TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Sun 25 Feb 2024 20:57

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Author Message
PostPosted: Mon 05 May 2014 12:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
Şi să piardă clienţii metroul despre care e vorba să treacă la primărie? Metroul e lăudat şi ultra-lăudat, i se face mai multă reclamă decât merită... am văzut sute de articole despre reducerea parcului la RATB, despre aglomeraţie, dar despre cum stai la Crângaşi câte 15 minute la 8 dimineaţa nu a scris nimeni. Nu mai zic de week-end... pe 1 Mai am aşteptat fix 19 (nouăsprezece) minute la Iancului. Astea sunt cele 7 - 8 minute de pe site-ul Metrorex: 15 - 19 minute, că unul din 2 trenuri e o IVA albastră sau o altă IVA, care face km doar pe hârtie, ca să îşi facă norma de casare.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 10 May 2014 23:20 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
Reţeaua de pa Cal. Victoriei a fost întinsă. Oricum, nu va mai fi folosită (deja a fost modificat trotuarul şi pus încă un stâlp între consolă şi stradă), dar pasagerii autobuzelor cu etaj puteau să se apuce de fire.


Attachments:
IMG_0948.jpg
IMG_0948.jpg [ 708.99 KiB | Viewed 8031 times ]
IMG_0950.jpg
IMG_0950.jpg [ 418.83 KiB | Viewed 8031 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 11 May 2014 15:03 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Dr2005 wrote:
Oricum, nu va mai fi folosită
Never say never. Nu stim ce surprize ne va mai oferi pretul petrolului. Omul intelege mai greu sa faca lucrurile asa cum este bine, de buna-voie si doar din convingere. Dar la necaz multe se schimba.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 May 2014 12:09 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
În faţa stâlpului din a 2a poză a fost amplasat un stâlp de iluminat, un eventual troleibuz trebuind să aibă lăţimea unui Matiz ca să ajungă la reţea.

Stâlpii de iluminat sunt subţirei, nu vor putea niciodată să susţină o reţea de troleibuz. Stâlpi asemănători s-au amplasat şi pe Magheru, însă de acolo nu au putut fi scoţi stâlpii vechi (şi interbelici, care au prins şi tramvai şi troleu)... câţiva au fost tăiaţi cu flexul sau autogenul, însă baza e mai groasă (o fi fier plin?) şi a rămas acolo, rezultatul fiind oribil. Fundaţia e cam de 1m, în beton, deci slabe speranţe să poată fi scoşi stâlpii (unde au reuşit să taie baza, fundaţia a rămas şi s-a pus asfalt peste).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 12 May 2014 12:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
Ce trasee o sa fie pe acolo?

Consolele sunt noi sau revopsite? Ca firul si elementii de prindere a firului par vechi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 13 May 2014 09:49 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
Nu e nimic nou pe acolo, reţeaua nu mai e folosită de prin 2003. De vreo câţiva ani e cârpită, pentru că face burtă şi poate fi atinsă de pasagerii din autobuzele etajate ale lui Mazăre.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 03 Apr 2015 12:07 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:20
Posts: 318
Location: Timisoara
O poza din 2008
https://www.flickr.com/photos/70966383@N03/16937986592/


Attachments:
7450.jpg
7450.jpg [ 322.52 KiB | Viewed 6915 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Aug 2015 14:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
Posibil ca o parte din aceste troleibuze sa ajunga la Cernauti.

Chernivtsi through cooperation with the European Bank for Reconstruction and Development and the Bucharest City Hall plans to significantly increase the trolleybus park. This was at the briefing said Mayor Alex Kaspruk.

- Due to the cooperation with the EBRD expect to purchase 40 new trolleybuses - said the mayor. - Parallel, are in the process of negotiations with Bucharest on the transfer to us of the old trolley buses they replaced by the new European funds. There's enough good trolley, we were there, watching. In Bucharest there are more than 100 brands of cars " Icarus " under 8 years, 200 vehicles - to 15 years. Previously talking with the mayoralty of Bucharest and the Romanian Prime Minister, helps our embassy. I think it will finish that we will significantly increase trolleybus park and remove the issue for the next 10 years.


http://en.molbuk.ua/chernovtsy_news/972 ... ivciv.html


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 11 Feb 2016 17:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
Prezentat la o expozitie in Moscova, in anul 2000.

