TRANSIRA

Despre transportul public din Romania si din lume
It is currently Sun 17 Dec 2017 09:23

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 07:47 
Revin cu imagini socante de pe intreg bulevardul care face legatura intre Slatina si ALRO (totodata Drumul European E-70)....No Comment!....


Attachments:
DSC02933.jpg
DSC02933.jpg [ 70.76 KiB | Viewed 8119 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 12 Aug 2008 07:48 
...


Attachments:
DSC02935.jpg
DSC02935.jpg [ 93.84 KiB | Viewed 8120 times ]
Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 20 Feb 2009 22:46 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Am gasit un articol mai vechi, in care sotul suculentei Lavinia Sandru (personajul care se isterizeaza prin televiziuni, clamand ca lupta impotriva coruptiei) mintea cu nerusinare. Pentru a cumpara el autobuze, dar a implementa si un costisitor (si putin functional) sistem GPS, intr-un orasel in care exista trasee ce sunt deservite cu dube, trecand de trei ori pe zi prin statia cu panou GPS.

De ce nu incepe Lavinia Sandru cu Darius Valcov?

Bani aruncati in vant

Se desfiinteaza liniile de troleibuz din Slatina

Cele doua linii de troleibuz din Slatina se desfiinteaza din 2006, o data cu desfiintarea Loctrans SA si preluarea transportului in comun de un serviciu public in cadrul Aceti. Mai bine suportam aceasta greseala acum, a spus primarul Darius Valcov in ultima conferinta de presa din acest an, explicand ca principala cauza a deciziei sunt costurile extrem de ridicate. Primarul a precizat ca troleibuzele au fost achizitionate cu bani guvernamentali, nu cu bani de la oras, lasand sa se inteleaga ca renuntarea la investitia guvernamentala ar fi mai usoara decat daca ar fi fost o investitie a executivului slatinean.. Partea buna este ca raman stalpii, si-a insusit greseala, auto-ironic, edilul-sef. Acestia probabil vor fi folositi la iluminat, pentru a nu se mai plati chirie pentru cei de la Electrica. Darius Vacov a explicat ca reteaua de troleibuz existenta nu face fata nevoii orasului pentru a reprezenta alternativa nepoluanta pentru transportul in comun din Slatina. El a argumentat ca extinderea retelei ar fi extrem de scumpa si dificil de proiectat si realizat. In plus, un troleibuz consuma de patru ori mai mult decat un autobuz, a mai precizat primarul. In plus, un troleibuz ar fi de doua ori mai scump decat un autobuz la achizitionare, iar pentru fiecare masina este nevoie de cinci oameni, sustine seful administratiei. Cheltuielile nu se justifica, a conchis abrupt Darius Valcov.


Gazeta de Olt, 27.12.2005
http://www.gdo.ro/Eveniment/2005-12-27/ ... in+Slatina


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 10:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Ia te uita ca exista "strategie" si la Slatina.

Dupa ce ai distrus o retea noua de troleibuz (iti era usor sa o "mariti", sa desfiintezi depoul Loctrans pt. a "inghiti" alte fonduri de la Elena Udrea, pt. sala de sport), ai aruncat bani frumosi pt. implementarea sistemului GPS intr-un oras cu 2-3 trasee, cu 4 autobuze si 10 midibuze (a, si un autocar!). Vine investitorul privat si primeste totul pe tava...


Primaria Slatina va externaliza serviciile

Primaria Slatina va externaliza pana la sfaraitul anului 2010 ...transportul public de persoane... Anuntul privind externalizarea serviciilor si directiilor a fost facut miercuri de primarul municipiului Slatina, Darius Valcov, care a argumentat ca decizia este justificata de incercarea de eficientizare si de atragere de investitii cu fonduri private pentru obiectivele de interes public.

.............................

Ioana Dima, Gazeta de Olt, 19.03.2009
http://www.gdo.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 21 Jul 2009 10:25 
La ce sa te astepti de la niste tarlicari si panglicari decat la smenuri? Doar nu te asteptai sa auzi de ceva bun... genul de "afaceri" cu dedicatie...
Asta e nivelul in RRomanica...
Din pacate, noi, cetatenii, avem cea mai mare vina: nu ne obliga nimeni sa votam astfel de fauna politica si, mai mult decat atat, sunt socat sa vad cata letargie exista, toata lumea se plange, maraie, caraie, dar mai toti asteapta sa le pice ceva bun din cer, in loc sa puna mana sa-i bombardeze cu reclamatii, cu contestatii, daca nu le aratam ca nu suntem, prosti, vor continua sa ne trateze ca atare... :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 09 Dec 2009 19:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Iata afacerea primarului Valcov in imagini: autobuzele portocalii, retea de troleibuze desfiintata.

