TTT (Transport-Travel-Tourism)

Silviu Sîntea's page
It is currently Tue 19 Mar 2024 14:03

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat 16 Jan 2010 18:57 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Raspuns la intrebarile foarte pertinente din articolul precedent.

Cand...?
Atunci cand nu va ma fi interes de a falimenta Tursib SA, societate cu actionar majoritar municipiul Sibiu, in scopul trecerii transportului public in ograda unui SRL privat si a pradurii bunurilor imobiliare detinute de Tursib. Atunci cand nu va mai fi interes in afaceri cu motorina. Atunci cand nu va ma fi liber la comisioane si alte foloase necuvenite stoarse cu ocazia achizitiilor publice de autobuze. Atunci cand cadrele de conducere nu vor mai fi alese tocmai dintre cei mai incompetenti oameni din domeniu, dar santajabili, pe criterii politice si de apartenenta la grupuri de interese subterane.

Deci slaba speranta sa mai prindem acele zile.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Jan 2010 15:05 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3299
Daca "Noul Fursib" presupune (ca urmare a asa-zisului studiu din Dresda, pe care nu l-a vazut nimeni dintre noi inca, ca sa putem confirma sau infirma ce contine) si mutarea bazei de exploatare de pe actualul amplasament "undeva pe platforma industriala de vest", atunci este clar ca va disparea si tramvaiul. :evil: Doar nu o sa construiasca linie de tramvai pana la noua baza...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 25 Feb 2010 20:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
In sfarsit, iata ca se intra in legalitate cu modificarile de trasee. Ce ne facem insa ca traseele "Noului Tursib" NU SUNT APROBATE DE CATRE CONSILIUL LOCAL?


Attachments:
22.pdf [2.07 MiB]
Downloaded 333 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Mar 2010 00:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Midibuz gol pe traseul 15 Valea Aurie - XXL - Gara. Era de asteptat.

Sa nu uitam ca a existat traseul 42 XXL - Gara, infiintat si desfiintat de catre Tursib.


Attachments:
15 -10 tsb.JPG
15 -10 tsb.JPG [ 105.69 KiB | Viewed 14739 times ]
15 -10 tsb 26.JPG
15 -10 tsb 26.JPG [ 123.9 KiB | Viewed 14740 times ]
15 -10 tsb VA.JPG
15 -10 tsb VA.JPG [ 83.23 KiB | Viewed 14739 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Mar 2010 00:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Traseul 17, o alta fantoma. Doua autobuze deservesc acest traseu nerentabil.

Am realizat monitorizarea in locuri si intervale orare diferite.


Attachments:
17 -03 e.JPG
17 -03 e.JPG [ 130.87 KiB | Viewed 14737 times ]
17 -03tsb.JPG
17 -03tsb.JPG [ 119.54 KiB | Viewed 14737 times ]
17 -03tsb c.JPG
17 -03tsb c.JPG [ 130.47 KiB | Viewed 14738 times ]
17 -99tsb.JPG
17 -99tsb.JPG [ 134.28 KiB | Viewed 14738 times ]
17 -99 tsb k.JPG
17 -99 tsb k.JPG [ 157.76 KiB | Viewed 14738 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 02 Mar 2010 00:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Calatori foarte putini si pe traseul 18 Gara - Tiglari. De cand s-a rupt legatura Gara - COMPA, legatura Tiglariului cu gara nu mai este folosita. Un cartier intreg, cu un singur traseu, si acela scurtat.

Gusterita, Turnisor, au aceeasi soarta. Gusterita a primit acel traseu sporadic, cu nr. 118, denumit "profesional" (sic!).


Attachments:
18 -98tsb.JPG
18 -98tsb.JPG [ 97.18 KiB | Viewed 14736 times ]
18 -98 yy.JPG
18 -98 yy.JPG [ 87.41 KiB | Viewed 14736 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 15 May 2010 08:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Tursib va suplimenta nr. autobuzelor pt. ca a ramas cu ele dupa ce a pierdut traseul 24 (Poplaca) NU pt. ca nu mai pot ei de doleantele calatorilor! Tot cu minciuni publicitare se ocupa cei din Primarie si Tursib!

