TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 07 Jul 2020 12:47

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 1716 posts ]  Go to page Previous  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58  Next
Author Message
PostPosted: Tue 05 Apr 2016 06:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Piața Brătianu (Universității), anul 1940.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 14 Apr 2016 02:35 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
O Skoda cu probleme la dantura si alte bunaciuni din '58...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 20 May 2016 02:26 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 649
Location: Bucuresti, Militari
Vedere aeriana a Bucurestiului in 1966 http://fostulbucuresti.github.io/#13/44 ... 6.0733/!a3
Marind harta se pot observa detalii ale unor zone - capatul de tramvai de la Stavilarul Ciurel, bucla din cartierul Militari a lui 13 etc.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 20 May 2016 22:57 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
rosetti61 wrote:
Vedere aeriana a Bucurestiului in 1966 http://fostulbucuresti.github.io/#13/44 ... 6.0733/!a3
Marind harta se pot observa detalii ale unor zone - capatul de tramvai de la Stavilarul Ciurel, bucla din cartierul Militari a lui 13 etc.
Are si vederi din 1927 si 1938. In 1938: (sasiurile de) Renault din curtea Depoului Bonaparte?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 22 May 2016 17:49 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 172
Fantastica imaginea ! Ma intreb care este sursa...

Am insa indoieli ca anul este, intr-adevar, 1966. De exemplu, Bd. Metalurgiei deja este structurat pe partea din dreapta, desi, din informatiile mele, lucrarile au inceput mai tirziu (spre sfirsitul anilor '60, inceputul anilor '70).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 May 2016 00:52 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
1689 wrote:
Fantastica imaginea ! Ma intreb care este sursa...
Astfel de imagini (si altele cu rezolutie mult mai buna chiar) au existat sau poate inca exista undeva in niste arhive foarte greu accesibile, pentru cel putin toate orasele mari din Romania. Este vorba de actiunea de cartografie si cadastru ce s-a desfasurat incepand din a doua parte a anilor 60. Se realizau prin imbinare de fotograme luate dintr-un avion de tip usor care zbura succesiv pe culoare paralele, la joasa altitudine.
1689 wrote:
Am insa indoieli ca anul este, intr-adevar, 1966. De exemplu, Bd. Metalurgiei deja este structurat pe partea din dreapta, desi, din informatiile mele, lucrarile au inceput mai tirziu (spre sfirsitul anilor '60, inceputul anilor '70).
Daca ar fi fost putin mai tarzie, ar fi trebuit sa apara unele constructii si amenajari ale urmatorilor ani, dar nu apar.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 23 May 2016 01:21 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
Ca sa ramanem doar in domeniu, Uzinele TV aratau in aerofotografie cam la fel ca in poza Agerpres din 1967, dar inca nu incepuse sa se extinda parcarea vehiculelor pe zona de iarba din sud-vest, de langa bucla pistei de incercari si rodaj. In 1967, se mai observa ca bucla nordica a pistei se micsorase putin si aparuse o hala noua, in constructie in coltul nordic al terenului.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 May 2016 06:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Bul. Magheru.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 30 May 2016 06:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Piata Unirii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 19 Jun 2016 16:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 321
Location: Timisoara
Romania Kruger Postcard Bucharest Bucuresti Hotel Ambasador bus trolley cars


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 19 Jun 2016 16:52 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 321
Location: Timisoara
BUKAREST Rumänien București Romania Walachei 1976 AK Auto Autobus Verkehr Bus
BUKAREST Rumänien București Romania Vintage Postcard 1976 AK mit Bauwerk und Bus


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 20 Jun 2016 10:50 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 321
Location: Timisoara
Original Romanian slide #1 35 mm-1969-Bucharest-Bus in Station


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 26 Jun 2016 12:38 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 321
Location: Timisoara
ROMANIA BUCURESTI UNIVERSITY SQUARE 1972 TROLLEY STATION
ROMANIA BUCHARES BUCURESTI 1969 UNIVERSITY SQUARE PUBLIC TRANSPORT TROLLEYS CARS


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 26 Jun 2016 16:22 
Offline
User avatar

