TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Sun 08 Dec 2019 12:29

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Thu 09 Jun 2011 07:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Ziua transportului public local de calatori din Romania, la Sibiu.


Attachments:
afis Sibiu.jpg
afis Sibiu.jpg [ 164.01 KiB | Viewed 10886 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 12 Jun 2011 08:51 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Programele de circulatie in perioada 20 iunie - 11 septembrie 2011:


Attachments:
sb11.pdf [9.24 MiB]
Downloaded 299 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 11 Jul 2011 20:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Sistemul de plată cu abonament tip card se extinde

În luna mai a acestui an, societatea de transport public în comun a demarat un proiect pilot prin care introducea abonamentul de tip card. Datorită succesului înregistrat în prima etapă, SC Tursib SA extinde utilizarea acestui tip de abonament prin emiterea a încă 1.000 de carduri, care va ridica numărul total de carduri active la 1.300.

Abonamentele pot fi achiziţionate de societăţile comerciale pentru angajaţi, prin intermediul unui acord încheiat cu Tursib-ul pentru acest tip de servicii.

În funcţie de nevoile de deplasare ale călătorilor, cardul abonament poate fi încărcat cu diferite perioade de valabilitate. Iată pachetul oferit în prezent de SC Tursib SA pentru abonamentul card:
- abonament 1 lun㠖 50lei,
- abonament ˝ lună - 30 lei,
- abonament săptămânal – 18 lei,
- abonament Sibiu-Răşinari lunar – 80 lei,
- abonament Sibiu Răşinari 1/2 lun㠖 50 lei,
- abonament Sibiu Răşinari săptămânal – 30 lei.

Printre beneficiile acestui nou mod de plată şi prezentare a abonamentului se numără faptul că la achiziţionarea a cardului, călătorului nu i se percepe o taxă de emitere, acesta achitând contravaloarea călătoriilor cu care doreşte să încarce cardul. Cardul poate fi reîncărcat oricând, suportul având perioada de utilizare de 3 ani (în cazul abonamentelor pe hârtie, în fiecare lună trebuia emis un alt abonament). Fiind în regim de abonament, validarea nu este obligatorie la fiecare urcare în vehicul, confirmarea achitării călătoriei realizându-se odată cu încărcarea cardului cu perioada de valabilitate.

Procedura de încărcare a cardului este mult simplificată faţă de abonamentul convenţional: cardurile sunt încărcate electronic de la sediul Tursib, pe baza unei comenzi ce conţine o listă cu toţi angajatii ce vor beneficia de abonamente în luna ce urmează.

Acest tip de suport de abonament elimină posibilitatea falsificării, perioada de valabilitate a abonamentului se verifică în traseu, de către inspectorii de trafic, cu aparatură specială, iar în caz de pierdere sau furt se emite contra cost alt card, pe care se încarcă abonamentul achitat deja.

Abonamentul card urmează să fie introdus şi pentru persoane fizice

Cele 1.300 de carduri emise până în prezent au rezultat în urma încheierii unor acorduri cu societăţi comerciale. Aceste carduri vor putea fi achiziţionate începând cu data de 15 septembrie şi de persoanele fizice interesate.

Abonamentul card se poate emite doar în cazul persoanelor care plătesc integral tariful de transport, fără a beneficia de diverse deduceri (pentru elevi, pentru studenţi, pensionari, donatori sau persoane cu handicap).

Abonamentul card pentru persoane fizice se poate procura de la centrul de emitere din cadrul SC Tursib SA. Odată cu eliberarea acestuia, are loc şi prima încărcare cu orice valoare. În baza actului de identitate, la emitere, cardurile se inscripţionează cu datele de identitate ale posesorului.


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=1973_0_1_0_C


Attachments:
card_Tursib2(mare).jpg
card_Tursib2(mare).jpg [ 124.98 KiB | Viewed 10709 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Jul 2011 16:00 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Gata! Klaus Iohannis, Hans Klein, Adrian Popa, sotii Pavel au reusit "vanzarea" troleibuzelor.