Imbunatatiri aduse la traseele Tursib

Municipalitatea sibiana si societatea de transport public Tursib continua eforturile de imbunatatire a traseelor care au intrat in vigoare odata cu programul "Noul Tursib", program lansat in toamna anului trecut. Pentru un rezultat cat mai bun al acestui program si pentru imbunatatirea lui, Tursib a analizat sugestiile venite din partea calatorilor, dar si a firmelor, in special cu cele din zona industriala Vest, cu un numar mare de angajati, care utilizeaza acest mijloc de transport. Astfel s-au stabilit cateva modificari la mai multe trasee. Concret, din 10 mai, autobuzul 18 va pleca din statia Gara la ora 23.05 in loc de 22.53 astfel incat angajatii din Tiglari care circula cu autobuzul 115 pana la Piata Cibin sa aiba suficient timp pentru a ajunge la statia Premium. Din 1 iunie, din statia Calea Cisnadiei vor circula cate 2 autobuze cu plecare la ora 5.40 si 14.45 din Harting, deoarece la aceste ore autobuzele sunt foarte aglomerate. Din statia IRMES va circula un atobuz articulat (cu burduf) cu plecare la ora 5.45. Tursib va suplimenta autobuzele de pe traseele 111 si 114. Din 14 iunie plecarea autobuzului din statia IRMES se va face cu 5 minute mai devreme si anume la orele 5.45, 7.15 si 14.45 pentru ca acestea sa ajunga la timp pe Platforma.

Trasee prelungite

Pe langa aceste modificari Tursib mai are in vedere si alte imbunatatiri, spre exemplu prelungirea traseului 111 pana la Cimitir, insa doar dupa finalizarea lucrarilor de pe strada Siretului. Orele de plecare din capete de linii ale autobuzelor profesionale s-au stabilit in colaborare cu firmele din zona vest, care in majoritatea lor au programul de lucru cu incepere de la orele 6.30 - 14.30 - 22.30. De asemenea, in 16 mai cand Muzeul Astra organizeaza programul special "Noaptea Muzeelor" programul traseului 13 va fi extins pana la ora 01.30 cand va pleca ultimul autobuz din Dumbrava (Muzeul Satului) spre Gara.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 21 May 2010 14:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Tursib, ridicat in slavi de nemti

Sibienii nu contenesc sa se planga in legatura cu noul Tursib. Aceasta, in timp ce specialistii straini il lauda. Se pare ca modul in care circula autobuzele Tursib, precum si aportul tuturor angajatilor este mai mult decat multumitor pentru expertii germani. "Un eveniment pozitiv pentru imaginea societatii de transport public in comun din Sibiu a fost prezenta conducerii societatii la aniversarea a 20 de ani de existenta a Uniunii Romane a Transportatorilor Publici, in perioada 13 - 14 mai. Evenimentul a cuprins si o sectiune de prezentari de proiecte implementate in domeniul transportului public de calatori", a aratat Mirela Gligore, purtatorul de cuvant al Primariei Sibiu.

Laude

In cadrul evenimentului, Adrian Popa, director general al Tursib si Matthias Zobisch din partea consultantul VCDB Dresda, cu care Tursib a incheiat un parteneriat de twinning, au prezentat implementarea Noului Tursib, aceasta fiind foarte bine primita ca un exemplu de succes, de schimbare si de modernizare in domeniul transportului public. Proiectul "Noul Tursib" a fost prezentat pe larg si in paginile revistei de specialitate in domeniul transportului public de persoane "Der Nahverkehr", care se distribuie pe tot teritoriul Germaniei. Proiectul este prezentat pe larg in opt pagini si este etichetat ca un real succes. De asemenea, in viitorul apropiat, Tursib va mai achizitiona zece mijloace de transport, pentru o mai buna functionare.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 25 May 2010 17:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Recunoaştere naţională şi internaţională pentru „Noul Tursib”

Un eveniment pozitiv pentru imaginea societăţii de transport public în comun din Sibiu a fost prezenÅ£a conducerii societăţii la aniversarea a 20 de ani de existenÅ£ă a Uniunii Române a Transportatorilor Publici care a avut loc în perioada 13 – 14 mai 2010 la BucureÅŸti. Evenimentul a cuprins ÅŸi o secÅ£iune de prezentări de proiecte implementate în domeniul transportului public de călători. Domnul Adrian Popa, director general al Tursib ÅŸi Matthias Zöbisch din partea consultantul VCDB Dresda, cu care Tursib a încheiat un parteneriat de twinning, au prezentat implementarea Noului Tursib, aceasta fiind foarte bine primită ÅŸi fiind un exemplu de succes, de schimbare ÅŸi modernizare în domeniul transportului public.