Joined: Thu 15 Jan 2009 10:26
Posts: 4
Location: Bucuresti
https://picasaweb.google.com/1055801921 ... legiiICRET


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 31 Jul 2016 01:39 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
Pentru ca intamplator mi-am gasit vechi notite cu modificari de linii ITB din perioada 1984-1987, le voi posta in cele ce urmeaza, cu mentiunea ca nu am avut inspiratia notarii datei exacte si nici nu este completa aceasta lista a modificarilor. Totusi, m-am gandit ca ar putea fi de folos pentru cei ce studiaza evolutia istorica a traseelor. Unele informatii sunt banale, altele poate le vor gasi interesante. Sunt posibile si unele erori, dat fiind conditiile concrete in care am facut atunci notitele.

Tramvaie

- 3, 12: deviate Bd. T. Vladimirescu - Ho Si Min - G. Basarab - Gara de Nord - Dr. Felix
- 8, 37: deviate Bd. T. Vladimirescu
- 9, 11, 25, 26: deviate Ho Si Min
- 13: modificat Piata Iancului - Bucur Obor - Stefan cel Mare - Sevastopol - Al. I. Cuza - Sos . Titulescu, apoi desfiintat
- 18: linie noua in locul lui 103, Sf. Vineri - Piata Rahova, desfiintata apoi
- 22: deviat Vitan - Sos. Mihai Bravu
- 26: deviat Sos. Oltenitei - Calea Vacaresti; deviat pe Ho Si Min si schimbat capatul de linie dublu la Sura Mare
- 33: prelungit de la Piata Iancului la Str. Traian
- 34: modificat de la Dep. Spl. Unirii la Intrepr. Motoare Diesel, pe C. Vacaresti si Oltenitei
- 35: prelungit de la G. Basarab pe Dinicu Golescu - Buzesti - Al. I. Cuza - Sos. Titulescu
- 40: modificat de la Barajul Dunarii, pe Ion Sulea - 1 Decembrie 1918 - Intrepr. 23 August poarta 4
- 45: linie noua, Nuferilor - 1 Mai - Mezes
- 46: linie noua, varianta la 34, Titulescu - Bucur Obor - Splaiul Unirii
- 47: linie noua in locul lui 13 vechi, Granitul - Dimitrov - Piata Unirii - IREMOAS, apo desfiintat
- 48: linie noua, Progresul - Viilor - IREMOAS
- 49: linie noua, in locul lui 119, Granitul - Bucur Obor - Titulescu
- 50: linie noua, Sos. Pipera - Bucur Obor - Republica?
- 57: linie noua (speciala?) Piata 1848 - ?

Troleibuze


- 61: linie noua, varianta la 65, Dr. Taberei 34 - Universitate - Verdi
- 62: linie noua, varianta la 90, CET Vest - Universitate - Verdi
- 63: linie noua, varianta intre 84/92, Drumul Taberei 34 - Universitate - Barajul Dunarii
- 64: desfiintata inainte de 1984 (D. Petrescu - Piata Sudului - Podul Serban Voda)
- 65: modificata la Bd. Lacul Tei (rocada cu 98)
- 66: linie noua, in locul lui 209, Bd. Republicii - Mosilor - Bucur Obor - Spital Fundeni, cu intoarcere cu bucla Mosilor - Eminescu - Traian - D. Onciul - Republicii
- 67: linie noua, varianta scurta la 84-vest, Valea Ialomitei - Universitate - Dianei
- 68: linie noua infiintata inainte de 1984 in locul lui 108, V. Ialomitei - Romancierilor - Bodnaras - Gara de Nord
- 69: linie noua, V. Argesului - Compozitorilor - Universitate - Dianei
- 70: linie noua, varianta scurta la 84-est, V. Parvan - Universitate - Bd. Muncii
- 71: linie noua, V. Argesului - Compoyitorilor - Gara de Nord
- 73, 74, 76: scurtate dupa inaugurarea M2, la Mihai Bravu
- 79: linie noua in locul lui 179, Gara de Nord - Piata Romana - Dacia - Bd. Muncii, apoi scurtata de la Piata Romana
- 82: deviata in sensul spre aeroport prin Cartierul Baneasa; deviata prin Paris - Diana - Modrogan, apoi desfiintata
- 83: deviata in sensul spre aeroport prin Cartierul Baneasa; desfiintata dupa inaugurarea M2
- 86: scurtata de la Piata Romana
- 87: deviata Al. I. Cuza - Titulescu, apoi scurtata de la Piata Sf. Voievozi
- 90: scurtat din nou la Frigocom (varianta lunga redenumita 62)
- 94: modificata dupa inaugurarea M2, la Sura Mare, apoi desfiintata
- 95: desfiintata dupa inaugurarea M2
- 96: modificata la Gara de Nord
- 97: modificata la Laromet, in locul lui 377
- 98: modificata la Verdi (rocada cu 65)
- 99: D. Petrescu - Piata Sudului - Sura Mare (reinfiintata pe un mai vechi traseu din 1980), apoi desfiintata iarasi
- 681: (duminica) Sura Mare - Parc Herastrau?, apoi desfiintata
- 682: (duminica) linie noua, Piata Resita - Pionierilor - Aeroport Baneasa, apoi desfiintata
- 683: (duminica, initial prevazuta ca 73-lung, Dumitru Petrescu - Aeroport Baneasa) modificata Sura Mare - Piata Scanteii - Poligrafiei - Dridu, apoi desfiintata