Attachments:
Tursib 21.07.2011.jpg
Tursib 21.07.2011.jpg [ 196.98 KiB | Viewed 10417 times ]
Tursib 21.07.2011 a.jpg
Tursib 21.07.2011 a.jpg [ 193.82 KiB | Viewed 10417 times ]
Tursib 21.07.2011 b.jpg
Tursib 21.07.2011 b.jpg [ 234.86 KiB | Viewed 10415 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Jul 2011 16:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Urmeaza 330-ul. Nu numai ca tursibenii nu ne-au ajutat sa-l reconditionam, dar s-a furat tot ce s-a putut de pe el. Cum nici Muzeul Industriilor n-a reusit sa existe, troleibuzul noastru va urma calea DAC-urilor RATP Iasi cerute d-lui Gherca. Se va intoarce la Medias, ca hartie.


Attachments:
330 Tursib 21.07.2011.jpg
330 Tursib 21.07.2011.jpg [ 218.43 KiB | Viewed 10415 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 24 Jul 2011 16:03 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Poate el sa mai aiba sansa supravietuirii.


Attachments:
217 Tursib 21.07.2011.jpg
217 Tursib 21.07.2011.jpg [ 188 KiB | Viewed 10413 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Aug 2011 11:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Traseele si programele de circulatie valabile din 12 septembrie 2011, in atasament.

Ca noutate (nedorita): apare traseul de autobuz 23 Cimitir - Rasinari, in locul traseului de tramvai!!


Attachments:
1-CLSibiu 25.08.2011.pdf [10.8 MiB]
Downloaded 265 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Nov 2011 16:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Tursib, 11 august 2011.

Inca ma intreb de ce nu s-a autosesizat DNA-ul!


Attachments:
Tursib 11.08.2011.JPG
Tursib 11.08.2011.JPG [ 84.84 KiB | Viewed 9569 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Nov 2011 16:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Au mai ramas masinile de interventie.


Attachments:
P1000682.JPG
P1000682.JPG [ 112.15 KiB | Viewed 9570 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Nov 2011 16:16 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Ce e cu traversele alea acolo? Au scos deja si linia de tramvai?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 27 Nov 2011 22:33 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Dr2005 wrote:
Ce e cu traversele alea acolo? Au scos deja ÅŸi linia de tramvai?

O parte din linia din garaj.

Alte cateva imagini realizate anul acesta (iunie, iulie) de Radu Coica, cu Cacapitala Europeana a Minciunii Institutionalizate.


Attachments:
Tursib 26.06.2011.jpg
Tursib 26.06.2011.jpg [ 397.39 KiB | Viewed 5518 times ]
Tursib 26.06.2011a.jpg
Tursib 26.06.2011a.jpg [ 482.43 KiB | Viewed 5518 times ]
Tursib 02.07.2011a.jpg
Tursib 02.07.2011a.jpg [ 555.67 KiB | Viewed 5518 times ]
Tursib 02.07.2011b.jpg
Tursib 02.07.2011b.jpg [ 358 KiB | Viewed 5518 times ]
Tursib 07.07.2011.jpg
Tursib 07.07.2011.jpg [ 422.07 KiB | Viewed 5518 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 Dec 2011 00:47 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Incepand cu 1 ianuarie 2012, apar modificari la traseele Tursib.


Attachments:
Tursib 2012.jpg
Tursib 2012.jpg [ 45.15 KiB | Viewed 9925 times ]
6.pdf [2.91 MiB]
Downloaded 450 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Dec 2011 20:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Contract concesiune transport public.


Attachments:
tursib.pdf [4.62 MiB]
Downloaded 236 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jan 2012 09:44 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Dupa ce a scos tramvaiul, dl. Iohannis le mai face o "bucurie" rasinarenilor: le scumpeste biletul de calatorie la 3 lei si rareste cursele autobuzelor. In loc sa existe preocupare pt. dezvoltarea unei zone metropolitane, cu un operator de transport regional, Tursibul pierde traseu dupa traseu (Sura Mare, Poplaca, Cristian, Selimbar, Mohu, Vestem, Cisnadie, Ocna Sibiului, Balea Lac, etc).

http://www.sibiu.ro/ro2/hotarari/prohot2012/


Attachments:
Rasinari.pdf [706.16 KiB]
Downloaded 191 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jan 2012 20:31 
In ceea ce ne a aratat Silviu este interesant ca lipseste semnatura unei persoane pensionabile ce l-a influentat din greu pe Johannis in toate demersurile sale impotriva transportului electric. Este trist, pt. ca existau solutii mai bune pentru un oras de importanta Sibiului.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 23 Jan 2012 21:14 
Offline

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:32
Posts: 7901
Motivele scumpirii...

