cu rezervoare si dispozitive pentru alimentarea cu gaze
1984 :: Incepe realizarea de troleibuze amenajate pentru transportul de marfa
1985 :: Incepe constructia de vagoane articulate pentru orasele din tara (primul lot este pentru Constanta, apoi Ploiesti, Craiova, Brasov).
1988 :: Se fabrica cel de al 500 lea tramvai V3A
:: Se realizeaza trenul urban format dintr-un vagon motor si doua remorci (EP/V3A + EP/V3A + V12/V3A)
:: Se realizeaza primul troleibuz echipat cu chopper
1993 :: Incepe modernizarea vagoanelor V3A, in baza unui proiect propriu
1995 :: se dau in folosinta primele troleibuze rezultate din transformarea autobuzelor Saurer
1999 :: Se fabrica cel de - al 100-lea tramvai V3A - M
:: Se finalizeaza prototipul existent de tramvai V2ST din transformarea vagoanelor Tatra
2001 :: este promulgata Legea privind ratificarea Contractului de finantare intre Romania, Banca Europeana de Investitii si Consiliul General al Municipiului Bucuresti pentru finantarea Proiectului privind infrastructura urbana in Bucuresti, semnat la Luxemburg la 18 decembrie 2000 si la Bucuresti la 19 decembrie 2000. Proiectul cuprinde si o componenta referitoare la modernizarea a 126 de tramvaie Tatra si transformarea lor in 63 de tramvaie simplu articulate, precum si instalarea a 3000 de unitati de taxare - validatoare de generatie noua in cadrul intregului parc de tramvaie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2006 09:18 
Ce-a patit #4013? E disparut de foarte mult timp, mi-e greu sa cred ca a fost casat "normal", la atingerea numarului de kilometri necesari, a avut vreun accident, ceva?


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2006 10:45 
Exista pe forumul vechi o poza cu el la Craiova. Se pare ca acolo a ramas, dar nu a circulat vreodata la Craiova.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 05 Jan 2006 11:44 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
Poza cu #4013 intr-un depou din Craiova este datata 25 martie 1990.
E totusi straniu ca doar un singur vagon dintr-o serie de 49 sa nu mai poata fi reparat dupa numai 7-8 ani in serviciu, in timp ce celelalte 48 sa reziste mai bine de 20 de ani.

Exista posibilitatea (aproape sigura, zic eu) ca #4013 sa fi revenit in Bucuresti, unde ori s-a mai tarait ceva timp, ori si-a dat obstescul sfarsit in fundul vreunui depou. Cel mai probabil este ca a fost dezmembrat si s-a refolosit ce s-a mai putut de la el.

Prin 1999, multe dintre vagoanele V2A ajunsesera intr-o stare jalnica. Exista niste poze foarte sugestive cu #4015 (linia 24, statia Gara de Nord) in sensul asta. Eu cred ca RATB-ul s-a gandit sa le caseze o data cu EP-urile, dar ulterior si-au facut niste calcule si au vazut ca inca nu se poate. Asa ca prin 2001 au inceput sa le repare. Nu la fel cum au reparat vagoanele V3A, de capacitate mai mare. Achizitionarea de catre RATB a 50 de tramvaie noi va duce foarte probabil la casarea vagoanelor V2A. Etapizat, fireste. Cele reparate in 2004-2005 vor mai rezista cativa ani.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Jan 2006 00:42 
linii disparute cu putin inaintea lui 2000:

Troleibuz: Linia 81. Sfintii voievozi-gara de nord-Calea grivitei-Soveja-Expozitiei-Piata presei libere.(traseul modificat)Astfel,in martie 2000,s-a zis cu cea mai vehe linie de troleibuz din Bucuresti.

Tramvai: Linia 52: Gara de nord(dupa desfiintarea capatului de la berthlot)-stefan cel mare-lizeanu-gara Obor.

