TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Fri 10 Jul 2020 13:58

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 227 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun 06 May 2012 22:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Depoul de pe Calea Dumbravii va deveni istorie...


Attachments:
10-26.04.2012.pdf [2.63 MiB]
Downloaded 150 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 May 2012 21:29 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3392
Silviu wrote:
Depoul de pe Calea Dumbravii va deveni istorie...

Tot spatiul acestui depou are 14,99 mp ?!? Vad ca cifra se repeta de doua ori, deci nu pare a fi o eroare materiala. Pare mai degraba cabina portarului, nu depoul...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 08 May 2012 11:11 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Brassovia wrote:
Silviu wrote:
Depoul de pe Calea Dumbravii va deveni istorie...

Tot spatiul acestui depou are 14,99 mp ?!? Vad ca cifra se repeta de doua ori, deci nu pare a fi o eroare materiala. Pare mai degraba cabina portarului, nu depoul...


Nu, intr-adevar e vorba de un spatiu comercial.

Insa ramane valabila afirmatia cu depoul ce va deveni istorie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 11 May 2012 15:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Continua perpetuarea minciunilor oficiale, laudand cel mai prost serviciu din Sibiu (si printre cele mai proaste din Romania), cel de transport public. Modernizarea cu autobuze second-hand e tot ceea ce poate primarul "neamt".

Tursib continuă planul de îmbunătăţire a serviciilor pe care le oferă pasagerilor, prin achiziţia de autobuze şi prin creşterea siguranţei călătorilor

Creşterea capacităţii de transport. În anul 2012 Tursib a achiziţionat 4 autobuze articulate second-hand marca MAN de mare capacitate, fiecare dintre acestea având 164 de locuri. Costul unui astfel de autobuz a fost de 60.356 lei, fără TVA. În urma acestei achiziţii numărul total de locuri oferit de autobuzele Tursib se ridică la 9.375. Flota societăţii de transport în comun numără acum 95 de autobuze, din care 15 de mare capacitate.

Creşterea numărului de călătorii efectuate. Numărul de titluri de călătorie (bilete sau abonamente) vândute în primul trimestru al anului 2012 a crescut cu aproximativ 9% faţă de primele trei luni ale anului 2011. Dacă în primul trimestru al lui 2011 au fost plătite 2.850.088 de astfel de titluri, în aceeaşi perioadă a lui 2012 numărul acestora a ajuns la 3.097.443.

În primele trei luni ale acestui an Tursib a vândut aproape 300.000 de bilete, 9.400 de abonamente la preţ întreg, aproape 3.000 de abonamente pentru elevi şi aprope 1800 de abonamente pentru studenţi. În prezent sunt active 20.000 de carduri pentru abonamente electronice.

Creşterea numărului de călători

Municipalitea a promovat în ultimii cinci ani transportul public ca o alternativă la transportul cu autovehiculul propriu. În acest context municipalitatea împreună cu Tursib s-au înscris în proiectul "PTx2 = 2025”.

La Congresul UITP de la Viena din iunie 2010 s-a adoptat strategia sectorială UITP numită PTx2=2025, care reprezintă alinierea la Directivele UE în ceea ce priveşte problemele urbane de mediu. "PTx2 = 2025” are ca obiectiv ca până în anul 2025 (luând ca perioadă de raportare anul 2009), să se dubleze numărul de pasageri transportaţi în sistemul de transport public în comun, ca alternativă la transportul cu maşina personală.

Conform studiilor prezentate în cadrul acestui program, peste 75% din populaţia Uniunii Europene locuieşte în zone urbane. Astfel, transportul urban reprezintă o componentă importantă a cererii de mobilitate.

Comparativ cu 2009, când Tursib a transportat pe parcursul întregului an 24,8 milioane de pasageri, în anul 2011 s-a înregistrat o creştere cu 32,96% a numărului de pasageri, acesta ajungând la 33 de milioane. În noiembrie 2009 Tursib-ul asigura aproximativ 73.000 de călătorii pe zi, iar în primul trimestru al anului 2012 numărul călătoriilor zilnice a ajuns la aproape 98.000.