Proiectul „Noul Tursib” a fost prezentat pe larg şi în paginile revistei de specialitate în domeniul transportului public de persoane „DER NAHVERKEHR” ce se distribuie pe tot teritoriul Germaniei. Proiectul este prezentat pe larg în 8 pagini şi este declarat un succes, atât în ceea ce priveşte eficienţa acestui program pentru Sibiu, dar şi în ceea ce priveşte colaborarea dintre două societăţi de transport public din Europa (VCDB şi Tursib).

Contractul de consultanÅ£ă cu VCDB a fost prelungit cu încă un an

Datorită eficienţei şi bunelor rezultate în urma parteneriatului dintre TURSIB şi VCDB Verkehers Consult Dresden – Berlin GmbH, cele două părţi au semnat în luna mai 2010 un nou contract pentru o perioadă de încă un an. Primul contract a fost semnat în anul 2007 pe o perioadă de 2 ani.

Conform noului contract, în perioada mai 2010 – mai 2011, consultantul străin va sprijini societatea de transport public din Sibiu în realizarea următorilor paÅŸi din cadrul planului de modernizare a sistemului de transport: crearea unor baze elctronice de date foarte detaliate pe care Tursib-ul să le poată folosi pentru eficientizarea traseelor, instalarea unor sisteme GPS pe mijloacele de transport, instruirea personalului Tursib prin schimburi de experienÅ£ă ÅŸi prin asistenÅ£a oferită la faÅ£a locului de personalul consultantului, etc.

Valoarea contractului încheiat cu consultantul este de 99.928 de euro, sumă care va fi achitată printr-un grant primit de societatea de transport public din partea BERD, odată cu semnarea contractului de împrumut în valoare de 2 milioane de Euro pe care Tursib îl va folosi pentru achiziţia a încă 10 mijloace de transport noi.

"Un tramvai numit Popescu” la a 50-a reprezentaţie

Tramvaiul turistic şi-a început activitatea în 2006, iar una dintre cele mai importante utilizări ale acestuia a fost punerea în scenă de către Teatrul Naţional Radu Stanca a piesei „Un tramvai numit Popescu”.

Această piesă a fost deja jucată în tramvaiul turistic de 49 de ori având un număr total de peste 1.500 de spectatori, în contextul în care tramvaiul pune la dispoziţie doar 30 de locuri pentru spectatori. Reprezentaţia cu numărul 50 este una aniversară şi va avea loc în data de 23 mai, la ora 12. Sunt invitaţi la acest eveniment reprezentanţi ai instituţiilor care au sprijinit această iniţiativă, dar şi reprezentanţii ai mass-mediei.

Tramvaiul turistic s-a dovedit a fi destul de solicitat şi a devenit un punct de atracţie. În anul 2009 tramvaiul a fost solicitat pentru grupuri organizate prin agenţii de turism provenind din Germania, Belgia, Franţa şi Statele Unite ale Americii, iar următoarea perioadă s-au anunţat deja interesate grupuri din SUA şi Germania, dar şi din România.

Tramvaiul turistic funcţionează cu un vagon motor şi un vagon „restaurant” în care turiştii pot servi o cafea sau o băutură răcoritoare în timp ce străbat distanţa până la Răşinari, printr-un peisaj natural deosebit.


20.05.2010
http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=1594_0_1_0_C
Articolul a fost publicat azi pe siteul Primariei.

COMUNICAT DE PRESÄ‚

“Recunoaştere naţională şi internaţională pentru Noul Tursib” este titlul ultimei informări de presă postate pe pagina de internet a Primăriei Sibiu, material ce a fost preluat şi de presa sibiană.

