TRANSIRA

Transportul public din Romania si din lume. Unicul forum cu informatii corecte, oficiale!
It is currently Wed 11 Dec 2019 05:01

All times are UTC + 3 hours




Post new topic Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Tue 23 Oct 2007 19:20 
Monitorul de Sibiu, 23.10.2007

Tursib a inchis forumul

Nemultumirile si criticile la adresa SC Tursib SA nu mai pot fi postate, in vazul lumii, pe forumul societatii. Forumul de pe www.tursib.ro, locul de intilnire al tuturor supararilor legate de transportul in comun din oras a fost inchis joi. Decizia a fost luata de conducerea Tursib, iar anuntul a fost publicat ieri pe pagina de internet a societatii. „Motivele tin de faptul ca acesta nu mai serveste scopurilor pentru care a fost creat (comunicarea civilizata), fiind evident pentru vizitatori ca limbajul folosit a degenerat pina la un nivel sub-vulgar. Dorim sa purtam in continuare un dialog civilizat si ii rugam pe toti cei care, cu buna credinta, intentioneaza sa faca propuneri pentru imbunatatirea transportului public de calatori, sa isi prezinte in scris opiniile, pe adresa societatii (Sibiu, Calea Dumbravii, nr. 133-135) sau la adresa tursib@xnet.ro", se arata in anuntul publicat pe site si semnat de conducerea SC Tursib SA.

Explicatii

Scumpirea biletelor si abonamentelor, cursele rare si, implicit, autobuzele aglomerate de la orele de virf sint principalele plingeri care au umplut, pina acum citeva zile, forumul Tursib. Nici imprumutul de la BERD, in valoare de cinci milioane de euro, prin care au fost achizitionate 35 de autobuze noi, nu a fost pe placul sibienilor comentatori. „Imi pare rau ca am inchis forumul. Au aparut tot felul de jigniri si de expresii deplasate, total inadecvate. Mai gresim, e adevarat, dar lucrurile astea trebuiesc rezolvate cu un limbaj decent. Un singur om a fost fara de pacat in lumea asta, dar si pe acela l-am rastignit pe cruce. Voi tine legatura cu sibienii, vor primi raspunsuri pe mail, dar sa nu mai existe jigniri", a completat directorul Adrian Popa.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 24 Oct 2007 09:56 
Offline

Joined: Wed 19 Sep 2007 10:41
Posts: 1
Nu stiu cat se pot crede povestile d-lui Popa ..... personal nu le pot crede ....
Povesteste de limbaj sub-vulgar.....chiar imi pare rau ca nu am reusit in ziua respectiva sa citesc si eu anuntul de pe site-ul lor! ..........

Legat de reclamatiile pe care le facem la adresa tursib-ului..... NU PRIMIM NICI UN RASPUNS! si pot dovedi acest lucru cu un e-mail pe care l-am trimis pe adresa "tursib@xnet.ro" si la care nu am primit raspuns. E-mailul a fost trimis catre adresa respectiva in data de 17.09.2007 la ora 08:33, si nici pana in ziua de astazi nu am primit un raspuns in scris pe e-mail, asa cum de altfel am solicitat....
Nu mai discut de reclamatiile pe suport de hartie la care nu are nimeni nici o evidenta si pot sa faca chiar si focul cu ele :lol:

SA LE FIE RUSINE CELOR DE LA TURSIB!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Nov 2007 02:38 
De la inceputul acestei saptamini, autobuzul 1 are un nou traseu. Acesta cuprinde si zona Ciresica, de unde continua, apoi, pe traseul obisnuit, spre cimitir. Directorul Tursib, Adrian Popa spune ca noul traseu a fost solicitat de mai multi sibieni, in special de cei care locuiesc sau lucreaza in zona Ciresica. „Este un lucru bun ca am reusit sa prelungim traseul. Autobuzul 1 iese pe strada Dima, pina la Ciresica. Noi aveam in vedere si realizarea unui traseu spre gara Turnisor dar, deocamdata, e imposibil, pentru ca trebuie modernizate drumurile", a adaugat Adrian Popa.

Monitorul de Sibiu


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 11 Nov 2007 12:36 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Adryyan wrote:
De la inceputul acestei saptamini, autobuzul 1 are un nou traseu.