:twisted:


Attachments:
sib.PNG
sib.PNG [ 28.01 KiB | Viewed 9450 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 26 Feb 2012 12:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
O gramada de bani aruncati pt. mofturi iohannisiace. Daca Tursibul tot nu mai are tramvaie si troleibuze de ce nu se concesioneaza traseele autobuzelor unui (unor) operator(i) privat(i)? Acela ar veni cu autobuze, cu depouri, cu angajati, iar Primaria ar achita doar subventiile pt. anumite categorii de persoane, pe care le achita si astazi. In plus, Primaria n-ar mai cheltui bani pt. "investitiile" Tursib ("subventii de exploatare") ci ar incasa bani, sub forma de redeventa, pt. traseele inchiriate!

Nu se va intampla nimic bun cu transportul public sibian atata vreme cat la conducerea orasului se vor afla Klaus W. Iohannis si FDGR-ul.

Tursibul va începe în această primăvară lucrările la noua bază din Zona de Vest

Costurile pentru amenajarea acestei autobaze sunt cifrate la aproximativ 5,5 milioane euro.


http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Tur ... 35094.html


Attachments:
tursib.pdf [68.88 KiB]
Downloaded 103 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 01 Mar 2012 18:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Inca o modificare a Contractului de concesiune.

23.02.2012.

www.sibiu.ro


Attachments:
9.pdf [1.25 MiB]
Downloaded 174 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2012 22:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Depoul de pe Calea Dumbravii va deveni istorie...


Attachments:
10-26.04.2012.pdf [2.63 MiB]
Downloaded 147 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2012 21:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Silviu wrote:
Depoul de pe Calea Dumbravii va deveni istorie...

Tot spatiul acestui depou are 14,99 mp ?!? Vad ca cifra se repeta de doua ori, deci nu pare a fi o eroare materiala. Pare mai degraba cabina portarului, nu depoul...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2012 11:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Brassovia wrote:
Silviu wrote:
Depoul de pe Calea Dumbravii va deveni istorie...

Tot spatiul acestui depou are 14,99 mp ?!? Vad ca cifra se repeta de doua ori, deci nu pare a fi o eroare materiala. Pare mai degraba cabina portarului, nu depoul...


Nu, intr-adevar e vorba de un spatiu comercial.

Insa ramane valabila afirmatia cu depoul ce va deveni istorie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 May 2012 15:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Continua perpetuarea minciunilor oficiale, laudand cel mai prost serviciu din Sibiu (si printre cele mai proaste din Romania), cel de transport public. Modernizarea cu autobuze second-hand e tot ceea ce poate primarul "neamt".

Tursib continuă planul de îmbunătăţire a serviciilor pe care le oferă pasagerilor, prin achiziţia de autobuze şi prin creşterea siguranţei călătorilor

Creşterea capacităţii de transport. În anul 2012 Tursib a achiziţionat 4 autobuze articulate second-hand marca MAN de mare capacitate, fiecare dintre acestea având 164 de locuri. Costul unui astfel de autobuz a fost de 60.356 lei, fără TVA. În urma acestei achiziţii numărul total de locuri oferit de autobuzele Tursib se ridică la 9.375. Flota societăţii de transport în comun numără acum 95 de autobuze, din care 15 de mare capacitate.

Creşterea numărului de călătorii efectuate. Numărul de titluri de călătorie (bilete sau abonamente) vândute în primul trimestru al anului 2012 a crescut cu aproximativ 9% faţă de primele trei luni ale anului 2011. Dacă în primul trimestru al lui 2011 au fost plătite 2.850.088 de astfel de titluri, în aceeaşi perioadă a lui 2012 numărul acestora a ajuns la 3.097.443.