Încă trei automate de tichete instalate în teren

În acest an Tursib a mai achiziţionat încă trei automate de tichete, acestea dovedindu-şi utilitatea. Unul este instalat în staţia LIDL de pe Şoseaua Alba Iulia, unul pe Calea Cisnădiei la intersecţia cu strada Gh. Dima şi unul urmează să fie montat în Gară, deoarece, la orele de vârf, s-a constatat necesitatea instalării a încă un astfel de aparat, pe lângă cel existent.

Copertine noi în staţii Tursib. În următoarea perioadă este planificată instalarea de noi copertine în trei staţii Tursib. În Piaţa Teatrului s-a dezafectat vechea structură a staţiei de autobuz odată cu eliberarea zonei de chioşcuri şi urmează să se fie instalată o copertină nouă, tip Euromedia. O copertină nouă va fi instalată în faţa pieţei agro-alimentare Vasile Aron şi pe Bulevardul Vasile Milea.

Creşterea siguranţei pasagerilor este o preocupare continuă a societăţii de transport public. În acest sens, Tursib a instalat deocamdată pe un număr de 10 autobuze camere de luat vederi. Astfel, societatea doreşte să descurajeze incidentele neplăcute pe mijloacele de transport în comun.

Tursib trece la programul de vară. Din 25 iunie, odată cu vacanţa de vară a elevilor şi studenţilor, societatea de transport public îşi va adapta orarele. Astfel pe traseul 5, 10 şi 14, rute folosite preponderent de elevi şi studenţi, va scădea sensibil numărul de curse. Restul orarelor şi rutelor vor rămâne neschimbate.


http://www.sibiu.ro/cms/news_more.php?id=2262_0_1_0_C


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 23 May 2012 13:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Evaluarea posibilitatii reintroducerii transportului cu troleibuze in Sibiu pe anumite trasee, ca o modalitate ecologica de transport in comun.

http://www.stefannartea.ro


Attachments:
SN4000X3000-300x225.jpg
SN4000X3000-300x225.jpg [ 21.47 KiB | Viewed 9250 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 29 May 2012 16:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
TRANSPORT ECOLOGIC PENTRU UN SIBIU MAI CURAT

Av. Stefan Nartea pledeaza pentru reintroducerea transportului electric in Sibiu

In Sibiu transportul ecologic cu troleibuze a fost desfiintat, consilierii locali votand in anul 2009 desfiinţarea tuturor liniilor de troleibuz şi înlocuirea lor cu autobuze, motivand starea tehnica precara a parcului de troleibuze. La ora desfiintarii, reţeaua de troleibuze din Sibiu masura cca. 24 km cale simplă de rulare. Aceeaşi lungime a reţelei de troleibuze o avea si Timişoara. Diferenţa consta în faptul că în municipiul de pe Bega circulau la acea data 50 de troleibuze noi şi s-a dorit extinderea reţelei de troleibuze, ceea ce s-a si realizat intre timp. (sursa: sibiu100.ro).

In contrast cu Sibiul, multe alte orase europene mizeaza pe transportul ecologic cu troleibuze. Luam ca exemple doar Clujul si Salzburgul.

Autobuze transformate in troleibuze la Cluj

In Cluj, Primaria doreste sa transforme in anul 2012 un numar de 20 de autobuze in troleibuze, reducand poluarea in oras. Primul troleibuz a fost dat in folosinta in luna aprilie.

“Ne orientam spre un transport in comun ecologic si am transformat un autobuz intr-un troleibuz care are un motor nou, performant, cu un consum redus de energie si care va duce la reducerea poluarii in trafic. Vrem sa transformam in acest an un numar de 20 de autobuze, aceasta fiind o solutie eficienta, in conditiile in care pretul unei troleibuz transformat este cu 50 la suta mai mic decat pretul unuia nou, 230.000 de euro, fata de 460.000 de euro” a declarat Primarul Clujului.

“Costul pe kilometru la transportul cu autobuzul este de 1,30 lei/ calator, iar la troleibuz scade la 0,75 de lei/ calator. De asemenea, noul troleibuz dispune de un motor cu un consum redus de energie electrica cu 40 la suta fata de vechile troleibuze”, a declarat la randul sau, directorul RATUC . (sursa: stiridecluj.ro).

Cu directorul RATUC , candidatul la Primaria Sibiu, avocatul Stefan Nartea s-a intalnit chiar in acest an si au discutat despre proiectele de implementare transport ecologic in Cluj, Clujul incepand din acest an si reinnoirea cailor de rulare si a parcului de tramvaie prin achizitionarea intr-un prim pas a 12 noi tramvaie de ultima generatie, mai sigure, mai putin zgomotoase si mai ales ecologice, refolosind inclusiv energia rezultata in urma franarii.