In sfirsit directorul Tursib a preluat o propunere de-a noastra. Ce pacat insa, nu exista Hotarire de Consiliu Local, asa cum prevede Legea 92/2007.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 16 Nov 2007 23:50 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Dupa cum ati putut afla din presa sibiana, am inaintat spre aprobare Consiliului Local Sibiu, citeva rute, trasee si programe de circulatie. Am dorit schimbarea sau desfiintarea unor trasee nerentabile si infiintarea altora.

Proiectul a fost inregistrat la Registratura Primariei Sibiu cu nr. 149361 din 10 octombrie 2007.

Alarmat si nemultumit ca nu s-a discutat nimic despre propunerile noastre in Consiliul Local, neprimind nici un raspuns, am contactat telefonic Primaria. Dupa ceva cautari, am dat de persoana ce avea repartizat proiectul nostru. In aceeasi zi, 15 noiembrie 2007, am primit prin fax si prin e-mail, raspunsul atasat.

Ma mira numarul de inregistrare dat raspunsului respectiv, nefigurind ziua si luna emiterii, ci doar anul.

Comisia de care se vorbeste in raspunsul Primariei ce raport a intocmit? Unde este procesul verbal al intrunirii acestei comisii?

Primaria Sibiu, dezamagitor.


Attachments:
Raspuns Transira.JPG
Raspuns Transira.JPG [ 113.78 KiB | Viewed 14951 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 22:10 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Conflict deschis la Tursib

Autor: Laura CATUNEANU

Organizatia non-guvernamentala Transira acuza Tursib ca a dat in folosinta trasee fara aprobare si propune noi trasee ale autobuzelor, pe motiv ca acestea nu acopera intreg orasul.

Conflictul dintre Asociatia Transira si Tursib pare sa ia amploare. Dupa ce membrii asociatiei au acuzat, in repetate rinduri, activitatea desfasurata de SC Tursib SA, iar conducerea societatii a raspuns ca ONG-ul este rau intentionat, conflictul se muta in Consiliul Local, actionarul unic al Tursib.

Silviu Sintea, presedintele Transira, a anuntat, ieri, ca a trimis pe adresa de e-mail a Primariei niste documente privind introducerea unor noi trasee, care nu ar fi fost aprobate de consilieri, propuneri pentru completarea traseelor Tursib, dar si un ghid referitor la atribuirea traseelor urbane. "Documentele le voi depune si la Registratura Primariei, pentru a fi sigur ca nu se pierd pe drum. La Tursib, cele mai mari probleme tin de lipsa de management. Totul a pornit de la creditul BERD. Sint prea multe autobuze noi care zac in curtea Tursib, in loc sa fie pe strazi", considera Sintea.

Replica lui Popa

Directorul Tursib, Adrian Popa, este deja familiarizat cu acuzatiile celor de la Transira si afirma ca acestea nu sint justificate. "Tursib isi face treaba. Avem trasee noi, le-am introdus acolo unde era cererea mare. Autobuzele achizitionate prin credit erau absolut necesare pentru modernizarea si eficientizarea transportului public in comun", raspunde Popa. Potrivit lui Sintea, una din cele mai importante propuneri inaintate primarului, consilierilor locali si Tursib este referitoare la traseul T8, care a fost blocat din cauza unor lucrari. "Au fost lucrari pe Alba Iulia, au dat jos reteaua si au inlocuit T8 cu 115, dar acesta nu mai cuprinde tot traseul. Oamenii mi-au scris si au spus ca e nevoie de T8 si ca nu inteleg de ce l-au scos", a declarat presedintele Transira.

Traseul T8 nu va mai fi repus in functiune.

"Avem opt trasee care merg pe linia lui T8. L-am scos din varii motive, justificate. Cei de la Transira vor traseu la gara Turnisor. Acolo nu e infrastructura necesara pentru traseu. Drumurile trebuiesc reparate. Nu pot duce calatorii pe astfel de strazi", sustine Adrian Popa.