Autobuze

- linii cu program restrans, notatie "in dreptunghi" (fie circula doar in zile de lucru, fie circula doar la ore de varf in zile de lucru): 100, 102, 104 (circulara, varianta la 165), 110, 112, 119, 120, 121 (Piata Drumul Taberei - IREMOAS), 124, 125, 126, 127, 129, 131, 132, 133, 144, 148, 153, 163, 167, 172, 173, 175, 176, 181, 201, 202, 209, 215, 218, 220, 225, 231, 239, 241, 244, 246, 250, 253, 275, 313, 321, 322, 331 (o perioada), 333, 334, 336, 346, 377, 379
- linii desfiintate la diferite momente: 106, 110, 119, 120, 127, 132, 134, 138, 142, 176, 179, 180, 181, 209, 212, 215, 218, 231, 235, 254, 275, 276, 278, 280, 300, 313, 315, 318, 330, 336, 349, 377
- linii noi: 182 (ICTB - Leul - G. Basarab - G. de Nord - 1 Mai - Miciurin - Piata Dorobanti - Cartier Floreasca - Cartier Tei - Doamna Ghica, apoi scurtata de la Gara Basarab, apoi deviata pe A. Constantinescu); 221 (ICTB - Drumul Taberei - Piata Moghioros, apoi desfiintata); 282 (Gara Basarab - Gara de Nord - Titulescu - Banu Manta - 1 Mai - Piata 7 Noiembrie - Arcul de Triumf - Piata Dorobanti - Cartier Floreasca - Cartier Tei - Doamna Ghica; 306 (Piata Scanteii - Podul Grant - Crangasi - Apusului); 361 (Piata Scanteii - ?)
- 109: scurtat la Piata Rosetti
- 116: scurtat dupa inaugurarea M2, capatul de la Piata Unirii la Piata Pieptanari
- 117: scurtat capatul de la Piata Natiunilor Unite la Piata Unirii
- 124: scurtat capatul de la Piata Romana la Piata Cosmonautilor
- 125: scurtat capatul de la Depoul Nitu Vasile la Bd. Metalurgiei
- 129: scurtat capatul de la Piata Romana la Str. Eminescu
- 131: scurtat capatul de la Piata Sudului la Podul Marasesti, apoi la Piata Romana (cu sens unic pe Caderea Bastiliei - Paris), prelungit la Aeroport Baneasa
- 133: modificat din traseu circular in traseu normal scurtat, Gara Basarab - Piata Victoriei - Piata Romana - HalaTraian - Pod Mihai Bravu, apoi deviat pe Sevastopol - Ilie Pintilie - Dorobanti
- 134: scurtat la Piata Romana, cu sens unic pe Caderea Bastiliei - Ilie Pintilie, apoi desfiintat
- 135: modificat intr-un sens pe Biserica Floreasca si in celalalt pe Calea Floreasca - Polona, apoi modificat pe Eminescu - Foisorul de Foc - Hala Traian
- 137: scurtat capatul de la Foisorul de Foc la Str. Luterana, deviere intr-un sens pe St. Furtuna
- 138: modificat de la Cpt. Grozeanu la IPROMET, apoi desfiintat
- 141: deviat de pe Secuilor prin Piata Sudului
- 142: modificat de la Piata Unirii la Piata Cosbuc, apoi desfiintat