Foto: http://www.cotidianul.ro/foto/slatina_a ... 30769.html


Attachments:
valcov.jpg
valcov.jpg [ 69.59 KiB | Viewed 7065 times ]
valcov1.jpg
valcov1.jpg [ 77.87 KiB | Viewed 7066 times ]
valcov2.jpg
valcov2.jpg [ 76.2 KiB | Viewed 7065 times ]
valcov3.jpg
valcov3.jpg [ 67.65 KiB | Viewed 7066 times ]
valcov4.jpg
valcov4.jpg [ 84.95 KiB | Viewed 7067 times ]
valcov5.jpg
valcov5.jpg [ 63.95 KiB | Viewed 7065 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 18 Oct 2011 07:19 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Troleibuze in anul 2005, filmate de Dave Spencer. Stateau in garaj. Mare bataie de joc!



Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Oct 2011 06:45 
Offline
User avatar

Joined: Mon 22 Aug 2011 06:57
Posts: 58
Acum am citit si eu acest topic. Desi e limpede ca au existat si alte interese care au facut ca troleibuzul sa dispara, trebuie sa recunoastem ca Slatina e poate exemplul cel mai bun de oras "convins" sa introduca acest sistem de transport nu neaparat avand o justificare tehnico-economica solida, ci mai mult pentru a asigura continuarea productiei la fosta uzina Rocar.

Cum troleibuzul - ca sistem de transport - nu a fost niciodata si nu este agreat in Romania - odata cu disparitia producatorului intern si trecerea responsabilitatii intretinerii si a subventionarii sistemelor de transport local in carca primariilor, este firesc ca el sa dispara, mai ales in orasele cu sisteme mici, in care pe langa apetitul pentru cupru si alte avantaje subterane, cu greu poate fi justificata din punct de vedere economic mentinerea alimentarii electrice pentru cateva troleibuze.

Legat de ce zicea dl. Sintea mai sus, din 2000 sau 2001 nu am mai fost la Slatina, dar si atunci unicul traseu de troleibuz functiona numai de luni pana vineri la orele de varf, cu 1 sau 2 troleibuze. Total nerentabil, dupa parerea mea.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Oct 2011 08:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Circula un singur troleibuz, de 3 ori pe zi (nr. 03. Nr. 01 era de rezerva), iar pe o jumatate de traseu circula gol!!! Insa nu i-a oprit nimeni pe cei din Slatina sa realizeze bucla de intoarcere de la gara (100 m de retea), necesara pt. a rentabiliza ruta.

La fel ca si Satu Mare (sa nu mai vorbim de stalpii de troleibuz montati in Barlad, Onesti, Bacau), nu s-a realizat tot proiectul. Insa conteaza si daca autoritatile locale au spirit gospodaresc, iar cele din localitatile amintite anterior nu au avut. Targu Jiu, Piatra Neamt sunt orase care au realizat un proiect de transport cu troleibuzul viabil. In Baia Mare, proiectul a fost completat cu ajutorul surselor proprii.

Revenind la orasul de pe Olt: cei de la Loctrans au cerut de nenumarate ori fonduri pt. viabilizarea transportului cu troleibuze si s-au opus distrugerii retelei de troleibuz. Degeaba. Trebuia sa vina midibuzele portocalii, autobuzele si autocarul (sic!) BMC, consumatoare de motorina precum tancul. Si GPS-ul pt. doua transporturi/zi, in multe statii. Jenant!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 09 Mar 2012 12:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Primarul, imperativ, traseaza termene: pana in data de 15 mai 2009 dati jos toata reteaua de troleibuze! Ordinul se executa, nu se discuta!

