TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 08:00

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next
Author Message
PostPosted: Tue 22 Nov 2005 10:39 
Troleibuze seria 74xx

Iata lista lor:
7400, ROCAR 112 / 1991 - Casat in Decembrie 2007
7405, ROCAR 112 / 1991 - Casat in Decembrie 2007
7408, ROCAR 217E / 1991 - Casat in septembrie 2007
7409, ROCAR 217E / 1991 - Casat in septembrie 2007
7411, ROCAR 217E / 1991 - Casat in septembrie 2007
7412, ROCAR 217E / 1991 - Casat in septembrie 2007
7413, ROCAR 217E / 1991 - Casat in Iunie 2007
7415, ROCAR 217E / 1991 - Casat in septembrie 2007
7417, ROCAR 217E / 1991 - Casat in septembrie 2007
7418, ROCAR 217E / 1991 - Casat in septembrie 2007
7422, ROCAR 217E / 1992 - Casat in septembrie 2007
7423, ROCAR 217E / 1992 - Casat in septembrie 2007
7424, ROCAR 217E / 1992 - Casat in 2007
7425, ROCAR 217E / 1991 - Casat in Noiembrie 2007
7428, ROCAR 217E / 1992 - Casat in 2007
7429, ROCAR 217E / 1992 - Casat in 2007
7431, ROCAR 217E / 1992 - Casat in 2005
7432, ROCAR 217E / 1992 - Casat in 2006
7433, ROCAR 217E / 1992 - Casat in Iunie 2007
7434, ROCAR 217E / 1992 - Casat in septembrie 2007
7435, ROCAR 217E / 1993 - Casat in septembrie 2007
7437, ROCAR 217E / 1993 - Casat
7439, ROCAR 217E / 1993 - Casat in septembrie 2007
7440, ROCAR 317E / 1993 - Casat in Decembrie 2007
7441, ROCAR 217E / 1993 - Casat
7442, ROCAR 217E / 1993 - Casat in septembrie 2007
7443, ROCAR 217E / 1993 - Casat in 2007
7444, ROCAR 217E / 1993 - Casat in Decembrie 2007
7445, ROCAR 217E / 1993 - Casat in Decembrie 2007
7446, ROCAR 212ECS / 1994 - Casat in septembrie 2007


Top
  
 
PostPosted: Tue 22 Nov 2005 23:25 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
Le mai aveam (la data postarii mesajului) pe:
7148 -Dac 112E -Depoul Bucurestii-Noi - casat in iunie 2007
7335 -Dac 212E -Depoul Bucurestii-Noi - casat in iunie 2007
7336 -Dac 117EA-Depoul Berceni - casat in mai 2007
7340 -Dac 112E -Depoul Bucurestii-Noi - retras din circulatie in august 2007; casat.
7341 -Dac 212E -Depoul Bucurestii-Noi - casat in iunie 2007
7342 -Dac 212E -Depoul Bucurestii-Noi - casat in 2006
7347 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii - Noi - casat in iunie 2007
7354 -Dac 112E -Depoul Bucurestii-Noi - casat in Decembrie 2007
7355 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - casat in 13.12.2006
7357 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - casat in 2005
7359 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - casat in 20.12.2006
7362 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - casat in iunie 2007
7363 -Dac 117EA-Depoul Berceni - casat in 2005
7377 -Dac 217E -Depoul Bucurestii-Noi - casat in Decembrie 2007
7378 -Dac 112E -Depoul Bucurestii-Noi - casat in Decembrie 2007
7379 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - casat in 2007
7380 -Dac 112E -Depoul Bucurestii-Noi - casat in iunie 2007
7384 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - casat in 11.04.2006
7385 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - Casat in Decembrie 2007
7390 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - casat in 13.12.2006
7391 -Dac 112E -Depoul Berceni (troleibuz scoala) - casat in Decembrie 2007
7394 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - casat in 2005
7397 -Dac 117EA-Depoul Bucurestii-Noi - casat in 2005
7398 -Dac 117E -Depoul Berceni - casat in 2005.
*RATB considera ca fiind model 112E si troleibuzele provenite din scurtarea Dac-urilor 117E.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 Dec 2005 00:19 
Aceste troleibuze au inceput sa circule in anul 1976. Ca numere de parc aveau 5***,insa in varianta troleibuz erau numite DAC. Au rulat pentru ultima data in 1991 la Bucurestii noi, pe 87 si 97. Imi povestea un sofer de la RATB care a lucrat pe un ROMAN troleibuz ca au reusit in 1979 sa atinga 77 Km/h cu unul, ceea ce era o performanta. Pot spune ca erau reusite.
In general ROMAN 112E erau vopsite in alb si rosu sau alb si albastru.
Tarana sa le fie usoara.Au fost cele mai bune troleibuze pe care le-a avut Capitala.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Dec 2005 12:20 
In Bucuresti au fost 320 troleibuze, probabil numerotate intre 5001 si 5320. Nu stiu daca a existat un 5000, ca 7000 la 117E.
Majoritatea lor erau cream cu partea de jos rosie, insa erau destule si cu albastru. Din cele albastre imi amintesc de 5121 (scoala), 5234, 5293 si 5296. Cred ca erau mult mai multe.
5132 a fost de marfa, dar cu caroserie nemodificata.
Troleibuzele de marfa erau numerotate de la 01 la 17(??). 01 era insa tot nemodificat, dar cred ca avea doar 2 usi (l-am vazut din partea opusa si nu sunt sigur).
Ultima data am vazut aceste troleibuze pe liniile 81, 87 si 97. Dupa reintroducerea liniei de troleibuz pe Ana Ipatescu si reconectarea dep. Buc. Noi la reteaua centrala, aceste troleibuze au disparut.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Mar 2007 19:11 
Sa vedem si poze cu troleibuzele in cauza.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 22 Mar 2007 19:17 
Continuam


