Incepand cu aceasta vara se va incepe santierul in zona Pod Brailita mai exact se va moderniza Calea Galati intre B-dul Dorobanti si Str M. Malaieru si cele doua poduri de la Brailita (auto si tramvai).Podul pentru tramvaie urmeaza sa intre in santier cel mai probabil pe 20 iunie, mijloacele de transport electric urmand sa intoarca la bucla de la Cimitirul Sfanta Maria, odata cu avansarea lucrarilor dar si cu inceperea santierului de pe Calarasi (tot in aceasta vara) linia 21 urmand sa fie suspendata timp de cateva luni.
Dar mai multe sitri va voi oferi pe parcursul inaintarii santierului caci multe informatii mai circula prin presa dar deciziile se schimba de la zi la zi.Va las un articol proaspat de la Ziarul Obiectiv Vocea Brailei (cat de cat credibil):
"Braicar" va asigura cu autobuze traseele de tramvai
joi, 16 Iunie 2011 | DragoÅŸ G. TUDOSE
* săptămâna viitoare va fi predat amplasamentul de la Calea Galaţi, pentru demararea lucrărilor la podurile spre Brăiliţa * Săptămâna viitoare, cel mai probabil luni, 20 iunie, ar urma să fie predat amplasamentul pentru şantierul de la Calea Galaţi, astfel încât să poată fi demarate lucrările la tronsonul cuprins între strada Mircea Mălăeru şi Bulevardul Dorobanţilor. Ceea ce înseamnă că la scurt timp vor începe efectiv şi lucrările. Aşa cum a explicat Aurel Simionescu, primarul municipiului, lucrările demarează cu podul rutier peste calea ferată, ceea ce înseamnă că tramvaiele vor mai circula spre cartierul Vidin până la demararea lucrărilor la Calea Călăraşilor, moment în care se va impune oprirea temporară a circulaţiei tramvaielor. "Când vor începe lucrările la Calea Călăraşilor vor fi oprite de tot tramvaiele şi vom introduce autobuze în traseu, la fel cum am procedat şi la Dorobanţi, care vor circula până la Şcoala nr. 20, din Vidin. Prioritatea este efectuarea lucrărilor pe Călăraşi la tronsonul de cale de rulare a tramvaielor, astfel încât până în iarnă să fie finalizate şi să putem repune în circulaţie tramvaiele pe Călăraşi. Până atunci, însă, vor mai circula din Parcul Monument spre depoul de la Radu Negru şi, mai departe, spre Staţiunea Lacu Sărat şi zona industrială de la km 10. În funcţie de stadiul lucrărilor la podurile de la Brăiliţa, tramvaiele vor putea întoarce exact în rondoul din faţa cimitirului Sf. Maria ori vor merge până în Vidin", a explicat directorul SC "Braicar", Cornel Săndulescu. De asemenea, sursa citată a mai adăugat că imediat ce va fi dat în exploatare tronsonul de Dorobanţi până în zona Apollo, tramvaiele vor putea intra de pe Calea Galaţi şi spre cartierul Chercea, urmând să întoarcă în rondoul din faţa hypermarket-ului Dedeman. În ce priveşte lucrările de reabilitare şi modernizare a arterei Calea Călăraşilor între zona Barieră şi Palatul Telefoanelor, se preconizează ca acestea să fie demarate undeva la începutul lui iulie. Durata acestui contract este de 9 luni de la data atribuirii, ceea ce înseamnă că undeva la începutul anului următor ar trebui finalizate lucrările în cele două etape: până la iarnă încheiată etapa vizând calea de rulare a tramvaielor, iar restul lucrărilor în primăvara lui 2012. Tot până în 2012, dar undeva în vară, ar urma să se încheie şi lucrările la tronsonul cu podurile peste Calea Galaţi. "Solicitarea noastră expresă este aceea de a fi făcute cât mai repede lucrările la liniile de tramvai, astfel încât circulaţia acestora să reintre în normal în cât mai scurt timp", a mai punctat Săndulescu.
Reamintim că adjudecatarii contractului pentru proiectul cu reabilitarea/modernizarea Căii Călăraşilor sunt firmele "Tancrad", "Euro Construct" şi "Max Boegl", ca lider de grup. De altfel, aceleaşi firme lucrează şi la şantierul de pe Bulevardul Dorobanţilor, cu menţiunea că asocierea include şi compania "Swietelsky Baugesellschaft". Contractul de lucrări la podurile spre Brăiliţa are un singur adjudecatar, firma "Tehnologica Radion".
sursa:
http://www.obiectivbr.ro/economic/57797 ... mvai-.html