Foto: transphoto.ru


Attachments:
5207-2000.jpg
5207-2000.jpg [ 263.59 KiB | Viewed 5645 times ]
5207-2000a.jpg
5207-2000a.jpg [ 274.01 KiB | Viewed 5645 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 27 Feb 2016 12:46 
Offline

Joined: Fri 07 Jul 2006 10:10
Posts: 69
În ultimul timp am trecut destul de des pe la intersecția de la Nițu Vasile (lângă depoul Berceni). Am avut astfel ocazia de a admira improvizațiile din intersecție.

Stau și mă gândesc, chiar nu le e rușine celor care au realizat modificările rețelei? Totul este făcut în bătaie de joc. Poziționări, unghiuri.

Exemplu: Linia 77 intră în intersecție. Dinspre Obregia vine fosta rețea a liniei 73. Ea nu mai este folosită acum. Cu toate astea, si cu toate că ESTE EVIDENT sau, și mai grav ERA EVIDENT când au făcut modificările că lucrările la Pasajul de la Piața Sudului vor dura mult și bine, 77 trebuie sa încetinească în punctul de întâlnire al celor 2 rețele. Deci se putea suprima aceasta problemă. Apoi, cu toate ca 77 întoarce în rond, el trebuie să vină pe banda I, ca apoi sa se chinuie în intersecție să facă stânga. Nu mai vorbesc de cum arată rețeaua în continuare. Amatorism. Țigăneală. Bătaie de joc. Chiar nu vede nimeni?

Și fără legătură cu rețeaua de troleibuz, semaforizarea e sub orice critică. Poate doar pe Iuliu Maniu să fie mai proastă. Sunt momente destul de lungi (aș zice 10 secunde) când nimeni nu are verde...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun 28 Feb 2016 20:13 
Offline

Joined: Mon 23 Jan 2006 13:10
Posts: 171
Intreaga structura de troleibuz din Berceni este o gluma proasta de 20 de ani... Prima tentativa (bucla de la Abator) a durat citeva luni dupa care s-a "supravietuit" (cu o pauza de citeva luni, cit timp a functionat linia 76 pina la Pta. Unirii).

Bucla de la rondul Nitu Vasile / Emil Racovita / Metalurgiei (sau cum se mai cheama acum) mi se pare doar o justificare inutila pentru 10-15 troleibuze (si soferii corespunzatori), fara insa a aduce nici un beneficiu calatorilor. De la rond la metrou sint 10 minute bune (daca nu mai mult) de mers pe jos. Desi cartierul Berceni ar putea profita de o retea de troleibuz (gindita cu cap, nu ceea ce e acum), mie imi este clar ca se impinge gluma asta in fata pentru a alimenta nemultumirea calatorilor si a justifica desfiintarea completa. Nu vreau sa speculez mai departe, dar pe locul Depoului Nitu Vasile parca si vad un ansamblu rezidential de lux...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 24 Mar 2016 14:11 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
#5183 (linia 85, Dep. Vatra Luminoasă), defect pe Şos. Gării de Nord, în jurul orei 12:
A stat acolo cam 40 de minute, până a venit tractarea.


Attachments:
5183-def.jpg
5183-def.jpg [ 466.03 KiB | Viewed 5616 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 18 Jul 2016 01:30 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
Sunt destul de multe troleibuze Ikarus 415T retrase definitiv. La urma urmei, din aproape 300 de troleibuze în Bucureşti, abia ies 175 la ore de vârf.