Si Salzburg mizeaza pe troleibuze

Salzburg, un oras de talia Sibiului, avand 150.000 de locuitori, mizeaza pe troleibuze din urmatoarele considerente:
· o mai buna acceptare din partea clientilor, rezultand o crestere a veniturilor cu pana la 15%
· un confort sporit al calatoriei, troleibuzul fiind mai silentios decat autobuzul
· protectia mediului
· o durata mai mare de utilizare
· un consum redus de energie

Conform declaratiilor Dr. Hendlmeier (Universitatea München), un troleibuz economiseste in comparatie cu un autobuz pe motorina pe o distanta de 100 km urmatoarele noxe:
· 4,8 grame monoxid de carbon CO)
· 17,9 grame oxid de azot (NOx)
· 3,3 grame dioxid de sulf (SO2)
· 11,1 grame hidroxid de carbon (CH)

Sub premisa unei lungimi de linii de 5 km in oras, care e circulata in zilele lucratoare 12 ore pe zi la fiecare 10 minute si 3 ore pe zi la fiecare 15 minute, iar in zilele nelucratoare 15 ore pe zi la fiecare 15 minute, rezulta o economie de 130 tone de emisii de noxe pe an. Daca luam exemplul unui oras de talie medie precum Salzburg, cu un sistem de troleibuze de lungime medie, daca s-ar introduce autobuze in locul troleibuzelor, ar rezulta o crestere a emisiilor de noxe de de 5.600 tone/an doar in ceea ce priveste dioxidul de carbon!

Din comparatia costurilor pe o perioada de 20 de ani, rezulta un cost total/km de 1,41 Euro pentru un troleibuz, si de 1,57 Euro pentru un autobuz, fara a lua in calcul investitia in infrastructura- troleibuzul fiind astfel o investitie mai rentabila. Luand in calcul si investitia realizarea infrastructurii, rezulta un cost total/km de 1,64 Eur/km pentru un troleibuz respectiv 1,58 Eur/km pentru un autobuz. (surse: Primaria Orasului Salzburg; www.voev.ch)

Concluzie

Avand in vedere argumentele mai sus enuntate, consideram oportuna si foarte necesara o reanalizare a fezabilitatii reintroducerii transportului in comun cu troleibuze in Sibiu, respectiv analizarea si altor alternative de transport ecologic (autobuze hibrid, autobuze electrice s.a.).


http://stefannartea.ro/transport-ecolog ... mai-curat/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 21:02 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
TRASEUL 19: Terezian - Viile Sibiului

Itinerar

Dus: Terezian 2 - str.Lunga - str.Rusciorului - str.Tg. Fanului - str.N.Teclu - str.Constitutiei - str.Balea - str.Stefan cel Mare - str.H.Coanda - Centura ocolitoare - D.N.14 - Viile Sibiului.

Intors: Viile Sibiului - D.N.14 - Centura ocolitoare - str.H.Coanda - str.Stefan cel Mare - str.Balea - str.Constitutiei - str.Abatorului - str.Tg.Fanului - str.Raului - str.Gladiolelor - str.Lunga - Terezian 2


http://www.tursib.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 31 May 2012 21:05 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Programul mijloacelor de transport pe perioada vacantei scolare.

http://www.sibiu.ro/cms/proiecte_more.p ... 79_0_2_0_C


Attachments:
2.pdf [9.47 MiB]
Downloaded 214 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 04 Jul 2012 20:21 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Sfarsitul dramatic al troleibuzului sibian: una din remorci (ex-TL 948) a ajuns adapost pt. ciobanii de la stana din Sorostin. Remorca este amplasata chiar la intrarea in Sorostin, pe partea dreapta, dinspre Tapu.