Se aminteÅŸte faptul că “un eveniment pozitiv a fost prezenÅ£a conducerii Tursib la aniversarea a 20 de ani de existenÅ£ă a Uniunii Române de Transport Public (URTP)”.

Precizăm că URTP este asociaţia profesională a operatorilor de transport public din România, operatori ce achită o cotizaţie anuală. Dl. Adrian Popa este directorul general al Tursib SA dar şi vicepreşedinte al URTP, deci este imoral şi ilogic ca dl. Adrian Popa să îl laude pe dl. Popa Adrian.

Mai suntem informaţi că “directorul general Tusib SA şi dl. Mathias Zobisch din partea Verkehrs Consult Dresden-Berlin GmbH (VCDB) au prezentat implementarea Noului Tursib ca fiind un exemplu de succes” şi că “datorită eficienţei şi bunelor rezultate în urma parteneriatului dintre Tursib şi VCDB” s-a semnat un nou contract ce “va sprijini Tursib pentru instalarea unor sisteme GPS pe mijloacele de transport”.

Relaţia dintre Tursib SA şi VCDB este una contractuală, iar rezultatul acesteia, denumit Noul Tursib reprezintă de fapt un program costisitor şi ineficient. În acest sens, am solicitat Instituţiei Prefectului să verifice şi să stopeze, prin Curtea de Conturi, risipa de bani publici pe astfel de programe păguboase. Dacă Noul Tursib ar fi fost un program bine realizat, nu s-ar fi produs modificări la doar două luni de la implementarea acestuia.

Sistemele de monitorizare GPS sunt folosite în oraÅŸele mari, pentru mijloace de transport ce au o frecvenÅ£ă de trecere prin staÅ£ii de 1-5 minute. Să implementezi un asemenea sistem costisitor într-un oraÅŸ cu 170.000 locuitori nu este justificat. Să monitorizezi autobuzele traseelor denumite “profesionale” ce circulă de 3-4 ori pe zi?

În fine, în data de 23 mai a.c. primarul, viceprimarii şi consilierii locali au aniversat a 50-a reprezentaţie a piesei de teatru “Un tramvai numit Popescu”. De fapt ar fi trebuit să se aniverseze a 52-a reprezentaţie a indrăgitei piese de teatru. Meritul aparţine integral Ministerului Culturii şi Cultelor, ce a renovat tramvaiele, însă acest lucru nu se aminteşte nicăieri.

Reamintesc opiniei publice că în anul 2002, primarul Klaus Iohannis promitea sibienilor că va reintroduce tramvaiul în oraş. S-a realizat un studiu, ce a fost uitat prin sertare. Nu numai că municipalitatea nu s-a implicat deloc în reabilitarea transportului cu tramvaiul, dar nu asigură nici măcar mijloacele necesare subzistenţei lui. Acesta este piratat de către maşinile de "taxi" ilegale ce racolează călători chiar de la capătul de linie al tramvaiului (se întâmplă acest lucru de ani buni de zile). Cel mai grav este că infrastructura tramvaiului este exploatată la cota de avarie şi oricând se pot produce accidente cu consecinţe grave.


25.05.2010
http://silviusintea.blogspot.com/2010/0 ... cinos.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 26 May 2010 06:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Atitudine

Cum Tursibului i-au murit laudatorii, compania sibiana isi autoapreciaza peste masura activitatea

Transira versus Tursib

Silviu Sintea, presedintele Asociatiei Transira face acuze grave la adresa conducerii Tursib. Dupa ce Tursibul a facut publica aprecierea primita din partea Uniunii Romane de Transport Public (URTP), Sintea arata ca, de fapt, compania s-a laudat singura. Directorul Tursib este si vicepresedinte al URTP.

