TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Tue 12 Nov 2019 14:59

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 198 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Fri 23 Aug 2013 15:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Fire de poveste. Troleibuzul medieşean împlineşte astăzi 24 de ani

Mediaşul este singurul oraş nereşedinţă de judeţ unde a fost inaugurată o reţea de troleibuze. Dintr-un capriciu al „prim-ului“ Nicu Ceauşescu, se zice. Astăzi se împlinesc 24 de ani de la prima cursă: Gară-Automecanica. Nicolae Todoran, fost director general şi actualul director tehnic al societăţii Meditur, a fost diriginte de şantier pe vremea când troleibuzul era doar un vis. Pentru cititorii Monitorului, el a desfăcut tolba cu amintiri.

Autor: Milu OLTEAN
Foto: forum.transira.ro


Troleibuzele cu scaune elegante care circulă azi prin cartiere mai au puţine în comun cu primele trolee, de acum un sfert de secol. În timp ce unele oraşe au renunţat la aceste mijloace de transport, Mediaşul a reuşit să le menţină în circuit, iar în acest moment se află într-o companie selectă a oraşelor din România în care funcţionează reţele de transport electric. Nicolae Todoran, fost director general şi actualul director tehnic al societăţii Meditur, este unul dintre cei mai vechi angajaţi ai transportatorului.

Gir de la “Măturică”

Todoran are 58 de ani şi îşi aduce aminte că a ajuns la societatea locală de transport în 1989, datorită unui anunţ prin care se căuta un diriginte de şantier pentru lucrări la reţeaua electrificată de troleibuze. Planurile existau de prin ‘86-‘87, dar fondurile insuficiente “de la judeţ” au făcut ca investiţia să stagneze. Circulă şi acum o serie de poveşti cum că pentru investiţia de la Mediaş, la începutul anului 1989, au fost suspendate fondurile care erau destinate instalării de rețea electrică pentru troleibuz pe câteva străzi din Sibiu, care până la urmă au rămas doar cu stâlpii. Oricum, se pare că implicarea lui Nicu Ceauşescu, pe atunci prim-secretar al judeţului, a fost decisivă pentru ca lucrările să înceapă la Mediaş. “Investiţia a fost aprobată prin decret prezidenţial, iar la începutul lui ’89 trebuiau să înceapă lucrările de plantare a stâlpilor pentru reţea. Eu eram, la acea vreme, şeful staţiei de oxigen de la Vitrometan, dar am mers la concursul pentru postul de diriginte de şantier la Întreprinderea Judeţeană de Transport Local (IJTL) Sibiu, pentru Mediaş. Mi-am dorit acel post pentru că eram absolvent de Politehnică la Iaşi, Facultatea de Energetică, secţia reţele electrice, era domeniul meu, aşa că n-am avut nicio emoţie la concurs. Am luat postul”, mărturisește Todoran. Ulterior, a fost chemat la o discuţie la prim-secretarul de atunci, Chirilă, zis “Măturică” pentru aplecarea sa asupra problemelor obşteşti. “M-a întrebat de ce vreau să plec de la Vitrometan, iar apoi a dat dispoziţie să mi se facă transferul. Din martie ‘89 am ajuns diriginte de şantier la Autobaza Mixtă Mediaş”, îşi începe povestea Todoran.

Tranşee prin oraş

Lucrările la reţea au început în primăvara dinaintea Revoluţiei şi dirigintele de şantier de atunci îşi aduce aminte de mobilizarea generală. Mai întâi au trebuit să fie săpate gropile pentru montarea celor 550 de stâlpi din beton care urmau să susţină reţeaua de contact. Aşa cum erau vremurile pe atunci, fiecare fabrică a contribuit în mod direct şi a trebuit să-şi sape gropile pentru stâlpi în dreptul societăţii. Investiţia presupunea montarea stâlpilor şi a 17,5 km cale dublă de reţea, dar şi amenajarea unei staţii de redresare şi a autobazei de întreţinere şi reparaţii. “Staţia de redresare s-a făcut pe un loc considerat groapă de gunoi, în vecinătatea Sinagogii, iar autobaza este sediul actual al societăţii Meditur. La acea vreme, pe acest teren erau grădini şi coteţe, până la linia ferată. Practic, am început totul de la zero, dar s-a muncit susţinut”, se mândreşte medieşeanul. Şantierul a adus şi o serie de nemulţumiri la acea vreme, deoarece oraşul a fost brăzdat de şanţuri, iar oamenii nu înţelegeau de ce trebuie săpate tranşee, dacă reţeaua se pune pe sus. “Reţeaua a presupus şi circa 6 km de cabluri de alimentare subterane, care să alimenteze separat reţeaua şi să evite pierderile de tensiune, dar mai ales să dea posibilitatea decuplării pe tronsoane separate în caz de defecţiuni. S-a săpat de la staţia de redresare până la actualul sediu Meditur, pe traseul strada Pompierilor, Unirii, Pasarelă, fabrica de şuruburi, fabrica Geromed. Alt traseu a fost de la staţia de redresare către zona Automecanica şi altul către cartierul Gura-Câmpului”, menţionează fostul diriginte.