Attachments:
Sorostin.JPG
Sorostin.JPG [ 75.32 KiB | Viewed 5569 times ]
Sorostin 22.JPG
Sorostin 22.JPG [ 105.42 KiB | Viewed 5569 times ]
Sorostin 511.jpg
Sorostin 511.jpg [ 89.19 KiB | Viewed 5569 times ]
Sorostin 512.JPG
Sorostin 512.JPG [ 106.09 KiB | Viewed 5569 times ]
Sorostin 513.jpg
Sorostin 513.jpg [ 96.44 KiB | Viewed 5569 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 26 Jul 2012 20:06 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Prelungirea Contractului de delegare a gestiunii transportului public sibian va intra in vigoare in 23 aprilie 2013, iar Hotararea Consiliului local este de azi 26 iulie 2012! Asta da promptitudine!! :twisted: Sa nu uitam esentialul: SC Tursib SA a incalcat exact obiectul contractului: "administrarea rentabila" a bunurilor apartinand domeniului public. Exemplu: au investit fonduri in retele noi de troleibuz pt. ca, dupa 2-3 ani, sa le desfiinteze.

http://www.sibiu.ro/ro2/hotarari/prohot ... 012/52.pdf

http://www.sibiu.ro/ro2/hotarari/prohot ... 012/53.pdf


Attachments:
52.pdf [932.87 KiB]
Downloaded 146 times
53.pdf [8.11 MiB]
Downloaded 157 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 06 Aug 2012 17:14 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Incepand cu data de 06.08.2012 se va inchide circulatia pe str.Dealului pentru lucrari de refacere a carosabilului .

Ca urmare autobuzele de pe traseele 1 , 10 si 11 nu vor mai putea intra pe str.Banatului .

Pana la terminarea lucrarilor, autobuzele de pe traseele 1, 10 si 11 , in sensul de mers dinspre sos.A.Iulia spre Piata Unirii, vor circula deviat astfel :

Sos.A.Iulia-str V.Carlova-Transilvaniei - B-dul Victoriei -Piata Unirii .

Autobuzele vor opri in statia nou infiintata de pe str.Transilvaniei si in statia “Universitate.


www.tursib.ro


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 10 Aug 2012 22:01 
Offline
User avatar

Joined: Wed 18 Jul 2007 15:09
Posts: 2038
Location: Brasov
De fapt, traseul a fost putin scurtat.


Attachments:
CIMG3943 [800x600].jpg
CIMG3943 [800x600].jpg [ 65.68 KiB | Viewed 8908 times ]
CIMG3986 [800x600].jpg
CIMG3986 [800x600].jpg [ 81.67 KiB | Viewed 8910 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 24 Aug 2012 14:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Programul autobuzelor si midibuzelor Tursib incepand cu data de 10.09.2012.

www.sibiu.ro


Attachments:
program Tursib 10.09.2012.pdf [9.56 MiB]
Downloaded 391 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Nov 2012 14:15 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Gurile rele spun ca Adrian Popa, directorul general al SC Tursib SA Sibiu, ar coordona Scoala de soferi Prima. Din declaratiile sale de avere si de interese nu rezulta acest lucru. Surpriza, insa: pe cursele in conventie ce apartin (au apartinut?) Tursib SA circula autobuzele Scolii de soferi Prima!!! Cum s-a realizat incredintarea traseelor? Scoala de soferi Prima are ca obiect de activitate transportul de persoane?


Attachments:
sb43ssp.jpg
sb43ssp.jpg [ 103.88 KiB | Viewed 8123 times ]
PRIMA.jpg
PRIMA.jpg [ 57.5 KiB | Viewed 8123 times ]
declaratie avere Popa Adrian.pdf [3.33 MiB]
Downloaded 192 times
declaratie interese Popa Adrian.pdf [1.06 MiB]
Downloaded 146 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2012 19:20 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Traseul 18: modificare ruta si program de circulatie.

www.sibiu.ro


Attachments:
2.pdf [1.01 MiB]
Downloaded 176 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 02 Jan 2013 17:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Pista de biciclete la Sibiu...


Attachments:
IMG_0960.jpg
IMG_0960.jpg [ 116.45 KiB | Viewed 7894 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 02 Feb 2013 12:16 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Traseul 19 desfiintat. Modificare programe traseele 1, 14, 117.

www.sibiu.ro

Te-apuca mila vazand ce a ajuns fostul T4 (si T4 barat), candva printre cele mai folosite trasee (alaturi de fostele 12 -actual 2- si 17 -actual 1).