În primele trei luni ale acestui an Tursib a vândut aproape 300.000 de bilete, 9.400 de abonamente la preţ întreg, aproape 3.000 de abonamente pentru elevi şi aprope 1800 de abonamente pentru studenţi. În prezent sunt active 20.000 de carduri pentru abonamente electronice.

Creşterea numărului de călători

Municipalitea a promovat în ultimii cinci ani transportul public ca o alternativă la transportul cu autovehiculul propriu. În acest context municipalitatea împreună cu Tursib s-au înscris în proiectul "PTx2 = 2025”.

La Congresul UITP de la Viena din iunie 2010 s-a adoptat strategia sectorială UITP numită PTx2=2025, care reprezintă alinierea la Directivele UE în ceea ce priveşte problemele urbane de mediu. "PTx2 = 2025” are ca obiectiv ca până în anul 2025 (luând ca perioadă de raportare anul 2009), să se dubleze numărul de pasageri transportaţi în sistemul de transport public în comun, ca alternativă la transportul cu maşina personală.

Conform studiilor prezentate în cadrul acestui program, peste 75% din populaţia Uniunii Europene locuieşte în zone urbane. Astfel, transportul urban reprezintă o componentă importantă a cererii de mobilitate.

Comparativ cu 2009, când Tursib a transportat pe parcursul întregului an 24,8 milioane de pasageri, în anul 2011 s-a înregistrat o creştere cu 32,96% a numărului de pasageri, acesta ajungând la 33 de milioane. În noiembrie 2009 Tursib-ul asigura aproximativ 73.000 de călătorii pe zi, iar în primul trimestru al anului 2012 numărul călătoriilor zilnice a ajuns la aproape 98.000.

Încă trei automate de tichete instalate în teren

În acest an Tursib a mai achiziţionat încă trei automate de tichete, acestea dovedindu-şi utilitatea. Unul este instalat în staţia LIDL de pe Şoseaua Alba Iulia, unul pe Calea Cisnădiei la intersecţia cu strada Gh. Dima şi unul urmează să fie montat în Gară, deoarece, la orele de vârf, s-a constatat necesitatea instalării a încă un astfel de aparat, pe lângă cel existent.

Copertine noi în staţii Tursib. În următoarea perioadă este planificată instalarea de noi copertine în trei staţii Tursib. În Piaţa Teatrului s-a dezafectat vechea structură a staţiei de autobuz odată cu eliberarea zonei de chioşcuri şi urmează să se fie instalată o copertină nouă, tip Euromedia. O copertină nouă va fi instalată în faţa pieţei agro-alimentare Vasile Aron şi pe Bulevardul Vasile Milea.

Creşterea siguranţei pasagerilor este o preocupare continuă a societăţii de transport public. În acest sens, Tursib a instalat deocamdată pe un număr de 10 autobuze camere de luat vederi. Astfel, societatea doreşte să descurajeze incidentele neplăcute pe mijloacele de transport în comun.

Tursib trece la programul de vară. Din 25 iunie, odată cu vacanţa de vară a elevilor şi studenţilor, societatea de transport public îşi va adapta orarele. Astfel pe traseul 5, 10 şi 14, rute folosite preponderent de elevi şi studenţi, va scădea sensibil numărul de curse. Restul orarelor şi rutelor vor rămâne neschimbate.


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2262_0_1_0_C


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 May 2012 13:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Evaluarea posibilitatii reintroducerii transportului cu troleibuze in Sibiu pe anumite trasee, ca o modalitate ecologica de transport in comun.

http://www.stefannartea.ro


Attachments:
SN4000X3000-300x225.jpg
SN4000X3000-300x225.jpg [ 21.47 KiB | Viewed 8986 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2012 16:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
TRANSPORT ECOLOGIC PENTRU UN SIBIU MAI CURAT

Av. Stefan Nartea pledeaza pentru reintroducerea transportului electric in Sibiu

In Sibiu transportul ecologic cu troleibuze a fost desfiintat, consilierii locali votand in anul 2009 desfiinţarea tuturor liniilor de troleibuz şi înlocuirea lor cu autobuze, motivand starea tehnica precara a parcului de troleibuze. La ora desfiintarii, reţeaua de troleibuze din Sibiu masura cca. 24 km cale simplă de rulare. Aceeaşi lungime a reţelei de troleibuze o avea si Timişoara. Diferenţa consta în faptul că în municipiul de pe Bega circulau la acea data 50 de troleibuze noi şi s-a dorit extinderea reţelei de troleibuze, ceea ce s-a si realizat intre timp. (sursa: sibiu100.ro).