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Mar 2007 23:09 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Am si eu o intrebare referitoare la scurtarea 117-urilor. Stie cineva detalii referitoare la solutia care s-a ales pentru prelungirea sasiului (sasiul unui 117 este destul de scurt dupa puntea 2, astfel incit nu exista spatiul necesar pentru inca o usa intre punte si burduf).

Inteleg ca 7148 si 7340 sint, intr-adevar, foste 117E-uri scurtate.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 02 Apr 2007 16:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7777
In locul articulatiei s-a sudat partea din spate a troleibuzului cu usa de rigoare.
-------
Sa vedem si troleibuzele ale caror poze nu au fost inca postate:

[Cu #7357, #7394, #7397, #7398 nu am nicio poza :( ]


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 May 2007 21:34 
DAC #7444 o vedere mai de sus pentru a avea si o idee asupra organizari echipamentelor de pe acoperis.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 26 May 2007 21:28 
Poze din lada de contactori a lui 7342 inainte de casare.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
PostPosted: Sun 27 May 2007 00:15 
Sa facem o scurta prezentare foto si a acestora.
Incepem cu articulate...poze diverse, interior, exterior etc.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 00:16 
Interior


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 00:17 
Interior...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 00:19 
Diverse


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 00:20 
Bordul


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 May 2007 00:21 
Cabina...


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 21:39 
#7459 este aproape gata dupa RK si a ramas in aceeasi schema de vopsire, doar ca nu mai este decolorat ca inainte :)
Imi pare rau ca #7454 nu va avea RK, este programat pentru casare anul viitor.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 21:55 
Doamne fereste, nu am zis vreodata ca ar produce ceva, ei doar asambleaza, pardon, MODERNIZEAZA si RECONDITIONEAZA 8-| . Am intrebat doar daca au invatat sa monteze si sa depaneze astfel de echipamente. Pana la urma echipamentul e de la Kieppe sau ICPE??
PS: de ce lipsesc troleibuzele Rocar din lista initiala?? Si ceva detalii despre echipamente ar prinde bine. Sa stiu si eu ce firme asigura invertoarele de pe 7459 si 7460 :evil: O sugestie, ce-i drept...


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 Apr 2008 22:09 
Pe 7459 echipementele ex Kiepe au fost inlocuite cu echipamente de la INDA. Motorul are o putere de 170kW, nu cunosc de cine e produs acesta.
Mai multe detalii pe siteul INDA.
http://www.inda.ro/p2_5r.html

7460 are echipamentele originale Kiepe pe el, motorul este Skoda, puterea acestuia este de 180kW (fata de 160kW ai lui Citelis 5399).

P.S. URAC produce chopperele, MCKVurile.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 19:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
Amintiri...

7405 -depoul Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 19:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
7413 -depoul Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 19:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
7417 -depoul Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 19:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
7423 -depoul Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 19:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
7425 -depoul Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 19:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
7428 -depoul Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 21:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
7443 -depoul Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Oct 2008 21:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56085
7380 -depoul Bucurestii Noi.


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 21:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
7062

Foto castrosua


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 21:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
7129

Foto castrosua


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Oct 2008 21:41 
Offline
User avatar

Joined: Tue 20 Jun 2006 21:15
Posts: 220
7314

Foto castrosua


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 314 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group