- 143: modificat de la Bucur Obor pe la Hala Obor - Dimitrov - Baicului cap linie
- 152: scurtat capatul de la Leul la Str. Apusului
- 163: scurtat capatul de la G. Basarab la Mag. CFR 16 Februarie
- 175: scurtat capatul de la Podul Mihai Voda la Piata Unirii, apoi desfiintat
- 176: scurtat la Doamna Ghica, apoi desfiintat
- 178: modificat de Orhideelor pe la G. Basarab - Gara de Nord - Th. Aman - Piata Amzei - Magheru, cu retur pe Cosmonautilor - Stirbei Voda - Luterana (preluare si calatori 180/280 desfiintate), apoi revenit cu capatul la Sala Palatului
- 181: scurtare de la Piata Unirii, apoi modificare cu scurtare pe la Podul Marasesti, apoi desfiintat
- 182: scurtare de la G. Basarab, modificare pe A. Constantinescu
- 209: deviere pe Calea Mosilor, scurtare de la Piata Rosetti, apoi desfiintare
- 212: scurtare din ambele parti, ramas Bd. Metalurgiei - Piata Sudului - Vitan-Barzesti, apoi desfiintat
- 225: scurtare capat de la Depoul Nitu Vasile la Bd. Metalurgiei
- 232: scurtare capat de la Podul Mihai Voda la Piata Unirii, deviere prin Bd. Marasesti, deviere prin Piata Sudului si Bd. Metalurgiei
- 235: deviere prin Eminescu - Traian, apoi desfiintare
- 236: reinfiintare pe un nou traseu, cart. T. Vladimirescu - Drumul Taberei - Valea Cascadelor - Complex Apusului
- 244: scurtare capat de la Sura Mare la Piata Sudului
- 261: modificare intr-un sens prin Cartier Baneasa
- 275: scurtare capat de la Podul Mihai Voda la Piata Unirii, apoi desfiintare
- 331: scurtare capat de la D. Petrescu la Liceul Sincai, apoi la Coltea (plus deviere pe Al. Sahia - E. Grigorescu), apoi scurtare la Piata Romana
- 333: deviere pe Leontin Salajan - Socului - Pantelimon - Iancului
- 368: scurtare capat de la Piata Cosmonautilor la Str. Luterana, deviere intr-un sens pe St. Furtuna
- 642: linie noua (doar duminica, in perioada cand nu circula 331), Piata Dorobanti - Damaroaia

Maxi-Taxi

- 509 inexistent
- 510: linie noua, Piata Kogalniceanu - CET Sud Vitan
- 518 inexistent?
- 521(sau 522?): linie noua efemera, Piata ? - Piata Unirii - Cosbuc - 13 Septembrie - Puisor - Ghencea (dupa desfiintare tramvaie)
- 522, 523:linii noi?
- 524(?): linie noua, Piata Scanteii - Universitate - Sura Mare
- 525, 526, 527 inexistente?
- 528: Piata Kogalniceanu - Dorobanti - Intrepr. Cinescoape
- 529: Ag. Tarom Brezoianu - Dorobanti - Aeroport Otopeni (dupa suspendarea lui 349?)
- 530: modificat complet fata de traseul vechi sezonier anterior (Athenee Palace - Dorobanti - Parc Herastrau), Ag. Tarom Piata Amzei - Dorobanti - Aeroport Baneasa