Monitorul de Sibiu, 19.12.2007
http://monitorulsb.ro/cms/site/m_sb/new ... 29872.html


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 22:39 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Nu stiu la ce acuzatii se refera directorul Tursib. Este vorba doar de constatari, de fapte.
Cit despre "variile motive" invocate de catre dl. Popa, da, acesta este sistemul de fundamentare a activitatii Tursib.

Pe Ordinea de zi a sedintei Consiliului municipal Sibiu se afla un punct interesant:
Proiect de hotarire privind aprobarea traseelor principale si secundare si a programelor de transport public de persoane prin curse regulate

Materialul supus dezbaterii este in atasament.


Attachments:
18.pdf [13.93 MiB]
Downloaded 269 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed 19 Dec 2007 22:52 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Am transmis materialele Transira pentru a fi studiate de catre factorii de decizie locali (le gasiti in atasament), pentru a se putea lua decizii in cunostiinta de cauza. Materialele au fost transmise prin e-mail pe adresele administratie@sibiu.ro si secretar@sibiu.ro tocmai pentru a se putea lucra direct pe ele. Neprimind confirmarea de primire solicitata, am depus materialele in forma scrisa, la Primaria municipiului Sibiu (nr. de inregistrare: 167696/19.12.2007; 7 pagini).

Am considerat util sa atentionez presa cu privire la importanta acestui proiect de hotarire, trimitind materialele si ziarelor locale.


Attachments:
catre CL Sibiu -caiet sarcini Tursib.doc [30.5 KiB]
Downloaded 44 times
anexa 1 -Sibiu.doc [47 KiB]
Downloaded 40 times
primarie, pref.Sibiu -oct.07.doc [30 KiB]
Downloaded 44 times
Ghid pentru atribuirea traseelor urbane.doc [27 KiB]
Downloaded 50 times
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 18:13 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Din pacate asta e.


Attachments:
Tursib si Transira.JPG
Tursib si Transira.JPG [ 303.78 KiB | Viewed 11588 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 20:57 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Ca tot sintem in zona: daca te iei dupa afisajul Tursib ai zice ca exista o noua gara, in giratoriul Teclu - Constitutiei... Programul? Dooar o tabla ruginita :evil:


Attachments:
Gara -Teclu.JPG
Gara -Teclu.JPG [ 44.52 KiB | Viewed 11573 times ]
program Gara -Teclu.JPG
program Gara -Teclu.JPG [ 74.53 KiB | Viewed 11573 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 20 Dec 2007 21:31 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Un alt traseu, infiintat dupa intrarea in vigoare a prevederilor Legii nr. 92 din aprilie 2007 este cel cu nr. 115. Traseu popesc get-beget.

Dupa o vreme, acelasi Popa schimba ruta lui 115.

Iata ruta actuala:

115 Balanta I -Constitutiei -Terezian -Piata Cibin -TAKATA.

Insa a ramas ruta veche inscrisa pe tabla, dupa cum vedeti in fotografia cu MAZ-ul de pe Podul Garii. Mai conteaza?


Attachments:
115.JPG
115.JPG [ 224.91 KiB | Viewed 11563 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 10:24 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Autobuz direct, gara - aeroport

Tursib va introduce un traseu care va face legatura intre gara si aeroport in mod regulat. Tursib se va concentra in urmatoarea perioada pe dezvoltarea transportului in interiorul orasului Sibiu, nefiind inca interesat de dezvoltarea traseelor externe

Traseul gara - aeroport - gara va avea o frecventa de circa 10 minute, dupa cum arata directorul general al Tursib SA, Adrian Popa. Potrivit acestuia, ideea crearii unui asemenea traseu se datoreaza unei brasovence. "La un moment dat, cand eram in zona garii, a venit o doamna din Brasov, care tocmai coborase din tren si care m-a intrebat cum ajunge cu autobuzul la aeroport. Venea de la Brasov si vroia sa mearga la Munchen, in Germania. M-a blocat. Nu am stiut ce sa ii zic, ce trasee sa ia si unde sa schimbe, ca sa priceapa usor. I-am zis ca o duc eu cu masina, pentru ca mi-a dat ideea sa cream acest traseu", spune Adrian Popa. Directorul Tursib considera ca un asemenea traseu este obligatoriu pentru Sibiu. "Sunt multe persoane care tranziteaza orasul, care ajung cu trenul si carora nu le convine foarte mult sa ia un taxi intr-un oras pe care nu il cunosc, pentru a le duce la aeroport. Traseul acesta va fi foarte folositor pentru multi si este bine ca de el sa afle cati mai multi din afara orasului Sibiu", mai spune Adrian Popa.