Autobuz:Linia 278: Ipromet-pasaj Grant-maternitate giulesti-Orhideea-Gara basarab-gara de nord-stirbei voda-sala palatului.Practic de la podul grant se unea cu 178.A disparut deoarece se suprapunea mult peste 44.Oricum era mai plin 44 dupa podul grant decat 278.

Linia 110: Gara de nord-Banu manta-Ion mihalache(fost 1 mai)-Manastirea Casin-P-ta Charles de Gaulle-Aviatorilor-Sos pipera-CFR Constanta(cu 112).Traseul inainte a fost comun cu al lui 282 pe langa patinoar Floreasca pana la Barbu Vacarescu,apoi mergea spre aviatiei,unde se ducea spre CFR Constanta.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 08 Jan 2006 23:11 
Offline
User avatar

Joined: Sun 23 Oct 2005 15:00
Posts: 51
Location: Bucuresti, statia Petre Ispirescu
Linii de tramvai in 1987:

1 Romprim-Pasajul Colentina (circula pe traseul actual)
2 Dep Alexandria, Cal. Rahovei, Tudor Vladimirescu, Sos Panduri, Bd. Timisoara,Bd. Vasile Milea, Cal Grozavesti, Sos Orhideelor, Sos Giulesti, Cart 16 Februarie
3 P-ta Presei Libere, Bd. Marasti, Ion Mihalache, Str Dr. Felix, Str. Buzesti, Str Berzei, Cal Plevnei, Cismigiu
4 P-ta Presei Libere, Bd. Marasti, Ion Mihalache, Str Dr. Felix, Str Sevastopol, Stefan Cel Mare, Lizeanu, Reinvierii, Cartier Colentina
5 Aeroportul Baneasa-Sf Gheorghe pe traseul actual.
6 Laromet, Bucurestii Noi, Calea Grivitei, Gara de Nord, Gen Berthlot
8 Dep Militari, Valea Cascadelor. Bd. Timisoara, Str Brasov, Ghencea, 13 Septembrie, Tudor Vladimirescu, Cal Rahovei, P-ta Ferentari
9 IMGB Berceni, Ion Iriceanu, Sos Oltenitei, Pieptanari, Sos Viilor, Tudor Vladimirescu, Panduri,Razoare, Vasile Milea, Sos Grozavesti, Sos Orhideelor, Gara Basarab.
10 Mezes, Sos Chitilei, Cal. Grivitei, Gara de Nord, Gen Berthlot
11 Romprim-16 Februarie, circula prin Tudor Vladimirescu, Panduri, in rest traseul actual
12 Cfr Progresul-Gara Basarab, circula tot pe T. Vladimirecu, Panduri
13 Granitul-Gara de Nord, circula pe acelasi traseu cu actualul 46, mai putin portiunea Sevastopol
14 Granitul- Sf Gheorghe via Bd. Ferdinand (traseul actual)
15 Dep Alexandria, Cal Rahovei, Sos Viilor, Dr. Istrate, Bd. Marasesti, Calea Dudesti, Camil Ressu, Th. Pallady, Compex Ratb Titan (asta ar trebui sa fie traseul lui si acuma)
16 Complexul Ind. Pipera-Sf. Gheorghe (circula pe traseul actual)
17 Complexul Ind Pipera, Dimitrie Pompei, Sos Petricani, Bd. Lacul Tei, Lizeanu, Bucur Obor, Mihai Bravu, Dristor, Cal Dudesti, Timpuri Noi, Serban Voda, Pieptanari, Sos Giurgiului, CFR Progresul
19 Complex Ratb Titan, Th. Palady, P-ta Titan (Salajan), Camil Ressu, Dudesti, Timpuri Noi, Seban Voda, Sura Mare
20 Laromet-Cismigiu, singura difernta fata de traseul actual era ca ocolea P-ta Victoriei prin Dr. Felix, Dr. Sergiu
21 Pasaj Colentina-Sf Gheorghe (traseul actual)
23 Zetarilor, Prel. Ferentari, Cal Ferentari, Cal Rahovei, Sos Viilor, Dr. Istrate, Sos Marasesti, Octavian Goga, Cal Dudesti, Camil Ressu, Liviu Rebreanu, Faur Poarta 4
24 Republica, Bd. Basarabia, Bd. Chisinau, Sos Pantelimon, Bd. Ferdinand, Bucur Obor, Sos Stefan Cel Mare, Iancu de Hunedoara, Str. Sevastopol. Dr. Felix, Ion Mihalache, Bucurestii Noi, Cart. Damaroaia.