Attachments:
5108.jpg
5108.jpg [ 995.34 KiB | Viewed 5594 times ]
5111,5113.jpg
5111,5113.jpg [ 1.04 MiB | Viewed 5594 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 03 Oct 2016 21:33 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
De vreo câteva zile lucrătoare, pe Şos. Gării de Nord se înlocuiesc porţiuni de fir de contact. Firul pus e nou, dar nu ştiu de unde o fi rămas, că unele tronsoane au 100m, altele abia acoperă distanţa între 2 stâlpi. Momentan au plecat din intersecţia Str. Baldovin Pârcălabul cu Şos. Gării de Nord şi au ajuns în dreptul staţiei de la Ministerul Transporturilor... mâine probabil ajung la trecerea de pietoni de la minister.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 02 Feb 2017 09:37 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
Dacă aveţi nevoie de troleibuzele de pe liniile 61, 62, 69, 90, 91, 93, 96, mai bine o luaţi pe jos. Un Irisbus a rupt macazul de la Podul Eroilor (pe Splai, sensul spre Cotroceni). Evident, a fost decuplat centrul de alimentare respectiv (alimentat de substaţia Cotroceni), ceea ce a lăsat pe dreapta toate troleibuzele de pe Şos. Cotroceni şi Str. Constantin Noica.

De precizat că macazul respectiv este INUTIL, niciun traseu nu mai face dreapta acolo (toate troleibuzele de pe Splai fac stânga spre Cotroceni, sensul celălalt de mers fiid pe Cal. Plevnei), iar când se va relua circulaţia pe Bd. Eroii Sanitari, troleibuzele care fac acum stânga vor reveni pe acolo, iar 96 va face dreapta... cum, necum, acel macaz tot inutil va fi!

Cu roşu e marcată zona rămasă nealimentată. Nu am figurat reţeaua de pe Str. Dr. Marinescu, care oricum nu (mai) este folosită şi nu mai are nici macaz.


Attachments:
cot.png
cot.png [ 288.52 KiB | Viewed 5579 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 15 Aug 2017 08:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
5105 expus la Hungexpon, in mai 1997.



Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 12 Sep 2018 11:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
Ultimul drum pentru cateva troleibuze Ikarus. Pacat de ele, dupa o reparatie capitala (realizata chiar la URAC), aceste troleibuze puteau fi vandute altor orase din Romania (Piatra Neamt, Targu Jiu, Vaslui, Ploiesti, Targoviste :mrgreen: ) sau chiar din Ucraina.

Foto: "GPS"/metrouusor/flickr.


Attachments:
Depoul Bucurestii Noi 5102.jpg
Depoul Bucurestii Noi 5102.jpg [ 198.74 KiB | Viewed 5354 times ]
Depoul Bucurestii Noi 5102, 5111.jpg
Depoul Bucurestii Noi 5102, 5111.jpg [ 446.87 KiB | Viewed 5354 times ]
Depoul Bucurestii Noi 5108, 5111.jpg
Depoul Bucurestii Noi 5108, 5111.jpg [ 460.86 KiB | Viewed 5354 times ]
Depoul Bucurestii Noi 5114.jpg
Depoul Bucurestii Noi 5114.jpg [ 420.95 KiB | Viewed 5354 times ]
Depoul Bucurestii Noi 5114a.jpg
Depoul Bucurestii Noi 5114a.jpg [ 460.42 KiB | Viewed 5354 times ]
Depoul Bucurestii Noi 5119.jpg
Depoul Bucurestii Noi 5119.jpg [ 548.06 KiB | Viewed 5354 times ]
Depoul Vatra Luminoasa 5147.jpg
Depoul Vatra Luminoasa 5147.jpg [ 314.29 KiB | Viewed 5354 times ]
Depoul Vatra Luminoasa 5151.jpg
Depoul Vatra Luminoasa 5151.jpg [ 202.57 KiB | Viewed 5354 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 28 Jan 2019 10:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
Cei de la "MetrouUsor" au transmis cateva propuneri de bun-simt, usor de realizat, privitoare la reteaua de troleibuz bucuresteana. https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=11&t=4519

Raspunsul PMB, cel asteptat: povesti, hartie scrisa pe genunchi, plina de greseli de ortografie...

PMB, STB, retineti:
1. troleibuzele cu autonomie sunt necesare pt. descongestionarea traficului in caz de avarie a retelei, ori in cazul prelungirii unor trasee unde nu e nevoie de o frecventa mare a vehiculelor. Insa, e evident, ca e nevoie de construirea retelei de contact (pt. Sudului - Romana, de exemplu);
2. pt. traseele BRT cele mai eficiente ar fi troleibuzele articulate.