Contra-cronometru

Mai-marii vremii au făcut posibilul pentru a termina cât de cât lucrările, astfel încât primul troleibuz să ruleze prin oraş chiar de ziua naţională. Au mai fost ceva probleme cu un transformator, dar directivele au fost mai mult decât clare: “Primul secretar ne-a spus mai în glumă, mai în serios, că dacă nu dăm drumul la troleibuz de 23 August ne desfiinţează. Ne-a spus că trebuie rezolvată treaba şi dacă vom fi nevoiţi să folosim 50 de baterii, legate toate, pentru a urni troleibuzul de la Gară la fabrica Automecanica”. 23 August 1989 a fost sărbătoare mare la Mediaş. Primele troleibuze din Mediaş au venit de la Sibiu. Erau DAC-uri fabricate în România cu piese ruseşti. “Pe stradă era plin de lume, erau mulţi cei care nu văzuseră troleibuze, erau cu toţii curioşi. S-a făcut o cursă demonstrativă de la Gară la Automecanica, a fost un mare eveniment pentru Mediaş”, se bucură şi acum Todoran.

Investiţie muncită

Până la finele anului şi imediat după Revoluţie s-a muncit încă pentru finalizarea investiţiei, mai ales că vremurile nu erau tocmai roz. În ciuda tuturor greutăţilor, nu s-a pus niciodată problema sistării lucrărilor. Uneori, s-a şi improvizat. “Am recurs şi la soluţii extreme imediat după Revoluţie. Era o perioadă tulbure, nu mai găseam cupru electrolitic pentru reţeaua de contact. Am mers cu un camion la Zlatna, la combinat, şi am luat cupru brut, pe care l-am dus la Zalău, unde a fost prelucrat în fir rotund, iar mai apoi l-am dus la Câmpia Turzii, unde a fost refilat. Mai apoi l-am adus la Mediaş. Toată reţeaua a fost finalizată şi dată în funcţiune în 1992, cu toate cele trei linii: T1 Gară-Automecanica, T2 Vitrometan-Gura Câmpului şi T3 Vitrometan-Automecanica. În ‘92 aveam şase troleibuze articulate (cu burduf – n.red.), toate aduse de la IJTL Sibiu, aşa a început transportul cu troleibuzul la Mediaş”, conchide Nicolae Todoran.

Atunci şi acum

Nici nu încape îndoială că lucrurile s-au schimbat mult de 20 de ani încoace. Acum vreo zece ani era o obişnuinţă ca, la orele de vârf, călătorii să se circule ca sardelele în conservă, chiar şi pe scările maşinilor, asta din cauza parcului auto precar. Maşinile trebuiau mai mereu scoase de pe traseu şi reparate. Unul dintre bancurile vremii spunea: “Care e culmea aglomeraţiei? Să circule şoferul pe scară!”. Todoran se mândreşte că toate maşinile actuale sunt străine, de calitate, silenţioase şi cu scaune capitonate. Iar noul sistem de ticketing electronic plasează Meditur în rândul companiilor care într-adevăr sunt preocupate de confortul şi satisfacţia clienţilor. “Primele troleibuze erau primite de la Sibiu şi erau groaznice, aveau salon cu scaune din placaj, duşumele cu îmbinări metalice, burdufuri rudimentare prin care, după ce se uzau, intra praful şi apa, sistemul de tracţiune era mai brutal. Pe roata din spate în troleibuz exista cabina cu taxatoarea, acolo se elibera bilet. Or, aceste lucruri s-au schimbat total, azi ai acces la piaţa europeană, la produse de calitate. Pe lângă maşinile de alt calibru de astăzi, Meditur a ajuns la implementarea unui sistem modern de ticketing, iar asta spune multe despre societatea noastră. Meditur a avut rezultate bune în ultimii ani, asta şi datorită implicării şi bunelor relaţii dintre conducerea societăţii, Primărie şi Consiliul Local”, a precizat directorul tehnic al societăţii.