In contrast cu Sibiul, multe alte orase europene mizeaza pe transportul ecologic cu troleibuze. Luam ca exemple doar Clujul si Salzburgul.

Autobuze transformate in troleibuze la Cluj

In Cluj, Primaria doreste sa transforme in anul 2012 un numar de 20 de autobuze in troleibuze, reducand poluarea in oras. Primul troleibuz a fost dat in folosinta in luna aprilie.

“Ne orientam spre un transport in comun ecologic si am transformat un autobuz intr-un troleibuz care are un motor nou, performant, cu un consum redus de energie si care va duce la reducerea poluarii in trafic. Vrem sa transformam in acest an un numar de 20 de autobuze, aceasta fiind o solutie eficienta, in conditiile in care pretul unei troleibuz transformat este cu 50 la suta mai mic decat pretul unuia nou, 230.000 de euro, fata de 460.000 de euro” a declarat Primarul Clujului.

“Costul pe kilometru la transportul cu autobuzul este de 1,30 lei/ calator, iar la troleibuz scade la 0,75 de lei/ calator. De asemenea, noul troleibuz dispune de un motor cu un consum redus de energie electrica cu 40 la suta fata de vechile troleibuze”, a declarat la randul sau, directorul RATUC . (sursa: stiridecluj.ro).

Cu directorul RATUC , candidatul la Primaria Sibiu, avocatul Stefan Nartea s-a intalnit chiar in acest an si au discutat despre proiectele de implementare transport ecologic in Cluj, Clujul incepand din acest an si reinnoirea cailor de rulare si a parcului de tramvaie prin achizitionarea intr-un prim pas a 12 noi tramvaie de ultima generatie, mai sigure, mai putin zgomotoase si mai ales ecologice, refolosind inclusiv energia rezultata in urma franarii.

Si Salzburg mizeaza pe troleibuze

Salzburg, un oras de talia Sibiului, avand 150.000 de locuitori, mizeaza pe troleibuze din urmatoarele considerente:
· o mai buna acceptare din partea clientilor, rezultand o crestere a veniturilor cu pana la 15%
· un confort sporit al calatoriei, troleibuzul fiind mai silentios decat autobuzul
· protectia mediului
· o durata mai mare de utilizare
· un consum redus de energie

Conform declaratiilor Dr. Hendlmeier (Universitatea München), un troleibuz economiseste in comparatie cu un autobuz pe motorina pe o distanta de 100 km urmatoarele noxe:
· 4,8 grame monoxid de carbon CO)
· 17,9 grame oxid de azot (NOx)
· 3,3 grame dioxid de sulf (SO2)
· 11,1 grame hidroxid de carbon (CH)

Sub premisa unei lungimi de linii de 5 km in oras, care e circulata in zilele lucratoare 12 ore pe zi la fiecare 10 minute si 3 ore pe zi la fiecare 15 minute, iar in zilele nelucratoare 15 ore pe zi la fiecare 15 minute, rezulta o economie de 130 tone de emisii de noxe pe an. Daca luam exemplul unui oras de talie medie precum Salzburg, cu un sistem de troleibuze de lungime medie, daca s-ar introduce autobuze in locul troleibuzelor, ar rezulta o crestere a emisiilor de noxe de de 5.600 tone/an doar in ceea ce priveste dioxidul de carbon!