Attachments:
Asociatia Metrou Usor - troleibuze STB.pdf [155.62 KiB]
Downloaded 158 times
Raspuns_Troleibuze_PMB.pdf [195.98 KiB]
Downloaded 148 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Mar 2020 19:00 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
Pentru a avea unde să fie introduse autobuzele hibrid fără prea mari investiţii, STB a stabilit reducerea parcului de troleibuze de la Depoul Bujoreni, spaţiul urmând să fie folosit pentru gararea noilor autobuze, având în vedere şi proximitatea cu Autobaza Militari, unde se poate face alimentarea cu motorină. Depoul Bujoreni avea un parc de cca. 100 troleibuze, bănuiala mea e că va rămâne doar cu jumătate, mai ales în perspectiva deschiderii circulaţiei metroului.
Deocamdată a plecat linia 61 la Vatra Luminoasă cu tot parc (6 troleibuze Irisbus), probabil va urma 69, în vreme ce o parte din Ikarusuri vor merge la Bucureştii-Noi (e în plan realizarea unei reţele prin Piaţa Gării de Nord, pentru a permite accesul/retragerea), de unde ar putea deservi liniile 93 şi 96. 62 rămâne la Bujoreni, că pe 62 vor circula noile troleibuze cu autonomie, atunci când vor veni (autonomia le-ar permite şi să se retragă direct prin Str. Valea Cascadelor, fără ocol pe la gară, ceea ce înseamnă că ultimul troleibuz de la Gara de Nord spre Drumul Taberei va fi în jur de ora 22:30, faţă de 23:50 în prezent).
Orice idee de suplimentare a lui 61 e moartă din start, câtă vreme noile autobuze hibrid sunt (şi) pentru linia 336. Va rămâne, în continuare, o linie de umplutură, cu un interval de circulaie de 20 minute la orele de vârf şi 25 - 30 în rest, care are clienţi doar dacă vine în faţa lui 336.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 02 Mar 2020 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
Pentru oricine (cu exceptia STB/RATB) era logic sa se prelungeasca reteaua de troleibuz pentru a inlocui autobuzele liniei 336 cu troleibuzele liniei 61. Cum naiba sa achizitionezi autobuze hibrid (si) pt. linia 336?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 04 Mar 2020 15:22 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7779
Mai mult, e posibil ca autobuzele hibride să fie trecute şi în acte la Exploatare Transport Electric, la fel şi cele 100 de autobuze electrice care se vor cumpăra.
Asta deschide Cutia Pandorei şi, teoretic, permite deservirea cu aceste autobuze şi a traseelor de troleu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 28 Jul 2020 16:43 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 09 Nov 2021 10:58 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
Proiect privind aprobarea cererii de finanțare și a devizului general estimativ, în vederea finanțării obiectivul de investiții "Modernizare stradă cu rețea de troleibuz pe mai multe tronsoane de infrastructură rutieră din Municipiul București".

Extinderi:

- Șos. Mihai Bravu, între Pasajul Mihai Bravu si str. Baba Novac (5,1 km);
- Bd. Metalurgiei - Șos. Berceni - Str. Dumitru Brumărescu (10,2 km);
- Piața Unirii - Piata Romană, pe Bd. Dimitrie Cantemir - Bd. I. C. Brătianu - Bd. Nicolae Bălcescu - Bd. Magheru (5,5 km);
- Str. Apusului, între Bd. luliu Maniu și Complex Apusului (1,1 km);
- Piața Gării de Nord (0,45 km).


Attachments:
37.pdf [781.56 KiB]
Downloaded 151 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 31 Jan 2024 09:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
Noile troleibuze Solaris ies pe traseu începând cu data de 03 februarie.

Acestea vor circula pe linia 61, care va prelua traseul liniei de autobuz 336 între Complex Comercial Apusului și Piața Rosetti.

Astfel, linia de autobuz 336 devine linia de troleibuz 61.

Linia 61 va funcționa între terminalele „Complex Comercial Apusului” și „Piața Rosetti”, pe traseul: „Complex Comercial Apusului”, Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Bd. Eroii Sanitari, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Bulevardul Carol I, „Piața Rosetti”, cu întoarcere pe Bd. Carol I, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenței, Piața Operei, Bd. Eroii, Bd. Profesor Doctor Gheorghe Marinescu, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Str. Apusului, terminal „Complex Comercial Apusului”.