25 Dep RATB Militari, Valea Cascadelor, Bd. Timisoara, Razoare, Sos Panduri, Tudor Vladimirescu, Sos Viilor, Pieptanari, Sos Giurgiului, Cfr. Progresul.
26 linie circulara in ambele sensuri:
Bd. Dinicu Golescu, Gara Basarab, Sos Orhideelor, Pod. Grozavesti, Bd. Vasile Milea, Razoare, Sos Panduri, T. Vladimirescu, Sos Viilor, Pieptanari, Sos Oltenitei, P-ta Sudului, Calea Vacaresti, Mihai Bravu, Bucur Obor, Sos Stefan Cel Mare, Iancu de Hunedoara, Str. Sevastopol, Str Buzesti, str Berzei, si din nou Dinicu Golescu.
27 Complex Ratb Titan, Th. Palady, P-ta Titan (Salajan), Camil Ressu, Dristor, Mihai Bravu, Sos Stefan Cel Mare, Iancu de Hunedoara, Str. Sevastopol, Al. I Cuza, I Gh. Duca, Gara de Nord, cu intoarcere prin Cal Grivitei, Nicolae Titulescu, Dr. Sergiu, Str Sevastopol, apoi traseul de baza
28 Granitul, Sos Garii Catelu
29 CFR Progresu, Sos Giurgiului, Jilava
33 Granitul-Sf. Gheorge via P-ta Iancului (actualmente circula tramvaiul 5 pe acest traseu)
34 Romprim- Gara de Nord (circula pe atunci prin Str Sevastopol)
35 Depoul Ratb. Militari-Cismigiu via Pod Grozavesti (traseul actual)
36 Republica, Bd. Basarabia, Bd. Chisinau, Sos Pantelimon, Sos Iancului, Bucur Obor, Sos Stefan Cel Mare, Lizeanu, Lacul Tei, Complexul Pipera
38 Complex Ratb Titan, Th. Palady, P-ta Titan (Salajan) (un traseu mic si ciudat, tinand cont ca dubla 3 linii: 15, 19, 27. E posibil sa fi fost linie de noapte)
39 un posibil traseu circular: Zetarilor, Prel. Ferentari, Cal Ferentari, Cal Rahovei, Sos Viilor, Pieptanari, Sos Giurgiului, Str. Anghel Alexandru, Zetari
40 Republica- Sf Gheorghe via P-ta Muncii (actualmente parte a traseului lui 16)
41 P-ta Presei Libere-Cart T. Vladimirescu (actualul "metrou usor")
44 Cart 16 Februarie, Calea Giulesti, Gara Basarab, Bd. Dinicu Golescu, Str Berzei, Cismigiu (traseul actual)
45 Mezes-Gen Berthlot ocolea P-ta Victoriei prin Dr. Felix si Dr. Sergiu
50 Aeroportul Baneasa, Sos Aerogarii, Pasajul Aviatiei, Str. Av. Serbanescu, Str. Barbu Vacarescu, Sos Stefan Cel mare, Bucur Obor, Sos Mihia Bravu, Dristor, Camil Ressu, Liviu Rebreanu, Faur Poarta 4
55 P-ta Presei Libere, Bd. Expozitiei, Clabucet, Cal. Grivitei, Gara De Nord, Str. Berzei, Cismigiu.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2006 11:54 
Linia 52 tramvaie a fost defintata la 1-IV(04)(aprilie)-2000.
Cand au inceput sa construiasca blocurile la P-ta Victoriei, au scos tramvaiele care circulau pe la P-ta Victoriei (20...). Asa ca 20 nu mai venea pe Bd. 1 Mai (Ion Mihalache), traversa P-ta Victoriei si o lua apoi pe Buzesti, ci o lua de la intersectia 1 Mai/Bd. Banu Mnata pe Str. Dr. Iacob Felix, Sos. Nicolae Titulescu, Cal. Grivitei, Gara de Nord de unde mergea la Nuferilor (G-ral Berthelot).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2006 12:01 
Linia 38 era facuta pt. zona industriala din Titan-Salajan. De aia dubla celelalte linii.
Si 26 mai circula in 1987. Eu stiam ca il desfinatesera in 1986 (sau cel putin varianta de nopate, linia 56).