Scurt istoric

S.C. Meditur S.A. Mediaş prestează serviciul de transport public local de călători încă din 1953 şi a funcţionat sub coordonarea autorităţilor locale. În 1990, parcul auto era compus din şase troleibuze articulate şi 16 autobuze, toate de producţie autohtonă, şi care efectuau integral transportul de călători în oraş, în satul Ighişul Nou şi comunele limitrofe. În 1992, prin decizia Prefecturii Sibiu, devine prima regie autonomă din ţară care se desprinde de regia judeţeană de transport public şi îşi desfăşoară activitatea în mod autonom până în 1995, când se uneşte cu Regia de Gospodărie Comunală, iar ulterior, în 1997, devine societate pe acţiuni. La ora actuală, Meditur are unic acţionar Consiliul Local şi funcţionează ca unic operator de transport public local din Mediaş, cu un parc auto de opt microbuze, 26 de autobuze şi 11 troleibuze.


http://www.monitoruldemedias.ro/2013/08 ... esean.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 16 Sep 2013 13:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Nr anunt seap/Data publicare: 353723/16-09-2013

Autoritate contractanta: MEDITUR S.A.

Denumire contract: Se achizitioneaza 1 bucata microbus - transport public de persoane, nou. Procedura de achizitie folosita este: Cerere de oferte; Procedura se finalizeaza cu o etapa de licitatie electronica, iar in urma atribuirii se incheie un contract de achizitie publica.

Valoare estimata: 68.000 EUR

http://www.e-achizitii.com/


Attachments:
microbuz Meditur.rar [1.94 MiB]
Downloaded 103 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 13:29 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
O hartie aninata in geam. Autobuzul "T2". Nu stii daca o ia pe str. Milcov sau pe Ighisului si Vidraru, asa ca il intrebi pe sofer sau stai pur si simplu in autobuz. Legea obliga operatorii sa aiba indicativul traseului afisat in fata, lateral si spate si ruta afisata!


Attachments:
Autobuzul T2.jpg
Autobuzul T2.jpg [ 133.22 KiB | Viewed 6735 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 18:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Realizarea jonctiunii retelei de troleibuz (I. Piso - sos. Sibiului), pt. retragerea troleibuzelor la garaj este cea mai buna varianta posibila. Si, deoarece s-a construit giratoriul str. C. Brancoveanu - acad. I. Moraru, Meditur solicita fonduri pt. modificarea retelei de troleibuz. Aceasta e sublima dar...lipseste cu desavarsire!!! Sa inteleg ca va fi remontata reteaua electrica?

Later edit: reteaua de pe str. Brancoveanu este posibil a fi remontata in anul 2014.


Attachments:
2013_oct_lista_investitii_meditur.pdf [187.94 KiB]
Downloaded 119 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 22 Oct 2013 18:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Meditur solicita majorarea fondului de salarii.


Attachments:
2013_oct_maj_fond_salarii_meditur.pdf [190.07 KiB]
Downloaded 109 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 24 Oct 2013 09:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Quote:
In urma cu o luna, Ziua Europeana a troleibuzelor, a fost sarbatorita la Medias prin "Ziua portilor deschise la MEDITUR". A fost o zi dedicata troleibuzelor, promovarii transportului electric si nu in ultimul rand a fost o zi a publicului calator.

In cadrul acestui eveniment, una dintre surprizele zilei a fost pentru micii participanti si anume, a avut loc o extragere cu numele celor prezenti, nume care le vor purta troleibuzele societatii. Incepand de azi, troleibuzele nou botezate si-au reluat activitatea si speram sa incante cetatenii cu numele lor.
Dorinta noastra prin aceasta initiativa este sa imprietenim cetatenii si in special copiii cu tot ce inseamna transportul eco.

Ca si societate de transport public, consideram ca educarea cetatenilor fata de importanta unui mediu mai sanatos este o datorie asumata.


Foto, info: Meditur.