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 31 Jul 2016 02:42 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 649
Location: Bucuresti, Militari
3, 8 si 37 au fost deviate pe Tudor Vladimirescu si Ho si MIn in 1985, la fel 13 pe la Gara cu reintrare la pod Izvor spre Piata Unirii si 20 dus prin Piata Unirii si 11 Iunie. Tramvaiele au fost scoase definitiv de la Unirii in octombrie 1986, 2 si 12 deviate pe la Ho si Min, din cauza refacerii liniei din Militari, 13 circula prin Stefan cel Mare la Gara de Nord. In 1986 a fost o debandada crunta in traseele mijloacelor de transport.
Devierea pe Ho si Min in loc de Leul s-a facut la inceputul lui 1987, prin ianuarie parca
18 la Sfanta Vineri a inceput sa circule de la sfarsitul lui 1983 si cred ca a fost singura linie care a folosit bucata de cale simpla de pe calea Vacaresti sa intoarca.
22, 26, 34 modificate pe Vacaresti in 1984 sau 85, nu mai stiu
45-48 au aparut in perioada 84-85, 49 in 1986, la fel 50 sos. Pipera - 23 August poarta4 care isi muta capatul la Aeroportul Baneasa din 1987.
57 a fost linie naveta Piata 1848 - Bucur Obor cand s-a inlocuit linia pe Colentina, ca si 51 in Mlitari (Lujerului - Gara Basarab), linie care a circulat din iunie pana in septembrie 1986. Au chinuit cartierul toata vara ca sa circule numai o luna si dupa aia sa scoata linia - nu stiau ca se apuca de pasajul Lujerului din toamna? Au crezut ca se poate proceda ca la Pasajul Muncii, unde tramvaiele au circulat pe toata perioada santierului, pe variante insa directiva a fost ca se muta tramvaiul pe Emil Bodnaras.

La troleibuze, 61-63 au aparut in perioada 1984-1985, nu stiu linia 62 cat a circulat, nu mai mult de 2 luni. Liniile 66, 68, 79 si 97 sunt electrificari de linii de autobuz, 67, 69, 70, 71 infiintate la inceputului lui 1986; liniile de pe directia nord-sud ciuntite si desfiintate in iunie 1986.

681 nu era in loc de 81? 683 a circulat D-tru Petrescu - Aeroportul Baneasa apoi a fost modifica de la Piata Resita.

Autobuzele au fost frecate cel mai mult, linii suspendate si apoi reinfiintate, scurtari, prelungiri, modificari de trasee. Cum s-a dat drumul la metrou in Mlitari au inceput sa umble la linii si sa reduca din suprapuneri insa dupa aceea au trecut fara menajamentele la scurtari de linii - 126 si 336 intorc la Leul, 236 isi schimba traseul de la Lujerului catre Ghencea. Cartierul ramane doar in tramvai, metrou si maxi-taxi. si vine si momentul 1986 cand "militarezii" isi iau adio si de la tramvai ramand la mila metroului si a liniilor de maxi-taxi, cea mai frecventa fiind 505 - mai era si un 514 Dreptatii - Bucur Obor, rara avis pe care nu l-am vazut decat pe harta ITB.