Attachments:
Tursib.pdf [2.5 MiB]
Downloaded 250 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 07 Feb 2013 17:22 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Traian Deleanu, Turnul Sfatului wrote:
Tursib mai cumpara patru autobuze. Rulate


Asadar, vorba iohannisiacilor siteului http://www.sibiu.ro : "Continua modernizarea transportului public sibian". Dupa succesurile cu desfiintarea troleibuzelor si tramvaiului, cu noile autobuze MAZ si turcismele MANAS si BMC, era logic sa se continue in aceasta nota, cu autobuze second-hand.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Mar 2013 09:12 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Prelungirea delegarii catre Tursib a transportului public de calatori.

www.sibiu.ro


Attachments:
delegare serviciu transport public Tursib.pdf [4.41 MiB]
Downloaded 185 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 17 Apr 2013 20:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Propunere BVC Tursib an 2013.

www.sibiu.ro


Attachments:
5-18.04.2013.pdf [12.54 MiB]
Downloaded 148 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 16 May 2013 20:40 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Program Tursib pt. Noaptea Muzeelor.


Attachments:
Traseul 13.jpg
Traseul 13.jpg [ 90.69 KiB | Viewed 7193 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Jun 2013 20:26 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Regulament de organizare si functionare Tursib.

www.sibiu.ro


Attachments:
16.pdf [10.32 MiB]
Downloaded 230 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 06 Jun 2013 20:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Program in perioada vacantei scolare.

Traseul Tursib nr. 23, Cimitir - Rasinari, a fost desfiintat hoteste, fara sa existe vreun anunt in acest sens.

A fost infiintat traseul Han Dumbrava - Rasinari.


Attachments:
17.pdf [11.47 MiB]
Downloaded 181 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 08 Jul 2013 17:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Modificare subventie Tursib.


Attachments:
6.pdf [1.86 MiB]
Downloaded 136 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 18 Aug 2013 13:04 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Programul incepand cu data de 16 septembrie 2013.


Attachments:
pro_hot_dez_08.08.2013.pdf [6.71 MiB]
Downloaded 135 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 06 Sep 2013 23:00 
Offline
User avatar

Joined: Mon 20 Sep 2010 11:35
Posts: 2
Cateva consideratii care mi-au venit in minte legat de managementul defectuos de la Tursib:
- Tursib-ul in momentul actual stagneaza, nu exista o evolutie, desi ei se lauda cu diverse realizari legate in principal de sistemul de ticketing care ar trebui sa fie pe locul 2 dupa o flota optimizata si noua;
- autobuzele NU sunt curatate, sunt extrem de murdare, nu am inteles de ce nu s-a incheiat un contract cu o firma de curatenie;
- traseele 1 si 2 devin hiperaglomerate chiar si cu articulate care circula la 15 minute, iar amestecul de scurte si articulate pe aceste 2 trasee e un lucru care nu il voi intelege vreodata (am vazut articulate retragandu-se in plina ora de varf cand inca mai puteau circula 2 ture pe 1 sau 2);
- BMC-urile nu isi au locul in flota Tursib ( sau daca tot le-au cumparat trebuie create niste trasee care sa lege Cartierul Resita, Gara Turnisor, Strada Mitropoliei etc. de restul orasului);
- orarul de circulatie este sub orice critica (vezi 12-13 sau 2-18 cum vin trenulet);
- traseele profesionale trebuie regandite de la 0 fiindca se acorda articulate acestor trasee atat de necesare pe traseele 1,2 si nu numai!
- trebuie recastigate anumite trasee spre Poplaca sau alte sate din jurul Sibiului;
- o problema majora in Sibiu este traseul 10, nu de putine ori autobuzele de pe aceste traseu sunt efectiv distruse la interior (pe acest traseu circula Maz-urile M337, M347 sau alte Maz-uri care inainte de 2009 ciculau pe 12 si 17 .. erau printre cele mai intretinute autobuze din Sibiu!!!!!) ;
- articulatele care se achizitioneaza second-hand au fost foarte bine intretinute in Elvetia, vezi acum sunt se comporta pe traseu datorita soferilor inconstienti care iau orice groapa! ;
- Traseul 1 nu isi are locul la OBI ... mai ales pe post de ultima statie. Consider ca din ora in ora un articulat care isi prelungeste traseul la Viile Sibiului trecand si pe la OBI este suficient. Traseul 117 si mai putin ultima statie la OBI ;
- Statia de la Gara trebuie regandita, trebuie revenit la problema transformarii a unei parti din parcare in statii paralele pentru traseele Tursib si eventual gasirea unei solutii pentru ca autobuzele sa nu mai ocoleasca acele blocuri cand merg spre Terezian...eventual largirea acelui drum din preajma autogarii pentru ca autobuzele sa poata circula in dublu sens;
- traseul 18 trebuie prelungit pana la Sembraz sau chiar pana in Zona Ind Est, iar intoarcerea sa fie prin Gara. Se creaza astfel o legatura intre Zona Ind Est - Lazaret - Gara - ... - Tiglari ;
- traseul 2 trebuie prelungit pe ruta ...- Libertatea- Rusciorului - Str. Lunga- Str. Gladiolelor - Piata Cibin pentru ca fluxul de calatori dinspre Gara spre zona respectiva este extrem de mare;
- traseele 11, 12 si 5 trebuie sa primeasca articulate!

