E adevarat, alaturarea celor 2 caracteristici ale vagonului e nedreapta.
Toata partea electrica e inovativa, si e ceva de mult timp asteptat in Ratb. Marea problema e cand va fi implemantata actionarea in CA la nivel de modernizare in adevaratul sens al cuvantului al tramvaielor existente. Din pacate, nu am avut ocazia sa merg cu acest vagon, fiind unul foarte greu de prins (mai ales ca circula doar pe 41), asa ca nu comentez mai mult de atat.
Nu putem, insa, ignora faptul ca cei de la Alexandria isi bat joc de vagoanele noi pe care le primesc de la o vreme, lasandu-le cu ilumina aproape inexistent. Un vagou nou, fara lumini in salon. Calatorul asta va simti pana la urma. O sa zica "uite ce hodoroaga au adus acum, pe langa CH-PPC-uri (care si alea sunt pesteri ambulante), si ca RATB-ul arunca banii pe fereastra, cand ar putea sa mai ia cateva stele"
. Nu va luati de mine, eu doar exemplific lucruri pe care le-am auzit. Si generalizez pentru Alexandria, deoarece CH-PPC-urile din Dudesti nu au asemenea probleme, in linia 34, permanent ai lumini
. Si le mai si spala, inclusiv boghiurile.
Asteptam productia de serie a unui tramvai care sa incorporeze tehnologia. Ca prototipuri avem o groaza, si deja Bucur-LF-ul a devenit o amintire uitata, cu toate inovatiile lui (inutile, datorita capacitatii). Lucrurile bune nu ar mai trebui sa se lase asteptate atata, ca oricum suntem in urma...