Extinderea liniilor de maxi taxi a inceput din 1982-1983 odata cu livrarea in masa a microbuzelor TV 105 si inlocuirea parcului limitat de Irannational. Au inceput sa infiinteze pe banda rulanta linii, unele pe trasee experimentale care au ramas sau nu in finctie de cerere.
509 a existat inainte de 1983 pe traseul Pajura - Piata Romana si apoi s-au gandit sa-l modifice experimental (a se citi zapaci, ca devenise un monstru) pe traseul Mezes - Bucurestii Noi - Pajura - Hotel Parc - Piata Scanteii - Arcul de Triumf - Piata Dorobanti - Piata Romana.
Alte doua trasee-monstru expoerimentale au fost 518 Piata Chibrit - Piata Victoriei - Piata Romana - Universitate - bd, Gh - Gheorghiu Dej - Piata Operei - podul Eroilor, 521 Cornisor - Colentina - bd. Lacul Tei - Dacia/Eminescu - Pta Romana/Cosmonautilor - Universitate. La ce traseu aveau nu e de mirare ca cele 3 linii nu au suscitat interesul decat in masura "s-a nimerit sa fie in statie". Alte linii si-au modificat traseul in mode repetat: 510 Titan - Piata Romana, au expedrimentat si pe asta si s-a desfiintat ca sa reapara pe traseul Kogalniceanu - CET Vitan pe care bineinteles ca nu a stat prea mult.
520 Zetarilor - Salaj - Piata Rosetti si 524 au avut cautare si nu le-a pascut desfiintarea insa la un moment dat au intrat in vrie au trantit niste linii experimentale cu indicative si trasee de te durea capul care mai mult dublau alte linii - 523, 525, 526, 527, de ultimele trei linii am vazut mai demult undeva dar nu mai stiu unde. N-au apucat mai mult de 2 luni. 522 a reaparut in 1989 CFR Progresul (sau sos,. Giurgiului cap 102?) - Dristor. 528 alt monstru care a sfarsit pe traseul 1 decembrie 1918 - Cinescoape, dupa el a urmat 538 Gara de Nord - Spitalul Fundeni si apoi un 509 reinventat Bd Muncii - Fundeni - Colentina - Piata Romana. Oricum, in perioada 1986-1989 s-au reinventat trasee de maxi-taxi intr-o veselie - 506 Crangasi - Gara de Nord, 510 Clabucet - 16 Februarie, cred ca dupa Kogalniceanu - Vitan, 517 dupa ce a servit glorios traseul Piata Unirii - Aeroportul Baneasa, moare ca dublura lui 139 ICTB - Piata Resita, traseu pe care l-am folosit de 2-3 ori, nu stiu cand a iesit silentios din peisaj.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 10 Sep 2016 16:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Vedere color.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 Sep 2016 01:08 
Offline

Joined: Mon 03 Jul 2006 12:39
Posts: 649
Location: Bucuresti, Militari
Sunt calde (FB Caleidoscop) , mai putin prima.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 Sep 2016 12:49 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
rosetti61 wrote:
Sunt calde (FB Caleidoscop) , mai putin prima.

Quote:
O zi de vara in Drumul Taberei, la Favorit; imaginea surprinde in premiera un autobuz de pe linia 384 (fostul 84 barat rapid) care functiona pe traseul liniei 84 pana la Universitate cu intoarcere prin bd. 1848, piata Unirii si Splaiul Independentei. Vara anului 1981 sau 1982 (in luna mai se infiinteaza linia de troleibuz 65 care il inlocuieste).
Probabil 1981. In 1982, Roman-urile de pe linia 384 erau deja inlocuite cu DAC 117.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 24 Sep 2016 19:31 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 321
Location: Timisoara
Palatul Justitiei


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 26 Sep 2016 20:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
La Universitate.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 08 Oct 2016 10:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Quote:
Nicolae Adrian Alexe: Troleibuz DAC Romania 112 E, capturi din diafilmul „Cum sa ne purtam”, (diafilm produs in 1977). Ultima poza reprezinta un autobuz IK 4, importat din Iugoslavia. Avand in vedere ca are scaune din lemn (nu cu vinilin) si ca nu mai are caseta cu traseul de pe laterala, troleibuzul este fabricat in 1977, diafilmul fiind din 1977.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 08 Oct 2016 10:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Quote:
Nicolae Adrian Alexe: captura din diafilmul „Pastrarea avutului obstesc”.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 29 Oct 2016 14:32 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 321
Location: Timisoara
Aici se mai gasesc vederi cu mijloace de transport din Bucuresti si din tara:

http://colnect.com/ro/postcards/locatio ... m%C3%A2nia


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 04 Nov 2016 07:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Piaţa Romană.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 05 Nov 2016 08:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Piata Universitatii.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Nov 2016 21:55 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Gara de Nord, anul 1969.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 13 Nov 2016 21:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Piata Universitatii, anii '50.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 17 Nov 2016 19:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Generatii rosii, diferite.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 19 Nov 2016 09:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49656
Bul. Poligrafiei.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1716 posts ]  Go to page Previous  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group