Attachments:
troleibuz Meditur 1.jpg
troleibuz Meditur 1.jpg [ 48.02 KiB | Viewed 6712 times ]
troleibuz Meditur 2.jpg
troleibuz Meditur 2.jpg [ 47.55 KiB | Viewed 6713 times ]
troleibuz Meditur 3.jpg
troleibuz Meditur 3.jpg [ 54.67 KiB | Viewed 6712 times ]
troleibuz Meditur 4.jpg
troleibuz Meditur 4.jpg [ 45.66 KiB | Viewed 6713 times ]
troleibuz Meditur 5.jpg
troleibuz Meditur 5.jpg [ 42.32 KiB | Viewed 6713 times ]
troleibuz Meditur 6.jpg
troleibuz Meditur 6.jpg [ 64.29 KiB | Viewed 6713 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Nov 2013 13:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Cei de la Meditur au lucrat exemplar, in timp rezonabil. Acest lucru imi da sperante ca intr-un viitor apropiat vom vedea reteaua extinsa pe str. Mosnei, apoi C. Brancoveanu, Stadionului, etc. S-au facut economii importante la manopera, iar angajatii Meditur s-au ales cu cativa bani in plus. Respect!
P.S.: astept ca traseul T2 (cu toate "subprogramele" sale) sa fie deservit doar cu troleibuze.

Quote:
In data de 18.11.2013, Meditur Medias, a finalizat lucrarile la Reteaua Electrica de Contact Troleibuze, care face legatura intre Sos. Sibiului si Str. Blajului, urmarind aliniamentul Str. Ighisului, prin zona Statiei de carburanti LUK -OIL.
Reteaua electrica de contact in lungime de 0,45 km, a fost executata in regie proprie. Resursele financiare au fost asigurate de la bugetul Local al Municipiului Medias.
Realizarea acestui tronson de retea electrica de contact se inscrie in politica de dezvoltare a transportului public local cu troleibuze, obiectiv asumat in strategia de dezvoltare a Municipiului Medias. Managementul Meditur, Primaria Medias, Consiliul Local si societatea civila sustin aceste proiecte.
Aceasta retea permite preluarea publicului calator de pe Str. Vidraru si strazile adiacente, precum si a publicului calator de pe Str. Ighisului, Str. Teba si din zona Barajului Ighis.
Probele privind functionarea corespunzatoare a troleibuzelor pe tronsonul amintit au fost efectuate in data de 19.11.2013, urmand ca programele de circulatie ale traseelor T2/2 si T3 sa se incadreze pe Str. Sibiului - Luk Oil - Str. Ighisului - Str. Vidraru, incepand cu data de 1 Decembrie 2013.




Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Nov 2013 14:01 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Asadar, traseul T2 are mai multe rute/programe, o varza. Deci:

T2/1 Gura Campului - str. Milcov (autobuz sau troleibuz)
T2/2 Gura Campului - str. Ighisului - str. Vidraru (troleibuz)
T2/3 Gura Campului - Kaufland (autobuz)

Deci, dupa cum s-a anuntat, programele T2/2 vor fi asigurate cu troleibuze. Teoretic, si cele ale rutei T2/1.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 29 Jan 2014 18:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Program investitii Meditur 2014. Reportari din 2013!


Attachments:
2014_ian_buget_local.pdf [8.29 MiB]
Downloaded 116 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 13 Feb 2014 19:23 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Autobuz pe traseul "T2", azi, ora 14:45 (ora de varf, deci).

Iar pe T3 circula autobuz, de vreo doua luni.

La ora actuala Mediturul are 4 troleibuze functionale. Iar 8 (opt) nefunctionale! Dintre cele nefunctionale/nefolosite amintim Graf&Stift-ul achizitionat anul trecut, ce nu a circulat DELOC si doua NAW-uri puse in circulatie la inceputul anului 2012 (a mai aparut un NAW la finele anului trecut, nefolosit deloc de Meditur).


Attachments:
EUM-T2.jpg
EUM-T2.jpg [ 218.15 KiB | Viewed 6517 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 20 Feb 2014 15:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
O stire preluata de aici, stire falsa! http://www.meditur.ro/index.php?option= ... Itemid=746

Troleibuzele (de fapt autobuzele, ca troleele zac in garaj) traseului T3 circula doar pana pe str. Milcov, NU si pe str. Vidraru, asa cum s-a anuntat de Meditur. Iata citatul (am pastrat textul exact).

"Probele privind funcționarea corespunzătoare a troleibuzelor pe tronsonul amintit au fost efectuate în data de 19.11.2013, urmând ca programele de circulație ale traseelor T2/2 și T3 să se încadreze pe Str. Sibiului - Luk Oil - Str. Ighișului - Str. Vidraru, începand cu data de 1 Decembrie 2013".