Pana atunci cei din Loctrans l-au tot rugat pe primarul Darius Valcov sa reactiveze reteaua de troleibuz, dar degeaba! Terenurile Loctrans ii faceau demult cu ochiul!

http://www.primariaslatina.ro/images/di ... 240309.pdf


Attachments:
d_1314_240309.pdf [220.22 KiB]
Downloaded 162 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Mar 2012 11:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
In sfarsit au inceput sa apara articole in presa, pe seama furtului retelei de troleibuz din Slatina (informatii si materiale folosite de pe forumul nostru), talharie asupra careia s-a tinut prea mult in vigoare Legea tacerii. Sa nu uitam, escrocheria a fost facuta cu ajutorul Guvernului Romaniei (cel galbeno-portocaliu), institutie ce si-a sabotat propria investie (Guvernul rosu a alocat fonduri pt. constructia retelei electrice, a statiei de redresare, a depoului).

Furt din banul public: desfiintarea troleibuzelor din Slatina!

Primarul – mafiot Darius Vâlcov se face rãspunzãtor de multe fapte penale, de la licitaţii trucate şi lucrãri prost executate, la vânzarea şi concesionarea de terenuri din domeniul public, pânã la concesionarea şi externalizarea serviciilor din cadrul Primãriei Slatina. O afacere profitabilã pentru edilul Vâlcov a fost şi decimarea fostei reţele de troleibuz!

Mulţi dintre noi au uitat mult prea repede modul ilegal în care actualul primar al Slatinei a distrus reţeaua electrificatã şi troleibuzele care deserveau transportul în comun. Într-o lume civilizatã, troleibuzul reprezintã o alternativã viabilã la transportul cu autobuze în oraşe, acesta fiind nepoluant, mult mai ieftin şi mult mai silenţios.

Cu ani în urmã, printr-o hotãrâre de guvern, în municipiul Slatina s-a hotãrât introducerea transportului în comun cu troleibuze. Lucrãrile pentru îndeplinirea acestui obiectiv începeau în anul 1995, iar la data de 30 mai 1996 se inaugurau cele douã trasee de troleibuz, 12 şi 12 barat.

Cele douã trasee parcurgeau rute – circuit ce fãceau legãtura între ALRO şi Centru, astfel: 12 ALRO parcurgea ruta: str. Cornişei – str. Libertãţii – str. A.I. Cuza – str. Ecaterina Teodoroiu – str. Artileriei – str. Cireaşovului – ALRO. 12 barat avea traseul: ALRO – str. Cireaşovului – str. Artileriei – str. Ecaterina Teodoroiu – str. A.I. Cuza – str. Libertãţii – str. Cornişei – ALRO.

Proiectul iniţial prevedea dezvoltarea unei reţele de contact atât în zona oraşului vechi, cât şi legãturi cu zona centralã, zona industrialã şi garã. Necesarul de troleibuze era dimensionat la 37 de unitãţi, municipalitatea achiziţionând doar trei troleibuze pentru deservirea traseelor 12 şi 12 barat. Troleibuzul 02 a fost dezafectat curând dupã darea sa în exploatare, fiind scos din circulaţie la ordinul primarului Vâlcov.

Interesul poartã fesul!

Odatã cu înscãunarea lui Darius Vâlcov în fotoliul de primar, autoritatea localã a renunţat destul de repede la traseul 12 barat, iar pe traseul 12 se ajunsese sã se efectueze doar trei curse pe zi, în orele de vârf. Traseul 12 ar fi fost extraordinar de rentabil, dacã s-ar fi realizat o buclã de întoarcere la garã. Investiţia necesita doar 50 de m de cablu electric, stâlpi şi macazuri. Din nefericire, primarul nou ales n-a investit nici un leu în transportul cu troleibuze.

La finele anului 2004, datoriile Loctrans S.A. se cifrau la suma de 2. 263. 894 RON. Nu s-ar fi ajuns în aceastã situaţie, dacã primãria municipiului Slatina ar fi virat subvenţia cuvenitã pentru transportul persoanelor care beneficiau de gratuitãţi. Dacã s-ar fi virat acesti bani, Loctrans ar fi avut un profit, fie el si infim, de circa 150 milioane lei vechi.

S-a ales solutia falimentãrii RA Loctrans, a disponibilizãrii unei parţi a personalului regiei respective, prin concediere colectivã (salarii compensatorii) şi reorganizarea activitaţii. În lumina celor prezentate mai sus, s-a renuntat la transportul cu troleibuze, imediat dupã schimbarea culorii politice în Slatina, devenitã portocalie, dupã alegerea primarului PD, Darius Bogdãnel Vâlcov.