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2006 12:28 
Offline
User avatar

Joined: Sun 23 Oct 2005 15:00
Posts: 51
Location: Bucuresti, statia Petre Ispirescu
Linia 26 a circulat pana in 1990 cand a fost dat in folosinta Pasajul Victoria. Din acel moment linia de pe Sevastopol a fost abandonata, iar traseul circular nu a mai fost posibil.
Liniile 24, 27, 50 au circulat pe Mihai Bravu-Stefan cel Mare pana la darea in folosinta a tronsonului de metrou Gara de Nord-Dristor 2 in august 1989. Aparitia metroului a facut inutile aceste linii din punct de vedere al Ratb.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 09 Jan 2006 14:19 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
icsilviu wrote:
Liniile 24, 27, 50 au circulat pe Mihai Bravu-Stefan cel Mare pana la darea in folosinta a tronsonului de metrou Gara de Nord-Dristor 2 in august 1989. Aparitia metroului a facut inutile aceste linii din punct de vedere al Ratb.


In ianuarie 1989, 24 deja nu mai circula de ceva timp(cred ca din mai 1988) pe Stefan cel Mare, avand traseul Damaroaia - Mihalache - Dr. Felix - Dr. Sergiu - Buzesti - Cl. Grivitei - Nuferilor (Berthelot). Se incepusera de fapt lucrarile la metroul de pe Grivita, cu desfiintarea tramvaielor 6 si 10. Prin iunie 1989, 45 a fost deviat prin Sos. Titulescu - Cl. Grivitei pana la Berthelot. 20 si 24 au continuat sa mearga pe Dr. Felix si Dr. Sergiu, pana la inaugurarea liniei de pe Mihalache intre Dr. Felix si intersectia Polizu-Sevastopol-Dr. Sergiu.
Tot in 1988 a aparut si linia 52 intre Berthelot si Republica (data infiinta?rii nu o stiu exact), ulterior deviata la Gara Obor.

O alta linie care a rezistat ceva mai mult pe Stefan cel Mare (in plus fata de 26, 27 si 50) este 4, deviata la Berthelot. Desfiintarea acesteia cred ca s-a facut in 1991 sau 1992, deci a mers o vreme prin Pasajul Victoria - Sos. Titulescu - Cl. Grivitei.