POTRIVIT directorului, cursa aeroport - gara nu va fi singura cursa noua pe care Tursib o va lansa in urmatoarea perioada. Popa precizeaza insa ca traseele noi vor fi doar in interiorul orasului Sibiu. Tursib nu este inca interesat sa dezvolte transportul in exterior, desi este constient de dezvoltarea zonelor rezidentiale la marginea Sibiului si in comunele din jurul orasului. "Deocamdata ne concentram pe orasul Sibiu. vrem sa modernizam si sa eficientizam transportul in oras. Este prea devreme sa punem accent pe transportul catre comunele din jur, unde avem insa curse importante si acum", declara Popa. Tursib isi va extinde traseele catre noi zone locuite din jurul orasului pe masura ce administratia publica locala va moderniza drumurile. "Fara drumuri, nu putem patrunde nicaieri. Pe masura ce se vor dezvolta drumurile, vom putea si noi impinge mai mult traseele", declara directorul Tursib. Acesta da exemplul zonei cartierului Tineretului din Tiglari, unde spune ca deocamdata nu poate extinde traseele, din cauza ca infrastructura drumurilor este in lucru. "Cat despre Selimbar, Sura Mica si celelalte comune, unde se construiesc multe case ale sibienilor care muncesc in oras, nu ne gandim decat sa mentinem traseele pe care le avem. Avem curse care poarta oamenii la lucru, elevii la scoala", afirma Popa.

TURSIB are 11 curse catre Poplaca, opt cursa spre Cisnadioara - Cisnadie si sapte curse spre Mohu - Vestem. Directorul Tursib considera ca strategia privind cursele externe se poate schimba o data cu aparitia unei zone metropolitane la Sibiu, dupa modelul spre care tind Ploiestiul si Bucurestiul. "Parerea mea este ca intreg conceptul, inclusiv cel al transportului public de persoane, se schimba in momentul aparitiei unei asemenea zone metropolitane. Dar, nu se stie cand se va intampla acest lucru", considera Popa.

Laurentiu Parnica, Sibiu Standard, 18.04.2008


Dl. Popa sa fi uitat ca exista un asemenea traseu? De troleibuz, ce-i drept: T8. Exact acel traseu pe care il doresc reinfiintat si prelungit pina la Hotel Ramada.

In alt ziar, primarul Johannis doreste achizitionarea a 25 autobuze noi, pt. a retrage din circulatie autobuzele care polueaza.

Care sint acele autobuze care NU polueaza, burgmeister? Vrei sa inlocuiesti MAZ-urile, deja?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Blocat in trafic
PostPosted: Fri 18 Apr 2008 11:04 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Silviu Sintea wrote:
... a venit o doamna din Brasov, care tocmai coborase din tren si care m-a intrebat cum ajunge cu autobuzul la aeroport.
... M-a blocat.


BLOCAT IN TRAFIC

Cat de blocat ramaneai, dle Popa, in cazul in care doamna respectiva (daca intr-adevar a existat vreuna, desi ma indoiesc) facea imprudenta sa te intrebe "Cum pot sa ajung cu troleibuzul la aeroport?"


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:27 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Toata lumea vorbeste despre liniile "Premier" ale Tursib SA Sibiu, insa sunt preluate doar spusele primarului Iohannis si ale directorului Popa.

Sa vedem cum sta realitatea.

A crescut frecventa de trecere a vehiculelor prin statii, de pe traseele "Premier" 5, 12 si T2. Este realizarea principala a acestui sistem si e bine ca se fac pasi in vederea optimizarii programelor de circulatie.

Afisajul din statiile "Premier" a fost, pe alocuri, modificat.

In imagini, programele de circulatie afisate in statiile "Lomonosov", "Nufarul" si "Gara".