Presedintele Asociatiei Transira are numai cuvinte lipsite de apreciere la adresa companiei care asigura transportul public in Sibiu. Ing. Silviu Santea vorbeste deschis despre „Recunoastere nationala si internationala pentru Noul Tursib", titlul ultimei informari de presa, postate pe pagina de internet a Primariei Sibiu, material care a fost preluat si de presa sibiana. In cadrul acestuia se vorbeste despre faptul ca "un eveniment pozitiv a fost prezenta conducerii Tursib la aniversarea a 20 de ani de existenta a Uniunii Romane de Transport Public (URTP)". Sintea are, insa, o alta varianta. "Precizam ca URTP este asociatia profesionala a operatorilor de transport public din Romania, operatori ce achita o cotizatie anuala. Dl. Adrian Popa este directorul general al Tursib SA, dar si vicepresedinte al URTP, deci este imoral si ilogic ca dl. Adrian Popa sa il laude pe dl. Popa Adrian. Mai suntem informati ca "directorul general Tusib SA si dl. Mathias Zobisch, din partea Verkehrs Consult Dresden-Berlin GmbH (VCDB) au prezentat implementarea Noului Tursib ca fiind un exemplu de succes" si ca "datorita eficientei si bunelor rezultate in urma parteneriatului dintre Tursib si VCDB" s-a semnat un nou contract ce "va sprijini Tursib pentru instalarea unor sisteme GPS pe mijloacele de transport" a aratat Silviu Santea.

Modificari necesare

Tot acesta a mai afirmat si ca relatia dintre Tursib SA si VCDB este una contractuala, iar rezultatul acesteia, denumit "Noul Tursib" reprezinta, de fapt, un program costisitor si ineficient. Sintea a explicat ca, in numele asociatiei pe care o conduce, a solicitat Institutiei Prefectului sa verifice si sa stopeze, prin Curtea de Conturi, risipa de bani publici pe astfel de programe paguboase. Tot presedintele Transira mai considera si ca, daca Noul Tursib ar fi fost un program bine realizat, nu s-ar fi produs modificari la doar doua luni de la implementarea acestuia.

Accidente iminente

Sintea face referire si la noile sisteme de monitorizare GPS instalate de Tursib. Acestea sunt folosite, in mod normal, in orasele mari, pentru mijloace de transport care au o frecventa de trecere prin statii de 1-5 minute. "Sa implementezi un asemenea sistem costisitor intr-un oras cu 170.000 locuitori nu este justificat. Reamintesc opiniei publice ca in anul 2002, primarul Klaus Johannis promitea sibienilor ca va reintroduce tramvaiul in oras. S-a realizat un studiu, ce a fost uitat prin sertare. Nu numai ca municipalitatea nu s-a implicat deloc in reabilitarea transportului cu tramvaiul, dar nu asigura nici macar mijloacele necesare subzistentei lui. Acesta este piratat de catre masinile de"taxi" ilegale ce racoleaza calatori chiar de la capatul de linie al tramvaiului. Cel mai grav este ca infrastructura tramvaiului este exploatata la cota de avarie si oricand se pot produce accidente cu consecinte grave", este de parere ing. Silviu Santea.


Foto: Asociatia Transira acuza compania Tursib ca se lauda singura, desi nu e cazul.

26.05.2010


Attachments:
tursib_650.jpg
tursib_650.jpg [ 72.57 KiB | Viewed 14217 times ]
pagina1 26 mai 2010.pdf [211.96 KiB]
Downloaded 343 times
Top
 Profile  
 
 Post subject: Tursib
PostPosted: Thu 09 Sep 2010 14:58 
Sincer Noul Tursib mi se pare o mare porcarie.Nu trebuia sa schimbe toate ind.,ci numai cateva.Exemplu:17 sa fie 13etc.Pe t1 era o frecventa de 30 de minute si acum e si la 40 de minute in afara orelor de varf sau pe 11 era o frecventa de 20 minute si acum dupa 9 dimineata si 5 seara este de 30 minute.cand mai intru va mai povestesc si altele.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 17 Jul 2012 21:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 56069
Midibuz BMC al SC Tursib SA Sibiu, SB 08 TSB, traseul 17 Gara - Strand. Midibuzul pleaca din capatul de linie fara nici un calator (ma rog, singurul calator a fost soferul). Acesta este "Noul Tursib": vechea intreprindere de irosit bani grei, pe "studii" nemtesti (VCDB), pt. trasee clocite pe genunchii incompetenti ai cuplului Popa - Pavel.



Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group