Terminarea lucrarilor la metroul de pe Stefan cel Mare nu a insemnat si reluarea civilizata a mersului tramvaielor. Multe dintre catacombe au ramas ani de zile, pana prin 1993 sau 1994 - sina serpuind printre ele. Iar statia de la Dr. Grozovici a reaparut dupa 1995.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jan 2006 11:48 
Icsilviu, 5 nu circula in 1987 pe traseul actual inspre Sf. Gheorghe, ci pe traseul vechi, adica pe Barbu Vacarescu o facea la Dinamo la stanga pe Sos. Stefan cel Mare, apoi la Str. Galati (azi Vasile Lascar) o facea la dreapta pe Str. Galati, si deabea de la P-ta Galati (azi Gemeni) intra pe actualul traseu. Cand l-au bagat pe 5 pe Tunari, 50 n-a mai circulat inspre Baneasa (probabil mergea pana la Dristorului). 5 a inceput sa circule pe Tunari prin 1988 cred.
Mai tin minte intamplarea tragi-comica din prima zi cand 5 a inceput sa circule pe Tunarilor. Trebuia sa ajung cu la bunica-mea in Floreasca (la ea acasa) si il asteptam pe 5 la Sf. Gheorghe, dar numai ca 5 numai venea. Intr-un tarziu am aflat ca isi modificase traseul, si nu mai intra pe bucla de la Sf. Gheorge.
26 nu mai circula in 1989, sau in anul in care au desfintat tramvaiele pe Sevastopol. Ultimele tramvaie care au cirulat pe Sevastopol au fost 34 si 51. 34 intra pe Sevastopol via Clopotarii Vechi si Grigore Alexandrescu, apoi o lua pe Buzesti si Berzei, la P-ta Virgiliu o cotea pe Dinicu Golescu, pe vechea curba a lui 26, dupa care o lua inspre Gara Basarab via Gara de Nord.
51 mergea cu 34 pana la intersectia Buzesti cu Cal. Grivitei, dupa care o lua pe Cal. Grivitei inspre G-ral Berthelot. Chiar n-am inteles de ce au scos tramvailele de pe Sevastopol.
La un momentdat mergeam numai cu metroul inspre Gara de Nord, si ma miram ce cauta 34 pe Cal. Grivitei, la Gara de Nord.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jan 2006 13:05 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:16
Posts: 162
Location: Bucuresti, sector 3
nokia2010 wrote:
26 nu mai circula in 1989, sau in anul in care au desfintat tramvaiele pe Sevastopol. Ultimele tramvaie care au cirulat pe Sevastopol au fost 34 si 51. 34 intra pe Sevastopol via Clopotarii Vechi si Grigore Alexandrescu, apoi o lua pe Buzesti si Berzei, la P-ta Virgiliu o cotea pe Dinicu Golescu, pe vechea curba a lui 26, dupa care o lua inspre Gara Basarab via Gara de Nord.
51 mergea cu 34 pana la intersectia Buzesti cu Cal. Grivitei, dupa care o lua pe Cal. Grivitei inspre G-ral Berthelot. Chiar n-am inteles de ce au scos tramvailele de pe Sevastopol.


Tramvaiele de pe Clopotarii Vechi - Grigore Alexandrescu - Sevastopol intrerupeau traficul rutier de pe Bd. Ana Ipatescu (Lascar Catargiu). In decembrie 1989 inca mai circulau pe acolo. Abia prin 1990 au fost reorientate prin Pasajul Victoria. Resturi ale sinei de pe Clopotarii Vechi au dainuit pe Bd. Ana Ipatescu pana prin aprilie-mai 1996, cand in fine nu s-a mai asfaltat peste ele, ci au fost scoase efectiv dalele de beton.

Linia 51 nu exista in ianuarie 1989...poate spre sfarsitul anului sa fi fost infiintata. Nu mai tin minte exact traseul...pe forumul vechi am publicat lista traseelor de tramvaie conform hartii din 1994.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 10 Jan 2006 20:03 
bogdan71 wrote:
Tramvaiele de pe Clopotarii Vechi - Grigore Alexandrescu - Sevastopol intrerupeau traficul rutier de pe Bd. Ana Ipatescu (Lascar Catargiu). In decembrie 1989 inca mai circulau pe acolo. Abia prin 1990 au fost reorientate prin Pasajul Victoria.

In vara lui 1991 inca mai mergeau tramvaie pe Sevastopol, dar numai pentru retragerea la depou. Linia a disparut in momentul in care s'au finalizat lucrarile pe bd.Stefan cel Mare si pasajul Victoria. Stiu sigur acest lucru pentru ca imi amintesc ca mergeam pe mijlocul strazii Sevastopol cu mai multi colegi, iar ei m-au intrebat daca nu trec tramvaie, iar eu le spuneam ca nu mai circula tramvaie pe acolo. Tramvaiul era la cativa metri in spatele nostru, dar vatmanul nu s'a obosit sa claxoneze. Mergea la fel de repede ca si noi.


Top
  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1689 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 57  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group