Attachments:
program Lomonosov.JPG
program Lomonosov.JPG [ 71.12 KiB | Viewed 21441 times ]
program Nufarul 1.JPG
program Nufarul 1.JPG [ 50.99 KiB | Viewed 21441 times ]
program Nufarul 2.JPG
program Nufarul 2.JPG [ 76.23 KiB | Viewed 21440 times ]
A1, A2 -Gara.JPG
A1, A2 -Gara.JPG [ 55.73 KiB | Viewed 21441 times ]
A5, A12 -Gara.JPG
A5, A12 -Gara.JPG [ 65.1 KiB | Viewed 21440 times ]
A22, A201 -Gara.JPG
A22, A201 -Gara.JPG [ 73.13 KiB | Viewed 21442 times ]
harta Tursib -Gara.JPG
harta Tursib -Gara.JPG [ 80.61 KiB | Viewed 21440 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:30 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
De ce se pastreaza denumirea "Nufarul"? Este vorba de statia "Centru" sau "Teatru".

Sa vedeti si mobilierul aferent acestei statii:


Attachments:
statia Nufarul.JPG
statia Nufarul.JPG [ 96.52 KiB | Viewed 21440 times ]
mobilier statia Nufarul.JPG
mobilier statia Nufarul.JPG [ 143.96 KiB | Viewed 21440 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:32 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Nu inteleg imbecilitatea de a denumi traseele cu "A". Sau "T".


Attachments:
statia Lomonosov.JPG
statia Lomonosov.JPG [ 57.77 KiB | Viewed 21437 times ]
statia Gara 1.JPG
statia Gara 1.JPG [ 38.32 KiB | Viewed 21439 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun 04 May 2008 22:44 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Silviu Sintea wrote:
Nu inteleg imbecilitatea de a denumi traseele cu "A". Sau "T".

Notatia cu "T" banuiesc ca este o inertie a unei ineptii, datand inca din anii 80. Ce ma surprinde si mai tare este notatia cu "A"... Aceasta chiar e prezenta si pe afisajul vehiculelor, sau doar pe indicatoarele de statii? Vad ca pe schema retelei nu apar A-urile, doar T-urile (!?!).
Traseul tramvaiului tot nu are numar, nici in secolul 21?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 18:12 
Offline

Joined: Mon 01 Oct 2007 17:54
Posts: 3428
Cand troleibuzele au inlocuit unele linii de autobuze, in anii 80, s-a introdus acel "T". Nu stiu exact, dar poate la ore de varf mai circulau si liniile de autobuze respective in paralel. Oricum, pe un calator nu-l mai ajuta acum cu nimic litera T sau A sau oricare alta. Inseamna un caracter in plus de memorat, si 90% din clientela probabil nu face diferenta intre autobuz si troleibuz de la prima vedere. In plus, statiile sunt comune, tarifele identice (nu ca in anii 80, cand transportul electric era mai ieftin), deci nimic nu justifica diferentierea T/A.

Dupa 90 s-au (re)infiintat linii noi de autobuz si, de parca nu mai aveau numere le indemana, au dat indicativele vechi disparute unor alte trasee. De exemplu, autobuzul 2 fusese inlocuit cu T2, iar acum apare in paralel alt traseu de autobuz numit tot 2, dar fara nici o legatura... Intram in patologic. Tot asa cum au avut si o grija suspecta de a diferentia n variante fantomatice ale lui 11, numite (wow, ca in marile metropole...) 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, se puteau gasi alte numere din multimea celor invatate la aritmetica in scoala primara, lasand traseele de troleibuz pur si simplu 1, 2, 3 etc. Singurul motiv plauzibil pentru toata imbarligatura este acela ca nu s-a vrut sa ramana numere de o cifra pentru troleibuz pentru ca traseele electrice erau deja predestinate desfiintarii.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 19:00 
Cred ca mai bine ar fi sa introduca sistemul din Amsterdam, in care fiecare linie are si un simbol unic, pentru persoanele care nu disting literele si/sau cifrele ( :?: :?: :?: ).
Atunci sa vedeti ce mai trasee: triunghiul, patratul, cercul, dunga alba si dunga rosie, dreptunghiul verde &c

Totusi, imi amintesc ca am vazut acelasi numar de linie repetandu-se la tramvaiele din Rasinari, in niste poze vechi, cu tramvaie de modele diferite, sau erau si acelea tot numere de parc, refolosite? Pe vremea cand la Sibiu existau mai multe linii de tramvai, trebuia totusi deosebita aceasta linie.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 20:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Era vorba de numere de parc, cele ale tramvaielor. O solutie ar fi sa ramina cu numarul 26, cel al tramvaiului numit Popescu.