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 24 Feb 2014 16:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Includere bunuri in domeniul public, printre care si tronsonul de retea Sibiului - Ighisului.

P.S.: furnizor pt. troleibuzele "donate" e SC Automecanica SA Medias!!!!!!!


Attachments:
2014_feb_includere_inv_publ_transport_local.pdf [6.24 MiB]
Downloaded 144 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Feb 2014 16:02 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7922
Se admit în actele oficiale greşeli de scriere? Ce este un ,,routher"? Dar un ,,troleibus"? Un ,,Şef Service"?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Feb 2014 18:37 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
SC Meditur SA Medias, troleibuz MED-776, sambata 22 februarie 2014.

NESIMTIRE PUBLICA! Nu numai ca soferul asculta muzica populara cu difuzorul dat la maxim, dar isi plimba potaia cu troleul!



Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 25 Feb 2014 22:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
De ce manelizare, ne arata Radu Bogdan.


Attachments:
sistem de management.jpg
sistem de management.jpg [ 27.19 KiB | Viewed 6750 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Feb 2014 01:34 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7922
Ce e în primul filmuleţ numai manea nu e, e mai mult muzică populară. De altfel, am auzit şi în Braşov genul respectiv în mai multe vehicule. Ce e în al doilea e manea 100% :(

Transportul câinilor e interzis? În majoritatea oraşelor e permis, în anumite condiţii (lesă, eventual botniţă şi taxarea unui bilet).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 26 Feb 2014 07:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Cainele e al soferului. N-ar fi mai bine sa si-l plimbe dupa orele de serviciu?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 27 Mar 2014 14:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Meditur, BVC 2014.


Attachments:
2014_mart_bvc_meditur.pdf [6.24 MiB]
Downloaded 147 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Jun 2014 18:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
SB 09 UGF, traseul de troleibuz (!) T2, 3 iunie 2014. Deh, Meditur!


Attachments:
SB 09 UGF, traseul T2, 3 iunie 2014.jpg
SB 09 UGF, traseul T2, 3 iunie 2014.jpg [ 184.2 KiB | Viewed 6570 times ]
SB 09 UGF, traseul T2, 3 iunie 2014 67.jpg
SB 09 UGF, traseul T2, 3 iunie 2014 67.jpg [ 200.92 KiB | Viewed 6570 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Jun 2014 18:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
SB 09 YYF, traseul de troleibuz (!) T1, 2 iunie 2014. Bine ca acest sofer nu mai fumeaza in timp ce conduce autobuzul!

Si pe traseul de troleibuz T3 a fost folosit tot un autobuz. Meditur, desigur...


Attachments:
SB 09 YYF, traseul de troleibuz T1, 2 iunie 2014.jpg
SB 09 YYF, traseul de troleibuz T1, 2 iunie 2014.jpg [ 166.24 KiB | Viewed 6569 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue 03 Jun 2014 18:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Afisaje noi la troleibuzele Meditur. Se scrie "Vitrometan" desi exista doua rute diferite pt. cartierul Vitrometan, cu capete de linie pe str. Vidraru, respectiv str. Milcov. Nici macar pe hartzoaga nu scrie ce cap de linie are traseul respectiv. Era mai usor ca un traseu sa fie redenumit T2B sau T4 si rezolvam problema.


Attachments:
776 Pod CFR.jpg
776 Pod CFR.jpg [ 198.66 KiB | Viewed 6570 times ]
774 Piata.jpg
774 Piata.jpg [ 209.82 KiB | Viewed 6570 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 22 Aug 2014 19:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Afisaj corect. Modern.


Attachments:
Vidraru.jpg
Vidraru.jpg [ 208.54 KiB | Viewed 6494 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 28 Aug 2014 18:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Silviu wrote:
Afisaj corect. Modern.