Troleibuzele au fost retrase definitiv din Slatina în data de 31 martie 2006. În data de 8 februarie 2006, la iniţiativa edilului Vâlcov, Consiliul local Slatina aproba hotãrârea cu nr.36, act juridic prin care se desfiinţa transportul electric cu troleibuze, investiţie care fusese realizatã cu fonduri de la Guvernul României.

Între timp, staff-ul Loctrans era completat cu un nou director tehnic, devenit si consilier local din partea PD, ing. Stelica Necula. La vremea respectivã, acesta susţinea cã a adresat memorii executivului local pentru a menţine în conservare reţeaua de contact troleibuze, pânã la gãsirea unor fonduri necesare reactivãrii şi extinderii acesteia.

Tot ing. Stelica Necula reitera faptul cã, în cazul în care Primaria Slatina achita subvenţiile necesare (legea nu obliga legislativul local), R.A. Loctrans ar fi putut accesa credite pentru achizitionarea unor troleibuze şi pentru extinderea reţelei electrice.Şi ca sã fie treaba- treabã, ,, bomboana de pe colivã”, în data de 28 iunie 2007, prin HCL nr. 134, consilierii locali, tot la îndemnul primarului Vâlcov, votau vânzarea prin licitaţie publicã a componentelor reţelei de troleibuze şi a celor trei vehicule electrice.

Nu se mai ştie nimic de cablul de cupru de la reţeaua de troleibuze, peste 5000 de kg, acesta nefiind scos la licitaţie, ci vândut pe piaţa neagrã.

Afacerea: autobuzul portocaliu !

În schimbul achiziţionãrii de troleibuze, mijloace de transport în comun care nu polueazã oraşul, primarul Vâlcov a optat pentru achiziţionarea în sistem leasing de autobuze portocalii, contract ce sare lejer de suma de 80 de miliarde lei vechi.

Dupã externalizarea serviciilor din primãrie, edilul Vâlcov mai urmãreşte acum şi externalizarea serviciului de transport local, singurul serviciu public care a mai rãmas dupã externalizarea pieţelor, bazarelor, a serviciului de salu­brizare, dezinsecţie şi dezinfecţie şi de amenajare a domeniului public şi privat.

La mijloc este vorba de profituri de zeci de milioane de euro, bani ce vor intra în buzunarelor ,,bãieţilor deştepţi”. În 2009, primarul din Slatina, ca pe propria moşie, folosea baza LOCTRANS şi autobuzele societãţii publice de transport local pentru a duce oamenii la vot.

Tot aici au fost depozitate tonele de ulei şi zahãr, alimente folosite la mita electoralã din acel an 2009. Cum alegerile locale bat la uşã, edilul Slatinei cu siguranţã va folosi acelaşi scenariu !


http://anchetadeolt.wordpress.com/2012/ ... n-slatina/


Attachments:
02_c_177.jpg
02_c_177.jpg [ 73.37 KiB | Viewed 5499 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 28 May 2012 10:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
http://www.concretinolt.ro/administrati ... elatoriei/

Quote:
De ce nu precizeaza in ce conditii s-a dezafectat linia de troleibuz din Slatina care era functionala si de utilitate publica?


Attachments:
P1_.jpg
P1_.jpg [ 393.44 KiB | Viewed 5209 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 13 Aug 2012 12:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
http://www.concretinolt.ro/actualitate/ ... justitiei/


Attachments:
P1_v1.jpg
P1_v1.jpg [ 169.98 KiB | Viewed 4849 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Dec 2013 20:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Slatina are si acum strategie de dezvoltare durabila, inca din anul 2008. Intr-un capitol se vorbeste despre masacrarea troleibuzelor dar la proiecte....
Quote:
Îmbunătăţirea transportului public cu propulsie electrică (troleibuz, tramvai)


Tantalaii!


Attachments:
Analiza.pdf [6.35 MiB]
Downloaded 114 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 07 Oct 2014 10:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Ce a mai ramas din afacerea penala a lui Valcov, fostul primar ce acum e ministru in Guvernul Ponta...

De linia de troleibuz aproape că nu-și mai amintește nimeni, nici măcar Darius Vâlcov din a cărui inițiativă a fost desființată prin HCL 36/08.02.2006. Din investiția de 10 miliarde lei vechi, din bugetul public, a mai fost recuperată doar suma de 176.304,60 lei, reprezentând deșeuri de cupru și mijloace de transport (troleibuze) prin vânzarea acestora către SC LEGNO LUCIS SRL din comuna Dochia, jud. Neamț, care se ocupa la acea dată cu… „prelucrarea lemnului″.

