In afara de aceste tramvaie, mai existau pana in 1997 (dar scoase din functiune din 1990), vagoanele AEG 1 si 2, modificate ca utilitare. Vagonul 2 ex 1 a fost restaurat in forma originala. Vagonul 2 vechi a fost demontat si a ramas in depou unde asteapta o posibila restaurare ca vagon de calatori.
Inainte de 1990 au existat vagoane V56/58 modificate pentru transport de marfa: vagonul motor 84 (retras din circulatie ca.1987 dar disparut de abia in 1997) si remorcile 80, 81 ex 271, 82 ex 272 (acoperite) si 83..85 (descoperite). Probabil aceste remorci provin din vagoanele 78, 82, 85, 88, 92 si 94 (numerele vechi), retrase inainte de 1984 ca vagoane de calatori.
In general, remorcile de marfa erau trase de vagoane V56 obisnuite, din cauza ca multe tramvaie de acest tip circulau cu 2 remorci si erau multe vagoane motor nefolosite.
In afara de scoala, si atunci nemodificate decat in cabina, Tatre utilitare n'au existat niciodata.
|