Pe siteul Tursib apar indicativele "A" ale traseelor de autobuz.

Bineinteles ca apar si situatii hilare, autobuze pe traseul T1.

Traseul "91" infiintat de Tursib este o aberatie. Acest traseu a fost o ramura a traseului T5 barat, denumit ulterior "dublura", circulind troleibuz cu indicativul "T5" cu plecare de la Balanta I. Acum, acest T5 barat a devenit "oficial" 91, desi se putea folosi troleibuz pe aceasta ruta!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 05 May 2008 23:59 
Erau 3 linii de tramvai care nu erau numerotate dar se intiparise in mintea locuitorilor linia 1 Gara-Han, linia2 Han-Rasinari si linia 3 Gara-Gara Turnisor.Cat despre linia 201 poti comenta Silviule, ca inlocuieste practic traseul de TROLEIBUZ T8 si a fost facuta la sugestia doamnei Silaghi din Brasov.Ca parca daca plec cu avionul la nepoti in germania vin in gara sibiu si nu am 5 lei pana la aeroport.oricum acest 201 nu face decat sa ne arate cat de nashpa se gandeste in tursib.Poate ar trebui sa mai vorbim cu niste doamne de prin alte orase, de preferinta Cluj sau Timisoara, poate poate, desi eu cred ca la Tursib e Popa Prostu


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 21:42 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Avem autobuze dar nu avem soferi

Autobuze noi, linii experimentale, mai multe automate de bilete, monitorizare prin GPS sunt planuri pentru viitor. Acum este doar o criza acuta de soferi

Problema cea mai mare cu care se confrunta societatea Tursib nu este intr-atat numarul de masini, cat mai ales numarul de soferi. "Ne-ar mai trebui 10-20 de masini, dar imi trebuie urgent macar 20 de soferi", sustine directorul Adrian Popa. "Anul acesta am angajat 60 de soferi, dar au plecat 40. Salariile lor eu zic ca sunt bune, dar si cerintele sunt pe masura si poate de aceea nu stau. Acum vrem sa achizitionam si un program al traficului prin GPS astfel incat sa putem monitoriza toate masinile aflate in trafic", a mai spus directorul. Vanzatoarele de bilete si ele to mai greu de gasit sunt inlocuite de tonomate. "Am observat ca acel automat postat la gara nu a fost vandalizat asa cum ma asteptam si cum am vazut in alte parti, fapt ce m-a incurajat sa ma gandesc sa achizitionez mai multe astfel de automate".

TRAMVAIUL RAMANE PROFITABIL. Cea mai profitabila linie a orasului este tot batranul tramvai, folosit intensiv de turisti si de rasinareni. A inceput sa fie profitabila si proaspata linie 201 dintre gara si aeroport, care are orarul programat in functie de programul aeroportului, iar soferii de pe masini sunt cu totii vorbitori de limbi straine.

Nicu Popa
Sibiu Standard, 7 iulie, http://www.sibiustandard.ro/14073/avem- ... oferi.html


Attachments:
14073-1.jpg
14073-1.jpg [ 46.21 KiB | Viewed 10735 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 21:45 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Sublinierea din articolul publicitar citat mai sus imi apartine.

Ca de obicei, se minte cu nerusinare. Linia 201 profitabila? Iata citeva fotografii ce le-am realizat in data de 28.05.2008, orele 11-12.


Attachments:
10 tsb -201 a.JPG
10 tsb -201 a.JPG [ 447.01 KiB | Viewed 10733 times ]
10 tsb -201 b.JPG
10 tsb -201 b.JPG [ 421.27 KiB | Viewed 10733 times ]
10 tsb -201 c.JPG
10 tsb -201 c.JPG [ 317.15 KiB | Viewed 10734 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon 07 Jul 2008 21:53 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Cam inghesuiti calatorii din acel midibuz, nu-i asa?

