Pozele sunt facute recent, mai precis pe 7 aprilie 2007.
Cate ceva despre geometria Calarasilor: de la fostul Combinat Siderurgic, ajuns acum o ruina in curs de demolare, se merge pe directia V-E printr-o zona de case pe artera "Prelungirea Bucuresti". Incepe apoi o zona de blocuri care constituie centrul nou al orasului, focalizat in zona "Orizont". La capatul Prelungirii Bucuresti se gaseste un loc numit "5 Calarasi". De aici incep arterele Bucuresti si Grivita, fiecare avand sens unic(V-E pe Bucuresti, E-V pe Grivita). Calea Bucuresti e un fel de Calea Victoriei a calarasenilor. In afara catorva constructii noi, terminate cu mare dificultate - si a zonei centrului administrativ - Calea Bucuresti seamana teribil cu Calea Dudesti sau Calarasi din Capitala. Strada se termina in apropierea fostului Combinat de Celuloza si Hartie, care reprezinta hotarul de Est al orasului.
Pe la finele lui 1996, cand am revazut dupa aproape 20 de ani Calarasii, existau doua rute de autobuz: 1-2 Siderca - 5 Calarasi - Calea Bucuresti - Modelu, retur pe Calea Grivitei(linia de dus era numerotata "1", returul fiind "2") 3-4 Siderca - 5 Calarasi - Gara Prin 1999 sau 2000, s-a renuntat la traseele 3-4.
Majoritatea autobuzelor din oras sunt Ikarus cu doua usi...articulate, cred ca au mai ramas doua sau trei. Initial toate erau vopsite in galben ca si suratele lor din Capitala si aveau tablite de inmatriculare de Arad si Hunedoara.
Attachments: |
Ik_280_CL01_BST_1.jpg [ 95.81 KiB | Viewed 10038 times ]
|
Ik_280_CL01_BST_2.jpg [ 40.41 KiB | Viewed 10036 times ]
|
|