Attachments:
Medias 28.08.2014 (20).jpg
Medias 28.08.2014 (20).jpg [ 145.21 KiB | Viewed 6469 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 29 Aug 2014 21:30 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3433
Silviu wrote:
Afisaj corect. Modern.
Daca imi torn o galeata cu apa cu gheatza in cap, imi promiteti ca ii implorati pe cei de la Meditur si de la serviciul de resort din primarie sa renunte odata pentru totdeauna la idiotenia cu "T", "A", "B" si alte prefixe/sufixe pe cat de inutile pe atat de imbecile, mostenite prin contaminare din bagajul genetic comun cu fostul ijeteleu de Sibiu? La cate trasee are Mediasul nu cred ca e nevoie de mai mult decat de numere de o cifra pentru cele interioare si eventual de doua cifre pentru cele externe. Rugati-i in genunchi sa dea indicative normale, de genul: 1, 2, 3, 4, 5, ..., (n-1), n. Si inca ceva, poate si mai important: sa foloseasca "turelele" pentru ce sunt facute, anume afisajul liniei si traseului, nu al siglei operatorului. Exista Europa, facem parte din ea, avem voie sa folosim ce deja s-a inventat. Este pacat ca o societate de transport cu rezultate atat de frumoase in ce priveste exploatarea troleibuzelor sa se prezinte cu o interfata care aduce aminte mai mult de vreun oras mic din Moldova de dinainte de 1990, sau de provincialismul din hermanstatul iohanisiac.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat 30 Aug 2014 08:08 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Cu pasi marunti ne indreptam catre normalitate.

Nu am putut sa ii fac sa renunte la "T". Liniile de autobuz au, toate, "L" :twisted:

Cu turela s-a rezolvat, afisajul se face acolo.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri 26 Sep 2014 17:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
La turela apare "15". Pe hartie, "L15".


Attachments:
Medias 26.09.14 (14).jpg
Medias 26.09.14 (14).jpg [ 142.21 KiB | Viewed 7136 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 16 Oct 2014 14:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Azi, autobuz pe traseul T3, troleibuz (logic!!!) pe traseul T1.


Attachments:
Medias 16.10.2014 (2).jpg
Medias 16.10.2014 (2).jpg [ 133.07 KiB | Viewed 7033 times ]
Medias 16.10.2014 (4).jpg
Medias 16.10.2014 (4).jpg [ 120.33 KiB | Viewed 7033 times ]
Medias 16.10.2014 (5a).jpg
Medias 16.10.2014 (5a).jpg [ 149.38 KiB | Viewed 7033 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed 22 Oct 2014 12:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Image

Din ce oras provin aceste autobuze?

Ce am gasit.

Quote:
Mercedes-Benz Gelenkbus O 405 GN
Vehicle ID citybusses_678068ad
Year of production 1997
Mileage 305 000 km
First registration date 01.01.1997
Location Germany, Emmerich
Engine/driveline emission class: Euro 2power output: 299 hp
Cab/interior number of seats: 48

http://www.truck1.eu/_TEN_auto_946831_B ... 05_GN.html


Deci cei de la BestOmnibus Sibiu revand autobuze si troleibuze. De ce Mediturul nu le-a putut cumpara direct, fiind nevoie de intermediar?

Later edit: autobuzele provin din Luxembourg.


Attachments:
1296_6637857538453.jpg
1296_6637857538453.jpg [ 61.65 KiB | Viewed 7013 times ]
Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu 20 Nov 2014 13:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Quote:
Proiect de hotărâre privind comandarea unui studiu privind „Planul de mobilitate urbană a municipiului Mediaş".


Attachments:
2014_24.11.2014 Plan Mobilitate urbana.pdf [492.17 KiB]
Downloaded 105 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 24 Nov 2014 11:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48718
Quote:
Proiect de hotărâre aprobarea planului de administrare al S.C. Meditur S.A. Mediaş pentru perioada 2014 – 2018.


La o prima lectura spun ca apreciez obiectivele asumate ale Meditur S.A., dar si obiectivitatea analizei SWOT.

Doua adnotari:

1. Extinderile retelelor de troleibuz pe str. Stadionului (si str. Mosnei) sa se faca cu fonduri de investitii ale Primariei. Dl. primar Teodor Neamtu si-a asumat oficial investitia de extindere a retelei pe str. Stadionului. Fonduri europene relativ improbabil de obtinut. De incercat obtinerea de finantare guvernamentala (asa s-au introdus/extins retele de troleibuz);

2. Consider ca perioada 2014-2018 pt. acest Plan este prea mare. Spre exemplu, RAT Brasov si CTP Cluj Napoca au Planuri de administrare anuale.


Attachments:
2014_24.11.2014 Plan administrare Mediatur.pdf [386.42 KiB]
Downloaded 97 times
Plan de administrare MEDITUR.doc [1.47 MiB]
Downloaded 366 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 198 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group