De fapt, suma de 176.304,60 lei a rămas ca fiind „DE RECUPERAT″ de la firma LEGNO LUCIS SRL cu care Primăria Slatina s-a judecat.


http://www.concretinolt.ro/administrati ... i-penalii/


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 30 Oct 2014 19:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
AFACEREA „TROLEIBUZUL″ PE URMELE DOSARULUI „TRANSFORMATORUL″?!

Remember…

La scurt timp de la ocuparea funcției de primar de către Vâlcov Darius Bogdan , respectiv la data de 10.08.2005, se înființa în București, Sect.2, intr.Caporal Cergă Nicolae nr.4 firma Loyal Leasing SRL avându-i ca asociați pe consoarta Vâlcov Șandru Lavinia Marcela și Langa Bogdan Grațian- actualul director de la CAO- și pe Langa Cristian Ioan, ambii verișori ai fostului pedelist.

În februarie 2006, din inițiativa fostului edil a fost adoptată HCL 36 prin care s-a aprobat „dezafectarea rețelei de transport cu mijloace de transport electrice din mun.Slatina″, o investiție ce a costat bugetul public peste 100 miliarde lei vechi. Un an mai târziu, la 28.06.2007, potrivit HCL 134 s-a aprobat vânzarea prin licitație publică a unor bunuri mobile, componente ale rețelei de transport. Ofertantul participant la așa-zisa licitație, SC MANOTEC SRL nu se înțelege la preț și condiții cu organizatorii, astfel că licitația se reia în 2009, în baza HCL 315/22.10.2009. Potrivit acestei hotărâri se aprobă prețul minim de pornire a licitației la nivelul sumei de 6,74 le/kg pentru deșeurile de cupru, încetându-și totodată aplicabilitatea hotărârea din 2007(HCL 134) care stabilea prețul de pornire la 12,5 lei/kg. Așadar, la Primăria Slatina, în doi ani de zile prețul cuprului a scăzut în loc să crească! Interesant este faptul că s-a și întrezărit viitorul câștigător al licitație ce urma a fi organizată pe 19.11.2009, întrucât cu doar două luni înainte fusese emisă deja factura nr.1 pentru vânzarea deșeurilor de cupru și a echipamentelor electrice împreună cu mijloacele de transport, în valoare de 173.703, 60 lei către SC LEGNOLUCIS SRL din comuna Dochia, jud. Neamț.

Cine este SC LEGNOLUCIS SRL?

Societatea a fost înființată în 2004, specializată în „tăierea și rindeluirea lemnului″, domeniu de activitate pe care îl schimbă în 2009 în „fabricarea de construcții metalice-demontarea(asamblarea) mașinilor scoase din uz pentru recuperarea materialelor- comerț cu ridicata al materialelor metalice…″, odată cu numirea administratorului Stănescu Irina. În vreme ce din noua activitate, SC LEGNOLUCIS SRL a obținut venituri frumoase(ex: 2009-341.605 lei, 2010-517.277 lei, sume la care se adaugă TVA), Primăria Slatina nu și-a recuperat nici până în prezent suma de 173.703,60 lei prin Dosarele nr. 10418/311/2010 și 805/311/2011 la Judecătoria Slatina și nici prin Dosarul nr. 7890/279/2014 înregistrat pe rolul Judecătoriei Piatra Neamț.

Paradoxal, abia în anul 2014, după 5 ani de zile „se trezește″ Primăria Slatina și realizează faptul că acțiunea judecătorească trebuia înaintată la instanța din localitatea pe raza căreia firma are sediul social. Bineînțeles „trezirea″ a fost tardivă, a intervenit prescripția legală a datoriei după 3 ani, iar la Slatina instanța a respins acțiunea pe excepția lipsei capacității de folosință a reclamantului.

Între timp Primăria Slatina a… lucrat!!!