Nu de multe ori am gasit numeroase oportunitati pentru ca Tursibul sa se dezvolte sau sa isi recapate o altfel de imagine si sa atraga tot mai multi sibieni. Acest lucru se va intampla doar in momentul in care la conducerea Tursib va veni o echipa tanara cu pasiune, creativitate si multa vointa!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 21 Oct 2013 08:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Modificare Contract de concesiune.


Attachments:
17-24.10.13.pdf [2.73 MiB]
Downloaded 138 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 25 Nov 2013 16:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Quote:
Calea Poplăcii, arteră care nu a fost încă inaugurată oficial, se va deschide pentru traseele de transport în comun. Potrivit unui proiect de hotărâre de Consiliu Local care se va afla joi pe masa consilierilor, traseele 5, 14, 15, 16, 113 şi 116 vor circula pe Calea Poplăcii.

În raportul proiectului de hotărâre se arată că noile trasee sunt dictate „cu ocazia finalizării lucrărilor de modernizare a străzilor Calea Poplăcii, Calea Cisnădiei şi a introducerii sensului unic de circulaţie pe strada Calea Dumbrăvii, precum şi pentru rezolvarea unor cerinţe ale cetăţenilor”.

Traseul 5, între Valea Aurie şi gară, va circula, astfel, pe traseul Valea Aurie – str. Ludoş – Calea Poplăcii – str. Avrig – bd. Victoriei – Piaţa Unirii – bd. Coposu – pe sub Podul Gării – Gară.

Traseul 14, între Valea Aurie şi Hotel Libra, va circula pe str. Ludoş – Calea Dumbrăvii – str. Gh. Dima – str. Rahova – Semaforului – str. Henri Coandă – Principatele Unite – str. Oţelarilor – str. Macaralei – Hotel Libra. La retur, autobuzul va circula pe Calea Guşteriţei – str. Strungului – str. Henri Coandă – Semaforului – str. Rahova – Calea Cisnădiei – str. Siretului – Calea Dumbrăvii – str. Ludoş – Calea Poplăcii – str. Valea Aurie – str. Poiana – str. Ludoş.

Traseul 15, între Valea Aurie – Shopping City – Gară va circula pe ruta Ludoş – Calea Poplăcii – str. Avrig – str. Argeşului – Calea Dumbrăvii – Gh. Dima – str. Rahova – Shopping City – XXL – Semaforului – str. Ştefan Cel Mare – str. Bâlea – str. Herman Oberth – pe sub Podul Gării – Gară. La întoarcere, autobuzul va circula pe traseul Mihai Viteazu – Goga, pentru a respecta sistemul de sensuri unice.

Şi traseele 16, 113 şi 116 vor fi introduse pe Calea Poplăcii, începând cu 1 decembrie.

http://www.turnulsfatului.ro/23077/cale ... ursib.html


Proiectul de hotarare, in atasament.


Attachments:
7-28.11.2013.pdf [6.29 MiB]
Downloaded 197 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 10 Feb 2014 12:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Propunere BVC Tursib an 2014.

www.sibiu.ro


Attachments:
BVC Tursib 2014.pdf [6.99 MiB]
Downloaded 175 times
Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon 24 Feb 2014 16:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 49665
Modificare programe de circulatie pt. traseele 2, 14, 111, 113, 114, 115.


Attachments:
13-27.02.14.pdf [2.87 MiB]
Downloaded 399 times
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 227 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group