Iata acelasi BMC, mergind spre gara. Cu un singur calator. Soferul.


Attachments:
10 tsb -201.JPG
10 tsb -201.JPG [ 506.73 KiB | Viewed 10728 times ]
Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 16:05 
Vor sa cumpere tot MANuri, desi au destule dezavantaje pe care, culmea, MAZurile le compenseaza (inghesuite, podea inalta, geamuri cam mici). Era vorba de 25 de autobuze (fix cate troleibuze functionale exista acum - sa fie coincidenta? - mai ales ca leasingul pentru ultimele 11 troleibuze venite in 2003 s-a terminat) dar intre timp n-au mai zis nimic despre subiect.


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat 12 Jul 2008 22:28 
Quote:
...iar soferii de pe masini sunt cu totii vorbitori de limbi straine
Janes romanes? Nai janes? Mucles! :P


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue 19 Aug 2008 22:34 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 08:49
Posts: 48825
Cine stabileste agenda zilei?

SIBIU STANDARD: Editorial - 19 august 2008

Ziaristii hotarasc care este prima stire in functie de experienta lor de viata. Administratorii urbei decid prioritatile comunitatii in functie de interesele lor si ale celor din jur. Ideile oamenilor politici razbat din slaba lor comunicare cu electoratul sau din sondaje de opinie prafuite. Iar publicul larg ignora pe toata lumea: ziaristi, administratori si politicieni.

Cine a facut un studiu de caz, de exemplu, intre performantele transportului in comun? Si de ce prefera sibienii autobuzele in locul troleelor. Apropo, in oras exista trolee si "tursiburi". Cine s-ar fi gandit ca in Medias, de exemplu, exista o mare problema cu lipsa unei toalete publice? Rezolvata recent de primarie.

Cine a intrebat ultima oara pacientii de la Spitalul Clinic Judetean daca sunt multumiti de servicii? Macar la misto. Sau daca s-a gandit cineva sa intrebe la gara daca toata reamenajarea statiei CFR este utila navetistilor. Vorbim de cele mai multe ori de studii de fezabilitate, de studii de impact sau alte mii de pagini de coli de hartie fara a-l intreba nimic pe cel de langa noi. Sunt mii de exemple: cel mai savuros poate este chiar Piata Agro-alimentara din Strand. O imensa mare chinezeasca in acest moment.

Sublinierea imi apartine, S.S.

De ce prefera sibienii autobuzele in detrimentul troleibuzelor? Aritmetic, raspunsul e atit de simplu: pentru ca nu prea sint troleibuze!

Din sursele de la Tursib am aflat ca mai pierdem o linie de troleibuz, T3. Ce va fi inlocuita cu o linie de autobuz, nr. 51 (va fi prelungita pina la gara). Motivul invocat? Primaria interzice circulatia mijloacelor de transport pe strazile cu sens unic, pe sensul interzis. Pe Nicolae Teclu, in cazul de fata.

Da, dar exista o hotarire a Consiliului local Sibiu prin care se aloca SC Tursib SA fonduri pentru inlocuirea retelei de troleibuz de pe str. Nicolae Teclu. Era asa de greu sa se foloseasca acesti bani, dupa indeplinirea formalitatilor legale, pentru a introduce retea de troleibuz pe str. Abatorului, cu iesire la Libertatea?

O victima va fi si traseul T5. Pe str. Gheorghe Dima este sens unic, dar si o retea de troleibuz noua-nouta! La intoarcere troleibuzul T5 va avea ruta: IRMES - Vasile Aron - Rahovei - Bul. M. Viteazu - Cl. Dumbravii - Argesului - Cl. Poplacii - Valea Aurie.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 12:09 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 102
Location: Bucuresti
Am vazut pe site-ul celor de la Tursib ca de pe 15 septembrie dispare subit traseul T3 din programul de transport. E greseala?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu 28 Aug 2008 12:18 
Deloc, e inlocuit cu 51 :evil:


Top
  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri 29 Aug 2008 09:17 
Offline
User avatar

Joined: Tue 18 Oct 2005 13:30
Posts: 102
Location: Bucuresti
Pe perioada nedeterminata, sa ghicesc...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 243 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Next

All times are UTC + 3 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group