Toate hotărârile CL Slatina au primit aviz juridic de la văru’ Idita și viza de legalitate de la Prefectura Olt, urmând a fi duse la îndeplinire de primarul Vâlcov și DADPP Slatina unde Bobicu Geanina, viitoarea patroană de la Rupiah și Aceti, și-a făcut treaba ca la carte. Dacă Hotărârea 134 trebuia dusă la îndeplinire și de către SC Loctrans SA Slatina, pentru HCL 315 s-a apreciat de consilierii locali că nu mai este necesar. Cum am precizat în edițiile trecute, din iunie 2006 SC Loctrans îl avea în CA pe fratele auditorului de la Camera de Conturi Olt, Briceag Emilian, și pe Ciocan Florin- cel ce ulterior a devenit director la DADPP Slatina, iar unul din cenzori era Barbu Florinel, nimeni altul decât soțul doamnei Bobicu. Președinte al CA din 20011 și până în 2013 (n.n.asocierea Loctrans în noul SC Slatina Industrial Parc) a fost viceprimarul de azi, Stana Mihaela Luana.

Odată desființată linia de troleibuz, primarul Vâlcov s-a pus pe noi achiziții: celebrele autobuze PROBUS, achiziționate la prețuri deloc de neglijat, care au crescut în timp odată cu dobânzile plătite pentru contractul de leasing. Din 2013 s-a trecut la următoarea etapă, transferul autobuzelor de la Primărie prin DADPP către SC Loctrans, la valoarea reziduală însă în perfectă stare.

Firmele prietene au facturat

n martie 2006 se înființa la Slatina SC ZELINA EXPERT SRL a cipriotului Kannas Charalambos, asociatul în alte firme al lui Daniel Bărbulescu și soția precum și al lui Andrei Hrebenciuc și libanezul El Lakis Najib. Cipriotul a vândut componente de troleibuz către SC Troleibuzul SA Piatra Neamt chiar și după suspendarea activității pentru perioada 01.05 2010-01.05.2013.

După ce a vândut toate componentele de troleibuz (troleibuz nr. 02), la data de 29.08.2011 firma a fost radiată. Asociatului lui Bărbulescu i-a ținut isonul pentru vânzarea de componente de troleibuz și firma SUPER TOPAZ SRL din Mureș, radiată în 2010.
Alba neagra cu componentele rețelei de troleibuz.

Deși vânzarea TUTUROR componentelor se licitase și se încheiase în 2009, situație confirmată de Primăria Slatina prin adresa nr.3608/29.04.2013, în martie anul curent, Prina le transferă, cu titlu gratuit către Primăria Baia Mare, proiectul de hotărâre nefiind însușit de Prina ci de specialistul în inaugurări de WC-uri publice, Cristian Bircea.

În urma investigațiilor făcute la SC Urbis Baia Mare, transferul pare cusut cu ață albă, scriptic da, faptic… ba. Mai mult, Primăria Baia Mare a achiziționat în noiembrie 2012 un număr de 8 troleibuze noi, având una din cele mai moderne rețele de transport electric și auto (30 autobuze noi), nimeni nu are cunoștință de transferul componentelor de la Slatina.

Cu siguranță, dacă prețiosul timp plătit din banii contribuabililor le permite, oamenii legii își pot arunca măcar privirea asupra acestei afaceri, reamintindu-le că nu cu mult timp în urmă, Dosarul „Transformatorul″ i-a adus lui Relu Fenechiu o condamnare de 5 ani de pușcărie pe care tocmai îi execută.

Dincolo de prejudiciul uriaș estimat la 9,8 milioane lei, dacă mai punem la calcul și promovarea tardivă a acțiunilor în instanță, devenită deja o practică dar și promovarea acțiunii din partea Primăriei Slatina de către o persoană fără capacitate de folosință (Dosar 10418/311/2013), ministrul DElegat și camarila din Primăria Slatina cu siguranță au multe explicații de oferit!


http://www.concretinolt.ro/actualitate/ ... %E2%80%B3/


Attachments:
IMG_2192.jpg
IMG_2192.jpg [ 1.92 MiB | Viewed 3240 times ]
IMG_2193.jpg
IMG_2193.jpg [ 1.86 MiB | Viewed 3240 times ]
IMG_2194.jpg
IMG_2194.jpg [ 1.64 MiB | Viewed 3240 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 13 Mar 2015 21:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Valcovul a fost dus la DNA pt. posibile fapte de coruptie derulate pe vremea in care era primar.

Restituire (sublinierea imi apartine, S.S.):

29 august 2006
Stimate Domn Silviu Sintea,

Ne bucurăm să aflăm că sunteţi un prieten al mijloacelor de transport în comun şi vă preocupă problema transportului electric.