Autonomia de 20 km de care beneficiază troleibuzele Solaris le va permite să circule pe baterii pe tronsonul cuprins între stația „Apusului” și capătul de linie „Complex Comercial Apusului”, unde nu există rețea electrică.

Linia 61 va fi asigurată temporar cu vehicule mixte, troleibuze noi și autobuze preluate de pe linia 336.

Pe măsura livrării celor 100 de troleibuze, acestea vor înlocui treptat autobuzele, astfel încât pe linia 61 vor circula numai vehicule nepoluante.


https://www.facebook.com/NicusorDan.ro


Attachments:
421946763_921322806010801_3631351723378051337_n.jpg
421946763_921322806010801_3631351723378051337_n.jpg [ 675.7 KiB | Viewed 158 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 23 Feb 2024 11:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 55895
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a dispus ca, începând de duminică, 25.02.2024, linia 93 să fie prelungită până în cartierul Constantin Brâncuși și să fie operată numai cu troleibuze noi Solaris Trollino 12M cu autonomie, iar linia de autobuz 168, care asigura până acum transportul călătorilor din acest cartier, va întoarce la terminalul „Valea Ialomiței”. În acest fel, va fi redusă total poluarea fonică și cea a aerului din cartierul Brâncuși, iar numărul mai mare de vehicule alocate acestei linii va reduce timpul de așteptare în stație.

Așadar, linia 93 va funcționa între terminalele „Cartier Constantin Brâncuși” și „Gara de Nord” pe traseul: „Cartier Constantin Brâncuși”, Aleea Cumințenia Pământului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Poarta Sărutului, Aleea Masa Tăcerii, Str. Valea Oltului, Str. Valea Ialomiței, Drumul Taberei (inel și ramura de sud), Bd. 1 Mai, Str. Sibiu, Drumul Taberei, Bd. General Paul Teodorescu, Bd. Iuliu Maniu, Șos. Cotroceni, Str. Constantin Noica, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Pârcălabul Baldovin, Str. Gării de Nord, Piața Gării de Nord, „Gara de Nord”, cu întoarcere pe Str. Witting, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Șos. Cotroceni, Bd. Iuliu Maniu, Bd. General Paul Teodorescu, Drumul Taberei, Str. Sibiu, Bd. 1 Mai, Drumul Taberei (ramura de sud și inel), Str. Valea Ialomiței, Str. Valea Oltului, Drumul Valea Doftanei, Aleea Pasărea Văzduhului, Aleea Cumințenia Pământului, „Cartier Constantin Brâncuși”.

Linia 168 va funcționa între „Valea Ialomiței” și „Piața Romană” astfel: terminal „Valea Ialomiței”, Str. Valea Ialomiței, Drumul Taberei (ramura de Nord), Str. Răzoare, Șos. Panduri, Str. Doctor Rainer, Bd. Eroilor, Str. Știrbei Vodă, Calea Victoriei, Str. Demetru Ion Dobrescu, Bd. Nicolae Bălcescu, „Piața Romană”, cu întoarcere pe Bd. Gheorghe Magheru, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Berzei, Str. Știrbei Vodă, Bd. Eroilor, Str. Doctor Dumitru Bagdasar, Șos. Panduri, Drumul Taberei, Str. Valea Ialomiței, terminal „Valea Ialomiței”.

Legătura dintre cartierul Constantin Brâncuși și Piața Romană va fi asigurată prin transbordare din troleibuzele liniei 93 în autobuzele liniei 168 în stațiile „Valea Ialomiței”, „Orizont” și „Favorit”, în ultimele două stații călătorii putând utiliza și linia 368. Actuala politică tarifară permite transbordări multiple în intervalul de timp pentru care a fost achiziționat titlul de călătorie.


https://www.facebook.com/tpbiro


Attachments:
424926801_712586357726475_6710759754390230842_n.jpg
424926801_712586357726475_6710759754390230842_n.jpg [ 244.17 KiB | Viewed 21 times ]
424961466_712587257726385_7985988736909136880_n.jpg
424961466_712587257726385_7985988736909136880_n.jpg [ 1.15 MiB | Viewed 21 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 715 posts ]  Go to page Previous  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group