Din comparatia costurilor pe o perioada de 20 de ani, rezulta un cost total/km de 1,41 Euro pentru un troleibuz, si de 1,57 Euro pentru un autobuz, fara a lua in calcul investitia in infrastructura- troleibuzul fiind astfel o investitie mai rentabila. Luand in calcul si investitia realizarea infrastructurii, rezulta un cost total/km de 1,64 Eur/km pentru un troleibuz respectiv 1,58 Eur/km pentru un autobuz. (surse: Primaria Orasului Salzburg; www.voev.ch)

Concluzie

Avand in vedere argumentele mai sus enuntate, consideram oportuna si foarte necesara o reanalizare a fezabilitatii reintroducerii transportului in comun cu troleibuze in Sibiu, respectiv analizarea si altor alternative de transport ecologic (autobuze hibrid, autobuze electrice s.a.).


http://stefannartea.ro/transport-ecolog ... mai-curat/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
TRASEUL 19: Terezian - Viile Sibiului

Itinerar

Dus: Terezian 2 - str.Lunga - str.Rusciorului - str.Tg. Fanului - str.N.Teclu - str.Constitutiei - str.Balea - str.Stefan cel Mare - str.H.Coanda - Centura ocolitoare - D.N.14 - Viile Sibiului.

Intors: Viile Sibiului - D.N.14 - Centura ocolitoare - str.H.Coanda - str.Stefan cel Mare - str.Balea - str.Constitutiei - str.Abatorului - str.Tg.Fanului - str.Raului - str.Gladiolelor - str.Lunga - Terezian 2


http://www.tursib.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 21:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Programul mijloacelor de transport pe perioada vacantei scolare.

http://www.sibiu.ro/cms/proiecte_more.p ... 79_0_2_0_C


Attachments:
2.pdf [9.47 MiB]
Downloaded 208 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2012 20:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Sfarsitul dramatic al troleibuzului sibian: una din remorci (ex-TL 948) a ajuns adapost pt. ciobanii de la stana din Sorostin. Remorca este amplasata chiar la intrarea in Sorostin, pe partea dreapta, dinspre Tapu.


Attachments:
Sorostin.JPG
Sorostin.JPG [ 75.32 KiB | Viewed 5305 times ]
Sorostin 22.JPG
Sorostin 22.JPG [ 105.42 KiB | Viewed 5305 times ]
Sorostin 511.jpg
Sorostin 511.jpg [ 89.19 KiB | Viewed 5305 times ]
Sorostin 512.JPG
Sorostin 512.JPG [ 106.09 KiB | Viewed 5305 times ]
Sorostin 513.jpg
Sorostin 513.jpg [ 96.44 KiB | Viewed 5305 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2012 20:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Prelungirea Contractului de delegare a gestiunii transportului public sibian va intra in vigoare in 23 aprilie 2013, iar Hotararea Consiliului local este de azi 26 iulie 2012! Asta da promptitudine!! :twisted: Sa nu uitam esentialul: SC Tursib SA a incalcat exact obiectul contractului: "administrarea rentabila" a bunurilor apartinand domeniului public. Exemplu: au investit fonduri in retele noi de troleibuz pt. ca, dupa 2-3 ani, sa le desfiinteze.

http://www.sibiu.ro/ro2/hotarari/prohot ... 012/52.pdf

http://www.sibiu.ro/ro2/hotarari/prohot ... 012/53.pdf


Attachments:
52.pdf [932.87 KiB]
Downloaded 139 times
53.pdf [8.11 MiB]
Downloaded 152 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2012 17:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48820
Incepand cu data de 06.08.2012 se va inchide circulatia pe str.Dealului pentru lucrari de refacere a carosabilului .

Ca urmare autobuzele de pe traseele 1 , 10 si 11 nu vor mai putea intra pe str.Banatului .

Pana la terminarea lucrarilor, autobuzele de pe traseele 1, 10 si 11 , in sensul de mers dinspre sos.A.Iulia spre Piata Unirii, vor circula deviat astfel :

Sos.A.Iulia-str V.Carlova-Transilvaniei - B-dul Victoriei -Piata Unirii .

Autobuzele vor opri in statia nou infiintata de pe str.Transilvaniei si in statia “Universitate.


www.tursib.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Aug 2012 22:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2059
Location: Brasov
De fapt, traseul a fost putin scurtat.


Attachments:
CIMG3943 [800x600].jpg
CIMG3943 [800x600].jpg [ 65.68 KiB | Viewed 8644 times ]
CIMG3986 [800x600].jpg
CIMG3986 [800x600].jpg [ 81.67 KiB | Viewed 8646 times ]
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group