În legătură cu problemele puse de dumneavoastră suntem datori să vă redăm câteva motive care au condus la întreruperea circulaţiei troleibuzelor, astfel:

Proiectul iniţial a fost elaborat în anul 1988 pentru deservirea unei populaţii estimate să ajungă la 120.000 de locuitori, concomitent cu dezvoltarea platformei industriale şi cu o dotare de 37 de troleibuze.

Reţeaua de contact urma să acopere atât zona oraşului vechi cât şi a noilor cartiere, mai puţin Cartierele Clocociov şi Cireaşov, care rămâneau să fie deservite de autobuze şi microbuze.

După 1989, nu s-a mai respectat proiectul iniţial, ci s-a ales varianta actuală care prezintă multe deficienţe printre care enumerăm:

- Plecarea în traseu nu se poate face decât către S.C. ALRO S.A., astfel că pe o lungime de 5 km nu se transportă nici un călător.

- Inexistenţa liniei de contact de la baza troleu spre Cartierul Zahana, precum şi a unor macazuri în zona respectivă şi a unei bucle de întoarcere în Piaţa Gării fac imposibilă utilizarea troleibuzelor între orele de vârf pe un traseu din care să fie eliminată porţiunea de mers în gol menţionată, dar să poată deservi „oraşul de sus” în ambele sensuri.

Parcul de troleibuze a fost dimensionat la un număr de 3 bucăţi din care unul s-a defectat în primii ani de funcţionare, nemaiputând fi reparat din lipsa banilor şi a pieselor de schimb.

Deservirea şi funcţionarea reţelei de contact a instalaţiilor aferente şi a troleibuzelor, precum şi efectuarea transportului era asigurată de un număr de 16 oameni, după cum urmează:

- maistru-şef formaţie – 1;
- electricieni – 5;
- electromecanici – 2;
- mecanic – 1;
- impiegat-dispecer – 1;
- conductor troleu – 3;
- controlor-încasator – 2;
- şofer platformă turn – 1.

Valoarea cheltuielilor efectuate cu desfăşurarea acestei activităţi (salariu, energie electrică, materiale, piese de schimb, amortisment plus cota aferentă celorlalte sectoare ale societăţii) erau cu mult peste veniturile aduse.

Urmare a unei situaţii economico-financiare nefavorabile generată de achitarea de către Primăria Slatina a subvenţiilor stabilite de actele normative emise de Parlamentul şi Guvernului României în perioada 2001-2004 în sumă de aproximativ 23 miliarde ROL, Consiliul de Administraţie al S.C. LOCTRANS S.A. Slatina a elaborat un program de restructurare-redresare economico-financiară, care a fost însuşit de Consiliul Local al Municipiului Slatina şi aprobat de Guvernul României prin H.G. nr. 143/03.02.2006.
Prin acest program, soldat cu concedierea colectivă a unui număr de 57 de salariaţi, ca o măsură menită să elimine pierderile, a fost şi aceea de trecere în conservare a reţelei de contact şi a instalaţiilor aferente până la găsirea surselor de finanţare necesare modernizării reţelei de contact şi dotării cu troleibuze noi, performante.

Suntem de acord că, fie şi numai din punctul de vedere al protecţiei mediului, viitorul va fi al transportului electric, dar pentru moment nu avem altă soluţie.

Pentru alte detalii vă rugăm să contactaţi conducerea S.C. LOCTRANS S.A.

Primar,
Darius Bogdan VÂLCOV


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 14 Oct 2015 06:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
Din nou despre jefuirea patrimoniului Slatinei.

http://imperativ.ro/2015/10/slatina-fur ... ariei.html


Attachments:
jaf retea troleibuz Slatina.jpg
jaf retea troleibuz Slatina.jpg [ 16.12 KiB | Viewed 2333 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Slatina: troleibuze
PostPosted: Sun 02 Apr 2017 15:07 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 44903
01, 02, 03 in 1998.

Foto: Klaus Mundt - phototrans.eu


Attachments:
01kt.jpg
01kt.jpg [ 393.93 KiB | Viewed 1025 times ]
02kt.jpg
02kt.jpg [ 445.92 KiB | Viewed 1025 times ]
03kt.jpg
03kt.jpg [ 407.2 KiB | Viewed 1025 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 49 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group